کد خبر: ۶۱۹۲۰۵
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار:
آقایان مسئول! جلوی فساد را نگرفتید، گسترده‌تر شد

بهروز وثوقی؛ دیروز چلچراغ، امروز جام جم، فردا لابد رسانه ملی

دشمن به صورت گسترده، افکار و شبهه های گوناگون را با انواع شیوه های تلویزیونی و رادیویی و رایانه ای و مطبوعات بر علیه کشورمان استفاده می کند...

گروه فرهنگی: چندی پیش در گزارشی با عنوان «بهروز وثوقی؛ امروز روی جلد چلچراغ، فردا ...» نسبت به روی جلد قرار گرفتن عکس بهروز وثوق و درج مصاحبه‌ای مفصل با وی در مجله چلچراغ واکنش نشان داده و تلویحا عنوان کردیم که این دست رفتارها و مطالب، حکم جاده صاف کنی برای دیگران را داشته به نحوی که اگر جلوی چنین هنجار شکنی‌هایی گرفته نشود، قطعاً در آینده شاهد گسترده‌تر شدن آنها خواهیم بود.

بهروز وثوقی؛ دیروز چلچراغ، امروز جام جم، فردا لابد رسانه ملی

به گزارش بولتن نیوز، متاسفانه با گذشت چند روز از آن گزارش، هیچ واکنشی از مسئولان ذیربط ندیدیم. لذا در مطلبی دیگر با عنوان «آیا اقدام اخیر مجله چلچراغ، مصداق جاده صاف کنی در نفوذ فرهنگی نیست؟» با عنایت به هشدارهای چندین ساله رهبر انقلاب پیرامون مقوله نفوذ فرهنگی، مجدداً تذکر دادیم که:

«دشمن به صورت گسترده، افکار و شبهه های گوناگون را با انواع شیوه های تلویزیونی و رادیویی و رایانه ای و مطبوعات بر علیه کشورمان استفاده می کند که می باید در مقابل آنها با هوشیاری و هوشمندی ایستاد و برای تحقق این مهم می طلبد که مسوولان متولی با تلاش مضاعفی در این عرضه وارد شوند. مسئولین بدانند اگر در مقابل این ناهنجاری ها کوتاه بیایند، در آینده با ناهنجاری های بزرگتری روبه رو خواهند شد که حتما دامن آنها را هم خواهد گرفت و دیگر آن موقع دیر است و کاری نمی شود کرد.»

و حالا می‌بینیم پیش بینی بولتن نیوز درست درآمده و شاهد تکرار قبح شکنی مذبور توسط یکی دیگر از رسانه‌های کشور هستیم. آن هم چه رسانه‌ای. روزنامه جام‌جم. این روزنامه که ارگان مطبوعاتی صداوسیما است، امروز به بهانه‌ی سخنان اخیر مسعود کیمیایی مبنی بر تغییر پایان فیلم گوزنها توسط ساواک، گزارشی در باره ی این فیلم و سخنان کیمیایی منتشر کرد. که البته تصویر بزرگ این گزارش، عکس بهروز وثوق‌ و مطالبی هم در مورد وی بود.

قطعاً این اتفاق، محصول سهل انگاری و بی تفاوتی نسبت به مشکلی است که به آن تذکر داده شد ولی با بی‌اعتنایی تمام کنار نهاده شد. دیروز چلچراغ خلافی انجام داده و با وجود هشدارهای لازم نسبت به آن، اقدام مقتضی صورت نمی‌گیرد. که نتیجه‌اش می‌شود تکرار آن توسط یک رسانه رسمی‌تر و معتبرتر‌ و بزرگ‌تر. و مطمئن باشید اگر امروز جلوی این اتفاق هم گرفته نشود، شاهد گسترش این هنجارشکنی و از آن وخیم‌تر، آغاز به هنجارشکنی های جدید خواهیم بود.

انتهای پیام /#

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
بولتن عزیز کدام مسئول، اگر مسئولان چراغ سبز نشان نداده بودند که همان چلچراغ هم اراجیف خودش را چاپ نمی‌کرد، بجای مسئولان همراه بنفش با معاندان فرهنگی باید فریاد زد آقایان مدعی العموم قوه قضائیه شما کجایید؟ دقیقا کجایید؟!
هیوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
جام جم این فیلم رو ساخته ساواک جلوه داده، از فیلم تعریفی نکرده که شما چنین زیرسئوال بردید
مدیر پایگاه مطلب را با دقت بخوانید
کوچکترین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
ترامپ با پاره کردن اسناد برجام تمام ژست غربگدایان داخلی و منادیان دیپلماسی لبخند و ذلت و تمامی نوکران اصلاح طلب خود را متکبرانه دور زد و تمسخر نمود و کار به جایی رسید که لیبرال‌های بنفش داخلی، همان نوکران آنگلوساکسونهای پلید و دانش آموختگان دانشگاه های آنان به فکر کلاهی جدید بر سر ملت ایران افتادند، کلاهی ذلیلانه بنام فروش نفت به اروپا در مقابل غذا و. . . یعنی از دادن امتیازات استثنایی و خیلی ویژه ایران در برجام به دشمنان ما نه تنها به هیچ دستاوردی نخواهیم رسید بلکه حتی با فروش نفت هم پول دریافت نکنیم و در ازای آن اروپا کالاهای مورد دلخواهشان را به ما بدهند که بخشی از آن غذا و دارو باشد (شما بخوانید طلای سیاه دریافت کند و مواد غذایی صدقه دهند که عزتی را با خون شهدا انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم بدست آورده ایم با چند امضاء نوکرانش به باد برود و متاسفانه بخشی از آن عزت هم پایمال شد )! این یعنی نهایت خباثت و خیانت و پلیدی طرفین برجام بهمراهی نوکران بنفش داخلی آنها.
حال که سوپر نفتکش ایران توسط نیروهای ویژه sbs انگلیس مورد راهزنی دریایی قرار گرفته و از طرفی کاملا مشخص است که با توجه به ابعاد و ظرفیت این سوپر نفتکش اساسا بنادر سوریه ظرفیت پذیرش چنین نفتکشی را نداشته و مقصد آن اروپا بوده، کاملا قابل نتیجه گیری میباشد که اروپاییان در مقابل همان تبادل نفت در مقابل کالا نیز به زیر میز زده اند و این یعنی فشار حداکثری با اجماع آمریکایی اروپایی، با چنین شرایطی دیر یا زود آبروی نوکران آنگلوساکسونها در داخل ایران و یا همان دانش آموخته گان لیبرال و اصلاح طلب منادیان دیپلماسی ذلت و غربگدا رفته و آخرین رمق خود را در فریب افکار عمومی می‌کشد.
دقیقا قصه چاپ برخی مطالب معاندانه در برخی جریانات از همینجا شروع می‌شود، بیاد داشته باشیم که در قصه فیلم پر مسئله رحمان 1400 از مدتها قبل مسئولان سازمان سینمایی از تخلفات اکران آن اطلاع داشتند اما چند هفته بعد از اطلاع از تخلفات توقیف اش کردند، به عبارت بهتر برای سرپوشی جریان سوختن اعتبار نوکران غرب در ایران و بی ارزش شدن این نوکران توسط امضاء برجام و تعهدات حداکثری ایران و سپس پاره شدنش توسط آمریکا و پایمال شدن عزت و منافع ملی ایران که هنوز هم ادامه دارد اما اصرار این نوکران در پایبندی ایران و به تعهداتش و اخیرا عملیات حقیرانه انگلیس علیه یک سوپر نفتکش ایرانی، لیبرال‌های سرخورده و بی آبرو سعی در انحراف اذهان با مطالب فیک اما عامه فریب خواهند نمود لذا جراید و سلسله سلبریتیها بدنام بی مرام و شوالیه های ناتوی فرهنگی غرب دو ابزار مهم انحراف افکار عمومی برای این معاندان و نوکران لیبرال است و این روند احتمالا با فضاحت روزافزون آنها سرعت بیشتری خواهد گرفت، شاید با درک این واقعیت‌ها بشود هماهنگی جراید و سلبریتیها را در یک موضوع بیشتر درک نمود!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
وقتی در این مملکت جای همه چیز عوض شده طبیعی است دو روز دیگر خانم ها فروزان و ایرن و گوگوش و لیلا و پری بلنده و پری کوتاهه اسطوره میشوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
از امثال شهاب حسینی هم بنویسید که بدنبال تطهیر این بازیگر فاسدالاخلاق سینمای ایران اند.
متأسفانه وضع خراب تر از این است که می بینیم.بدانید که سد شکسته شده و دیگر کاری از پطرس بر نمی آید که با وجود سن کم انگشت خود را داخل سوراخ سد نمود تا آب شهر را نبرد.
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
1
جناب ناشناس
شهاب حسینی به دنبال تطهیر بهروز وثوقی نیست.
اگر چه به برخی آثار بهروز وثوقی از نظر عرفی و شرعی ایراد جدی وارد است اما هر چیزی و کسی باید در زمان و مکان خودش قضاوت شود. بهروز وثوقی در مجموع بازیگر و هنرمند بزرگی است.
در یک نظام علوی اسلامی باید با دیده اغماض به برخی رفتارها نگاه شود.
مگر خودت اشتباه نداشتی جناب ناشناس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
کجای فیلم گوزن های کیمیایی (شوهر سابق گوگوش) سیاسی بود که متأسفانه بیش از 450 نفر از هم وطنان آبادانی ما به خاطر تماشای آن در سینما رکس سوختند.
خلاصۀ آن به این شرح است بخوانید و قضاوت کنید:
«مرد تحت تعقیبی به نام قدرت، پس از سرقت مسلحانه از بانک، خود را به دوستش سید رسول می‌رساند. سید مردی معتاد است و دوست دخترش فاطمه بازیگر تماشاخانه است. سید که مردی زبون است، با کمک معنوی قدرت به خودش می‌آید… ابتدا در مقابل مزاحم فاطمه و سپس صاحب خانه می‌ایستد و سپس هروئین فروشی را که او را به اعتیاد کشانده از پا درمی‌آورد. پلیس رد قدرت را در خانه سید می‌یابد و هر دو به دست پلیس کشته می‌شوند»
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
خانم بهار سلام/ نمی دانم چندساله هستید اما بهرحال اگر فیلمهایی که این بازیگر فاسد قبل از انقلاب اسلامی بازی کرده را دیده باشید متوجه خواهید شد که اشتباه ایشان فراتر از اغماض است. گرچه برخی از بازیگرانی که قبل از انقلاب در فیلمهای آنچنانی بازی کردند مورد رأفت جمهوری اسلامی قرار گرفتند ولی متأسفانه راه خود را ادامه دادند و چه بسا اگر آب بود به همان گونه که قبل از انقلاب بودند باز می گشتند چون شناگران قابلی هستند.
هیچکس منکر اشتباه نیست به هرحال انسان موجودی است قابل خطا منتهی این فرد را آنچنان دارند بالا می برند که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده و می خواهد با حضور وی دهن کجی بزرگی به جمهوری اسلامی کنند.
امثال بهروز وثوقی در خارج رویۀ گذشته خود را داشته و هیچ تغییری نکرده اند. و بازیگران فعلی بدنبال مطرح کردن این افراد فاسد هستند و اینکه نوشتم می خواهند آنها را تطهیر کنند سخنی گزاف نیست. و فیه تأمّل
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
جناب ناشناس
بنده هم هیچگاه از برخی آثار و فیلم های مزخرف و غیراخلاقی دوره پهلوی هیچوقت دفاع نکرده و نمی کنم و اصلا قابل دفاع نیست. اظهر من شمس.
بحث اینه که برخی واکنش های ما هم در برابر این گونه افراد اشتباه بوده و هست. امثال مخملباف نگاه کنید که اول انقلاب با رفتارهای تند و غیرمنطقی به اسم دفاع از دین چه بلایی سر برخی هنرمندان آورد و حالا هم عاقبتش ببینید. فااعتبروا ....
بحث رفتار منطقی و علوی گونه در برابر این گونه افراد است که با اغماض و توجه به وجوه و آثار مثبت آنها زمینه استفاده و بازگشت آنان فراهم شود.

مگر با نبود امثال جناب وثوقی اوضاع اخلاقی سینما و هنر هفتم ما مثلا اسلامیه؟
اتقاقا ایشان برایم قابل احترام هستند چون متظاهر نبودند.
این همه مفاسد اقتصادی و علمی که اپیدمی شده مگر مقصرش جناب وثوق و سایر هنرمندان خانه نشین هستند.
دلایل متقن زیاد است که مجال و مقالی جدید می طلبد.
یا علی
یاعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
بهار خانوم ،
افرادی که دوست دارند فردی مثل بهروز وثوق به سینمای ایران برگرده ( با عرض معذرت ) خودشون آدمهای مشکل دتری هستند . مگر ما این انقلاب را ارزان بدست آوردیم که اینگونه دارید قضاوت میکنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
خانم بهار
با سلام/ متأسفم که مسائل را با هم خلط کرده و چشم خود را به روی واقعیات بسته اید. یا از مسائل روی پرده و پشت آن اطلاع ندارید یا خدای ناکرده می خواهید آنها را توجیح نموده و به راحتی از آن عبور نمایید.
به فرمودۀ معصوم (علیه السّلام): «الرّاضی بفعل قومٍ کالداخل معهم» هرکس به فعل و کار قومی راضی و خوشنود باشد مانند آن است که با آنها در این کار سهیم است. امثال بهروز وثوقی که چون دین نداشتند به ریا متظاهر نبودند ولی تظاهر به فسق و فجور الی ماشاءالله در پروندۀ خود داشته و هنوز هم دارندو متأسفم که شما برای آنها احترام قائل هستید (البته فکر می کنم فقط بابت حرفه ای بازی کردن آنها باشد) حداقل جرم و خطایشان شرب خمر و زنا بوده است و اگر قرار بود آنها در محکمه ای محاکمه شوند حتماً به مجازات شلاق و سنگسار محکوم می شدند. حدود الهی وقتی مشهود شد مشمول مرور زمان نمی شود مگر فرد قبل از رفتن به محکمه توبه کند که بحث حقوقی مفصلی را می طلبد.
هر گناه و جرمی مجازات خاص خودش را خواهد داشت. کسی منکر فساد اقتصادی و علمی و ... که متذکر شدید نیست و این بدین معنا نیست که اگر مثلاً با فساد اقتصادی برخورد نمی شد معنایش این است که با مفاسد اخلاقی هم به دیدۀ اغماض بنگریم. اتفاقاً چه بسا فساد اخلاقی بدنبالش فساد اقتصادی را هم بدنبال داشته باشد.
پروندۀ فساد اخلاقی هنرمندان اگر بخواهد باز شود مثنوی هفتاد من خواهد بود پس خواهشمندم از این افراد فاسد و معلوم الحال بیش از این دفاع نکنید. والسّلام
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
جناب ناشناس
بنده هم با شما موافقم که نباید خلط مطلب شود و هرکس بابت هر کاری که کرده است باید تاوان پس بدهد.
من هم هیچگاه موافقم برخی آثار غیراخلاقی ایشان و برخی دیگر از هنرمندان نیستم.
حتی قطعا ایشان هم راضی نیستند خواهر و زن و مادر خودشان هم به عنوان هنرمند در آن گونه فیلم ها بازی کنند. حال خودشان بازی کردند قطعا محکوم است.
بله بنده هم به خاطر تلاش و حرفه ای گری ایشان را مدنظرم است .
منتها بحث این است نوع رفتار و واکنش ما هم به اشتباهات دیگران و از جمله جناب وثوق هم در برخی موارد تند و خارج از شئون اسلامی و رویکرد علوی گونه به جبران اشتباهات این هنرمندان بود.

رفتار غلط غلط است و کار بد بد است . چه من. چه شما و چه هر کس دیگر انجام دهد و اصلا بحثی نیست.
مهم عدم بصیرت ما در مواجهه با اشتباهات دیگران است.
بنده طرفدار بهروز وثوقی هستم اما طرفدار بی اخلاقی و هرزگی نیستم.
یاعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
بهار خانم شما طرفدار چی بهروز وثوق هستید . ایشان که از اخلاقی انسان سالمی نیستند .
بهار
|
Netherlands
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
جناب یاعلی
اگر اونجوری که شما می فرمایید بهروز وثوقی اخلاقا سالم نبود نبایستی در هنر بازیگری این همه پیشرفت می کردند و این همه محبوب میشدند. در کنار برخی فیلم ها ایشان فیلم تنگسیر.گوزن ها. قیصر. سوته دلان و.... هم فراموش نشود.
بله واقعا برخی فیلم های آن دوران واقعا وقیحانه و بی شرمانه بودند و خلاف عرف و شرع ما بود. حتی برخی بازیگران مشهور ما مثل جناب مرحوم انتظامی هم برخی آثار سبکمایه و غیراخلاقی دارند ولی نمی شود فقط بد ها را دید .
بنده به نظرم به جای برخوردهای قهری اوایل انقلاب( که تا حد زیادی طبیعی بود ) و گرفتن توبه نامه های صوری از هنرمندان سینما می توانستیم به نحو دیگری با آنان برخورد کنیم.
نه اینکه امثال مخملباف به اسلام و انقلاب هر کار ناشایستی کردند اما اکنون منکر همه چیز می شوند. امثال مخملباف ارثیه خوبی برای انقلاب و اسلام به جای نگذاشتند.
با همه ایرادها و اشتباهات جناب وثوقی ما هم باید قبول کنیم مسئولان ما هم اشتباه کردند و برخی جاها و موارد به نام انقلاب و اسلام تتدروی کردند . در حالیکه رحمانیت اسلام بر جباریت آن همواره غالب بوده است.
به امید بازگشت جناب بهروز وثوقی و به امید نبود رانت و پارتی و فساد در سینما.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
وقتی سلبریتی های بیسواد سیاسی مثل خیلی هاباتحلیل های آب دوغ خیاری برای کشورنسخه می پیچند ویاحرفهایی را که گارگردان سیاسی دردهانش میریزدبلغورمیکنندومثل خردجال عده ای محو خال وخط شده را بدنبال خودمیکشندسلبریتی های تاریخ گذشته وبدسابقه وبیسواد
هم سرقفلی پیدامی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
آقای بهارموضوع فساد گذشته بهروزوثوقی اگر بدون عذرخواهی ایشان اغماض شود تلویحا بعنوان یک امربدیهی تلقی خواهدشد.فردین درپاسخ به ابتذال درفیلمهای فارسی قبل ازانقلاب وبرای توجیه رقصهای نیمه لخت رقاصان وآوازهای بعدازعرق خوری قهرمان !!فیلم می گفت خوب مردم ما رقص دوست داشتندآوازدوست داشتند.
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
جناب ناشناس
بنده هیچگاه و حتی لحظه ای فیلم های بی مایه و توخالی برخی فیلم های فارسی را قبول ندارم و حتی آنها را تقبیح هم می کنم.
بحث بنده روی یک مورد است. استعداد و تلاش و بررسی کارنامه کلی هنری بهروز وثوقی است که به نظر بنده آقای وثوقی یک بازیگر و هنرمند خوب و کاربلدی هستند(البته آثار ضعیفی هم دارند).
با توبه کردن یا نکردن آقای وثوقی چیزی تغییر نخواهد کرد. بررسی علمی کارنامه هنری هر هنرمند و بازیگری خود مبین عملکرد و توانایی هنری هر بازیگر و هنرمندی است.
وقتی آقای وثوقی طبق معیارهای علمی بازیگر خوبیه دیگر ما نمی توانیم منکر توانایی و عملکرد خوب ایشان باشیم و اگر هم طبق همین مهیارهای علمی، بد باشد ما نمی توانیم به زور توجیح گر آثار او باشیم.
طبق نظر بیشتر عالمان و ناقدان هنر بازیگری ایشان بازیگر توانمند و تلاشگری بودند که این دیگر به میزان همت و تلاش ایشان بر می گردد نه مسائل دیگر.

اعتقادات و تفکرات انقلابی و دینی بنده هیچگاه موافق فیلم های مبتذل و کم مایه هیچ کس و هیچ دوره ای نبوده و نیست بلکه سخنم این است که برخورد اشتباه با رفتار اشتباه دیگران نه تنها مفید نیست بلکه نتیجه ای معکوس دارد.
اگر جناب وثوقی استباهاتی داشته اند حرفی نیست ولی نحوه رفتار و عملکرد ما هم در برابر ایشان و برخی دیگر از هنرمندان اسلامی نبود و به دور از منش و روش مولا علی بود.
یا زهرا مددی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
آقای بهارزندگی شخصی توام بافساد اشخاص وقتی ازپرده بیرون افتادباید مورد تقبیح قرارگیرد مخصوصا اشخاص شهره عام واگر اغماض شودتاییدی برمشروعیت فساد است فساد اخلاقی بهروز وثوقی برای همگان روشناست
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
ایشان مثل خیلی ازباصطلاح هنرمندان گذشته آثار باصطلاح هنری وزندگیشان که متاسفانه برای نسل جوان عصرخودالگو شده بودشباهت عجیبی دارد.درفیلم قیصربخاطر تجاوزناموسی درمجموع 5نفر بهمراه قهرمان فیلم کشته میشوندولی قهرمان اصلی فیلم درحالیکه نامزدی چشم براه داردخیلی راحت باوخیانت میکند.واقعیت هاییکه درزندگی شخصی علنی ورسانه ای شده این هنرمندان نیزبه وفورمیتوان دید.
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
جناب ناشناس
کسی مدعی نیست امثال آقای وثوقی از هر نظر کامل هستند و هیچ انتقادی بر آنان وارد نیست.
بلکه بحث این است
کتاب خاطرات فردین می خوانید کامل بخوانید و فیلم قیصر را به درستی تحلیل کنیم. اگر قانون و مدیران سالم و صالح در این مملکت حکمفرما بود هیچگاه خود قیصر علیه ظلم طغیان نمی کرد بلکه از طریق قانون عمل می کرد.

همچنین اگر شما بر مبنای فیلم قیصر می توانید ایشان را قضاوت کنید . خیلی های دیگر هم می توانند بر مبنای فیلم تنگسیر او را داوری کنند. که هر دو شیوه ناقص است .
برای بررسی کارنامه هنری یک فرد باید تمام آثار او را با تکیه بر شرایط روز و اوضاع اجتماعی و سیاسی جامعه آن روز قضاوت کرد.
من و شما چه بخواهیم یا نخواهیم ایشان در کلیت کار خود هنرمندی بزرگ و ماندگار هستند.
گر چه واقعا به برخی آثار او نقد جدی وارد است که بر خلاف سنت های فرهنگی و مذهبی ماست.
و البته در اینکه ایشان 40 سال است از عرصه سینما دور است علاوه بر افراد و مسئولان ناآگاه بلکه خود ایشان هم مقصر است و حرفی نیست.
ولی لطفا مطلق قضاوت نکنیم.
ایشان برای بنده قابل احترام هستند و قابل انتقاد.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین