کد خبر: ۱۰۷۴۳۱
تعداد نظرات: ۱۴۵ نظر
تاریخ انتشار:

حکایت گلشیفته و نیکی کریمی/ دریافت جایزه و این‌همه خفت+تصاویر

ماهستیم: ششمین فستیوال فیلم ابوظبی، در فاصله‌ی روزهای ۱۱ تا ۲۰ اکتبر با نمایش ۸۱ فیلم بلند، ۸۴ فیلم کوتاه، ۸ اکران اول و ۱۹ جایزه برگزار شد که در این میان جایزه‌ی بهترین فیلم (یک خانواده محترم) و بهترین بازیگر زن (گلشیفته فراهانی)  در بخش «افق‌های نو» این جشنواره به گلشیفته فراهانی اهدا شد.

هرچند که جایزه‌ی فیلم «یک خانواده محترم» بدون حضور عوامل ایرانی فیلم، به تهیه‌کننده‌ی فرانسوی آن اهدا شد، اما گلشیفته فراهانی برای دریافت جایزه‌ی خود به روی صحنه رفت.گفتنی است دیگر نماینده‌ در این فستیوال، نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان ایرانی بود که در هیات داوران جشنواره حضور پررنگی داشت.
 
 
 
آرزوی گلشیفته فراهانی برای حضور در آمریکا و بازی در کنار چهره های مطرح هالیوود خیلی زود به پایان رسید؛ او که حاضر شد تن خود را برای بازی در کنار بازیگران سینمای آمریکا به فروش گذارد، نهایتا به بازی در فیلم های دسته چندمی بسنده کرد.
 
 
 

 
در این جشنواره نیکی کریمی نیز حضور داشت؛ او که تا پیش از این با در آغوش گرفتن بازیگر مرد سینمای ایران خبرساز شده بود، این بار نیز با پوشش نامتعارف خود در آن جشنواره بار دیگر به خبرهای داخلی راه باز کرد تا همچنان کارنامه بداخلاقی خود را با نمره های منفی مخاطبان سیاه نماید؛ شاید او نیز به مانند گلشیفته فراهانی نتواند حدنصاب لازم برای بازی در سینمای ایران را کسب نماید و ممکن است از ادامه تحصیل در این حوزه باز ماند!
 
گفتنی است پیش از این نیز فاطمه متعمدآریا با عکس های نامتعارف خود مورد بازخواست و پیگری قضائی قرار گرفت و از ادامه فعالیت او در سینما جلوگیری به عمل آمد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۴۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۸۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
90
77
بولتن جان هدف وسیله را توجیح نمی کند . مردم این ها را می شناسند لازم نیست این عکسهای قبیح و غیر اسلامی را در سایت خود قرار دهی. خواهشا همان طور که عکس عروس ملکه انگلیس را در بازی های المپیک به خاطر نشان دادن پایش برداشتی این را هم بردار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
اقای ناشناس اسلام شناس توجیه نه توجیح.آره بولتن جون پاهاشو بردار اسلام در خطراست .
یک ایرانی ومسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
اتفاقا این عکسها برای جواب به ادمهایی که می گویند اگه راست می گی پس عکسش کو خیلی هم خوبه روشش هم در نشان دادن خوبه به هرحال اخبار مدرک می خواهد
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
یک ایرانی ومسلمان عزيز. بنده هنوز قانع نشدم. مي‌شه يه چندتا از اون عكس‌هاي سوپر +١٨ مشتي اونها را بگذاريد شايد بنده هم قانع شوم؟!!!!!!!!
یک ایرانی ومسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
اقای مرتضی.ام بین بد وبدتر خیلی فرقه این عکسا کجا ان عکسی که شما می گید کجا مقایسه هم سطحی دارد
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
برادرم جناب یک ایرانی ومسلمان. يك سوال از جنابعالي دارم. كسي هست گلشيفته و نيكي كريمي را نشناسد؟ كسي هست به هرزگي گلشيفته و ولنگاري نيكي كريمي آگاه نباشد؟ مشكل بنده با عكسها نيست، گيريم اصلا اين خبر بدون عكس بود!

اين كه روزي صدبار بگوييم فلان فاسد شناخته شده فساد كرد، فلان هرزه شهير هرزگي كرد، فلان فاحشه كه همه از فاحشه بودنش آگاهيم فحشا كرد و ... به نظر شما چه بار خبري مهمي دارد و چه دردي از كسي بر مي‌دارد و چه تاثيري مي‌گذارد كه ارزش تحمل معايب و اثرات جانبي‌اش را داشته باشد؟ جز ترويج و عادي سازي اين مسائل و شكستن قبح مسئله، فايده ديگري در آن مي‌بينيد؟

پيامبر خدا ﴿صلي الله عليه و آله﴾ وقتي وارد مكه شدند، اسامي و نام‌هايي كه زنده كننده ياد دوران بت‌پرستي بودند را كلا عوض كردند. فكر مي‌كنيد چرا؟ در قرآن آيه داريم كه آهاي مردم، دانستن هر خبري به دردتان نمي‌خورد، اينقدر دنبال خواندن هر خبري نباشيد كه خيلي خبرها را ندانيد بهتر است تا بدانيد.

الان اگر شما نمي‌دانستيد متهتّكي چون نيكي كريمي دوباره خودش را به رايگان فروخته است، چه اتفاقي مي‌افتاد و اكنون كه مي‌دانيد چه اتفاقي افتاده است؟ هدف اين زنان بي‌شخصيت و حاميان هوشمند و شيطان صفت آنها فقط و فقط گسترش اين اخبار است تا فساد آنها همه‌گير و قبح اين مسائل ريخته شود و متاسفانه ما خودمان به رايگان شده‌ايم عامل ترويج اين هدف!

شما مي‌فرماييد براي بستن دهان آنهايي كه مي‌گويند اگر راست مي‌گوييد پس عكسش كو بايد اين عكس‌ها را گذاشت؟ بنده عرضم اين است آيا فكر مي‌كنيد آنهايي كه چنين مي‌گويند، الان با اين عكس متنبه شدند و ديگر از راه خود برگشتند؟ باور بفرماييد آنها حال گشتن به دنبال اين عكس‌ها را ندارند تا حالشان را ببرند و شما را تحريك مي‌كنند اين رنج را به جايشان تحمل كنيد و الان اين عكس‌ها را روي دسك‌تاپ‌شان گذاشته‌اند!!

اگر هم قرار است ما به آنها مفت مفت حالي بدهيم، خب حداقل عكس سوپرشان را بگذاريم كه هم آنها حالشان را به نحو احسن بكنند، و هم ما كه شده‌ايم ابزار حال ديگران، حداقل بابت يك حال حسابي گناه كرده باشيم. عاقلانه‌تر نيست؟!
ناشناس
| United States |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
هاهاهاهااااا مرتضی ام برادر عجب حرفی زدی ای ولله زدی تو خال . موافقم 100% الببته فقط تا پاراگراف5 . آخرش و نباید بگی از شما که مسلمون متعهدی بعیده برادر .هرچند جنبه ی تعن و کنایه داره ولی بازم مودب تر باشی بهتره
ناشناس
| France |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
جواب به يك ايراني يك مسلمان :من تا حالا نديده ام كسي بگويد پس عكسش كو؟اين توجيه بچگانه را نياوريد ...اگه مي خوايد از اين عكسا ببينيد دنبال بهونه نگرديد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
33
88
آفرین به دختران محجبه ابوظبی که درهیچ حالی از حجاب خود دست برنمی دارند .
پاسخ ها
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
بابا تیز بین!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
42
91
مردم برای این به اصطلاح هنرمندان پشیزی ارزش قائل نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
28
67
نه به شال كه سرش نه پاهاي برهنه شال سرش نمي كرد سبكتربود نه ديگه حرفي توش نبود بعضي اين كارهارا سطح شور بالا مي داند ولي ابروي هرچي ايراني مي بردند كاش همجور اداهاي خارجي تقليد شعور انها انها تقليد ميكرديم
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
دقیقا همین سوال به ذهن من رسید که چرا این خانم شال سر کرده ولی پاهاش لخته !!!
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
سركار خانم زهرا
..........

يك برادرزاده دارم كه خيلي كوچيكه. ٣ سالش هم نشده است. وقتي كار بدي مي‌كنه و بنده بي هيچ حرف و حركتي فقط نگاهش مي‌كنم، با دست‌هاش دو تا چشم‌هاشو مي‌گيره تا منو نبينه. با اين كارش كلا همه چيز تموم مي‌شه و توي دلش احساس مي‌كنه همه چيز جبران شد و ديگه اشتباهش پاك شده!! بچه است ديگه! به قول پدر بزرگ خدا بيامرزم: براي بعضي‌ها حيا تو چشم است!!.
مدیر پایگاه آقا مرتضی یک مثال دیگه بزنید ممنون می شوم
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
اشكال نداره بولتن جان كه حذفش كرديد. تازه كلي تلطيفش كرده بودم برادر عزيز :LOL: :D مويد و موفق باشيد و خداوند بر فضايل و توفيقاتتان روز به روز بي‌افزايد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
بابا جوراب رنگ پا پوشیده.
اون چیزی که در عکس دیده میشود، جورابه نه خود پا
نگاه کردن به جوراب هم حلاله
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
چه فتواي جالب داديد ناشناس جان! اگه اينطوريه مي‌شه بگيد اين جورابه را تمام قد تنش كنه؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
25
58
مسئله اصلا دست و پا و این حرفا نیست مسئله قبح یا زیبایی نیست مسئله سرپیچی از فرمان خداست مسئله اهانت به کیفیت مسلمانی است مسئله اون روسری بی ربط رو سر این خانوم است درک نمیکنم ربط سر با روسری رو با پای برهنه . یعنی چی خنم حال شما خوبـــــــــــه؟این چه کاریه آخه ؟ این چه طرز لباس پوشیدنه آخه ؟
پاسخ ها
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
اصلا کلا مسالهء حجاب اسلامی به کنار.چون این خانم تا لحظه ثبت این عکسها ثابت کرده اند که به آن اعتقادی ندارند.

لیکن این نوع پوشش ایشان کاملا (مسخره) است! مثل این است که یک آقا با پیراهن رسمی و کت؛ پیژامه پوشیده باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
آخه خل شدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
25
47
نیکی و گلشیفته از نظر اخلاقی دو قلوهای بهم چسبیده !
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
ای ول به نکته بسیار خوبی اشاره کردی؟؟؟!!!!!!
یک ایرانی ومسلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
17
31
این طور که او حجاب کرد سبک حجاب عربهای مزدور در کشورشان است انها که الگوی ما نیستند ما خودمان حجاب ایرانی اسلامی داریم در ضمن این عکس قابل توجه نادونهایی که می گفتند لباسش پوشیده است میباشد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
19
38
متاسم بری این زن .

کسی که اهمیت حجاب رو نمیفهمه معلومه که چه بدنش یک سانت معلوم باشه چه 10 سانی متر براش فرقی نداره.

باید یا از همه ملت ایران عذر خواهی کند یا برای همیشه ممنوع التصویر بشه .
امیر
|
United States
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
61
34
شماها باید به همه چیز- حتی به زندگی شخصی و نوع پوشش بازیگرا - هم گیر بدید....
دلش خواسته، دوست داشته اینجوری لباس بپوشه... تو اینجور جاها بره....
حریم خصوصی افراد مخصوصا هنرمندا، از نظر شما چیه؟
مدیر پایگاه بابا تو دیگه کی هستی ! می شه شما حریم خصوصی را تعریف بفرمایید؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
بله برای شما امریکا نشین ها همه جا حریم خصوصیه لخت مادر زادم بشید جلوی مردم کسی نمی تونه بگه چرا !!!!!!!!!!!!!
ستوده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
امیرو چان ! به نظر میرسه حال مبارک همچی رو به راه نیست حال چرا ؟ نمیدانم . فقط میتونم برای بهبودی و رفع بیماری شما دعا کنم
اراکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
مجسمه اعتقاد . غیرت . منطق . مروت و فهم وشعور و درایت خود خود همین امیره !!! البته چباشه (چباشه یا چواشه یک اصطلاح محلی است که در منطقه ما به مفهوم عکس و نقطه مقابل و یامخالف یک موضوع تعبیر میشود ).
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
آقا امير با شما موافقم! ايشون لخت مادرزاد نشده كه بگيم حريم خصوصيش بيرونه. الان فقط در حد نيمه خصوصيه ﴿توي عالم تجارت چي بهش مي‌كن؟! بازار مشترك؟ خريد به شرط چاقو؟ CKD؟ يكي بخر، چندتا بر؟ يا غيره﴾. حالا اگه از نوع استغفرالله بود نه لا اله الا الله باز يه چيزي! ;)
مجید مازندران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
آقا مرتضی گل این عبارت آخرت که نوشتی " از نوع استغفرالله بود نه لا اله الا الله " کشت من رو از خنده
ترکیدم از بس خندیدم

خیلی عالی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
حریم خصوصی روی سن و جلوی هزاران تماشاچی !!! جوک قشنگی بود ، لذت بردیم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
بولتن هر جا از نظرات خوشش نیاد جواب می ده، مثل همینجا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
21
33
دختران ابوظبی بدون فشار و باميل خود محجبه شده اند. خانمهای ايرانی بعد از انقلاب با امرونهی روبه رو بوده و به عکس العمل منفی وا داشته است.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
ماهی وقتی توی ابه قدر اونو نمی دونه...
یک ایرانی ومسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
کسی که حجاب نداره مسلمان نیست - اکثر ایرانی ها مسلمان هستند واین کشور هم اسلامی است اگر مسلمان نیستی در کشور اسلامی باید از قانون اسلام پیروی کنی چون مسلمانان هم در کشور غیر اسلامی از قوانین ان پیروی می کنند ولو خوششان نیایید
hadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
31
39
خدامرگشون بده به حق فاطمه ی زهرا
مدیر پایگاه از خدا برای برایشان طلب هدایت کنید
پاسخ ها
مجید مازندران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
خداوندا ، دشمنان دینت را اگر قابل بر هدایتند هدایت ، وگرنه نیست و نابود بفرما

الهی آمین
نازنین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
هادی جان!!!!! جمله زیبای بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
23
34
متاسفم برای سینمای کشورم که بازیگرانی مثله اینا
یعنی آدم اینقدر عقده ای و حقیر امثال شما خانم کریمی فرهنگ ساز که نیستین لااقل فرهنگ سوزی نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
13
25
گفتنی است پیش از این نیز فاطمه متعمدآریا با عکس های نامتعارف خود مورد بازخواست و پیگری قضائی قرار گرفت و از ادامه فعالیت او در سینما جلوگیری به عمل آمد!!!!!!!!!

فعلا که فیلم ها و سریالهای این خانم بطور مکرر از رسانه ملی پخش میشه !
پاسخ ها
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
زبانم مو در آورد متاسفانه فیلمهای این پلیدها را آی فیلم دارد پخش جهانی میکند
عطرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
8
16
میدونید اگه بازیگر ما بره اونجا یه لباس زیبا هم تنش کنه که خیلی هوشمندانه طراحی شده طوری که در عین حفظ وجنات و زیبایی پوشیده و متین باشه والبته این بازیگر عزیز هم با اعتماد به نفس و سربلند از پوشیده بودنش بره روی سن چه تاثیر عمیقی رو مردم سایر ملل به خصوص از ادیان دیگه خواهد داشت؟این اتفاق وقتی می افته که طرف درد دین داشته باشه و از شهرت و توانش و این حرفه در مسیر رضای خدا استفاده کنه. ما باید اون روز رو ببینیم به امید سربلندی مسلمونا در همه ی عرصه ها حتی سینما که غربیها برا فساد ازش استفاده می کنن.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
شما كاملا درست مي‌فرماييد، ولي مشكل اينجا است كه اولا چنين فردي ديگه هنرپيشه نمي‌شه، اگر هم بشه اين جور جاها نمي‌ره، اگر هم بره اونا نمي‌گذارند بره روي سن، اصلا نمي‌گذارن از در بره تو!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
41
22
اقای بولتن حریم خصوصی یعنی اینکه کاری بکار مردم نداشته باشی ابروی او نا رو با این چرندیات بخاطر یه لقمه نون از بین ببرید.
و من به عنوان یه مسلمان از خداوند بزرگ طلب بخشش و را هدایت برای شما ارزو میکنم
مدیر پایگاه الله اکبر واقعا تعبیر شما از حریم خصوصی این است یعنی شخصی حریم عمومی مردم را آلوده کند قوانین شرعی و قانونی را در انظار عمومی زیر پا بگذارد به شعور مردم توهین کند داری حریم خصوصی است!؟

پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
حسن خان التماس دعا
مجید مازندران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
حسن خان التماس دعا !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
ببخشید اشتباها مثبت دادم با نظر حسن آقا به شدت مخالفم
یک ایرانی ومسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
یک مسلمان اگر درخارج از کشور هم باشد وظیفه دارد شئونات نظام را حفظ کند این خانم در امور فرهنگی کار میکند پس چهره اش باید بیانگر نظام فرهنگی ما باشد مخصوصا وقتی در یک جمع عمومی حاضر میشد بنابراین چه خوشش بیاید چه نیاید باید حجاب ایرانی واسلامی را رعایت کند-در ضمن جمع باید خصوصی باشه تا این عکسا خصوصی حساب بشه وگرنه حریم خصوصی معنا نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
جواب جالبی بود بولتن جان . حریم خصوصی بعضی مثل غیرت و ..... دروپیکر نداره .
جواد حافظي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
حسن خان شما با اين همه هوش وذكاوت باقلعه حسن خان نسبتي داريد؟؟؟؟؟
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
6
25
مردم باید خودشون فیلمهای اینهارو تحریم کنن
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
درسته مردم باید دیدن این فیلمها رو تحریم کنن ولی مسئولین فرهنگ و رسانه ها که وظیفه اشون ترویج و نشر تفکرات اسلام ناب است هم باید از انتشار و ترویج این گونه تصاویر جلوگیری کنه و از ادامه فعالیت اینان به هر نحو خودداری کنه
maryam
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
برای اینکه بفهمیم کار این خانم چقدر تاثیر داره .به خوب وبدش کار ندارم فقط فکر کنید انجلینا جولی با کت وشلوارو شال بیاد جشنواره فیلم فجر چی میگید ا شاید بگید مجبورش کردن شایدم بگید دلخواه خودش بوده من در مورد این خانم همین دو حالت به ذهنم میاد که امیدوارم جواب داشته باشه چرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
4
15
از سر تا پای این خانم معلوم است که به

این حجاب نیم بندی هم که دارد اعتقادی

ندارد پس چرا باید زورکی از آن استفاده

کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
نمی خواد زورکی استفاده کنه بره پیش همون عربا بمونه و تو ایران نباشه که همه جا خودشو نماینده ما معرفی کنه..
محسن لره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
7
13
اتفاقا نظر بولتن خيلى بجاست اينها خواه ناخواه الگوى زن مسلمان ايران اسلامى و جوانان اين مملكت هستند وقتى همين امارات با اين لباسهاى جلف و غير اسلامى بنام زن جمهورى اسلامى پا ميگذارند راجع به اسلاميت شيعه برداشت غلط و سرزنش اسلاميت شيعه ميشوند دستهاى پنهان پشت بدنام كردن و جنگ ضد فرهنگى دركار است نبايد به راحتى از كنار اين رفتار نيكى كريمى به ساده گى گذشت: بايدفهميد پشت پرده چه كسانى ميخواهند با تخريب شعونات زن
مسلمان مخصوصا زن شيعه و چهره نظام نزد مسلمانان جهان هست: انشاالله تحقيق شود: ياحق
حسین سوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
5
21
فرق کریمی با آنجلینا جولی چیه ؟؟؟
پاسخ ها
مجید مازندران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
تو نام و نام خانوادگیش وگرنه ... !!!!!
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
برادر مجيد اين فحش جديده؟! آخه قبلا مي‌گفتن تو روحش وگرنه...!! :LOL:
امير بلاگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
8
26
گلشيفته فراهاني با اون گندي كه بالا اورد نيكي كريمي هم با اين كارش .....
چي بگم نامسلمونها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
5
14
براى فدراسيون فوتبال و تيم هايى كه اين را چهره كرده اند در ورزش متاسفم چه حرفى براى گفتن دارند ضمن اينكه اگر ايشان اين كار ها را هم نمى كرد كنار تيم هاى مردان چه غلطى مى كرد و چه توجيهى داشت ؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
4
15
بودجه بیت المال رو ببین تو شکن هنرمندا و فوتبالیست ها ببینم چه میشود ؟کل بودجه حوزه علمیه قم با حوزه های علمیه شهرستانها به اندازه دو فوتبالیست نمیشود؟چرا باید اینجوری باشه؟فقط حوزه رو نمیگم شما برید به این جوونایی که عمرشو وقف درس کردن لیسانس وفوق .. گرفتن ببینین جون میدن واسه یه وام پنج شش میلیون تومنی.اونوقت بودجه رو صرف این موجودا کرده و اینم عاقبتش
آذرخش
|
United States
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
5
8
ببين بولتن برا چهارتا كليك بيشتر دست به چه كارهايى ميزنى؟ براساس قواعد همان مكتبى كه شما بهش معتقدى ديدن اين تصاوير ممنوعه.حالا هى آسمون ريسمون كن
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
بنده هم با شما معتقدم كه پخش اين اخبار درست نيست و بايد اخبار مربوط به هنرپيشه‌ها و خواننده‌ها كلا در هرشرايطي بايكوت شود، اما جنس دلايل بنده با شما متفاوت است.

صرفا خواستم بگويم ديدن تصاوير بي‌حجاب زنان متهتّك و بي‌بندبار ﴿مثل نيكي كريمي و اكثر هنرپيشه‌هاي ديگر﴾، بدون قصد ريبه و شهوت اشكال ندارد.
امید(اصفهان)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
سلام بر اقا مرتضی عزیز و بقیه دوستان

به قول خانم چکش فقط داریم شعار میدیم.

شما میگید باید بایکوت کنیم قبول بایکوت میکنیم ولی بایکوت کردن این اخبار اینطوریه که من بیام جز ده نفر اول نظر دهندگان باشم بعدم با انتشار این اخبار مخالف باشم؟؟؟

بنده یکبار خدمت بولتن عزیز عرض کردم که ما با انتشار همچین اخباری کاملا موافقیم.

اقا مرتضی به والله با نظرات شما در این پست خیلی حال کردم و لی برادر عزیز شما خودت میگی باید بایکوت بشه در صورتی که از 91 نظر 13 نظرش متعلق به شماست وهمین دلیلی شده برای اینکه این خبر در صدر پر بحث ترین خبرا قرار بگیره و باعث جذب بازدید کنندگان بیشتری بشه البته بی انصاف نیستم و با همه نظرات شما موافقم تو این پست.

ولی بیایم از الان هرگونه خبری که این شکل بود تحریم کنیم و حتی به لینک اون خبر هم سر نزنیم که اون خبر در پر بازدیدها هم جایی نداشته باشه واین اخبار اینطوری بایکت کنیم نه شعار بدیم.

اقای مرتضی عزیز بولتن جان و همه دوستان جسارت بنده رو ببخشید بنده خیلی کوچکتر از شمام ولی به خدا کارا با حرف درست نمیشه باید بهش عمل کرد.
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
سلام برادر اميد عزيز. اگر بنده در اينجا پيام گذاشتم، از باب ميل شخصي نبود كه ضرورت ايجاب مي‌كرد ﴿درست مانند همين پيام كه شما مجبور به پاسخم كرديد﴾ :D ولي چشم! بنده ديگر از بولتن در اين زمينه‌ها مايوس شده‌ام. ديگر پيامي نخواهم داد ﴿البته خانم‌ها و آقايان حالا سو استفاده نكنند و بيان توي اين جور خبرها هرچي دلشون مي‌خواد بگنا! :D :LOL:﴾
مدیر پایگاه برادر عزیزم آقا مرتضی بنده با امید عزیز در این زمینه مخالفم و تصمیم شما را هم اشتباه می دانم ما در جامعه ای زندگی می کنیم که در آن هم خوبی است و هم بدی هم زشتی و  هم زیبایی هم ظلم و هم عدالت هم.....ما در چنین جامعه ای زندگی می کنیم نمی توانیم در خیابان راه برویم و چشمهایمان را بر روی زشتیها تلخیها و ظلمها ببندیم و بگوییم چون زشت است چون قبیح است نباید دید نباید در آن صحنه حضور پیدا کرد اتفاقا بنده و شما و دوستانی که درد دین دارند باید حساس و  درگیر و فعال در این جامعه زندگی کنیم دشمن از حضور نیروهای انقلابی در زمین خودش وحشت دارد ندیده اید آنهایی که در فیس بوک و یا شبکه های اجتماعی جولان می دهند چقدر از حضور سربازان جنگ نرم در شبکه های اجتماعی ابراز عصبانیت می کنند اتفاقا با شعارهای دینی و اعتقادی هم جلو می ایند و فتوی هم می دهند که قبیح است خلاف فلان حکم است اما همینها از حضور نیروهای منفعل بشدت دفاع می کنند
برادر من سایت ما یک سایت خبری و تحلیلی است و خالی از اشتباه و حتی قضاوتهای غلط و یا حتی ارائه خبر اشتباه و یا تحلیل اشتباه  نیست چرا که ما نیز انسانیم و بعضا دچار خطای انسانی و سهوی می شویم اما حضور امثال شماها در خبرها و تحلیلها  می تواند حتی مسیر یک خبر را کاملا تغییر بدهد می تواند باعث آگاهی و شور و نشاط و در نهایت کمال انسانی دیگران و حتی ما شود و می تواند حتی در تغییر نگرش یک فرد تاثیر بسیار مثبت بگذارد
اینها را نوشتم که تکلیف خودم را انجام داده باشم شخصا امروز فضای سایبر را میدان نبردی الهی در مقابل دشمنان نظام مقدس اسلامی و انقلاب بزرگ اسلامیمان می دانم و  هرگز میدان را برای دشمنان نظام خالی نمی کنم
در ضمن شما انتقادات و پیشنهادات خود را می توانید در تماس با ما مطرح فرموده و انشاالله ترتیب اثر داده خواهد شد
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
بولتن جان برادر با كليات نظر شما موافقم و بنده نيز اگر بخشي از وقت خود را صرف اين كار مي‌كنم دقيقا به همين خاطر است.

در اين كه پخش اين گونه اخبار صحيح نيست و نبايد صورت گيرد كوچكترين شكي ندارم، اما در اين كه پس از نشر، عمل به شيوه آقا اميد صحيح‌تر است يا آنچه شما فرموديد ﴿به ويژه آن كه نمي‌دانم ميزان تاثيرگذاري كه شما فرموديد تا چه حد است﴾، تفكر و دقت بيشتري را مي‌طلبد. اجازه دهيد در اين زمينه خوب فكر كنم و جوانب كار را بسنجم. از توجه‌تان ممنونم.
امید(اصفهان)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
سلام به بولتن عزیز و اقا مرتضی .

مثل اینکه من نتونسم منظورم رو درست منتقل کنم نظر بنده با نظر بولتن یکیه ما نباید اینقد خودمون رو بکشیم کنار ولی بحث من و اقا مرتضی این نیست که شما فکر میکنی بولتن جان.

اقا خبر شو شما منتشر کن با انتشارش مخالفتی نداریم ولی دیگه اینقد پرو بال دادن به این خبرا و هر روز بهش پرداختن و انتشار این عکسای افتضاح درست نیس به خدا. شما خبرشو بذار عکساشو نذار.

اگه کسی دنبال خبر باشه خودش میاد میبینه و نظر میده.

انتقاد ما به این نحوه اطلاع رسانیه که بعضی ها رو کنجکاو میکنه که برن دقیق تر بشن و دنبال بقیه عکسا و فیلمش بگردن. مخالفت بنده با اینه و پرداختن بیش از حد به همچین خبرای بی ارزش. نه انتشار خبرش

یا علی
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
آقا اميد اين بار باهاتون مخالفم شديد. بولتن جان عكس‌ها رو بذار، خبر را نذار. پيدا كردن خبر راحت‌تر از عكسه به خدا! :D :LOL: :LOL: :LOL:
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
آقا اميد شرمنده. جواب سلامتون جا افتاد. عليك سلام برادر "-_-
امید(اصفهان)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
اقا مرتضی با ما هم اره؟؟؟:-))
علی011
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
4
13
نیکی کریمی روسری سرش نمیکرد سنگین تر بود به خدا ! شما که میتونین بهش خبر بدین که روسریشم یکباره برداره و دستشو بزاره تو دست گلشیفته !
الله اکبر از این همه بی حیایی
Amir az alman
|
Germany
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
7
11
ببینید حریم خصوصی اینه که توی خانه ات هر جوری بخواهی بگردی لخت یا پوشیده.ولی‌ به عنوان یک بازیگر که از ایران میری بیرون که توی یک هم چین مراسمی که بین‌المللی هست به عنوان داور شرکت کنی‌ باید به قوانین کشوری که ازش آمدی احترام بذاری و با حجاب باشی‌ ، حالا اگه این خانوم تفریحی میرفت کشور فلان و لخت می‌گشت اون میشد حریم خصوصی و کسی‌ چیزی نمی‌گفت.نباید هم میگفت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
6
7
اقدام خانم نیکی کریمی منو یاد یه شعر از ایرج میرزا انداخت، که حجاب رو بالا چسبیده و از پایین ول کرده
پاسخ ها
nasim
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
منم ياد ماجراي گل سرخ چادر نمازو سوره كوثرو جشنواره كودك افتادم!
mohamad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
3
8
صد البته كه حركت اين خانم اشتباه و گناه فاحش و مغاير با ارزشهاي اسلامي و حتي ملي ما ايرانيان است اما بولتن جان آيا انتشار تصوير ايشان آنهم در اين حد وسيع توسط شما و اكثر سايتهاي انقلابي تظاهر به فحشا نيست ؟ يكي يك غلطي كرده چرا تكرارش ميكنيد در مورد خانم فراهاني هم بسه هرچي كه گفتيد و نوشتيد ايشان اولا" از ايران رفته دوما" با اين مانوري كه رسانه ها روي او ميدهند بدتر اشتياق سرچ تصاويرش بيشتر مي شود ؟!
پاسخ ها
عطرین
| United States |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
ببینید فحشا یک تعریفی دارد و ناقص بودن پوشش آدم معنی اش فحشا نیست به خدا. اگر مسئله ی حجاب اینقدر مهم و موکد است به این دلیل است که اولا و به خصوص حرمت زن حفظ شود از چییی؟؟ از اهانت مردم و مردان بیمار دل و مورد انواع هجمه هاو بی حرمتی قرار گرفتن ها. متوجه شدید چی گفتم ؟ یعنی این که شما هم که به خودتون اجازه میدید به مردم هر جور نسبتی بدید و نگاه ناپاک بهشون داشته باشید گناه کارید متوجه میشید آیا؟تنها و مهمترین وظیفه ی ما امر به معروف و نهی از منکربا رفتار و کلام مورد تایید اسلام و سیره ی حضرت رسول صلوات الله علیه وآله است نه خشن و گستاخانه و دور از ادب. کلا عرض نمودیم
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
جناب عطرين عزيز. ابتدا بفرماييد تعريف شما از فحشا و فاحشه چيست؟

كلمه فحشا و فاحشه‌اي كه در قرآن كريم فراوان به آن اشاره شده است به اشخاصي اشاره دارد كه كار حرام و خلاف شرع و خلاف عفت عمومي را به صورت عيان و آشكار انجام مي‌دهند. چه زن، چه مردي وقتي آشكارا گناه و كار خلاف شرع انجام مي‌‌دهد، طبق تعريف قرآن فاحشه محسوب شده و عمل او نيز فحشا است و چنين فردي قطعأ سزاوار سرزنش و نكوهش جامعه خواهد بود.
عطرین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
آهــــان تا اونجا که می دونم فاحشه موجود مونث زشت کردار(....) می باشد .
ببینید کلا باید گفت آدمیزاد موجود پیچیده ایه و جوامع گسترده ی امروزی تا خرتناق مملو از اولاد این موجود پیچیده ااس خدای عزیزمون قوائد و دستوراتی فرستاد ه که بشه این بشر رو کنترل کرد ولی در همین کتاب شریف اومده که همه به یک مسیر نخواهند رفت .آدما سلایق و طرز فکرای مختلفی دارن و در زندگی شخصی وجمعیشون هم لحاظش میکنن و نمی شه همه رو از یک مسیر هدایت کرد(تا به وقتش ) یا نمی شه توقع داشت که مثل هم فکر کنن حتما قران خوندید و دیدید آیه ای رو که می فرماید و ما از هر بندهای به اندازه ی توانش انتظار داریم این یعنی درک و ظرفیت آدما در فهم دین و عمل به اون متفاوت هست و هرآدمی اگر به همون میزان هم که میفمه عمل کنه خداوند بلند مرتبه می پذیره. نتیجه این که به جای کاشتن بذر نفاق و دورویی و کینه بهتره تا اونجــا که ممکنــــه به هم و به روشهای هم احترام بگذاریم جدال نکنیم که خدا دوست نداره و صد البته هم کمی به فکر رفع معایب خودمون باشیم . راه و رسم دین ما مدارا و محبت و از در بخشش وارد شدنه .عیب و ایراد همدیگر رو پوشاندن و البته کمک به رفع اونهاست .همه ی حرف من اینه که به عنوان مسلمون ومعتقد به رحمانیت خدا با بنده هاش با احترام و دوستی رفتار کنیم . کلا
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
عطرين جان غلط نكنم شما اهل طي طريق هستيد :) ديروز آمريكا، امروز ايران فردا :LOL:

شما نيز مثل سركار خانم شكيلا ٤ كلام فرموديد، ولي از آن ٤ كلام‌هايي كه پاسخي ١٠٠٠ صفحه‌اي مي‌طلبد ;) فقط همين را بگويم كه:

در اين كه راه و رسم دين ما مدارا كردن است با شما موافقم، اما در كجا و با چه كسي، الا ماشا الله با هم تفاوت عقيده دارم.

خدا را شكر كه اسلام با همه مدارا مي‌كند، وگرنه ٨٠ ضربه شلاقي كه روزه‌خواري در ملا عام دارد بدون مدارا چند ضربه مي‌شد خدا عالم است!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
2
10
اللهم عجل لوليك الفرج
آي مسئولين تو رو خدا بريد جلوي اين هنري ها (تئاتر سينما موسيقيو.........) رو بگيريد كه اصلا با شاه هم فالوده نميخورن و هيچكس رو قبول ندارن و هرغلطي كه ميخوان مي كنن تو خلوت و حالاهم در مجامع بين المللي و عمومي واقعا هركاري كه مي خوان مي كنن
والله بالله تالله وضع خرابه يكي به فكر باشه جوونايي كه تازه به اين مجامع راه پيدا كردن هم دارن خراب ميشن تو رو خدا به فكر باشيد از چي مي ترسيد با توكل به خدا و امام زمان اقدام كنيد اين كشور كشور امام زمانه حداقل به خاطر دل آقا اين كار را انجام بديد
ياعلي (ع)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
2
8
این زنان ایرانی هم خیلی جالب هستند روزی در زمان رضاخان که میخواستن حجاب از سرشون بر دارن مقاومت جانانه کردن حالا که میگن حجاب داشته باشین بازم جانانه مقاومت میکنن با داشتن حجاب !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
5
9
واقعا متاسفم. اگه در این مورد مسئولین نمی خواهند کاری انجام دهند لطفا بفرمایند مردم خودشان می توانند جلوی این بی بند و باریها را بگیرند. چطور فردی که نماینده ای از ایران است به خود جسارت و جرات می دهد با این شکل و شمایل فجیحی خود نمایی کند ؟ چرا آبروی ایران رو می برید آیا از خون شهدا خجالت نمی کشید ؟ البته و صد البته اینها از نام شهدا هراسانند و تا اسم آنان به میان می آید می گویند جنگ تمام شده دست بردارید ! خانوم محترم کسانی که در عنفوان جوانی زیر خروارها خاک متفون شده اند برادران وپدران عزیز ما هستند شرم کنید که هیچ جوابی برای آنها در آن دنیا نمی توانید بدهید. و مطمئن باشید سزای این اعمال احمقانه شما را خواهیم داد.
مرتضي ام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
9
9
من حجاب را دوست ندارم!

http://85ohm.ir/thread5828.html
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
تو خانومت رو لخت ببر بیرون مختاری!!! البته برو یه کشور دیگه اونجا که همه لختند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
3
6
عزیزان این عکس ها رو برای نمایش به من و شما نذاشتن که، چون نشر این مطلب و تصاویر در بین مردم جامعه تشویق یک عده و تکفیر عده دیگه رو دنبال خودش داره
نیت اصلی هشدار به مسئولین هست، البته شاید هم اشتباه کنم، من فکر می کنم بولتن نیوز این هدف رو داشته
تازه این وضعیت هنرپیشه های ایرانی فقط توی خارج از ایران نیست این افراد دقیقا با همین شمایل توی ایران هم رفت آمد می کنن
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
مسئولي كه اخبار حوزه كاريش را اينگونه مي‌گيرد را بايد گذاشت لاي جرز و دورش بتون ريخت!
جغد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
6
5
بولتن محترم
چيزاي مهمتري هست كه بهش بپردازيم. البته اگه بتونيم
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
8
6
بولتن جان دست بر نداشتی از این داستان ها بابا ته جیب مردم عنکبوت داره زانگولر بازی میکنیه تو میگی گلشیفته و نیکی کریمی
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
2
10
فقط منتظره اون روزیم که آدما بخاطره عبور از خط قرمزای خداوند باید جواب پس بدن.افرادی مثل گلشیفته و بقیه ی هرزه های سینمای ایران فعلا دور دستشونه.ولی همیشه گفتن عاقبت کار خوش باشه
جلال
|
United States
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
4
9
وقتی که تو ایران با استاد دست می ده و کسی جلوش را نمی گیره خوب معلوم اونجا که اصلا کسی باهاش کار نداره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
4
8
درفرهنگ غربی چیزی جز پوچی نیست انهایی که به فرهنک غنی اسلامی ایرانی خودشونون پشت میکنند یا عقده ای هستند یا بی ایمان به شریعت وقرانند ویا منافق ویا بی اطلاعند حالا شما قضاوت کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
3
9
گلشیفته و نیکی ازهم سبقت میگیرن در رسیدن به جهنم
یعنی 2 مصداق بارز برای غضب الهی اینها هستند
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
1
8
سلام
به نظر بنده این که آدم هرچیزی رو روایت کنه خوب نیست ما باید یکم حیای عمومی رو رعایت کنیم ، یک نفری در فلان کشور یک اشتباهی کرده نباید ما اون اشتباه رو بزرگ کنیم تا قبح اون بشکنه و امثال این خانم بخاطر شکسته شدن قبح آن در تکرار چنین رفتارهایی برآیند ، بنظر من باید مسئولین فرهنگی کشور این موضوع رو پیگیری کنن تا از راه قانونی به فرد همه چیز فهمانده شود ، بولتن جان خبر رو زدی اما بهتر بود خیلی پرورشش نمی دادی و از این عکس ها استفاده نمی کردی یا حداقل مات میکردی ، مات می کردی ما میفهمیدیم که طرف چه کاری کرده .
و از همه کسانی که نظر دادن می خوام احساسی و افراطی نظر ندهند. کمی عقل را چاشنی کارکنیم بد نیست. بهتره از خودمون هم فتوا ندهیم.
التماس دعا.
....
کاش از قلبم به قبرش راه داشت.
کاش زهرا (سلام الله علیها) هم زیارت گاه داشت.
خدایا همه بندگان را که از روی جهالت مرتکب چنین کارهایی می شوند هدایت کن ، اگر از عمد و به قصد ضربه به اسلام چنین کارهایی انجام می دهند نیست و نابودشان بگردان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
ای تجلی‌گاه نور کبریا
فاطمه ای بهترین عبد خدا
آفرینش پای‌بست مَقدمت
زنده عیسی‌دم بود از یک دمت
ای فدایت جان من جانان من
ای تولّایت همه ایمان من
ای بهار بی‌زمستان علی
ای دل و جان از ولایت منجلی
آسمان‌ها خیره در اعجاز تو
مصطفی دارد همیشه ناز تو
قبله من، کعبه من، خانه‌ات
روح عاشق‌گشته‌ام پروانه‌ات
حجره‌ات والاتر از هفت آسمان
دوست‌دارانت ز آتش در امان
شیر میدان نبردی فاطمه
اسوه مردان مردی فاطمه
حضرت فاطمه زهرا ﴿سلام‌الله عليها﴾
دشمن تو تا به حیدر چیره شد
آسمان هفت‌عالم تیره شد
جان خود وقف ولایت کرده‌ای
با دفاع خود قیامت کرده‌ای
در میان کوچه غوغا کرده‌ای
مشت دشمن را تو خود وا کرده‌ای
بین دیوار و دری روح نبی
ناله می‌کردی علی جان یا علی
حضرت فاطمه ﴿سلام‌الله عليها﴾
ای شفابخش دل بیمارها
ای خجل از یاد تو مسمارها
مخزن اسرار حیدر سینه‌ات
روح پاکی‌ها دل آیینه‌ات
ای خدای عشق، ای عشق علی
روز و شب گویم به آوای جلی
روز و شب گویم به صد شور و نوا
تا رسد این گفته بر عرش خدا
"کاش از قلبم به قلبش راه داشت"
کاش زهرا هم زیارتگاه داشت
کاش از شوقم چنان مرغ سحر
می‌زدم گرد مزارش بال و پر
می‌پریدم تا کنار تربتش
می‌شنیدم ناله‌های غربتش
﴿شاعر: سيد جواد ميري﴾
شکیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
5
1
اصلا قصد ارائه نظر نداشتم ولی وقتی یکایک نظرات رادیدم واقعا برای بعضیها متاسف شدم چون شاید مشکل از من بود که تصور چنین نظراتی را بالاخص از اقایان مرتضی.ام ومجید مازندران نداشتم یکبارنظراتتان را مرور کنید کدام مرجعی چنین فتوایی داده که نگاه کردن به تصاویر مبتذل ومستهجن بدون قصد لذت اشکال ندارد اصلااسلام اجازه دیدن عمیق زن نامحرم راداده است؟این مجوز ازکدام منبع ومرجع فقهی صادر شده است؟ایابمطمئنیدبا نوشته هایتان احتمال بروز معصیت دردیگران از طریق ذهنیت سازی گناه رافراهم نکردید؟وصف العیش نصف العیش وصف گناه کل گناه ضمنا اگر قصد نهی از منکر رادارید شرط اول خود منکراست چند درصد احتمال دیدن این سایت واین خبر را از جانب انها میدهید که بی پروا اینگونه نهی میکنید وابروبری میکنید والله بعضی از این نظرات از نظر شرعی مستوجب جاری شدن حداست بالاخص براساس سیره نبوی وروایتها شیعه حضرت علی نباید اینچنین فاسد و مفسده را عیان کند ایا نبودندافراد گناهکاری که تنها با یک عمل خیر مورد عنایت الهی قرارگرفتند ومتحول شدند وتوبه کردند ویا بالعکس متشرعینی که بواسطه غرور وتکبر ازرحمت الهی دور شدند ودر منجلاب گناه فرورفتند پس همه ماکمی به خودمان بیاییم ودر مسند قضاوت نشینیم وبه وظیفه خودمان یعنی دعا جهت هدایت خود ودیگران عمل کنیم وازعطرین مودب ومحترم هم بخاطر داشتن چنین دیدگاه متینی سپاسگزارم
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
سركار خانم شكيلا
اي كاش قبل از آن كه به محض شنيدن سخني برخلاف باورتان دست به چوب شويد و بنده را بنوازيد، نگاهي هرچند گذرا به رساله‌ي عمليه مرجع تقليد خود به ويژه بخش "احكام نگاه كردن" مي‌انداختيد تا چنين از جاده انصاف خارج نشويد و نفرماييد:

*************************
"یکبارنظراتتان را مرور کنید کدام مرجعی چنین فتوایی داده که نگاه کردن به تصاویر مبتذل ومستهجن بدون قصد لذت اشکال ندارد"
*************************

جهت اطلاع، چند نمونه را خدمتتان عرض مي‌كنم و مابقي با خودتان:

* زن‌هایی كه اگر آنها را از نپوشیدن بدن خود از نامحرم نهى كنند تأثیر در آنها ندارد ـ چه كافر و چه مسلمان ـ نگاه كردن به جاهایى از بدن آنها كه به حسب متعارف عادت به پوشانیدن آن ندارند در صورتى كه قصد لذّت و ترس وقوع در حرام نباشد ، جایز است ﴿ آيت الله العظمي وحيد خراساني﴾

* نگاه كردن به بدن زن‌های بي باك كه اگر كسي آنها را امر به حجاب نمايد اعتنا نمی‌کنند اشكال ندارد مشروط به آن كه بدون شهوت و ترس و وقوع در حرام باشد، و در این حكم فرقي ميان زن‌های كفار و ديگر زن‌ها نيست و همچنين فرقي نيست ميان دست و صورت و ديگر جاهاي بدن كه معمولاً آنها را نمی‌پوشانند ﴿آيت الله العظمي سيستاني﴾

* نگاه كردن به زنان اهل ذمّه بلكه به زنان كافري كه از هنگام تولّد محكوم به كفر هستند به جاهايي از بدن آنها كه عادتاً پوشانيده نمی‌شود، بدون قصد لذت و در صورتي كه خوف واقع شدن در حرام نباشد، جايز است، و بنابرأظهر نگاه كردن به زنان باديه نشين و غير آنها كه عادت به پوشاندن ندارند، بدون قصد لذّت، جايز است مگر در صورت خوف وقوع در حرام، پس معاشرت با آنها در داد و ستد و ساير نيازها جايز است ﴿آيت الله العظمي بهجت﴾

احكام بالا مربوط به اوريجينال زنان بي‌حجاب ناشناس يا متهتّك بود. اين هم يك استفتا از مقام معظم رهبري در مورد عكس:

س 1183: نگاه‌کردن به تصوير زن نامحرم و بدون پوشش چه حکمى دارد؟ نگاه‌کردن به صورت زن در تلويزيون چه حکمى دارد؟ آيا بين زن مسلمان و غيرمسلمان و بين پخش آن به طور مستقيم و يا غير مستقيم تفاوتى وجود دارد؟

ج: نگاه‌کردن به تصوير زن نامحرم، حکم نگاه‌کردن به خود زن نامحرم را ندارد، بنا بر اين اگر نگاه از روى لذّت نبوده و خوف افتادن به گناه نباشد و تصوير هم متعلّق به زن مسلمانى که بيننده آن را مى‏شناسد نباشد، اشکال ندارد و بنا بر احتياط واجب نبايد به تصوير زن نامحرم که به طور مستقيم از تلويزيون پخش مى‏شود، نگاه کرد ولى در پخش غيرمستقيم تلويزيونى اگر ريبه و خوف افتادن به گناه نباشد، نگاه‌کردن اشکال ندارد.

براي بنده بسيار جالب بود عبارت "تصوير زن بي‌حجاب متهتّك" بنده را جنابعالي براي افزايش غلظت ماجرا و حصول مقصود به "تصاوير مبتذل و مستهجن" تغيير داده‌ايد. آيا گذاشتن اين سخن از خودتان در دهان بنده نشانه تقواي شما است؟! هرچند در اين مورد نيز فتاواي جالبي از برخي مراجع وجود دارد. به نمونه‌اي از آن از مقام معظم رهبري توجه فرماييد:

س 1193: بعضى از جوانان به تصاوير مستهجن نگاه مى‏کنند و براى کار خود توجيهات ساختگى ارائه مى‏دهند، حکم آن چيست؟ و اگر ديدن اين تصاوير مقدارى از شهوت انسان را تسکين دهد و در جلوگيرى از ارتکاب حرام مؤثر باشد، چه حکمى دارد؟

ج: اگر نگاه‌کردن به آن تصاوير به قصد ريبه باشد و يا انسان بداند که منجر به تحريک شهوت او مى‏شود و يا خوف ارتکاب گناه و مفسده باشد، در این صورت نگاه‌کردن به آنها حرام است و اين که به خاطر آن انسان به حرام ديگرى نمى‏افتد، مجوّز ارتکاب فعلى که شرعاً حرام است، نمى‏باشد.

در اين استفتا به قيد "اگر به قصد ريبه باشد يا انسان بداند که منجر به تحريک شهوت او مى‏شود و يا خوف ارتکاب گناه و مفسده باشد" توجه فرموديد؟ يعني چه؟ جز اين است كه "اگر نگاه‌کردن به آن تصاوير به قصد ريبه نباشد و يا انسان نداند که منجر به تحريک شهوت او مى‏شود و يا خوف ارتکاب گناه و مفسده نباشد، در این صورت نگاه‌کردن به آنها حرام نيست"؟!! فكر كنم مقام معظم رهبري هم مشكل پيدا كردند!

*************************
فرموده‌ايد كجاي اسلام اجازه ديدن عميق زن نامحرم را داده است؟
*************************

مي‌شود بفرماييد كجا بنده عرض كردم "خونسرد بنشینید و عميق و با لذت تمام، زن نامحرم متهّتك را ببينيد و حالش را ببريد"؟!!! لطفا به جاي قضاوت بر مبناي پيش‌داوريهاي ذهني خودتان، كمي دقيق‌تر متن بنده را مجددا بخوانيد تا قيد "بدون قصد ريبه و شهوت" را در آن ببينيد.

*************************
فرموديد آيا مطمئنيد نوشته‌هايتان باعث بروز معصيت در ديگران نشده است؟
*************************

خدا شاهد است كه بنده هميشه، در همه حال و همه جا همواره كوشيده‌ام به اين نكته‌اي كه شما فرموديد و بسياري نكات ديگري كه چه بسا شما نيز توجهي به آنها نداشته‌ايد توجه داشته باشم تا خداي نكرده بي‌جهت ديني بر گردنم نماند. اگر جايي قصوري هم شده، به عمد نبوده و از آن بي‌اطلاعم. اگر هم منظورتان اينجا است كه فكر كنم با آنچه عرض كردم اكنون ديگر متوجه اشتباهتان شده باشيد.

بنده سخني غير شرعي نگفتم ﴿حداقل تا آنجا كه از فتاواي مراجع اطلاع دارم، سخنم منافاتي با شرع ندارد. با اين همه باز هم به مكلفين تاكيد مي‌كنم به فتاواي مرجع تقليد خود مراجعه نمايند تا مرتكب گناه نشوند﴾. اگر مشكلتان بر سر اين است كه چرا حكمي شرعي را گفته‌ام كه ممكن است برخي از آن سواستفاده كنند، بايد عرض كنم اگر كسي از آن سواستفاده كند، خودش هم مي‌فهمد دارد سو استفاده مي‌كند و كارش خلاف است و ديگر ربطي حكم اصلي ندارد!

به قول شهيد مطهري در يكي از سخنراني‌هايشان مي‌گفتند ﴿نقل به مضمون﴾: "در فتواي يكي از مراجع ديدم كه گفته بود پهن كردن لباس زير زنانه در جايي كه مرد نامحرم مي‌بيند حرام است. من هرچه فكر كردم ديدم در اسلام چنين چيزي نداريم. هرچه تحقيق كردم، حديث و آيه‌اي براي اثبات آن نيافتم تا از خود آن مرجع دليل دادن اين فتوا را پرسيدم. ايشان گفت درست است كه چنين چيزي در اسلام نيست، ولي مردها با ديدن اين لباس‌ها تحريك مي‌شوند و به گناه مي‌افتند. پس بهتر است از قبل جلوي گناه آنها را بگيريم". سپس ايشان فرياد مي‌زدند: "شما به چه حقي از خودتان براي اسلام حكم مي‌تراشيد و حلالي را حرام مي‌كنيد كه چه؟ كه ممكن است كسي از آن سو استفاده كند؟".

*************************
فرموديد "وصف العیش نصف العیش وصف گناه کل گناه ضمنا اگر قصد نهی از منکر رادارید شرط اول خود منکراست چند درصد احتمال دیدن این سایت واین خبر را از جانب انها میدهید که بی پروا اینگونه نهی میکنید وابروبری میکنید".
*************************

متاسفانه جمله‌بندي‌تان به گونه‌اي بود كه ابدا متوجه منظورتان نشدم. لطفا واضح بفرماييد تا پاسخ دهم.

*************************
فرموديد ﴿آن هم با قسم جلاله!!!﴾ كه برخي نظرات بنده "از نظر شرعی مستوجب جاری شدن حداست بالاخص براساس سیره نبوی وروایتها شیعه حضرت علی نباید اینچنین فاسد و مفسده را عیان کند".
*************************

شگفتا! واقعا ممنونتان خواهم شد اگر يكي از اين موارد را بگوييد و در غير اين صورت، خود را براي عواقب قسم جلاله دروغي كه خورديد آماده نماييد كه بس شديد خواهد بود. همچنين برادرانه توصيه مي‌كنيم در جاهايي كه به راحتي نسبت‌هايي شديد به برخي مسئولين محاكمه نشده و جرم صادر نشده مي‌دهيد نيز به ياد اين نكته‌اي كه فرموديد باشيد و هرگز خدا را فراموش نكنيد.

*************************
فرموديد: "ایا نبودندافراد گناهکاری که تنها با یک عمل خیر مورد عنایت الهی قرارگرفتند ومتحول شدند وتوبه کردند ویا بالعکس متشرعینی که بواسطه غرور وتکبر ازرحمت الهی دور شدند ودر منجلاب گناه فرورفتند".
*************************

بله بوده‌اند! كجا بنده چنين چيزي را انكار كرده‌ام؟ اما تكليف ما تا وقتي آنها توبه نكرده‌اند و همچنان علناً فساد مي‌كنند چيست؟ بايد ساكت بنشينيم؟ بايد ان شاالله گربه بود بگوييم؟ يا تشويقشان كنيم؟

براساس اين سخن شما، كه متاسفانه عجيب هم مورد علاقه دشمنان اسلام و مروجين هرهري مذهبي و اباحه‌گري قرار دارد و ساعتي نيست با شعار "دلت آدم بايد پاك باشه!"، نه تنها در داخل كشورهاي اسلامي، بلكه حتي بين مسلمانان كشورهاي غير اسلامي نيز مشغول ترويج آن هستند، پس ما بايد مثلا الان از نتان ياهو بد نگوييم، چرا كه خدا را چه ديديد، شايد روزي روزگاري آدم شد!.

از طرف ديگر نيز نبايد براي سخن بزرگان ديني و مراجع تقليد و علما و افراد ظاهر صلاح كنوني سرسوزني تره خورد كنيم و بين آنها و فواحش تفاوت قائل شويم، چرا كه از كجا معلوم فردا جايشان عوض نشود و این‌ها نتان ياهو نشوند!!!! ضمانتي هست؟

با اين استدلال جنابعالي، مي‌شود بفرماييد پس وجود امر به معروف و نهي از منكر اين وسط ديگر چه معنايي دارد؟ تولي و تبري كه اين همه روي آن تاكيد شده است كه اسلام جز تولي و تبري نيست جايگاهش كجاست؟ همه خوب! همه ماه! همه ناز! نيكي كريمي و آيت الله بهجت هردو هم سطح! فرمايشاتي مي‌فرماييد!

*************************
فرمودي: "همه ماکمی به خودمان بیاییم ودر مسند قضاوت نشینیم وبه وظیفه خودمان یعنی دعا جهت هدایت خود ودیگران عمل کنیم"
*************************

در اين كه فرموديد همه‌ي ما كمي به خود بياييم با شما كاملا موافقم و سخن حقي است. هم از شما و هم از ساير عزيزان مثل گذشته عاجزانه مي‌خواهم از دعاي عاقبت به خیری براي بنده دريغ نكنيد. اما در اين كه فرموديد وظيفه ما دعا براي هدايت ديگران است، اگر منظورتان اين است كه در مقابل فساد آشكار و علني مفسدين ساكت بنشينيم و صرفا تسبيح به دست بگيريم و دعا كنيم، خير با شما موافق نيستم چون فهم بنده از امر به معروف و تبري و تولي چيزي غير از اين مي‌گويد. حتي برعكس، ترويج اين باور شما را بسيار خطرناك و چيزي جز منتهي شدن به هر هری مذهبي و اباحه‌گري نمي‌دانم. بله! نيكي كريمي و امثال او اگر آدم شدند و توبه كردند؛ يا نه! نه آدم شدند و نه توبه كردند و صرفا ظاهرشان را تغيير دادند، بنده نيز به تعريف از آنها خواهم پرداخت. اما تا چنين نشوند، امكان ندارد آنها را هم سطح پاكان روزگار ببينم و بستايم.

والسلام
ناصر
| France |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
واقعا هم نظر نميدادي سنگينتر بودي شكيلا من نميدونم اين مرتضي بدبخت چه هيزم تري به بعضيا فروخته كه اينقد الكي بهش ميپرن؟ حالا خوبه به هيچكيم توهين نميكنه ها. ببينم خودت تو اون كامنت پايينيت مرتضي و مجيد مازندران را نور چشمي بولتن دونستي تهمت نزدي به بولتن؟ يا تو هرچي بگي اشكال نداره؟
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
2
7
اگه یه فرد معمولی اینچنین می کرد پدرش در میومد! و به هزار جا می بایست جواب پس بده اما این خانم اومد روز بعدش رفت تمرین تیم های لیگ برتری با علی دایی عکس یادگاری انداخت قانون واسه همه اجرا نمیشه فقط واسه اونایی هستش که کسی نیستن! ( بولتن دوباره مثل همیشه ایمیل بیاد که نظرم منتشر نکردید بدجوری قاتی میکنما اینقد سانسور نکن دیگه شورشو در اوردی)
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
شايد هم برعكس: "قانون واسه همه اجرا نمیشه فقط واسه اونایی هستش که کسی هستن!" از نظر بنده نيكي كريمي هيچي نيست!
simin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
3
4
نیکی جان فکر کردن که دارن از گلشیفته جان عقب میفتن برای همین اول از روبوسی در ملا عام شروع کردن بعدشم از نشون دادن ساق پا یکی نیس بگه بابا راحت باش غیرت میرت نیست کسی جلوتو نمیگیره
کبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
1
4
به نظرم اینکه بازیگران زن ایران توانسته اند حدود خط قرمز و بی حجاب نشدن در جمع را رعایت کنند این خود بزرگترین افتخار است . اگر چه ذات این شغل اقتضای غیر این دارد .
شکیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
4
3
باتشکراز نظرات متین ومودبانه عطزین و راوی عزیزچرا نظر مرا که تاکید بررعایت موازین اخلاقی واحکام اسلامی در انتقاد ونهی از منکر بود رامنتشر نکردید؟ تصورمن اینستکه چون از 2 نور چشمی شما که ازدایره عفاف کلام خارج وعمدا یا سهوا خود زمینه ساز القای فکرگناه شده اند انتقاد کردم وشما تاب نیاورده لذا نظرم را منتشرنکردید کاش متن را منتشر کنید وقضاوت در صحت وسقم ان را به خوانندگان محترم بسپارید جالبه متنهای بسیار هتاکانه را منتشر ومتن مودبانه مرا که تذکرات شرعی به انان بود را غیرقابل انتشار کردید حالا ثابت شد که بی طرف نیستید باور کنید از نظر شرعی چون مانع از امربه معروف انها شدید مسئولید ومن التبع الهدی
حمزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
3
7
مشکل ازنیکی نیست مشکل ازبی ظرفتی یه سری ادم مثل نیکی کریمی وگلشیفته وامثالهم است که تودوتافیلم لودگی کردن وچهارتاجوان مثل خودشون براشون کف زدن وحالا دیگه خداروبنده نیستند وبه راحتی هنجاروناهنجارمی کنند زن اون زنه که توکشورخودش نه بلکه توفاسدترین جاها هم که رفت اصالتش ونگرداره وجوگیرنشه چرابایدپاهای لختش عربها ببینن لااقل توایران این جوری می کرد4تاجون کیف کنند.نامردی اگه پیاممو نذارین
پاسخ ها
راوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
اون خانم یک اشتباه بزرگی کرده اگه مسئولین نتونن جوابشو بدن و ادبش کنن ، خدا خودش پاسخش رو می ده ، شما چرا داری عملش رو تایید می کنی ، یعنی عربا نبینن ما ببینیم ، بابا دست بردار.
شکیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
2
6
اولا جهت اطلاع شما وسایرین این حقیر افتخار طلبگی در حوزه علمیه شهید شاه ابادی رااز اولین سال تاسیس انهم با حضور امام خامنه ای وایت الله مهدوی کنی وشهیدشاه ابادی وسرکارخانم گرجی و...راداشته ام حالا یک به یک پاسخ میدهم ابتدااولا نوع پوشش این خانم در خارج کشور :اگر به نمایندگی از ایران در انجاحضور یافته پس مقصر وزارت فرهنگ وارشاد است که ایشان را اعزام کرده ودر صورت الزام حضور نماینده باید ایشان وامثالهم رامکلف به رعایت قوانین اسلامی مینمود تادر صورت عدم رعایت برخورد قانونی وشرعی صورت پذیردچون از بودجه دولتی سوِِءاستفاده ونیز به معتقدات مذهبی مردم توهین شده است واگرایشان شخصاو یابه دعوت یک نهادبین المللی به عنوان یک هنرمند دعوت شده باشد دیگر حجاب ایشان ربطی به ما ندارد چون همه میدانند ایشان نماینده کشور ما نیست وهنرپیشه ایست مانند سایر هنرپیشه ها حال جوابیه :به این جملات توجه کنید"متهتکی چون نیکی کریمی دوباره خودش رابه رایگان فروخته است" ویا"ایشون که لخت مادرزادنشده که بگیم حریم خصوصیش بیرونه الان نیمه خصوصیه و..یا"جوراب راتمام قدتنش کنه" ویا"حداقل عکس سوپرشان رابگذاریم"قضاوت کنید1-ایاادله متقنی در خصوص خودفروشی ایشان درحوزههای ذیل دارید الف :درحوزه فرهنگی- راستی اگردیگران بمثابه مافکرویاعمل نمی کنند یعنی خودفروخته اند؟(چون خودفروخته یعنی کسی که در ازای دریافت مالی یا امتیازی وبه قصد صدمه یاتخریب عملی را انجام میدهد) درکدام فیلم غیر مجازی بازی کرده اند؟ویا از ایشان عکس سوپر دارید؟ایااین مصداق تهمت وافترا نیست ب -درحوزه غیر فرهنگی -اعوذبالله ایا ایشان مرتکب فعل حرام جنسی شده اند؟ که البته یقین دارم منظورتان نیست وفقط برای تنویر افکار سایرین ومیدانید عواقب عدم اثبات ان چیست؟2-حریم خصوصی ونیمه خصوصی -ایابکار بردن ان ادبیات صحیح است؟واین سخنان بمنزله توهین اشکار وافترا غیرمستقیم نیست؟ 3-جوراب راتمام قد تنش کنه-ایااین حرف بمثابه تبادر والقافکرگناه دردیگران نیست انهم درحالیکه احولات خوانندگان برشما معلوم نیست؟حال میرسیم به احکام وفتاوی مراجع :اولا اصل مهم دراسلام اهتمام درقرارنگرفتن درجریانات شیطانی وغیرشرعی است یعنی کلا پرهیزازدیدن تصاویر نامحرم یاصحبت کردن طولانی وغیرضروری بانامحرمان و.. حال فتاوی را با دقت بیشتر بازبینی کنید تمام انها برخوف از گناه افتادن تاکید دارند چون انها دقیقابرمکرشیطان که عدوی مبین است واقفند وتنهادرصورت اضطرار ویا اجبار به ارتباط رادر حد معمول وعرف و مقطعی جایز دانسته اند زیراممکن است حالا مفسده ای ایجاد نکند ولیکن شاید بعدهاودرطوفانهای الوده فکری اینگونه نباشد لطفا اگر قصد اطلاع رسانی دارید باید کامل ارائه کنید "نگاه کردن مرد به بدن زنان نامحرم وهمچنین نگاه کردن به موی انان چه با قصد لذت وچه بدون ان حرام است ونگاه کردن به صورت ودستهای انهااگربه قصدلذت باشد حرام واما بدون قصد لذت نگاه کردن به انها بنابراظهر جایز است "و"بنابراحتیاط واجب نگاه کردن مرد به بدن وموی دختری که 9سالش تمام نشده ولی خوب وبد را میفهمد جایز نیست اگرچه بدون قصد لذت هم باشد"ایت الله العظمی بهجت از هر طلبه ای سوال کنید دقیقا میگویند اولین فتوا اصل حکم ومابقی فتاوی در ان موضوع براساس مقتضیات است این مقتضیات مانند سفرهای خارجی ویاکمک های جانی و...میباشد جهت رفع شائبه ها درخصوص بدفهمی ما از احکام اسلامن نمونه اش ازدواج مجدد که همه قسمت اول رامیدانند اماشرط لازم انراکه رعایت عدل بین زوجه هاست را عمدایاسهوانادیده میگیرندضمنا جهت اطلاعتان اگر به فتوای تصاویر بیشتر دقت میکردید متوجه میشدید مشکل از رهبرعزیزمان نیست مشکل از شماست که پاسخ جامع وکامل رهبری به ان سوال را تفسیر به رای میکنیدوتوجیه ببخشید کدام ادم احمقی با دیدن تصویر پوشیده یک خانم به معصیت میافتد مثلا دیدن تصاویر نمایندگان خانمهای محجبه مجلس پس مغلطه نکنید از هر مرجعی سوال کنید ایا دیدن تصویر خانمی که میدانیم رعایت حجاب را نمیکند جایز است بعد ببینید چه جوابی میدهند درمورد امر به معروف ونهی از منکر نیز تمامی علما ضرورت ان را منوط به پذیرش ان از طرف منکر دانسته اند وحتی در قران هم امده لیکن این عرض بنده بمعنای نظاره گر محض بودن نیست وقتی مسئولین محترم که ابزار برخوردبا این منکرات را دارند ولیکن راه تساهل ومماشت در پیش گرفتند ماباید اعتراضات ومطالبتمان راازراه قانونی حال ازطریق مجلس یارسانه هایا همایشها ابراز کنیم اصلا اینهمه من وشما انفرادی نهی از منکر کردیم اثری داشت؟چرا نباید مانند اوایل انقلاب قوانین اسلامی بالاخص در موردحجاب خانمها (بعضا اقایان الامدباان پوشش فجیعشان)کاملا قانونمند شود وهنوز هم بر حرفم مبنی برعیان نکردن فساد ومفسده تاکیددارم وجالبه ازقدیم گفتند ادم زنده وکیل ووصی نمیخواهداقاناصر پرچم انگلیسی تفرقه ننداز چون اقای مرتضی ام خیلی خیلی اهل تحقیق ودانایند ودرک میکنند حرفهای حقیر تنها از سردلسوزیست واما بولتن بارها بارها عرض کردم چنین تیترها اتلاف وقت وگناه است شاید اگر شما خبررا نمیگذاشتد هیچکس متوجه ان نمیشد بالاخص در این شرایط بحرانی سیاسی اقتصادی بجای تمرکز وجلب ارا جهت ارائه راهکار برون رفت به چه چیزهایی معطل کردید
عابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
5
2
خيلي چرت هستيد
و البته عقده اي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
8
اینهاشاید ایرانی باشند ولی مسلمون نه مثل خیلی ادیلن دیگه که مقیم ایرانند
پاسخ ها
نازین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
دمت گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
2
8
خارجیها خانم نیکی کریمی روبه عنوان یک ایرانی میشناسن حداقل حرمت ایرانیهارونگه میداشتن.متاسفم چنین کارهایی داره برامون طبیعی میشه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
2
9
اخه شال با پای برهنه ،دقیقا منظورش از این کار چی بوده؟
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
0
5
بد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
3
5
حجابش بدنبوداحتمالاعجله داشته یادش رفته شلواربپوشه شایدهم رنگ پابوده الکی باگلشیفته مقایسش نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
5
3
شما وکیل وصی مردم تو خارج از کشور هم شدید تازگیها؟؟؟!!!!
رضا محمدخانلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
5
0
به نظرمن هم حجابش اونقدر هم بدنبود
رضا قزوین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
0
4
خیلی خوب نبود
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
5
1
من نمی دونم چرا مجبور می کنیم همه رو که حجابو رعایت کنند,خدائیش اگه نیکی کریمی بدون حجاب حاضر میشد سنگین تر نبودیم و عزتمون بیشتر رعایت نمی شد,بابا حداقل در خارج از کشور بزاریم هر کسی با هر حجابی که میخواد باشه ولی با رعایت شئون و شخصیت ایرانی.داخل کشورم به همین راهی که هستیم ادامه بدیم
حامد قزوین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
0
4
واقعا این بازیگر های ایرانی شورشو دراوردن خودشونو زدن به بی غیرتی تموم اون از لیلا حاتمی وگلشیفته فراهانی اینم از نیکی کریمی این مسئولین فرهنگ وارشاد چرا به اینا اجازه فعالیت میدن که در ایران فیلم بسازن یا بازی کنن این نشان بی کفایتی مسئولینه
محمدمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
0
7
اسم شیعه روخودشون میزارن آبروی شیعه رومیبرن...
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
0
6
به نظر من چنين كاري از چنان كسي همچين بعيد نبود؛اي پيرزن هوس جووني به سرش زده.
به قول معروف :سر پيري و معركه گيري.يه روز مرده رو بغل ميكنه يه روز كشف حجاب ميكنه،لابد فردا هم ميخواد آخرين مرحله كارو انجام بده خدا به فرياد برسه.
و قرن في بيوتكن و لا تبرجن تبرج الجاهلية الاولى.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
0
6
انشاالله توبه کرده وچنین کاری راتکرار نکند
سارا از آبادان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
1
5
سگ هم مقامش از تو بالاتره.>>>>>>>>>>>>>
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
0
5
برادرها خون خودتونو به جوش نياريد
همه ميدونند كه اين جورآدمها اصل و نسبي ندارن.
حيف وقت عزيز ما نيست كه صرف همچين جونورايي بشه.
عاطفه خاتون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
0
5
گروهي شهوت پرست حيثيت ايران اسلامي را فداي هواي نفس خود كرده و برهمه ي آرمان هاي شهدا پاي جسارت نهاده اند؛
اگر مسؤولين از ابتدا با اهل سينما برخورد قاطع ميكردند امروز شاهد چنين بي ناموسي از اين زنيكه نبوديم،
هنوز هم براي نقره داغ كردن اين رذل وقت باقي است.
جلوي ضرر را از هرجا بگيري منفعت است.
سارا از آبادان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
1
5
به فکر عاقبتت باش"""""""""""""""""""""""""میخوای چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جواب بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
0
6
من نمی دونم این ادمای الاف و پوچ چه محبوبیتی دارن اینقدر که یه عده واسشون وقت میذارن پیگیرشونن بابا ول کنید حالا گلشیفته هرکاری کرده که کرده ازون اول بعضی از جاهلا از بازیگر و فوتبالیست جماعت واسه خودشون بت میسازن همین جاهلا هستن که به اینا مقام و شهرت میدن خیلی بزرگشون میکنن همچین مهمم نیستن
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
0
4
واقعا خیلی بد که رفتن اونجا هر کاری که می خوان می کنند
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
0
4
واقعأ متأسفم ۰۰۰۰
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
4
آدمهای بیظرفیت وعقده ای وبی جنبه اینکارو میکنن وگرنه کسی بابیحجابی شخصی کاری نداره اما اینها الگوی ی جامعه وکشور بزرگی مثل ایرانن وگرنه خیلی ازایرانیها خارج ازکشور حجاب ندارن اما ورزشکارها بازیگرها بدونن الگو هستن کارجالبی نیست مخصوصا خانم فرهانی
منا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
4
به نظر من یه یهودیه مسلمان نیست
ستار ه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
5
0
اگه یه بازیگرز ن بخو ادحججابشور عایت کنه همین شماهامیگید اوممله بی فرهنگه بی...
علي كرجي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
4
خاك بر سرشون
علی مهجوری
|
United States
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
1
4
از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
مولود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
3
بااین کارشخصیت خودشوپایین اورده من از اولشم ازش خوشم نمیاد
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
4
انسان وقتی در ملا عام عریان بشه با حیوان فرقی نداره .
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
0
3
ابرومون رفت
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
3
به نظر من ايشون كار فجيع و غير قابل چشم پوشي رو انجام دادن، اونهايي هم كه توجيه ميكنن بايد بدونن كه توجيه اين كارها،شريك بودن در جرم اين افراد است؛
آخه با "من طلبه هستم" و اين دست مغالطه كه نميشه اين عورت رو پوشوند
مثل روز روشنه كه ايشون كار زشت و بي جايي انجام داده ، اين ديگه نيازي به نقل فتوا از علما نداره...
حتما ميخوان بگن اوندفعه هم كه مرده رو بغل كرد بدون ريبه بوده و از روي لباس هم بوده و بنا بر اظهر بلا مانع است...
تا كي توجيه؟
بله همه چيز رو ميشه توجيه كرد...
لابد جواب ميديد كه(ضع امر أخيك على أحسنه)
اين روايت در جايي است كه شك داشته باشيم نه اينكه كلا هر جا هم كه مطمئن بوديم باب أمر به معروف و نهي از منكر رو ببنديم...
لاله1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
0
3
سلام. کاش انسان ها فرهنگ غنی اسلامی را درک میکردند وخودشون و به این مسائل دنیوی نمیچسباندند به قول شیخ بهایی هرمشکل و گناهی بخاطره حب به دنیاست اگرکمی دراین جمله تامل کنیم دل ازخیلی چیزهای پوچ می کنیم مسئله فقط سینما نیست درجامع خودمون این مسئله بسیار پررنگه در مجالس عروسی ادم شرمنده میشه از طرز لباس پوشیدن ادمابه نظرمن هرکسی رو از رفتن به جشنی و رفتارو کردارش درجشن شناخت باید زیربنای پوشش و فرهنگ را یادداد باید فلسفه لباس را یاد دادنه افراط نه تفریط هردو باعث بدبختیه من به عنوان یه دخترازطرز لباس پوشیدن خیلی ها بسیارخجالت میکشم کاش هرکسی جایگاه خود را در زندگی پیداکند. باتشکر.
علی ازایران
|
United States
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
0
4
سلام دعا کنیم برای ظهور امام عصر عج
دل آرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
0
4
شهیدآوینی:
سینمامهبط شیطان است.
سونیا
|
United States
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
1
5
واقعا این نظام جمهوری اسلامی کجاست چرا جلوی اینا رو نمیگیره قبول کنید که نظام اونا رو خیلی شل گرفته و کاری به کارشون نداره وگرنه جرات نمیکردن همچین پوششی داشته باشن
نیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
1
3
واقعا من به جای نیکی خجالت کشیدم حیف نگاه های مهربون مردم که به همچین ..... (البته باعرض پوزش) حروم میشه امید وارم نیکی گلشیفته وامثال اینا که امروزه در سینمای ما کم نیستند اصلاح بشن چه به اختیار وچه اجبارالبته بعید میدونم به اختیار اصلاح بشن ولی ما که حسود نیستیم ازته قلبم آرزو اصلاح شدنشون رو میکنم.ولی اگه به اختیار اصلاح نشدن باید به زور اصلاحشون کنیم البته ناگفته نماندکه دردین هیچ اجباری وجود ندارد اگر ایناهم راست میگن ازکشور های اسلامی برن.
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
0
3
خاک تو سر دو تاشون با اون ادبشون
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
0
3
سلام بنظر منم نحوه حجابش خوب نيست البته حتما جوراب رنگ پا پوشيده يعني بظاهر پوشش رعايت شده ولي نحوه پوشش خوب نيست من خيلي از خانمهاي باحجاب رو ميبينم كه زير دامن كه تا زانو هست جوراب رنگ پا ميپوشن و تو مهمونيا كه مختلط هم هست ميان وميرن و كسي هم نميگه بهشون بدحجاب ولي مساله اينجاست كه ايشون به احتمال زياد بعنوان نماينده ايران اسلامي و بعنوان يه هنرمند معروف اونجا حضور پيدا كرده و روي سن رفته پس ميبايست نحوه پوشش رو بهتر انتخاب ميكرد مثلا جوراب تيره تر ميپوشيد بهر حال اميدواريم با توجه مسوولين و همينطور خود هنرمندامون اين اتفاقات كمتر پيش بياد
پزشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
0
4
اینا دچار بیماریه {سرطان عقده شدن}
از شما مردم اینوری و اونوری میخوام که واسشون دعا کنید چون که هیچ کاری از دست هیچ پزشکی بر نمیاد بلکه خدا شفا بده.التماس دعا
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین