کد خبر: ۹۵۴۶۷
تعداد نظرات: ۶۳ نظر
تاریخ انتشار:
خباثتی دیگر از جنس اصلاح طلبی

حامیان تروریستهای سوریه در ایران

روزنامه شرق مدعی اصلاح‌طلبی و پرچمدار اصلاحات در شماره دیروز عکس یک خود را به تصویری از تروریست‌های سلفی سوری با زائران ایرانی ربوده شده همراه با پرچم موهوم ارتش آزاد سوریه اختصاص داد و لوگوی خود را نیز با رنگ سبز پرچم تروریست‌ها تنظیم کرد! البته از روزنامه‌هایی که اینگونه پرچمدار تروریست‌ها در کشورمان شده‌اند توقعی بیش از این نیست که این روزها داعیه‌داران جبهه اصلاحات همزبان با کشورها و رسانه‌های غربی منتظر سقوط بشار اسد و نظام سوریه هستند

روزنامه‌هايی که پرچمدار سلفی‌ها می‌‌شوند

مدعی‌العموم کجاست؟

جواد آقایی

وقتی سخن از جنگ رسانه‌ها و نقش آنان در وقایع سیاسی و بین‌المللی به میان می‌آید، بی‌شک باید خيلي دقیق و ریز‌بینانه به مسائل و رخداد‌های رسانه‌ای نگاه کرد تا بتوان ردپای دشمن خارجی بویژه دشمن داخلی را به خوبی مشاهده کرد. البته این مساله و دقت‌نظر را در عملکرد مدعی‌العموم نسبت به فعالان رسانه‌ای و سیاسی به خوبی دیده‌ایم با این تفاوت که این ریزبینی از سوی مدعی‌العموم فقط نصیب دوستان و فعالان ارزشی کشورمان شده که حقیقتا هدفشان حفظ و نگهداری نظام و انقلاب اسلامی است! و همین مدعی‌العموم نسبت به هتک‌حرمت‌ها و عبور از خط قرمزها از سوی جبهه‌ای که دیگر ظاهرش هم گویای باطن منافقانه‌اش است، بی‌تفاوت است و در برابر اینگونه هنجارشکنی‌ها سکوت می‌‌کند! روزنامه شرق مدعی اصلاح‌طلبی و پرچمدار اصلاحات در شماره دیروز عکس یک خود را به تصویری از تروریست‌های سلفی سوری با زائران ایرانی ربوده شده همراه با پرچم موهوم ارتش آزاد سوریه اختصاص داد و لوگوی خود را نیز با رنگ سبز پرچم تروریست‌ها تنظیم کرد! البته از روزنامه‌هایی که اینگونه پرچمدار تروریست‌ها در کشورمان شده‌اند توقعی بیش از این نیست که این روزها داعیه‌داران جبهه اصلاحات همزبان با کشورها و رسانه‌های غربی منتظر سقوط بشار اسد و نظام سوریه هستند اما جای تاسف و سوال اینجاست که مدعی‌العمومی که به سرعت فعالان رسانه‌ای و سایبری ارزشی را (فارغ از اینکه آیا اینان مقصر هستند یا خیر) بازداشت یا محکوم می‌‌کند، در قبال این اظهار دشمنی و بروز علنی خط نفاق در فضای رسانه‌ای کشور چه کرده است؟ آیا مدعی‌العمومی که ادعا دارد خطوط و احزاب سیاسی در اجرای قانون هیچ تاثیری ندارند و همه یکسان هستند، نمی‌بیند و نمی‌خواند روزنامه‌ها و رسانه‌های داخلی‌مان را؟ آیا زمان آن نرسیده که به جای برخورد با جریان‌های ارزشی کمی چشمان مدعی‌العموم به پرچم‌های برافراشته شده دشمن در داخل کشورمان باز شود؛ پرچم‌هایی از جنس شرق که این روزها به باد تروریست‌ها می‌‌وزد و قدم اول دشمن برای حمله به افکار عمومی داخل کشور است در حالی که امروز سوریه خط مقدم درگیری ما با نظام سلطه جهانی است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
49
30
بولتن دیگه شورشو در اوردی
مدیر پایگاه واقعیتی را می خواهم در این بخش عرض کنم تقریبا اکثریت کسانی که در بخش نظرات به عنوان حامیان اصلاح طلبان می شناسم و در حمایت از فتنه 88 نظر می گذارند و تقریبا در هر خبری که بر ضد انگلیس است نظر منفی به خبر  می دهند  و  بر ضد بیداری اسلامی در منطقه و مقاومت مردم بحرین قلم فرسایی می کنند در خبرهای مربوط به سوریه بشدت از تروریستهای سوری و کشتار مردم سوریه و وهابیون دفاع می کنند اصلا به روی مبارکشان هم نمی آورند ریشه این جنایات در سیاستهای انگلیس آمریکا قرار دارد آنها دستور می دهند مدیریت می کنند آل سعود دلار می دهد و وهابیون وسلفی ها و تروریستهای مزدور جنایت می کنند و در این میان ترکیه نیز نوکری خودش را به آل سعود و غرب نشان می دهد پس نباید انتظار نداشته باشیم که رسانه های آنها نیز از این جنایتکاران حمایت نکنند. اما انشاالله دشمنان ملت سوریه  روسیاه و شکست خواهند خورد 
پاسخ ها
پيروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
اين آقا بره عكس اعدام فجيع قتل كودك شيعه عراقي رو توي سوريه كه توسط وهابيها اول خونوادشو اعدام كردند وبعد كودك رو كشتند ودار زدند ببينه كه روزنامه هاي داخلي از چه كساني حمايت ميكنند به فرموده امام حسين (ع) اگر دين نداريد آزاده باشيد واقعا گروه القاعده براي چه كساني ميجنگد و از چه كساني دستور ميگيرد اينها مسلمانند يا گرگان در لباس آدم سگ وگرگ شرف دارد به اين قوم وحشي وهابي و كثيف/ اي امام زمان ع اي اقاي ما برس به داد شيعيانت من امروز اين عكس اعدام كودك خردسال را كه ديدم قلبم به درد آمده خونم به جوش آمده آيا برخي از اين آقايان ميدانند چقدر شيعه در سوريه به جرم شيعه بودن در سوريه ذبح شده اند آيا اين انسانيت است كو حقوق بشر كه كشورهاي غربي دم از آن ميزنند آقايان فتنه در زندان شكمهايشان هرروز گنده تر ميشود و برخي ها به نام حقوق بشر از آنان دفاع ميكنند آيا اين كشتارهاي حيواني به جز جنايت بشري چيزي ميتوان برآنها نام نهاد ؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
خوب در واقع بنده هم چنین نظری داشتم چون چند خبر راجع به سوریه در چند سایت خبری به چشمم خورده بود که آن را در جهت بیداری اسلامی القا میکرد. الان دیگه فهمیدم که تمام اتفاقات جاری در این کشور به هدف سست کردن امنیت منطقه و ایجاد پایگاه نظامی و در نتیجه حملهء راحت تر به ایران میباشد. همین قدر مشخص.
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
برادران مسئول بولتن و مدیر محترم /
بخاطر جواب پسندیده و جامع و کاملی که دادید امشب ویژه دعایتان خواهم کرد لطفا شما هم دعای خیرتان را از بنده دریغ نفرمائید.
مدیر پایگاه ممنونم واقعا محتاج دعاییم اما این شبها برای پیروزی مقاومت مردم سوریه بر علیه وهابیون و جنایتکاران آل سعود بسیار باید دعا کرد و از خدا نابودی این رزیم خونریز ال سعود را خواستار شد دعا بفرمایید خواهرم
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
جناب ناشناس.اقای امید.ایرانی مدعی واقع بینی وتمام مدعیانی که به جهل یاعنادازتروریستهای پیاده نظام اسراییل امریکا عربستان و... درسوریه حمایت میکنید
مشکل از ذائقه شماست که حقیقت برای شما شور وتلخ جلوه میکند.
من این اتفاقات را اتمام حجت الهی میدانم برای همه خصوصا مردم ایران که به راحتی چهره نفاق وعوامفریبی داخلی وخارجی را تشخیص دهیم چگونه میشود که همزمان در چند کشور مسلمان دریک منطقه مردم برعلیه دیکتاتوری حاکم قیام میکنند که بافرض پذیرش تشابه انها در ظاهر (که حتی در ظاهر هم با هم متفاوتند چه رسد به ریشه وماهیت اما این ادعای امریکا و.. است که ما هم فرض بر صحت ان میگیریم)اما مدعیان دموکراسی وحقوق بشر فقط از مردم!!!!! یک کشور که اتفاقا نظام ان مخالف اسراییل امریکاونظام سلطه جهانی است حمایت رسانه ای سیاسی مالی وحتی تسلیحاتی میکنند امادر سایر کشورها نه تنها از مردم حمایت نمیکنند بلکه به حکام ظالم در سرکوب وحشیانه مردم هم کمک میکنند وجالب اینکه همه این حکام ظالم مورد حمایت سرسپرده کامل اسراییل وامریکا هستند از حمایت از صلح با اسراییل گرفته تا دشمنی با انفلاب اسلامی ایران در مقاطع مختلف.
حالا بماند که تعداد قابل توجهی از معارضین مسلح سوریه خارجی واموزش دیده هستند ومردم هم بارها با راهپیمایی گسترده حمایت خود را از نظام حاکم نشان داده اندوبسیاری دلایل روشن دیگر که در خانه اگر کس است یک حرف بس است..

حال در این ماه مبارک صادقانه دعا میکنم که همه ما از عهده امتحان الهی بر اییم که حجت بر ما تمام شده ودیگر عذری بر غفلت وجهالت نخواهیم داشت...
یاعلی
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
+++++++ ......... برای جواب بولتن !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
این منحرفها آیا نمیدونند از کی و از چی حمایت میکنند آیا پول عربستان و قطر در اختیار سیاست غرب و صهیونیزم نیست هزینه ای که اسراییل باید بدهد زنان و کودکان سوریه به دست کفتاران وهابی میدهند سوریه دموکراتتر از عربستان وقطر و امارات هست انهایی که کامنت به طرفداری تروریستهای سوریه میدهند در خونریزی انها شریکند
فرزند ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
19
31
احسنت بر نظر بولتن
پاسخ ها
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
طبق حرف شما وجناب بولتن قاطبه ملت ایران حامی تروریست ودشمن سوریه هست...چرا سعی نمی کنید به واقعیت نزدیک بشید منبع خبری ایران وصدا وسیما وخبرگزاریها هم شده الجزیره والعربیه حالا با تفسیر شماها...
مدیر پایگاه قاطبه مردم ایران از دید شما همه ضدانقلابیون خارج نشین و روزنامه نگاران خودفروخته  و جاهلانی هستند که چشمهایشان فقط به شبکه های خبری صهیونیستی می باشد که تن به نوکری دلارهای سعودی داده اند و از جنایتکاران ارتش ازادی بخش سوریه که دستهایشان برای انقلابیون واقعی جهان رو شده است دفاع می کنند
اما حقیقت این است در سوریه بیش از بیست هزار نیروی مزدور خارجی که با پول آل سعود جنایتکار استخدام شده اند و با کمک عده ای از جنایتکاران و وابسته  به رزیم صهیونیستی که در همین کشور خود ما هم کم نیستند در حال جنایت بر علیه مردم سوریه هستند سرهایتان را از زیر برف بیرون بیاورید آمریکا و اسرائیل و آل سعود و ترکیه و ... یعنی همه کسانی که چشم دیدن ازادی و عدالتخواهی و انقلاب اسلامی را ندارند در صدد نابودی سنگرهای جهاد بر علیه رژیم صهیونیستی هستند
مرغ حق
| UNITED STATES |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
اقای امید اگر خوابی امیدوارم بیدار شوی اگر خودت را بخواب زدی با وجودی که نام امید را داری امیدی بر شما متصور نخواهد بود . در امریکا تمام نشریه هاو سایت های مستقل و مترقی دقیقا گزارشهائی را که ایران به درستی میدهد را گزارش میدهند چون حقیقت است در مورد الجزیره که دیگر ابروئی برایش نمانده همه افرادی که کمی وجدان داشتند این دروغ پردازیهای الجزیره را بر نه تابیدند و استعفا دادند و رفتند العربیه هم که حالش مشخص تر از ان یکی است شبکه راشا تودی کلیپی را از سناتور مک کین معلوم الحال مرتب نشان میدهد که مک کین میگوید من از گزارشهای الجزیره بسیار به خود می بالم !!!!!!!؟؟؟؟؟؟ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ........................
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
به به مرغ حق کم پیدایی؟؟
مرغ حق
| UNITED STATES |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
مهسای عزیز با سلام . در بهشتی بنام ایران بودم برای چند ماه . امیدوارم حالتون خوب و سر حال باشید انشاالله
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
بهتره از طرف قاطبه ملت ایران حرف نزنی آقا امید
چون ملت ایران پشت سر حضرت آقا و ولایت فقیه است و امید دشمنان رو ناامید و مایوس کرده و میکند
من هم از بولتن متشکرم
و امیدوارم خداوند ریشه آمریکا انگلیس اسرائیل و آل سعود رو هرچه زودتر بخشکاند
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
اگر امید یه سری به سایتهای مستقل خارج از کشور یه سر مزد صددرصد فرق می کرد . در ضمن تمامی که مستقل هستند دقیقا نظرشون مثل صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران است .نکته ی دیگر اینکه از کی فتنه گران و گروه منافقین قاطبه مردم شدند مردم ایران همان کسانی هستند که حماسه 9 دی را آفریدند همان کسانی که در روز قدس امسال پرشور تر از همیشه خواهند آمد و از مردم فلسطین و سوریه حمایت می کنند . اینها ایرانی هستند یه مشت وطن فروش و نوکر غرب .
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
ببخشید آخر جمله متاسفانه اشتباه نوشتم درستش این است. اینها ایرانی هستند (منظور همان هایی که گفتم حامی مردم فلسطین و سوریه هستند) نه یه مشت وطن فروش و نوکر غرب.
ایرانی واقع بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
25
21
تا کی می خواهید و به چه بهایی از رژیم منحوس بعث اسد حمایت می کنید مثل کبک سرتون تو برف فرو بردیدهیچی نمی بینید واقعا از شماها خجالت می کشم
مدیر پایگاه از این هم رذالت بیشتر که شما از جنایتکارترین رزیم کودک کش دنیا یعنی رزیم جنایتکار و خونریز و نامشروع اسرائیل دفاع می کنید چه کسی از نابودی و از هم پاشیده شدن سوریه سود می برد چرا سرتان را مثل کبک در برف فرو کرده اید و فکر می کنید خیانت و وابستگی این جنایتها در سوریه به استکبار جهانی را کسی نمی بینید شما خودتان را مردم ایران می بینید؟! اما مردم ایران با انقلابشان و با استمرار در انقلابی گری و حمایت از انقلابشان نشان دادند کینه آمریکا و اسرائیل و یاران آنها تا ابد در دلهایشان زنده است و حمایت از مظلومین سرلوحه مرامشان است اما مگر وهابیون و قاتلین مردم سوریه که با دلارهای آل سعود و با هدایت سرویسهای امنیتی و نظامی استکبار جهانی بر علیه دولت و مردم سوریه می جنگند مطلومند ؟!
خودتان می دانید که چنین نیست اما دستور از قلب پنتاگون و اسرائیل این است به قیمت بی ابرویی هم که شده از وهابیون و قاتلین مردم سوریه و حامیانشان به اسم حمایت از ارتش ازادی بخش سوریه دفاع کنید
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
واقع بین هستی و اینگونه می بینی وای اگر واقع بین نبودی انوقت دیگر چه ایتی میشدی . مطلع با بینش سیاسی ناب !!!!!!!!!!!
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
نه ایرانی هستی نه واقع بین
یه کم فکر کن
امثال تو که فکر نمی کنن و آب به آسیاب دشمنان خدا و خلق میریزند مایه شرمند

شما به چه بها و قیمتی از وهابیها و القاعده حمایت میکنی؟
به بهای کشته شدن بهترین انسانها و کودکان و زنان مظلوم؟
حیاکن
حیاکن
و اسم ایران مقاوم و بزرگ رونیار
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
16
18
بعض سایت ها هم اینکاره اند ! تازه باعث شرمندگی اه!بعضی از همکاران فتنه ای من هم علنا از اسد و حکومت بشار بد میگویند ! من مدافع شکل وشمایل حکومتی سوریه نیستم اما اون رو از بسیاری از حکومت های منطقه مردمی تر میدانم حتی از خود آمریکا و انگلیس منحوس!
علي طغياني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
9
19
بسم الله الرحمن الرحيم.الحمد لله هزار بار بايد گفت كه حق را در كام ما شيرين كرد و باطل را تلخ.همان حديث شريف كه مي فرماييد الشقي في بطن امه شقي را كم كم دارم با تمام وجود درك مي كنم. خداوند كمك كند همه را در راه راست مستدام بدارد و فرج امام زمان را تعجيل
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
8
9
مشکل اینجاست که ما می خواهیم به هر مناسبتی اظهار فضل کنیم بدون اینکه از واقعیت مطلب اطلاع داشته باشیم اگر سیر حوادث را مطالعه کنید شیوه آمریکا در دخالت در کشورها هیچگاه عوض نشده و آن شیوه ارعابو ایجاد وحشت است تا مردم از ترس مردن خود را به دست جلادها بسپارندچرا وهابیت تاکنون بر علیه امریکا اقدامی نکرده و اگر عملیاتی داشته کشته ها همه از مردم مسلمان بوده اند چه سنی و چه شیعه ؟ اینهمه پول و تجهیزات از کجا تامین میشود ؟ چرا آمریکا و اقمارش با کشورهای دیکتاتور مانند عربستان که هیچ قانونی جز نظر شاه ندارد درگی نمی شوند ؟ چرا عربستان براحتی در دیگر کشورها برای ایجاد دمکراسی اقدام می کند اما در کشور خودش زنان حق رانندگی ندارند یا حق اظهار نظر ؟ توجه شما را به کنفرانسی با موضوع زنان در عربستان جلب می کنم که یک نفر زن هم در آن شرکت نداشت ؟ چرا حکام عربستان و قطر با آمریکایی ها رابطه تنگاتنگ نظامی و امنیتی دارند ؟ چرا آمریک از احتمال سقوط دولت و نظام عربستان بشدت بیمناک است و هزاران سئوال دیگر از این دست و در آخر چرا برخی از ما بدون اطلاع و صرفا برای اینکه حرفی زده باشیم اظهار نظری می کنیم که در تضاد با منافع ملی و پایمال کردن خون هزاران شهید مسلمان را در اقصا نقاط جهان بدنبال دارد ؟ خداوند بما بصیرت عنایت کند تا از پیروان دشمنان اهلبیت نباشیم و در اعمال و گفتار به سنت اهلبیت تمسک کنیم اندکی صبر سحر نزدیک است به امید آنروز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
10
10
حرفت رو بولتن درمورد رنگ قبول ندارم.ولی درمورد باقی مسائل آره.توهم هم حدی داره به خدا.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
توهم رو تعریف و درست بقهم داداش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
11
13
حمایت از سوریه یک راهبرد است این جنگ خاورمیانه و جهان اسلام را متحول میکند
پاسخ ها
رهگذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
حضرت آقا می دونی تو همین جنگ راهبردی چه خون ها که ریخته نمی شه؟ چه مادران و پدرهایی که داغدار نمیشن؟ پی زن هایی که بیوه نمی شن و چه کودکان معصومی که یتیم نمی گردند؟ الهی ریشه همه جنگ ها بخشکه
مدیر پایگاه یعنی چی ؟ یعنی نیروهای دولتی و مردمی سوریه در مقابل تروریستها و عوامل آل سعود و اسرائیل و آمریکا تسلیم شوند تا مثلا کسی کشته نشود زنی بیوه نشود فرزندی بی پدر نشود !!!!! الله اکبر چه بگویم یعنی وقتی رزیم خونخوار صدام به کشور ما حمله کرد یا ضدانقلابیون شهرهای مرزی و کردنشین ما را یکی یکی در کردستان به اشغال خود در اوردند و یا در شمال کشور نیروهای کمونیست وارد امل شدند و یا در شرق کشور تبریز و بعضی از شهرها به تصرف حزب خلق مسلمان در آمد انقلابیون می بایست تسلیم می شدند چون احتمال داشت زنی بیوه و یا کودکی یتیم شود الله اکبر
خدا پدرتان را بیامرزد بیا از این نصایح به اون طرفیها بکن به آمریکا به القاعده به وهابیون جنایتکار به تروریستها به جنایتکاران صهیونیستی کمتر آدم بکشند کمتر زنی را بیوه و فرزندی را بی پدر کنند و.... دیگه چی باید گفت به شما، الهی ریشه همه جنایتکاران و جنگ طلبان و غاصبان و نزادپرستان را بخشکان
رهگذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
بولتن خیلی تند رفتی ! همیشه تند کلاً میری ! درست متن رو نمی خونی! این آرزو و دعای همیشگی منه ! و یک دعا و ایده آله! اون روزی که ریشه جنگ ها میخشکه اون روزیه که مردم، ملت ها و دولت ها ترجیح میدهند به جای برداشتن اسلحه و حل کردن مشکلات جورواجور شان با تفنگ؛ دور هم بشینن و گفنگو کنند. اون روز دیگه کسی به کشور و ملتی تجاوز نمی کنه چون آنقدر متمدن شده که برداشتن اسلحه رو کسر شان جامعش بدونه. مثلا همون صدام اگر خودش و کشورش به طور عام دارای فرهنگ بالای سیاسی بود هیچ وقت به خودش اجازه نمی داد با چراغ سبز غرب به ایران حمله کنه. به غیر از محمره کردن خرمشهر عزیز هدف های بزرگتری پشت پرده اش بود. خلاصه بازم میگم امیدوارم هیچ وقت درب گفتگو و اندیشه بسته نشه و الهی ملت ها و مردمان به درجه ای از رشد و آگاهی برسند که هرگز مسائلشون رو با تفنگ حل نکنند! بازم میگم و امیدوارم هیچ خونی از دماغ بنده ای جاری نشه و اشکی برچشمی جاری نشه و انسانها با صلح و صفا دور هم زندگی کنند! انشاا... که توضیحات کافی بوده باشد. در ضمن کامنت بنده را هم در مورد سوریه کلا بی خیال شدید :( باشه عیبی نداره ! عادت کردیم به این چیزا !ولی در مورد موارد قید شده تو اون کامنت بیاندیشید ! اتفاقا یک همچین بلایی سر ممد رضا خان پهلوی هم آمد. غیر از اینه؟ امان از درس نگرفتن بشر و تاریخ نخوانی او :( در اخر دوست دارم از حافظ عزیز دو بیتی در اینجا بیاورم: حافظ می فرمایند
درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد / نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد / آسایش دوگیتی تفسیر این دو حرف است / با دوستان مروت با دشمنان مدارا

ای کاش همین دو بیت سر لوحه اون برادرها و خواهر هایی بود که تو این مملکت دستی بر آتش سیاست و سیاست ورزی دارند. یاحق
رهگذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
معلومه که این حرفها شامل حال آمریکا هم میشه! شما فکر کردی پروند آمریکا تو این مسئله خیلی درخشانه؟؟ نخیر این جور نیست همین کشور آمریکا بودجه میلیاردی مردمش رو میکنه تیرو تخته میاندازه تو دریاها اسمشم میزار ناو هواپیمابر. پولی که می توانست صرف متحول کردن اقتصادش بشه و خندان شدن لب مردمش ! بله همه جنگ طلبان با جمله آخرت کاملا موافقم
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
رهگذر مگه ما جنگ رو شروع کردیم؟
ما یعنی تشیع یعنی تسنن یعنی اسلام غیر آمریکایی
یعنی اسلام غیر سعودی
هیچ جنگی با هیچکسی نداشته و نداریم و آغازگر هیچ جنگی نبوده و نیستیم
ولی در صورت تجاوز و جنگ به هر قیمتی از خود و جان و مال و ناموسمان دفاع میکنیم
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
جناب رهگذر هر چیزی بهایی داره ، بهای پیروزی حق بر باطل و برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر دنیا همین خونی ست که بر زمین میریزه . قبلا " تجربه اش کردیم و اگر لازم باشه باز هم خون میدهیم .

اگر قرار باشه همه از اندیشه انحرافی شما تبعیت کنند ، مدال نوکری به سینه شان میکوبند و خیلی زود چادر ناموسشان پرچم در خانه شان میشود .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
با جناب رهگذر موافقم . به امید آن روز و به امید ریشه کن شدن تعرض و خودخواهی.
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
بولتن خيلي توي مواضع سوريه سرسخت هستي
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
رهگذر عزیز میشه برای من تناقض بین این شعر حافظ و آیه قرآن رو توضیح بدی و بهم ربطش بدی ؟؟

از یه طرف جناب حافظ میفرماید :

آسایش دوگیتی تفسیر این دو حرف است / با "دوستان مروت" با "دشمنان مدارا"

ولی قرآن می فرماید : "اشداء علی الکفار" "رحماء بینهم"

آخرش چی شد ؟؟؟ با کفار مدارا کنیم یا اشداء باشیم ؟؟؟؟

قبول دارید که مطمئنا منظور جناب حافظ از دشمن ، کفار و شیاطین بزرگی چون آمریکا و اسرائیل نبود ؟

منظور جناب حافظ از دشمن ، دشمنان خارج از مرزها نبود و نیست ، منظورشان آشنایان و خویشاوندانی بود که اتفاقا مسلمان هم هستند مثلخودمان ولی حالا به هر دلیلی در حال حاضر دوست ما نیستند !!!

مثل جنگ قومیت ها و دعواهای فامیلی و نزاع دو دوست و همسایه و اینها ....

نه بحث آمریکا و غرب و اسرائیل جنایتکار خونخوار
احمد ا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
12
11
قوم بنی اسراییل معجزه می دیدند و ایراد می گرفتند،
هر جا اسراییل مست شد و لبخند زد بدانید انجا اشتباه است، راه اشتباه است،
من کاری به اسد ندارم، خشنودی اسراییل یعنی اشتباه بودن راه، این را کسانی نمی پذیرند که نور آزادگی در انها با دیدن سریال های مبتذل بی فروغ شده است،

عرصه مشخص است، اسد اگر ادم کش بود و جلوی اربابان آل سعود و ترکیه کرنش می کرد آیا باز هم با او دمشنی میکردند؟ اگر اسد قدرت طلب بود مگر نمی توانست به اینها باج دهد و قید مقاومت را بزند ولی قدرت کند؟

امیدوارم با درایتی که ما فتنه را خاموش کردیم اسد هم بتواند فائق اید،


اسراییل فقط از ایران هراس دارد، چون ایران است که محور قدرت تمام آزادگان عالم است، اگر جمهوری اسلامی تنها شود هم یک تنه اسراییل را نابود میکند،
فرشيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
11
6
قربان برم خدارا يك بام ودو هوارا!بعضي ها يا كور هستن يا كر يا هردو .جنگ آمريكا وغرب در عراق وافغانستان و عراق برسر چي بود ؟ مگر غيرر از القائده چيز ديگري هم بود ؟ حالا ببينيد در يمن وافغانستان وسودان وسومالي وپاكستان وغيره القائده رابمباران ميكند ولي در سوريه باآنها برسريك سفره مينشيند !كاش كمي عقل ميداشتيم وتعصب راكنار ميگذاشتيم !؟؟؟؟؟
پاسخ ها
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
از اینجایی که این خائنین و بی مغزها در مقابل دشمن کافر و خونریز نشسته اند نه ایستاده بهتر است به اینها القاعده گفته شود!
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
از آنجایی که این بی فکر ها در برابر دشمنان خدا و خلق تسلیم اند و با دست خودشان منویات اسرائیل و آمنریکا و انگلیس را اجرا میکنند بهتر است و از هیچ قانون منطقی رفتارشان تبعیت نمیکند بهتر است بهشون القاعده گفت
علي از شیراز
|
UNITED STATES
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
14
9
دفاع ازسوریه که قطب محور مقاومته لازم است /این اوضاع هم به امید خدا بنفع مخور مقاومت تمام خواهد شد .
علي ازشيراز
|
UNITED STATES
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
13
11
با تشکر از روشنگری پولتن/ اما علت دفاع ما ازسوریه ۱_ دشمن امریکا و رژیم صهیونیستی است 2_ دشمنانش وهابیون و امریکا ویهودند 3_ سالهای دفاع مقدس تنها حامی ما درجهان بود و . . .
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
افرین علی اقا از شیراز گل گفتید .سوریه بازوی ایران است دم خرخره بنیامین یه تن یابو و بقیه صهیونیست های ضد بشر/ بچه خوار / ددمنش
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
این مرغ حق از آمریکا چه حالی میده
مدیر پایگاه البته خوبم حال بعضی ها را می گیره بقول دوستان دمش گرم
سین شین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
5
6
خالق و رازق کل عالم خداوندیست که رحمان و رحیم است .
در این شبهای قدر برای نابودی ظلم و سرنگونی بیرق کفر و پیروزی مجاهدین راه حق و آزادی ،در سراسر عالم دعا کنیم و از خدا بخواهیم که شر ظالمین را از سر مظلومین و مومنین و مسلمین کم و کمتر و محو بفرماید امین یا رب العالمین
پاسخ ها
سربازصفر وطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
متوجه نمیشم اینها که منفی دادن منظورشون چیه؟
یعنی خالق و رازق ما رحمان و رحیم نیست؟
یعنی برای سرنگونی پرچم کفز و نابودی ظالمین و محو ظلمشان از سر مسلمین نباید دعا کنیم؟
نکنه میخوان ادعا کنند که کره زمین با اینهمه ظلم و نا برابری و اجحاف ذر حق ضعفا و مظلومین و جنایتها بیشمار ،بهشت برین و منزلگاه بی قرینه؟
خدایا ریشه ظلم و جهل و منافق کور باطن را بکن، امین یا رب العالمین ، والسلام
حقیقت بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
7
5
بابا اینها همونهایی هستند که از تروریست های هستای ایران نیز دفاع میکنند وروز قدس نیز شعار نه عزه نه فلسطین سر دادند واصلاکاملا کورند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
7
4
من بارها گفتم با سياسيت به معناي خاص كاري ندارم و مهم منافع ملي كشورمه؛ ولي اين سلفي ها كه ادعا دارند هركس و هر حاكمي كه به قران عمل نكنه بايد نابود بشه؟ پس چرا با سلاطين و شاهزادگان عرب و كه در ملاعام و دوشادوش سران اروپايي شراب ناب اسلام آمريكايي مي نوشندكاري ندارن؟ مگر در قران اونا شراب مباحه؟ يا دو نوع قران هست ما نديديم
كجاي قرآن نوشته بچه سه ساله از هر مذهبي بايد بدون دليل دار زده بشه؟ آيا در قرآن اونا اين نوشته؟ نعوذبالله جلد2 قرآن نازل شده و كسي به جز سلفي ها و وهابيون خبر نداره و هزاران سوال ديگه...
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
ناشناس عزیز : قران برای همه یکی است منتهی این وهابیون الاغستان سعودی مسلمان نیستند ایا میتوان تصور کرد لورنس عربستان از کشور ننه چارلز دربدر بدنیال یک خانواده مسلمان بگردد تا در سرزمینهای حجاز به قدرت برساند ؟؟ مسلما هرگز .........این خاندان ملعون یهودی هستند میگویند انها از خاندان یهودی بودند که حتی در اشعار قدیمی عربهای ان سرزمین بسیار در مورد یهودی بودن انها شعرها سروده اند بنا بر این اینها مسلمان نیستند یکی از مخالفان این خانواده پلید میگفت که اینها 99 درصد از اثار تاریخی اسلامی را نابود کرده اند و بسیار نگران بود که همان ده درصد باقیمانده را هم نابود کنند او نگران کشورش بود ولی من به شما قول میدهم به زودی انها را ما خاندان ال سقوط خطاب خواهیم کرد درش شک نکنید . مفتی های مفت خور انها با چهره های هراس انگیز چند ماه پیش مثلا فتوا دادند که یهودی ها را نباید کشت ولی در مورد شیعیان خفقان گرفتند یعنی مجاز است .مرگ و ننگ بر این خاندان ملعون و پلید .
افق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
7
6
حامیان جبهه اصلاح طلب که هنوز سنگ صهیونیستو به سینه میزنین بدونین ملتی که رهبرش سید علی است هیچوقت یک قدم در برابر تهدید و زورگویی دشمنا عقب نمیشینه ..

ما حامی هرنظامی هستیم که ضد انگلیس و صهیونیست و .. باشه و برای همین برای پیروزی و نجات دولت بشار اسد همیشه دعا میکنیم.
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
7
5
مرگ بر ضد اسلام ،ضد انقلاب و ضد محور مقاومت،هرکی میخواد باشه.
محمد بیدقی
|
CANADA
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
3
5
حالا که ازتروریستها حمایت میکند چاره کار اسان است تعدا دی از نیروهای حزب الهی بروند وترتیب انرا بدهند
پاسخ ها
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
چرا حزب اللهی ها ؟؟؟
مرغ حق
| UNITED STATES |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
موشه بیدقی : تو چرا در کانادا هستی چرا در اسرائیل نیستی موشه جان . شاید چون مالی نیستی اونها هم ترا نمیخواهند ایران هم که نمیتونی بری شدی موش اب کشیده از این جا مونده و از انجا رانده در ضمن خودتت تنهائی این چاره را پیدا کردی یا از کسانی کمک گرفتی ؟؟ ای کیو !!!!!!!!!!
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
مگر نمیدانید صهیونیست ها بر تما شئونات استرالیا و کانادا مسلط هستند،

این همه معادن کشف نشده و بکر در کانادا ذخیره قوم یهود است البته اگر ظهور منجی به انها مجال دهد
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
واقعا مصداق بارز یک فرد مودب در نظر شما شخصی مانند مرغ حق است. الان من بی ادب این را بهتر فهمیدم که میتوان در پاسخ به نظرات مخالف توهین و تمسخر کرد به شرطی که مخالف مخالف شما باشد!
مدیر پایگاه می دانید من فکر می کنم البته فکر می کنم شما از اون تیپ آدمهایی هستید که مثلا اگر مرد بودید و در دوران دفاع مقدس نقش ارزیاب و انتخاب کننده نیرو را داشتید از یک لشکر 30 هزار نفری یک ده نفری را فقط برای جنگیدن انتخاب می کردید از هرکدام یک ایرادی می گرفتید به یکی می گفتید چرا دکمه یقه ات تا زیر گلوت بسته نیست به یکی می گفتی چرا شلوارت اطو ندارد یه یکی می گفتید چرا به برادر فلانی می گویید داش به یکی می گفتید چرا نمازتو یک ساعت دیر خوندی پس همه را از دم تیغ می گذراندید الان هم قصه مرغ حق که یکی از کاربران قدیمی تر از خود شماست که الحق در مقابل ضدانقلاب و یاوه گویان نظرات خاص خود با ادبیات خاص خودشان را دارند مثلا به بینامین نتانیاهو می گوید یابو یا از وهابیون با عنوان وهابیون الاغستان نام می برد در واقع خشم مقدس خودش را در مقابل جنایتکاران اینچنین نشان می دهد
البته زیاد بدل نگیرید بنده هم در دوران دفاع مقدس مثل شما خیلی به این چیزا گیر می دادم اما در همان دوران دفاع مقدس حتی در دوران مبارزات زمان شاه در محله دولاب تهران با انقلابیونی مردمی برخورد کردم که امروز می فهمم همانها با همان ادبیات خاص خودشان از خیلی ها که یقه هایشان را تا زیر گلو می بستند و  سعی می کردند از ته گلو حرف بزنند و تسبیح بچرخانند و یه چیزی تو مایه  من و شما بودند برای انقلاب بیشتر جان دادند و بیشتر زحمت کشیدند و مردانه تر پای انقلاب و مردمشان ایستادند
برای همین بنده به شخصه عرض می کنم مرغ حق برای من خیلی ارزشمند تر از آدمهایی است که در پس ادعای فهم و کمالات با نظرات مختلف خیلی اطو کشیده به کاربران ولایی و انقلابی سایت توهین می کند
علی011
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
+ برای چکش
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
بولتن جان نماز و روزه هات قبول
ولي به نظر من بايد به تمام كاربران اعم از مخالفين شما و موافقين شما احترام گذاشن نه اينكه يك كاربر قديمي رو با اين ادبيات حذفش كنيد
والسلام
مدیر پایگاه نماز و روزه های شما هم قبول با اینکه با نظرات تعدادی از کاربران موافق نیستیم اما تقریبا نظراتی که مسئله ندارند را تایید می کنیم طی این مدت هم تقریبا تمامی نظرات این خانم را تایید کرده ایم اما ایشان براحتی به دیگران توهین می کنند ما هم وظیفه داریم از کاربران خوبمان و از ارزشهای انقلابمان  و مواضع صحیح و انقلابی دفاع کنیم مثلا شما می فرمایید چرا ما در خصوص سوریه اینقدر محکم دفاع می کنیم چون واقع باید با قاطعیت از سوریه دفاع کرد سوریه خط مقدم مبارزه با اسرائیل است هدف دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و انقلابیون مسلمان کاملا مشخص است اینکه ال سعود اسرائیل آمریکا قطر و ترکیه و کشورهای استکباری همچون انگلیس پشت حملات به سوریه است ایا برای شما این تکلیف را ایجاد نمی کند که از دولت و ملت سوریه دفاع کنید آیا باید مرعوب جنگ دشمن بشویم ؟ امروز ابزار جنگ روانی دشمن که تحت سیطره صهیونیستها می باشد تماما در اختیار دشمنان ملت سوریه و ایران عزیز ماست و ما بر خود تکلیف می دانیم در مقابل آنها ایستادگی کنیم
آیا برای خود شما مسئله نیست آل سعودی که مظهر دیکتاتوری و ارتجاع عرب است چرا از جنایتکاران ارتش ازادی بخش سوریه که ترکیبی از مزدوران ال سعود و القاعده و بخشی از جنایتکاران سوری است دفاع می کند ایا واقعا آل سعود دنبال ازادی و دمکراسی در سوریه است پس چرا در کشور خودش دنبال دیکتاتوری است چرا در مقابل مردم بحرین و خواسته انها ماشین نظامی خویش را روانه آنجا برای سرکوب انقلابیون بحریب و یمنی می کند امریکا دنبال ازادی است چرا از دولتهای دیکتاتوری چون یمن و بحرین و مصر و اردن و ... دفاع می کند 
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
- - برای چکش و علی 011
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
درود و صدها هزار درود به تو بولتن عزیز

آفرین بر این غیرت و مردانگی ات مومن آفرین

مرغ حق عزیز به واقع از کاربران ارزشی و دوست داشتنی این سایت بوده و هست و خدا شاهد است تاکنون به زیبایی هرچه تمامتر علیه مواضع ضد انقلاب موضع مقتدرانه ای داشته

آفرین مرغ حق عزیز ، آفرین
سنگردار38
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
6
4
باسمه تعالی ... سلام بر بولتن و بولتنی های عزیز ... آخیش. آدم بولتن که میاد چه حال خوبی داره. یعنی لذت بردم از غیرت شما بولتن عزیز که روی حرفا این قدر خوب و غیرتمندانه حساس شدین و پاسخ دادین. مشخصه دغدغه مندین. یه مدت بود نیمده بودم خدمتتون. درگیر بحثم با چند نفر. شبای قدر حتما دعاشون کنین. حسب گفته هاشون، یکیشون منکر خداس، یکیشون زرتشتیه، یکی دیگه از سبزای سابق و دیگری مردد تو مسائل سیاسی نظام و چند نفر دیگه. در مورد بعضیاشون خدا را شکر اتفاقای خوبی ظاهرا داره میفته ولی در مورد بقیشون هنوز انگار تیرم به سنگ می خوره. خیلی دعام کنید که خدای عزیز به کلامم اثر ببخشه. یا علی (علیه السلام ) - دوستتون دارم.
مدیر پایگاه خدا شما را برای خانواده محترمتان و برای این انقلاب حفظ کند و در این شبهای قدر ما را از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
سنگردار 38 عزیز : گل گفتی هر کس ایران و شیعه را دوست دارد نمیتواند بولتن را دوست نداشته باشد یک نیم نگاهی به مخالفان بولتن بنداز ببین از چه قماشی هستند .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
بنده به نوبهء خودم برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مطمئنم با کلام تاثیر بخش و نیت پاکتون، این امر میسر خواهد بود.
تشکر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
باسمه تعالی ... سلام مجدد ... از شما بولتن عزیز تشکر میکنم. چشم ان شاء الله قابل باشیم حتما دعاتون میکنیم. همین طور از جناب مرغ حق گرامی. خدا خیرتون بوده که توی اون بلاد، روح حقجو و ندای حقگوتون زنده مونده. موید باشین. خانم چکش از نظر لطف شما هم خیلی ممنونم. دعای خواهران و برادران بزرگوار، مایه دلگرمیست.
(سنگردار38)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
1
2
بعضی هم طرفدار تروریستها نیستند فقط دنبال یه ژست روشنفکری و مثلا آزادیخواهی هستند. ولی نمیدونند حکومتهای فسیلی که برا مردمشون به اندازه ....ارزش قائل نیستند با اسرائیلیها و غربیها و القاعده سر سوریه با هم کنار اومدند . پس باید فکر کرد.
ایستاده با مشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
1
3
نسل بچه کش باید از زمین محو شود بچه کش را باید با دست وپای بسته گذشت روی لانه مورچه های گرسنه اونوقت فرصت داره به اعمال خودش فکر کنه من اگه فک و فامیل این جنایت کاران را ببینم زنده نمی گذارمش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
1
0
ایستاده با مشت چرا ایستادی برو اونجا بکششون
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین