کد خبر: ۲۷۸۶۶۶
تعداد نظرات: ۶۲ نظر
تاریخ انتشار:

آگهی دیسکوی زنانه در تهران! + تصویر

برنامه های مهمانی رقص و شادی و آواز پایکوبی تا جایی که اطلاع داریم با ممنوعیت از سوی اداره اماکن و نهاد های ارشادی روبرو می شده است و حتی گاهی با دستگیری از سوی نیروی انتظامی همراه بوده است حتی در موارد خانوادگی.

مدتی است اما با آگهی هایی روبرو می شویم که در متن آنها قید شده است مهمانی های رقص و پایکوبی با امنیت کامل و داشتن مجوز در سطح شهر برگزار می شود.

این برنامه ها عموما هم با حضور آقایان و هم خانم ها در سطح شهر برگزار می شد که در صورت مشاهده با آنها برخورد قانونی صورت می گرفت.

آگهی دیسکوی زنانه در تهران! + تصویر

طرحی که جدیدا مد شده است، برگزاری این نوع از مجالس تنها برای بانوان است که گویا از سوی مسئولین مورد توجه قرار گرفته است که برگزار کنندگان این برنامه ها موفق به دریافت مجوز شده اند. شما میتوانید با یک سرچ ساده اینترنتی به برگزار کنندگان این مجالس و دی جی های خانم برای مهمانی ها دست یابید.

مهام نیوز با یکی از این مراکز تماس گرفت. در این مصاحبه روابط عمومی یکی از این مراکز اذعان کرد: ابن برنامه کاملا قانونی و همراه با مجوز قانونی است البته به صورت فرمالیته. پولی از ما دریافت میکنند و از کلانتری بازرس می فرستند و فقط برای این می آیند که ببینند مشکلی نیست. همچنین ما درصدی از هزینه های دریافتی را صرف امور خیریه شیرخوارگاه آمنه می کنیم که همان برگه مجوز کار ما می شود. کار غیر قانونی نمی کنیم. نه آقایی هست نه نوشیدنی غیرمجازی. همچنین تمامی حضار خانم هستند و حتی دی جی ما خانم و بسیار حرفه ای است. همچنین برای بالا بردن امنیت مجلس تلفن های همراه شرکت کنندگان از آنها گرفته می شود و در صورت تخلف با آنها برخورد می شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
سينا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
6
4
عاشق انجاشم دستگیری از سوی نیروی انتظامی همراه بوده است حتی در موارد خانوادگی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
ناشناس 1419 این افکار پوسیده رو بریز دور محیط زنانه است یعنی نامحرمی نیست متوجه شدی یا نه؟
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
34
29
رقصیدن بهترین ورزش برای سلامت جسم و روح است و باید بیشتر از اینها ازش حمایت بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
محیط زنانه اشکالی نداره تازه باعث شادی مردم باشه که چه بهتر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
حالا میفهمم چرا فساد در پایتخت زیاده!! نگو پایتخت چنین افکاری داره! اخه خدا خیرتون نده! رقص اسلامیش دیگه چه صیغه ایه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
خدا شفات بده . در شرع مقدس رقص زنان در حضور همدیگر نیز مجاز نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
پایتخت خوب افکارت رو لو دادی
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
9
18
بعد از ایام "مبارک"…!
ای عجب از جهل بی پایان بشر!
یکی نیست بگه این راه که شما شروع کردین به پیمودنش رو خیلی کشورها از مدت ها پیش انتخاب کردن و …به چیز خوبی هم نرسیدن!
باید دید هدف از سوق دادن ذهن جوانان و خانواده ها و خانم ها بالاخص به سمت این دست هیجانات چیه؟
ذهن جوانان رو با معطوف کردن به چنین برنامه هایی از چه چیز می خوان منحرف کنن؟
آیا دختری که تمام دغدغه اش بشه مجلس رقص و وای امروز چی بپوشم و چطور آرایش کنم و پروتز و عمل زیبایی، واقعا زمانی خواهد داشت که به امور دیگر بپردازد؟مثلا خانواده…یا مثلا مملکت چطور اداره می شود…روابط دیپلماتیکمان در چه سطح است…با چه کسانی مراوده و بده بستان داریم. موضوعات اجتماعی و اخلاق مدنی و خانوادگی در چه وضعیست و الی آخر…!
ای بابا!

واقعا اینجا چه خبره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
اون چیزای بد که بهشون رسید چیه؟؟!!!
اگر منظورت فحشا و تجاوزه!! این موضوع در ایران بیداد میکنه!
کفی کمی حوادث رو بخونی!
به گفته رییس پلیس تهرات تجاوز به عنف در تهران دارای عدد 4.7 درصدص است!
میدونی یعنی چی!
یعنی از هر صد نفر 4 نفر مورد تجاوز قرار گرفتند!
در ضمن بیشتر افرادی که مورد تعرض قرار میگیرند به خاطر حفظ ابرو این موضوع رو گزارش نمی دهند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
ناشناس رو همین جهل و فساد اخلاقی امثال تو اینا حساب ویژه باز کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
جهل!!!!!!
کدوم جهل رو میگی!!!
منی که دارم هر روز افزایش فساد رو در کشور می بینم ، جاهل هستم!!!
مثل یک سیب کرم خورده شدیم که فقط ظاهر قشنگی داریم!!! یک عمر غرب رو مسخره کردیم.کمی تفکر هم از لازمه!!
اصلا تعریف شما از جهل چیه؟!!
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
متاسفانه کسانی که انتظار میره حافظ فرهنگ و اعتقادات ایران اسلامی وایرانی مسلمون باشند دارن برعکس قدم بر میدارند و انگار هدفشون اینه که آب افکار جوونها گل آلود باشه تا راحتتر بتونن تو هرج و مرج فکری ماهی بگیرند! که البته قبلا هم از این طریق ماهی های بزرگی گرفتند و هر روز هم دارند ورژن جدیدتری از سیاستهای کثیفشون رو به اجرا میذارن!
اول امید به خدا و دوم امید به خویشتنداری مردم!
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
12
19
مجلس رقص و پایکوبی با شئونات و ضوابط اسلامی .....
شخصی تعریف میکرد رفتیم برای ماموریت فنی و دوره آموزشی به فرانسه و اتفاقا تنی از اقوام آنجا پناهنده شده بودند و تلپ.
بعد از چند روز تماس گرفتند ( تا سوغاتی ها تمام نشده ) و ما را برای شام دعوت کردند .انکار و اسرار بالاخره رفتم .همه کاملا به سرعت غربی شده و مخلوط .شام آوردند با احتیاط پرسیدم ببخشید تهیه گوشت ذبح اسلامی سخت است به دردسر افتادید.و فریده خانم ( صغرا خانم سابق) گفت نه چه زحمتی اتفاقا من به منوش ( مم شعبون سابق ) گفتم همه شو ذبح اسلامی بخره حتی ماست و نان و سبزی خوردن آن هم ذبح اسلامیست نگران نباشید .بفرمائید از دهن افتاد.....
رقص و پایکوبی ذبح اسلامی؟؟؟
صلوات صد صلوات ...گشت ارشاد داره میاد
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
مجبوری ..بگی؟اینو نمی نوشتی میگفتن بی سوادی؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
علی| | ۲۳:۳۴ - مجبوری ..بگی؟اینو نمی نوشتی میگفتن بی سوادی؟
نه داش علی اگر کسی چیزی ننویسه از کجا باید بفهمند که چیزی ننوشته که باسواد باشه یا بیسواد .شما مطلب را نگرفتی .دارند زیر چتر لغات اسلامی تابو شکنی میکنند و فرهنگ ستیزی .
رقص و پایکوبی هر خانمی بخواهد برود خودش استاده و میدونه کجا بایستی رقصید فقط یک عده نشستند به ریش افراد بی غیرت و مرده عمودی میخندند که با دین و ناموس و فرهنگشون کاسبی میکنند بعد مثل بز نگاه میکنه میگه چه اشکالی داره مگه ؟؟؟؟ بعد غربیها روی ارزشهای ضد ارزش خودشون روزبروز محکمتر و معتقد تر میشوند .مشکل رقص خانمها نیست مشکل وادادن و بی غیرتی دینیست. رقص ذبح اسلامی !!! هم رسید ولی در جمهوری اسلامی ایران !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
13
5
این بهترین ورزش برای سلامت جسم و روح است احسنت به دست اندرکار محترم که با وجود محدودیتها این موهبت خداوندی رو داره احیا میکنه اونم بصورت مشروع
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
....۰۲:۲۶موهبت خداوندی رو داره احیا میکنه اونم بصورت مشروع....
میشه شما فقط لغت "مشروع " را معنی و تشریح کنی بقیه اش پیش کش !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
بانکها هم پول نزول میدن اونم بصورت شرعی چرا در مورد اونها نظر نمیدید
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
ناشناس| | ۱۳:۴۹ - بانکها هم پول نزول میدن اونم بصورت شرعی چرا در مورد اونها نظر نمیدید .....
دهها بار در همین سایت بولتن در مورد بانکهای ایران صحبت شده و نظر داده شده بزن در جستجو تا بیابی .فعلا موضوع رقص ذبح اسلامیست.
بی بی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
4
13
این آدما اصلا نمیدونن شادی چی هست.به محض اینکه چند حرکت ..انجام بدن میگن به آرامش میرسیم.نه دنبال آرامشن و نه دنبال حقیقت زندگی.امیدوارم که خدا هدایتشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
مگه قران خدا را نقض کردند یا قوانین الهی خدشه دار کردند شاید هم باب میل شما نیستند
بی بی
| United States |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
بله قرآن خدا رو نقض کردن.نه خودشون رو شناختن و نه خداشون رو و افتادن دنبال کارها بی خودی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
کجای قران نوشته حرام ست در محیط زنانه برای چی فتوای دروغ میدی از طرف خدا حرف میزنی بیار ایه شو ببینم
مدیر پایگاه بسياري از احكام شرعي در قرآن نيامده است وفقيههان براساس احكام كلي و سنت پيامبر واحاديث ائمه اطهار احكام جزييه را استنباط مي كنند .
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
دقیقا درست میفرمایید ، بزرگترین مشکل اینه که اینطور آدمها بتونن بفهمند آرامش واقعی که بالاترین اثرات مثبت رو روی فکر وروح انسان میذاره انجام این کارها نیست بلکه روش صحیح زندگی کردنه که کاملا روشن و واضح توی دستورات دینی بیان شده و آدم رو از انجام این جور کارها کاملا بی نیاز میکنه اما اشکال از انتخاب راه غلطه که آدم رو به ناکجاآباد سوق میده و از مقصد درست دور میکنه، هیچ کدوم از دستورالعمل های اینگونه ای(رقص و داروی آرامش بخش و...) نمیتونه به فکر و روح آدم آرامش همیشگی و عمقی ببخشه - تنها راه ، درست زندگی کردنه.
navid
|
United States
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
9
4
بابا ا ا ا ا ... ایران چه خبر شده ؟ ببندیم بار و بندیل و برگردیم . دارم میام به تهران دارم میام به تهران.عجب توافقی کردیما ا ا ......
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
2
6
درجواب ناشناس ۱۹:۴۰ ؛
شما عادت به ذهن خوانی دارید یا چون تنها اثر سوء ترویج این سبک زندگی رو همین یه مورد می دونید نام بردید؟

البته که موردی که نام بردین بسیار سنگین و باعث خسران جامعه است ولی عوامل مختلفی دست به دست هم داده تا به این وضع برسه که فقر فرهنگی و بضاعت فکری اندک که در پی خود خودنمایی های وحشتناکی که برخی بهش دچارن رو سبب میشه یکی از مهمترین عوامل هست، البته متأسفانه نه خودشون که معمولا گرگی شدن در لباس میش بلکه سایرینی که دچار بی احتیاطی میشن رو در خطر می ندازه !اما چیزی که مدنظر بنده است اینه که با ایجاد این دست مراکز و شکل قانونی بهش دادن کم کم راه برای موارد دیگر هم باز شده و مردمی که تمام فکرشان بشود،خور و خواب و خشم و شهوت ، تمام دغدغه شان می شود رفاه خود که برای رسیدن با این رفاه برایشان مهم نخواهد بود دیگران چه هزینه ای باید بپردازند…همچنین که در سکوت ملت های غربی و در سانسور خبری و جهت دهی سیاسی حوادث دنیا ،سایر کشورها به غارت می روند،مستعمره می شوند ،افریقا و عراق و افغانستان می شوند…متوجهید که؟
منتهی در این میان کشوری مثل کشور ما تبدیل به غول اقتصادی و اروپا یا امریکا نخواهد شد یا اگر هم شود در جایی که عرق ملی و غیرت وجود نداشته باشد تبدیل می شویم به ژاپنی که در سکوت ملتش چیزی مثل کاپیتولاسیون بر آن حاکم است و الی آخر…
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
10
5
شادی کردن مردم چه ایرادی داره در حالی که ایران دومین کشور غمگین جهانه اونم از فیلم هاشه که همش توش مصیبت هر کسی که باعث شادی مردم بشه مطمئن باشید جاش تو بهشت
مدیر پایگاه شادي كردن با حفظ شوونات اسلامي نه تنها اشكالي ندارد كه خوب هم هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
دومه؟ از کجا آوردی این امارو ایکاش برای باور پذیر تر بودن اسم اولیش و سومیش هم میآوردی!! تو که داری زحمت دروغ رو میکشی یه خورده پر پیمونه تر انجام بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
بولتن عزیز من از ایران پیغام دادم چرا با پرچم امریکا نمایش دادی
مدیر پایگاه بارها عرض كرده ايم كه اين بسته به سروري است كه بوسيله آن به اينترنت وصل شده ايد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
شادی کردن اشکالی نداره ولی هموطن عزیز مدتی پارتیهای مختلط با دیجی خانم و خواننده خانم دراه برگزار میشه و تبلیغ میکنن
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
5
1
خوب باید یه جایی باشد که مردم شاد هم باشند .چیز عجیبیه مگه.بالاترین درصد خودکشی تحقیق کنید مال کدوم کشوره.
پاسخ ها
بی بی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
مقایسه ی آمار خودکشی مردم کشورهای جهان با آمار شادترین مردم جهان انسان رو به شگفتی و تناقض وامیداره! آخه چطور ممکنه کشورهای اسکاندیناوی مثل فنلاند، نروژ، سوئد و دانمارک، در عین حال که جز 10 کشور اول رتبه بندی شادترین مردم جهان در بین 150 کشور هستند دارای بالاترین آمار خودکشی در جهان هم باشند؟؟؟ بطوریکه فنلاند در وضعیت قرمز قرار گرفته؟؟؟!!!! اما مثلا ایران که در رتبه ی 115 شادترین مردم جهان قرار داره دارای کمترین نرخ خودکشی باشه؟؟؟ اگر بفرض فنلاندیها از سر خوشی زیاد خودکشی میکنن پس یا نباید این مردمان رو جز شادترین محسوب کرد یا باید در تعریف واژه "شادی" تجدید نظر کرد چون این تمایل بالا به خودکشی گویای وجود بیماریهای روحی و روانی در بین این افراد هست.
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
2
5
خیلی از خانواده های فقیر و عیالوار هستند که واقعا تحت فشارند از همه جهت و جانشان به لبشان رسیده و زدند به سیم آخر حتی نوکر آنها هم فقیر است و راننده آنها هم فقیر است و کلفت آنها و آشپز آنها فقیر است معلم خصوصی بچه های آنها هم فقیر است و باغبان آنها هم فقیر.شما تصور بکن برای این خانواده غیر از پناه بردن به رقص چیز دیگری مانده است ؟ حالا تازه این رقص ذبح اسلامیست و شرعیست .مگر نه اینکه با مال حلال و حقوق طیب و طاهر حقوق این همه آشپز و راننده و خیاط و باغبان ....را میدهند پس انتظار داری بروند زیات غیر شرعی؟؟ یا بروند جلسات رقص غیر شرعی ؟ بیچارها مجبورند , مجبور , میفهمی؟ اگه تو اقیانوس کوسه دنبالت گذاشت متوجه میشی چرا مجبورن. مزاحم رقصشون نشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
دوست ناشناس عزیز ، متن حضرتعالی واقعا بی معنی و نشان دهنده خواسته های نافرجام درونی شما که ...
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
...۱۵:۳۹.... نشان دهنده خواسته های نافرجام درونی...؟؟؟!!!!!
بنده خدا زحمت کشیده لغت به هم جوش داده ... خواسته های نافرجام درونی....
به یارو گفتند رفتی خواستگاری لغات قلمبه سلمبه بگو تا خانواده عروس راضی شوند.
از خواستگار پرسیدن با چی اومدی خیابون ما که مسدوده گفت با کشتی اومدم تا چهاراه اولی وسوار هواپیماشدم کوچه بغلی پارک کردم بقیه اونهم با هلی کوپتر پرواز کردم روی پشت بامتان نشستم. تا به خواسته های نافرجام درونی خودم برسم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
ناشناس آلمانی خودت هم متوجه تراوشات نامفهوم مغزت نیستی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
ناشناس آلمانی عزیز ، بهتر از از خاطرات دوستان اروپا رفته تان یکی را تعریف می کردید تا این جک بی معنی!!!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
ناشناس| | ۱۰:۰۲ - ناشناس آلمانی عزیز ، بهتر از از خاطرات دوستان اروپا رفته تان یکی را تعریف می کردید تا این جک بی معنی!!! ....
بعله بعله دقیقا حق باشماست خاطره بسیار خوب است و آدمها وقتی کم میآورند!! و احساس میکنند همه چیز دارد از دست میرود!! و دیگر چند وقتی است از تیتر رسانه ها حذف شده اند یکباره خاطره تعریف میکنند .خوبی خاطرع اینست که شاهدش خود آدم تنهائی بوده و خاطره را میشود همیشه نسبت به موضوع روز آنرا تغییر داد.
واما خاطره :
یکی از دوستان ما که آرزو و حسرت اروپا رفتن داشت و ازحسادت و بغض نزدیک به ترکیدن بود آمده بود 10 روز مرخصی!! که هم سری به بولتن بزند و هم سری به کانال سوئز!! خلاصه بعد از کل کل کردنهای فراوان مثل همیشه کم آورد و مثل همیشه بعنوان ناشناس نوشت :
ناشناس آلمانی خسته نشدی تمومش کن دیگه !! و ما هم مثل همیشه خودمان را به کوچه علی چپ زدیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
2
إ ، بولتن چرا نظرات و منتشر نمی کنی؟
مدیر پایگاه كدام نظرات را ؟
سرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
5
4
اگه محیط کاملا زنانه باشه و از حد نگذره کارشون ایرادی نداره زیاد هم سختگیری کار درستی نیست
مدیر پایگاه طبق فتوي كدام مجتهد!؟
پاسخ ها
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
طبق عقل خود انسان اعتدال در هر کاری بهترین کار ممکنه
بی بی
| United States |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
فتوای مراجع در باره مراسم عروسی هست.که اونم مشخصه باید چطور باشه.اینجا هدف عروسی نیست خوشگذرونی و وقت گذرونی بیهودست و البته برای صاحب آگهی کلی منفعت مادی داره.
ویجویی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
بی بی هدف هر چی باشه خب تو نرو اونجا چیکار به بقیه داری؟ اگه اونا به تو گیر دادن چرا چادر سرت میکنی تو هم به اونها گیر بده
کتی
|
Romania
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
3
1
دمشون گرم به فکرشادی ملتن.درضمن تنها چیزی که برای مسلمان مهمه قرانه.وچیزی که درقران حرام نیست ازاده.نظر خارج ازقران هم اصلا مهم نیست
مدیر پایگاه اگر خود قرآن گفته باشد که به سنت پیامبر مراجعه کنید چه ؟وقتی خود قرآن می گوید که به از صاحب امر اطاعت کنید چه ؟
پاسخ ها
بی بی
| United States |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
میدونی چیه کتی شما یا قرآنو نخوندی یا اگرم خوندی داری مغرضانه می نویسی.این کارها جزو لعب ولهو قرار میگیره که به معنی کارهای
بیهودست.کارهای بیهوده هم که میدونی منفعتی برای آخرت انسان نداره و ارمغانش برای دنیای اون فرد دورشدن از راه حقه،البته به صورت یواش یواش.
آرام دوستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
1
4
زهرا ،ممنون برای تحلیلهایی که داری ،کاملا باهات موافقم
پاسخ ها
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
نظرات زهرا خانم بسیار بسیار به نظرات آقایون شباهت داره، نوع کلمات بکار گرفته شده، نوع چینش کلمات و همچنین عدم لطافت زنانه در جمله ها نشاندهنده ی آنست که یک آقایی با اسم مستعار "زهرا" اقدام به کامنت گذاشتن میکند. البته همیشه استثناء وجود داره و ممکنه به میزان یک در میلیون اشتباه حدس زده باشم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
پای تخت بازم مثل همیشه عجب اعتماد به سقفی داری؟؟؟!!!
یعنی اعتماد به نفس تورو اگه هر کی داشته باشه عمرا افسردگی بگیره!
زهرا خانم از کاربران بسیار هوشمند بولتنن که همواره نظرات جامع و مستندی دارن و از نظراتشون خیلی استفاده می کنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
بابا مجسمه عقل !پای تخت تو که اینقدر باهوشی،روووشنفکری،تیزی واز لابلای کلمات جنسیت رو پیدا میکنی اگه گفتی من کیم؟اگه اسمم رو گفتی دیگه واقعا می فهمم یه چیزی بودی ولی کنار گذاشتنت
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
فقط کافیست در تمام کامنت های کاربر محترمه سرکار خانم زهرا , به متانت طبع و سنگینی گفتار و کلام و منطق و نوع برخورد ایشان مدام نظر افکنی .ایشان خانمی هستند با شخصیت ثابت و استوار و دقیقا میدانند چه میگویند و چه مینویسند. تمام افرادیکه به ایدئولوژی خود تحقیقی و نه موروثی معتقدند , صلابت گفتار دارند. چه مرد و چه زن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
جناب ناشناس آلمانی بنده معتقد هستم شما نتنها دارای ایدئولوژی تحقیقی بلکه صاحب ایدئولوژی موروثی هم نیستید!
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
ناشناس| | ۱۳:۰۹ - جناب ناشناس آلمانی بنده معتقد هستم شما نتنها دارای ایدئولوژی تحقیقی بلکه صاحب ایدئولوژی موروثی هم نیستید! ...
جناب ناشناس آلبانی ۱۳:۰۹ زحمت کشیدید و نظر دادید ممنون .
از کرامات کاربر ۱۳:۰۹ اینست
شیره را خورد گفت شیرین است.
شخصی که بشدت کوشش کرد با همه قوا کل روز برای مخالفینش اثبات کند خدا وجود دارد بالاخره اواخر شب خسته شد و خوابش برد و در خواب دید افراشته ای ! از طرف حق! برای او پیام آورد : ممنون که ما را ثابت کردی داشتیم از تنهایی و بی یاوری میمریم!!! زخمت کشیدید.هه هه
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
1
2
ممنون آرام دوستی عزیز !
اما جناب پایتخت مثل اکثر مواقع بازم اشتباه کردی!
من نمیدونم خانم های دورو بر شما چطوری حرف می زنن؟به نظر شما در یک خبرگزاری و هنگام درج نظرات آیا باید دخترانه برخورد کرد؟
اصلا مردانه صحبت کردن چه صیغه ایست؟این یه توهینه!
خانم های دورو بر شما هنگام صحبت راجع به یک موضوع جدی طنازانه برخورد می کنند؟یا کودکانه حرف می زنند؟
:/
اگر اینطور است توصیه می کنم در معاشرت هایتان تجدید نظر کنید اینطوری نگاه بدبینانه تان نسبت به بانوان این سرزمین اصلاح خواهد شد!
البته قبول دارم که قدری محکم می نویسم و حرف می زنم ، و همیشه تاوانش رو هم دادم و میدم!
احتمالا از یک میلیون حدستون فقط یکیش درست از آب در میاد :)
مدیر پایگاه البته اصل موضوع مهم نيست واين مته به خشخاش گذاشتن هم لازم نيست .ما نظر به محتواي سخن مي كنيم ونه اينكه چه كسي گفته است . مهم منطق و وزانت يك سخن است ونه مرد يا زن بودن گوينده آن .
پاسخ ها
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
من قصد توهین نداشتم فقط همواره شعارم اینه که هرکس یا هرچیزی باید در جای خودش باشه و استفاده بشه، خانمها باید در جاهای جدی، جدی برخورد کنن ولی در جایگاه زنانه نه مردانه(خطاب به شما نیست فقط چون بش اشاره کردید خواستم جواب بدم)، من فقط انگشت به دهن موندم که چرا ملت ما از تجربه هاش درس نمیگیره!!! مثلاً همگی ما میدونیم که دوچرخه سواری برای بدن بسیار مفیده و در بسیاری از کشورها از آن برای سلامت جسم و شهر بهره میبرن ولی دلیل نمیشه که ما هم در تهران از فردا با دوچرخه سرکار بریم، با این هوای آلوده و رعایت نکردن اصول رانندگی از سوی رانندگان این عمل بسیار احمقانه است پس نتیجه اینکه دوچرخه سواری در شهرهای بزرگ ما بجای منفعت خطرآفرین است. یا مثلاً همگان اذعان دارند که درس خوندن خوبه ولی این دلیل نمیشه که بچه ها رو مجبور کنیم که در تابستان که فصل تفریح و بازی هستش درس بخوانند!!! از کلاسهای تقویتی گرفته تا کلاسهای تست زنی برای دبستانیها!!! به نظرتان خنده دار نیست؟! پس هر چیزی که در جای خودش نباشد قابل انتقاد است.
نگارستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
2
1
از قدیم سال 70 به بعد تهران کاباره هم داشت...
تعجب و تازگی نداره...احیای مودبانه صنفه...!!
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
0
2
ممنون از ناشناش ۱۴:۴۶:)
من نمی فهمم بولتن؛این چه تفکریه که برخی دچارشن!
درسته که مدارسمون دخترانه و پسرانه است که صد البته شیوه ی درستیه ولی کتب و مقالات و دستور زبان فارسی و آیین نگارش ما که دخترانه و پسرانه نبوده!من اصلا نمی تونم تصور کنم چطوری میشه دخترانه یا پسرانه یا زنانه یا مردانه نوشت!مگر اینکه بخواهیم گپ و گفت های محیط های دوستانه و شخصی رو به نگارش در بیاریم که قضیه اش متفاوته!هر چند هر طوری نگاه می کنم نگارش با گفتگوی محاوره ای تفاوت بسیار زیادی داره!
ولی اگر واقعا تفاوتی وجود داره یکی من رو راهنمایی کنه!
اینم بگم که من به خانم بودنم افتخار می کنم،اصلا هم دوست ندارم پسر به دنیا می اومدم،هر چند که آقایون به واسطه ی زور بازو شون در مقابل قدرت بدنی کمتر خانم ها در طول تاریخ کلا دنیا رو به نفع خودشون مصادره کردن!
این حرفامم مته به خشخاش گذاشتن نیست بولتن!
مدیر پایگاه ما که در این بحث نظر شمارا تایید کردیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
خواهش می کنم خواهر گلم.
الهی نسلتون و همفکرانتون دوصد چندان بشن.
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
ببینید بحث سر برتری جنس خاصی نیست بلکه بحث سر اینه که هر جنسی بهتره در جایگاه خودش نقش آفرینی کنه، همانطور که خانمها از پسرایی که خودشونو شبیه به دخترآ میکنن متنفرند ماها هم از دخترها یا خانمهایی که مثل پسرها رفتار میکنن متنفریم شاید برخی از پسرها بخاطر وجود زمینه های سوءاستفاده بیشتر از دخترهای پسرنما استقبال کنند ولی همین پسرها در نهایت با دختران ساده ازدواج میکنند نه دختران پسرنما!
و اما تفاوتهای نگارش آقایان و خانمها کاملاً برپایه های علمی استوار است و این بخاطر استفاده از سطح وسیعتری از مغز خانمها نسبت به آقایان در جهت گفتار و نوشتار است و بخاطر همین است که مهارتهای گفتاری دختران همواره 5 سال جلوتر از پسران است. در حالیکه در پسران مهارتهای فلسفی و درک مطلب بسیار بالاتر از دختران همسن دیده میشود.
دایره لغات دختران و خانمها با پسران و آقایان فرق میکند و همچنین نوع چینش این لغات در جمله ها توسط خانمها با آنچه که آقایان بکار میبرند بسیار متفاوت است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
0
2
خداا بو خیر به بکنه
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
1
1
ناشناس ۲۳:۰۱
ممنون نظر لطف شماست!
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
1
1
جناب پایتخت شما و همه آدم ها می تونن دنیا رو از زاویه ی دید خودشون ببینید اصلا بواسطه ی اختیار این حق انسان هاست حتی اگر بخوان تنها بر اساس تجربیات خاص خودشون و نه از زاویه ی اصول و قواعد و قوانین دنیا به زندگی نگاه کنن و این باعث بشه تجربیات خودشون رو به عالم تعمیم بدن به عنوان یک اصل،اما دلیل نمیشه بخواهیم دیگرانی رو که خارج از چارچوب "قواعد خودساخته ی "ما هستند و نه قوانین و سنت های جاری بر آفرینش دنیا، در اشتباه ببینیم!
زمانی ما می تونیم محکم و با صلابت از اصول صحبت کنیم که این اصول در طی تاریخ امتحان خودش رو پس داده باشه اون هم با تکیه بر اینکه افراد بزرگ و عالم و عارف به الله پشتیبانی کرده باشن این اصول رو!
من تلاشم اینه تجربیات شخصی خودم رو به جامعه بشری دیکته نکنم و تعمیم ندم چرا که ممکنه اتفاقی که برای من افتاده به هزار شکل مختلف و با نتایج متفاوت برای دیگران حادث شده باشه!
مشکل افرادی مثل شما اینه که فکر می کنن فقط خودشون فکر و درست فکر می کنن و حاضر نیستن زاویه ی دید دیگران رو تجربه کنن!
و مسأله ی دیگه اینکه فکر می کنن فقط آقایون فکر می کنن و توانایی صحبت منطقی رو دارن که پرداختن به دلیلش در حوصله ی این بحث نیست!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
1
می دونی پایتخت شما مشکلت سبک فکر منه نه خانم یا آقا بودن!
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین