کد خبر: ۷۲۳۰۲
تعداد نظرات: ۲۴۴ نظر
تاریخ انتشار:

بی حیایی تا کجا+ عکس

بهلول

به گزارش سرویس فضای مجازی بولتن نیوز؛ نویسنده وبلاگ بهلول در آخرین مطلب وبلاگش نوشت: در اسم سینما برای مردم یاد آور فساد و فحشای حاکم بر آن است همانطور که طی یک ماه گذشته اخبار فرهنگی که از سینمای ایران بر خروجی خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران مخابره شد پر بود از بی فرهنگی.

اوج انسانیت و وطن دوستی اصغر فرهادی درست همزمان با شهادت احمدی روشن که حتی فرصت نکرد در خون خود بغلطد

تن پرستی و شرافت دوستی گلشیفته فراهانی که روزی در میم مثل مادرش نماد یک زن فداکار بود که حاضر شد درد شیمیایی را به تن بخرد اما دیگران را نجات دهد

دیگری خانم فاطمه معتمد آریا و دسته گلش درست همزمان با ابراز احساسات پاک جوان بحرینی نسبت به اماممان خامنه ای.

و درپایان "استقبال از سینماگران در کوچه ی انقلاب"

اینکه کوچه ی انقلاب چه تعریفی می تواند داشته باشد وآیا باید این کوچه با اهداف انقلاب سازگاری داشته باشد یا نه به کنار آنچه بیش از هر چیزی مرا به نوشتن واداشت اجرای این شوی تکراری در محضر خواهر و دختر شهید عماد مغنیه است  همان کسی كه خود را فرزند امام خمينی (ره) می‌دانست و به آن افتخار می‌كرد زيرا امام (ره)، او و ديگر جوانان لبنانی و فلسطينی را زنده كردند و دخترش همانکه خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: (سیدی ...انا بنتکم فاطمه بنت شهید عماد مغنیه) آقای من...من دختر شما؛ فاطمه دختر شهید عماد مغنیه هستم همانکه حضورش پشت تریبون، فضای نشست صمیمانه ی چند روز پیش با امام خامنه ای را تحت تاثیر قرار داد و زمانی که شروع به سخنرانی کرد ، حاضران را به گریه انداخت.

آیا واقعا لازم بود بعد از دیدار روحانی و پر از معنویت این عزیزان با امام خامنه ای این چنین مراسمی برایشان تدارک دیده شود؟

آیا بهتر نبود حال که جنبش بیداری اسلامی چشم امیدش به ماست این چشم را به مظاهر غربی کشورمان نمی گشودیم؟

آی عروسک های سینمای ایران حرمت فرزندان شهدای ایران عزیزمان را که نگه نمی دارید

کاش حرمت میهمان نمی شکستید.

از ما که خجالت نمی کشید کاش از حجاب دختر و خواهر شهید عزیزمان کمی خجالت می کشیدید.













شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۴۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۸۰
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
715
217
خاک توسر همشون . انشالله دردو بلای همه بخوره تو سرشون .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
قیافه هاشون مثل عجوزه است
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
کاملا موافقا گل گفتی حسین اقا......................
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
از این منفیا میشه فهمید منافقین بیتر سر به این خبرا می زنن تا ما
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
ازماست که برماست.
اونایی که در موردشون حرف میزنید خواهروخوانواده من و تو هستن.
سرتو بالا،بالا و بالاتر بگیر که خوب فرهنگ سازی کردیم.
سهیل بشردوست
|
United States
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
70
239
مثل لحظاتیه که عروسی تموم شده و دارن میرن خونه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
با اینهمه گندایی که میزنند و کسی کارشون نداره و با این دستمزدهای نجومی که می گیرند عروسیشونه دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
در دهه فجر اصلا نیازی به کار فرهنگی نیست و جشنواره فجر باید تعطیل گردد چراکه انگار این 30 سال بر خیلی ها بی تاثیر بوده......
مدیر پایگاه اتفاقا دهه فجر و در تمام طول سال ما نیازمند کار فرهنگی هستیم فقط درست و با روش صحیح و با صداقت و نیتی الهی و کاملا بر اساس نیازهای جامعه تا نیازهای جامعه را برآورده کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
با نظر بولتن موافق هستم
ناشناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
181
617
چرا حالا بي حيا؟ فكر كردم كسي جنايتي خلاف شرعي چيزي كرده سي ساله داريد ميگيد حجاب ولي نتيجه نميده چرا چون بزور ميگيدولي خانم مغنيه ميون اون همه بي حجاب لبناني ازادانه تصميم گرفته
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
نخير! دليل را وارونه گفتبد! چون پدر و مادر خانم مغنيه آدم بوده‌اند و هيچ سنخيتي با نسب اين عروسك‌هاي بي‌شخصيت مفت ندارند.

خوشبختانه ما هم از اينگونه پدر و مادرها فراوان داريم. فقط پروردگانشان همانند اينان، مفت و بي‌ارزش نيستند كه هر روز كف خيابان ولو باشند و ملعبه‌ي دست ديگران گردند، لذا شما آنها را نمي‌بينيد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
اگر حجاب تو مملکت زوری و اجباری بود که این همه عروسک خیمه شب بازی و دختران بی حجاب و فاسد تو خیابونا زیاد تبودن. پس حجاب اجباری نیست. این خانواده ها هستن که با لقمه حروم و بعضا نطفه حروم نسلی رو روونه جامعه کردن که به هیچ ارزشی پایبند نیستن
ناشناس
|
Sweden
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
67
161
چون این خانم خودش انتخاب کرده با حجاب باشه اگه از اسمون سنگ هم بیاد حجابشو بر نمیداره
پاسخ ها
sina
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
احسنت به ناشناس
اندیشمندان غربی تازه دارن به این نتیجه میرسن که حجاب چه فوایدی داره.
ولی متاسفانه بعضی هنرمند نماهای غرب ندیده ما دارن مسیر رو بر عکس به سمت غرب میرن.
یا علی
ناشناس
| United States |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
این "اندیشمندان غربی" رو خوب اومدی!
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
sina مگر شما قصد متلک داشتید که این پرچم آمریکا خوششان آمده؟
unname
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
69
173
chera inghadr ye tarafe?hamin tonravihast k javunaro zade mikone
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
مي توني جاي يك پدر يا مادر شهيد دوران انقلاب باشي و ببيني اين جشنواره،جشنواره به اصطلاح فجر انقلاب است
سرباز00000000000000 وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
در جوابunname بنظرشما اگه سکوت کنیم و چیزی نگیم درست میشه ؟ آخه ما مسلما نیم و دلمان میخواهد فرهنگ اجتماعی کشورمان طوری باشد که با عقاید و آموزه ها ی دین مان در تضاد نباشد . شما خودتان اگر در محلی که زندگی میکند مثلا یک آپارتمان اگر ملاحظه کنید شخصی خارج از چهار چوب و عرف آن محل واجتماع و در حضور شما و خواهر ومادر یا همسر(زن یا مرد) رفتار زننده و هنجار شکن و خودخواهانه و ژشت از خود بروز میدهد و دیگران را تحریک و ... میکند شما صبوری میکنید و واکنشی ندارید ؟ من نمیدانم چون پیش زمینه و شناختی از شخصیت شما ندارم. ولی اگر واقعا برای حقوق افراد و حریمها ی اخلاقی واجتماعی و ارزش آنها نزد خود ودیگران تعریف منصفانه ای داشته باشید بی بند وباری و رهایی از قید های اجتماعی این تیپ آدمهای به اصطلاح هنر مند و متمدن برایتان قابل دفاع نمیباشد . که اگر کسی دفاع کند . از همین تیپ است و دنبال توجیحی برای رفتار و فرهنگ و اخلاق اجتماعی خود میگردد و انتقاد صحیح و موضع قهری آنان را دلیل افزایش هرزه گی وسبکری عده ای بی اخلاق معرفی میکند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
50
95
فتبارک الله احسن الخالقین
پاسخ ها
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
بله؟؟؟!!!!!
بععله!
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
خدمت سرباز بی بصیرت:
اولا شما مگه نگفتی با من وارد بحث نمیشی چی شد آقای حزب باد رو حرفت نمیتونه وایسی!!
دوما درباره ی اعدام سران فتنه باید عرض کنم اگه حماسه 9 دی رو در حافظه ات که معیوب است باشد این مردم بودند که گفتند انتقام انتقام هر چی قانون بگه، تاریخ تکرار خواهد شد (البته شما که از خواندن تاریخ بخاطر رو شدن نفاق نگرانید سعی کن تاریخ اصلا نخونی چون جایگاه خوبی نداری) امثال شما همانهایی هستید که بخاطر عشق کورکورانه به کسی جلوی رهبری می ایستید مانند منتظری که بخاطر حکم اعدام دامادش جلوی امام ایستاد:(2 تا لینک)
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=41015
http://www.rajanews.com/search.asp?B2.x=36&B2.y=10&Khabar_Search=%D8%B3%DB%8C%D8%B1+%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DB%8C
دوما از آنجایی که حافظه ی شما ضعیف است توصیه میکنم 1 بار دیگر پیام تسلیت آقا رو بخونید و از روش تا
متوجه نشدی بصورت مشق بنویسی تا شاید بفهمی که همه چیز آنطور که دلت میخواست پیش نرفت:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8809291463
سوما واقعا خنده داره بخوام از منتظری بگم اما این هم بخون این رو خیلی زیاد تر از دومی از روش بنویس هر روز بصورت مداوم،
امام خمینی:آقای منتظری! چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید.
http://www.farhangnews.ir/site/Default.aspx?tabid=2&CId=24&NewsId=14807
چهارم اینکه،سعی کن
دقت کنی که هیچ مسئولی یکدفعه صبح که از خواب پا میشه ضد انقلاب نمیشه انحراف از مبانی یه سیری داره، اینکه میگی قبل از سال 88 خوب بوده من در پیام قبلیم از انحرافاتی گفتم که قبل از سال 88 بود رشوه گیری کروبی،درست کردن زندان در بنیاد شهید،و..
درباره ی موسوی هم اینو بخون:(2تا لینک)
http://www.alvadossadegh.com/fa/article/42-freemasonry/526-1388-08-10-20-39-16.html
http://www.vatanemrooz.ir/1388/5/20/VatanEmrooz/210/Page/1/
در ضمن موسوی که طرحش خوب بود اکبر پونز(اکبر گنجی) که تو پیشونی دخترهای بد ججاب پونز میکرد هم بد نیستا!!!!
در آخر اگه این اسم رو انتخاب نمیکردی با این لحن جوابتو نمیدادم...
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
ببخشید این نظر رو باید پایی میذاشتم..
اندیش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
متاسفم دم از رهبری می زنید وکلمات رکیک وبی ادبانه بر زبان می آورید
مهس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
وااسفاه! جناب اندیش میشه رکیک رو نشونم بدی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
64
55
الان چیکار باید کرد؟ همه فقط تف و لعنت و نفرین میکنن چرا یکی پیدا نمیشه که یه راه حل داشته باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
مثل زگیل باید کندشون
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
تا وقتي مسئولين فرهنگي كشور براي رسيدن منافع ماديشان به اينگونه عروسك‌ها نياز دارند، اميد به هيچ بهبودي نيست؛ راه حل بدون مجري يعني كشك. شما مجري معتقد بياور، هزاران راه حل خواهيد ديد.
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
شما راه حل ارائه کن خواهر جون
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
آقای مرتضی من قرار نیست مجری معتقد بیارم چون من صلاحیت و قدرتشو ندارم اگر راه حلتون طوریه که قبلا به بن بست نخورده یا حکم قضایی نمیخواد(مثل زگیل کندن ) بنده حاضرم توی شهر خودم اجراش کنم نمیگم مجری معتقدم ولی مجری معتقد زیاد دارم نتونم تو محله خودم نتونم تو دوست و آشنا و...

خلاصه ساکت موندن خیلی بهتره تا فقط غر زدن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
راه حل رو پدر و مادرشون باید موقع تربیت کردن پیدا میکردن. الان این رجاله ها رو چی کار میشه کرد آخه؟
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
آقای مرتضی من قرار نیست (برای جامعه) مجری معتقد بیارم ....
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
سركار خانم چكش! بنابراين كاري ريشه‌اي با اين جماعت نمي‌توانيد بكنيد. نمي‌گويم بي‌تفاوت باشيد، كه ابراز برائت و انزجار از اين شيوه، كل وظيفه من و شما است.

آنچه وظيفه شما است، فرزندان خودتان را پايبند به شريعت بار بياوريد، كه فرزند صالح، گلي است از گل‌هاي بهشت. گاهي يك امام، جهاني را دگرگون مي‌كند.
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
موافق نیستم. راه حل ریشه ای وجود نداره. حتی در دوران پیامبر هم همه صالح نبودند. اگر من از راه حل صحبت کردم منظورم راه حلی بود که مشکلات اجتماعی را به حد اقل برساند. یعنی اگر الان 10 نفر با خوی ناپسند داریم عدد به 8 برسد.

آقای مرتضی.ام این پیشنهاد شما بسیار عالی و منطقی ست. ولی در دراز مدت جواب میدهد. مدتی که به اندازهء یک نسل طول خواهد کشید.آن ریشه ایست ولی باز هم برای حداکثر نیست.
ما با کسانی که در تربیت فرزندان یا روال زندگی خود خدا و اسلام را سرلوحه قرار میدهند کاری نداریم. میمانددو گروه. یکی کسانی هستند که معاندند. با برنامه ریزی مشخص و هدف مشخص سعی در اشاعهء منکر دارند اینها همان زگیل هایی هستند که برخورد با آنها به من و شما ربطی ندارد. فانون و پلیس خیلی خوب از پسشان بر می آید.
دومین گروه افرادی هستند که خوابند. اینها در زمان پیامبر و امامان هم بودند. تشخیص اینها با گروه اول سخت است و هر دو گروه را با یک چوب راندن آسان.کاری که همه در انجام آن از هم سبقت میگیرند و نامش را امر به معروف و نهی ا منکر گذاشته اند. اینها مثل توپ بسکتبال اند هر چه بیشتر بر سرشان بکوبی بیشتر قد علم میکنند. اینها همان کسانی هستند که بارها و بارها الله به پیامبرش به نرمخویی و مسامحه سفارششان کرده تا به گردش درآیند. این دو کلماتی هستند که تقریبا یادمان رفته که چه معنایی دارند! قرآن را میخوانیم، احادیث را میدانیم ولی بنا به مصلحت به آنها عمل میکنیم.
روزی با دختر جوانی که تقریبا بی حجاب بود هم کلام شدم. میگفت خیلی دوست دارم نماز بخوانم ولی نمیتوانم از زدن لاک هم خودداری کنم. روزی 3 بار لاک پاک کردن را هم چند روز میتوانم تحمل کنم و باز تارک الصلوه میشوم. گفتم شما با لاک نماز بخوان گفت قبول نیست گفتم گناهت گردن من. 2 سال گذشته و خانم لاک نمیزند و نمازش هم قضا نمیشود. هنوز کاملا محجبه نیست ولی با قبل هم قابل مقایسه نیست.خیلی ها که شنیدند به من گفتند بدعت آوردی و این دختره همان نماز نخواند بهتر است چون احکام را کاملا میداند و عناد میکند و هزار بد و بیراه بار من کردند ولی من میدانستم که این قضیهء لاک زدن بهانهء روح اوست که خواب است. یا همانی میشود که بود. یا همانطور ادامه میدهد که از اولی بهتر است یا بیدار میشود. خلاصه اینهمه حاطره تعریف کردن و صحبت من فقط برای این بود که به جرات عرض کنم در این سالها و در این مورد نه تنها کار مثبتی انجام نشده بلکه بسی کار منفی هم ضربات زیادی به عاید شکل نگرفتهء جوانان سرگردان زده. قهر و تندخویی و اعلام انزجار و برائت سالهاست که امتحان خود را پس داده. چاره یا مدارا و سکوت است یا دوست داشتن این نوع افراد. دلسوزی و سعی در جذب و جلب. اینظوری شاید بشود آن 10 نفر را به 8 نفر رساند.
سرباز واقعی ولایت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
راه حل درست کردن حجاب کل جامعه است به طوریکه خود جامعه اینها رو طرد کنه،
البته میل به خود نمایی جزو از ذات زنها هستش و با وجود عادی سازی بی حیایی که توسط رسانه های غربی انجام شده و حرکت منفعلی که صدا و سیما تا الان داشته بسیار عقب هستیم، به نظر من باید قانوی برای ظاهر اینها وضع شود تا اگر کسی مشکل دار است خودش رو نشان داده و با او برخورد شود، متاسفانه همزامان با ویدیویی که از خانوم بلوکات و رقص او در پارتی منتشر شد شاهد بازی او در سریالی از شبکه تهران بودیم که اینها تناقض است
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
سرباز سرباز بی بصیرت:
شما چطور بخود اجازه میدی درباره ی فیلم پخش شده ی یه بازیگر حرف بزنی از کجا معلوم واقعی باشه،اینقدر آبرو بردن ازکسیبراتون راحته!!فکر نمیکنی نباید درباره ی فساد اینقد راحت صحبت کرد این من و شماییم که باعث میشیم قبح یه مسئله ریخته بشه..
میشه درباره ی طرحتئن بیشتر توضیح بدید مثلا چه قانونی خوبه درباره ی پوشش خانم ها از قانون چیز در زمان نخست وزیری اش که به نظر شما خوب هم عمل کرد استفاده کنیم !! این هم قانوش میتونید نگاه کنید:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8802141118
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
آقای سرباز ولایت ایکاش از کسی نام نمی بردید.
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
سركار خانم چكش!
بنده عرض كردم "تا وقتي مسئولين خودشان آتش بيار اين اوضاع هستند"، راه حلي ریشه‌ای برايش وجود ندارد و نه هرگز!.

در مورد دسته‌بندي جنابعالي نيز بايد عرض كنم كه آن را كاملا قبول دارم و مي‌پسندم، ولي باز هم در جزئيات با شما اختلاف دارم.

شما فرموديد با هنجارشكنان سازماندهي شده، قوّه‌ي قضاييه بايد برخورد كند. كاملا با شما موافقم، ولي متاسفانه نمي‌كند! برخوردها همگي مقطعي، سبك و بي‌برنامه است و اين نتيجه‌اي جز عكس، ندارد و بر جري‌تر شدن آن قشر خوابي كه با ديدن اين افراد، پرده‌دري مي‌كنند نيز مي‌افزايد.

فرموديد خداوند به پيامبرش فرموده است با پرده‌دران غافل مدارا كند، در حالي كه چنين نيست و ما نمونه‌هاي فراواني در دوران پيامبر داريم كه هيچ مماشاتي از جانب ايشان در موردشان نمي‌بينيم. به عنوان مثال گاهي پيامبر در مسجد به مسلمانان دستور مي‌دادند كه يك فرد خاص را بايكوت كنند: نه با او حرف بزنند، نه با او رفت و آمد كنند و نه با او معامله‌اي نمايند. آخر هفته نشده، طرف به غلط‌كردن مي‌افتاد و از كار خود توبه مي‌كرد. نمونه‌هاي ديگري هم بوده است كه بعضا طرف را با تهديد به راه مي‌آوردند.

نه اينكه بگويم حرف شما كاملا اشتباه است، نخير! بلكه مي‌خواهم بگويم كه امر به معروف هركسي شيوه خود را دارد؛ برخي مدارا مي‌طلبند، برخي خشونت؛ برخي توسري مي‌خواهند، برخي دست نوازش؛ برخي را بايد از داشته‌هايشان محروم كرد، برخي را بايد به داشته‌هايي رساند و اين دقيقا همان هنري است كه يكي از شروط وجوب امر به معروف است و چه بسيار آمران به معروفي كه از اين هنر كاملا بي‌بهره‌اند.

ولي در تمامي آنها، يك نقطه مشترك وجود دارد كه دقيقا همان گفته شما است و بنده، هم مي‌پسندم و هم كاملا با آن موافقم و آن اينكه: پيامبر خدا پيش از آنكه كسي را تربيت كند، او را دوست مي‌داشت.

بنده هيچ شكي ندارم كه اگر نهي از روي محبت باشد، خاطي آن را كاملا در رفتار ناهي حس خواهد كرد و اگر جري نباشد، حداقل در آن لحظه آن را خواهد پذيرفت و گردنكشي نخواهد كرد. و البته همه جا استثنا وجود دارد.

در مورد كار زيبايي هم كه كرديد به شما تبريك مي‌گويم. اگر بنده جزو آن آشنايان بودم، نه تنها فحش و توهيني از من نمي‌شنيديد، بلكه تنها يك توصيه برايتان داشتم: با مرجع تقليدتان نيز مشورت كنيد كه خداي نكرده به خاطر آدم كردن ديگري، خودتان تكليفي را زيرپا نگذاشته باشيد كه اين از آن برايتان واجب‌تر است.

آنچه شما كرديد، از نظر بنده ﴿تاكيد مي‌كنم، اين نظر بنده است و تا با مرجعم صحبت نكنم، هيچ اصراري بر تاييد يا رد آن ندارم﴾ عين دستور خود خداوند در قرآن بوده است؛ آنجا كه به واسطه‌ي عشق اعراب به شراب، دستور داد بخوريد، ولي در نماز نخوريد و سپس به تدريج آن را حرام كرد. ولي اين امر نبايد سبب اباهي‌گري شود. متاسفانه يكي از خطرات بسيار بسيار جدي، همين اباهي‌گري است.

حركت بايد به سمت جلو باشد. مادامي كه اين حركت روبه جلو در حال انجام است، حتي اگر شيب كندي هم داشته باشد، در حال پيشرفت است. ولي اگر ايستاد و تبديل به روزمرگي شد، ديگر دلداري‌دادن‌هايي از قبيل تو الانش هم با قبل خيلي فرق كرده‌اي، پس ديگر كارت درست است و هيچ لازم نيست بيشتر روي خودت كار كنيد و طرف را به وضعيت كنونيش راضي كردن، يقينا ايده‌ي شيطان است. نمي‌گويم او را مايوس كنيم و كاري كنيم پس برود، بلكه مي‌گويم به او دلداري ندهيم كه به همين وضعيتش كنونيش قرّه شود.
سرباز واقعی ولایت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
به فرموده رهبری عده ای در دورانی افراطی انقلابی بودن و یک فرد افراطی ثبات قدم نداره ،
امثال شما خواهان اعدام میرحسین و کروبی بودند و خوشبختانه رهبری با پیام تسلیت به آیت الله منتظری و بر شمردن محاسن ایشان و نیز حرکت مدبرانه کشتی انقلاب رو پیش میبرند و حتی به مشاوران ایشان که نگاه کنیم افرادی مثل ولایتی افرادی معتدل و عقلگرا هستند،
این لینکی که گذاشتید اتفاقا نشان از عملکرد درست ایشان داره ، ایشان حتی در ان دوره مواضع درستی هم در مورد اسراییل داشتند ولی متاسفانه اکنون اینطور نبوده،

اما خانوم چکش متاسفانه من به دلیل انزجاری که داشتم اسم آوردم،
البته هیچ خانوم مذهبی شاید به سمت بازیگری نرود چون در دنیای بازیگری مثلا برای ساخت یک فیلم مدت ها زن ها و مردها کنار هم هستند و به بگو و بخند میگذرد ولی باید قانونی باشد که بازیگر های سینما اگر میخواهند از سینمای جمهوری اسلامی ارتزاق کنند،
متاسفانه الان یک زن مذهبی برا تهیه یک چادر و لباس مناسب دردسر بیشتری دارد تا برای خرید یک لباس کوتاه و چسبان و مسوولان فکری برای این نکردند، ساخت مکان های تفریح مناسب و ارزان، بهبود استغال و دلگرمی جوونها به آینده و ازدواج، برنامه های خوب و شاد صدا و سیما و نیز برنامه هایی برای تبیین تلاش غرب برای متزلزل کردن خانوا ده ها، اینها باعث میشه که بیشتر جوونهای ایرانی به دلیل گرایشی که به حیا دارند به سمت حجاب رو بیارن و اگر چنین شد انوقت میشه یه قانون خوب هم وضع کرد برای برخورد با بی حجابها
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
سرباز بی یصیرت بالا جوابتو دادم
م سادات موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
24
29
32ساله جریانی هست که از بی حیایی وپرده دری سریعا ویکصدا حمایت میکنه برای همین کثیف جرأت وجسارت اصراربرکثافت کاری رو پیدا میکنه میگید نه خدای نکرده پای معتمد اریا به ایران برسه جو ماستمالی شروع میشه... راستی روش میشه برگرده ؟
علی
|
United Kingdom
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
79
388
امام خامنه ای؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
گفت امام خامنه ای. امام یعنی رهبر نه خدا!!!!
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
منظور؟
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
آره عزیزم امام خامنه ای
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
انی سلم لمن سالمکم خامنه ای و حرب لمن حاربکم خامنه ای
sina
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
برادرم علی سوال خوبی کرد و امیدوارم جواب مختصرم مایه روشنی دوستانی که نمی دونند بشه:
امام یعنی پیشوای امت، مثل پیامبران و ائمه معصومین(ص) که پیشوایان امتشان بوده اند وهستند.
و رهبر یعنی پیشوای ملت مثل موسولینی و هیتلر و ... که پیشوایان ملت خویش بوده اند و نیستند.
و امام یعنی کلمه ای که نظریه پردازان کاخ سفید و غرب از زمان امام خمینی(ره) ترس و وحشت را به دل آن ها انداخت و بارها سعی کردند کلمه امام را از واژه خمینی(ره) جدا کنند و به جایش رهبر ایران بگذارند اما امتش چنین اجازه ای را به آن ها ندادند.
اللهم الحفظ قائدنا الامام الخامنه ای مد ظله و تعالی
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
الآن میبینید که چطور امامنا الخامنه ای تمام نقشه های بی اساس و سست بنیان غربیها را همچون پنبه زده شده به آسمان فرستاد و حیدر گونه لرزه براندام پفکی امپریالیزم و فراماسونرها انداخت . فقط و فقط با یک خطبه !!!!
اللهم حفظ ثورتنا الاسلامیه سیما قائدنا الخامنه ای
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
ای کاش که همه دوستان مانند sina ، با استدلال حرفهاشون رو بیان کنند.
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
وقتی گفته میشه امام خمینی یا امام خامنه ای منظور ادامهء روال رهبری معصومینه. نه اینکه نعوذبالله گفته بشه که امام خمینی همچون امام علی معصوم بوده اند.
با sinaموافقم با علی بسیار موافقم.
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
اشتباه شد با sina و (صادق) موافقم
yas e safed
|
Austria
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
10
6
megam ha agar dar tolle in 30 sal pesh kaleh khar ham soreh yasen khondeh meshod ye chezi shodeh bod amma he....................f
شیوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
13
21
درست نمیشن دیگه شانس آوردیم حالامثل گلی گالیله تن فروشی نمیکنن بیچاره ما که اونا نماد فرهنگ ما شدن.
دریا*
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
49
34
اقای علی اقا !امام خامنه ای که نوشته بودی واقعا برات سوال بود ؟ برات متاسفم که جهان اسلام به این نتیجه رسیذه اما توی به ظاهر ایرانی تازه داری میپرسی امام خامنه ای ؟!!!
فاطمه صارمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
14
21
همه ی دنیا بیدار شدن و در تکاپوی زمینه سازی برای ورود عالم به فصل جدیدی از حیات هستند ، اونوقت به اصطلاح الگوهای (باز) به اصطلاح هنری ما تازه سرشونو کردن زیر برف و تو این شرایط سرنوشت ساز نقش کبک بازی می کنن...
واقعا که تاسف باره غفلت نسل شیعه ی آخرالزمانی اونم تحت حاکمیت ولایت فقیه و در آستانه ی ظهور منجی...
فرزند ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
25
22
حالم از این بزک کرده هایی که فکر می کنند همه دنیا همین چند روز است به هم می خورد آدمهایی که از هنر فقط بزک کردن را بلدند اینها فرزندان شیطان هستند شیطان به وجود اینها افتخار می کند خدایا ما ما را لحظه و آنی به خودمان وا مگذار قرار بود ما بزرگترین انقلاب جهان را جهانی کنیم قرار است ما ریشه ظلم و ستم و فساد را در جهان بخشکانیم اما خدایا شاهد باش اینها در سرزمین صدهها هزار شهید با امنیتی که ما برایشان فراهم کردیم به شهیدان به مردان و زنان مجاهد و به انسانهای شریف ایرانی پوزخند می زنند ننگ و نفرت بر این انسانهای مسخ شده در شهوات و خودنمایی ها
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
17
20
ببینید من کی گفتم
فردا ها بد تر از اینها رو هم از این بازیگرها میبینید
منتظر باشید
هنوز خودی نشون ندادند !
حتی اگر شده دست جمعی...!
تعجب میکنید؟
نه !
تعجب نداره
اینها همه نقشه دشمنه...همون ناتوی فرهنگی
کیهان هم پیش بینی کرده بود
اما من هم پیش بینی دیگه ای میکنم
اوضاع از اونچه خیلیها حدس میزنند بسیار وخیم تر میشه
کم کم به زمانی میرسیم که "باید" خیلی از ماسکهاشون رو بردارند
تا توی دنیا این رو یک عقب نشینی قلمداد کنند ! و حتی برخی از ساده لوحان ملت ما هم ریب بخورند
آیا اونها وقتی ما انقلاب کردیم و همه چیز از چنکشون در اومد ساکت نشستند؟
نه ! کی بهتراز اینحور افراد نه دانشمندند نه نخبه نه خرج زیادی دارند نه دردسری اما بالاخره مطرح شده اند؟
محمود ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
13
19
در حالی که ملت ایران و پیشرفتهای علمی و نظامی و اقتصادی و ... آن سرمشق و الگوی ملت های دیگر شده است متاسفانه تعدادی از اهالی سینما با این پیشرفت هماهنگ نبوده و به جای انجام وظیفه خود مبنی بر معرفی فرهنگ غنی اسلامی ایرانی این ملت ،راه پست رفت را در پیش گرفته و حتی در برخی موارد باعث سرافکندگی نیز شده اند. این هنرمندان (بازیگران) که فکرشان از جسمشان عبور نمی کند و تمام ارزش خود را در ظاهرشان می بینند! حق ندارند به آرمانها و ارزشهای این ملت دهن کجی کنند! اینان تا در بند جسم خویشند نمی توانند در مسیر آرمانهای الهی این ملت قرار گیرند.
شد عمر و نمی بینم از دین اثری در دل * وز کفر نهاد خود دیندار نخواهم شد / دانم که نخواهم یافت از دلبر خود بویی * تا من ز وجود خود بیزار نخواهم شد. (عطار نیشابوری ره)
پاسخ ها
علی اوغلو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
محمود خان به جای اینهمه ددم وای ننم وای دوتا الگو برای سینمای ایران بدهید تا مردم هم تکلیف خودرا بدانند اما برای من تعجب اوراست چطور ما ها اززن ومرد درمیدانهای مبارزه مثلا ورزشی / علمی صنعتی تجاری نظامی حریف قدری هستیم اما درمیدان اخلاق تقوا وفرهنگ باتمام یال وکوپالی که داریم حتی ازپس گوگوش فسقلی هم برنمیائیم مسلم است کارازیک جائی خراب است درحالیکه انواع اقسام مدعی برای امر به معروف ونهی ازمنکر ازموتوری گرفته تا دکه جای صلواتی فت وفراوان است ولابد همه خودرافارغ ازهدایت ودردرجه اعلی میبینند بطوریکه اگر اهالی منکر را بین ناهیان تقسیم کنیم شاید به هرسه نفر دونفرهم نرسد غلط نکنم توی این قضیه نون هم باشد محموداقای گل چون درتبیین فرمایشاتتان شعری ازعطار هم اورده ائید بنده هم چون حافظه شعریم فقیره به گفتن مثل اکتفا میکنم دادش امروزها مرده شور چند برابر مرده شده . همین
سرباز وطـن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
44
21
اینا همشون مفسد فی الارض هستن.
حیف پولی که به خاطر فیلم های مضخرفشون بهشون میدن.
سینمای ایران شده کانون پرورش اوباش و مفسدین خیابونی و مرجع ترویج فساد و تن فروشی ..
این از بازیگرا ، اون از سریال هاشون (تا سریا ، ساعت شنی و ....... )
متاسفــــم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
سرباز وطن مزخرف نه مضخرف !!!!
حامد رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
13
26
خب این بازیگرا اینجورین دیگه. برن خارج از کشور هم شاید حجاب نداشته باشن..از این تیپ ادمها که تو تهران فراوونه.به خدا با این تهمت زدن ها و فحاشی کردن ها هیچی درست نمیشه.
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
15
20
واقعا اگر ما ایران را مملکت امام زمان می دانیم و برای این عقیده مدتهاست که خون افراد بی گناه ریخته می شود پس مطمئن باشید این افراد پست که بااعمالشان به دین خدا دهن کژی می کنند جواب پس خواهند داد.
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
علیکم السلام و رحمه الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
39
57
به هيچ كس ربط نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
یاد صحبتهای یه روانشناس افتادم که بچه های یک دبیرستانو به ارتباط با جنس مخالف تشویق میکرد ولی تو همون جلسه وقتی که یکی شماره دخترشو ازش خواست تا باهاش ارتباط برقرار کنه از این حرف عصبانی شد!!
...
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
پس نیا و نخون

بچه پرو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
منم اون فیلم رو دیدم اما متاسف شدم از همون اقایی که گفت مگه بیل به کمر ما خورده!!!! گرفتی ناشناس!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
31
66
بابا حال کنید ؛ پس انقلاب کردیدید برای چی ؟؟؟!!!همین امل بازیها را در میارید که فاطمه معتمدآریا میره خارج ماچ میده ؛ مگه ما خودمون ...
مدیر پایگاه انقلاب کردیم که حال کنیم !!!!
عزیز دل برادر انقلاب برای این بود که ریشه ظلم و ستم و بی بندوباری و فسادو فحشا و استعمار و استکبار و چاپیده شدن و.... خشکانده شود نه اینکه حال کنیم که اگر قرار بر حال کردن بود زمان شاه وفور نعمات بود اما مردم از اینهمه فساد از این تفکر از شیطان و شیطان پرستی از اینکه یک کشوری مثل امریکا تحقیرش کند و به مامورش که در ایران کار می کرد حق زندگی در محل وحشی ها را بدهد و هزار کوفت و زهر مار دیگر ناراحت بودند مردم اسلام و نجابت و پاکی و عدالت را می خواستند
پاسخ ها
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
معمولا هیچ ملتی برای حال کردن (انقلاب اسلامی) نمیکند!
حدیث
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
فکر کنم این زمان شاه رو میگه والا هر بچه ی امروزی هم میدونه واسه چی ما انقلاب کردیم سی و اندی ساله خوابی؟
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
مي‌گن يه بنده خدايي كه داشت خوابيده آب مي‌خورد، گفتند: "خوابيده آب نخور".
گفت: "چرا؟"
گفتند: "عقل را كم مي‌كند".
گفت: "عقل چيست؟"
گفتند: "بخور بابا با تو نبوديم!".
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
بولتن تو خودت که تو اشاعه فحشا سرآمدی
م
| Iraq |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
بولتن جان كه بهشم رسيدن!!!!
حدیث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
52
20
یه سری جاهل و نادانند این بازیگر نماها

اگر کارگردانان ما تصویب کنند که بازیگر های بی حجاب حق بازی در هیچ فیلمی رو ندارند شاید وضع کمی بهتر بشه اخه مشکل ما تنها از این بازیگر نماها نیست مشکل ما کارگردان ها هم هستند تقصیر اونهام هست که به این احمق ها اجازه بازی میدهند
پاسخ ها
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
ببخشید حدیث فرمایش شما متینه ولی شما مردم و نقششون رو در اینجور موارد فراموش کردید. کارگردان برای مردم فیلم میسازه. از هر 10 کارگردان هم یک نفر پیدا میشه که بگه من علاوه بر چول برای خدا هم فیلم میسازم. این به کنار ولی خیلی از مردم میتونستند مثل خیلیای دیگه این فیلم ها رو بایکوت کنند ولی نمیکنند. در خوشبینانه ترین حالت 10 درصد جامعه رو هم تشکیل بدند لابد برای کارگردانها و بازیگرها و عوامل و ..... و چرخش این ثروت عظیم کافیه که روز به روز فیلمها و ساخته های سینمایی بر طبق سلیقهء اونا متمایل میشه.
حدیث
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
اخه ببین چکش کارگردان یک نفره ولی مردم بیدار ایران میلیون ها نفر و اکثر اونهایی که بیدارن نمیرن سینما این فیلمها رو ببینن میشینن 4 تا کتاب میخونن و....اگه کارگردانها بتونن بی حجابی رو از تو فیلمهاشون حذف کنن وبه بازیگرای بی حجاب حق بازی ندن باور کن حداقل شاید یکم بی حجابی تو جامعه بخوابه خیلی از مردم ما الگوهاشون همین بازیگر نما ها هستند قبول داری؟
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
چول=پول :))
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
سركار خانم حديث! هم حرف شما و هم حرف سركار خانم چكش كاملا درست است. متاسفانه ما كارگردان معتقد كم داريم؛ خيلي خيلي كم. حتي برخي از آنها شرطشان برعكس است.

در خبرها آمده بود كه يكي از كارگردان‌هاي سيما، براي ساخت يك سريال كه براي شبكه ٢ در تركيه صورت مي‌گرفت گفته بود زنان هنرپيشه بايد از داشتن حجاب در محيط فيلم‌برداري و پشت صحنه پرهيز كنند! جالب‌تر اينكه برخي هنرپيشه‌ها به همين دليل، قرارداد خود را لغو كرده بودند.

حال اين كارگردان قرار است چه گلي به سر پوشش در فيلم خود بزند؟

كارگردان‌ها، مردم و مسئولين همه در اين معذل دخيلند كه نقش مردم و مسئولين از كارگردان‌ها بيشتر است. چون كارگردان پول پرست، پول مي‌خواهد و بس. و اين پول را مردم و مسئولين هستند كه تامين مي‌كنند و اگر آنها تامين نكنند، كارگردان عليرغم ميل باطني خود هم كه شده، دست از اينكار خواهد كشيد.

مثلا همين آقاي كارگرداني كه گفتم، هر جمعه در شبكه ٣ برنامه ثابت دارد!!
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
حدیث چرا قبول نداشته باشم؟ جرف شما کاملا درسته. در این مورد مردم رو سه دسته کنیم. افراد بیدار و غیر بیدار! (کلمه بهتری پیدا نکردم) و دسته ای مابینشون.
کارگردانی که برای غیر بیدارها فیلم میسازد از استقبال مردم مربوط به خودش خوشحال است و به شدت فعالیت میکند.
کارگردان مردم بیدار و خود این مردم گاهی حرکتی میکنند ولی اکثرا نشسته اند و فقط به آن یکی جناح فحش میدهند!
مسئول هم که اصلا کاری به این کارها ندارد و خوشبختانه حداقل با بیدارها مخالف نیست!
من میگم این وسط نسل سرگردانی هم وجود دارند که هدف اولی تر باید جذب اونها باشه. غیر بیدارها به شدت در حال فعالیتند ولی آخه چرا بیدارها سعی نمیکنند جذاب تر باشند؟
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
آقا مرتضی من به ( ریشه ی) مشکلات امروز اشاره کردم .
ناشناس
| United States |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
اقا مرتضی معضل نه مغذل غلط های املائی شما نگران کننده است .
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
سركار خانم سهيلا!
بنده متوجه نشدم كدام را مي‌فرماييد. مي‌شه لطفا تاريخ و آدرس دقيق بدهيد؟

جناب ناشناس!
-------------------
به اين مي‌گن اشتغال‌زايي برادر :)) اگه من اينطوري ننوشته بودم، شما اصلا مي‌آمدي نظر بدي؟ عمرا!


راستي اگه مثل خودم مي‌نوشتيد معذل هم مي‌شدا، چرا ديگه غوز بالاغوزش كرديد؟!! =))
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
آخ شرمنده آقا مرتضی این نظرو باید برای نظر پایینی میزاشتم به اشتباه اینجا نوشتم . ببخشید
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
15
10
قبل از اینکه ارگانی به نام سپاه شکل بگیره ارگانی به نام کمیته انقلاب اسلامی بوجود آمد که خیلی خوب نظارت میکرد بر امنیت اجتماعی کل کشور و بازوی اجرایی داستانی و حاکم شرع بود. گذشته از تند رویها و کند رویها انصافا " بحث حجاب رو خوب پیگیری میکردند و الحق و الانصاف داشتند اون رو به یک سرانجام قعطی میرسوندند که ناگهان تیر خلاص انحلال وادغام زده شد . از اون به بعد دیگه نه کسی خواست و نه کسی تونست حجاب رو در این مملکت سر و سامان بده . ما گفتیم کسی نمیتونه حواستون باشه شما هم جایی حرف زدید بگید نمیتونه درستش اینه.

خدا لعنت کنه باعث و بانیشو ، حین پسته خوردن تصیمیم گرفت این نهاد با شهربانی ادغام بشه و ارگانی به نام نیروی انتظامی بوجود اومد .

دنیا طلبی آقایان نه ببخشید اصلاح طلبی آقایان باعث شد طرحی دو فوریتی بدهند به مجلس که همه ی ارگانهای انتظامی کشورادغام شوند منجمله کمیته انقلاب اسلامی .

در آن روز ، کسی به آن فکر نمیکرد که جمع کثیری رشوه گیر و مال مردم خور و مواجب بگیر طاغوت در کمیته حل میشوند یا خدایی ناکرده این کمیته هست که در آنها حل خواهد شد . آن روز آقای پسته ی خندان ، اصرار زیادی داشت برادران کمیته ، شهربانی و پلیس را اصلاح خواهد کرد . تازه این که چیزی نیست ، حضرت ایشان ،بلافاصله پس از پیجیدن نسخه کمیته ، رفتند سروقت سپاه که آقا مملکت ارتش دارد نمیشود که دو ارتش در کشور وجود داشته باشد . این شد که تخم انحراف در این کشور آن هم در ارگان انتظامی کاشته شد . حالا شما انصافا " و بالاغیرتا " پیدا کنید پرتقال فروش را .
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
ادغام شهربانی و کمیته و زاندارمری با موافقت رهبری انجام شد .
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
سركار خانم سهيلا!
رهاسازي مسئله حجاب از يكسو و ترويج عامدانه بي‌حجابي از سوي ديگر، امري برنامه‌ريزي شده و از كاملا طراحي شده بوده است كه اكنون بخشي از آن كاملا روشنشده است و ربطي به ادغام يا عدم ادغام نيروها در هم ندارد. اگر كسي مرد عمل باشد، همين الان نيروي انتظامي مي‌تواند همان وظيفه را به خوبي انجام دهد.

به عنوان مثال وقتي اكبر گنجي در زمان آقاي موسوي ﴿به استناد سخن كيهان﴾ مسئول مبارزه با بي‌حجابي بوده است و هركه تار مويي بيرون مي‌گذاشت را پونز در پيشانيش مي‌كرد ﴿و به همين دليل به او اكبر پونز هم مي‌گويند﴾، آيا اين مي‌تواند بي‌دليل بوده باشد.

كنترل بي‌حجابي كار سختي نيست، فقط اعتقاد مسئولين را مي‌طلبد كه ندارند و چه بسا خودشان حض هم ببرند كه اوضاع اينگونه است. آقاي مهاجراني را كه يادتان هست!
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
ببخشید که قاطی بحثتون میشم.
عنوان مشکل بد حجابی کاملا مربوط به ظاهر اجتماعه.چون اصلا حجاب یعنی ظاهر. یعنی کسانی که به این امر معترضند احتماعی با ظاهر اسلامی میخوان درسته؟ حالا یک سوال دارم مگر حجاب الگوی خاصی نداره؟ یا نمیشه براش الگوی خاصی داد؟ مثلا همین چادر ملی. چرا رسما عنوان نمیشه؟ عرض یک هفته(اینهم مهلت برای تهیه چادر) میشه کلا مشکل رو رفع کرد. اگر قراره قهر و اجباری در کار باشه اینطوری بهتر نیست؟ بهتر از اینهمه پونز هدر دادن نیست؟
اگر هم قرار نیست که بهتره فعلا چشم روی چیزی به نام حجاب ببندیم چون اینها یا حوصله و صبر و مهر میخوان یا منطق و دلیل و برهانی که به زبان خودشون باشه. اونم حوصله و باز هم وقت میخواد.
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
حسین آقا هر تغییری در ساختار دستگاه های رسمی کشور مربوط به هر سه قوه ، می بایست بصورت لایحه در مجلس مطرح و پس از تصویب برای اجرا به دستگاه مورد نظر ابلاغ گردد .

در مورد ادغام ، موضوع در مجلس مطرح و تصویب شد و جهت اجرا به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد و هیج ارتباطی به فرد یا مسئول خاصی نداشته و ندارد این یک روند قانونی ست که در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد .

مثال بارز ، روشن و نزدیکش همین ادغام چندین وزارتخانه ست . مجلس تصویب کرد ، دولت اجرا کرد .
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
خانم سهیلای عزیز ما انقدر از این بیچاره پرتغال فروش کار گرفتیم دیگر باید او را بازنشسته اعلام کنیم تا خستگی در بیاورد و برای پیدا کردن مسائل ایران باید بگوئیم پیدا کنید پسته فروش را چون هر چه میکشیم از پسته فروشه و خاندان اش است
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
سهیلا خانم ، درسته که بحث ادغام کمیته و شهربانی و ژاندارمری با لایحه دولت وقت و تصویب مجلس وقت انجام شد ، اما در مورد نیرو های مسلح حرف آخر را فرمانده کل قوا می زند و تا امضای رهبری نباشد ، قانون مجلس یعنی کشک! این مسئله به هیچ وجه با ادغام وزارت خانه ها قابل مقایسه نیست.
سرباز واقعی ولایت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
سهیلا خانوم
سپاه پاسدارن سال 57 تشکیل شد پس کمیته زودتر از سپاه به وجود نیومد ، فقط برخورد با منکرات وظیفه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بود،
در آن موقع هجمه الان نبود پس اصلا مقایسه کار درستی نیست،
من هم معتقد بود باید دوباره مبارزه با منکرات به سپاه سپرده شود اما سپاه یک شجره طیبه است و ورود به این عرصه نمیتونه به صلاح باشه و به اعتقادم اصلا وظیفه نیروهای انتظامی نیست برخورد با این قضیه، اگر بخواهیم ریشه حل شود کار فرهنگی علاج است
مدیر پایگاه آقای سرباز ... کمیته انقلاب اسلامی زودتر از سپاه به وجود آمد از قبل از انقلاب وقتی کمیته های محلی برای حفاظت از محلات از حمله اوباش پهلوی تشکیل شد تشکل کمیته از سپاه وسیعتر و بسیار مردمی بود بعدها نیروهای کمیته در سپاه و یا نخست وزیری و جاهای دیگر جذب شدند تا ادعام صورت گرفت
در ضمن اگر همه ارگانها و سازمانهای ذینفع در کار فرهنگی و امر به معروف درست کار کنند نیازی به حضور سپاه نخواهد بود سپاه باید جایی خرج شود که دیگر از هیچ کس کاری ساخته نیست مانند حضور مقتدرانه سپاه در فضای سایبری که بعد از آن نیروی انتظامی و ارگانهای دیگر جرات و شهامت حضور پیدا کردند
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
نه سرباز بی بصیرت
راه علاج این است که از تجربیات دوران نخست وزیری موسوی است کنیم مگه نمیگی خوب بود؟ اون موقع 3 تا گمیته مبارزه با بد حجابی بود:1 گشت روح الله زیر مجموعه جناب محتشمی پور 2.گشت ثار الله 3. گشت جندالله 4.یه گشت دیگه هم بود که متعلق به چپ سنتی بود مسئولش اکبر گنجی( اکبر پونز) که تو کله بد حجابها پونز فرو میکردند..
اینا به اسم ارزشهای انقلاب بر ضد ارزشها کاری کردند درست مانند شما که با این اسم داری در جهت ضد آن کار میکنی..
جناب فکر نمیکنی این کارا کمی نخ نما شد؟!
قلندر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
15
13
بیشورای بیتربیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
کته کله ! هاهاهاهاهاهاهاها
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
22
23
چه قیافه های زاقارتی !!!!!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
8
10
آقای بولتن مگه الان که انقلاب شده اون وفور نعمات نیس؟
سرباز صفز وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
11
14
اینها همونهایی نیستند که دو ماه پیش تو بهشت رهرا (س) عکس قطاری و یک لنگ در هوا رو با اون وضع جلف و زننده ازشون تو سایتها بود؟ و چرا مسئولین جلوی اینها رو نمیگیرند .؟ حتما باید مردمیکه به ارزشها و زنده نگاهداشتن نام ویاد و راه شهدا تاکید و اسرار دارند از طریق روشهای دیگه با این سبک سریها و حرکات توهین امیز بر خورد کنه؟
از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
15
14
آخه این چه انقلابیه که ما کردیم و هنوز همه چی دست این افراده ؟ مگه قحطیه ؟ بخدا اگه اینا رو بذارن کنار آب از آب تکون نمی خوره .
پاسخ ها
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
خودت فهمیدی چی گفتی!؟؟
...
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
کاملا باهات موافقم
آدم میمونه چی بگه
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
14
28
چرا این قدر تندروی می کنید این مملکت با این تند ر وی ها نابود می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
13
9
در پاسخ به اون دوستي كه با تعجب پرسيده بود امام خامنه اي ، بايد بگم متاسفانه بعد از رحلت امام خميني افرادي حسود و متكبري مثل .......از اطلاق واژه امام به جاي رهبر در خصوص آيت الله خامنه اي جلوگيري كردند ، وقتي لقب امام عنوان مي شود پيروان او تمام امت واحده اسلامي ميباشد اعم از شيعه وسني ولي وقتي ايشان را در سطح رهبر معرفي ميكنند در خور ملت ميشود وآنهم فقط ملت ايران ، لذا بار ارزشي كه واژه امام دارد كلمه رهبر ندارد بنابراين بايد واژه مقدس امام در ابتداي اسم مقام عظماي ولايت حتماً ذكر شود0
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
22
18
چرا نیروی انتظامی به جرم بدحجابی اینها رو دستگیر نمیکنه . فقط زورشون به آدمهای ضعیف میرسه؟
عمار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
7
11
به نظرم باید4تابازیگرارزشی فیلم سازکارگردان بشن تافیلم هابازیگران فحشاخیز وفاسد جایی نداشته باشن هرجاصحنه روخالی کردیم ضربه خوردیم انصارحزب الله بایدهمه جاباشد مثل ده نمکی یارحزب خداباشد البته به عمل کاربراید نه به نظر من وشما دوستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
ده نمکی خودش از همین بازیگرا استفاده کرد.عکسای فرش قرمز اخراجی های 3رو یه نگاهی بکن
ترانه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
اگه کسی حتی پوشش خیلی خوبی هم نداشته باشه بازم دلیل نمیشه بهشون لقب فاسد داده بشه
نمیدونم چه جوریه که بولتن هر کامنتی که موافقش باشه رو چاپ میکنه هرچقدر هم بی ادبانه یا توهین آمیز باشه ولی مخالفا رو چند تا در میون چاپ میکنه
بولتن جان بهتره بیشتر صداقت داشته باشی
مدیر پایگاه ترانه خانم ما هم حرف شما را قبول داریم پوشش نامناسب دلیل بر فساد یک فرد نیست تنها دلیل بر انجام ندادن حکم خداست و گناهی که مرتکب می شود و زمانی که باید جوابگو باشد اما در خصوص کسانی که بواسطه سینما و .... مطرح و به نوعی الگوی جوانان این سرزمین هستند عدم رعایت مسائل شرعی و حجاب عقوبتی سخت دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
10
10
مگه فکر می کنید انقلاب شد همه بی حجابهای زمان شاه مردند که حالا توقع دارید نباشند شاید خیلی ها مسلمان نباشند ولی لا اقل مثل کشور عربستان باید ظاهر یک کشور اسلامی را حفظ کنند واگر با رفتارشان بی احترامی کردند باید پاسخگو باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
پس اگه ظاهر رو حفظ کنند به نظرت کافیه؟!
مگه می خواهیم خودمون رو گول بزنیم؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
حضور در هر جایی آدابی دارد و حضور در کشور مسلمان نیز پوشش مناسب خودش را می طلبد آیا شما در یک مهمانی با لباس توی منزل می روی و با خود می گویی خودم رو گول نمیزنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
چه اصراری داريد ظاهر حفظ نشود؟! هم ظاهر حفظ شود هم با منطق و استدلال، فرهنگ سازی کنيد.
سرباز واقعی ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
6
15
خیلی جالب است فوتبالیست ها و بازیگرهای سینما که اغلب دچاز انحطاط اخلاقی هستند از همه بیشتر پول میگیرند، تازه برای ارج نهادن به اینها یک برنامه هفت هم تشکیل شده از بودجه بیت المال و اینها دعوت میشوند به صدا و سیما ازشون تشکر هم میشه
پاسخ ها
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
جالب تر تویی که داری از این اسم سواستفاده میکنی..
از بولتن خواهشمندم توجه کند:
این که نمیشود ایشون با این اسم نظر بذارن که احیانا کسی که اولین با وارد یه سایت ولایی میشه یا انتظار داره با دیدن این اسم نظراتی در خط رهبر و ولایت مشاهده کند با چنین نظراتی که بر خلاف نظر رهبر که بارها اعلام کردن سیاه نمایی و القا بحران نشه روبرو بشه که تصور بشه ولایتمدان یک چنین نظراتی دارن
دوما در جای دیگه ایشون گفتن که تورم و .. که باعث دلسرد شدن از نظام میشه خواهش میکنم در ربط این موضوعات در نظری کسی که سرباز واقعی ولایت داره حساسیت نشان دهید
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
اينها همه با برنامه است. شك نكنيد.
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
آقامرتضی جالبتر بولتنه که هیچ جوابی برای نکته ای که گفتم ننوشت یعنی این حق جواب رو شما در جواب کسی که گفته بودید خاله کجا بودی نبودی دیدید اما در اینجا ندیدید!!!!!
حساسیتتون قابل تحسینه!!!!!!!!!!!!!!!!!
مدیر پایگاه خواهرم متوجه منظورتون نشدم توضیح بفرمایید
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
سیاه نمایی به اغراق در عیان نقاط ضعف گفته میشه . القا هم به تلاش برای عیان چیزی که همه یا اکثریت ازش بیخبرند رهبر کجا فرمودند در مورد (بدیهیات) صحبت نکنید؟ !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
متاسفانه ادب شما در سطحی است که یه فرد مذکر غریبه رو تو خطاب میکنید و من به این دلیل دیگر با شما وارد بحث نمیشوم.
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
آخه واای اگه اینو نگی چی بگی!!!
اولا میشه آقای بی بصیرت بفرمایید شما کجای جملتون جنسیتتون رو ذکر کردید!!
دوما بهتون توصیه میکنم شما کلا بولتن نیا چون کلا اینجا دختر نامحرم زیاده خوب نیست آدم با نامحرم حرف بزنه مخصوصا اینکه احتمال بده که شاید چادر هم سرشون نباشه!!! وا اسفا!!
سوما شما جواب بدی یا ندی اصلا مهم نیست مهم اینه که من زیر نظر شما نظر مخالفم رو اعلام کنه تا دست کسی که ادعای ولایتمداری داره رو بشه...
چهارما مثل اینکه تو مذکر علاوه بر بی بصیرتی خشکه مقدس هم تشریف دارید!!
خیلی سطحی نگری..
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
چکش خانم به شما هم توصیه میکنم به دستور غذایی که برادر مرتضی دادند اجالتا عمل کنید چون فعلا حوصله ندارم الفبا تدریس کنم..
م سادات موسوی
| Switzerland |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
مهساخانم شما را توصیه می کنم به تقوای الهی/ مؤدب جواب دادن/جذب حداکثری.فکرکنید رسول الله چگونه وبا چه اخلاقی اعرابی بادیه نشین یا یهودیان بسیاری را شیفته و مجذوب اخلاق خود ساختند؟
یاس
| Switzerland |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
مهسا خانم عجالتا درسته
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
ممنون از توصیه تان اما اگه با این اسم نظر نمیذاشتن اینقد ناراحت نمیشدم...به هر حال با نظرتون کاملا موافقم
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
مگه شما قبلش با من وارد بحث شدی که با این دلیل اسراییلیات دیگه وارد بحث نمیشوی!!!! آخه تو با چه منطقی میخوای با من وارد بحث بشی ؟!
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
خواهرم مهسا خانم
منم با نظر م سادات موسوی موافقم البته حساسیت و دلسوزی شما را کاملا درک میکنم و احسنت میگم به این همه غریت و ایمان ولی فکر کنم خواهرمون م سادات موسوی درست میگن
خدا حفظتون کنه انشالله
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
برادر مجید منم همونطور که جواب م سادات موسوی رو دادم تایید کردم با شما هم موافقم..
آخه بعضیا مذهب علیه مذهب راه انداختند..
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
برادر مجید اگه ایشون از این نام استفاده نمیکرد اصلا برام مهم نبود اگه نظرات ایشون رو خونده باشید ایشون میدونه داره چکار میکنه آدمی نیست که بی اطلاع از امور باشه.
به نظر شما چرا یه نفر با اسم سرباز "واقعی" ولایت اینقدر بی بصیرت و در برخلاف نظر رهبر حرف بزند؟!
در ضمن من قبول دارم که تند جواب دادم اما بی ادبانه رو قبول ندارم..
نظرات ایشون عین نفاقه..
ممنون از شما برادرم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
11
5
معلومه که بیحیایی خوب نیست و البته تعریف بیحیایی با اونی که شما بهش رسیدین متفاوته !! من هم از خودنمایی عده ای به عنوان بازیگر که باعث بروز مشکلات فرهنگی میشن درحالیکه خیلی از مردم ما مشکلات عدیده ای دارن متاسفم ولی سوال دارم از آقایون و خانومایی که فکر میکنن همیشه حق با اونها هست .ادیانی در ایران هستند که حجاب براشون الزامی نیست و دین اونها اجبارشون نکرده به داشتن همچین حجابی پس میشه گفت اونها بی حیا هستند و شما بهتر از خداوند تشخیص میدین؟ حالا به نظرتون ما توی کشورمون اونهارو مجبور نکردیم به داشتن حجاب و آزادی رو که خداوند بهشون داده ازشون سلب نکردیم ؟
درضمن هرکسی میخواد بگه قانون حجاب در ایران داریم قبلش حقوق از دست رفته خودش رو در قانون احقاق کنه مثل تحصیل رایگان و مداوای رایگان و داشتن شغل و زمین و... بعد از قانون صحبت کنه حالا فرض کنیم قانون داریم . قبول .اگه قانون محترمه پس چرا وقتی کشورهای دیگه قانون دارن که حجاب نداشته باشن توی کشور خودشون ، قانون اونها رو به مسخره میگیرید و ظلم علیه مسلمونا میدونید؟
ممنون از توجهتون
مدیر پایگاه مهدی جان حساب ادیان را جدا بفرما آنها در حوزه اجتماعی و در محیطهای خصوصی خودشان بر اساس ارزشهای اعتقادی خود عمل می کنند و بحث بی حیایی نیز بر آنها صدق نمی کند مگر کسانی که واقعا با هر دین و مذهبی بی حیا باشند.
در این مورد حتی بسیای از مسلمانان ما هستند که از بدو تولد نوع تربیت خانوادگیشون بنحوی بوده است که حجاب معنای عمیق خود را در زندگی شخصیشان نداشته و بسیاری هم بدحجابی نه برای خودنمایی بلکه بازهم بر اساس تربیت خانوادگیشون می باشد که مسلما بحث بی حیایی در مورد اینگونه افراد نیز صدق نمی کند اما موضوع هنرمندان با توجه به تاکیدات مکرر در حوزه سینما بر حفظ ظاهر و حجاب و اینکه خود می دانند الگوپذیری جوانان با توجه به نقشهای مثبت و ظاهرشان چقدر در جوانان تاثیر دارد نشان از غرض داشتن در بدحجابی و تمسخر ارزشهای دینی و برنامه ریزی دشمنان انقلاب بر روی آنها دارد نمونه آن جشنواره های متعدد و دهن کجی بعضی از هنرمندان به جایگاه زن مسلمان در جوامع است .
اما در خصوص جوامع دیگر و اعتراض ما به قانون منع حجاب در آن کشورها به علت این است که آنها مدعی آزادی مطلق برای همه هستند برهنگی و روابط نامشروع اخلاقی همچون همجنس بازی و ... را آزاد می کنند اما حجاب که حقی برای پوشش یک زن مسلمان است را نادیده می گیرند.
اما در خصوص حق و حقوق سعی کنید هر مطلبی را بجای خود و در زمان خود و در حیطه خود استفاده کنیم
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
با اومدن دین اسلام ادیان دیگه باطل شد.چرا شما هنوز اینو نمیدونید یا میدونیدو خودتونو به اون راه میزنید؟یعنی الان هر کس تو دنیا مسیحیه یا یهودی یا زرتشتی ایمانش ناقصه و روز قیامت باید حساب پس بده.زشته برای کسی که تو ایران زندگی میکنه و مثلا مسلمونه و این چیزا رو نمیدونه.
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
13
14
شهدا شرمنده ایم ...

امام خامنه ای خیلی وقت پیش گفتم جلوی شبیه خون فرهنگی رو بگیرین اما ما و امثال ما خواب بودیم تا الان شده یه غد سرطانی که باید عملش کنیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
باسلام مسلمان بودن باشناسنامه وحرف نمیشه باایمان قلبی باعمل صالح ولفظ نه با شعارهمه مگیم خدارامی شناسیم ولی درعمل به اندازیه یک سربازازآن نمی ترسیم
عاقبت به خیرشیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
17
11
این هابچه های خاتمین که امروزه به سن بلوغ رسیده اندهرچه امام وشهدازحمت کشیدن خاتمی یک شبه اون به باددادووقتی ایشان به اسم رییس جمهورانقلاب اسلامی دورلب های خودروسیاه می کنه که خودشوجوان نشون بده دیگه چه انتظاری ازبقیه داریدانشاءاله خاتمی خیرنبینه.
پاسخ ها
مش غضنفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
معلوم نیست با این تب تندی که داری عاقبت به خیر بشی چون این ره که تومیروی به ترکستان است . متهم کردن دیگران چیزی از بارمسئولیت مدعیان نمی کاهد چرا انهائیکه بخیال خود وهمفکران خود هرچی رشته بودند خاتمی امد پنبه کرد ممکن است بفرمایند چه چیزی رشته بودند پنبه شده درمدت 36 سال 8سال خاتمی بصورت لک ولک ونیمه وقت سرکاربود بقیه 28 سال راباید مدعیان جواب بدهند چطور تعلیمات ابکی انها 8 سال هم دوام نیاورد ؟ ...
محمود ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
1
8
سهیلا خانم با سلام: در مورد مطلب شما در خصوص ادغام کمیته انقلاب اسلامی و مبارزه با بدحجابی ذکر چند نکته ضروری است.
1 - مبارزه و یا عدم مبارزه با بد حجابی از سوی نیروی انتظامی ربطی به این ارگان ندارد بلکه نیروی انتظامی اجرا کننده سیاستهای اتخاذ شده از سوی مسئولین است.
2 - اراده قوی جهت مبارزه با پدیده بد حجابی وجود ندارد و متولیان امر تمایل چندانی برای این کار ندارند و حتی برخی از مسئولین مخالف اجرای طرح مبارزه با بدحجابی هستند.
3 - متاسفانه تهاجم فرهنگی دامن خانواده برخی از مسئولین را گرفته است و به همین دلیل از جانب اینگونه افراد با اجرای طرح مخالفت می گردد.
4 - مسئله حجاب یک مسئله فرهنگی است که ارگانهای مختلفی در این زمینه وظایفی دارند و اگر نیروی انتظامی را جز این حلقه به حساب آوریم این نیرو باید حلقه آخر باشد و این در حالی است که تمامی ادارات متولی امر در انجام وظیفه کوتاهی نموده و تمامی بار این کار را به دوش نیروی انتظامی انداخته اند.
5 - برخورد با بدحجابی فقط منوط به تذکر نیست چه بسا برخی افراد عامدا" و با برنامه اقدام به ترویج این موضوع می نمایند که بر خورد ضعیف قوه قضائیه نه تنها در این زمینه بازدارنده نیست بلکه در بیشتر موارد منجر به جری تر شدن اینگونه افراد می گردد.
6 - در حالی که بیشتر رسانه های فرهنگی خصوصا" سینما مروج بی بند و باری و بد حجابی هستند و از سویی نیروی انتظامی با افراد بد حجاب و بی حجاب برخورد می نماید این دوگانگی در ذهن مردم خصوصا" جوانان ابهامات زیادی را به وجود آورده است.
بدون شک در صورت اراده مسئولین برای برخورد با پدیده شوم بدحجابی و البته حمایت از نیروی انتظامی این نیرو می تواند در کوتاهترین مدت این مهم را انجام دهد البته در زمانی که تمامی ادارات ذیربط به این مسئولیت خطیر خود عمل نمایند و نیروی انتظامی به عنوان آخرین حلقه وارد عمل شود.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
12
10
کاش چند تا مرد شجاع مثل سلحشور پیدا میشدند تا این مسخره ها اعتقادات مردم رو به تمسخر نگیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
6
3
بولتن عزیز سلام ؛ من همونی هستم که گفتم " بابا حال کنید ؛ پس انقلاب کردیدبرای چی ؟؟؟!!! همین امل بازیها را ... "
یعنی شمامنظور منو متوجه نشدید؟!!! منظورم این بودکه با این اوضاع و احوال فرهنگی که بخش عمده آن در بسترهای رسمی و قانونی متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ظهور و بروز یافته و با کمک مسئولان فرهنگی عزیزتر از جان ما نشو نما پیدا کرده ، آدم شک میکنه که نکنه انقلاب کردیم برای ...
میگن راننده اتوبوسی 3 بار از مسافرا خواست صلوات بفرستن ، دیدخبری نشد ؛ به شاگردش گفت : بابا اینا همه خودی هستن ؛ نوار گوگوشو بذار !!! حالا متوجه شدید کیا خوابیده آب میخورن ؟؟؟!!!
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
6
9
هر چی میکشیم از ماهواره میکشیم،دولت خواست جمعشون کنه مجلس نگذاشت،پس هر چی میکشیم از مجلس میکشیم،اصلا هر چی میکشیم ازدولت خاتمی میکشیم،اومد بهشون آزادی داد بجاش هدف سینمای اسلامی رو نابود کرد،اصلا همش تقصیر خودمونه که تو جامعه امر به معروف و نهی از منکر نمیکنیم،اصلا همش تقصیر هوای نف خودمونه که درست تربیتش نکردیم
حجت م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
4
8
خوب است به 33سال پیش بازگردیم ببینیم که مردم شریف ایران چراقیام کردند ایا به خاطر این نبود که ایران رااز این همه فساد وبی بند وباری نجات دهند ،هشت سال دفاع مقدس هم ادامه همان قیام بود زیرا دیگران نمی توانستند ایران راپاک ببینند والان هم دارند جوانهای مارا بسوی عقاید پلید خودشان بارخنه درفرهنگ ایرانیشان سوق می دهند که یک نمونه آن همین بدحجابی هاست.
حجت م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
1
7
من بانظر محمودن موافقم واز ایشان کمال تشکر رادارم
روشن بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
9
3
یکی از خصلتهای ما ایرانی ها اینکه همیشه دنبال کسی هستم .تا تمام ایرادها رو به اون نسبت بدیم و ندانم کاری و سهل انگاری خودمان را توجیه کنیم . اگه همه نظر های این سایت خبری رو مرور کنید متوجه خواهد شد . و همین اصل به وجود آمدن تفرقه و از بین رفتن یک دلی بین هموطنان ما می شود . من از هیچ سمتی دفاع نمکنم .برخود غیر تدبیرانه و خصمانه و استفاده از زور و ایجادفشار بر هرشخصی ..دلیل مخالفت با هر اصولیست که از طرف شما عنوان میشود .هر چند اصلی درست باشد .دوستان .برادران خواهران .هموطنان این تفرقه لازمه نفوذ و تسلط سود جویان و هدف بدخواهان و دشمنان است . هر وقت هم وطنی را با ایگونه بیان دید . همان مسبب تفرقه را میبینید . موافقت و یا مخالفت با افکار و نوشتهایش. با همان سبک خودش هر دو یک اندازه اشتباه و خطر ناک است . هر وقت خودتان را کاملا حق و عده ای هموطنان هم کیشان خود را نا حق دید دیدید. در خطر یم و خاطر داشته اید تر و خشک با هم میسوزیم .
مدیر پایگاه جناب روشن بین اساس نظر شما بر پایه غلط بنیان نهاده شده است یعنی همان خصلتی که به ایرانیها نسبت دادی !!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
4
12
باید خیلی مواظب بود.دشمن بعد از این سعی میکنه جوونای مسلمان این کشورهارو نسبت به جوونای ایرانی بدبین کنه و بگه بیا اینم جوونای ایرانی که فکر می کردید با ایمانن.ما ایرانیا باید برای ملت اسلامی الگو باشیم.باید خیلی مراقب رفتارمون باشیم.
محمود ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
4
9
سهیلا خانم با سلام: با توجه به موضوع طرح شده از سوی شما مبنی بر انحلال کمیته انقلاب اسلامی و عدم برخورد نیروی انتظامی با پدیده شوم بدحجابی ذکر نکاتی را ضروری می دانم.
1 - موضوع حجاب یک مسئله فرهنگی است که دستگاههای متعددی در این راستا وظایف خاصی را دارند که متاسفانه اکثرا" در این زمینه کوتاهی می نمایند.
2 - نیروی انتظامی مجری سیاستها و تصمیمات اتخاذ شده از سوی مسئولین کشور می باشد و راسا" نمی تواند در این راستا تصمیم گیری نماید.
3 - در حلقه جلوگیری از گسترش بدحجابی ، نیروی انتظامی در آخرین حلقه قرار دارد و باید به عنوان آخرین ارگان وارد عمل شود لیکن متاسفانه اکثر نهادهای فرهنگی از وظایف خود غافل مانده و بار این مسئولیت بر دوش نیروی انتظامی نهاده شده است.
4 - برخی از افراد بدحجاب و بد پوشش با برنامه و عامدا" اقدام به این کار می نمایند و بایستی با آنان برخورد قضایی صورت گیرد لیکن متاسفانه برخورد مقامات قضایی آنقدر ضعیف است که نه تنها بازدارنده نیست باعث جری تر شدن اینگونه افراد می گردد.
5 - در زمینه برخورد با پدیده شوم بدحجابی تناقضات فراوانی وجود دارد از جمله اینکه رسانه های فرهنگی (سینما ، مجلات ، تلویزیون و ..) مروج بدحجابی هستند از طرفی از نیروی انتظامی انتظار برخورد با بدحجابی وجود دارد .
6 - از همه مهمتر اینکه اراده قوی و اتفاق نظری بین مسئولین جهت برخورد با بدحجابی وجود ندارد .
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
سلام برادرم
خب پس با این اوصاف به این نتیجه میرسیم که خانه از پای بست ویران است . اما این دلیل نمی شه من به عنوان یک زن ، چوب حراج بزنم به ارزشهای اسلامی و دچار خودباختگي فرهنگي بشم در امتداد مد .

خداوند در مورد حجاب یه الگوی بسیار بسیار ساده در عین حال بسیار زیبا برای خانم ها ارائه داده و اون هم اینکه : حجاب پوششه سر نماز است ) .

ممنون از وقتی که گذاشتید .
موفق باشید

بهتره

حجاب پوششه سر نماز هست . الگوی جامع و کاملی که خداوند ارائه کرده .
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
ای بابا این دو خط آخرم چطوری اومده اینجا ؟ ( نیشخند )
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
نیشخند یا پوزخند؟!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
8
12
بابا ما اصلا سینما نمیخوایم.اگه سینما نخوایم کیو باید ببینیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
دقیقا !
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
13
12
خاک بر سر کثافتشون این هنر پیشه ها جایشان در اعماق جهنم است
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
آقا ببخشید من اشتباهی منفی دادم من با نظر شما موافقم.
ترانه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
چه بی ادب
آقا سعید با کلمات بهتر هم میشه ناراحتیتو نشون بدی نباید واسه هیشکی الفاظ زشت به کار برد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
8
11
امان از این ابلیسه ها
sara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
11
4
حالا همچینم بی حجاب نیستن که این همه خودتونو کشتین اجباری که نیست حجاب.ما اگه بخوایم وضع یکم بهتر بشه بید فرهنگ سازی کنیم که اصلا هم این کارو بلد نیستیم.مسئولین در فضای هیجانی تا حلا عکس العمل درست از خودشون نشون ندادن و همش از اونور وم افتادن واحساسات جونارو جریحهدار کردن
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
حجاب در جامعه اسلامی واجبه و اجباری.سختته میتونی از ایران بری.
مدیر پایگاه برادر من حجاب کرامت و هویت ارزشی یک زن ایرانی است اکثریت زنان ایرانی ما از هر دین و مذهبی به قانون کشور احترام می گذارند و حتما به قانون کشورشان تمکین خواهند کرد و نیازی نیست مام وطن را ترک و به کشورهایی بروند که هرگز ارزش یک زن شریف را نمی دانند زنان ما زنان سخت کوش و دلیری هستند حتی اگر حجاب سخت هم باشد نتنها برای تبعیت از قانون بلکه برای حفظ خود و ارزش گذاشتن به زیبایها و هویت خودشان حجاب را مراعات می کنند
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
من در انتهای پاسخم به آقای محمود ن گفتم : حجاب پوششه سر نماز است شما نوع پوشش این خانم ها رو با پوششی که دستور الهی ست مقایسه کنید تا خودتون متوجه بشید که آیا بی حجاب هستند یا نه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
5
11
فعلا که از تهران تا کیش و در تمام کانالهای سیما در طول سال 366 دفعه این ها را جمع میکنند و جایزه بهشون میدهند !!!! حالا هی مشت به سندان بکوبید !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
11
5
خدايا به ما بصيرت و اگاهي عطا كن و ما را از تعصبات كوركورانه و خوارج گونه حفاظت بفرما.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
من اشتباهی مثبت دادم.کاملا مخالفم
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
رضا/ یعنی بصیرت و آگاهی نمیخواهید و دوست دارید خوارج باشید؟ :)
...
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
چکش جون بصیرت و آگاهی که این ناشناس گفته یعنی بریم مهر تایید بزنیم به بی حجابی این از ما بهتران و این یعنی کشک نه بصیرت و آگاهی .

خواهر جون همین که شما بصیرت داری و جز خوارج نیستی کافیه و صد البته برای همه ی کسانی که نظرات شما رو میخونند بصیرتت (!) تا حد خیلی زیادی مشخص شده.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
با تشکر از جناب نقطه چین باید بگم این تعصب کورکورانه نیس بلکه امر به معروفه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
كي از شما خواسته مهر تاييد بزني به بي حجابي قبل از انقلاب و باب شدن اين مسايل مگه همه بي حجاب بودن(اگه سنتون نمي‌رسه بپرسين) فارغ از هر گونه موضع‌گيري سياسي مردم تو هر قشري و با هر نوع فكري هميشه عقايد خودشو داره و با انقلاي و امام بازي هم عوض نميشه فقط يك ظاهر الكي بهش ميده تا همرنگ جماعت بشه كه تو بهش ميگي بدحجابي.لطفا درمورد حجاب مطالعه كنيد. حجاب چيزي نيست كه فقط تو سايت‌ها و روزنامه‌ها باهاش تيترسازي مي‌كنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
10
60
خواندم ومتاسف شدم.جزتوهین چیزی نداشت که با دین واخلاق سازگارنیست
عقدائي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
108
12
به قول آقاي سلحشور سينماي ما پراز ..... است به خدا راست گفته خدا خيرش بدهد كه حقيقت را فاش كرداينها دشمنان نظام و اسلام هستند تو را به خدا آقاي ضرغامي به خاطر خون شهدا يه كاري بكنيد تا از اين بدتر نشده كسي كه نقش حضرت مريم (مقدس)را مي گيره بايد مسلمان واقعي باشد به بي بندوبار و... در آخر خدا لعنت كند باعث و باني بي بندوباري توي مملكت اسلامي ايران را (سينماو تلويزيون ما به غير از اندكي انگشت شمار بقيه همه ..... هستند ببخشيد آدم بايد حقيقت را بگويد) سايت محتر لطفا چاپ كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
خیلیا یوسف آقای سلحشورو فقط بخاطر گریم بازیگرای زن این فیلم میدیدن ایشون رفتارش با حرفش خیلی فاصله داره
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
ناشناس نا انصافی نکنید.

عقدائی/ شما مطمئن هستید که بازیگر نقش حضرت مریم بی بند و بار و .... است؟ لطفا پاسخ بدهید.
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
چکش بی بندوباری رو چطور تعریف میکنی ؟

ضمنا بی انصافی درسته نه ناانصافی .

خوشم میاد با نام خودت کامنت میزاری و کلی هم به هوش کلامیت می نازی !!!!
راز سیب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
ای بابا چرا تو گیر دادی به این چکش بیچاره.من وکیل وصی مردم نیستم اما این کار تو دیگه داره بودار میشه نقطه چین.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
4
10
بايدديداين عزيزان از کجاآمده اند(ريشه) و چگونه وارد اين فضاشدند(به اصطلاح هنري)، آن موقع ديگرانتظاري بيش از اين از آنها نخواهي داشت.
گل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
86
16
از داشتن چنین بازیگرانی احساس شرم می کنم.
م.طاهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
4
15
شرم آوره
فقط همينو مي توانم بگويم
سلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
115
10
آقا اینا ته تهشون میشه گلشیفته فراهانی و زهرا امیر ابراهیمی دیگه ، چرا بیخودی بحث میکنید !!!
مهتدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
4
11
چشم آقایان مسئولین فرهنگی روشن چه کردند با سینمای جمهوری اسلامی فردای قیامت جواب شهداء و امام شهدا را چه می خواهند بدهند بابا اگر عرضه اداره مجموعه فرهنگی سینما و تلویزیون را ندارید شهامت داشته باشید وکنار بروید و این مسئولیت را به اهلش بسپارید با تو بمیری و جون منو جون تو که نمیشه سینما رااداره کرد اونم تو قلب طپنده جهان اسلام 0
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
55
11
چندش انگیزن!!!
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
10
5
هر کسی مسئول اعمال خودشه.هیچ وقت برای کار زشت نباید از الفاظ زشت استفاده کرد.چون اون موقع کار ما هم کمتر از اونا نیست.
همه اونا خانواده دارن درست نیست القاب زشتی مثل بی حیا رو به راحتی به دیگران نسبت داد برای اینکه تیتر خبرمون جنجالی بشه......
از کجا میدونید همون آدمای بی حیا اون دنیا از ما بالاتر نباشن؟؟؟؟؟؟
برای درست کردن اشتباه دیگران نباید ما هم اشتباه کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
معلومه این تیپ آدما به خیلی از واجبات عمل نمیکنن.اگه عمل میکردن ظاهرشون این نبود.
محمود ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
2
8
خدمت دوستان سایت بولتن با سلام: متاسفانه شما برخی اوقات برخی نظرات را آنقدر دیر تائید می کنید که فکر می کنیم که تائید نمی گردد و ما مجدد جهت تامین نظر شما همان نظر را تعدیل نموده و می نویسیم و پس از تائید نظر دوم می بینیم با فاصله نظر اول نیز تائید شده است!! نمونه اش این دونظری که از بنده در خصوص بخورد نیروی انتظامی با بدحجابی نوشته شده است. لطف کنید نظرات را به موقع بررسی و در سایت قرار دهید. متشکرم
مدیر پایگاه برادر عزیز باور بفرمایید تقریبا بصورت شبانه روزی روی نظرات کار می شود اما حجم نظرات آنقدر زیاد و بررسی آنها آنقدر طول می کشد که بعضی نظرات که قدیمی ترند دیرتر تایید می شوند شما به بزرگی خودتان ببخشید
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
بولتن جان بنده بيش از ١٠٠ درصد با آقا محمود ن موافقم. البته الان ديگه تقريبا به اين موضوع عادت كردم، ولي جاي عجيبش كه هنوز براي بنده قابل هضم نيست اينه كه چطور گاهي نظر ما چند روز ﴿بعضا يك هفته﴾ پس از اينكه نظرهاي بعد از ما هر روز تاييد مي‌شوند، تاييد مي‌گردند؟ مگر نبايد نظرات به ترتيب تاييد شوند؟!!
مدیر پایگاه آقا مرتضی به ندرت پیش آمده که یک نظر یک هفته مانده باشد معمولا اگر زیاد طول بکشد و بنده دسترسی به اینترنتم قطع بشه دو یا سه روز است و ظرف این مدت یا نظر تایید می شود یا رد می گردد
مهدی جان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
17
11
چند وقت پیش خبری در بولتن خوندم با این مضمون که استفاده از حجاب(روسری) برای پرستارهای بچه در فرانسه ممنوع شده بنابراین پیشنهاد می کنم همشون دسته جمعی برن پیش همکارشون تو پاریس و از بچه های فرانسوی مراقبت کنند. قول میدم ازشون به گرمی استقبال بشه.
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
10
5
خوشم می یاد همه نظرشون یکیه چه جالبه که بر حسب اتفاق حتی یک نظر مخالف هم اینجا نیست واقعا از داشتن این جامعه یکرنگ و یکصدا که تو تمام سایت ها ورسانه هاش همه با هم موافقند به خودم می بالم.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
بله دیگه ضد انقلابا از رو رفتن.
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
در سایت کلمه هم به خودتون ببالید چون اونجا هم در فضای تفکرات خودشون همه یکرنگند و پیش خودشون فکر کردند که توانستند روی ما رو کم کنند .
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
من که از رو نرفتم! تاره جدیدا منافق هم شده م.
...
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
چکش خودتو به بچه های ولایی نچسبون
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
یچه های ولایی هم لابد جنابعالی هستید! اونم که کاملا مشخصه کی به کی چسبیده!

تایید کنید لطفا :))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
14
110
حجاب شبنم قلی خانی که خیلی عادی بود!!!!!! ایشون تا جایی که می دونم انسان شریفی هستند و حسابشان با بقیه بازیگر ها جداست!
sahar
|
Switzerland
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
11
6
بايد بگم اينهمه كوته نظري تا كجا
دن چيزي كه انسان با عقيده بهش ميرسه
كسي كه ايمان نداره يه دينش پس اطاعت نداره و به سليقه خودش زندگي ميكنه
پس شما نميتونيد براي كسي تايين تكليف كنيد كه چي بپوشه و چه جوري بپوشه
هركسي حق داره روش زندگيشو خودش انتخواب كنه نه شماها و حتي دينش رو
كسي كه در ايران و از زمان تولد شناسنامه اي با عنوان مسلمان دريافت ميكنه نميشه ازش انتظار داشت مثل مسلمان وطبق ديني كه ديگران تايين كردن زندگي كنه غير از اينكه خودش و با اختيارو تحقيق ديني رو برگزينه پس تورو تو بر يكيديگه نمي زارن به ميله خودت زندگي كن و بزار هركي هرطور دوست داره بپوشه چون به منو تو ربطي نداره
مثال
اگه تو تو دانشگاه قبول شي نميتوني بگي كه همه مردا سرشونو بتراشن چون تو دوست داري
پس چون ايرانه نميشه به همه گفت حجاب كنن
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
من در منطقه ای زندگی می کنم که اکثرا ارمنی اند باور کن روزی بایکیشون همقدم بودم وقتی خودشو تو شیشه خونه ای دیدبه من اعتراض می کرد چرا بهم نگفتی روسریم رفته عقب گفتم توکه مسلمان نیستی گفت نباشم تو جمهوری اسلامی که زندگی می کنم وباید تابع قانون باشم...
مدیر پایگاه بنده هم اکثرا مسیر رفت و آمدم از محله ارامنه تهران است واقعا حرف شما صحیح است خانمهای ارامنه حجابشون خیلی بهتر است
سجاد
| United Kingdom |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
شما طبق چه منطقی میگید هر کسی به سلیقه خودش باید زندگی کنه!!!! اولا انسان موجودی اجتماعییه نه فردی؛هرکسی در حریم شخصی خودش هرجور زندگی کنه اشکال نداره ولی وقتی وارد اجتماع شد باید حریم افراد جامعه رو رعایت کنه؛اگر همه می خواستند طبق گفته شما(sahar)زندگی کنند دیگه نباید از کسی انتظار رعایت قانون؛رعایت عدالت؛رعایت حقوق افراد رو داشت؛چیزی که شما گفتید مال حیواناته یعنی قانون جنگل ولی ام انسانیم،شما میگید عقیده!!مگه یه انسان لذت طلب به اختیار خود میتونه به عقیده درست برسه!حضرت علی(ع)به امام حسن(ع)گفت هرچیزی که برای خود میپسندی برای دیگران نیز همان را بخواه،خیلی از این ها رو که بی دلیل ازشون دفاع میکنی عقیده سالم رو از نگاه خودشون عدالت میبینند نه از نگاه تک تک افراد جامع،شما نفست از جای گرم بلند میشه خبر نداری به خاطر همین بد حجابی چقدر از جوونا به فساد کشیده شدند؛خبر نداری چقد قتل های ناموسی به خاطر همین پوشش اتفاق می افته،خبر نداری که ارزش خیلی از دخترهای جامعه امروز ما شده سکس نه ارزش انسانیش،خدا بهت عقل داده یه کم فکر کن همه انسانند
سرباز واقعی ولایت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
دوستان عزیز زنها میل به جلب توجه دارند و در چشم و هم چشمی این مسئله بدون ترمز پیش میرود اگر جلوی ان گرفته نشود،
متاسفانه اصلا معتقد نیستم ارامنه اوضای بهتری دارند ف جوانهای ارامنه آزادانه به مسلمونها مشروب میفروشند و در باشگاههاشون ازادانه پارتی هاش شبانه میگیرند و در جریانات بعد از انتخابات 88 بسیاری از ارامنه هم شرکت میکردند
مدیر پایگاه شما تلاش کنید از این عنوان مقدس دیگر استفاده نکنید در صورت استفاده نظر شما دیگر تایید نمی شود
اما در خصوص این نظر که نشاندهنده نهایت بی بصیرتی شما و یا شاید برنامه ریزی شما باشد واقعا متاسفم
این آمار و این نظر شما باید بر اساس اطلاعات و آمار نیروی انتظامی و یا یک دستگاه قضایی باشد که مطمئنا اینطور نیست و در واقع بنوعی سعی در ایجاد اختلاف قومیتی کرده اید این همان نشانه بی بصیرتی شماست
اما در خصوص اغتشاشات متاسفانه می تواند از همه گروهها و مذاهب مختلف و ادیان مختلف در جمع اغتشاشگران باشد این بخاطر گستردگی میزان اغتشاش و فضا سازی رسانه ای دشمن و فضای آن روزها بوده که در جریا فتنه بسیاری حقیقتها برایشان مخفی مانده بود اما گذشت زمان از آن جمعیت چه ماند هیچ چرا که اکثریت مطلق فهمیدند تقلب و فضاسازیهای مدعیان جنبش سبز یک دروغ و برای نابودی انقلاب بود
اما در محافل خصوصی ارامنه شما چکاره اید که سرک می کشید و سعی می کنید جو سازی کنید همه این مطالب را هم ما می دانیم و هم نیروی انتظامی در صورت لزوم و اگر خارج از شئونات جامعه اسلامی بخواهند کاری بکنند با آنها برخورد می شود
صدهها سال است ادیان مختلف در کنار هم در ایران زندگی می کنند هر کدام آداب رسوم خود را اجرا می کنند در میان ادیان آدمهای لا اوبالی هم وجود دارد اما همه را هیچ وقت نباید به یک چوب راند
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
احسنت بولتن از جواب شما نهایت سپاسگذاری رو دارم..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
واقعا بولتن متاسفم که به این راحتی به من انگ بی بصیرتی میزنید، البته نظر شما برای من مهم نیست من از خودم راضی هستم که در سالب 88 زمانی که آقا تنها بود از خودم در مقابل هجمه ها و در مقام عمل بصیرت نشون دادم و ان شا الله ایشان و حضرت ولیعصر از من راضی باشند،
من چیزی رو که مشاهده کرده بودم گفتم؟ یعنی چی که قصد تفرقه افکنی دارم؟
ضمن اینکه من چه کاره هستم حتما کاره ای بوده ام و این ادبیات اصلا خوب نیست،
به هر حال اگر اسم من مشکل شماست انرا عوض میکنم و به عنوان یک ناشناس و شاید هم شناس پیام گذاشتم ،
اینکه من دنبال برنامه ریزی بودم چه برنامه ریزی؟ البته این خوب است که نسبت به این چیزها حساسیت دارید ولی قضاوت زود خوب نیست، همیشه یک درصد احتمال دهید اون طوری نباشد که شما فکر میکنید،
در پایان اینکه در این جبهه سهمگین از انقلاب دفاع میکنید بسیار خوب است و خسته نباشید میگم به شما ولی حتما طبق فرمایشات امام خامنه ای (مدظه) حرکت کنید، سعی کنید احساسات رو در کارتون دخالت ندید و ادبیات شما هم خوب و متین باشد حتی در مواجهه با یک فرد مخالف،


ولی در پایان من هم احتمال میدهم شما راست بگویید و کسی با دیدن این مطالب من احتمال تفرقه بدهد با توجه به نام من، این رو هم به شما جق میدهم و کار من اشتباه بود، ولی منظور من همه ارامنه نبودند همانطور که برخی از رفتارهای سران اقلیت های دیگر خوب نیست این هم نقدی بر عده ای بود و نه همه انها، بلکه بسیاری از ارامنه حتی در کارشان هم کم فروشی نمیکنند و انسان های مقید به دینشان هستند...
مدیر پایگاه ممنونم از شما با همه وجود از خدا می خواهیم ما در خصوص شما اشتباه کرده باشیم و مطمئن باشید ما با شما و با هیچکس دیگر غرض شخصی نداریم و تنها حساسیت ما برای حراست از انقلاب و ارزشها و مردم و امام عزیزمان است اگر جسارتی شد شما عذر ما را بپذیرید و ممنون از اینکه پیشنهاد ما را قبول کردید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
به هر حال از اینکه نسبت به مخاطب های خود حساس هستید و وقت میگذارید و پاسخ میدهید متشکر هستم ،
در جاهایی شاید من در اشتباه باشم که مطمئنا میتونه پاسخ های شما تاثیرگذار باشه ،

در پناه حق باشید
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
جناب سرباز ... من با شمام و به عنوان یه عاشق نظام و انقلاب به خاطر ولایتمداریتون و دغدغه ای که برای این انقلاب دارید از شما تشکر میکنم.من اصلا هیچ نکته منفی تو پیاماتون ندیدم.
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
جناب محمد زود قضاوت کردی برادر . امثال سرباز ... به ساده لوحانی چون شما نیازمندند . توصیه میکنم نردبان سایرین نشوید .
بهتر بود نظرات ایشون رو در خبرهای متفاوت میخوندید بعد اعلام موافقت میکردید .
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
111
14
.اينا مفسده هاي روي زمين هستند كه يكسري احمق هم از اينها تقليد ميكنند.
خاك بر سر سينماي ايران.
خاك بر سر دستگاههاي نظارتي.
يكسري اراذل و اوباش شدن بازيگر.فقط به فكر عياشي هاي خودشون هستند به خداي لا شريك اگر يك ريال از پول بيت المال به اينها تعلق بگيره حرام اندر حرامه هر چند اين بي صفت ها حرام و حلال سرشون نميشه ، اگر ميشد اين حال و روزشون نبود.اونايي كه دم از اين اراذل ميزنيد بريد يه سر بيمارستان ساسان ببينيد كساني كه به خاطر ناموس و عفت و... رفتند جونشون رو فدا كردن اينه جوابشون .جانباز شيميايي اينقدر سرفه كرده روده هاش تيكه تيكه از دهانش داره بيرون مياد.خدا همه بازيگران ايراني رو تا ابد لعنت كنه كه ترويج بد حجابي و فساد ميكنن.
به چادر خاكي حضرت زهرا (س) نبايد از اينها گذشت.اينها آيات صريح قرآن كريم رو مسخره كردند .به خدا اينها بنده خدا نيستند كه اگر بودند حتماً عمل ميكردند اينها نوكران بي جيره و مواجب شيطان هستند.پروردگارا از قابل هدايت هستند هدايت بفرما و الا ريشه كن و نابودشان بگردان .انشاا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
106
10
خوب انتظار دارید از این ابتذال خانه مریم مقدس بیرون بیاد......!؟ خوب از کوزه همان طراود که در اوست. در کوزه سینمای ما (از خانه گرفته تا کوچه و محله و شهر و جشنواره و .... سینما) بسیار بدتر از این است باز حالا احترام اماکن عمومی رو نگاه داشتن وگرنه تو پشت صحنه فیلم هاشون که خدا به خیر کنه.........
مدیر پایگاه دوستان عزیز ادب را راعایت کنید
سجاد
|
United Kingdom
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
63
11
اینها احمقند،احمقند برا اینکه چشمانشون رو به روی حقایق بستند و فقط نگاهشون به غرب؛آلت دست غربیها هستند اگه همین غربیها یه روزی همشون باحجاب بشند اینها هم به تقلید از اونا باحجاب میشند،احمقها فراموش کردند دارای چه تمدنی هستند،به جای اینکه تلاش کنند الگوی جدیدی از سینمای انسانی به دنیا صادر کنند،شدند نوكران بي جيره و مواجب هالیوود،انشاالله به زودی انقلابی در صنعت سینما ببینیم
پاسخ ها
راز سیب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
متاسفانه دولت ما از سینما به عنوان یه فرصت استفاده نمیکنه در حالیکه غرب و مخصوصا آمریکا از سینما به عنوان یه سلاح استفاده میکنن.
راز سیب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
در ضمن تا این لحظه که ساعت 11:45 دقیقه صبحه اثری از منفی زنها پیدا نشده!
راز سیب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
معلوم شد منفی زنها صبحا یا میرن سر کار یا خوابن!
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
31
12
شهدا شرمنده ایم
پاسخ ها
راز سیب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
جناب ببخشید خواستن لج منو در بیارن به شمام اینقد منفی دادن.
ناشناس
| Switzerland |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
بنده یک خانمم/مشکلی هم نیست منفی دادند شاید عملکردشون طوریه که وجدانشون شرمنده شهدا نیست
نقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
12
2
ای بابا بی خیال شما انگاری توی ایران نیستید.........!؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
8
5
دوستان عزیز به نظر خودتون یکمی در تقبیح و اعلام انزجار از وضعیت این افراد به نظر خودتون زیاده روی نمیکنید ؟
درسته ظاهرشون خیلی سنگین و با وقار نیست و تا حدی هم جلفه اما دیگه نباید هر کلامی رو به زبون اورد و یجورایی فحش و ناسزا گفت !

هیچ جای دنیا مردمش یکدست نیستن و هرگزز نمیشه یک جامعه رو مطابق یک میل و سلیقه سر و سامان داد ..

ما آدما باید بپذیریم که در جوار ما انسانهایی زندگی میکنند که شاید عقاید و رفتارشون با ما زمین تا آسمان فرق کنه

این بازیگرها هم اگر ظاهرشون اینطوره شاید بخاطر پایین بودن سطح سینمای کشوره که کسایی وارد این عرصه میشند که سینماداران برای جذب مخاطب ترجیحش میدن
پاسخ ها
سرباز واقعی ولایت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
نظر شما درست ولی خوب اینها مثلا هنرمندان کشور هستند و مردم عادی نیستند که به راحتی بشه عبور کرد، البته من معتقد هستم هیچ خانوم مذهبی وارد عرصه سینما نمیشه برای همیمن باید با قانون جلوی اشاعه فساد در سینما گرفته بشه
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
جناب سرباز بی بصیرت:
شما به جای قانون طرح کردن و نگرانی از اشاعه فحشا برو از تهمتی که به یه خانم بازیگر و نشر فساد ،توصیه به دیگران برای دیدن ویدیو های پارتی های شبانه از خدا طلب مغفرت کن بعد سعی کن خانمهایی که اینقدر راحت بهشون تهمت میزنی رو پیدا کنی و به دست و پاشون بیفتی تا شاید ببخشنت..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
15
5
منم با شماموافقم علی اقا.اخه هرکسی روتوقبرخودش میزارن.هیچ کس نبایدبه کسی دیگه توهین بکنی به نام دین.میخوام بدونم توزمان پیغمبراین چیزانبوده ایشون ندیده ولی خداوکیلی تاحالاشنیدین به کسی یاشخصی توهین کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
9
0
لصفا فضای سایت رو سیایسی نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
0
9
از کوزه همان برون تراود که در اوست. این ها نماد ننگند. اگر جز این میکردن عجیب بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
8
5
چی رو به چی ربط دادن!!! مگه نمیگید تو ایران دموکراسی هست پس اجازه بدید هر کی هر جور که فکر میکنه راحته زندگی کنه البته این حرفم به این معنا نیست که جامعه به سمت فساد و فحشا پیش بره منظورم اینه که حداقل تو این جور مسائل این طوری صحبت نشه که چون دختر یه شهید که کاملا برامون قابل احترامه از حجاب استفاده میکنه باید کل مردم هم همون جوری لباس بپوشن
مدیر پایگاه دوست عزیز بحث بر سر مراعات کردن حجاب توسط فرزند شهید نیست که او تنها به وظیفه دینی خودش عمل می کنه بلکه بحث بر سر حکم صریح قرآن کریم بر رعایت حجاب است .
قصد جسارت ندارم اما کاش کمی در خصوص اصل حجاب مطالعه می فرمودید بعد در خصوص حفظ حجاب نظر می دادید خدواند همه ما را هدایت کند انشاالله
پ نه پ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
1
9
یه سری گوسفند انداختند تو سینما بجایی که اول گشت ارشاد اونا رو بگیره که الگو اند میاد مردم رو می گیره
علی اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
0
8
اللهم عجل لولیک الفرج
یک نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
8
9
متاسفانه با اینکه ما در یک کشور اسلامی زندگی میکنیم بازهم بدحجابی میبینیم واقعا باید تدبیری اندیشیده بشود واقعا قصد اینها چیه باز از اینها بدتر هم در جامعه دیده میشود اینها دنبال چه چیزی هستند ؟
محسن و زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
0
8
تورو خدا خودتون قضاوت کنید
ابهت و شرافت دختر مغنیه رو ببینید عجوزه های بازیگر ما هم ببینید
ما که افتخار میکنیم به کسایی مثل دختر مغنیه که ایران خودمونم زیاد هستند
فافا گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
8
2
حالا مگه چی شد. ااااااااااااااااااااااااااااااا بسه دیگه!!!!!!!!
صادق
|
United States
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
7
وقتی برای بازی دریک فیلم بایداز زیر...تهیه کننده وکارگردان و.......ردبشن توقع دارید بهتراز این باشن شما سرچی دارید دعوا میکنید بیداربشیدبابا......
bb
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
8
5
بابا شما دیگه کی هستید
مگه کورید بجای گیر دادن به مسائل شخصی دیگران یکم فکر آینده تباه شده خود و بچه هایتون باشید
اصل کاری ها میخورند و کیف میکنند بچه هاشون تو بهترین رفاه آرامشند ما با بهترین مدرک سگ دو میزنیم چندرغاز گیرمون نمیاد حقمونو صرف سفرهای خارجی آقا زاده ها میکنن ...........
شما برا روسری نداشتن یکی هی تو سر هم بزنید
من خواهر شهیدم اما بخدا دلم خونه ..........
بس کنید به اصل بچسبید نه به فرع..........
سختی جنگو ما کشیدیم نه بابا رو سرمون بود نه امکاناتی حالا یکی دیگه داره کیفشو میکنه ...................
برا تون متاسفم چشماتونو باز کنید پیامبر هیچ وقت مردمش رو به حجاب اجبار نکرد غیر مسلمانها بدون حجاب بودن دین اسلام رو درس درک نکردید
sadaf
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
8
2
چقدر بیکارین بخدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
تو كه كار داري اينجا چه كار مي كني
ازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
7
1
چند روز براتون نظرمو میدم چرا منتشر نمیکنید سانسور میکنید مگه چی گفتم میگم بعضی از نظرایی که میفرستند توهین و تهمته کاملا اینارو به فحشا متهم میکنید بابا این اتهامات دلیل می خواد همین جوری هرچی دلتون می خواد میگید بعد میگید مسلمونیم بابا اتهام بی مدرک یه نوع ترور شخصیته برای ترویج حجاب این راهش نیست شما فقط گیر دادید به مو وحجاب این مملکت پلشتی های دیگه هم داره اونارو هم ببینید ببینم این نظر منو چاپ میکنی یا نه ؟؟
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
2
9
اینارو که میبینم -متوجه میشم که امثال گلشیفته یک شبه چیدا نمیشن-
فریبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
3
8
معروف شدن خودشونو گم کردن
ازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
1
1
ممنون که نظرمو منتشر کردید دوست دارم یکی بهم جواب هم بده تا نظرمو محک بزنم
مدیر پایگاه خواهشمند است این پست را مطالعه و نظر خودتان را مرقوم فرمایید http://www.bultannews.com/fa/news/72654
یه حمید دیگه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
10
4
سلام
ببخشید همین ابتدا بگم من هم به عنوان یه انسان که بیست و خورده ای سالمه عقاید خودم رو دارم، مثل هر کس دیگه
اگه شما ها آینده سازای این مملکتین امام زمان (عج) به دادمون برسه،
اول:پیشنهاد خیرخواهانه از برادر، دوست یا هم نوع کوچکترتان: ابتدا همگی با هم بریم اطلاعاتمون رو در مورد امر به معروف و نهی از منکر کردن بالا ببریم، که مهمترین شاخصه اون خیر خواهیه و الی آخر....
دوم:زشته که این جور به جون هم بیفتیم مگه اون ور مرزی ها چیزی به جز اختلاف بین ما ها رو می خوان که ما هم ماشاالله کم نذاشتیم... چون یکی بدحجابه یا یکی مفت خوره که ما نباید ناامید بشیم و دست از انسان بودنمون برداریم، عزیزون این که اسلام و شیعه بر حق ترین دینه شکی توش نیست، اگه سراغ دارید بگید ما هم بدونیم، اونقد بعضی ها تو گوش ما خوندن که غرب اینجوره و اونجوره که گفتیم بهشته ولی کم کم داره گندش درمیاد که اونور هم خبری نیس، اگه تاریخ یه قرن اخیر ایران و مخصوصا هشت سال جنگ رو ورانداز کنید براتون واضحه که ان الارض یرثها عبادی الصالحون هست یا نه.
خلاصه سخن کوتاه کنیم: چند تا چیز که تو زندگی فهمیدم رو بگم بد نیست:
1.هر روز که از خواب پا می شم تو حوادث روزمره همش یه طرفه قضاوت نکنم و ببینم که من چه نقشی تو به وجود اومدن این وضع داشته ام و برای مرتفع شدنش باید چیکار کنم که "خدا هم راضی باشه".
3.همدیگه رو دوست داشته باشیم.
2. امام علی (ع) می فرمایند: "آنچه را برای خود می پسندی برا دیگران هم بپسند و آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند." حالا دیگه خودتون و وجدانتون...
3.چیزی که تو این مملکت حسابی مشکل درست کرده اینه که خیلی چیزا سر جاشون نیستن. مثال بارزشون هم زن و مرد که اگه بود خونواده سر جاش بود و فرزند صالح هم سر جاش و فرهنگ هم سرجاش و ....
4.نون حلال خیلی مهمه دوستان. امام حسین (ع) روز عاشورا به سپاه یزید رو می کند و می فرمایند: "از شما انتظار ندارم که سخنان مرا گوش فرا دهید، چرا که شکمتان از حرام پر شده." خدای نکرده تو ناخواسته تو سپاه یزید نباشیم.
5.از همه مهمتر سخن زیبایی از مرحوم و عبد صالح خدا آیت الله بهجت: "به واجبات عمل کنیم و محرمات را ترک کنیم"
-ما بزرگمردهای زیادی داریم که اگر زندگی یا آثارشون رو بخونیم، می دونیم که عشق و زندگی واقعی چیه و اونوقت ما دنبال چی هستیم: مولایمان علی (ع) یا شاگردانشان همچون شهید چمران و دیگر شهدا
در عین قبول داشتن همه گزینه بالا بر طبق گزینه دوم می دونم که به کسی نباید اجازه بدم که به بهونه آزادی، با بد حجابی یا مفت خوری بخواد آزادی من یا هر کس دیگه ای رو سلب کنه.
در آخر هم از تمامی دوستان خواهشمند دعا برای عاقبت به خیری هممون هستم.
یا حق
ana
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
5
بچه ها دعوا نکنید! واقعیت این که ما خودمونو گم کردیم!
مجي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
8
8
اي كساني كه دم از ازادي ميزنيد بدانيد كه ايران ايران ماست...
سیمرغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
1
8
اینها همش برمیگرده به ایمان قلبی یه فرد بازیگران این همه فیلم بازی می کنن بد و خوب رو به همه نشون میدن کاش یه بار هم واقعا این فیلم نامه ها، روی خودشون اثر می گذاشت
اون خانمی که میاد نقش مریم مقدس رو بازی می کنه و از طرف دیگه میاد عکس هاشو در اینترنت قرار میده بااین شکل ،واقعا این نقش چقدر روش اثر گذاشته حرفم فقط این خانم نیست حرفم همه اونایی هستن که کارهای فرهنگی انجام میدن برای مردم این مرزو بوم خودشون با آیین این مرزو بوم هم خونی ندارن ومتأسفانه خیلی از نوجوان ها دارن از اینها الگو برداری می کنن والبته خیلی از خانواده ها هم بخاطر این مسئله الگوی بی حجابی داره از هم میپاشه
آریانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
9
2
شما که هیچی حالیتون نیست خواهشن اظهار نظر نکنید و انقدر حرف از دین و ایمان می زنید گناهشون رو نشورید
البته به نظر من اونا پاک تر ازشما هان البته بی احترامی نشه.
لطفا حرفامو سانسور نکنید و بزارید منم نظرم گفته باشم
با تشکر فراوان
اگر حرفی دارید برام بفرستید
مدیر پایگاه چشم نظر شما را برای اینکه دوستان ببینند تایید می کنیم اما یادتان باشد شما هم به ما و هم به مخالفین نظر خودتان توهین کردید!!!
اما اینکه شما می فرمایید هیچی حالیتون نیست یعنی اینکه شما خیلی حالیتونه ؟!
محیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
7
2
انگار همه مشکلات مملکتمون درسته فقط بی حجابی یازیکرامون مونده بابا3هزار میلیارد کو
semi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
1
5
وقتی دبیرستان میرفتم ی روز رفتم به خانوم مدیرمون گفتم چرااین دخترایی که بدحجابنوکیفاشون پرازلوازم آرایشی ازمدرسه اخراج نمیکنید؟مگه مدرسه جای اینکاراست ؟تازه وقتی تعطیل میشن دوست پسراشون جلوی درمدرسه منتظرشون هستن/خانوم مدیرمون گفت:عزیزم چراخداتمام کارای ما آدمارومیبینه همه ی گناهامونومیبینه امامجازاتمون نمیکنه چرامیخواد توقیامت اینکاروبکنه؟چرابه آدما فرصت میده؟
چرازورمون نمیکنه که هرچی میخوادوانجام بدیم؟من باکاراین خانوما موافق نیستم.کارزشتیه حداقل بایدبه احترام خون شهیدانمون مراعات کنند.این موضوع وزیادحساسش نکنیدنذارید ی گلشیفته دیگه ازشون دربیارد.خانوم مدیرمون گفت اگه من این دخترارواخراج کنم اوناخوب نمیشن تازه شایدعقده ای بشن بهترتومحیط مدرسه باشن شاید ی روزی ی تلنگرباعث بشه ارزش واقعی خودشون و بفهمن.مثل آدمای گناهکاری که درکنارخیلی آدمای خوب زندگی میکنن.مگه ماخداییم.اماباآقای بشردوست موافقم مثل وقتیه که عروسی تموم شده میخوان برن خونشون.اما مگه عروسی بوده؟؟؟؟؟
rana
|
Algeria
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
6
1
midonid chiye ?ma iraniha adat darim poshte ham harf bezanim age rast migid berid amre be marof konid be khodeshon begid aksashon ham pakhsh nakonid age bad midonid?????
محیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
6
2
بابا مگه همه ی بدبختی های جامعه ما به خاطربی حجابی خانم هاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا مطلب جالبی نبود بیچاره ها مگه دارن چی کار می کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جز این که شاد هستن؟؟؟؟ ادم باید قر جوانی شو بدونه
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
7
خدایا، اونا رو یا مثل من به راه راست هدایت کن.... یا خودت باز هم به دادشون برس
پاسخ ها
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
انشاا........
میترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
0
8
واقعا که..........
من از خیلی هاشون انتظار نداشتم این تیپی باشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمیدونم این بازیگری چیه که هر کی رفت عاقبتش شد این!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
8
1
اخه مردا کدوم حکم خدارو رعایت میکنن که اینقدر به خانمها ایرادمیگیرند.اول خودتونو درست کنین بعدنهی ازمنکر کنید.
PARMIS
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
1
7
اخههههههههههههههههههههه اسن نباید این هاراآدم ببین
یا زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
1
7
سلام من خودم یه روزی بی حجاب بودم ولی وقتی عاشق خدا شدم حجاب هم گذاشتم اینا عشق ندارند خواهش میکنم انقدر توهین تحقیر نکنید شاید اینام یه روزی عاشق تر از همه ما بشند
کارما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
1
4
با نظر شما موا فقم
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
5
0
خوب که چی
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
5
0
حالا همه چیه مملکت ما درست شد؟چسبیدید به لنگ حجاب بازیگرای سینما؟بعضی وقتا یه پوششه که بعضی زنهای بدکاره خودشونو زیرش پنهان میکنن و هر غلطی میخوان میکنن.خیر سرمون اسممون مسلمانه ولی از غربی ها بدتریم.غربی ها حداقل مجردهاشون باهم هستن..اونا اگه اینجورین اسمشون مسلمان نیست کسی هم ازشون توقع نداره.ولی ما که شیعه ایم خدا به دادمون برسه.
میترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
0
5
بعضی بازیگران ایران حیا ندارند
حاج امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
0
4
به اميدروزي كه ايراني الگو خارجي باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
لباس و پوشش نشان دهنده ارزشه و خوب نیست کسی دخالت کنه و انصافا هم در کشور ما اصلا دخالت نمیشه این اروپا بود که عین وحشی ها افتاده بودن جان مسلمان ها و یه زن محجبه رو که همسر و فرزند داشت به خاطر حجابش به شهادت رسوندن و در ایران برعکس قانونش هر کس هر جور خواسته گشته ،به هرحال هر شخص ارزش خودش و همسرش و خانوادش رو بیشتر میدونه یکی فکر میکنه به این که به هر حال همسرش اون رو دوست داره و برایحفظ آبرو و جلوگیری از چشم هم چشمی زیبایی هایی که خدا بهش داده و ارزش جسمش که هر کس رسید از سر راه نگاه نکنه و نشان دادن عشق متقابلش اول به خدا بعد به همسرش و خانوادش طبق گفته پروردگار خودش رو میپوشونه البته به همراه حیا
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین