کد خبر: ۷۳۸۶۰
تعداد نظرات: ۱۵۹ نظر
تاریخ انتشار:
3 هزار زن "نینجا" آماده دفاع از ایران

زنان نینجای ایرانی آماده دفاع+عکس

برخی از این زنان با آموزش های خاص این ورزش سنتی ژاپنی همانند برخی فیلم های پر بیننده هالیوود قادرند از دیوار راست بالا بروند.
خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی از زنان رزمی کار " نینجا " در ایران می نویسد 3 هزار زن آموزش دیده " نینجا کار " آماده دفاع از کشورشان در صورت هر گونه حمله احتمالی نظامی هستند.

به گزارش عصر ایران رویترز با اشاره به تاسیس یک مرکز ویژه برای آموزش ورزش های رزمی نینجا به زنان ایران در 23 سال پیش در کرج می نویسد: برخی از این زنان با آموزش های خاص این ورزش سنتی ژاپنی همانند برخی فیلم های پر بیننده هالیوود قادرند از دیوار راست بالا بروند.

اکبر فرجی موسس این مرکز آموزش فنون رزمی نینجا به زنان می گوید : " آنچه برای من به عنوان یک مربی و یک ایرانی مهم است این است که با دادن آموزش ها و تمرین های لازم به بالا بردن قدرت و توانایی زنان کمک کنم . لازم است ما هر چه در توان داریم برای حفاظت از کشورمان انجام دهیم ."

رویترز در ادامه می نویسد : " با تهدید های اسراییل برای حمله به ایران این زنان رزمی کار می گویند که آماده اند در صورت وقوع هر گونه جنگ احتمالی از کشوراسلامی شان در برابر تهاجم خارجی دفاع کنند."

رویترز می افزاید که این 3 هزار زن و دختر که از سنین 5 تا 56 سال را شامل می شوند آماده دفاع از کشورشان هستند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۵۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
14
22
اوخ
پاسخ ها
فتا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
آمریکا آمریکا فک نکنی ما زنیم ( یعنی زن هستیم و ضعیف )
تو دهنت می زنیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
پاسخ فتا :
تکبیر : الله اکبر ...
.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
34
176
بغل اون ستون موشو ببین.
پاسخ ها
* MAN *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
دیدمت . چطوری ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
آفرین به *man* با این جواب عالی!
نسيم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
منم ديدمت دالي ... خوبي موش كوچولو ؟ لهت نكنن يه وقت !
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
22
28
يعني حالا ذوق كنيم؟!!!!
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
خیر غصه بخورید! با جنگ تن به تن و اینها کاری ندارم ولی زنی که از خونه بیرون میره و در اجتماع ظاهر میشه بهتره دفاع شخصی بلد باشه.در صورت بروز یک حادثه جیغ کشیدن و غش کردن سلاح خوبی نیست.
گوجه سبز
| SWITZERLAND |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
آره جانم ، میتونی ذوق کنی که زنان و مردان قوی و آزاده ای هستند در این مرز و بوم ،که همیشه آماده فداکاری و دفاع هستند
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
غصه كه مي‌خورم! واقعا هم غصه مي‌خورم. وقتي چنين شيطنت‌هايي را مي‌بينم، آنچنان دلم مي‌گيرد و قلبم به درد مي‌آيد كه برايتان باور كردني نيست!.

موضوع دفاع شخصي چيزي است، و آنچه كه رویترز در اين خبر با ذوق‌زدگي سعي كرده است جا بي‌اندازد، چيز ديگر.

دغدغه‌ي اين خبر، دفاع شخصي يا ورزش نيست، كه اگر چنين بود، هيچ عيبي بر آن مترتب نبود. بنده متحيرم كه چطور شيطنت خوابيده در پشت آن ﴿كه تغيير ماهيت زنان است﴾ را نمي‌بينيد!؛ همان چيزي كه بنده هیچ‌گاه از مخالفت علني با آن در هيچ كجا ابايي نداشته‌ام، حتي اگر به خيلي چيزها متهم شوم.

آن خدايي كه جهاد را بر زن واجب ننمود، خود به خوبي مي‌دانست كه در جنگي مانند احد، حضرت فاطمه‌اي ﴿سلام‌الله عليها﴾ لازم است تا پيامبرش و امامش را پرستاري و تيمار، ولي باز هم جهاد را بر زن واجب نكرد و به او نگفت شمشير به دست بگير و وسط ميدان بجنگ. همان خدا به خوبي مي‌دانست كه كربلا مي‌مرد اگر زينب ﴿سلام‌الله عليها﴾ نبود، ولي با اين وجود، حكم به نينجا شدن حضرتش نداد!

چرا رویترز ضد شهادت و جهاد كه وقتي از جهادگري مردان مي‌شنود، رگ گردنش از غیظ مي‌تركد و هزاران انگ تروريست بودن و خشونت‌طلب بودن و آدم‌كش بودن به آنها مي‌زند، ناگهان مي‌شود روايتگر جهادگري زنان ايراني؟

آيا آن مادري كه قادر نيست مثل مارمولك از ديوار راست بالا برود، اگر باز هم جنگي رخ دهد، مردانه پاي آن نخواهد ايستاد و تنور جبهه‌ها به پشتوانه دستان پر مهر او گرم نخواهد شد كه رویترز، دختران ما به نينجا شدن تشويق مي‌كند؟

آيا ٨ سال دفاع مقدس ما را مادران مفتخر به درجات شوتوگان گرداندند يا شير زناني كه افتخارشان زينبي بودن بود؟ آيا شما بويي از زينبي بودن در اين خبر به مشامتان مي‌رسد؟ به مشام بنده كه نمي‌رسد!.
دختر ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
مرتضی ام من هم با حضور زنان در جنگ مخالفم امانه به دلایل بی منطق شما.بلکه به این دلیل که خطرات جنگ برای خانمها چیزی بیش از کشته شدنه.اما شماهم بهتره بدونی:
1.خدایی که جنگ رو بر زنان واجب نکرد اون رو بر زنان حرام هم نکرد.2.ممکنه شرایط جنگ طوری پیش بره که زنان ناچار شن که وارد جنگ بشوند.3.زنان اگه برای پرستاری هم وارد جنگ بشن لازمه که فنون دفاع رو یاد بگیرن تا در شرایط بحرانی لااقل به خودشون کمک کنند.4.شما باید تعریفتون رو از ماهیت زنان اصلاح کنید.5.استفاده از کلمه ی مارمولک به شدت بیشرمانست.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
در نظر پایین هم گفتن که با این نظر بولتن موافقم :
" وقت دفاع از ایران عزیز و انقلاب بزرگمان همه با هم حضور دارند در دفاع دیگر زن یا مرد تفاوتی ندارد فقط در تقسیم وظایف است که تفاوتها مشخص می شود "
دقیقا فرمایش آقا مرتضی هم همین مضمونه
صحبت سر اینه که در دفاع زن و مرد هر دو حضور دارند ولی در تقسیم وظایف تفاوتها مشخص می شود
تقسیم وظایف و اینکه چه کسی تفنگ به دست بگیرد در خط مقدم و چه کسی زینب گونه و زهرا گونه به رزمندگان کمک کند
موافقم برادر مرتضی خیلی زیبا گفتی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
1 - ورزش نینجا ورزش خوبیه برای اب کردن اضافه چربی خانمها که متاسفانه تو ایران اکثرا به این تنبلی دچار هستند من به سهم خودم از این تبلیغ پر سر و صدا راضی هستم زیرا خانمها بجای زیر اب زنی و چشم و هم چشمی میرن باشگاه و باشگاه هم خروس جنگی به منزل میفرسته تا اگه یه وقت صدامون رفت بالا چش و چالمون رو در ارن!!! { در غیاب همسرم نوشتم }

2 - بیش از سی سال است زنان در عرصه های رزم خیابانی ؛ اطلاعات امنیتی؛ شناسایی و فرماندهی بسیاری اقدامات مردانه دیگر حضور دارند جهت اقایون معترض عرض کنم شاهکار دستگیری عبد الشیطان ریگی در هواپیما محصول عملیات واکنش سریع نیروهای زن امنیتی بوده است که باعث حیرت محافظان شیطان و مسافران هواپیما گردید ما مردان ادمهای عجیبی هستیم قدر همسرانمان را بدانیم و انان را برای خرید به جاهای خوب ببریم {......}
پیمان1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
فکر غلط خودتو به اسم اسلام جا نینداز حتی جهاد هم در صورت نیاز کشور به زن واجب میشه.امام خمینی (ره) در دیدار با زنان نیز به این مساله مستقیما اشاره کرده است
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
ناشناس عزیز فکر میکنم در سطور پایانی نظر غیبت همسرتون به حضور مبدل شده! (مزاح)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
22
11
یااباالفضل!!!
sadeghi
|
UNITED STATES
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
6
14
وقتی صحبت از دفاع از وطن میشود یعنی دفاع از ناموس: تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
عالی بود صادقی جان!!
وقتی لازم بشه ناموسون برای دفاع وارد میدان بشه ما در واقع جنگ رو باختیم....
گنبد سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
41
17
آخه زن جماعت بجنگ چه؟برید آشپزخونه آشتون رو بپزید بابا.
مدیر پایگاه بنظر حقیر یک زن مسلمان در عین اینکه باید حجاب و عفاف را مراعات کند می بایست قدرت حفاظت از خود را در مقابل دشمنان کشورش داشته باشد در زمان جنگ حضور زنان مسلمان و انقلابی و متدین در جبهه ها کم نبود حتی در خط مقدم در بیمارستانهای صحرایی و بیمارستانهای شهرهای درگیر جنگ یا دیگر مراکز مربوط به جبهه ها و این نشان می دهد نقش زنان انقلابی و متدین در 8 سال دفاع مقدس چقدر ارزنده و قابل تقدیر بود.
جناب گنبد سبز را به خواندن کتاب دا سفارش می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
می دونی دوره تفکر تو تموم شده . یا نه ؟
* MAN *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
گنبد سبز واقعا متاسفم برای شما با این طرز فکر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
زنان از خونه ها بيرون اومدن وضع دنيا شد اين ديگه . تو كشور هاي غربي كه هي ميگن كودك بي بابا تو ايران هم كم نيست و هر سال داره زياد ميشه . بچه بجاي تربيت به وسيله مادر با فارسي وان تربيت ميشه. به نظر من كه 80 درصد مشكلات اجتماعي و اخلاقي امروز ما نسبت به گذشته بخاطر همينه كه زن ها اومدن تو اجتماع و كار و خيلي وظيفه ها گم شده
دختر ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
اگه همین زنا نرن آش بپزن که تو یکی از گشنگی میمیری.درست صحبت کن.
وطنم ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
گنبد سبز خواهش می کنم نگاه خودتون نسبت به این گونه مسائل تغییر دهید امروزه به خاطر همت وتلاش زنان ما، تعداد مردان خانه دار ما روبه افزایش است ... در ضمن اگر امکان دارد از این به بعد خودتان آشپزی کنید لطفا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
شما که اساسا با ازدواج و آشپزخانه و ... مخالف بودی چی شد . گشنه شدی ؟
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
تو کاراته هم یاد نمیگیری تو عرضه نداری نینجا بشی نشو.
آش خور!با اون مخ کتلتت .زیادی آبشنگولی میزنیااااا.
کفگیر!
مرغ حق
| UNITED STATES |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
اره بروند فقط اش و ابگوشت بپزند و تو بیائی فقط بخوری ؟؟؟ گنید جان میدانی چرا در مسجد ها ما ایرانیان همواره از گنبد استفاده میکنیم چون درونش خالی است و موجب انعکاس صدا میشود حالا چون نام شما گنبد است و اینگونه نوشته اید که زنها باید فقط قرمه سبزی و اش بپزند گفتم شاید مشگل شما گنبدی بودن سر شما باشد وگرنه این گونه راجع به نیمی از جمعیت ایران فکر نمیکردی . اخه گنبد فقط برای مسجد کاربرد دارد نه سرو کله ما انجا ها نباید خال باشد مانند گنبد . حالا شما سبز انی ولی در اصل ماجرا فرقی ندارد ....... من از دیدن انها بسیار بسیار خوشحال شدم در ضمن در کارهائی اطلاعاتی و امنیتی نقش زنان بی مانند است و من به کشورمان تبریک میگویم که زنان را در امور امنیتی ودفاعی وارد کرده اند که این عزیزان ونقش انها در دفاع از کشور بسود انقلاب و کشور اس . چگونه میتوان نیمی از جمعیت کشور را از این وظیفه محروم کرد . درود من بر کسانی که اغازگر اینکار هستند و همه خواهران شجاع ما . ما برای دفاع از کشورمان باید از یک نفر هم چشم پوشی نکرد چه برسد به نیمی از جمعیت کشور همین پویائیهای شیعه است که دنیا را بر علیه ما کرده است مهمترین اصل شیعه همان پویائی ان است بیشتر دشمنی غرب با ما و شیعه تنها همین پویائی شیعه است که مانند اب در گودالی ثابت نمی ماند و نمی گندد این است ترس غرب از شیعه این گفته من نیست گفته خودشان است .من عاشقم به شیعه وپویائی ان ..
حوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
بروبچ بدجوری به "گنبد سبز" پریدین...
بهتره با توهین جوابشو ندیم چون اونم ((1 ایرانیه)) که تنها مشکلش طرز فکرشه...
میتونیم در جوابش بگیم خودمونو واسه جنگ آماده میکنیم و آشمونم میپزیم "البته آش رو خودمون میل میکنیم تا انرژی کافی واسه جنگیدن رو داشته باشیم"
سلام
|
GERMANY
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
22
35
مگه الان دوره لینچان است؟؟؟؟؟
پاسخ ها
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
نه دوره ی جت لی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
33
80
وای وای وای وای ....
ترسیدم ...
همینمون مونده که چندتا ضعیفه بیان از ایران کبیر دفاع کنن
مدیر پایگاه وقت دفاع از ایران عزیز و انقلاب بزرگمان همه با هم حضور دارند در دفاع دیگر زن یا مرد تفاوتی ندارد فقط در تقسیم وظایف است که تفاوتها مشخص می شود
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
ناشناس:
اگر فرصت کردید کتاب (دا) رو مطالعه بفرمایید.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
آفرین بولتن قشنگ گفتی
حد و مرز رو خوب مشخص کردی
منم دقیقا همین رو میخواستم تو نظرات بنویسم که شما جای من زحمت کشیدی
گوجه سبز
| SWITZERLAND |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
باید هم بترسی - متاسفم برای طرز فکر **ضعیفه** شما !!!
در جنگ ایران و عراق ، توی دزفول، زنانی رو دیدم که شجاعتشون هیچ وقت یادم نمیره
به زنان وطنم افتخار میکنم و از تو هم میخوام یکم توی جامعه بیشتر بگردی و از پیله ای که دور خودت تنیدی خارج بشی
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
بین ضعیفه ها به مامانت احترام بزار بی ادب .
772
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
ظاهرا سن و قد و بالا وشعورت اجازه نمیده که فکر کنی که زنان آزاده ما در دفاع مقدس چه حماسه ها که نیافریدند!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
بولتن اینکه سعی می کنی خودتو بافرهنگ نشون بدی منو کشته
دخترایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
انقد این ناشناسو اذیت نکنید.بهش حق بدید که کمبودهاش رو پشت این حرفها پنهون کنه.
علی اصغر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
همین خانوم هایی که شما ازشون به اسم ضعیفه یاد میکنیم در زمان 8سال دفاع مقدس میدید چیکار میکردن1تار موی این خانوم ها میرزه با هزار نفر از اون آقایونی که در زمان جنگ فقط داشتن جیب هایشون پر میکردن و جرات نداشتن برن میدون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
7
14
چرا نمی خواین قبول کنین که خانوم ها هم می تونن ؟
پاسخ ها
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
بله اگه نمیتونستن که الان اون طوری اون بالا گارد نمیگرفتن؟
به دنیا آوردن یک کودک کاریه که فقط یک زن از پسش بر میاد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
15
3
فیلم آنها در سایت آپارات هست
پاسخ ها
مرغ حق
| UNITED STATES |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
اکتیو جان فکر کنم تو فقط در خوردن و زن ستیزی اکتیو هستی در ضمن چرا حسرت داری که نام ایرانی برای خودت انتخاب نکردی . ولی تو با نظراتی هموطنان عزیز گذاشته اند یک نگاهی به انداز نمایانگر این است تو حتی تجدیدی نیاوردی و کلا رفوزه شدی ..زنده باد کل ملت ایران همه مردان و زنان ایران
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
42
29
همین ضعیفه با یه آپرکات می زنه فکت رو می شکونه پپه
پاسخ ها
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
OOOOOOOOOOOOO
YESSSSS!!!
مای گااد
آپرکات!
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
تو که دست ممل امریکائی از پشت بستی که اکتیو امریکائی فارسی چه عیبی دارد که عشق بیگانه شدی ؟؟
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
102
323
چرا اینقدر خانم هارو دست کم گرفتین؟ به خدا بعضی از خانم ها از صد تا مرد مردترن خدایی نکرده جنگ بشه ادم نیستم اگه خونم نجوشه برای وطنم به جای بعضی از این نامردا که میرن تو سوراخ موش قایم میشن میرم تفنگ دستم میگیرم و میجنگم جونم فدای رهبرم و اسلام و وطنم بنده که خانمم اماده جنگم اماده دفاعم تجهیزاتمم امادس خداوکیلی چند تا از شما مردا اماده دفاعین؟

اخر الزمان اگه زنده بودم میبینیم از ترس جنگ دجال و اقا امام زمان کی میره تو سوراخ موش قایم میشه
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
دقیقا مخصوصا اون گنبد سبز لجنی
772
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
درود بر شیر زنان ایرانی
دخترایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
حدیث جان چرا اصرار میکنی توانایی زنها رو به این موجودات ثابت کنی؟اونا توانایی درک توانایی های زنان رو ندارن.
سرباز0
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
درد و بلای شما خانمهای بابصیرت بخوره تو فرق سر همه نامرداهای بی غیرت وطن فروش خصوصا اونهایکه تو گودال پر از لجن و سبزی گندیده بدام افتاده اند .
ر.س
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
با عرض احترام به همه خانوم ها! به عنوان یه زن خیلی دلم سوخت و قتی خبر رو دیدم. وبیشتر سوختم وقتی تحلیل های اون ور ابی ها رو شنیدم.واقعا فکر می کنید حرفاشون جدی بود؟؟؟؟ اونها از اینکه ببینن توی اجتماع ما هم زن و مرد دارن هویتشون رو تغییر میدن خوشحال میشن. من با امادگی خانوما موافقم. اما امادگی فقط بالا ، پایین پریدن نیست.مهم تر از اون روحیه ی تقوی است که ما خانوما وظیفه داریم در خودمون تقویت کنیم. وگرنه حضرت زهرا برای دفاع از شوهرشون از هنه بیشتر باید رزمی کار می بودن.خانوم ها شما را به خدا یه کم با بصیرت فکر کنین. این کرامت زن نیست.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
1
21
خون ایرانی اگر رو زمین بریزه مینویسه غیرت ... زن و مرد نداره ما در 8 سال دفاع مقدس خیلی دیدیم .
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
نظرتون مثل خوردن یه شربت عرق بهار نارنج در گرمای تیرماه بود . خیلی چسبید . مرسی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
فعلا كه غيرت ايراني از صفر هم پايين تر اومده يك نگاه تو. خيابون ها بنداز . غيرت فقط تو جنگ گرم نبايد باشه تو جنگ سرد مهم تره شده رهبرمونم گفته مردي از فردا فارسي وان نبين ميتوني
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
پس کو غیرت 8 سال دفاع مقدس ؟ من فکر می کنم غیرت مال همون دوران بود و تموم شد. اگر غیرتی باقی مونده بود وضعمون این نبود
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
خطاب به ناشناسي كه گفت كو غيرت ٨ سال دفاع مقدس؟

مي‌گويند شخصي نشسته بود و آه مي‌كشيد كه يادش به خير، يك زمان جوجه دانه‌اي ٢ ريال بود.

به او گفتند: "خوش به حالت! حتما آن زمان جوجه كباب زياد مي‌خوردي".

گفت: "نه! آخه اون موقع هم فكر مي‌كردم گران است!". پس لطفا بي‌جهت آه نكشيد.

عجيب است كه غيرت ايراني در ٩ دي ٨٨ را نديديد؟ عجيب است كه غيرت ايراني در ٢٢ بهمن ٩٠ را نديديد؟. تقصير ما چيست كه شما از آلزايمر رنج مي‌بريد؟ تقصير ما چيست كه افق ديد شما فراتر از افق ديد آمريكا و اسرائيل را نمي‌بيند؟ اگر برق اين غيرت چشمان شما را كور و عقلتان را زايل كرده است، ما بايد كفاره بدهيم؟

انگشت غيرت ايراني همواره بالا است. نديده‌ايد؟ ١٢ روز ديگر يكبار ديگر در چشمانتان فرو خواهد رفت. پس خوب مراقب خودتان باشيد!
مرغ حق
| UNITED STATES |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
جناب مرتضی گل گفتید افرین در ضمن با اجازتون داستان جوجه را که شما نوشته بودیدرا من یادداشت کردم بسیار جالب و پر مغز بود . خداوند نگاهدارتان باشد .
گوجه سبز
|
SWITZERLAND
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
10
زنده باد زنان و مردان آزاده این سرزمین
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
23
بين انقدر ناموس _ ضعيفه و آشپزخانه و.. راه نندازيد يك كم فكر كن ببين همين قشر ضعيفه تو رو به وجود آورده و از شكم همينا در اومدي حالا توشدي گنده اينا شدن ضعيفه گردن كلفت.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
رحمت به اون شیری که خوردی!
مرغ حق
| UNITED STATES |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
زنده باشی اقا مهدی من همین را قصد داشتم بنویسم که دیدم شما عزیز انرا قبل از من نوشته اید تشکر . زنان ایران سابقه طولانی در مبارزات داشته اند از هزاران سال پیش یک نکته
ه را یاد اوری میکنم

در زمان مبارزات ملت ایران برای مشروطه زنان ایران پایاپای مردان ایران حتی مسلحانه میجنگیدند منتهی به جهت محدویتها و افرادی مانند" گنبد سبز "که تنها در اشپزخانه و یک جای دیگر سیر میکنند زنان را مجبور کرده بود زنان جنگنده همپای ستار خان با لباس مردانه و پنهانی مبارزه میکردند تا زن بودن انها نمایان نشود ..

تا اینکه یکی از این زنان مجروح شد و میخواستند او را مداوا کنند و ان زن دلیر مقاومت میکرد و اجازه نمیداد او را مداوا کنند تا مبادا زن بودن او بر ملا شود وقتی با اصرا مواجه شد به انها گفت باید ستارخان را اول ببیند تا اجازه دهد او را مداوا کنند ستارخان نزد زن مبارز رفت و ان زن به ستارخان گفت من یک زن هستم و چگونه این را برملا کنم ..

ستارخان بسیار تحت تاثیر قرار گرفت و گفت مگر من مرده ام که تو وارد میدان شدی و بعد ان زن اجازه داد تا او را مداوا کنند چرا باید پنهانی زنان وارد مبارزه میشدند تا برای کشورشان به جنگند چرا چون همواره افرادی مانند "گنبد سبز "
گو تفکرات او وجود داشته اند مگر زنان کمتر از مردان عرق ملی و وطن دوستی در وجودشان هست عشق به وطن و دین و ائین زن و مرد سرش نمیشود .. انقدر زن را دست کم نگیرید زن چراغ خانه است و هیچ خانه ای سوت وکور تر از خانه بدون زن نیست ..

همه ما برایمان اتفاق افتاده زمانی مادر در خانه نیست تحمل ان خانه ی سرد و خاموش کار سختی است همینگونه برای مردان زمانیکه همسرشان خانه نیست همانند کودک یتیم و بی پناه را میمانند ..

من نمیدانم چگونه بعضی از مردان میتوانند زن ستیز باشند که خودشان عاشق مادرشان هستند این حس زن ستیزی از کجا در برخی بوجود می اید که زن را ضعیفه مینامند سئوالی است بی جواب !!!دو باره جناب مهدی از ازادگی شما سپاسگزاری میکنم .درود بر همه مردان و زنان ایران یعنی ملت ایران.
* MAN *
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
15
18
درود بر این شیر زنان که روی هرچی مرد وراج و پر ادعا رو کم کردن . مردانی که ادعای مردی دارن اول از همه باید اونقدر شعور داشته باشند که بدونن چطور در مورد یک خانم صحبت کنند و بعد شروع کنن به مسخره کردنه خودشون (!)
بعنوان یک مرد به این عزیزان دست مریزاد میگم
آفرین
افق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
19
هرکی مرده, با یکی از اینا روبرو شه !!!!!!!!!!

فقط با رفقا هماهنگ کنین, سه سوت برسن..


درود بر هر چی خانومهههههههه ***
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
8
دفاع از وطن زن و مرد نداره ،زمان و مکان هم نمی شناسه ،چون همه ما اااااااااااااااااااااااااااااااااااایران رو دست داربم
مجید2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
7
4
اگه همین وقتی رو که دارن صرف یاد گرفتن این فنون می کنن صرف یادگرفیتن معارف دینی و تربیت فرزند صالح کنند خیلی بهتره .
اینم از فتنه های آخرالزمونه!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
جووووووووون؟؟
تو بشین با دونه های تسبیحت دعا کن مث این یارای موسی (ع) که گفتن شما برین ما براتون دعامیکنیم .
متحجر!
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
3
16
این جوابیه به امریکایی های ابله که فکر میکنن اسلام دین عقب افتاده هاست و زنا توش هیچ حق و نقشی ندارن حالا بیان بخورنش
پاسخ ها
ر.س
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
اقای محترم! این خیلی کوته فکریه که فکر کنیم اگر زنامون رفتن جلوی دشمن و حرکات رزمی انجام دادن خیلی روشن فکریم. دشمن هم همین و می خاد به ما القا کنه که زنها رو از وظیفه ی خطیر تربیت فرزند باز داره. مثل جامعه ی خودشون که زنها میرن شکنجه گر میشن و بچه هاشون تو فساد غرق میشن. این افتخاره؟؟؟؟؟!!!!
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
ر.س :

ببخشید من نمیتونم رابطهء تربیت فرزند رو با ادامه دادن یک هدف حال ورزشی یا هنری یا..... متوجه بشم.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
سركار خانم ر.س! مدتي است كه مشغول زير رو كردن ذهنم هستم تا واژه‌اي درخور، براي بيان احساسم به كرامت و درايت‌تان بيابم، ولي دريغ! واژه‌ها ياريم نمي‌كنند. بگذاريد ساده بگويم!

خواهرم! آنچنان از خواندن مطالبتان به وجد آمدم كه قابل وصف نيست. وقتي زنان بصيري كه زهرايي مي‌انديشند و زينبي گام مي‌زند را مي‌بينم، در پوست خود نمي‌گنجم. به راستي چرا زنان نبايد به زن بودن خود ببالند؟

مگر جز اين است كه خداوند، تنها آنها را لايق شراكت در خلقت خويش دانسته است؟

مگر جز اين است كه در تمام طول تاريخ، هيچ مرد شريعت‌سازي نداريم، در حالي كه عمل زني كه در پي يافتن آب براي فرزندش بود ﴿دقت كنيد؛ زني كه مي‌خواست فرزندش را پرورش دهد﴾، به امر خداوند شريعت شد و مرد و زن اگر از اين حركت او تقليد نكنند، حجشان به باد خواهد رفت؟

مگر تنها كسي كه اجازه دفن در حريم امن خانه الهي را يافت تا هر سال، كل مسلمانان، همزمان با طواف خانه‌ي الهي، مجبور به طواف قبر او نيز باشند، يك زن نيست؟ چرا برخي زنان اين همه مدال افتخار و هزاران مدال افتخار ديگري كه خداوند فقط و فقط به سينه‌ي آنان زده است را نمي‌بينند و تمام عظمت خود را در مرد شدن مي‌جويند؟

شياطين، چه نفعي از تبليغ مرد شدن زنان و بالعكس مي‌برند كه از هر فرصتي و به هر بهانه‌اي براي ايجاد رقابت بين زن و مرد استفاده مي‌كنند؟ و خاك بر سر مسئولين فرهنگي كه احمقانه و گاهي خائنانه بر اين آتش مي‌‌مند. آيا نبايد كمي در اينباره بي‌انديشيم؟ چرا بايد به جاي اينكه با ديدن اين فيلم هزن‌آور، خون بگرييم، از اينكه مورد پسند شياطين قرار گرفته‌ايم و با استاندارد آنها جور شده‌ايم شاد شويم؟

آموختن دفاع شخصي براي خانم‌ها نه تنها بد نيست، بلكه بسيار خوب و چه بسا واجب هم باشد. ولي كدام زن عفيفي است كه با چنين هدف مقدسي به آموختن دفاع شخصي پرداخته باشد، و سپس لگدپراني‌ها و از ديوار بالارفتن‌ها و باسن به هوا كردن‌هاي خود را براي مشاهده اجانب بر روي اينترنت بگذارد؟ ظاهرا زيادي امل هستم! ظاهرا هنوز متحجّرم و در هزار و چهار صد سال پيش جا مانده‌ام! چرا نمانم؟

روشنفكري چه گلي به سر ما زده است كه به خاطر آن باورهاي ديني خود كه هيچ عيبي در آنها نمي‌بينم را دور بريزيم؟ عزيزي گفت جهاد بر زنان به موقع خودش واجب و لازم است. بله كاملا درست است! اكل ميته هم به موقع خود واجب و لازم است. در آغوش گرفتن زن نامحرمي كه در حال غرق شدن است نيز به موقع خود بر مرد اجنبي واجب و لازم است. و هزاران به موقع خود ديگر. خب كه چه؟

حرف و درد من اين است كه چرا به زبان دين خودمان سخن نمي‌گوييم؟ چرا شيطنت شياطين را نمي‌فهميم؟ چرا به علايم و حركات آنها توجه نداريم؟ چرا نمي‌توانيم پيام‌هايي به اين روشني را تحليل كنيم؟ چرا زهرا ﴿سلام‌الله عليها﴾ و زينب ﴿سلام‌الله عليها﴾ خودمان را رها كرده‌ايم و به نينجايي انديشيدن رسيده‌ايم؟

همان زهرايي ﴿سلام‌الله عليها﴾ كه وقت تقسيم وظايف توسط پيامبر اكرم ﴿صلي الله عليه و آله﴾، امور خانه به او سپرده شد، شاد گرديد و خدا را شكر كرد كه از حشر و نشر با مردان معاف شده است، همان زهرايي ﴿سلام‌الله عليها﴾ است كه وقتي پاي دفاع از ولايت به ميان آمد، مردانه يقه‌ي عمر را گرفت ﴿عين واقعه است و نه تمثيل﴾ و بر او فرياد كشيد كه تا فاطمه زنده است، اجازه ورود به اين خانه را به تو نمي‌دهد! دستش را قلم كردند، پهلويش را شكستند و او زهرا ماند و نينجا نشد!

همان زينبي ﴿سلام‌الله عليها﴾ كه وقتي از خانه بيرون مي‌رود، پدر و برادرانش دورادورش را مي‌گيرند تا حريم زنانيتش محفوظ بماند، همان زينبي ﴿سلام‌الله عليها﴾ است كه مردانه در كاخ يزيد مي‌ايستد و چنان سخنراني رسايي مي‌كند كه يزيد پليد را به گريه مي‌اندازد. بله! ما هم اين را مي‌فهميم، و هم آن را.

چرا تا زهرا و زينب داريم بايد نينجايي شويم؟ چرا تا نهج‌البلاغه و قرآن داريم با هاليوودي بي‌انديشيم؟ چرا دفاع شخصي را براي دفاع شخصي نمي‌آموزيم، بلكه براي تحسين غربي‌ها مي‌آموزيم؟ براي كم كردن روي مردان مي‌آموزيم؟ براي مدال آوري مي‌آموزيم؟ براي اينكه بگوييم زن و مرد يكي هستند مي‌آموزيم؟ براي چه و چه مي‌آموزيم؟

خواهرم! يك دنيا حرف براي گفتن دارم. ولي ديگر نمي‌توانم بگويم. گريه امانم را بريده است. نمي‌دانم چه نوشته‌ام و نمي‌توانم صدر و زير كلامم را جمع كنم. اگر پراكنده گويي كردم مرا ببخشيد.

به خدا قسم دلم مي‌شكند وقتي ساده لوحي‌ها را مي‌بينم. قلبم به درد مي‌آيد وقتي مي‌بينم به شيطنتي چنين آشكار ذوق مي‌كنيم و تفكر پليد پشت آن را نمي‌بينيم.

خواهرم! خواستم از شما تشكر كنم كه با پيام‌هايتان جدا مسرورم كرديد. به حق زهرا در تمام عمرتان زهرايي بي‌انديشيد، زينبي زندگي كنيد و تمام وجود خود، خانواده و فرزندانتان با نور اهل بيت لبريز گردد.

من فقط يك ناله بودم، حيف شد
كاش من هم لاله بودم، حيف شد
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
به تمام دوستان توصيه مي‌كنم حتما حتما به اين سخنراني حجة‌الاسلام والمسلمين طائب گوش كنند. فوق‌العاده آموزنده، مفيد، ارزشمند و بي‌نظير است. اگر گوش نكنيد باور كنيد اساسي ضرر كرده‌ايد. حجم زيادي هم ندارند، چون فايل صوتي هستند:

http://mobarezclip.ir/?p=7630

متاسفانه سايت 85ohm.ir كه پيش از اين چند لينك از آن معرفي كردم، دو روز بعد از آن تاريخ، توسط وهابي‌ها هك شد و هنوز هم سرپا نشده است. اميدوارم سايت مبارز كليپ نيز به اين سرنوشت دچار نشود.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
آقای مرتضی.ام
بنده تا حدودی که درک نظراتتان یاری میکند به حساسیت های شما واقفم و میدانم که قلبتان مانند هر مسلمان دقیق دیگری شکننده ست.
خودتان را ناراحت نکنید. الله بزرگوارتر از آنست که به جز معاندان سرسخنش نور معرفت را از کسی دریغ کند... امید به خودش که امثال من نوعی هم روزی پرده ها را کنار بزنیم شاید چشم اندازمان یکی باشد.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
قصد داشتم نظرم رو بذارم اما ..
از برادر خوب و بصیرم مرتضی بسیار سپاسگذارم واقعا من از خوندن نظرات شما لذت بردم..
همون چیزی که تو دلم بود اما نمیتونستم بگم شما خیلی زیبا بیان کردید ..
درود درود بر تو سرباز گمنام امام زمام(عج)
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
آقا مرتضی عزیز و بیدار و با بصیرت
خدا انشالله وجود شما برادر گلم رو برای کشور و انقلاب و این سایت ارزشی حفظ کنه
خیلی عالی بود برادر من هرچی که ما باید با هم می گفتیم تا اصل مطلب برسه دست بعضی ها شما همه رو یکجا و به زیبایی هرچه تمامتر بیان کردی
فوق العاده بود برادر عزیزم
انشالله در پناه یوسف زهرا امام زمانمون حجت ابن الحسن (عج الله تعالی فرجه الشریف ) سالم و تندرست باشید
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
خانم چکش شما یه جا میای حرف های آقا مرتضی رو قبول میکنی یه جا حرف های دختر ایران زمین که خلاف فرمایش ایشون رو گفته
قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو ؟؟؟؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
آقای مجید (مازندران) :

من همچنان با آقای مرتضی مخالفم. چرا سعی نمیکنید کمی دقت کنید؟
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
آقا مرتضی من با نظر شما صد در صد موافقم و به عنوان یک زن دغدغه های شما رو می فهمم و باز هم به عنوان یک زن فکر نمیکنم نینجا شدن یک هنر باشه که زن اگه زن باشه حتی با یک کشیده هم میتونه از خودش دفاع کنه . لطفا دوستان فکر نکنند با دفاع شخصی و ورزش های رزمی مخالفم که دخترم در رشته ورزشی تکواندو با سن کمش کمربند آبی داره .

در این سالها که من در فضای مجازی آمدو شد دارم بارها و بارها در اکثر وبلاگها و سایتها شاهد این موضوع بودم که زن از نظر دشمنان اسلام فقط یک ابزار است .

برای براندازی نظام از زنها و محدودیت هایی چون عدم آزادی خانمها که نمیدوانم از کجا آمده و علمش کردند ، استفاده کردند مثال بارز آن گروه دختران فیروزه ای و دختران فراری که در اعترافات خودشون در جریان اغتشاشات اعلام کردند موظف بودند به ازای هر رای به موسوی به 100 مرد خدمات رایگان ارائه کنند ( چون قبلا پولشو گرفته بودند ) ( منبع کاملا موثق) .

برای براندازی نظام خانواده باز هم از زن به عنوان ابزار استفاده میشد یکی دو نمونه رو مثال میزنم اگه ذهنم یاری کنه ،مثلا چرا زن باید زایمان کند و اسم فرزند را پدر بچه بگذارد . چرا مرد دو برابر زن ارث میبرد . چرا مرد حق دارد 4 زن دائم داشته باشد اما زنها رو سنگسار میکنند. چرا زن بعد از ازدواج نباید حریم خصوصی داشته باشد و اینکه چه اشکالی دارد همزمان که شوهر داره معشوقه هم داشته باشد این حق قانونی زن هست . و یا اینکه یک زن چرا باید برای داشته روابط خاص یک زن و مرد حتما صیغه ی محرمیت بخواند و قس علی هذا .

از دوستان عزیزی که فکر میکنند نظر آقا مرتضی توهین به شان و شخصیت و کرامت یک زن هست خواهش میکنم عمیق تر به نظرات ایشون توجه کنند . اگر اشتباه نکنم میتونم کل کامنت ایشون رو در یک جمله خلاصه کنم ( خانم ها لطفا ابزار نباشید ) .

متشکرم
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
خانم چکش این نظر شما نیست ؟؟؟
" این زنها قرار نیست یا علی مدد برن جلوی دشمن. خودتون هم خوب میدونید که اعزام برای آقایون هم شرایط داره چه برسه به خانمها. چیزی که اینجا زیباست عشق به وطن و بیزاری از دشمنه. اعلام همبستگی و دادن روحیه به مردان غیرتمنده. والسلام. "
این حرف شما رو بیا بذار کنار این حرف :
"آقای مرتضی .ام نظر من هم دقیقا پاسخ دختر ایرانی به آقای مرتضی.ام است. البته به جز دو سطر اولش. "
البته شما دو پهلو گویی و حرف های دو منظوره هنرتونه
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
آقای مجید (مازندران):

تکرار میکنم چرا سعی نمیکنید بیشتر دقت کنید؟
نظر دختر ایرانی اینه:
.....2.ممکنه شرایط جنگ طوری پیش بره که زنان (ناچار) شن که وارد جنگ بشوند.3.زنان اگه برای پرستاری هم وارد جنگ بشن لازمه که فنون دفاع رو یاد بگیرن تا در شرایط بحرانی لااقل به خودشون کمک کنند.....

یعنی قرار نیست یا علی مدد اعزام بشن و ....

آقای محترم چرا اشتباه خودتون رو در این مورد قبول نمیکنید؟ شما در نظر اعتراضیتون به من راجع به نظر آقا مرتضی صحبت کردید و اینکه اینجا من نظر ایشون رو تایید کردم و جای دیگه نظر مخالف ایشون رو. الان که احتمالا موضوع رو متوجه شدید کلا گفتهء خودتون رو بیخیال شدید برای به اصطلاح کم نیاوردن پای نظر پایینی رو پیش کشیدید که اصلا ربطی به تایید کامنت آقای مرتضی نداره و دوباره در همون جهت کامنت دختر ایرانیه ....!!!
کلا برادر جالبی هستید. (لبخند)
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
من دیگه نمیدونم با چه بیانی منظورم رو به شما بگم
شما مثل اینکه فقط حرف ها و نظرات رو میخونی و تحلیل تو کارتون نیست
آقا مرتضی مضمون حرفش دقیقا همین چیزیه که خود شما داری با افتخار ازش میگی و بعد اون رو مخالف نظر ایشون میدونی در حال اینکه آقا مرتضی هم همینون گفتن من هم همین رو گفتم و بولتن هم همین رو فقط هرکدوم به مضمون و بیان متفاوت
خلاصه حرف ما این جمله خود شماست :
"یعنی قرار نیست یا علی مدد اعزام بشن و ...." بله حضور زنان در جبهه لازمه ولی با تفاوت در تقسیم مسئولیت مثلا کی بره خط مقدم و کی به رزمندگان کمک کنه باز هم مثل حرف خود شما :
"ممکنه شرایط جنگ طوری پیش بره که زنان (ناچار) شن که وارد جنگ بشوند.3.زنان اگه برای پرستاری هم وارد جنگ بشن ....
میشه بگید کجای این حرف ها مخالف حرف های آقا مرتضی است که فرمودید : من همچنان با آقای مرتضی مخالفم. ... "
بازهم میگم قسم حضرت عباس یا دم خروس ؟؟؟؟؟؟؟؟ شما لطف کن فقط نظرات رو نخون منظور حرف طرف رو بگیر
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
مجید مازندران

اگر نظر من و دختر ایرانی و آقا مرتضی یکیه با عرض معذرت شما خیلی بی جا میفرمایید که وقت ما رو با اباطیلی مانند این مبگیرید و بحث خاله زنکی شروع میکنید:
:::::خانم چکش شما یه جا میای حرف های آقا مرتضی رو قبول میکنی یه جا حرف های دختر ایران زمین که (خلاف فرمایش ایشون) رو گفته
قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو ؟؟؟؟::::

و اما:

اولا از طرف خودم: گاف بزرگی دادید آقاس سیاه نما. البته این اولین بار نیست. خدا روزیتونو جای دیگه حواله کنه.

دوما از طرف پسرم: بابا تحلیل... بابا منظووووور!

سوما از طرف خودم : برای کم شدن بیشتر روی جنابعالی که انگار با ادب و احترام حتی تکان هم نمیخورد: مخالفت من با آقای مرتضی در راستای اولین نظرشون و افراطشون در این مورد و دادن رنگ و بوی سیاسی به قضیه بود. افتاد؟

حیف که این خبر رفته بایگانی وگرنه خیلیا چهره واقعی جنابعالی رو فقط قصد غرض ورزی دارید میشناختند.
مدیر پایگاه خانم چکش دوست گرامی سعی بفرمایید بحث را از این حالت خارج کنید شما مدعی هستید استاد دانشگاه و دارای دو مدرک دکترا هستید باید آنقدر دارای قدرت استدلال و منطق باشید که در نظراتتان دیگران را به اشتباه نیاندازید .
شما وقتی متوجه می شوید دوستان از نظراتتان برداشت اشتباه کرده اند می بایست خیلی شفاف نظراتتان را توضیح بدهید تا دیگران دچار اشتباه نشود ما هم که تقریبا اکثر نظراتتان را تایید می کنیم . و البته این حق دوستان است نظراتات شما را هم نقد و به نطر شما اعتراض کنند .
این نظر شما را می خواستیم تایید نکنیم اما بواسطه اینکه نظر اقا مجید را هم تایید کردیم این را بی انصافی در حق شما دانستیم اما بیایید با رعایت اخلاق هم شما و هم دوستان دیگر ما را در مدیریت بخش نظرات یاری دهید و اجازه دهید بخش نظرات بخشی جهت ارائه نظرات و نقد اخبار با منطق و استدلال باشد تا مخاطبین عزیز از آن هم لذت برده و هم استفاده کنند .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
بولتن عزیز شما حق ندارید به (من) تذکر بدید. ......
مدیر پایگاه خانم چکش نصیحت این برادرتان را گوش بدهید و فقط سعی کنید نظرات منطقی و مستدل بدهید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
خانم چکش از فرزند شما بیش از این انتظار نمیرود .
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
بولت خواهش میکنم این نظر من رو درج کن تا این خانم خودش رو زرنگ ندونه تایید نکردن نظر من جفا در حق منه و واقعا دلگیر میشم ازت بولتن
مدیر پایگاه دوست بسیار عزیز گفتم دیگه راجب این موضوع بحث نکنید من شما را فردی بسیار فهیم و عاقل می دانم
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
باشه بولتن. ولی خودت که خوندی چی گفتم. اگر قصد داری نظرات رو مدیریت کنی اینکار رو درست انجام بده. متشکرم.
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
خواهر جون بهتر نیست یه خرد از ( منیتت ) کم کنی ؟

در قران داریم هر وقت به خود مغرور شدید به یاد بیاورید که شما را از آبی پست آفریدیم .
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
10
3
خواهر من خودت را مسخره نکن چون دوران شمشیربازی و این خودنمایی ها تمام شده است
پاسخ ها
علی اصغر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
شما برید فوتبال بازی کنید وبه فوتبالتون که ننگ ازش داره میباره افتخار کنید.حرف حساب کتاب نداره. امیدوارم نمایش بدی بولتن
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
تو مث اینکه فرصت خودنمایی نداشتیا .
تو هم میتونی بری کاراته یاد بگیری.
ولی میدونستی که باید از کمربند سفید شروع کنی؟یهو مشکی نمیدنا تازه دان هم باید بگیری .
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
4
ایول.بابا دمتون گرم
w15
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
5
بابا ایول.دم همشون گرم.کسی میدونه منم چطور میتونم نینجان بشم؟
پاسخ ها
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
ما که نینجون بولتن هستیم.
آپرکاتمونم همین نظر دادنه .
نینجا در ضمن نه نینجان.اون لینچان بود.با این فرق میکنه.
w15
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
1
5
بابا ایول.دم همشون گرم.کسی میدونه منم چطور میتونم نینجان بشم؟
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
1
4
در جواب مجید 2 باید بگم آخه موقع حمله دشمن که نمیشه با معارف دینی و تربیت بچه زنان از خودشون نمی تونن دفاع کنن
میترا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
1
5
در جنگ احد که مشرکان به خیمه حضرت محمد (ص) رسیده بودن و فریاد می زدند محمد را بکشید .رمیصاء زن مسلمان به سمت خیمه حضرت رسول رفت وخنجر خودرا بر پشت مشرکی که قصد کشتن حضرت رسول(ص) را داشت فرو کرد وگفت احدی به رسول نزدیک نخواهد شد تا زمانی که رمیصاء رگی دارد که می زند او جنگید وجراحت های فراوان برداشت مشرکان گریخته وپیامبر نیزبسوی یاران خود رفتند(در حالی که رمیصاء را ستایش میکردند) حالا شما بگید زنا نمی تونند بجنگند درسته جهاد بر زنان واجب نشده ولی به موقع خودش واجب ولازمه .فکر کنید زن یا دختر خودتون گرفتار یه اشغال از خدا بی خبر بشه تو خیابون یا هر جای دیگه شما هم نباشید اون وقت تکلیف ناموس شما چی میشه ی!!!!!!!بشینه گریه کنه نه؟ !
پاسخ ها
ر.س
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
میترا خانوم! این داستان دلیل این نیست که اون خانوم رزمی کار بوده. بلکه حرف اینه اگر زنی ایمان رو در خودش تقویت کنه شجاع میشه. و انسان شجاع برای دفاع به رموز دفاع شخصی نیاز نداره. اون زن با قدرت ایمانش از پیامبر دفاع کرد.اگر خانوم ها فرزندانی مثل شیر تربیت کنن لازم نیست به جای بچه هاشون برن تو میدون.
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
آقاجون همه که پسر ندارن بالام جان.
یکی هم فقط دختر داره .
شما میتونین تو این جامعه که انقدر نا امن هست یه دخترو بفرستین ؟ایمان باید قوی باشه اما .زمونه التزام داره برادر .
باید زنان هم با زمان پیش برن.
دختر ايران زمين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
2
مرد كه ضعيف باشه زن مي شه . متاسفم كه انقدر متحجريد. زنها داراي شخصيت مستقل و آزادي هستند اگر اين رو قبول نكنيد، متاسفانه بايد بگم كه حتي به وجود خودتون شك كرديد. مثل اينكه يادت رفته كي تربيتت كرده و پرورشت داده.
عقب افتادگي از همين شماهاست كه جز خودتون كسي رو قبول نداريد و خواسته هاتون رو در غالب فرامين خدا به زور تو سر مردم مي كنيد.
كودن
مدیر پایگاه خواهر گرامی سعی کنید از جاده انصاف خارج نشوید زن از دیدگاه اسلام کرامت دارد بهشت زیر پای مادرانی است که انسانهایی را تربیت می کنند که فخر بشریت می شوند زن مومن و عفیف و پاکدامن هدیه ای الهی برای جامعه بشری است هر فعالیت اجتماعی خارج از خانه باید بر اساس ارزشهای دینی و اعتقادی و براساس کرامت زن باشد هویت ارزشی یک زن مسلمان نباید در جامعه تغییر پیدا کند انقلاب ما انقلاب ارزشهاست انقلابی که ارزشهای واقعی انسانها را چه زن و چه مرد را بر اساس دین خدا می خواهد در جامعه نهادینه کند یک زن مسلمان می تواند با فعالیت ورزشی و حتی کلاسهای رزمی در چارچوب ارزشها به بالاترین قدرت بدنی برسد مثل همه انسانهای دیگر این حق اوست اما ارزش این قدرت این توانایی یا حتی بالاترین مدارج علمی را در بدست آوردن این است که عملش زندگیش و سکناتش برای خدا و برای هویت دینی اش باشد این مخصوص زن تنها هم نیست برای منهم که مرد هستم می باشد در جبهه های نبرد ما در 8 سال دفاع مقدس به یاد نداریم زنان نینجا در عرصه نبرد حضور داشته باشند اما هنوز یاد حضور پر ارزش هزاران خواهر مسلمان و انقلابی را در ذهنمان وجود دارد که پا به پای رزمندگان ما در جایگاههای مخصوص خودشان از انقلاب و از ایران عزیز دفاع می کردند هنوز هم در جبهه فرهنگی و در جبهه جنگ نرم بر علیه دشمن قدار و فریب کار در بالاترین عرصه نبرد حضوری فعال دارند .
پس با ارزش ترین اعتقادات دینی را با بی مهری مورد هجوم نقادانه خودتان قرار ندهید .
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
درود بر تو بولتن درود
بولتن جان تا شما خودت هستی نیاز نیست ما نظر بدیم فقط یه عرض ادبی میکنیم و میریم
حرف نداری بولتن جان عالی بود
خاطره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
5
5
من دیشب این خبرو تو اخبار دیدم . خیلی خوشحال شدم . دم همشون گرم . زنده باد ایران و ایرانی
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
8
3
دلمون خوش است كه مي گيم مسلمانيم .
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
14
6
واقعا خوشم اومد مرحبا منم دوست دارم يه نينجا شم دم همتون گرم شوهرم موافقه
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
3
0
ضد گلوله كه نيستند.
پاسخ ها
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
اما میتونن دیر تر گلوله بخورند!
از ما مردها.
دینامیت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
3
2
بابا عضلات.
پاسخ ها
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
بگو ماشالا...!
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
26
خانمهای عزیز از نظرات برخی از شما بوی فمینیستی شدیدی میآید ;) اینکه برخی آقایون در مورد خانمها کم لطفی میکنند و به شدت اصرار به القاء متکی بودن وجود زن به مرد و یا سعی در سرکوب و تحقیر زن دارند، چیزی ست که در ضمیر ناخود آگاهشان حک شده و با پاسخ های حاوی توهین و متلک و خشم پاک نمیشود. اگر از این نابرابری مغرضانه و به عمد ناراحتید فرزندان پسر خودتون رو در راستای شناخت ماهیت و ارزش (واقعی) یک زن و تواناییهایش و احترام قلبی به او تربیت کنید.

آقای مرتضی .ام
- به نظر من از این خبر بوی شیطنتی نمیآید. رویترز این خبر رو بر اساس گفته های آقای موسس این مرکز به این نوع پوشش داده.

- نظر من هم دقیقا پاسخ دختر ایرانی به آقای مرتضی.ام است. البته به جز دو سطر اولش.
گنبد سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
238
0
سلاحهایی که خانوم ..... واسه جنگ آماده کرده:لنگه کفش پاشنه بلند برا سوراخ کردن کله دشمن‏(سلاح اصلی‏)‏،مسواک و خمیر دندون،قاشق و لیوان جداگانه،مشکین تاژ،دستمال کاغذی به مقدار فراوون،آفتاب گیر،کیف دسته بلند‏(به عنوان نانچوکا استفاده میکنه‏)‏،عطر گل محمدی،چفیه تمیز خوشبو که بطرز وسواسانه تا شده،دفترچه خاطرات‏(خیلی این مهمه‏)‏،چند دست جوراب سفید تمیز.یه دوست حراف تا حوصلشون سر نره.‏(بولتن خواهشا تاییدش کن تا مرهمی باشه برا دل پسرای مظلوم‏)‏
مدیر پایگاه ضمن عذرخواهی از خواهران عزیز و گرامیم در سایت این نظر را تایید می کنم تا آزاد اندیشان خیلی چیزها را از زبان بعضی ها بفهمند .
آیا این ارزش نهادن به یک انسان به یک همنوع که با نجابتش با حجابش با مبارزه در جبهه جنگ نرم سعی در حفاظت از انقلاب و کشورش دارد می باشد؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
جواب ابله سکوته
گوجه سبز
| SWITZERLAND |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
ممنون از پاسخ محکم و بجای بولتن
جناب گنبد سبز سلاح خانومارو که گفتی ببینم سلاح خودت چیه ؟؟
تفرقه افکنی ، تحقیر ، توهین ، .... اصلا تحفه ای داری واسه روز مبادا ؟؟؟
حیف از مادری که چشم امیدش به چنین پسری باشه . خودتو جمع و جور کن بنده خدا
این راهی که شما در پیش گرفتی نه خدا پسنده ،نه مردم پسنده ، نه آزاد اندیشانه یا دارای بار ارزشی . نکنه یه روزی به خودت بیای و ببینی از دنیا و آخرت چیزی نداری - دنیا رو باختی با مسخره بازی و اذیت مردم و آخرتو باختی چون پرت شدی از مسیرت
موفق باشی
حدیث
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
خانمهای دور و بر تو اینطورین؟ اگه جنگ شد بی زحمت نفرستشون جنگ تو که میری تو سوراخ موش اونا رو هم با خودت ببر تنها نباشی بترسی یه موقه
حدیث
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
برای اطلاعت میگم کمربند مشکی دان 2 تکواندو گرفتم فقط برای مواقع ضروری بدون هدف برای کسب مدال و .....واسه مغز کوچیکی مثل مغز تو همین کافیه هر موقع اینو فهمیدی بگو تا بقیه تجهیزاتمم بگم برات
مدیر پایگاه خواهرم خداوند حفظتان کند
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
سركار خانم حديث! آنچه شما كرده‌ايد نه بي‌‌هدف، كه با والاترين و قابل ستايش‌ترين هدف صورت گرفته است. هميشه مويد و پيروز و در راه حق باشيد.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
حدیث عزیز...
انشاءالله چهار ستون بدنتون همیشه سالم باشه.
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
گنبد سبز ،ببخشید یادمون رفت که شما را باباتون به دنیا اورد
اکتیو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
بولتن جون حالش خوب نیست.
ما به دل نمیگیریم.
اما اگه گرفتیم .
دیگه خدا هم جلو دارمون نیست.
ناموس وطن یعنی مال همه ست.
ما باید همه آماده باشیم ایشون اینجا رو با چترومای چیپش عوضی گرفته.شما به اخلاق خوبت و دل جوونای مسلمون ببخش.
حدیث
| NETHERLANDS |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
ممنون از عزیزان

نمیخاستم بگم که از اجر کارم کم بشه اما یه گاهی مجبور میشم جواب بدم اینطور توهین ها رو
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
10
شاید زنان به دلایل فیزیکی نسبت به مردان توان بیشتری برای دفاع و مقابله نداشته باشند اما آنچه مهم است اعتقادات و اندیشه هایی است که انسانها برای دفاع دارند چه بسیار شیر زنانی که در زمان جنگ ثابت نمودند که در نبرد مستقیم با دشمن دست کمی از مردان ندارند و چه بسیاری از آنان که در پشت جبهه ها کار مهم پشتیبانی و تدارکات را انجام می دادند و در مقابل چه بسیار مردانی! که نه تنها در جبهه حضور نداشتند بلکه به خاطر ترس از جنگ فرار را برقرار ترجیح دادند و به خارج از کشور فرار کردند!؟
شيوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
1
0
ايراني ها هم عجيب غريبن ما نمي دونستيم
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
1
6
این زنها قرار نیست یا علی مدد برن جلوی دشمن. خودتون هم خوب میدونید که اعزام برای آقایون هم شرایط داره چه برسه به خانمها. چیزی که اینجا زیباست عشق به وطن و بیزاری از دشمنه. اعلام همبستگی و دادن روحیه به مردان غیرتمنده. والسلام.
پاسخ ها
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
لطفا کتاب ( دا ) را مطالعه کنید تا ببینید وقتی چنگ ناغافل گریبان کشوری را گرفت یاعلی مدد هم میگویند و منتظر در صف ایستادن و اعزام نخواهند بود . همه اینها معنیش عشق به وطن و بیزاری از دشمنه
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
درسته.کناب دا رو خوندم و بالا هم بهش اشاره کردم بالا هم بهش اشاره کردم.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
در همان کتاب هم اشاره شده که اعزام به خط چقدر با مشقت بوده.
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
اگر خوندید و بهش اشاره هم کردید این نظر چه معنی داره ؟ بهتر نیست با دوستانتون رو راست باشید ؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
یکی:

معنیش اینه که آقایان و خانمهایی که اون بالا فریاد وامسلمانا و واغیرتا سر دادند متوجه باشند که در دورهء جنگ الکترونیکی قرار نیست این خانمها فردا تشریف ببرند خط مقدم و با مردان نامحرم دست به یقه بشند و ...بحث های دیگه. متوجه شدید؟
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
8
گنبد سبز با سلام: بدون تردید در بین زنان کسانی وجود دارند که ارزش وجودی خود را درک نکرده و خودشان را به مسائل جسمی و سطحی دلخوش کنند و باعث آزرده شدن پسرهای مظلومی چون شما شوند!!؟؟ اما آیا نمی بینید پسرانی را که خود را چون زنان ... بزک کرده و نه تنها باعث دل آزردگی زنان و مردان شده اند بلکه باعث شرمساری بشریت نیز هستند!! امیدوارم شما از آن دسته پسرهای مظلوم دل آزار نباشید دوست من.
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
6
19
فکر کنم گوجه سبزمان کتک مفصلی خورده که نسبت به بانوان ایرانی اینگونه نظر میدهد.

اگر خوردی نوش جونت ، حقت بوده
پاسخ ها
گوجه سبز
| SWITZERLAND |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
وقتی زنان این سرزمین مثل حدیث خانوم و... پر از انرژی و آماده نبرد و حضور در صحنه هستن ، حساب از آمادگی ، قدرت و مردانگی مردان این سرزمین بکش
راستی ایرانی یکی از اون مثبتا مال منه چون خوشم اومد ازت ، خوشمزه ای
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
1
2
از تک تک شیر زنان و خواهران عزیزکه باعث عزت ،سربلندی و افتخار میهنمان شدند نهایت تشکردارم و مفتخرم که ایرانی ام. درود بر شما
علی از مازندران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
1
5
فقط این زنها ی نینجا نیستند که از نظام دفاع می کنند . اگر خدای ناکرده برسد روزی که میهن عزیز ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به دفاع داشته باشه اکثریت مردمان این سرزمین از زن و مرد و کوچک و بزرگ و پیر و جوان از وجب وجب خاک این سرزمین دفاع خواهند کرد و به فضل خدا فتح الفتوحی بسازیم که تا ابد درس عبرتی باشد برای جهانیان که از نام و آوازه ایرانی تنشان بلرزد .
زنده باد اسلام و زنده باد ایران و ایران

جانم فدای رهبر
جان چه باشد که فدای قدم دوست کنم
این متاعی است که هر بی سرو پایی دارد
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
2
2
جالب بود این خبر تو دنیا پیچید
حتی یاهو هم تو صفحه اولش گذاشته بود
بله میتونه یه زن هم اینجوری باشه . البته نه همشون
زن و مرد نداره استعداده
سرباز وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
3
وقتی حرف از کشورمون ایران میاد وسط فرقی بین زن و مرد نیست
مجيد2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
1
3
قابل توجه اكتيو

اتفاقا من هميشه تسبيح به دست دعا مي‌كنم تا خدا آدمايي مثل تو رو هدايت كنه. يه چيزي از قوم موسي شنيدي ولي نفهميدي و فقط قرقره مي‌كني.
نينجا بودن اين خانوما يه جورايي گل به خودي محسوب مي‌شه عزيزم . اين جور گفتم كه بفهمي!
در ضمن متحجر ب.....ته!!!!!
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
1
14
«زنان را تحقیر نکنند ، مگر مردان لئیم و پست» (حضرت محمد ص)
نسيم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
5
درود بر تمام زنان آزاده ي ايران زمين
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
1
2
خدا نکنه اصلا جنگی بشه . مملکتمون که بعد از دفاع مقدس ساختیمش دوباره ویرانه بشه . دوباره کلی عزیز از دست بدیم و مصیبت بکشیم . اسم جنگ نیارید صلوات بفرستید .
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
خب ویران بشه دوباره میسازیمش . دوباره عزیز از دست میدیم عزیزان ما از عزیزان حضرت فاطمه که بالاتر نیستن .

دوست عزیز ما رو از جنگ نترسونید چون ترسمون ریخته خیلی وقت پیش .
لاکپشت نینجا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
6
خانوما لطفا حرص نخورید آروم و مصمم به حرکات رزمیتون ادامه بدین و تمرکز کنین.آقایون شما هم ورزشو مختصر به حرکت انگشت شصت پا موقع خواب نکنید پاشید لطفا وقت دفاع از کشورمونه...
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
1
3
درود بر هر چي ايرانيه.خدا يار ماست اين مهمه
سرباز00000000000000 وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
4
در عجبم از اینکه چرا بعضی افراد اینقدر شخصیت متناقض و بی ثبات دارند . مثلا اگر اخباری از سینما و طرز پوشش وحجاب هنر پیشه هاو... باشد . در حمایت و تایید بی بند و باری از واژه های مترقی و امروزی و روشنفکر و...که حتی معنای آن را نمیدانند استفاده میکنند و نظرات منطقی منتقدان و مخالفان اینگونه سبک سریها را به تحجر و ... متهم میکنندو اگر خبرها از قبیل زنان نینجا ودر جهت تقویت و هویت فضای آزاد و فعالیتهای فردی و اجتماعی زنان مسلمان ایرانی باشد .در اینصورت بر خلاف عقاید پیشین خود از روشنفکری و عقاید متررررررررررررقی خود برگشته و فتوای صادر میکند که اسلام در خطر است و زن باید در خانه باشد و بچه بزاید و آشپزی کند. واقعا آدم نمیدونه چه اسمی روی این آدمها بگذاره و چگونه پاسخی را برای معرفی ونشان دادن هویت و شخصیت شان انتخاب کنه.ولی آنچه مسلم و واضح است اینکه منافقند و نفاق و چشم تنگی و بی بصیرتی بعلاوه خود باخته گی و نوکری و سر سپردگی به دشمنان جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار و غیرتمند ایران عامل اصلی این تناقض در عمل ایشان می باشد .مرگ بر منافقین ،زیرا بفرمایش امام راحل خمینی کبیر (ره) منافقین از کفار بدترند.والسلام
یاسمین جون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
39
1
چندتاسوال داشتم:این خانومهادردرگیری بانامحرمها دستکش دستشون میکنن؟ایااستفاده ازچماق وشمشیر روبلدن؟برفرض محال اگه دشمن بهشون شلیک کرد چیکارمیکنن؟
پاسخ ها
سربازم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
اولا: دشمن غلط میکنه . ثانیا: همان کاری که تو و خواهر و مادرت برای اینجور مواقع انجام میدید . البته اگر تو هم با این هوش و شجاعتت مرده باشی!!!!!! و بر فرض محال نتوانی از آنها در مقابل دشمن دفاع کنی.!!!!!!!!!!! افتاد سیمین جوجوجوجوجوجوجوجوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
3
4
این یه خبر واسه پر کردن فضای خالی نه ارزش نظامی داره و نه ارزش اتراتژیکی . بیشتر جنبه دفاع شخصی داره .
و جنگ تن به تن هم خیلی وقته منسوخ شده الان دوره موشک و هواپیما و جنگ الکترونیک.
البته قصد توهین به خانم ها رو ندارم
یک بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
3
ای ول خوشم اومد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
1
آخ اسممو یادم رفت بگم.دختر ایرانیم.
مهسا2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
3
بعضی ازاین آقایون (گفتم بعضی) دارن میترکن از حسودی تروخدا یه کم طرزفکرتونو عوض کنید تقوا به جاش اماباتسبیح وذکرکه نمیشه جلو دشمن ایستاد.درضمن درودبه محمود ن بااون حرف تاریخیش!
حوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
1
0
بروبچ من الان داشتم سالی تاک میدیدم که کلیپ زنان نینجای ایرانی رو نشون داد و بعد بهشون تیکه انداخت ((به چرت و پرت سالومه کار ندارم... وقتی حرکات رزمی زنان ایرانی رو در کلیپی که پخش میشد میدیدم بهشون افتخار کردم))
منم دلم میخواد 1زن نینجای ایرانی بشم... اگر کسی میدمنه چطرو میشه 1نینجا شد خواهش میکنم بهم اطلاع بده...
از مدیرسایت خواهش میکنم اگر اطلاعاتی دارن درسایت بنویسند...
مدیر پایگاه خواهر بسیار محترم از شما که به احتمال زیاد از کسانی هستید که از عاشقان انقلاب اسلامی و اراتمندان آن هستید متواضعانه درخواست داریم ادبیاتتان را در ارتباط با دیگران اخلاقی تر نمایید .
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
0
1
ما بايد فکر همه جا را بکنيم و کرده ايم. البته نمايش اين تصاوير قضيه رو لو داد. اگر نمايش نميداديم، بیشتر می شد بهره برداری کرد.
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
0
1
برای سربلندی ایران جان هم فدا میکنیم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
0
1
فقط سمبکالاه
سبحان شینوبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
1
سلام بر جوانان با سواد و اگاه ایران بزرگ و اسلامی آفرین بر شما اولا خدا نکنه جنگ بشه که خانمان سوزه (ای دریغاکه ایران ویران شود کنام پلنگان و شیران شود) میدونید این همه اختلاف نظر از کجا می یاد باذکر این واقعه که یادگار سلمان زمان و مالک اشتر زمان و مایه خوشنودی حیدر زمان امام خمینی کبیر هستش نقل می کنم در اوایل جنگ سید حسن نصرالله که در ان زمان هنوز دبیر کل حزب الله نشده بود با جمعی خدمت امام امت امدن و بعد از کلی حرف و صحبت و خط و مش از امام گرفتن. گفتن که در بین ما اختلاف نظر بسیار زیاد هستش و ما بیمناک هستیم که جنبش از داخل نابود شود امام تبسم کردن و فرمودن نه این اختلاف نظر بدلیل پویا بودن و انقلابی بودن شماست و بعدها موجب معجزات بزرگی خواهد شداگر چنین نباشد شما جنبشی فرسایشی وغیر بارورخواهید بود (مثل شیوخ عرب و وهابی که در مقابل استعمار و قتل مسلمانان سکوت کردن).منظور امام و من این هست که همه شما درد دین و ازادی از نوع خدایی نه بشری و شیطانی داریدچون یکی از خطرناک ترین کلمات ازادی هستش که شیطان اولین کسی بود که گفت من ازادم و کرد ان چه رضایت خدا در ان نبود و هر چه ما و شما و کشور و جهان و انسان بر سر خود و همنوعانش می اورد از این نوع ازادیهای انسانی و شیطانی هستش واگر نوع بشر به دنبال ازادی از نوع خدای بود دنیا گلستان بود و کسی به کسی ظلم نمی کرد و نه جنگی و نه استعماری بود.امادوستان من خود نینجا هستم و در باشگاه استاد فرجی در کرج رفتم واقعا دخترها و زنان با ان بدنها و قدرت که من دیدم بیشتر در حال ورزش ایروبیک و رقص بودن تا هنر رزمی به این فیلمهای رزمی نگاه نکنید چطور یه زن می تونه چند مردو بزنه این خانومهای نینجا نمی تونن 50 تا شنا برن یا 5 کیلومتر بدوند حالا برسه به یک کوماندو ورزیده و اموزش دیده دشمن تا بن دندان مسلح و اشنا به فنون جنگهای تن به تن .من مخالف ورزش زنان نیستم اما ورود زنان با این احوال در جامه مایه تباهی و نابودی زن و مرد و خانه و جامعه هستش که یکی از کوچکترین عوارضش امار کم ازدواج و امار بالای طلاق و زنا و جرم هستش خدا می فرماید (هر اینه که انسان بی نیاز شود طغیان خواهد کرد) کودوم از شما دوستان تا حالا دیده دختری مستقل شود وطغیان نکند استقلال برای زن زیان دارد خانوما به خدا . اما واقعا اموزش زنان دشمن را می ترساند بگذریم این فیلم که غربیها روش مانور می دن یه نوع تبلیغ و سیاسته چرا از انتخابات ازاد در ایران نشون نمی دن چون براشون سودی نداره و تازه موجب روسوایشونه اما خانوما فکر می کنن که می تونن تو جنگ گارد بگیرن و فن بزنن نه بابا من تکنیکاشونو از نزدیک دیدم کاملا غیر کاربردی و ضعیفه و به بازی شباهت داره.چون خودم نینجا هستم کدوم خانوم می تونه 350 شنا بره من رفتم اما یه زن از نظر اناتومی بدن با مرد فرق داری و خالقش این را خاسته و جهاد را از زن ساقط کرده زنها مادران فردا هستن بدونه شک و مرد از دامن زن به معراج می رود .اما خانوما این ضعف ذاتی و شخصیتی شما از کجاست جرا همیشه احساس حقارت می کنید جرا گمان می کنید با حظور در جامعه و یا هر جای باید در مقابل مردا بیستید که نمی تونید چون زن هستید و خدا شمارا برای زن بودن خلق کرده علم ثابت کرده حتی در خون و هورمونهای بدن زن با مرد متفاوت هستش شما هنوز وظیفه زن بودن خودتونو بلد نیستید و می خواهید با این رفتارها پا در پای مردان بگذارید خدا در قران فرمود که ما مرد را برتری دادیم بر زن در زیادی عقل و فهم و تدبیر و جسم چرا هیچ زنی را خدا پیامبر قرار نداده حتی خدا که جنسیت ندارد و بشر نیست در قران خود را مذکر قرار داده(قول هو الله احد)هو در عربی یعنی او مرد و هی یعنی او زن و نام مبارک الله نیز مذکر هستش و خدا در قران فرمود برای خدا .مشرکان زن قاعل شدن منظور بت بزرگ لات بود که در لغت مونث نام الله می باشد. اما درست در وقت اجبار تکلیف جهاد بر همه می باشد که این فتوای امام امت بود.پنا بر خالق هستی از طغیان ادمی.بیشتر زنها و دخترهای مستقل در ورزشهای قهرمانی ویا در اومور مالی واقعا از لحاض مساعیل خانوادگی مخصوصا امر ازدواج ناموفق هستن من خودن خوزستانی هستم رشادتهای شیر زنان این دیار را نمی توانم منکر شوم درست اما ازادی و جولان زنان در جامعه خطرناکه به امید روزی که امام و فرزند حیدر و بتول در کعبه قیام کند صلوات.وسلام
مبين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
1
بابام خودش يك نيجاست ومن هم كمر بند سياه دارم واين يك افتخاركه براي ملته ومامام دا نيجا ي بابامده
سنسی محیطی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
0
0
حق دخالت ندارید با شمام ای کسایی که از نینجا و نینجوتسو و هدف ساخت ای ن کیلیپ ها هیچ نمی دانید.
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
0
0
بی دفاع باشیم که مردا هر جور دلشون خواست با مارفتار کنن دشمن پیشکش مگه ازپشت کوه اومدیم وقتی تنهاییم توی خیابون چطور ازخودمون دفاع کنیم ما باشما کاری نداریم ولی انگارشما بله
شاکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
0
0
وقتی حضرت زینب(س) نعره حیدری زد یعنی اسلام شکست خورده بود!؟
مگر یه زن مسلمان جون پیامبراکرم(ص)رانجات نداد!؟
دوستان باتعصب چیزی حل نمیشه!اینومطمئن باشید
چه خانوماچه آقایون!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
1
0
ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
1
0
سلام واقعا عالی بود.
منم میخوام نینجا کار کنم تو رو خدا هر کی میتونه کمک کنه.من اهل زنجانم ممنون از همه
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین