کد خبر: ۱۱۹۹۱۱
تعداد نظرات: ۷۱ نظر
تاریخ انتشار:
اندر حکایت کم ظرفیتی دوستان؛

نکند فردا روزی «نقویان» را هم اصلاح طلب یا ضد انقلاب بخوانیم!+ نظر رهبری پیرامون انتقاد از رهبری

حوزه های علمیه، صداوسیما، وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات، حوزه هنری و... اگر به درستی به وظایف خود عمل می کردند، شرایط کشور بدینگونه نبود و شاهد اعتیاد، طلاق و سایر ناهنجاری ها در جامعه نبودیم...

گروه سیاسی: قدر مسلم آن است که در صورت فقدان نقد از درون در جریان های سیاسی و اجتماعی و هر پدیده ای که زیرساخت اجتماعی داشته باشد، پس از مدتی کوتاه از عمر آن جریان، ان چنان مردابی ایجاد می شود که دیگر کسی را توان نزدیک شدن بدان وجود ندارد.

به گزارش بولتن نیوز، حجت الاسلام نقویان از جمله روحانیون مبرزی است که منابر پر جمعیتی را فراهم می سازد و با نفوذ کلامی که دارد افراد بسیاری را به خود جلب می نماید. علاوه بر این موارد، چهره سیاسی ایشان و حرکت وی در مسیر انقلاب و رهبری کاملا مشخص است و حتی برای دولت نیز در در جای خود دفاع کرده است.

اما چند سخنرانی اخیر ایشان با جنجال رسانه ای فراوانی روبرو شده است و عکس العمل هایی را از سوی دولتمردان به همراه داشت که جای تامل و تفکر دارد.

نقویان چه گفت و از چه انتقاد کرد؟!

 نخستین سخنان نقویان به 4 دی ماه امسال و انتقاد به اوضاع وزارت نفت باز می گردد که طی آن سخنرانی در دانشگاه تربیت مدرس می گوید:

«یکی از دوستان بنده برای این که پروژه‌ای را در وزارت نفت انجام دهد، مجبور شد به یکی از معاونین یا مدیران کل آن وزارتخانه، مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان رشوه بدهد و من وقتی کپی چک مربوط به آن رشوه را به آقای پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور نشان دادم و ایشان را در جریان آن موضوع قرار دادم، ایشان در پاسخ گفتند: ‌‌«ای بابا! اینجور چیز‌ها که در مملکت بسیار است»

دومین سخنرانی جنجالی ایشان نیز به مراسم دهه آخر ماه صفر در یزد باز می گردد که گفتند:

« حوزه های علمیه، صداوسیما، وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات، حوزه هنری و... اگر به درستی به وظایف خود عمل می کردند، شرایط کشور بدینگونه نبود و شاهد اعتیاد، طلاق و سایر ناهنجاری ها در جامعه نبودیم.

متاسفانه برخی خود را معصوم می دانند و هیچ احتمال خطایی در رفتار خود نمی دهند. چهارنعل می تازند، به حرف کسی گوش نمی دهند و می گویند همین است که هست.

اگر انسان خود را اصلاح نکند حتی رئیس جمهور و رهبر هم شود، اگر به قانون پایبند نبود و "پند" نگرفت، نوبت به "بند" می رسد.

چند وقت پیش پیامک آمده بود «هرجا سخن از اعتماد است، من هرهر می خندم، مدیرعامل سابق بانک ملی»!

 

باوجود این اختلاس می گویند این دولت پاک ترین دولت است! اگر انسان "رو" و "حیاء" داشته باشد خوب است! این ها همه درحالی است که برخی خانواده ها برای اجاره 100 هزار تومانی، نگران اخراج و بیرون ریختن اسباب خود در خیابان هستند...»

واکنش ها به سخنان نقویان

این سخنان نقویان موجب گردید که رسانه های جریان اصلاح طلب و بیگانه به طور هم زمان نسبت به آقای نقویان روی خوش نشان دهند و به طور گستره سخنان ایشان را منتشر کنند و این در حالی بود که تا چندی قبل همین رسانه ها هیچ ارادت و علاقه ای به نقویان و امثال او نداشتند.

هم زمان با این رویکرد رسانه ای، پس از اظهار نظر نخست نقویان(در رابطه با وزارت نفت)، رستم قاسمی وزیر نفت در پی سخنان مهدی نقویان درباره دریافت رشوه یک میلیارد تومانی در مجموعه وزارت نفت شکایتی را از وی تنظیم و به مراجع قضایی ارائه کرده است و شنیده شد که به زودی معاون حقوقی ریاست جمهوری نیز شکایتی درخصوص سخنان نقویان پیرامون عملکرد رییس جمهور به مراجع قضایی ارائه خواهد کرد.

سخنی با مسئولان و منتقد محترم

از آنچه گذشت می توان دریافت که نقد جناب نقویان، نقدی از جنس درون بوده است که شاید به مزاج بعضی ها خوش نیامده و از سوی دیگر نحوه بیان آن نیز با مشکلاتی همراه بوده است که هر دوی این موارد موجبات سوءاستفاده رسانه های غیر همسو با نقویان و جریان اصول گرایی را فراهم آورده است.

در ابتدا خطاب به مسئولان محترم باید گفت که نباید از هر نفدی به شدت رنجید و فراموش نکنند که در کلام امام صادق علیه اسام، بهترین دوست ما کسی است که عیوب ما را به ما هدیه کند.

بهتر آن بود که مسئولان شاکی، پیش از طرح شکایت در مراجع قضایی و گرک به دست مخالفان دادن، در دیداری خصوصی موارد طرح شده از سوی ایشان و اسناد را بررسی می کردند و این گونه جنجال آفرینی نمی شد.

سعه صدر و انتقاد پذیری از جمله خصوصیات مهم یک کارگزار در حکومت اسلامی است که باید به آن پایبند و متعهد باشد چرا که مسئولان در نظام اسلامی شانی جز خدمتگزاری به مردم ندارند.

روی دیگر سخن نیز با حجت الاسلام نقویان است؛ به نظر می رسد در شرایطی که هجمه به عملکرد دولت(با توجه به ماه های پایانی آن) به اوج رسیده است با الفاظ و تعابیر دولت را خطاب می کردند که چنین برداشت سوء نشود.

علاوه بر این لازم به نظر می رسد که ایشان با رسانه های غیر همسو به طور کامل و شفاف مرز بندی کنند تا خدایی ناکرده سند 6 دانگ شخصیت ایشان پس مدتی به نام آنها نخورد و سوءاستفاده های بعدی عملی نشود.

مخلص کلام آنکه نکند پس از مدتی بر اثر اشتباهات دو طرفه و عدم سعه صدر طرفین، یکدیگر را مخالف و معاند بخوانیم و باقی ماجرا.

خاطره ای زیبا و شنیدنی از انتقاد پذیری رهبری

در پایان این سیاهه، به بیان خاطره ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی و میزان انتقاد پذیری ایشان می پردازیم تا هم این مطلب متبرک و متیمم گردد و هم فضا برای دوستان خودی اندکی وسیع گردد.

در جریان دیدار و گفتگوی جوانان نخبه علمی کشور با رهبر انقلاب(در سال 88)، یکی از حاضران بدون هماهنگی با مجری مراسم و به دعوت رهبر انقلاب، پشت تریبون قرار گرفت و به شکل صریح، از برخی سیاستها و رویه‌های حکومتی انتقاد کرد.

در پایان سخنان افراد منتخب برای بیان نظراتشان نزد رهبر انقلاب، مجری برنامه با اعلام پایان وقت صحبت‌های حاضران، از رهبر انقلاب دعوت کرد برای جمع صحبت کنند. در این زمان چندتن از حضار خواستار حضور در پشت تریبون و بیان نظراتشان شدند که رهبری از مجری پرسیدند کسی نمانده که صحبت کند؟ مجری پاسخ داد اگر شما اجازه بدهید، همه‌ی جمع هزار نفره‌ای كه این‌جا هستند، دوست دارند صحبت كنند اما وقت محدود است.

در این هنگام رهبر انقلاب به یکی از جوانان در وسط جمعیت که پرشورتر از بقیه خواستار حضور در پشت تریبون بود اما توسط برگزارکنندگان مراسم نشانده شد، اشاره کردند و گفتند: «آن آقایی كه پا شده بودند، ایستاده بودند و نشاندندشان ... شما بفرمائید».

جوان متقاضی در جایگاه قرار گرفت و خود را دانشجوی ریاضی دانشگاه شریف معرفی کرد. وی ابتدا از نحوه انتخاب افراد برای صحبت نزد رهبری گله کرد. این گلایه افرادی بود که نوبت بیان نظراتشان را نیافته بودند و با تشویق حضار روبرو شد.

وی با انتقاد به رهبری ادامه داد: من شاید چهار-‌ پنج سال است كه به صورت جدی‌تر روزنامه می‌خوانم و مجلات را مطالعه می‌كنم. این مدت واقعاً به یاد نمی‌آورم كه مطلبی را با عنوان نقد رهبری خوانده باشم ... نقد رهبری را هم به شكل عمومی می‌شود مطرح كرد و هم به صورت خاص در مجلس خبرگان. من احساس می‌كنم اگر چنین نشود، این شرایط منجر به نفاق و كینه می‌شود؛ مثلاً یك چیزی كه در ابتدا یك انتقاد ساده است، چون بستر مناسبی برای بیان پیدا نمی‌كند، ممكن است جنبه‌ی مغرضانه به خود بگیرد و كم‌كم بی‌انصافی هایی پیدا شود.

اما رهبر معظم انقلاب ضمن گوش دادن به سخنان ایشان(با وجود به پایان رسیدن وقت سخنران) در برخوردی نرم و آرام پاسخ دادند:

« خیال نکنید من از شنیدن اینجور حرفها ناراحت میشوم. نه...، من از اینکه این حرفها زده نشود، ناراحت میشوم. در جلساتِ دانشجوئى، دانشگاهى که اینجا هستند، بنده گاهى که ببینم حالا بعضى‌ها روى ملاحظه، روى احترام، روى هرچه، بعضى از این حرفها را که خیال میکنند من خوشم نمى‌آید، نمیزنند؛ از نگفتنش ناراحت میشوم؛ از گفتنش مطلقاً ناراحت نمیشوم.

اینى هم که گفتند از رهبرى انتقاد نمیکنند، شما بروید بگوئید انتقاد کنند. ما که نگفتیم از ما کسى انتقاد نکند؛ ما که حرفى نداریم. من از انتقاد استقبال میکنم؛ از انتقاد استقبال میکنم. البته انتقاد هم میکنند. دیگر حالا جاى توضیحش نیست؛ انتقاد هم هست، فراوان هست، کم هم نیست؛ بنده هم میگیرم، دریافت میکنم و انتقادها را میفهمم.

چند سال قبل یکی از نشریات دانشجویی از بنده انتقاداتی کرده بود. خواستند برخورد کنند اما من گفتم برخورد نکنید این ها اشکالی ندارد اجازه دهید بنویسند.»

والعاقبة للمتقین...

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۷۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳۱
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
67
159
درود بر شرف رهبری بزرگوار
پاسخ ها
اکبری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
من نمیدانم و تعجب میکنم چرا نخبگان به هشدار اخیر رهبری بی توجهند ومدام برطبل ناساز میکوبند وساز دشمن را کوک میکنند.
حسین سوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
احسنت بر آقا احمد و اکبری عزیز از ترکیه ...

درود بر نقویان ...

باید همه گوش به فرمان آقا باشیم تا آسیبی

به این مملکت نرسد ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
10
48
برادر ارزشی جناب آقای رستم قاسمی بهتر است چشم خود را بروی واقعیت ها نبندد. بهر حال مسائلی وجود دارد و متاسفانه ریشه دار تر از دولت فعلی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
6
31
وقتی توی جامعه ای حرف حق سرو صدا به بپا میکنه این یعنی خطر......
این یعنی یک عده ای بد جوری سرگرم هستند...
وقتی رشوه ای به این مقدار عادیه و لی منه دکتر کار ندارم .....
خدایا....
پاسخ ها
اکبر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
در خارج رفتگری یک کار کلاسیک است چون اقتصاد دارند ولی ما چه که از لطف بعضی ها دکتر کشورمان هم بیکار است
پس درود بر اقای نقویان که حرف راست رو گفت
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
61
23
خواهشا بی ادبی نقویان رو توجیه نکنید امام صادق امام علی پیامبر و سایر امامان فرموده اند در خفا عیوب دوستان و دیگران را بگید نه پشت تریبون که بقول خودتون مخالفین و منافقین و جریان برانداز دوم خردادی خوشحال بشن.
دل رهبری از دست این آدما خون شده
اختلاف رو به میان مردم بکشانید خائن هستید خائن خائن
پاسخ ها
مسلم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
ببين تو برو خود را باش
افسوس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
افسوس که آقا مصطفی یه طرف قضیه رو دیدی.
غیبت و عیب گفتن از حکام عیب نیست درسته یا نه؟
این رو که من نگفتم خودت بهتر می دونی کی گفته
البته اگر به حق باشه نه از روی دشمنی
بعدشم اخوی برادر ما یک کشور ثروتمند هستیم اما یک کشور با بیشتر مشکلات اقتصادی برای خانواده های ضعیف جامه هم هستیم.
چرا؟ چون آقایان مجری حکومتی به فکر مرشد و مراد خودشون هستند تا مردم. اگر هم حرفی از مردم زده میشه صرفا برای وقت تلف کردنه. درسته برای خیلی از مردم این مملکت کار کردند اما پنیر کیلویی 5هزار تومن یعنی فاتحه مردمی که قدرت مالیشون به اندازه یه نون و پنیر بود خونده شده. یعنی سال های بعد مردمی خواهیم داشت با انواع بیماری های لاعلاج بخاطر گرانی حیاتی ترین مایحتاج مردم در این دوره زمونه.
شیر؟ خدایش رحمت کند
ماست؟ خدایش بی آمرزد
پنیر؟ خدایش قرین مغفرت نماید
میوه؟ روحش شاد و یادش گرامی باد
الف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
به کسی در خفا می گویند که به عیب خود واقف باشد نه مثل بعضی ها
بعد کسی که کشور را صد ها سال به فقر کشاند خائن است یا روحانی که درد ملت را می گوید
مصطفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خطاب به مسلم:می بینم ولی این تویی که نمی بینی یا نمی خوای ببینی
خطاب به افسوس:افسوس که خودتم یه طرفه به قاضی رفتی بنده گفتم اگرم انتقادی داره بدون توهین مطرح کنه نه پشت تریبون که طرف رو به سُخره بگیره چند تا کم عقل بخندن
ما کشور ثروتمندی هستیم این ثروت از اول دست کی بوده؟؟فائزه مگه نگفت 24سال بابام کشور رو اداره کرده حالادستش کوتاه شده به همین خاطر نباید احمدی نژاد بمونه باید بازم بیاد دست خودمون
شماها خبر ندارید که چه ریشه ای دواندن این خاندان در جای جای نقاط ثروت کشور
حالا رئیس جمهور گلستان که تحویل نگرفت اینطور قیمت پنیر رو به رخ می کشی
زمان هاشمی تورم 49 درصد بود کسی جرات داشت تو دلش هم اعتراض بکنه؟؟جریان شورش اسلام شهر و جاهای دیگه رو می دونی؟؟نکنه مردم خوشی زده بود زیر دلشون ها؟؟
احمدی نژاد خدمات زیادی انجام داده که دشمنانشم بهش اعتراف دارن اما گرون شدن اجناس در بعد نظارت ضعیف دولت یقه ایشون رو میگیره
برید باندهای فاسد ثروت کارگزارانی و اصلاح طلب رو دریابید کسانی که به مملکت خیانت کردن کسانی که راه خیابان جمهوری رو برای فتح بیت رهبری در پیش گرفتن
مردمی که در شعب ابی طالب گرفتار فقر و نداری بودن باید به پیامبر فحش می دادن و از نخوردن و زندگی حیوانی راحت برخوردار نبودن دادو بیداد می کردن یا بقول شماها با تقوا گره از مشکلات باز می کردن
بخور بخواب مصرف کن
سبک زندگیی که اقا مطرح کرد در کجای ذهن بیمار شماهاس؟

الف جان امیدوارم با سایت علف رابطه ای نداشته باشی اما بدان و آگاه باش که هنوز کار داری باید بیشتر از اینا مطالعه کنی
در بالا جوابتو دادم
ناشناس بی هویت که رنگ سبز داره:
حرف تو و امثال تو که در خواب خرگوشی توسعه سیاسی بودن رو مردم در انتخاباتای مختلف دادن دیگه وقت خودم رو تلف نمی کنم جواب فتنه گران سبز اموی رو بدم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یعنی دولت هرچه دلش میخواد انجام بده عملا کارهایی بکنه خلاف سیاستهای نظام اسلامی ودر حرف هی بگه من گوش به فرمان ولایتم وما هم بگیم هر چه تو میگی درسته؟؟
ناشناس
|
SAUDI ARABIA
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
25
32
ببين برادر تفاوت اصلاحطلبان با اصولگرايان در همين چيزهاست و اتفاقاٌ به قول معروف برعكس نهند نام زنگي كافور!
يعني اتفاقاٌ اين اصلاحطلبان هستند كه اصول دارند و ديگران به اين اصول نزديك و دور مي شوند و حال حاج آقاي نقويان كه اينجانب ارادت خاصي هم به ايشان بخاطر تقوايشان دارم انتقادات درستي را بيان كرده اند كه با حرفهاي اصلاحطلبان نزديك است و استقبال اصلاحطلبان از حرفهاي ايشان كاملاٌ درست است . برعكس اين اصولگرايان هستند كه هيچ انتقادي به خود نمي پذيرند و به روز هر كسي را كه متفاوت از آنان فكر كند نه تنها اصولگرا نمي دانند بلكه مي خواهد از قطار نظام نيز پياده كنند. اين اصولگرايان هستند كه من قال مي كنند نه ما قال. در حالي كه اصل ما قال مي باشد.
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
نفرت و بی زاری اقای نقویان از جریان به اصطلاح «اصلاحطلبان» برای همه واضح و معلومه
این نسبت ها به ایشون نمی چسبه
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
16
26
با سلام روی سخنی دارم با اقای نقویان . اول اینکه ایا یک معلم اخلاق باید به کسی توهین کند حالا هر شخصی میخواهد باشد دوم مگر جرم رشوه دهنده با رشوه گیرنده فرق دارد چه بسا بیشتر هم باشد کسی که میلیاردی رشوه میدهد حتما حرام خوار است و فاسد است خوب دوستی اقای نقویان با ایشان چه سنخیتی دارد خدا وکیلی اقای نقویان چند تا دوست اینچنینی دیگر داری. این اقا که رشوه میدهد چرا مور عتاب شما واقع نمیشود چگونه با چنین اشخاصی رابطه داری ایشان یک شبه اینقدر پولدار شده که میلیاردی رشوه بدهد . سوم اینکه مگر ریس جمهور فردی مسلمان نیست و مورد تایید رهبری نمیباشد ایا باید اینگونه توهین کنی گرچه انتقاد به ایشان وارد است و در اخر اینکه متاسفانه امثال اقای نقویان همینکه عده ای زیر مبرشان جمع میشوند دچار خود بزرگ بینی میشوند و فکر میکنند هرچی بگویند درست است و دیگران باید بپذیرند در حالی که سطح شعور مردم بالاست شما هم دچار خود بزرگ بینی شده ای بهتر است فکری به حال خود بکنی البته دوستی با فردی رشوه دهنده که قطعا فاسد است مورد تایید خداوند نیست همه ما نیاز به هدایت از سوی خداوند داریم انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
معلم اخلاق....؟!
با کی بودین شما؟
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
10
10
بعضي از سياسيون اظهار مي كنند ما تابع رهبريم اما در عمل رقيب سياسي خود را تا حد امكان تخريب مي كنند رقيبي كه فقط مثل ما نمي انديشد . اين روز ها تخريب و تهمت سكه رايج برخي از سياسيون است . نمي دانم ما كي ياد خواهيم گرفت در كنار هم و با آرا مختلف زندگي كنيم از مردم ياد بگيريد آقايان سياسي كار!!! كرد - بلوچ - ترك - لر - فارس - عرب و.... مسلمان - ارمني - يهودي - زردتشتي و.... در كنار هم با مصالمت زندگي مي كنند واقعا 4 روز صندلي قدرت ما را فريب ندهد. حكايت معروف يويان را شنيديد كه نماينده اي در سنا فرياد بر مي آورد من با نظر شما مخالف هستم اما حاضر جانم را بدهم تا بتواني حرفت را در اين جا بزني ! آقاي نقويان مرد سخنران محترمي است اگر ايشان نقد نكنند چه كسي بايد نقد كند چرا در سالم بودن افراد شك داريم مگر ايشان مي خواهد رئيس شود كه مي هراسيم . يك مطلب هم به جناب بولتن عزيز : به رسانه هاي بيگانه كاري ندارم اما رسانه هاي داخلي دنبال خبر هاي روز هستند چاپ مطالب انتقادي در رسانه ها جزو وظايف ذاتي آنها است خبر خنثي كه خريدار ندارد . قرار دادن رسانه ها اصلاح طلب كنار رسانه هاي بيگانه كه اهدافشان مشخص است كار شايسته اي نيست. اصلاح طلبان مثل ما فكر نمي كنند . رسانه ها آنها داراي مجوز است و اگر مشكلي باشد برخورد قانوني انجام مي شود . لطفا مبحث آزادي بيان را از خود شروع كنيم !
مرضیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
13
12
انتقادهای آقای نقویان درست هم که باشد نباید (دراین موقعیتی که دشمنان از بیرون ودرون مترصد نشسته اند ومنتظر شنیدن ودیدن چیزهایی هستند که وسیله تبلیغاتشان برعلیه جمهوری اسلامی شود) بر روی منبر ودر انظاربزنند .ضمن اینکه نظر برادر reza را کاملا درست وصحیح می بینم.
پاسخ ها
فرشيد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بشنو يك كلمه ازمادرعروس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
من نمی دونم چرا نظراتی مثل نظر فرشید تایید میشه ولی برخی نظرات من که هیچ گونه بی احترامی در اون نیست تایید نمیشه!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اینو خوب اومدی ناشناس
فرشيد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چون تو ناشناسي وجرات نداري حتي اسم كچكتو بنويسي درثاني بگو كجاي حرف بنده بي احتراميه
مدیر پایگاه آقا فرشید ننوشتن اسمی دلیل بر نداشتن جرات نیست در ضمن شما در نظر قبلی خود به کاربر و نظرشان بی احترامی کردید و این درست نیست شما اگر مخالف نظر ایشان هستید باید منطقی و مستدل نظر بدهید نه اینکه بی احترامی کنید . سعی کنید با نظر منطقی و عذرخواهی از این کاربر حق الناس را از گردن خود بردارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
5
422
اگر آقای نقویان حق دارد دیگران را نقد کند باید اجازه داد دیگران نیز او را نقد کنند تا او هم باسند مدرک سخن بگوید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
438
12
بولتن حاج آقا نقویان کار ش درست کلامش نافذ ولی باید در انتقاد کردن هم جایگاه و شخصیت فرد مقابل هم بهش توجه بشه.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
6
11
حرفهای ایشان از سر درد است وگرنه چیزی کم نداره باید همه روحانیون مثل ایشان باشند
حقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
9
713
اگر یکی از حامیان دولت به استاد .. و یا شما و .. می گفت گاو وگوساله مملکت را رو سرتان نمی گذاشتید . اقدام این آقا مصداق کامل بی تقوایی و بی آبرویی است .
چرا توجیه می کنید برادر ؟!
ایرانی
|
CANADA
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
8
9
سلام
معیار چیست؟
آیا غیر از این است که حضرت امام فرمودند و حضرت آقا تاکید کردند که حرف دشمن شاد کن در خلاف جهت انقلاب است؟
آقای نقویان نمی توانست انتقادش را به طور خصوصی به رئیس جمهور و ... منتقل کند؟
آیا اظهارات ایشان مصداق خیانتی که رهبر فرمودند بازی با احساسات مردم در جهت اختلاف نیست؟
امام زمان روحی فداه و حضرت آقا از این گونه انتقادات خوشحال می شوند؟
آیا عیوب دیگران را باید در بوق و کرنا کرد؟یا باید به خودشان گوشزد نمود؟
راه قانونی خوب است یا بالای منبر داد و بیداد راه انداختن؟
آدم عاقل و عالم اخلاقی چنین حرفهایی می زند؟
پاسخ ها
yoni
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دوست عزیز ، بنده و چند تن از همشهریان با توجه به مشکلات حاد موجود در بیمارستان شهر خودمان تصمیم گرفتیم که این مشکلات را با رییس این مجموعه در میان بگذاریم بعد از یکماه موفق نشدیم و به ما توهین هم شد !!!
حال شما به تدکر خصوصی به رییس جمهور فکر میکنید!!!
همچنین شما راه قانونی آن را بیان کنید تا ما هم یاد بگیریم!!
پس تکلیف رسانه ، قلم و سخران این وسط چیست!!!! اگر فقط به به و چه چه بکنند خوب است؟؟؟
بولتن جان شما هم از این به بعد اگر نقدی بر کسی داشتید آن را درج نکنید به صورت خصوصی به اطلاع آن برسانید!!!
احمد
| - |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقای ایرانی ازکجا معلوم که آقای نقویان به طور خصوصی به رئیس جمهور وسایر،این مسائل رو گوشزد نکرده،شاید گفته ولی ترتیب اثری داده نشده که مجبور شده این روش ودرپیش بگیره .چرا واقع بین نیستین وهمینکه یه نفر با شجاعت این واقعیت ها رو مطرح میکنه به اسم دشمنان اسلام وانقلاب تموم میشه.
درود بر آقای نقویان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
5
9
به نظر من کهآقای نقویان حرف درستی زده و ما خیلی تو مسایل فساد اقتصادی و اجتماعی کم کاری کردیم.البته بهتره برای اینکه ضد انقلاب مرده خور از این حرفها سو استفاه نکنند یک بار دیگر از «ها اعلام بیزاری کند
مسلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
0
9
وزارت نفت كه راست گفته نه اين دولت در تمام دولت هاي قبل اين وزرات خونه جاي بسيار خوبي براي خيلي ها بوده
ما بي خبرانيم
علي موسوي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
3
3
سلام
توچي بولتن چرا خبرشو زدي نكنه تو جبهتو عوض كردي شدي اصولگرا؟
پاسخ ها
غیرقابل انتشار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
نخیر جبهشو عوض نکرده.
اقایون بولتنی محافظه کار تشریف دارن!
معلوم نیست با کی هستن...
عماد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
5
9
بنده منتقد جدی احمدی نژادم، و طبعيتا مخالف تعريف های امثال خانم رجبی از ايشان. حتی به اندازه ی برخی اصولگراها هم به احمدی نژاد خوش بين نيستم. و برای پايان کار خودمان با او دعا می کنم که خدا به خير کند ، اما ...
اما داستان آقای نقويان فرق می کند. دوستانی که سابقه ی ايشان را از نزديک بدانند مي فهمند که اين حرف های ايشان نمک به زخم زدن است نه انتقاد و البته هدف ايشان هم چيز ديگری است . حالا چند وقت ديگر که کيسه ی ايشان به تن حزب الله و نظام و قانون اساسی خورد خواهيد فهميد. او هرکاری برای طرح و بالا کشيدن خود خواهد کرد . نسخه ی آخوندی نوری زاد. انتقادهای تند نوری زاد به دوم خردادی ها و بعد مراجع و بعد احمدی نژاد و بعد .... يادتان هست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
کاملا باهاتون موافقم
بصیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
9
9
به آقای نقویان باید گفت
هر راست نشاید گفت
برادر من آقای نقویان این اظهار نظر اصلا در شان شما و اصلا در شان مومنین نیست که خطاب به دولت آقای احمدی نژاد گفته اید "حتی گاوها هم می فهمند نمی دانم چرا این آقایان نمی فهمند"
عقل و تدبیر یکی از نعم الهی است باید بیشتر و بهتر از آن استفاده کنید وکنیم
نگذارید تصویر روحانیت بین مردم بعنوان افراد بد دهن و منتقد به کل عالم معرفی شود
سرباز ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
8
7
تا جایی که من خبر دارم بزرگان علما که بعضا عارف هم بوده اند همیشه اینجور انتقاداتی را رسانه ای نمی کردند و با خود آن مسئول در میان می گذاشتند.
به نظرم آقای نقویان کار درستی نکردند که بصورت عمومی این مسائله را منتشر کردند، دلیلم هم این است که ایشان چه این انتقاد را خصوصی انجام می دادند چه عمومی اثر گذاری خاصی نداشت. فقط عمومی کردن آن کمی خوراک رسانه ای برای بیگانگان فراهم کرد.
من هم هزارتا مساله از چندین مدیر اداره و معاونانشان سراغ دارم حالا بیام توی جمعی مطرح کنم مشکل حل میشه؟یا نه فردا می پیچه تو جامعه و فقط افکار عمومی رو تخریب می کنه؟
الان همه خبر دارند این مسائل توی مملکت زیاد است، کار آقای نقویان نه مسئول مربوطه را اصلاح کرد نه مردم چیز خیلی جدیدی فهمیدند.
در یک کلام :
انتقاد ایشان "سازنده" نبود.
مهرآن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
5
5
من هم نقویان روقبولدارم.وهم ازلحن تندش آنهم تواین شرایط حساس نزدیک به انتخابات ناراحتم.آخه حاج آقاإنتقادشما دسته گل بودأماچرابا خارخسک اونوتقدیم کردی!!! تمام مطالب وکامنت هاإین چندوقته راجغ بنقویان وانتقاداتش خواندم، کسی انتقاداتش روبازوبررسی نکردوکسی جوابگونشد.فقط لحن توهین آمیزش راشیپورمیزنیم.بازهم3به هیچ بنفع اونایکه کوتاهی میکنن.کاش بازشاهدإنتقادات أمثال ایشان باشیم امابوقتش وعموم پسند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
4
3
برادرا خواهرا عزیزان بزرگواران
کجای کارید بابا
این قده های چرکین فساد و تباهی سرباز کرده و زده بیرون نمی بینید بعد گیر دادید به حرف یه شیخی که از سر دلسوزی اینها رو به مردم گفته
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
من از قوه ی قضائیه خواهش می کنم این روحانی عزیز رو هم دستگیر کنند و بفرستند کنار طلبه ی سیرجانی تا اون برادر گرامی تنها نباشند.
اختلاس گران و رشوه گیران و رانت خواران و مفسدین فلی الارض مملکت رو هم که همچنان فعالند.
حضرت علی (ع) حاکم فاسدش رو در ملأ عام مجازات کرد. در خطبه ی نماز جمعه. این که دروغ نیست. هست؟
پیرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
1
4
بهتر بود متن کامل سخنان ایشان را منتشر می کردید ... . قبلا منتشر کردید ولی اینجا هم باید کامل منتشر می کردید چون گفته اید مگر نقویان چه گفت :
و فقط بخشی از سخنانش را آورده اید ... .
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
0
4
ول كنيد اين حرفا من بدبخت زن ميخوام گرفتارم ايهاناس چكار كنم ول اين نقويان كنيد به داد من برسيدمسلمونا
پاسخ ها
جوان خسته از روزگار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
واقعا تنها کاری که نمیشه فکری به حال حل مشکلات جوان ها و افزایش بی رویه سن ازدواجه
کار سیاسیون شده غلبه بریکدیگر و بالا کشیدن خود
من خودم مجردم و در جایی کار میکنم که بیشتشر جوان های حتی بالای سی سال مجردند
آقای نقویان تو چه نسخه ای برای حل مشکل ازدواج جوان ها داری، مگه ما نمیدونیم که رشوه میگیرند مگه اولین باره ؟ ؟؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
2
9
این فرمایشات ایشان انتقاد نیست توهین و بی اخلاقی است
آیا حضرت آقا سفارش به بی اخلاقی کردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
از ایشون بیشتر از این هم انتظار نمیرفت.
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
1
4
سخنان جلسه اول ایشان جز توهین نبود
شما خود میدانید که ایشون چه لفظی رو بکار بردن و بعد هم گفتن منظورشون شخص خاصی نبود!
بی احترامی یک چیز است انتقاد یک چیز دیگر
آقای دکتر رفیعی بسیار زیبا گفتن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
1
10
درود بر تو اي رهبر فرزانه. چرا برخي از اين مسئولان به نصايح رهبرمان كم توجه اند؟
علی دادا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
0
3
مهدی نقویان کیه ؟ اگر منظورت همین نقویانی که عکس هست اسمش ناصر نقویان است
پاسخ ها
غیر قابل انتشار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
حالا شما اصلو ول کردین ،دنبال فرعیاتین؟
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
2
3
آقا اینها همه توجیه است باور کنیم که عده ای دارن ظالمانه به اسم انتقاد به رئیس جمهور میتازند بارها رهبری از سختی کار اجرائی گفتن البته درسته ایشان نقاط ضعفی دارن اشتباهاتی داشتن اما انسان بی اشتباه و بدون نقطه ضعف کیه !؟ کجای این حرفا انتقاده !؟ رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که انتقاد باید سازنده باشه در جای خودش و با رعایت انصاف بیان بشه آنوقت چطور یه آدمی که مردم ایشان را بعنوان چهره اخلاقی میشناسند و متاسفانه رسانه ملی هم سالها پذیذای ایشان بوده حالا این آقا باید از این شهرت این جوری سوء استفاده کنه ! متاسفانه ایشان بعنوان معلم اخلاق !!! علاوه بر بی تقوائی در کلام بجای پذیرش اشتباه و عمل به اون چیزهائی که سالها دارند به مردم توصیه میکنند متاسفانه خیلی سطحی و ناشیانه توجیه میکنند خطاشان را !
ایشان در مورد بحث اخذ رشوه هم بی اخلاقی کردن هم خلاف قانون حرف زدن یا نا پاک خواندن دولت و آلوده بودن به سو استفاده بانکی ، در مورد انتقاد از رئیس جمهور انگار با یه فرد مجرم چال میدونی حرف میزنند که میگن اگه نشنیدن بند وزندان !! و بد تر از اون حرفی که شما هم سانسور کردید و اوج بی تقوائی ایشان را میرسونه که باعث تعجب خود من وخیلی از کسائی که یه زمانی پای منبر ایشان مینشستیم شد تمثیل گاو و گاوداری در انگلستان و حرفهای ناشایست به ریاست جمهوری !! آخه این چه انتقادیست آقای معلم اخلاق ! وبدتر از اون با کمال تاسف ، از آیات قران دلیل میاورید برای توجیه توهین وفحاشی که تو قران گفته شده اولئک کالانعام بل هم اضل !!!! یعنی قران هم باید وسیله قرار بگیره حاج آقا !!؟ این تذهبون حاج آقا !!؟ تاسف باره شنیدن این چیزا جناب نقویان ، اصلا نوع گفتار نشان دهنده حقد و کینه است القاظ توهین آمیز و مثلهای زشت آوردن هر قدر هم که این فرد مشکل داشته باشه نباید جایگاه ایشان که منتخب مردم و رئیس جمهور کشور ماست فراموش شود حرفهای شما برای مردم دلنشین بود و نفوذ کلام شما زیاد بود اما حالا باید بگویم با کمال تاسف شما دروغ میگوئید که صرفا ازسر دلسوزی دارید این گونه موضع گیری میکنید برای خیلی از مردم ثابت شد که شما بر خلاف ادعا و ظاهرتان سیاست زده هستید چرا واقعیت را کتمان میکنید !!!؟ توصیه میکنم عبا و امامه بذارید کنار و بیائید تو گود سیاست و مثل خیلیها که امروز نونشان از همین بازیهای سیاسی در میاد شما هم اینجوری باشید تا لطمه بیشتر به دین و لباس پیامبر و اعتماد اقشار مختلف مردم نزنید !!
خادم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
4
2
دوستان عزيز: اينكه مقام معظم رهبري مي فرمايند ملاحضه انقلاب را بكنيد منضور ايشان به همه ميباشد وقتي يك طرف دعوا به فرمايشات ايشان پشت ميكند و همچنان ترمز بريده بر طبل رضاخاني اش ميكوبد وسوژه دشمنان انقلاب شده وملاحضه هيچ چيزي را نميكند تكليف چيست در طول انقلاب هروقت دل سوختگان انقلاب آمدند فرياد بزنند و بگويند بعضي ها دارند كج روي ميكنند وباعث آبروي انقلاب مي شوند بلافاصله عده اي بلند شدند وگفتند دهانت را ببند دشمن در كمين انقلابه تا از اين حرف هاي شما ..... سي وچهار سال از انقلاب گزشت پس كي وقشه ! سكوت آقا از روي درده اي مسلمان نه از روي ملاحظه . اگه همه مرد باشند و حرف آقاي تقويان را تاييد كنند نه آقايان ترمز ميبرند و نه دشمنان جرعت سواستفاده را خواهند داشت . در خصوص غيبت پيامبراكرم ميفرمايند خداوند فرموده غيبتش رواست هركس كه پرده حيا را دريده . به نظر شما كسانيكه با آبروي انقلاب بازي ميكنند و به اين ملت خيانت ميكنند پرده حيا را ندريده اند . بنظرمن غيبت كمترين است . درود بر تقويان هاي دلسوخته. و اي كاش به همه حرف هاي مقام معظم رهبري گوش ميكرديم وبه آنها اهميت ميداديم !! (آهاي برادران تند رو )
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
درود-درود-درود-حرف حقی زدی
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
لطفا هنگام نوشتن دقت کنید شما چند غلط املایی دارید؟ دیکته نانوشته غلط ندارد !تکلیف اینست هرکس از خودش شروع کند شما هم ازدرست کردن کلمات شروع کن مطالعات شما زیاد میشود.
یوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
1
6
راستی می دونید این به اصطلاح استاد اخلاق برا یه جلسه سخنرانی چقدر می گیره؟ما قصد داشتیم برا یه هیات تو مشهد دعوتش کنیم راستش پشیمون شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
شما هم وسط دعوا خیرات پخش میکنی!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
7
1
برادر نقویان تمام حرفهایت بجا و برحق ودرست است انان که ازروی شکم سیری چهار نعله بر شما میتازند مدیون خون شهدا هستند شهدا خون ندادند که اسامی عوض شوند شهدا وامام شهدا برای برپاکردن حکومت عدل به پا خاستند اگر قرار بر پارتی بازی ورشوه گیری وفساد و بود پس چرا انقلاب کردیم حکومت طاغوت بو د ایا مریض بودیم چرا ملت ثروتمند ما حال و روزش چنین است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
8
3
درک سخنان حضرت حجت الاسلام نقوی بصیرت میخواهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
2
3
چیه به گوشه قبای اقایون برخورده جرا تا یک حرف حقیقت کسی میزنه براشفته میشوید وهزار انگ وتهمت وناروا نثارش میکنید اخر قیامتی هم هست حساب وکتاب وسئوال وجواب انروز را چطور خواهید داد الان یکنفر سئوال کرده ریخته اید به هم در انروز میلیونها نفر سئوال خواهند کرد این چه وضع مملکت گرداندن است ملک شخصیتان که نیست که اگر کار اشتباهی کردید ضرر از جیب خودتان برود از گلوی یک ملت بریده اید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
11
3
درود بر عمار امیر المومنین علیه السلام
درود بر عماران این انقلاب همچون نقویان شریعتمداری حاج سعید قاسمی حاج منصور ارضی و......
پاسخ ها
ahmad
| CANADA |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
آقای نقویان را با دیگران یکی نگیرید.یک کلام از سخنان ایشان را آقایان بر زبان نرانده اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
3
7
درود وسلام بر بولتن عزیز خدا نگهدارتان باشد تنها میتوانم بگویم که خدا اجرتان دهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
3
10
به به ، كَيف كردم ، جدأ لذت بردم ، اما افسوس به دليل مشغله كمي دير رسيدم ، ولي به هر حال ، حال كردم !!

اما ببينم بولتن جان ، اين يك بيانيه اصلاح مواضع است يا اصلاح ذات البين ؟!

حق پدر مخترع اين نظريه را بيامرزه كه گفته سياست پدر و مادر نداره !!!!

حكايت قضاوت ملا نصر الدين و بر حق دانستن شاكي و متشاكي در يك لحظه ، به شاكي ميگويد حق با تو است ، پس از شنيدن سخنان متشاكي ، به او هم ميگويد حق با تو است !! و زمانيكه همسر ملا معترض ميشود كه اين ديگه چه جور قضاوتي بود ؟ ملا ميگويد خانم تو هم راست ميگي ، حق با تو است !!!

ما اشكال اساسي داريم ، و كمتر كسي پيدا ميشود كه به حقيقت اين اشكال واقف و معترف نباشد !

اشكال اين است كه در جامعه ما همه چيز رنگ و بوي سياسي دارد ، از افكار و گفتار ، تا اعمال و رفتار و تا ايراد نقد و اشكال ! عملكرد و برخورد و انعكاس رسانه ها هم به طريق اولا و به شدت سياسي است !!

آيا اين جناب استاد نقويان ، خودش در حيطه و حوزه انجام وظايف و كاراهايش ايزاد و اشكالي ندارد ؟

بنده شخصأ در برخي سخنراني ها ، از ايشان حرفهائي شنيده ام كه به هيچ وجه در شأن و شخصيت يك روحاني نبوده و فقط به خاطر خوش آيند عده اي خاص بيان شده است !

يا اينكه ايشان در بعضي منبر هاي خود گفته است ، من امروز خيلي گرفتار بودم و جاهاي زيادي از من دعوت كرده بودند و من فقط به خاطر فلان شخص يا فلان موضوع به اين مجلس آمدم !! در حاليكه تمام فعاليتهاي چنين شخصي بايد صرفأ بر حسب وظيفه و جلب رضاي خدا باشد ، نه رضايت فلان شخص و به خاطر فلان موضوع !!

حالا اگر يك نفر پيدا شود و در اين رابطه با الفاظ ناشايست به آقاي نقويان انتقاد كند و تمامي شخصيت و سوابق و خدمات او را لجن مال كند ، آيا قابل قبول و توجيه است ؟ آيا پذيرفتني است در اين مورد ما از آيه شريفه : ( كَمَثَلِ الْحِمَارِ يَحْمِلُ أَسْفَارًا )
براي تفسير و توجيه انتقاد اهانت آميز خود استفاده كنيم و شاهد مثال بياوريم ؟ آيا ميشود اسم اين كار را انتقاد و نقد از درون گذاشت ؟ نه هرگز ما مجاز به چنين كار غير اخلاقي نيستيم !

من كار آقاي نقويان و حرفهاي ايشان در قالب آن الفاظ را هرگز انتقاد و نقد از درون نميدانم ، بخصوص كه آقاي نقويان را دركسوت روحانيت و معلم اخلاق شناخته ايم ! نقد از زبان چنين شخصي بايد صبورانه ، منصفانه و مودبانه باشد .

اين ادعا هم به هيچ وجه پذيرفتني نيست كه اگر يكبار ، دو بار مطلبي را تذكر دادي و گوش ندادند ، بعدش بايد فرياد بكشي و فحش بدهي و براي توجيه بي اخلاقي بگوئي در قران هم از الاغ و چهار پا و حتي پست تر از اونها اسم برده شده !!

با لحاظ نمودن و تأييد اين واقفعيت كه به برخي عملكردهاي احمدي نژاد و دولت ايشان انتقادات جدي وارد است ، اما بايد به اين حقيقت هم اعتقاد داشته باشيم كه : نه آقاي نقويان حضرت موسي است و نه احمدي نزاد فرعون !
پاسخ ها
میثم تمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
آفرین ناشناس آفرین
الحق که به جا گفتی و درست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
کدوست گرامی از نظر خوب شما ممنونم !!! ولی تمام این بیانات شما زمانی صدق میکند که حقی از کسی ضایع نشود یا یک مسیر ارزشمند به کجروی نگراید و زمانی که چنین احساسی شد باید فریاد زد!!!!
akbar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
0
4
وقتی خانم ابتکار ازآقای نقویان تعریف کرد ایشان هم از کوره در رفت وبعد از آن حجم آتش حملات علیه اصولگرایان را زیاد کرد
خادم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
1
2
فاطمه خانم،عشق ليلي قافيه است صفت مجنون بايد جست.ما املا نوشتيم و غلط داشت اما خدا را شكر به كسي آسيبي نرساندتفكر دكماتيسمي برازنده نيست . بعضي انسانها آنقدر بي انصافند كه بر اثر آخرين كرده انسان هاقضاوت ميكنند .هيچ ميدانيد اگر موتور خودرو رادياتور نداشت و رادياتور ترموستات نداشت چه اتفاقي مي افتاد بعضي حركتها ورفتارها در جامعه ونظام كار ترموستات را انجام ميدهند.به گفته حضرت امير :ببين چه ميگويد نبين كي ميگويد. ضمنا اگر ملاك قضاوت بر غلط هاي املائي باشد خدا رحم كند به بي سوادها بايد لالموني بگيرند
میثم تمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
3
3
فکر کنم سخن رهبری عزیز فصل الخطابه (البته من مثل برو بچه های باصفای بولتن تفسیر به رأی نمی کنم!) حالا این سخن رو از حضرت آقا بخونید:
من به بزرگان هم نصیحتى بكنم. این نصیحت به جوانها بود، پیرها هم محتاج نصیحتند؛ آنها هم باید توجه كنند. مواضع درست گرفتن، حرف درست زدن، تحت تأثیر خبرهاى دروغ قرار نگرفتن، این هم وظیفه است. هزاران نفر در نظام اسلامى دارند محض رضاى خدا زحمت میكشند و تلاش میكنند و شب و روز خودشان را میكُشند، براى اینكه طبق حركت اسلامى یك كارى انجام بگیرد، نظام اداره شود، وظائفِ بسیار سنگین انجام بگیرد؛ اما انسان یك خبر دروغى را بشنود، بنا كند همه‌ى اینها را زیر سؤال بردن - مسئولین دولتى را، دیگران را، دیگران را - این هم مصلحت نیست، این هم خلاف است. هم جوانها باید مراقبت كنند، هم پیرها باید مراقبت كنند. ما، هم در جوانى‌مان احتیاج به نصیحت داریم، هم حالا كه پیر شدیم، احتیاج به نصیحت داریم.
ناشناس
|
POLAND
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
7
9
برای آقایون که شده عادت که هرکی بر خلاف میلشون صحبت کرد زودی انگ منافق و فتنه گرو و .... میزنند اینم روش بی خیال
محسن لره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
1
1
بادرود بر رهبر فرزانه و شايسته و عزيزمان: خودسانسوری جرايد و سياسيون بدترين خيانت به كشور است و خودسانسوری باعث ديكتاتورى ميشود: انتقاد سازنده به هرشخص حتى مقام عظماى رهبرى كارى شايسته است اما بدون غرض و مرض!!!چون رهبر هم مثل همه يه انسان است انسان هم در هرمقام اشتباه ميكندرهبرى هم از اين قائده مستثنا نيستند: انتقاد حق شهروندى تمامى شهروندان است اما نوع انتقاد و كى و كجا و چگونه انتقاد كردن مهم است كه باعث سواستفاده و سوبرداشت دشمنان نشود انتقاد سازنده باعث شكوفايى و سر زندگی ملت وجوانان و پيشرفت ميشود: هميشه خرد جمع كارساز تر از تفكرات انفرادى وديكتاتورى مأبانه جواب ميدهد حالا خواه در خانواده باشد خواه شهر و روستا خواه محيط كارى در شركت و كارخانجات توليدى يا سيأست خارجى كشور وامنيت كشور باشد: مشورت و توجه به نظرات موافق و مخالف كشور را از بن بست خارج ميكند:ياحق
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
0
0
افسوس........
اللهم عجل لولیک الفرج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
0
0
از بیانات رهبری ک میثم تمارگفتن خیلی چیزها میشه فهمید...فحش وبی احترامی ب دشمن هم صحیح نیست چه رسد به خودی...
فدای رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
0
0
بچه ها خیلی شایعه دربارش گفتن حتی چندتا سخنرانی هاش رو کات کردن که ضد ولایت نشونش بدن
دروغه
توجه نکنید
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین