کد خبر: ۷۱۳۱۰۴
تعداد نظرات: ۱۱۰ نظر
تاریخ انتشار:
حجت‌الاسلام نوروزی در گفت‌وگو با بولتن نیوز:

وزارت جهاد کشاورزی به وزارت تخریب و حمله کننده تبدیل شده است/ساخت و سازهای غیر مجاز نتیجه سیاست های غلط در طول هشت سال

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی به جای ترویج کشاورزی و باغداری در کشور به وزارت جهاد تخریب و حمله‌کننده تبدیل شده است، گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز نتیجه سیاست های غلط در طول هشت سال گذشته است.

گروه اقتصادی: نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی به جای ترویج کشاورزی و باغداری در کشور به وزارت جهاد تخریب و حمله‌کننده تبدیل شده است، گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز نتیجه سیاست های غلط در طول هشت سال گذشته است.

وزارت جهاد کشاورزی به وزارت تخریب و حمله کننده تبدیل شده است/ساخت و سازهای غیر مجاز نتیجه سیاست های غلط در طول هشت سال

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنعلی نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ولتن نیوز با اشاره به اجرا نشدن قانون حفظ کاربری اراضی و باغات گفت: متأسفانه مشکلات وزارت جهاد کشاورزی از زمان وزیر سابق در دولت روحانی شروع شد و تاکنون ادامه دارد و هیچ عزم راسخی در بین مدیران مبنی براینکه کشاورزی در کشور ترویج بدهند، وجود ندارد.

وی افزود: متأسفانه وزارت جهاد کشاورزی به دلیل اتخاذ سیاست‌های غلط به جای ترویج کشاورزی صحیح، باغداری صحیح، زنبورداری، دامداری و مکانیزه کردن امور کشاورزی به سمت پلیس ساختمان‌گری حرکت کرد تا جلوی ساخت‌وسازها را بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت: وقتی یک وزارتخانه به پلیس ساختمان تبدیل شد، به عناوین مختلف از وظایف اصلی خود جا مانده و در انجام همین وظایف غلط نیز سُر می‌خورد و نمی‌تواند آن را به درستی انجام بدهد.

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد: در همین راستا شاهد تبدیل زمین‌‌های مرغوب کشاورزی به ویلا هستیم و زمین‌های مرغوب به ویلا تبدیل می‌شود اما در نقاط کویری و یا زمین‌های نامرغوب اجازه ساخت و ساز داده نمی‌شود.

وی افزود: حتی زمین‌های خوب به بهانه کارخانه‌سازی تخریب می‌شود و هیچ سیاست درستی در این زمینه وجود ندارد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تأکید کرد: ‌اگر وزارت جهاد کشاورزی به سمت کشاورزی مکانیزه، افزایش تولید، افزایش صادرات، جلوگیری از واردات و نظم‌بخشی به واردات و صادرات حرکت کند مشکلات فعلی از بین خواهد رفت اما اگر سیاست درستی نداشته باشیم با تخریب چند ساختمان مشکل ساخت‌وسازهای غیرمجاز در کشور حل نخواهد شد.

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید کار جهادی در بخش تولید و کشاورزی داشته باشد. مثلاً میزان تولید یک محصول در چند سال را در نظر بگیرند و دلیل کم شدن محصولات را بررسی کنند.

وی افزود: همچنین مدیران وزارت جهاد کشاورزی باید ارتباط قوی با تولیدکنندگان، کشاورزان و باغداران داشته باشند و با اتخاذ سیاست‌گذاری درست در راستای حمایت از تولیدات کشاورزی گام بردارند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه سیاست‌گذاری‌های غلط چند ساله وزارت جهاد کشاورزی باعث افزایش ساخت‌وسازهای غیرمجاز در کشور شده است، عنوان کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز نتیجه سیاست های غلط در طول هشت سال گذشته است.متأسفانه وزارت جهاد کشاورزی به وزارت جهاد تخریب و حمله کننده به مردم تبدیل شده است.

حجت الاسلام نوروزی گفت: ما نمی‌گوییم که جلوی تخریب و خرد شدن زمین‌های کشاورزی را نگیرند بلکه می‌گویم باید به سمت ترویج کشاورزی و حمایت از تولید رفت تا خود به خود جلوی تخریب زمین‌های کشاورزی گرفته شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۱
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
چرا گذاشتند بسازند که حالا تخریب می کنند باید جهاد کشاورزی و مسئولین مربوطه مجازات شوند الان بیش از 4 میلیون خانه و ویلا خارج از بافتهای شهری و روستایی ساخته شده است بسیاری از این خانه ها تنها موجودی صاحبان آنهاست و متاسفانه جهاد بجای پاسخگویی که چرا هنگام ساخت جلویشان را نگرفته پیگیری می کند خانه ها و یلاهایی که سالهاست ساخته شده و با مجوزات لازم از خدمات عمومی مثل گاز و برق و آب و تلفن استفاده می کنند تخریب کند این سرمایه مردم است با این اعمال بیشتر مردم نسبت به نظام بدبین می شوند در عین اینکه زمینهایی که تخریب می شود دیگر تبدیل به زمین کشاورزی نخواهد شد چرا که هر قطعه متعلق به یک نفر است ثانیا زمینها انباشته از نخاله های ساختمانی خانه ها و یلاها و دیوارهایی می شود که تخریب شده است و نمادی از یک ظلم می شود و هر کس این مناطق را می بیند می فهمد چه ظلمی به مردم شده است و چه سرمایه هایی از مردم از بین رفته است واقعا چه کسی مسئول است من وقتی حکم حضرت آقا را در خصوص برخورد با ساخت و ساز در ارتفاعات تهران و جنگلها و زمین خواری را دیدم همان زمان گفتم اینها توجهی به اصل کلام حضرت آقا نمی کنند و آقا اگر گفته بروید فلانی را بیاورید اینها برای خودشیرینی می روند سر اون آدم را می آورند چرا که به هر نحو ممکن می خواهند بگویند ما داریم کار می کنیم در حالیکه آنها به وظایف ذاتی و ماموریتهای اصلی خود ذره ای توجه ندارند مصادیق آن هم بقدری زیاد است که حد ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
فرمایش ایشون درسته، ولی نکته اینجاست که جلوی ساخت و ساز زمین های زراعی باید از ابتدا گرفته بشه، یعنی اجازه ندن حتی کوچکترین دیواری کشیده بشه، نه موقعی که زمین های کشاورزی تبدیل شده به منطقه ویلایی و به صورت کامل از موقعیت کشاورزی تغییر پیدا کرده،
لذا مردم رو میارن به سرمایه گذاری در این اراضی، زحمت میکشن، هزینه میکنن، با این گرانی و قیمت های نجومی، یه باغچه و یا ویلایی میسازن واسه سرمایه گذاری،
این کار درست نیست که سر بی اطلاعی افراد و ندانسته سرمایه گذاری کردن، وزارت کشاورزی محترم بیاد و خیلی راحت زحمت چند ساله طرف رو تخریب کنه،
جلوی کار باید از ابتدا گرفته بشه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
احسنت عالی
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
با سلام و عرض ادب جناب آقای نوروزی از مصاحبه خوب شما تشکر و قدر دانی داریم خدا قوت
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
با سلام جناب آقای نوروزی پیرو مصاحبه فوق الذکر از آنجاییکه مهلت قانونی جهت تمهیدات و تعیین تکلیف مستحدثات غیر مجاز بر طبق قانون ماده 4 تبصره 1 سوء استفاده کنندگان غیر مجاز از برق و آب و تلفن و گاز به پایان رسیده و قصورات جهاد کشاورزی روز به روز بیشتر شده لازم است با مدیران و کارمندان جهاد کشاورزی بر طبق ماده 3 بر آنها اعمال شده و تعیین تکلیف لازم صورت پذیرت ممنون
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
خدا خیرتون بده ترا خدا فریادهای ما به وسیله شما به گوش مسءولین میرسه کمک کنید بلکه بفهمن
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
کو مسوولین کو مدیران پس کجایید چرا گفته ها را نمیشنوید چرا با چشم بصیرت نمیبینید چرا دنبال چاره نیستید خدا ازتون نگذره بخدا پول گذاشتیم پس اندازمونو ریختیم اینجا حالا نه بدرد شما میخوره نه به درد خودم خیر نبینینید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
خدا قوت بولتن نیوز خیر دنیا و آخرتتو میبینی
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
سلام. با تخریب هیچ کاری درست نمیشود.
خدیجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
با سلام این زمین هایی که درونشان ویلا سازی شده قطعا دارای زمین کشاورزی هستند که مخصوص مالک هستش و این باعث میشود هم درختان و هم زمین زراعی درون ویلا ها تخریب نشود و اینکه حالا بخواهند ویران کنند همین زمین زراعی را نیز ویران میکنید و در نهایت فقط یک خرابه خواهیم داشت که نه به سود دولت خواهد بود و نه تنبیه برای مالک
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
بیاید لطفا راه حل بگدارید و آن راه حل این است که تخریب نکنید و از الان به اعد به فکر بیوفتید و نگذارید که ویلا سازی شود.
ماهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
بابا بسه دیگه همش خرابی همش ....خودتون خسته نشدید از این افکار بابا یخورده صلح یخورده آرامش یخورده راه آمدن با مردم ترا خدا اینقدر ما از زندگی داریم میکشیم دیگه این جهاد حتی سلامتی روحی و جسمی را از ماگرفت پس دیگه ما چقدر بکشیم آدمیم یه بنده ای که از دستمون از همه بستست
mojtaba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
بیش از سه چهار میلیون خانه ساخته شده است یعنی بیش از ده میلیون نفر در این خانه ها زندگی می کنند یعنی چی باید با آنها برخورد کنند پس این ملت بیچاره چه کنند کجا خونه بسازند از شهرمون که به خاطر گرانی بیرونمون کردید و نمی تونیم تو شهر خونه بخریم سالهاست اومدیم تو یک روستا خونه ساختیم بعد از سالها جهاد کشاورزی تازه یادش افتاده اینجا کاربری کشاورزیه تا بحال کجا بود حتما باید مردم صدهها میلیون تومان هر واحد خرج کنند امکانات کشور هزینه بشود برق داده شود آب داده شود امکانات داده شود بعد اینها بیاییند پدر مردم را در بیاورند کجای قران و قانون اساسی چنین چیزی گفته که شما دارید عمل می کنید
اگر بنا بر نساختن است مگر در روستاها دهیار و شوراها بازوهای حاکمیتی نیستند چرا اینها اجازه دادند ساخته بشه بخدا دارید ظلم می کنید و این ظلم پایدار نمی مونه
یک روستایی ده هزار متر زمین کشاورزی داره الان بچه هاش بزرگ شدند خونه و زندگی می خوان خرج دارند چکار کنند بچه هاشو بفرسته تو شهر مستاجری این شیوه حکومت داری رو کجا یاد گرفتید خودتون وضعتون خوبه صداتون از جای گرم در میاد
کدومتون دغدغه خونه دارید دغدغه اینو دارید که جهاد کشاورزی فردا صبح قشون کشی می کنه میاد خونه رو رو سرتون خراب می کنه و یا یک روز که نیستید میاد بولدوزر میاندازه از بیخ و بن خراب می کنه می ره
قوه قضاییه باید به عدل و بر اساس قانون حکم کنه این تخریبها کجاش با عدل می خونه اگر عادل هستید یخه اون سازمانی را بگیرید که در سایه غفلت و نابینا بودن اجازه ساخت بنا را از همون اول داده و الان دندش نرم باید تاوان بی عرضگی و ندیدن خودشو را بده شماها مثلا نماینده مردم هستید باید قوانینی در مجلس تصویب کنید و یا از قوانینی که حامی حقوق مردم است و تصویب شده و ابلاغ شده ولی همین جهاد کشاورزی به آن عمل نمی کند دفاع کرده و از دولت بخواهید وزارت جهاد را مکلف کنه اینهمه اذیت و آزار به جون مردم نکنه
هر روز یه بامبولی سر مردم در میارن یه روز دادگاه یه روز تهدید به تخریب یه روز تهدید به قطع کردن آب و برق و هزار کوفت و زهر مار دیگه آخه این چه ظلمیه ما با این درد چکار کنیم اگر ما خوش نشینیم چند تا خونه داریم بیایید خراب کنید اما ما که همه دارو ندارمون همین یه خونه است از دست شما به کی پناه ببریم به والله فردای روز قیامت یخه شما را رها نمی کنیم و از شما نمی گذریم من گفتنی ها را گفتم .
خدیجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
سلام
هر اتفاقي كه افتاده و باعث شده كه اين وضعيت به وجود بياد گذشته ، فكر نكنم با خرابي و تبديل اين زمينها به خرابه و از بين بردن سرمايه مردم و دشمن تراشي هيچ ارگان و يا شخصي سودي ببره
solmas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
از الان به بعد جلوگیری کنید. آخه الان چجوری میخواید خانواده هایی که 3-4 ساله دارن زندگی میکنن رو روی سرشون ویران کنید
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
صورت مسئله را حذف نکنید به فکر چاره باشید. این بنده خدا ها را گناهی ندارند وقتی از اول جلویشان را نگرفتید مقصر خودتان هستید.
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
صورت مسئله را حذف نکنید به فکر چاره باشید. این بنده خدا ها را گناهی ندارند وقتی از اول جلویشان را نگرفتید مقصر خودتان هستید.
fatemeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
خدا ازتون نگذره اگر بخواید تخریب کنید. زندگیمان را پس از 3-4 سال ویران کنید. نفرینتون میکنیم بخدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
پس چرا اون افرادی که هکتاری در جنگل میسازند و پول میدهند جلوگیری نمیکنید؟ بله درسته نمیتونید جلوشونو بگیرید. فقط زورتون به ماهای بد بخت میرسه؟ خدایا تا چقدر باید بدبختی بکشیم؟ من تمام خونه زندگیم همین ویلای کوچیکه که فرزندانم با من زندگی میکنند. چرا اذیت میکنید؟ خدایا
davood
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
ترو خدا خراب نکنید بخدا از آن روزی که این موضوع را فرمودید تا همین الان از استرس من و خانوادم مردیم. فقط کارمون شده دعا کردن. چون واقعا دستم به جایی نمیرسه. بخدا عید نزاشتید برامون
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
کار بد اینه که جلوی ساخت و ساز رو نمیگیرید کار بدتر اینه که بناهای ساخته شده رو تخریب میکنید.چون جایی که تخریب میشه دیگه حتی بدرد باغ و کشاورزی هم نمیخوره و مانند مناطق جنگ زده میشه و سالها همونطور میمونه و باعث آزردگی خاطر اهالی و رهگذران و مالکین میشه.
Sheyda
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
سلام،بخدا با تخریب کردن چیزی. درست نمیشه
اگر غیرقانونی بود که از اول نباید میذاشتین یه آجر ببرن
نه الان که تمام شده و اونجا مردم سرمایه گذاری کردم،وقتشون و پولشون رو گذاشتن
گناه بخدا گناه
Sheyda
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
سلام،بخدا با تخریب کردن چیزی. درست نمیشه
اگر غیرقانونی بود که از اول نباید میذاشتین یه آجر ببرن
نه الان که تمام شده و اونجا مردم سرمایه گذاری کردم،وقتشون و پولشون رو گذاشتن
گناه بخدا گناه
davood
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
ترو خدا خراب نکنید بخدا از آن روزی که این موضوع را فرمودید تا همین الان از استرس من و خانوادم مردیم. فقط کارمون شده دعا کردن. چون واقعا دستم به جایی نمیرسه. بخدا عید نزاشتید برامون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
چند سال هست که ساخت و سازها انجام شده
جهاد خراب میکنه
زمین پر از نخاله رو دوباره نمیشه کشاورزی کرد
دوباره ساخته میشه
باید جلوی ساخت جدید را بگیرند نه اینکه تخریب کنند
نون دونی برای مصالح فروشان درست کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
یک مقدار تفکر.
یک مقدار اندیشه.
یک مقدار حس انسان دوستانه .
یک مقدار دور اندیشی و....
همه چیز قانون نیست. البته قانونم باشه مشکل من نیست که 4 ساله دارم زندگی میکنم کسی چیزی نمیگه الان یهو میخوان رو سرمون خراب کنن. ما که جایی رو نداریم به غیر از اینجا. کجا برم؟ شاید 4 سال پیش میتونستم جایی اجاره نشین زندگی کنم. الان اگر خراب کنید آواره میشم. آقا نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
وااااااااااااااااااااااااااای نه پدرو مادرم پیرم میمیرند اینجوری . نمیدونم چجوری بهشون بگم. اگر نگم و یهو بیاید و.... نه نه نه
کجا باید برم؟ به کی باید بگم؟ چجوذی جلوی این موضوع رو بگیرم؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
از کجا میخوان خراب کنن از شمال که همش همینطوره از ساوجبلاغ از همدان از بابا چکار میکنید به فکر چاره باشید
س ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
بولتن نیوز خسته نباشید و خدا قوت واقعا زحمت کشیدید و این گزارشات جالب و شنیدنی هر چند ناراحت کننده را به ما میرسانید هر چند که باید این مدیران بفهمند و کاری کنند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
با سلام‌خدمت حجت الااسلام و المسلمین حاج اقا نوروزی عزیز مطالب فوق را مطالعه کردم و از این بابت خوشحال هستم که جنابعالی از کمیسیون قضایی بعنوان‌ متولی امر ماده ۴ تبصره ۱ قانون‌مجازات و مصاحبه دکتر اسماعیلی از کمیسیون اجتماعی و سردار راستی از کمیسیون کشاورزی و تنی چند از قضات قوه قضاییه و الحمدالله خود وزارت کشاورزی همگی متفق القول قصور مدیران و معاونین و شخص وزیر دوره قبل و الان در اجرا قوانین حفظ کاربری اراضی و باغها و ۱۳۷۴/۰۳/۳۱ و اصلاحی ان در مورخه ۱۳۸۵/۰۸/۰۱ که منجر به ساخت مستدثات تا ۳ الی ۴ میلیون واحد رسیده است.لازم به ذکر بر طبق قانون مجازات ماده ۴ تبصره ۱ که مهلت ۳ ساله از تاریخ اجرا قانون به دستگاههای ذیربط و مرتبط با اراضی (وزارت جهاد) داده شد تا تمهیداتی بخرج دهند که مستحدثات تعیین تکلیف شوند ولی متاسفانه بعد از گذشت این سه سال و پرداخت هزینه های گزاف انهم بر طبق قانون محلس شورای اسلامی و مصوبه هیئت وزیران و دریافت مجوز از خود وزارت جهاد مبنی بر بلامانع بودن دریافت خدمات اب و برق و گاز و ... پرداخت شده و شبکه های طولانی تا منازل مردم در خارج از بافت که همگی کلی انرژی و نفرساعت از دستگاههای خدمات رسان صرف کرده است الان با بی تدبیری و اصرار بیجا و نامعلوم وزارت جهاد و دلیل این همه اصرار به قلع و قمع چیست برای مردم نامعلوم است.خودشان هم علی رقم اینکه میدانند قاصر هستند باز دست از لج بازی مثل بچه هاز کوچک بر نمیدارند.
لذا جناب اقای نوروزی گرامی همانطور که مستحصر هستید هزینه های هنگفتی دولت جهت استخراج شن و ماسه و سیمان و آهن و ...... انجام میدهد و بعد از ان هزینه های سنگیتری جهت تبدیل مواد اولیه به مواد مورد نیاز ساختمانی میشود
به همین منظور ما از جنابعالی و کلیه دوستان در محلس جهت جلوگیری از تداوم‌ساخت و ساز در زمینهای زراعی اول نیاز لست تا این‌مقدار مستحدثات تعیین تکلیف شود و بهترین‌تعیین تکلیف کمیسیون ماده تبصره ۱ را مجاب کرد که با دریافت جریمه ای معقولاته از مردم ودر صندوق خزانه واریز گردد تا بشود مشکلات کشاورزان را برطرف کرد.
دوما مدیران و کارمندان خاطی در این امر را بر طبق قانون مجازات ماده ۴ تبصره ۱ مجازات کرد تا درس عبرتی شود قانون را اجرا نمایند.
۳ حتما در مجلس استفساریه یا قانون جدیدی مطرح کرده و با حداکثر ارا دولت را مجاب به اماده نمودن زمینهای درجه ۲،۳ را با کلیه خدامات اماده کرده و در معرض دید مردم قراربگیرد
بی عدالتی توسط وزارت جهاد که یک وزارت بی عدالت شده است باید جوابگوی خواسته های کشاورزان باشد که فروش زمینها توسط کشاورز بدلیل همین عدم حمایت وزارت جهاد از کشاورزان است.
جناب نوروزی لازم بذکر است وزارت جهاد در معرفی مردم بعد از دریافت خدمات اب و برق و گاز متاسفانه فورا طی شکواییه ای انها را به قوه قضاییه میفرستد و این خلاف قانون ماده ۴ است.و خلاف بعدی استنکاف از اجرا تبصره ۱ قانون محازات میبشود و لذا لازم است که میفرمایند تمهیدات ما شکایت از مردم است که خلاف قانون میباشد .پس باید جلوی اعمال انها بر طبق ماده ۴ تبصره ۱ گرفته شود.
مجلس نیاز است پیش نویس کمیسیون ماده ۱ قانون ۴ را به اعضا کمیسیون مطرح کرده تا از روند سلیقه از خارج شود.
قلع و قمع چند واحد وزارت کشاورزی را قانع میکند ایا وزارت جهاد انقدر درک ندارد با یک حساب کوچک ریاضی میتوان میزان خسارت ناشی از قلع و قمع این مستحدثات را بدست اورد وایابعد از تخریب راستی چه عاید نظام و دولت میشود جز خرابه و انزجار از انقلاب .
دکتر عزیز الان نوبت محلس هستش تا حرکت انقلابی خود را انجام دهد و این استرسها و دعدغه های مردم برطرف شود این حق قانونی مردم هس که بتوانند در الونک خودشان و در کنار فرزندان و نوه هایشان امورات خود را بگذرانند و در قانون اساسی نیز موجود میباشد
به امید رسیدن به هدف درست و ترمیم قانون ان شالله
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
جهاد کشاورزی ویلاهای ساخته شده را خراب میکنه و دادگاه قضای مردم را بدبخت میکنه خوب راهی راپیش گرفته اید ولی خودتون از هدفتون بی ااطلاعید به کجا چنین شتابان
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
وزارت جهاد کشاورزی به وزارت ویانگر و خانه خراب تبدیل شده است متاسفم
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
امشب هم اخبار شبکه دو آقای رییسی فرمودند که جناب جهاد کشاورزی چرا ویلایی که در حال احداث هست را جلوی ساختشو نمیگیرید وقتی متوجه میشوید که بعد از چند سال ساخته شده و آماده را تخریب میکنید خجالت بکشید قصور از خودتونه مال مال بیت المال هم هست که به هدر میرود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
شبکه 6 هم ساعت 11 شب اعلام کردند و دقیقا مانند نظرات بالا و ما مردم عادی هم نظر بودند و فرمودند که جهاد کشاورزی حق ندارد خانه های ساخته شده را تخریب کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
سلام
جناب رییسی ممنون از حمایتتون.
ولی هنوز دلمون تو شیشست. لطفا دستور بدید این مشکلات حل شود و تا آخر این موضوع حمایتتان را انجام دهید.
متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
جهاد کشاورزی تا کجا و تا کی و به چه هدفی میخواید تخریب کنید؟ لطفا ادامه ندید چون نتیجه ایی ندارد. و فقط ویرانگری را رواج میدید و فقط جون آدمارو میگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
از الان جلوی ساخت و ساز را بگیرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
تروخدا اذیتمون نکنید. تمام دارایمون همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
حجت الاسلام نوروزی گفت: ما نمی‌گوییم که جلوی تخریب و خرد شدن زمین‌های کشاورزی را نگیرند بلکه می‌گویم باید به سمت ترویج کشاورزی و حمایت از تولید رفت تا خود به خود جلوی تخریب زمین‌های کشاورزی گرفته شود.
جناب نوروزی اتفاقا باید بفرمایید که تخریب نکنند. باید از الان به بعد از همان اول جلوگیری کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
بولتن نیوز متشکریم. انشاالله همه چیز درست میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
ساخت و سازهای غیر مجاز نتیجه سیاست های غلط در طول هشت سال گذشته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
مدیران وزارت جهاد کشاورزی باید ارتباط قوی با تولیدکنندگان، کشاورزان و باغداران داشته باشند و با اتخاذ سیاست‌گذاری درست در راستای حمایت از تولیدات کشاورزی گام بردارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
مخالفیم با تخریب مخالفیم مخااااااااااااااااااااااااااااااااالف.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
با تخریب هیچ چیز درست نمیشود. باور بفرمایید به غیر از آواره کردن مردم هیچ چیزی تغیر نمیکند.
از الان قانون بچینید که ویلا سازی اتفاق نیفتد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
باید جلوی ساخت و ساز را بگیرید اما از الان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
بولتن نیوز
از تو متشکریم که از حقوق مردم دفاع می کنید .جهاد کشاورزی با چه رویی این حرف های گستاخانه خود را تحویل مردم میدهد.جهاد دارد کاری میکند که سنگ روی سنگ بند نشود .
بترس از آن روزی که مردم یکپارچه ومتحد بر علیه شما رو در روی شما بایستند .
مطمئن باشید که قانون از حقوق مردم دفاع خواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
از بولتن نيوز سپاس گذارم
و خدا رو شكر كه كسي هست صداي ما رو به گوش مسئولين ميرسونه واقعاً از اين كه قانونهايي رو قرار ميدن كه باعث ميشه ارامش رو از ما بگيره بيزارم كلي وام بگيري كه يه جايي به سازي بعد از ٤٠ سال سابقه كاري و در كنار خانواده ارامش داشته باشي و لذت ببري اونوقت جهاد با يه ماده و تبصره همرو خراب ميكنه خيلي جالبه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
سلام
مسئولین محترم بولتن نیوز با توجه به کثرت شرکت کنندگان در بحث داغ گزارش ارائه شده که الان بعنوان پر بحث ترین اخبار در سایت خوب شما قرار گرفته و هر دقیقه رو به افزایش است ایا وقت ان نرسیده که خبرنگاران خوبتان به صحن مجلس مراجعه کرده و این مشکل مردم را با نمایندگان محترم در کمیسیونهای ‌قضایی,کشاورزی و اجتماعی موضوع را مطرح کرده و دغدغه قانونی مردم را با درخواست تغییرات لازم در قانون حفظ کاربری اراضی و باغها و اصلاحی ۱۳۸۵/۰۸/۰۱ که مشکل ساز شده را ابراز کنند لذا ایجاد طرح پیش نویس کار کمسیون ماده ۱ تبصره ۱ که اغلب سلیقه ای و بدون منطق صورت میپذیرد به صورت جامع و کامل دیده شود همچنین خواستار عمل به اجرا ماده ۴ تبصره ۱ در قانون سو استفاده کنندگان غیر مجاز از اب و برق و گاز....مصوب ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ که مردم با استفاده از این قانون بطور قانونی با دریافت مجوزات لازم از جهاد کشاورزی از دستگاههای خدمات رسان از خدمات اب و برق و گاز مستفیض شدند ولی باز با اینکه مجوز لازم توسط جهاد داده شده ولی بر خلاف قانون مردم را طی یک‌شکایت به قوه قضاییه معرفی نموده است از نمایندگان خواسته شود بر طبق تبصره ۱ ماده ۴ قانون‌فوق عمل کرده و کارمندان و مدیران جهاد را بر طبق ماده ۳ بسزای اعمالشان برسانند .
همچنین به نمایندگان پیشنهاد دهند تا جهت جلوگیری از تخریب خانه های مردم و از بین بردن سرمایه های انها همچنین خسارت به دولت و از بین بردن اراضی که به هیچ عنوان قابل برگشت به قبل نمیباشند با دریافت خسارتی از مردم نه تنها دغدغه مردم‌حذف میشود بلکه دولت نیز متحمل خسارت نخواهد شد ضمنا با اطلاعات دریافت شده دولت براحتی فرد عادی را از افراد سود جو شناسایی میکند و نه اینکه سرمایه مردم و دولت از بابت خدمات رسانی اب و برق و گاز که واقعا سرسام‌اور بوده است هدر خواهد رفت .
بولتن نیوز عزیز الان همگی ما منتظراخبار شما هستیم ما برادریمان را ثابت کردیم
خداوند با ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
سلام با تشکر ازگزارش خوب بولتن
آخرخدمتی با پس انداز یه باغ خریدم که آسایش داشته باشم.مالک قبلی وتعدادقابل توجه دیگری از همسایه گان نیز برای آب شرب پول واریز کرده اند وپیمانکار شرکت آب انشعاب را دایر کرده است ومتواری شده واکنون ذینفعان جهت نصب کنتور مشکل دارند وشرکت آب اعلام میکند که انشعاب به باغات ممنوع است .در حالی که قصوراز طرف خودشان بوده ودرحال حاضر مردم مشغول استفاده از آب شرب میباشند.(بدون پرداخت آب بها).
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
با سلام خدمت تمام زحمتکشان سایت بولتن نیوز
اولا در جواب اون بنده خدا که اظهار فضل نمودند که مطلب غیر کارشناسی بوده باید بگم که از نو ع نگارش مطلبتون معلومه که در تحلیل مسائل بسیار خبره هستید و از اون افرادی هستید که دستتون تو جیب جهادیهاست
در ثانی از بنده به عنوان فردی که یک قطعه زمینی داشتم و با هزار امید و ارزو در سال 95 کلبه ای در آنجا بنا کردم
و باتوجه به اینکه ساخت این بنا قبل از ابلاغ قانون سال 96 بود از جهاد کشاورزی نامه قدمت بنا دریافت نمودم و با سایر همسایگان آ ن محل اقدام به درخواست انشعاب برق غیر دائم نمودیم لذا هر بار با عناوین مختلف سد راه واگذاری این انشعاب که با هزینه شخصی نیز صورت گرفته شدند و الان نیز اداره برق هشتگرد اعلام نموده با اعلام حکم دادستان جلوی واگذاری انشعابات گرفته شده است آ یا آقای دادستان نمیداند که این باعث سرقت انرژی در سطح بسیار بالا و خسارت به بیت المال میگردد آیا واقعا با تخریب بنا هایی که قریب به اتفاق آنها افراد بازنشسته هستن که
مجبور شد ه اند به روستا پناه بیاورند و به اصطلاح مهاجرت معکوس داشته باشند و اگر خانه ای هم در شهر دارند بالاجبار و از روی ناچاری در اختیار فرزندان دم بخت خود قرار دهند
پس اگر سیاست ما حفظ صیانت خانواده یا رفع الودگی و ترافیک شهری کلا سلامت محیط زیست است باید به سمتی برویم که با اعطای تمهیدات لازم مردم تشویق شوند به خروج از کلان شهر ها
ولی متاسفانه این معضلات اینچنینی - دخالت دادستانی در اموردولتی یا ارجاع امور دولتی به مقامات قضایی عملا مردم
عزیز رو در این شرایطی که درگیر جنگ اقتصادی هستیم رو
دچار افسردگی و بیچارگی کرده است در پایان واقعا" از شما
بابت پرداختن به این موضوع که برای اولین بار اتقاق افتاده از طرف تمام کسانی که با این مشکل روبرو هستند تشکر میکنم و امیدوارم این موضوع به دید مسئولین مربوطه خورده باشه و دوباره از سوی آن سایت وزین و محترم پیگیری مجدد صورت پذیرد موفق و سلامت باشید
solmas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
سلام متاسفانه جهاد طبق ماده 4 تبصره 1 قانون مجازات اسلامی هیچگونه تمهیداتی جهت تعین تکلیف مستحدثات غیر مجاز طی سه سال از تاریخ ابلاغ تا کنون انجام نداده است و فقط بعد از جواب دستگاههای اطلاع رسان طی یک شکواییه پرونده متقضای را به قوه قضایی ارجاع میدهد چراااااا
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
ممنون از بولتن نیوز
امید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
باید تجدید نظر کنید حتما
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
مسئولین لطفا به فکر مردم باشید.
م ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
با سلام و تبریک عید مبعث به همه عزیزان و مسلمین
بازگشت به بازدید دیروز جناب رییسی رئیس محترم قوه قضاییه از دماوند و پخش ان در شبکه ۲ و فرمایشات ایشان در رابطه با قصور وزارت جهاد بر گفته های ما و بولتن نیوز و نمایندگان مجلس صحه گذاشت و فرار وزیر از پاسخگویی در خصوص این ساخت و سازها که حاضر نبود با خبرنگار شبکه ۲ صحبت کند قصور ایشان در اجرا قوانین کاملا با این رفتار نادرست مشهود بود.
خطاب من به جناب رئیسی و نمایندگان محترم‌مجلس است با توجه به تعداد زیاد این واحدها در کشور و با توجه به محرز شدن قصورات طولانی مدت وزارت جهاد در اجرا قانون و با توجه به اینکه بر طبق قانون قبل از شروع عملیات میبایستی جلو ساخت و ساز گرفته میشد ایا تخریب و قلع و قمع این مستحدثات سودی برای نظام جمهوری اسلامی دارد اگر خیر پس چرا خود قوه قضاییه علی رقم اینکه نیداند و بارها و بارها از تریبونهای مختلف از جناب اقای رئیسی شنیدیم که قصورات وزارت جهاد قوه قضا را درگیر کارهای خود کرده و زمان زیادی را برای رفع این معضلات گذاشته ایم پس چرا دادستانهای ایشان در شهرستانهای مختلف در کمترین زمان ممکن لودر را برداشته و با افتخار سینه سپر مبکند و گویا به جنگ با صهیونیستها و کافران رفته و بعد از تخریب مصاحبه هم میکند که ما اینقدر متر زمین را به باغات کشاورزی برگردوندیم که این حرف گزافه گویی بیش نیست جناب رئیسی رییس محترم قوه قضاییه قبل از هر چیز از جنابعالی استدعا داریم که هموار میفرمایید ما کارهای حمایتی از مردم را در نظر گرفته و از هیچکس ابایی نداریم پس چرا طبق قانون ماده ۴ تبصره ۱ عمل نمکنید و مدیران جهاد را بر طبق ماده ۳ محاکمه نمیکنید چرا از انها در مصاحبه های خودتان دعوت به همکاری در حهت رفع مشکل میکنید ولی مردم را به سلابه میکشونید ما تنها پناهمان بعد از خدا وند بزرگ به شماست و از جنابعالی توقع داریم ولی میبینیم اینگونه نیست.
چرا در کشور اسلامی اسم از قلع و قمع بکار میبریم این کلمات در دوران جنگ از انها استفاده میشود الان که جنگی نیست و با تمهیدات لازم میتوان مسائل را به سادگی حل کرد. مردم ما در قبال شما است نه دشمن.
جناب اقای رئیسی لطفا دستور دهید تا کلیه شکایات جهاد از مردم در خصوص ساخت و سازها غیر محاز بخصوص انهایی که از طریق قانون مجازات استفاده کنندگان غیر محاز از اب و برق و گاز ماده ۴ از وزارت جهاد بلامانع بودن خدمات اب و برق و گاز را دریافت نموده اند منه تعقیب زده شود و مدیران حهاد را بر طبق تبصره ۱ ماده ۴ مجازات نمایید و با کمک مجلس شورای اسلامی تمهیدات لازم گرفته شود تا از تخریب جلوگیری بعمل امده و با قوانین جدید و انظباتی وزارت جهاد را متعهد به اجرا کار کنید.
نمایندگان محلس قوه قضاییه اگر چنانچه وقت بگذارید و از کارشناسان‌خبره قوه قضاییه و مسکن و شهرسازی البته انهایی که خدا ترس باشند نه انهایی که تحت فشار
قوه قضاییه و یا محریه و یا مجلس به نوعی قلمشان به ان طرف سوق پیدا میکند میتوانید میزان خسارت به بیت المال و سرمایا مردمی ناشی از تخریب ساخت و سازها بدست میاید را محاسبه نماید ضمنا اگر چنانچه با تخریب چیزی عاید مردم و دولت میشود مردم خودشان با دست خودشان الونکهای خود را تخریب میکنند.
بعد از تخریب جز اوار عدم رصایت از مسئولین و انزحار مردم از انقلاب ایجاد بحران در کشور و بازیچه خبرگزاریهای خارجی خواهیم شد که در این برحه از زمان برای کشور حایز نیست.
بخش اعظم این ویلاها متعلق به افراد بازنشسته و مردم کارمند و بخش متوسط جامعه هستند ولی بخش دیگر انهایی هستند که ساخت ویلاها را برای منافع خودشان ساخته و میفروشند که این افراد براحتی قابل تشخیص هستند.
لذا پیشنهاد دارم با دریافت مبلغی با توافق مجلس و کار کارشناسی شده مالکان را جریمه کرده و مبلغ پرداختی را به خزانه واریز شود و در امر امور زراعی و کشاورزی هزینا شود
۲، جهاد را در یک بازده ۶ ماهه وادار به شناسایی زمینهای درجه ۲ و ۳ کنید و در ان زمینها خدمات با مردم داده شود تا بتوانند ویلا سازی کنند و لذت ببرند
۳.جهاد را جهت کمک به کشاورزان و دادن خدمات به انها ترقیب کرد
این را مسئولین باید بدانند با عملکردهای ضعیف از نطر اقتصادی در کشور است که مردم جهت کسب درامد دست به هر کاری میزنند چرا که خانواده دارند زن و بچه دارند پدر مسئول است در قبال انها این حق قانونی خانواده است متاسفانه قصور در اجرا قانون‌میکنند و بعد قصورات خودشان را چون قدرت دارند فشار را بر سر مردم فقیر و بی پناه میگدارند این نوع کاملی از بی عدالتی است انهم در یک‌کشور اسلامی
مردم در حال مهاحرت و انتقال سرمایه خود هستند چرا که بی عدالتی را دارند میبینند خانه هایشان را بر شرشان فرود میاورند و تازه با غرور مصاحبه هم‌میکنند
خوب این غیر عقلانی لست اگرمهاجرت نکند.
این جهاد اگر عاقل بود کاری دبی و ترکیه انجام‌میداد را انجام‌میدادو سرمایه دیگرمردم جهان را بل کشور میاوردند کسور ما که ۴ فصل است مثل دبی که تمام سال گرماست نیست ولی متاسفانه مسئولین ما افکارشان کوتاه و تا نوک بینی خود را میبینند و مردم خودشان را با شان دشمن مینگرند.ما خواهان اسایش در کنار فرزندان و نوه هایمان هستیم نه بیشتر
جناب اقای رئیسی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهش دارم هر چه سریعتر نسبت به تدویم قانون جدید و بدون سیاسی کاری اقدام و مشکل مردم را حل نمایید
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
مردم این همه مینویسید نباید کسی بیاد و جواب دل و فریادهایتان را بدهد خیلی بی انصافی جهاد به اصطلاح کشاورزی حیفه این اسم که روی شماست کو رسیدگی کو کمک و آبادی همش تخریب همش مرگ بفکر چاره باشید صلح و دوستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
به نظرمن ویلاهایی که ساحته سده خراب نکنید ولی از همین امروز دیگر اجازه ساختن ندهید اگر مردم هم اهل کشاورزی باشند زمین کم نیستاین وویلاها چهره روستهاهارا تغییرداده واز ان حالت خرابه کمی در امدهخانهای روستاییانراهم جدید بسازد وتمام امکانات یک زندگی خوب شهری را برایشان فراهم کنید
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
0
0
اگر واقعا خدا را میشناسید خودتان را جای مردم بگذارید که بدون اطلاع و جلوگیری کردن خانه ساختند و الان یکی بیاد و بگه باید خراب کنی چون بدون مجوز ساختی؟ این درسته واقعا
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
مرکز اصلی باند زمینخواران و رشوه بگیران و زیرمیزی دریافت کنندگان را در ادارات وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در .....و به عینه می توان مشاهده کرد! بولتن در افشای حقایق تو بهترینی....
مدیر پایگاه سلام لطفا اسم نبرید و کلی گویی نکنید به هر صورت در هر مجموعه ای افرادی هستند که متاسفانه آلوده شده اند باید مستند در خصوص این افراد به نهادهای مسئول گزارش بدهید
solmas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
اگر میخواید خرابه درست کنید و محل زندگیمان را خراب کنید بسمه الله. ما چه گناهی داریم که تو بافت هستیم و مشکلی نداریم. این کارتون باعث میشه محله زندگیمان را خراب کنید. ما مشکلی نداریم واقعا هیچ مشکلی برای کشاورزیمون هم ایجاد نکردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
بله قطعا حق الناس هستش. قطعا ما راضی نیستیم چون اطلاعی ندادید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
زمانی که فردی ده ها و چه بسا چند میلیارد تومان هزینه می‌کند، تا ملکی را به صورت غیرمجاز بسازد، باید از خودمان سوال کنیم، ابتدا می توانستیم جلوی این تخلفات را بگیریم یا خیر و آیا تخریب این ملک راه مناسبی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
تخریب باغ ویلاها کمکی به بازگشت زمین به اراضی کشاورزی نمی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
اقدام به ساخت این باغ ویلاها به هرحال زمین کشاورزی را خرد می کند و جهاد کشاورزی که مسئول حفظ زمین کشاورزی است، به محض این که مشاهده کرد در منطقه ای که آجر، لوله و مصالح ساختمانی تخلیه می شود، بلافاصله باید اقدام و از ساخت و ساز جلوگیری کند، نه این که اجازه دهد، بعدها باغ ویلا ساخته شده و در هرکدام از آن ها از ۱۰ میلیون الی چند میلیارد تومان هزینه شود و سپس در پی تخریب آن برآید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
جهاد کشاورزی باید در زمانی که فرد شروع به احداث باغ ویلا می کند، جلوگیری کند و اجازه ساخت ندهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
حالا که این ویلاها ساخته شده و پر از درخت میوه بوده و منطقه را زیبا کرده است، تخریب سودی نداشته، بلکه ضرر دارد، این تخریب به ایجاد زمین کشاورزی کمک نمی کند، بلکه صدمه بیشتری به این زمین ها وارد کرده و چهره منطقه را نازیبا می کند، مسلم است که این ساختمانی که تخریب شده دیگر به زمین کشاورزی تبدیل نمی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
قطعاً هزینه های اجتماعی و اقتصادی پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی کم تر از تخریب این باغات است، از سوی دیگر مسئولان امر باید با بررسی های دقیق متوجه شوند چه چیزی باعث شده است که این باغچه ها ایجاد شود و باید شجاعانه اعلام کنیم بخشی از نیاز جامعه به ساخت و ساز باغچه ها و باغ ویلاها هست و اگر این امر با رعایت قانون انجام شود نه تنها به زمین های کشاورزی آسیب نمی رساند بلکه می تواند موجب گسترش روستاهای گردشگر پذیر، ایجاد اشتغال و کسب درآمدهای پایدار برای مردم روستاها شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
باید حواسمان به مشکلات اجتماعی، وضعیت تورم و نارضایتی‌هایی که در جامعه پیش آمده و ناشی از اهمال کاری ما مدیران و در ادامه دستگاهی بوده را در نظر بگیریم و تلاش داریم تا با مردم تعامل داشته باشیم
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
اگر واقعا خدا را میشناسید خودتان را جای مردم بگذارید که بدون اطلاع و جلوگیری کردن خانه ساختند و الان یکی بیاد و بگه باید خراب کنی چون بدون مجوز ساختی؟ این درسته واقعا
فرزند یک پزشک پیش کسوت گیلانی
|
Netherlands
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
بولتن عزیز سلام و احترام، کلی گویی نیست و عینآ واقعیت است، ریاست سازمان امور اراضی ....(جناب ش) در حین دریافت رشوه در دفترش و پشت میز کار بازداشت شد و در حال حاضر با سپردن وثیقه متواری است. همزمان (آقای م ه) به جرم فساد مالی و اخلاقی در انتطار حکم دادگاه. جانشینان آنها نیز......! پرونده ای در سازمان داشتیم که تا همین چندی پیش بیش از 8 سال در آنجا در رفت و آمد بودیم متعلق به ملکی اجدادی مبنی بر تخلف عمدی باندی درون سازمان تا این که پس از قطع امید نسبت به رسیدگی آن در مدیریت امور اراضی ناچارآ دادخواست شکایتی در مراجع قضایی مطرح نمودیم که در حال رسیدگی می باشد، در دادسرا توسط بازپرس محترم اطلاع یافتیم برخی از متشاکیان پرونده ما مسئول زمینخواریهای نجومی در رودسر نیزبوده اند. با سپاس
ب س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
با سلام و تبریک اعیاد شعبانیه
با توجه به گزارشها و نظرات مردمی و انعکاس ان به مسئولین کشور شاهد نظرات نمایندگان محترم‌محلس و رئیس محترم کل قوه قضاییه ایت الله رییسی در خصوص قصورات وزارت جهاد و امر ساخت و سازهای غیر مجاز بخصوص در دو سفر خود به دماوند و
مازندران هستیم این نقطه نظرات کاملا درست و قابل مشاهده میباشد و در این برحه از زمان با گزارش بولتن نیوز بر موضوع قصورات جهاد بر همگی اشکار شده است. لذا بازگشت به نظرات اقای رئیسی که میفرمایند با وجود ویلاهای لاکچری و ساخت غیر قابل تصور ویلاها ما از اینها چشم‌پوشی میکنیم و به سراغ الونک نشینها میرویم متوجه خواهیم شد که تعداد لاکچری نشینها کاملا محدود و براحتی قابل شناسایی هستند ما مردم که اغلب کارمند یا بازنشسته ویا فرزندان‌کشاورزان هستیم و یا افرادی که قادر به تامین مسکن در شهر نبوده و به روستا پناه اورده ایم و از این قبیل ادمها که سرمایه ما به اندازه درب ورودی ان کاخ نشینها نیستیم مورد ظلم‌ قرار نگیریم.
لازم به ذکر است که اقای رئیسی عزیز و نمایندگان‌محترم محلس به سمت و سوی ایجاد تمهیدات روی بیاورند و مستحدثات را تعیین تکلیف کنند و اجازه ندهند که قصورات وزارت جهاد ادامه دار باشند و مملکت و مردم را به اشوب و تشویش خاطر و نگرانی و استرس پیش ببرد
ما خواهش داریم درمصاحبه هایتان ضمن اعلام قصورات جهاد در مورد تمهیدات نیز صحبت کتید نظراتی دال بر دریافت جریمه ای در قبال این ساخت و سازهای غیر مجاز درخورو شایسته افراد و ایجاد زمینه و پیش نویس لازم برای کمسیون‌ماده ۱ تبصره ۱ قانون حفظ اراضی و باغها مصوب ۱۳۷۴/۰۳/۳۱ که دلیل ساختهای غیر مجاز بدلیل عملکرد ضعیف همین کمسیون میباشد. مس خواهش داریم‌تمهیداتی به خرج دهید و مردم را از استرش برهانید ما به اندازه کافی زجر کشیده ایم
نریمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
با سلام
و تشکر از زحمات بیدریغ بولتن نیوز
در مورد ساخت ساز زمین های کشاورزی و باغات بنده موارد ذیل بنظرم رسید که هرچند کلی گویی است ولی بهرحال ممکن با اینکه ممکن است تکراری باشد را مطرح میکنم که ممکن است در صورتی که کار های اساسی ذیل مد نظر جهاد کشاورزی قرار بگیرد هیچ باغداری یا کشاورزی زمین اجدادی خود را که تامین کننده هزینه زندگی تقریبا مرفه او باشد جهت ساخت ویلا بفروش نمیگذارد تا عده ایی دلال در انها ویلا بسازند.
۱- تا مین وامهای مناسب کشاورزی توسط دولت
۳ - کوتاه کردن دست دلالان از بازار میوه برنج تره بار و حبوبات بطوری که کشاورز بتواند سود مناسبی از حاصل رنج خود بدست اورد و عامل بازی دلاالان نشود که محصول روی دستش بماند و از او نخرندو یا او را مجبور به پیش فروش کنند. بیشترین صدمات را کشاورزان و باغ داران از دلالان میخورند که باعث ترک انها از کار کشاورزی و باغداری میشود. وگر نه در صورت سود اوری زیاد حتی زمینهای بایر نیز اباد و کشت خواهد شد.
۴- تصیح و تقویت تعاونی های کشاورزی و تضمین خرید محصول و تامین کود و سم و غیره.
۵- بیمه محصولات در صورت صدمه به محصول و پرداخت هزینه بخشی از ان توسط جهاد کشاورزی.
۶- توسعه طرحهای جامع ابرسانی و توضیع عادلانه اب مدیریت صحیح ان و اموزش و کمک جهاد در هزینه ابیاری های مدرن جهت کاهش و بهینه سازی مصرف اب.
۷- جلوگیری از زمین خواری وطر ح کنترل و مدیریت جامع زمینها یی که در اختیار نهادها و وقوف هستند و ممنوعیت تفکیک و تغیر کاربری انها از کشاورزی.
نمایندگان‌مجلس به این‌نکات توجه کرده و تا دیر نشده فورا تسبت به اصلاح قانون تغی کاربری اراضی و باغها فسیل شده ۱۳۷۴ اقدام‌نمایند و جلوی قصورات جهاد کشاورزی که حتی از تهیه و توزیع چند مرغ در کشور عاجز است و مردم‌برای دریافت یک‌مرغ ساعتها در این وضع کرونایی در صف بایستند تا دو عدد مرغ دریافت کنند.خجالت اور و عصف بار است
محلس و قوه قصاییه باید از دریافت پرونده های ارائه شد۶ توسط وزارت جهاد جدا خودداری کرده تا تعیین تکلیف قانونی صورت پذیرد نه اینکه دادستانها با هر تخریف سینه خود را به نشان فتح بزرگ جلو میکشد و از ناراحتی خانواده زخم‌خورده لذت میبرد و این خلاف عرف اسلام است .کار خلاف را وزارت جهاد شروع کرد و ادامه داد جناب اقای رئیسی محترم الان باید بر طبق ماده ۳ اشاره شده در قانون مجازات ‌ ماده ۴ تپصره ۱ با وزارت جهاد برخورد شود نه با مردم.
لذا با درک بالا از خطرات و خسارت و ضررهای ناشی از تخریب سرمایه های ملی و ملت جدا برحضر نمایند.
این مردم ولی نعمت انقلاب هستند شهید داده اند ایثار کرده اند خون داده اندو سالیان‌درازی برای این‌انقلاب و براب پیشبرد اهداف ان‌ کار کردند. در راهپیماییها شرکت کردند در ۲۲ بهمنها شرکت کردن و در انتخابات متعدد حضور داشته اند و همواره دنباله رو راه انقلاب بودند هر چند تعدادی از مسئولین برای بالا رفتن پا بر سر ملت نهاده و انها را به طرق مختلف له کردن . از نظر اقتصادی داغون شدن فرزندانشان بیکار هستند قیمت خانه ها سرسام اور شدند ازدواج فرزندان با ان گرانیها ناممکن شده هزینه تحصیلات فرزندانشان سرسام اور شده تا جاییکه تعدادی ترک تحصیل کرده اند و الان چشم به اخرین سرمایه انها که الونکی بیش نیست دوخته اند نکنید بگذارید ارامشی در پایان زندگیمان داشته باشیم دلال ها را که کمر اقتصاد کشور را شکسته اند را بگیرید ایا کشوری که این افتخار ساخت موشک را دارد و به اتم دست یافته و نانو تولید میکند و ۳۲٪ از جوانانش در ناسا هستند وفردی مثل سردار دلها سلیمانی را دارد که داعش را با ان همه حمایت نابود کرده از دستگیری تعدادی دلال عاجز است؟ مردم را دریابید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
سلام
چالش های بسیارزیادی که درپیش روی کشاورزان هست که باعث میشه زمین هایشان باقیمتهای پایین به دلالان ‌وزمین خوران بفروشند واین افراد با زدوبند کردن با مسئولان محلی وتغییرکاربری اقدام به تقسیم زمین به قطعات کوچکتر کرده وبفروش برسانندکه ازجمله این چالش های پیش روی کشاورزان به چند مورد اشاره میکنم:-

۱-پایین بودن قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی توسط دولت مخصوصاگندم باعث میشود که کشاورز رغبتی برای کاشت ‌وتولید این محصولِ استراتژیک و میوه های مورد نیاز ملت و کشور ازخودنشان ندهد چرا که کشاورزان براین عقیده اند که هزینه های تولید همیشه بسیارفراتر ازقیمت تضمینی خرید محصولات کشاورزی توسط دولت است.
شهاب دژم شهابی
|
Netherlands
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
اگر قانون حکم کرده که زمین کاربرد کشاورزی داشته باشه، بنابراین هیچ ارگان، فرد و یا گروهی نباید از قانون سرپیچی کند. در ضمن استفاده نابجا از زمین کشاورزی در طولانی مدت فاجعه زیست محیطی خواهد داشت.
ع غ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
آقای رییسی لطفا با جهاد برخورد کنید که به وظیفه خودش عمل نکرده چرا گذاشت ساخته بشه الان میخواد تخریب کنه کجا بوده مگه پول ما زیادیه
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
وزارت کشاورزی تبدیل شده به وزارت تخریب و قلع و قمع درسته
مکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
یعنی جهاد کشاورزی نمیفمه که مقصر خودشه و اینطور داره با مردم بدبخت رفتار میکنه یعنی دولت نمیدونه که دارن چه کارها با مردم میکنن بابا بسه دیگه رحم کنید
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
عالی دست مریزاد احسنت نوشته هاتون حرف نداشت
انسان ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
با سلام و تیریک اعیاد شعبانیه
همانطور که بدرستی اشاره کردید بر اساس قوانین مصوب در مجلس، متولی اصلی جلوگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی در سطح کشور بر عهده وزارت جهاد میباشد ولی نکته مهم این است که بر اساس قرائن و شواهد، در کشور ما پیدا کردن مسیر دور زدن و گریز از قوانین آنچنان سخت نیست و در اصل با قواعد من درآوردی، تغییر در مسیر قوانین میسر می‌شود.
سوال این است که آیا در مورد تغییر کاربری زمین های کشاورزی فقط وزارت جهاد یا زیرمجموعه های آن وزارتخانه تصمیم گیرنده و مجری قانون هستند و یا اینکه به مرور زمان و بر اساس مشکلاتی که عمدأ یا سهوأ پیش آمده، تبصره و متمم هائی به بند های قانون اضافه شده که راه را برای مداخله دیگر ارگان ها و وزارتخانه ها باز گذاشته است.
در استان گیلان در حال حاضر، روند تغییر کاربری زمین از کشاورزی به باغی و هم چنین باغی به مسکونی مراحل زیر تعریف شده است.
۱- ارائه مستندات زمین و تشکیل پرونده در بنیاد مسکن.
۲- بازدید کارشناس بنیاد مسکن از زمین و ارائه نظر کارشناسی.
۳- نامه بنیاد مسکن به جهاد سازندگی، منابع طبیعی و اداره راه جهت بازدید از زمین و ارائه نظر کارشناسی.
۴- جمع بندی نظرات کتبی کارشناسان چهار ارگان اشاری در کمیسیون مربوطه و تصمیم گیری نهائی در مورد زمین.
۵- اعلان کتبی موافقت یا مخالفت با تغییر کاربری به درخواست کننده توسط بنیاد مسکن.
در حقیقت چهار پنج ارگان درگیر و دخیل در موضوعی هستند که بر اساس قانون و به احتمال زیاد فقط جهاد متولی اصلی مجوز تغییر کاربری بوده است و منظور بنده از همه این توضیحات همان متمم و تبصره هائی است که بدان اشاره کردم که به قانون متصل میشود و یک فرایند ساده به یک فرآیند پیچیده و به قول معروف کلاف سر در گم تبدیل میشود.
تاریخچه و کاربری اکثر زمین های حاشیه شهرهای استان گیلان در ابتدا کشاورزی بوده که در سال ۱۳۴۸ بر اساس اصلاحات ارضی از مالکین اولیه و اصلی گرفته و به کشاورزانی که روی زمین کار می‌کرده و احتمالا از طبقات کم درآمد جامعه بودند داده شده بود.
کشاورزان هم سالها بر روی این زمین ها کشاورزی و اکثرأ کشت برنج داشتند ولیکن همانطور که شما اطلاع دارید و دیگر همکاران هم اشاره کردند دلیل اصلی فروش زمین های کشاورزی توسط صاحبان بومی آنها، شرایط دشوار زندگی، تورم، بیکاری، عدم تخصیص وام و اعتبارات لازمه برای بخش کشاورزی، گران شدن تجهیزات کشاورزی و مواد لازمه همچون بذر و کود و غیره و از همه بدتر وجود واسطه و دلال ها باعث آنچه شده که جنابعالی و چند نفر دلسوز مثل شما پی گیر اصلاح روند حال حاضر هستید.
در نتیجه موفقیت در اصلاح روند جاری و جلوگیری از بدتر شدن اوضاع، در مرحله اول باز کردن گره های کوری است که در این کلاف سر در گم وجود دارد.
در مورد تخریب جنگل ها و مراتع کشور هم روند به همین منوال و سالهاست که ادامه دارد و جالب اینجاست که اخیرآ یکی از مسئولین محیط زیست در یکی از شبکه های سیما اعلام کرد که تخریب جنگل ها و قطع درختان حدود سی درصد افزایش داشته است و این نشان دهنده این موضوع مهم است که چرخه کنترل کار از دست مسئولین امر در رفته و به جز فرافکنی و مشکل را به گردن یکدیگر انداختن چاره ای ندارند.
آرزوی موفقیت برای شما و همه دلسوزان حق و حقیقت در هر راهی که قدم می‌گذارید.
مردم را دریابید
خرابی را باید اصلاح کرد نه خرابی را با تخریب نابود کرد اینحا کشور ماست وطن ماست و ما مردم این دیار و مرزو بوم هستیم .
خلافکاران و زمین خواران را بگیرید ولی به مردم کمک کنید و جاره ای درست بیاندیشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
تئوریِ سوسک*

این داستان منسوب به *ساندار پیچای* است.که به مسئولین ما بیشتر میخورد
*ساندار پیچای* یک مهندس و مدیر اجرایی هندی تبار در حوزه فناوری اطلاعات است که آگوست ۲۰۱۵ به عنوان مدیر عامل اجرایی *شرکت گوگل* انتخاب شد.
این داستان را *ساندار* در سخنرانی خود در گوگل بیان کرده است....

"تئوری سوسک در توسعه شخصی"


در رستورانی، یک "سوسک"
ناگهان از جایی پر میزند و بر روی
یک خانم می نشیند.
آن خانم از روی ترس شروع به فریاد میکند.
وحشت زده بلند میشود و سعی ‌میکند
با پریدن و تکان دادن دست هایش،
"سوسک" را از خود دور کند.
واکنش او مُسری بوده و افراد دیگری هم
که سر همان میز بودند وحشت زده میشوند.
بالاخره آن خانم موفق می شود، سوسک را از خود دور کند.
"سوسک" پر میزند و روی خانم دیگری
نزدیکی او می نشیند.
این بار نوبت او و افراد نزدیکش میشود
که همان حرکت ها را تکرار کنند !
"پیشخدمت" به سمت آنها می‌دود تا
کمک کند.
در اثر واکنش های خانم دوم، این بار
"سوسک" پر میزند و روی"پیشخدمت"
می نشیند.
پیشخدمت محکم می ایستد و به
رفتار سوسک بر روی لباسش نگاه
میکند.
در زمانی مطمئن
"سوسک"
را با انگشتانش میگیرد و به خارج
رستوران پرت میکند ...

در حالی‌که قهوه‌ام را مزه مزه
میکردم، شاهد این جریانات بودم و
ذهنم درگیر این موضوع شد.
آیا "سوسک" باعث این رفتارِ
"هیستریک" شده بود؟
اگر اینطور بود، چرا "پیشخدمت" دچار
این رفتار نشد؟
چرا او تقریباً به شکل ایده آلی این
مسئله را حل کرد، بدون اینکه آشفتگی
ایجاد کند؟
این "سوسک" نبود که باعث این
ناآرامی و ناراحتی خانم ها شده بود،
بلکه عدم توانایی افراد در برخورد
با "سوسک" موجب ناراحتیشان
شده بود.
من فهمیدم این فریاد پدرم، همسرم یا مدیرم بر سر من نیست که موجب ناراحتی من میشود،
بلکه ناتوانی من در برخورد با این مسائل است که من را ناراحت میکند.

این ترافیک بزرگراه نیست که من
را ناراحت میکند، این ناتوانی من دربرخورد با این پدیده ‌است که موجب ناراحتیم میشود.

من فهمیدم در زندگی نباید " *واکنش*" نشان داد،
بلکه باید *"پاسخ"* داد !

*آن خانم‌ها*
به اتفاق رخ داده * *"واکنش"*
نشان دادند،

در حالیکه
*"پیشخدمت"،*
*"پاسخ"* داد.

*”واکنش" ها همیشه غریزی هستند*
*در حالی‌که "پاسخ" ها همراه با تفکرند!*

*«این مفهوم مهمی در فهم زندگیست،...»*

*آدمی که خوشحال است، به این خاطر نیست که همه چیز در زندگیش درست است؛*

او به این خاطر خوشحال است که:
*“دیدگاهش” و پاسخش*
نسبت به مسائل
*درست است....!!*
این داستان به مسئولین ما میخورد.
که مدیران و مسئولین ما از ان بدور هستند و عملکردشان‌مثل همان‌خانمهاست واکنش نشان دادن است تا پاسخ دادن
و مملکت را به این وضعیت رساندن.
من نمیدونم چرا در قبال مشکلات و ناهنجاریهای لیجاد شده توسط بی تدبیری خوشان حل انرا با یک‌ناهنجاری دیگر انجام‌میدهند .و این عملکرد همراه با واکنش بجای پاسخ را سرلوحه کار خود قرارداده و ا امه میدهند تا جاییکه کشور به این ناملایمات اقتصادی سیاسی و اجتماعی رسیده.از قوه قضاییه گرفته تا مجریه و مجلس شورای اسلامی و دود همه این واکنشهای بی پاسخ تو چشم مردم میرسد.
خواهشا بجای واکنش پاسخ دهید اهای مسئولان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
احسنت چقدر کارشناسانه مینویسید انشااله خدا با ماست
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
بولتن نیوز خدا قوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
0
0
چرا جهاد کشاورزی کارشناسی ندارد که زمین خوارها را از مردم باز نشسته و بیکار تشخیص دهد کار سختی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
جهاد خیر نبینی بحق علی بیسواد که هیچی از قانون حالیت نیست
ف ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
0
0
جهاد خونه خراب کن هنوز پر بچث ترینی یخورده به خودت بیا ببین چکار کردی با مردم
محمد
|
Spain
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
لطفأ اگه راهی یا وبسایتی میشناسید که نامه بنویسیم جلوی تخریب رو بگیره. ما یه اتاق داریم و درخت کاشتیم مأمور حقوقی جهاد کشاورزی قزوین هر روز زنگ میزنه در کمال بی ادبی و با قلدری ترس توی دل ما میندازه. خدا ایشالا جوابتون رو بده ما که بی پناهیم.
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
همین دو روز پیش یعنی ۱۳ مرداد اومدن ویلایی که پدرم ساخته بود رو تخریب کردن
نه اخطاری داده بودن نه اینکه از ابتدا گفته بودن نسازید
هیچی نگفتن بعدش وقتی در حال تکمیل بود اومدن بدون اینکه به ما بگن تخریب کردن
ااااخه این همه هزینه کردیم. ب کی بگیم اینو؟؟؟ کی میاد از حق ما دفاع کنه
ب خدا تموم سرمایه و دارایی مون رو خرج اونجا کردیم حتی خودرو مون رو هم فروختیم.
اخه اگه زمین کاربریش کشاورزیه چرا به قطعات کوچیک تقسیمش کردن؟؟؟
چرا زمینای هکتاری رو خورد کردن به ۵۰۰ متر و ۱۰۰۰ متر.
مگه توی زمین ۱۰۰۰ متری میشه کشاورزی کرد اخه؟
تازه خاکش هم نامرغوب. اب کشاورزی هم نداره
مدیر پایگاه یک روزی باید به این بی عدالتی ها پاسخ داده شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
لطفا به داد مردم برسين
فكر مي كنن هر كي ويلا داره خودش ساخته نه خيليام از تو بنگاهاي همين مملكت خريد كردن با پولي كه براش زحمت كشيدن تازه اگر ساخته باشن هم چرا اجازه دادي ساخته بشه! حالا كه ساخته شده اگر تخريب بشه چه سودي داره جز ضرر؟؟ آخه اين بازي با روح و روان مردم نيست!!
به جاي فكر كردن به راه حل هاي درست كه وجود هم داره دارن با مردم دشمني مي كنن!!
اميدوارم آقاي رئيسي چاره اي بينديشد
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
0
جهاد کشاورزی با باغچه ، بنا و لوازم من کاری کرد که یک دشمن هم با دشمنش نمیکنه . زمانی که من این باغچه را خریدم قطعه بندی شده بود و برق قانونی داشت و در انتهای باغچه چهار درخت پیری که مثمر نبودند راقطع کردم و بنایی ۴۰ متری ساختم و در جاهایی که امکان داشت شش درخت دیگر جایگزین کرده و کاشتم و این پروسه به دلیل مشکلات مالی حدود دو سال طول کشید و حتی یکبار حضور یا اخطاری از سوی جهاد نبود و پس از دوسال جهاد بدون حکم قضایی یا حتی اخطار در زمانی که حضور نداشتم با لدر چنان حمله ای کرد که ۳۵ درخت از پنجاه درخت باغچه که بعضا بارشان هنوز چیده نشده بود به طور کلی معدوم شدند و بنا با تمام وسایل داخلش چنان قلع و قمع شد که فقط یک پادری سالم از آنجا بیرون کشیدم . البته بدلیل از بین رفتن خود باغ تامین دلیل کردم و کارشناس رسمی که ادعای ۳۰ سال کارشناسی داشت ، اذعان کرد که اولین بار است که چنین حد از ویرانی و توحش در مورد درختان را دیده . به هر حال نمیدانم اگر کار من اشتباه بوده کار جهاد درست است ؟ یعنی واقعا منابع طبیعی کشور گیر همان ۴۰ متر بنای من بود !!! عدالت وقتی شیرین است که برای همه باشد ولی همیشه سنگ مال پای لنگ است ...
مهدی قضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
کلا بحث بر سر پول کثیف هست کسی که پول خرج کند هر کاری دلش بخواهد میتواند انجام دهد اگر ماموران و کارمندان خیلی داغ زمین های کشاورزی رو به سینه مزنند چرا با لودر میان درخت ۵۰ ساله رو تخریب میکنن که به یک اتاق ۲۵ متری که بنده خدا انجارو ساخته به عنوان انباری متاسفانه مشکل سر این بعضی های کارمندان جهاد که امدن اغدهاشونو خالی کنن جیبشون پر کنن . حضرت اقا میفرمایند بروید جلوی زمین خوارهای قدر رو بگیرین که به جنگلها هم رحم نمیکنن این نامردها میرن دو تا بدبخت بیچاره ای که یک دیوار یا انباری ساختن میزنن که بگن اره ما جلوشونو گرفتیم .
ناشناس
|
Turkey
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
اگر واقعا فكري به حال مردم نكنن و با سرمايه مردم بازي كنن سرمايه اي كه مال ايرانه نابود كنن با تخريب نه ديكه كشاورزي ميشه كرد فقط ميشه مخروبه اين طور ميشه كه همه دل زده ميشن هرچي دارن بر ميدارن ميبرن توكشورهاي همسايه سرمايه گذازي ميكنن و ملك ميخرن واقعا از يك طرف شهرداري پول ميگيره اجازه ساخت ميده از طرفي ديگه بعد از اين كه تكميل ميشه جهاد مياد تحريب ميكنه خوب تو اين همه مدت كجا بودين تازه براي ساخت همون ملك چه قدر نيروي كار نان خوردن چه قدر مصالح استفاده شده هيچ كس جواب گو نيست متاسفانه و اين حركت باعث دلسرد شدن مردم از نظام و عدم مديريت درست ميشه خوب بجاي تخريب بيان هزينه رو بگيرين همين پولها رو صرف اباداني و تجهيزات و وام براي كشاورزان بكنن نه اين كه لودر بيارن تخريب كنن و تبديل كنن به يك مخروبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
0
با سلام
متاسفانه جهاد کشاورزی به جای درست کردن صورت جلسه اومده
ویلاهای مردم که هفت سال پیش ساختن خراب میکنه تمام درخت ها واستخر وخونه وهرچی سر راهش میزن سرمایه ما هم که دادیم باغ خردیم نابود میکنه که به فنا میدهد وهرچی که میگیم قبلا جلوی ساختش میگرفتید ما حتی هفت سال پیش ساختیم گوش نمی کنه ومیگه تخریب خدا خودش از شون نگذره که سرمایه مردم از بین میبرن
مدیر پایگاه متاسفانه عمل بسیار نابخردانه و نشان از وجود عناصری است که تلاش می کنند سرمایه های مردم از بین برود و ایجاد نارضایتی کنند ، ان شاءالله با تغییر مدیریت در جهادکشاورزی این وزارتخانه از وجود چنین عناصری پاکسازی شود و یک فکر بالغه به درستی تصمیم بگیرد
ن ي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
تخريب راه حل نيست فكر جديد بكنين از ويلا سازان در كنارش كشاورزي هم بخاهين
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
0
درود بر دوستان گرامی.
پارسال خود آقای رئیسی تو تلویزیون اعلام کرد الونکهای ۴۰ یا ۵۰ متری اولویت نیست.
من که نفهمیدم چرا برای مردم همه چیز حرام و برای مسئولین و فرزندانشون حلال هستش.
جناب وزیر مسکن تو لواسان ۵۰ هزار متر ویلا که چه عرض کنم . کاخ . دژ داشته باشه ولی یک ایرانی ۴۰۰ متر با یک اتاق ۱۵ متری حق نداره داشته باشه.اقایون تو کانادا و انگلیس و آمریکا با ملیت اونجا زندگی درست کنن و مردم ......
فقط خدا نجاتمون بده.
ضمنا جهاد کشاورزی درست نیست...
جهاد ضد کشاورزی
جهاد تخریب
جهاد ضد ایرانی
اندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
0
اولا که توایران اینقدر زمین کشاورزی هست که صدبرابرایناتولیدبشه...دولت فقط گرفتاری مردمو میخاد اگه جهادحالیش باشه وسواد داشته باشه ساخت وساز آزاد میکنه وآب خودش تامین میکنه وپشت بام بنا روتعهد میگیره که کشاورزی بشه یا به کشاورزاجاره بده مثل کشورهایی که قدرت دست سواد دارها ومردم هست نه این اینکه ب..... بری لودر جهاد وبرداری وبعد از پنج سال زمینهای مردمو پره نخاله کنی واقعا که ... این کارها بکنه و مردمو خانه خراب کنه...وقانون ایران هم از اساس مشکل داره اصلاحات میخواد..
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
0
0
در سال 1919 اولین قانون باغبانی اختصاص داده شده در آلمان به تصویب رسید که امنیت در امر مالکیت زمین و هزینه های اجاره ثابت را تصویب کرد. در حالی که اکثر سایت ها با استفاده از باغ ها به عنوان یک فضای زندگی تمام وقت را ممنوع کرده بودند، کمبود مسکن پس از جنگ جهانی دوم به این معنی بود که بسیاری از مردم از هر خانه ای می توانستند از جمله Kleingärten استفاده کنند . باغ ها بیش از یک فضا برای کاشت گل هستند. آنها معمولا بزرگتر از 400 متر فضای سبز با چیزی شبیه به یک کابین کوچک به یک کابین روستایی نیستند، که بیشتر از همه خانه های آلمانی تزئین شده است.

بسیاری از قوانین 30-30-30 باقی می مانند، به این معنی که حداقل 30 درصد از باغ میوه یا سبزیجات است، 30 درصد می تواند ساخته شود، و 30 درصد برای تفریح ​​است.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
یک قانون کارشناسی شده بگزاریدتا همه پیروی کنند صفر و یک عمل نکنید یه بنای حداقلی مجوز بدهید تا رفع نیاز شود هر کسی خلاف کرد برخورد کنید نه این که دستشویی انباری رو خراب کنید با ویلا کاری نداشته باشید
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
0
سلام . توی کوچه ای که ۲۰ تا ویلا هست‌و سال ساخت و نوع سند همه یکی است. چرا مامورین میان سلیقه ای دوتا را تخریب میکنن و به بقیه کاری ندارن. اگر قانون هست چرا برای همه نیست. ضمنا وقتی تخریب میکنند چه کمکی به آزاد سازی میکنن. جز زباله دانی و بوجود آوردن محیطی برای حیوانات موزی . زمین کشاورزی که بیش از بیست سال کشاورزی نشده. و آب و برق و گاز دارد. و ویلا باغ بنا میشود دست کم در هر ۵۰۰ متر ۳۰ تا درخت کاشته میشود. آیا باید تخریب شود و نخاله دانی شود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
0
0
به نام عادل بی همتا اوایل انقلاب جهاد سازندگی نماد آبادانی و سازندگی و عشق و ایثار وکمک به مردم بود ولی امروز بجای آن جهاد کشاورزی تبدیل به نماد خرابکاری وستمگری و ویرانی نفرت پراکنی شده است .کجایند آن مردان ظلم ستیز بی ادعا وما به کجا رسیدیم.نا کجا آباد
حمید
|
Canada
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
0
0
با سلام
ببینید ، تا اینجا هر کسی مشکلی با جهاد نابود ورزی داشت واعلام کرد قبول دارم ولی یک وقت خدا نکرده نیاد روزی که کسی بخواد زحمات و کاردانی و پاک دستی کارکنان خدوم شهرداری ، بخصوص شهرداری منطقه 12 تهران را زیر سوال ببرد و خدای نکرده بگه اینها کار بلد نیستن ، وجدان کاری ندارند ، زد و بند میکنن ، پرونده سازی میکنن ، رشوه میگیرن ، تراکم می بخشندن پول چایی میگیرن ، در برگه های عوارض سالیانه و پسماند دست می برند و ارزش زمین و ملک و بقیه چیزها رو برای دوستان پول چایی بده کمتر محاسبه میکنن ، در برگه پسماند مغازه را مسکونی جا میزنن تازه با ارزشی کمتر از واحدهای مسکونی همان ملک ،وقتی برای گرفتن مفاصاء ملک مخروبه به شهرداری مراجعه میکنی تا مبلغی بابت مخروبه بودن ملک پرداخت کنی و تویی که به خاطر شوق و ذوقی که برای پرداخت اون داری به کارمند شهرداری میگی اگر میشه زودتر فیش را صادر کنید که کارمند شریف شهرداری میفرمایند باید پول چایی بچه ها رو در نظر داشته باشی و شمایی که خیلی مشتاق به این امر خیر هستی میپرسی پول چایی بچه ها چقدر میشه که اون کارمند شریف می فرماید باید حساب کنم چون ما چند نفریم ، (باز هم خدا خیرش بدهد که حساب می کند تا خدای نکرده پول شبهه ناکی را برای زن و بچه اش نبرد).
در منطقه 12 شهرداری تهران تخریب هم جزو کارهای آنها به حساب می اید اما ، ما ناراضی نیستیم و دعا گوی آنها هم هستیم چون تخریب آنها باعث رفاه و اسایش مردم و رفع گرفتاری آنها میشود ، مثالی برایتان میزنم تا قشنگ روشن بشوید .
در انتهای مغازه ای که در آن مشغول به کار هستیم بالکنی به پهنای یک در 6 متر از سال 46 وجود داشت که باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای مردم محل که چه عرض کنم برای کل منطقه 12 تهران شده بود ، شما هر مشکلی که فکر کنید از آبگرفتگی معابر استاندارد نبودن معابر ، چاله چوله های کوچه ها و خیابانها و هزاران مشکل دیگر ...
شهرداری محترم فرموده بودن این بالکن باید تخریب بشه و شامل جریمه هم نمیشود ، ما نمی تونم رفاه و امنیت و آسایش مردم را به پول بفروشیم که ،
خلاصه فردای روزی که بالکن تخریب شد به طرز باور نکردنی کیفیت زندگی در منطقه ما بهبود پیدا کرد ، در فصل زمستان درختان شکوفه زدند پرندگان خوش صدا بر روی درختان شروع به آواز خوانی کردن ، دشمنی ها همه به دوستی تبدیل شد ، اهالی محل سر ساعت مقرر زبالهای خود را در مخازن زباله قرار میدادند ، مغازه دارها همگی منصف و با وجدان شدن ، البته خوبی اینها یکطرف اما از طرف دیگه مشکلات دیگری به وجود آمد یکی به خاطر اینکه امنیت بالا رفته بود و به جای اینکه هر چند ساعت نا معلوم که موبایل قاپی میکردن دیگه سر ساعت این کار انجام می شد و این امنیت باعث شده بود تقاضا برای سکونت در آن محل بالا برود و باعث گرانی مسکن بشود کار به جایی رسیده بود که طرف از منطقه چیذر آمده بود و آگهی کرده بود که حاضر است آلونک 500 متری مشجر و ویلایی خود را با آپارتمانی 50 تا 60 متری معاوضه کند که متاسفانه کسی قبول نکرد و اون شخص بعد از مدتی با سرشکستگی و سرخوردگی به آلونک خود در منطقه چیذر برگشت.
و فردای آن روز تخریب که روزی بزرگ و فراموش نشدنی برای اهالی محل بود اهالی محل با حرکتی خود جوش مبادرت به پخش تراکت و نصب تابلو و بیلبورد در سطح منطقه کردن و حمایت خودشون را از کارکنان جهادی شهرداری منطقه 12 تهران اعلام کردن و همچنین اعلام کردن مغازه و منازل خود را به صورت داوطلبانه به شهرداری تقدیم می کنند تا شهرداری با تخریب آنها مشکلات کل عالم هستی را مرتفع نمایند .
و در حرکت انقلابی دیگری که توسط شهرداری منطقه 12 تهران در خیابان خراسان ، حد فاصل میدان خراسان تا خیابان زیبا انجام شد باز هم کیفیت زندگی در منطقه به طرز چشمگیری بالا رفت ، اما موضوع از این قراره که وقتی شهرداری دید این چه کاری هست که فاضلاب بخواد سرخود از جویی به عمق حدود 50 سانت در عرض 40 سانت از وسط منطقه عبور کند و مردم استفاده ای از آن نکنند ، که تصمیمی میگیرند و کاری می کنند که مردم انگشت حیرت به دهان بگیرند و با اینکه حدود 4.5 سالی میشه که از ماجراء گذشته ولی هنوز اکثریت مردم محل انگشت به دهان از تعجب کار اون سال شهرداری روزگار میگذرانند.
بله شهرداری با تکنیک های مهندسی که فقط در دستان کارکنان شهرداری میباشد اندازه جوی را خیلی کوچکتر و به شکل v تغیر دادن و با محاسبات پیچیده ریاضی (البته صحبت هایی هم در مورد این موضوع در بین مهندسین اونور آب در جریان هست که به احتمال زیاد در محاسبات احداث این جوی از علم فیزیک ، شیمی ، کوآنتوم ،نانو و حتی به احتمال زیاد با علوم متافیزیک و ارتباطاتی که از طریق مدیومهای قدرتمند خود با ارواح مهندسان در گذشته که مهندسی سازه های قدیمی که هنوز پا برجا هستند و همینطور ارتباط با عده ای از قوم مایاها و اینکاها و سازندگان و مهندسین اهرام مصر (اجنه)بر قرار کرده اند تونسته اند جوی را احداث کنند. و الا این کار نشدنی بود.
و حالا بشنوید که چه شده ، دیگر در هنگام بارندگی این اجازه به آب باران یا برف ذوب شده داده نمی شود که سر خودشان پائین انداخته و داخل جوی شوند بلکه باید در سطح خیابان و پیاده رو پخش شوند و در قسمت هایی هم دریاچه هایی به وجود بیاورند . فکر تامین آب را هم به این صورت کرده اند که کلیه آبی که از بارش باران و برف در خیابان زیبا به وجود می آید با ترفندی به سمت جنوب خیابان حرکت می کند و بعد که به خیابان اصلی می رسد مقداری از آن به جویهای قدیمی که هنوز تخریب نشدن می ریزد و مابقی داخل پیاده رو که خطر کمتری نسبت به خیابان دارد وارد میشود که در نهایت تمام اینها باعث به وجود آمدن مناطق سر سبز و دشت و جلگه های حاصل خیز بین المللی حفاظت شده گردیده که نتایج زحمات شبانه روزی آنها منتج به رضایتمندی صد چندان مردم منطقه گردید و باعث شده امید به زندگی در مردم منطقه در صدر دیگر کشورها قرار بگیرد و در حال حاضر عدد 180 می تواند گواهی بر صحت صحبت های بالا باشد.

این مطالب مقداری طولانی شد اما بزارید این یکی را هم بگم که گفته باشم.
از این بگم که چقدر فراوان شهرداری مردم منطقه را دوست دارد که اگر کسی کمکی خواسته باشد خودشان به یاری همشهری خود می روند، نمونه ای برای شما بازگو میکنم ، در همان خیابان خراسان نرسیده به خیابان زیبا مغازه ای که طلا فروشی بود تصمیم گرفته بود درب مغازه را تعویض کند و درب جدید را هم آورده بود و چون درب وزن زیادی داشت و جا به جایی آن سخت بود از طرف شهرداری هفت یا هشت نفر آدم هیکلی با دوتا وانت دو کابین حضور پیدا کردن تا به اون همشهری کمک کنند. دمشون گرم.

واقعا باید متاسف بود از این وضعیت که موقع بارندگی زن و بچه مردم باید از تو آب کثیف رد بشن و اون آب با عبور ماشین به سر و روی و لباس مردم بپاشد و این موضوع جایی از اونها رو به درد نیاره اما همینکه یکنفر بخواد درب مغازه خودش را بدون تخریب تعویض کنه آدم می فرستن که چی !؟ حتما طرف رو شهرداری تیغ بزنه، یعنی اون مهندسین باید اینقدر گاو باشن که نتوانن آب را از سطح خیابان به جوی هدایت کنن و باید مغازه دارها و کارگر شهرداری طی این چند سال با جاروب اینکار را بکنن ،
حماقت در همه جا اعیان هست ، برای آبرسانی به درختان خیابان خراسان با صرف هزینه لوله کشی قطره ای انجام شده اما در عین نفهمی و بی شعوری شب ماشین تانکر دار و کارگری که لوله ضخیمی که به تانکر وصل هست در دست دارد و با حرکت ماشین دنبال اون می دود و مثلا به درخت ها آبرسانی می کنند .وقتی آب با اون فشار با خاک پای درخت ها برخورد می کند باعث پخش گل و لای در پیاده رو می شود و گند می زند به زحماتی که کارگر قبلی کشیده و پیاده راه را جاروب کرده علاوه بر این با پاشیدن اون آب به ماشین های پارک شده و به خاطر اینکه دارای ناخالصی زیادی می باشد باعث ایجاد لکه هایی بر روی ماشین های پارک شده می شود که به راحتی پاک نمی شود .
خلاصه که آدم بی شعور و نفهم همه جا هست.
البته قدر دان اون عده از افراد پاک و حلال خور و با وجدانی که در شهرداری و جاهای دیگر خدمت می کنند هستیم انشاالله خدا به اونها و خانواده اشان سلامتی و برکت اعطا بفرماید و ریشه نا اهلان و مردم آزارها وحرام خورها را بخشکاند تا مردم توی این وضعیت اسفناک این دوران ذره ای از درد و رنجشون کم بشود ، حالا کو تا دلخوشی.
همیشه سلامت و پر روزی باشید.
مدیر پایگاه البته مطلب شما ظاهرا ربطی به جهاد کشاورزی نداشت
حمید
|
Canada
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
0
0
با توجه به قانون حفظ تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی که در سال 74 تصویب گردیده است لذا هرگونه ساخت و ساز قبل از سال 74 مشمول تخریب نخواهد شد و باید عوارض آن را پرداخت نمایید مضافاً اینکه با توجه به اصلاحیه قانون تغییر کاربری در سال 85 مجازات بنایی که تا سال 85 ساخته شده نیز مشمول قلع وقمع نخواهد بود و صرفاً مجازات آن جزای نقدی است
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
0
0
بله همینطور هست که شما میفرمائید اما اینقدر بعضی از کارها بدور از عقل هست و مردم را اذیت میکنه تا جایی درد دلی حالا در هر موردی که باشه آدم دوست دارد شکایتی بکند و حرفی بزند تا حداقل کمی سبک شود ، گفتم شاید آقایی هم که در مورد شهرداریها میتونه کاری بکند مطالب را بخواند.

همین امروز صبح برادرم در رابطه با باغچه ای ۴۰۰ متری که ۱۰۰ متر بنا دارد و سند و آب و برق و گاز هم دارد و با اینکه فقط ۲۰ سال از گرفتن سند آنجا میگذرد از طرف جهاد اونو به دادگاه خواستن که اگر هم نیایی جلب میشوی ، خیلی راحت ، برادر من ملک را ساخته شده خریده .

اصول کار به این شکل هست که یک مدت با گرفتن پول زیر میزی میزارن مردم بسازند و بعد که حسابی پروار شدن یک عده که هنوز به نون و نوایی نرسیدن و تازه مشغول به کار شدن شروع به تخریب میکنن که عده ای دوباره پول بگیرن و ندید بگیرن و مردم بسازند و دوباره تخریب.
کارشون حکایت این ضرب المثل هستش که دیگران کاشتن ما خوردیم ما بکاریم تا دیگران بخورن
اونیکه تخریب میکنه یعنی داره میکاره تا بعدیها درو کنن، یعنی دوباره بسازند و نبینند و آره دیگه...

با تشکر از شما که این تریبون را در اختیار مردم گذاشتین تا حداقل درد دلشون را بگن و انشاالله این مورد از اون موردها نباشه که عزم ملی بخواد و یا چون کار بلد نیستن پای امام و پیغمبر را به میون بیارن ، و مسئولین یاد بگیرن خودشون باید بلد کار باشن و از اعتقادات مذهبی مردم نخوان سوء استفاده بکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
0
0
میزارن خانه ها که ساخته شد بعد یکجا میان خراب می کنند کمر مردم می شکنند نمیدانم چه لذتی در این کار است اینکار حتی کانون گرم خانواده را از هم می پاشد و از نظر روحی و روانی افراد را داغون میکند مثل کشتن یک آدم است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
0
0
با سلام اینکه جهاد باغ ها را تخریب می‌کند وحدت رویه وجود ندارد فقط برای کسانی هست که رابطه و پارتی ندارند و متاسفانه شده محل فساد و پارتی بازی و....
Aram
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
0
0
خیر نبینی که اول می‌گذارید ساخته بشه بعد یادتون میاد که اینجا زمین برا کشاورزی مگه تو همون باغ یا چهار دیواری دارو درخت و کشاورزی نیست البته با آبی که به بدبختی جور میشه وخریده میشه فقط خیر نبینید که نمی‌فهمند یکی همه زندگیش همینه خدا لعنتشون کنه
خدایار نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
یادتون باشه شاید قدرت دداشته باشید که به مردم ضعیف ظلم وستم کنید و انسان هایی که با بدبختی یک زمیبن میخرند و یک اتاقک کوچیک برای نگگهداری وسایل باغ درست میکنند را براحتی خراب و ویران میکنید اما یادتون باشه در پیشگاه خداوند روزی باید جوابگو باشید حالا میخواهی بگی من مجری قانون هستم و کاره ای نیستم اشتباه میکنی چطور کسیکه در 400 زمین 100 متر بنا استخر رو انباری میسازه کاری ندارید چون از عوامل خودتان هست شما ها را به خدا واگذار میکنم که با پارتی بازی دارید به مظلوم ظلم وستم میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
0
0
یکم توجه کنید بکاری که میکنید تخریب ملک مردم اه دارد و.....
خدا ی عقل سالم به اهالی جهاد کشاورزی بدهد بجای اباد کردن رویه تخریب و پیش گرفتن
باسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
0
0
اداره کشاورزی همان کاری رو می‌کنه رسانه های معاند با کشور ما انجام میدن وآن ایجاد نارضایتی نا امنی و کینه و تفرقه است باید دلسوزان به مردم و نظام اسلامی هوشیار باشند
علی
|
United States of America
|
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
0
تا کجا نمیدانم. مشکلات اگه با خراب شدن درست میشد الان این وضع زندگی ما نبود روز شب یکی شد خودتون بذارید جای ملت .....
بنده خدا زنجان
|
United States of America
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
0
0
سلام دوستان قانونی هست که بشه اقدام جهاد کشاورزی رو منتفی وجلوگیری کرد الان تو باغشهر ما به ۷۰ نفر اخطاریه تخریب دادند حتی به استخرها یا سکوها و کانکس ها هم اخطاریه زدندمسیولین جهاد مقاومت میکنند حتی تو ماه ذی الحجه ماه حرام هم مراعات نمیکنند تا دو روز دیگه گفتند می‌خواهند بیایند قلع وقم کنند لطفا قانونی هست راهنمایی بفرمایید
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین