کد خبر: ۲۷۵۳۵۵
تعداد نظرات: ۶۴ نظر
تاریخ انتشار:
پیش بینی یک مدیر با سابقه در سال 92 در مورد قطعی شدن توافق ؛

نان عده ای در جنجال آفرینی است، پرونده هسته ای در ژنو بسته شد و توافق قطعی است

الان نيز برخي از گروه های سیاسی و نمايندگان مجلس هستند که شلوغ‌کاري مي‌کنند. در حالي که خودشان نيز مي‌دانند که ديگر همه‌چيز تمام شده و توافق ژنو شکسته نمي‌شود. اما نان اينها توي جنجال است./ 30 سال است که با روحانی رفیقم اما پیشنهاد دبیر شورای امنیت ملی و وزرات را نپذیرفتم / رياست‌جمهوري در ايران 5ساله است. نه چهارساله و نه 8 ساله
گروه سیاسی -  در بهمن ماه 1392 یکی از نشریات کشور مطلبی را در مورد پیش بینی یکی از مدیران با سابقه کشور با عنوان "پایان یافتن مذاکرات و توافق ایران و 5+1 و بسته شدن پرونده هسته ای در مذاکرات ژنو" منتشر کرد که وی در گفت وگویی که با خبرنگار این نان عده ای در جنجال آفرینی است، پرونده هسته ای در ژنو بسته شد و توافق قطعی استنشریه هنگام بازگشت از سفر رئیس جمهور و هیات همراه به خوزستان اعلام کرده بود که توافق در ژنو عملا نهایی شده و در یکی دو سال آینده مراحل اداری و سیاسی آن انجام خواهد شد و توافق ایران و 5+1 قطعا تحقق خواهد یافت.  

 به گزارش بولتن نیوز، نظر به اهمیت  پیش بینی این مدیر باسابقه کشور، مبنی بر تحقق توافق هسته ای و نهایی شدن مذاکرات هسته ای، اقدام به بازنشر این مطلب  پس از گذشت یک سال و نیم از این پیش بینی کرده ایم و نکات قابل توجه دیگری را نیز که مدیر مذکور مطرح کرده خالی از لطف ندانستیم.
 
خبرنگار این نشریه در بازگشت از سفری به جنوب کشور، به طور اتفاقی در کنار صندلی این مدیر با سابقه کشور می نشیند، و در گفت وگویی عادی نظر او را در مورد موضوعات روز سیاسی کشور جویا می شود و مدیر مذکور در رابطه با توافق هسته ای و سایر مسائل روز کشور نکاتی را مطرح می کند.
نویسنده این نشریه می نویسد: از فرودگاه آبادان به تهران برمی گشتم که متوجه حضور یکی از مدیران با سابقه کشور که در هواپیما کنارم نشسته بود شدم.

او سال ها مدير يکي از سازمان‌هاي بنيادي مهم ايران بوده و سال ها تجربه مدیریتی  و تلاش برای بهبود قطب های اقتصادی، صنایع و بخش های مختلف جامعه را در کارنامه خود دارد. بیشتر به کار و فعالیت و مدیریت اشتغال دارد تا گفت وگو با رسانه ها و مطرح شدن در تریبون های عمومی..
در جريان سفر به جنوب و بازدید از مناطق و طرح های سرمایه گذاری مختلف که با افتتاح رئیس جمهور و برخی اعضای دولت همراه بود،  شاهد بودم که مدیر مورد نظر که حالا در هواپیما کنار او نشسته ام، مرتب همراه رئيس‌جمهور در اغلب جلساتي که برگزار مي‌شد، حضور داشت و نظر می داد و توصیه های کارشناسی ارائه می داد. 

نان عده ای در جنجال آفرینی است، پرونده هسته ای در ژنو بسته شد و توافق قطعی استهميشه علاقه‌‌مند بودم که با او درباره مجموعه تحت مدیریتش مصاحبه کنم.  اما او اهل مصاحبه نيست. در هواپيما نيز وقتي خودم را به او معرفي کردم،‌ گفت: مصاحبه نمي‌کنم و مي‌خواهم در طول مسير بخوابم.
 اما او نخوابيد. اگرچه مصاحبه رسمی نيز نکرد.در نتیجه با هم درباره حواشي سياست، حسن روحاني، پرونده هسته‌اي، روابط ايران و آمريکا و پرونده هسته اي ... صحبت های پراکنده ای داشتیم.
 ابتدا از او پرسيدم چرا به دولت نرفته و چرا هيچ سمتي قبول نکرده اما اکنون پا به پاي حسن روحاني در سفر خوزستان او را همراهي مي‌کند؟
او پاسخ داد: حدود 30 سال است که با روحاني «رفيق» هستم. پس از انتخابات رياست‌جمهوري نيز چند بار به من پيشنهاد داد که پستي را بپذيرم اما گفتم من سياسي نيستم و حوصله‌اي برای این کارها نيز ندارم.
آقای روحانی رئیس جمهور، سمت دبيري شوراي عالي امنيت ملي و چند تا از وزارت‌خانه‌ها را پيشنهاد داد. 
اما گفتم نمي‌پذيرم. البته منظورم این نبود که به او کمک نکنم. الان نيز در اين سفر به خوزستان چون خودم اهل جنوب هستم، او را همراهي کردم و نکاتي را که لازم بود، به رئیس جمهور گفتم و توصیه ها و مشورت های لازم را ارائه دادم. 

ریاست جمهوری 5 ساله است 

او معتقد است که رياست‌جمهوري در ايران 5ساله است. نه چهارساله و نه 8 ساله 
اين نکته را به احمدي‌نژاد هم گفتم. به آقاي خاتمي نيز گفته‌ام. ديديد که احمدي‌نژاد در دوره دوم، فقط يک سال رئيس‌جمهور بود. از سال دوم دوره دوم ديگر رئيس‌جمهور نبود. قهر کرد و مسائل ديگر. الان نيز اين را به آقاي روحاني گفته‌ام. من فکر مي‌کنم روحاني هم از آقاي خاتمي و هم از احمدي‌نژاد باهوش‌تر است و سنجيده رفتار مي‌کند.

مذاکرات هسته ای در ژنو تمام شد نظام تصميم به بسته‌شدن پرونده گرفته است

سخن ما آرام‌آرام به پرونده هسته‌اي کشيده شد. از او پرسيدم به نظر شما پرونده هسته‌اي بسته مي‌شود؟
در حالي که چشمانش را مي‌ماليد، گفت: هسته‌اي؟ تمام شد! همان روزي که توافق ژنو صورت گرفت، همه چيز تمام شد.
گفتم: ولي منتقدان دولت چنين نظري ندارند و برخي تلاش مي‌کنند چوب لاي چرخ دولت بگذارند.
گفت: بي‌فايده است. توافق ژنو، مانند قرارداد 598 است. نظام تصميم به بسته‌شدن اين پرونده گرفته است. آنچه از الان به بعد اتفاق نان عده ای در جنجال آفرینی است، پرونده هسته ای در ژنو بسته شد و توافق قطعی استمي‌افتد، فقط جلسات کاري است. قرارهايي که براي تسهيل کار هستند. 

نان عده ای در جنجال است پرونده هسته ای بسته شد 


ديگر نه آمريکا و نه ايران، قصد کش‌دادن اين ماجرا را ندارند. ايران به دانش هسته‌اي دست يافته و دنبال بمب اتم هم نيست. حالا اگر يک عده‌اي شلوغ‌کاري مي‌کنند و مي‌خواهند سنگ بيندازند، براي اين است که خودشان روي خط باشند. 
من به چند نفر از آنها نيز پيغام داده‌ام که شلوغ‌‌کاري نکنيد اما آنها گوش نمي‌دهند. کار خودشان را مي‌کنند. مي‌خواهند خودشان را زنده نگه دارند. خاطرم هست در مجلس دوم، آيت‌‌الله خلخالي رد صلاحيت شده بود. پيش من آمد و با هم صحبت مي‌کرديم. عليه شوراي نگهبان و ديگران صحبت مي‌کرد و بعد مصاحبه‌‌هاي تند و تيزي کرد. گفتم شلوغ‌کاري و جنجال نکن. 
خلخالی گفت: نون ما در جنجال است. اگر اين کار را نکنيم، کار ما پيش نمي‌رود.
الان نيز برخي از نمايندگان مجلس هستند که شلوغ‌کاري مي‌کنند. در حالي که خودشان نيز مي‌دانند که ديگر همه‌چيز تمام شده و توافق ژنو شکسته نمي‌شود. اما نان اينها توي جنجال است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
17
9
بله واقعا عده ای نانشان در شلوغ کاری است و به هیچ صراطی مستقیم نیستند . بنظرم حتی اگر یکی از معصومین (ع) بیاید و بگوید حداقل این موضوع را رها کنید ول کن نیستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
نون شما در چیه ؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
اوباماست رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی اختصاصی با نیویورک تایمز با تأکید چند باره بر اینکه ایران یکصد و پنجاه میلیارد دلار پول بلوکه شده دارد، اظهار داشت: «150 میلیارد دلاری که ایران خواهد گرفت، پول بادآورده نیست، بلکه پول‌های خود ایران است که از طریق فروش نفت به دست آورده بوده و صرفاً به علت تحریم‌های بین‌المللی (در بانک‌های خارجی) مسدود شده بوده است.»
غصه نخورید پولهای نفت که دزدیده شده بود البته توسط بانکهای غربی آماده بازگشت به ایران شده اند بعد با پمپاژ پول نفت به داخل بازار نون و نان هم فراوان عرضان ( منظور عرضه ) خواهد شد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
چرا نام این مدیر با سابقه درج نشده است ؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
17
9
از این برادر بزگوار باید بخواهیم با اطلاعاتی که دارد از گروه همیشه طلبکار و جنجال آفرین بیشتر بگوید و علت اصلی مخالفتاشان خصوصا با توافقی که کل نظام پشت سر آن است را تشریح کند . بنظرم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت .
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
17
8
مشخص است که عده ای نانشان در غوغاسالاری است و با تحریم ها کاسبی کرده اند آنها آخرین تلاش هایشان را هم خواهند کرد تا بلکه آب رفته را به جوی برگردانند .
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
14
8
بنظر من این یک مسئله امنیت ملی است و با کسانی که مخالفتشان را از انتقاد تندتر و عملی تر می کنند باید با آنها برخورد شود .
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
5
12
کاش اسم این مسوول را می گفتید
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
17
6
شرایط منطقه خیلی حساس و خطرناک است و این توافق برای ما خیلی خوب بود کاش بعضی ها این موضوع را درک می کردند .
iuy
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
5
20
یعنی کسی حق انتقاد ندارد و نباید حرفی در مورد این توافق بزند ؟
مدیر پایگاه انتقاد با جار و جنجال و دروغگویی و اتهام زدن و مایوس کردن مردم تفاوت دارد . یک منتقد می گوید مثلا با فلان روش امتیازات بیشتری بدست می آوردیم یا فلان بند با این جمله بهتر بود و امثال اینها. کسی که با پس و پیش کردن جمله ها و حوادث و رویدادها سیاه نمایی می کند او منتقد نیست او دروغگوست وبه مردم جفا می کند آن هم در حساسترین شرایط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
بولتن با شانتاژ تبلیغاتی نمیشه به پیروزی دورغین رسید . قبلا هم دو بار مارش پیروزی نواخته شد و مردم را برای قر دادن و رقصیدن به خیابانها کشاندند
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
8
8
این یک مسئله ملی است وهمه باید متحد و یکپارچه پشت آن بایستند و جواب جاهلان را بدهند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
منظورت ازهمه همون 18 میلیون نفر دیگه
صحرایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
16
8
آقا چرا صریح و ساده نمی گویید که عده ای آرامش مردم را نمی خواهند ، رفاه مردم را نمی توانند ببینند ،نان آنها در دعوا و خشونت است و همیشه دلشان می خواهد که کشور حالت بحرانی داشته باشد .
پاسخ ها
مهدی م
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
فقط نه در دعوا بلکه در بالا نگه داشتن نرخ ارز و جلوگیری از کاهش تعرفه خودرو و دستکاری بورس و ... است. چپ و راست هم نمی شناسد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
جناب صحرایی گران شدن 18 قلم از کالاهای اساسی به شما آرامش میدهد ؟ نوش جانتان !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
دعوا رو که شماها در سال 88 شروع کردید
یدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
15
5
ترا بخدا جلوی اینها را بگیرید ، مردم احتیاج به آرامش دارند ، این تحریم ها به مردم خیلی فشار آورده است خیلی از کارگران در کارخانه ها و شرکت ها ماههاست که حقوق نگرفته اند چرا این ها رحم ندارند ..شاید خودشان در رفاه و آسایش بسر می برند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
آنهایی که رحم نداشتند فتنه گران 88 بودند عزیز من
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
6
18
بابا چه توافقی ؟چه کشکی آمریکا می خواهد ما را خلع سلاح کند و با تضعیف ما زمینه حمله را فراهم کند
مدیر پایگاه اتفاقا این ملت بزرگ ایران است که با منطق و متانت آمریکا را خلع سلاح کرده اند و هر نوع بهانه را از او گرفته اند . در چنین شرایطی کوچکترین شیطنت او با قاطعیت از طرف ملت پاسخ داده خواهد شد و جهان هم به حقانیت ما پی خواهد برد تازه راه بازگشت ما همانطور که جناب آقای روحانی گفته اند باز است و اگر طرف های ما بر تعهد خود پایبند نباشند چنان خواهیم کرد که در تصورشان نگنجد . اگر کوچکترین خلف وعده ای دیده شود سانتریفوژهای ما به صد هزار خواهند رسید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
اینو روحانی گفته ؟ خطاب به اوبامای مودب با هوش ؟
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
4
13
خدا را شکر ،کشور ما لیاقتش خیلی بیشتر از امارات و ترکیه هست که این همه پیشرفت کرده اند و رفاه مردمشان هم بالا رفته است . مردم ما هم باهوش تر و هم بافرهنگ ترند .
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
18
5
بنظر من دولت با اینها نباید مماشات کند ، برخورد هم لازم نیست فقط باید آقای روحانی با مردم حرف بزند و منافع آنها را افشا کند .آقای روحانی با مردم سخن بگو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
منظورت از مردم فقط همون 18 میلییون نفر که به ایشون رای دادنه دیده
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
حرفای روحانی فقط بین کسانی که بهش رای دادن خریدار داره زیاد دلت رو خوش نکن به اینکه روی بقیه مردم تاثیری داشته باشه البته اینجور جدایی ها از سال 88 به اینور به وجود اومد وگرنه قبل از اون انتخابات کذایی هر کسی رئیس جمهور میشد برای مردم فرقی نمیکرد چپیه یا راستی...اما دیگه از این به بعد ملت حساس شدن که طرف راست یا چپ
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
باید آقای روحانی با مردم حرف بزند....
فقط خدا کنه اینبار در حرفاش آدرس امکان زیاد گرم را به مخالفان ندهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
11
5
کاملا مشهود است که افراد خاص یا یک طیف خاص اجتماعی نفع اقتصادی ،سیاسی و از همه مهمتر منافع 'اعتقادی' خود را در ادامه یافتن تحریمها جستجو می کنند و به هر طریقی جنجال آفرینی میکنند.
برای خودم بسیار جالب بود که عده ام ای از دوستان ارزشی زمانی که جلیلی از مذاکرات بر می گشت با سلام و صلوات از او استقبال می کردند و همین افراد ظریف را با پلاکار د و شعار و ناسزا و 'مرگ بر سازشکار' مورد عنایت قرار می دادند و این افراد نه تفکر دارن و نه بصیرت فقط و فقط 'خط میگیرند'!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
فقط نه در دعوا بلکه در بالا نگه داشتن نرخ ارز و جلوگیری از کاهش تعرفه خودرو و دستکاری بورس و ... است. چپ و راست هم نمی شناسد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
انقدر توافق توافق توافق کردید که این توافق باعث شد که گرانی 18 قلم از کالاهای اساسی تحت الشعاع قرار بگیرد !
آقا ما دلواپس شما بی غیرت نباشید .
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
جالبه کارهای شاز خودشون رو تو فتنه 88 به همین زودی فراموش کردید جناب بابصیرت!!! احتمالا غیر ارزشی شما از کجا خط میگرفتید از بی بی زسی و صدای آمریکا...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
جناب دلواپس ناشناس 02:06 اگر تعریف شما و امثال شما از "غیرت" به تاراج بردن بیت المال است ، ما "بی غیرت" باشیم بهتر است!!
شما هشت سال امتحان خود را پس داده اید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
جناب محمد شما و دوستان شما هر کس را که بر خلاف شما نظری می دهد به اتفاقات سال 88 نسبت می دهید!
ذهن شما کاملا شرطی است!
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
ناشناس7:45
متأسفانه سال 88 بذر تفرقه میان مردم ریخته شد و این هم از سیاست های انگلیس خبیث است که تفرقه بینداز و حکومت کن.باید بگویم که نتیجه هم داد
کسانی که فتنه را ترتیب داده و پی گرفتند و همچنان هم مترصد زدن ضربه های بیشتر هستند سال 88 کاملاً متوجه عمل و نیت خود بودند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
سرکار خانم زهرا کسی منکر وقایع سال 88 است نیست!!
ولی اینکه دوستان ارزشی هر انتقاد یا موردی به ان زمان نسبت دهند کاملا بی جا است! در بین چنین افرادی سال 88 پیراهن عثمان شده است.
همانند دولتمردان سالهای گذشته که تمام مشکلات داخلی کشور را به "تحریم" نسبت می دهند! ولی آیا همه مشکل ما تحریم است؟!
این نوع تفکر آفت است!
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
ناشناس مجدداً 7:45
سلام،
با کلیات حرف شما موافقم،
این لفظ"ارزشی" چندان خوشایند من نیست چرا که افراد مختلفی با روحیات و تفکرات خاصی برای امتیاز گیری و یا پیش بردن اهداف تعیین شده ی گروهی ممکن است خود را منسوب به جریان خاص یا ارزش گرا جا بزنند و مطالبات خود را دنبال کنند یا دچار تعصب شده و بدی های خود را هم در مقابل گروه مقابل خوب ببینند یا درصدد ضربه زدن از درون بربیایند که دادن عنوان ارزشی باعث به انزوا بردن ارزش ها می شود.
متأسفانه سال 88 چهره ی نفاق آسیب خود را زد در جهت تفرقه افکنی و جامعه ای که مردمانش گرفتار زدن برچسب خودی و غیر خودی برای تحمیل بیشتری از بار عقب ماندگی های مختلف کشور به گروه دیگر شده رفته رفته خودباوری خود را از دست داده و ناچار وابسته خواهد شد و راه پیشرفتش مسدود؛ چرا که اینبار نه دشمن خارجی که درونی ها مشغول سنگ اندازی خواهد شد و قطعاً این سنگ اندازی از جانب گروه های مومن معتقد و متعهد نخواهد بود و این اتفاقیست که افتاده!
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
سال 88 پیراهن عثمان نیست .یک کودتای نافرجام و شکست خورده است و یک فتنه عظیم که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برای همیشه خواهد ماند .به جای شعار دادن دو مرتبه تاریخ و وقایع آنزمان را بخوانید و حتما در اینترنت دنبال دستورات و تشویقات و خط دادن های فتنه گران و سران فتنه در مورد تحریم بیشتر ایران توسط امریکا و اسرائیل و همزمان درونپاشی و خرابکاری و براندازی داخلی بگردید .لطفا نه چهره فتنه 88 را مشاطه کنید و نه همکاری دشمن داخلی با همکاری دشمن خارجی را مصغر کنید .فتنه 88 یک اشتباه نبود یک براندازی کاملا حساب شده بود.
اطلاعات شما بیشتر از اطلاعات رهبر فرزانه انقلاب نیست. سخنان ایشان در مورد فتنه را بخوانید.
ناشناس ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
3
11
بهتره به گفته رهبری گوش دل بسپاریم ومنتظر نتیجه باشیم باید بدانیم ما یک ملتیم و تیم هسته ایمان نهایت تلاششون رو کردن:
از ملت عزیز انتظار دارم که همچنان وحدت و متانت خود را حفظ کنند تا بتوان در فضای آرام و خردمندانه به منافع ملی دست یافت.
والسلام علیکم و رحمه‌الله
سید علی خامنه‌ای
۱۳۹۴/۴/۲۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
2
4
بهتر بود که این مدیر با سابقه را معرفی می کردید.
عبدالرحمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
15
4
من از اول موافق سرسخت توافق بودم بعضی از تندروها توافق رو عقب نشینی میدونن نمیدونم اینها با چه منطقی فکر میکنن ایا راضین وضع اقتصادی خراب بشه هوابیماهای فرسوده یکی یکی سقوط کنه هموطنان فوت کنن بخاطر تحریم قطعات هوابیماها یا سوار ماشینهای بی کیفیت بشن امار کشته ها تو جاده ها بره بالا وسایل بنجل چینی استفاده کنن بجای وسایل المانی امریکایی از توافق حاصل شده بسیار خوشحالم
ريحان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
1
10
سلام بر مهدي
دلم مي خواهد بدانم آنهايي كه در هشت سال دفاع ايران پشت صدام بودند،امروز با چه رويي بر سر ميز مذاكرات مي نشينند و لاف بشر دوستي مي زنند و احمق تر از آنها كساني هستند كه حرفهايشان را باور مي كنند.دلم مي خواهد بدانم زماني كه بر سر ايرانيهايي كه فقط از آب و خاك و شرفشان دفاع كردند بمب شيميايي ريختند،اينها كدام گور بودند و دم نزدند.دلم سئوالات بي پاسخ فراواني دارد،اما....
نرگس
|
United States
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
5
5
بولتن نیوز شجاعترین پایگاه خبری و تحلیلی ایران .. البته با احترام به همه اصحاب رسانه در ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
1
9
اگه اینجور که گفته شده برگشت پذیر بودن تحریمها در اختیار آمریکاست و اینطور که رایس گفته آمریکا راسا و بدون نظر 5 کشور دیگه میتونه در این باره تصمیم بگیره این یه ضعف بزرگ است آمریکائیها با اون سابقه سیاه در پیمان شکنی و دبه در اوردن چه اعتباری دارد که به یک بهانه واهی برای ما مشکل درست نکنند اگه اوباما این کار را نکنه نفر بعدی چی اگه یکی از اونا که جیره خور صهیونیستا هست بیاد رو کار براحتی میتونه از این نقطه ضعف علیه ما استفاده کنه !
علی از شیراز
|
Iceland
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
1
6
به امید خدا هر چی که خیره اتفاق می افته . تیم مذاکره تیم با هوشی اند و اقا هم راهنمایشانه . بالاخره 12 سال مقاومت نتیجه داد . کاری که براش شهید دادیم نتبجه می دهد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
5
4
بايد قبول كنيم برخى رنج ها و دردهاى هموطنانشون رو نمى بينند و يا مى بينند و درك نمى كنند و فقط سود فردى وگروهى رو در نظر دارند، فقر و فلاكت مردم انها رو غمگين نمى كنه! بلكه راضى هستند مردم فقير باشند تا فقط اونا دارنده باشند و فقط با تحقير و طعنه هاى سخيف و زشت سعى كنند دشمنى ايجاد كنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
این دقیقا همون کاریه که شماها پس از انتخابات 88 انجام دادید و ملت رو با هم دشمن کردید حالا دست پیش رو گرفتید که پس نیوفتید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
اتفاقا اونهایی که منافع فردی و گروهی دارند تو جشنهای خیابونی شما زیاد دیده شدن همون فقرای پورشه و بنز و بی ام و سوار رو میگم....!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
شما چشم بسته غيب مى گيد من يه شهروند عادى هستم و نظرم رو برابر انچه درك كردم گفتم نه اهل سياستم نه اهل راست و چپ نه از اين بساطى كه شما پهن مى كنيد چيزى گيرم امده، چرا تهمت مى زنيد ازخدا بترسيد، مگر من فعال سياسيم اين جواب رو نوشتى ما جز هيچ گروهى نيستيم خيال باطل نفرماييد براى يك درد دل خودمانى!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
ناشناس محترم 04:20 چرا شما همه چیز رو به 88 نسبت می دهید؟
در ضمن کارنامه درخشان 8 ساله شما باعث افتخار شماست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
ناشناس 7:46 به این دلیل به 8888 نسبت میدهم که منطقا طرفداران این دولت همان مخالفان دولت قبل هستند و همانطور که محکم به هر قیمتی پشت این دولت هستند محکم نیز به هر قیمتی مخالف دولت گذشته بودند...در ضمن حالا که به توافق رسیدید ببینیم چه گلی به سر ملت میزنید یا اینکه تا 100 سال دیگه همه مشکلات رو گردن اون 8 سال میندازید
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
ناشناس 7:46 چون افزایش بی سابقه تحریمها و شروع همه بدبختی های ما درست بعد از فتنه 88 آغاز شد میگی نه از هیلاری کلینتون بپرس...
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
در ضمن جناب ناشناس 7:46 بحث سر عمکرد دولت قبل نیست سر یه انتخاباتی بود که با ادعای تقلب به آشوب کشیده شد و ملتی رو که تا قبل از آن هیچ نگرانی و تعصبی نداشتند که آزادانه بگویند به چه کسی رای داده اند به جان هم انداخت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
بنده از طرفداران دولت روحانی هستم و معتقدم عملکرد ایشان و میانروی دولت ایشان روند بهتری را نسبت به دولت احمدی نژاد ایجاد کرده است!
در ضمن بنده هیچ دل خوشی از کروبی و موسوی ندارم !
این استدلال شما که طرفداران موسوی هم اکنون طرفدار روحانی هستند توجیه موردی دارد و در کل قابل استناد نیست!
همچنین توافق از نظر رهبری هم تایید شده است که اگر هیچ حسنی برای مردم نداشته باشد حداقل حسن نیت ایران را به همه جهان اثبات کرد!
در ضمن شما ها به صورت کاملا مغرضانه تمام مشکلات را به سال 88 نسبت می دهید و کاملا مشهود نقدی منطقی را نمی توانید وارد کنید!!
در ضمن حضرتعالی و امثالهم بودید که از احمدی نژاد یک شخصیت آرمانی ساختید!!که خوشبختانه جناب احمدی نژاد تمام اعتقادات خود رو در طول 8 سال لگد مال کرد !! حتی ولایت مداری خود را که مدعی آن بود!!
مهم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
7
0
آقای علیر ضا تو که می گی حرفهای روحانی برای رای دهنده هاش خریدار داره برو ببین رای دهنده های روحانی چند نفر بودند . رای روحانی به تنهایی از رای بقیه بیشتر بود. من خودم بازرس کل کشور بودم تو انتخابات
پاسخ ها
alireza
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
جناب بازرس متعصب 18 میلیون بودن اینه همه میدونن ....تمام زورتون رو زدید با حمایتهای خاتمی و هاشمی سید حسن خمینی و ناطق نوری شد 18 میلیون ...اما یادت باشه 18 میلیون هم به اقای روحانی رای ندادن یعنی 18 میلیون نفر موافق اقای روحانی نبودند در ضمن همین دو روز پیش قیمت نون و روغن و جند قلم جنس دیگه با تصویب هیئت دولت دوباره گرون شد اب و برق و گازم که خیلی وقته گرون شده حالا ما چرا باید عاشق اقای روحانی باشیم یارانه ها رو هم هم یواش یواش داره قطع میکنه...در ضمن جناب بازرس رو قسمت پاسخ کلیک کن بعد جواب بده نه 6 متر پایین تر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
خوب اینه که همه ملت میدونن چه ربطی به بازرس بودن شما داره اونوقت...بعدش یه چند دهم درصد رای بیشتر که اینقدر گفتن نداره هی چماغ میکنید میزنید تو سر ما....؟؟؟!!!
محمد روستا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
ما هم نمیگیم بیشتر نبود الان بحث سر اینه که بقیه رای دهندگان انتخابات که به اقای روحانی رای ندادن هم حق و حقوقی دارن و این دلیل نمیشه که چون شما به اقای روحانی رای دادی و حرفش برای شما حجته بقیه مردم هم باید گوش به فرمان ایشون و طرفداران ایشون باشن..
خیلی مهم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
نظر آقا علیرضا رو خوندم ایشون صحبتی از تعداد نکردن فقط گفتن که بقیه مردمی هم هستند که حرفهای جناب روحانی روشون تاثیری نداره و کم هم نبودند که البته اگه نخواهید وجود اونها رو نادیده بگیرید....مرسی
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
1
10
سخنان رهبر عزیز حکیمانه،مصلحت اندیشانه و راهگشا و فصل الخطابست!به هیچ وجه نباید از خطوط قرمز عبور شود و این حرف آخر ماست!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
2
6
والا تا حالا که نه چرخ سانتریفیوژها خوب گشته نه چرخ صنعت ونه جیب مردم ،بنده با اینکه دلواپس هستم اما اگر این دولت تا پایان امنیت داخلی وخارجی را حفظ کند هنر کرده است.
علی از شیراز
|
United States
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
2
10
فتنه 88 مانند جنگ احزآب بود .تمام دنیای کفر در مقابل همه اسلام و انقلاب قد علم کرد و خداوند در 9 دی اسلام و ایران را نجات داد و نه یک پله که پله ها انقلاب را جلو برد و در مقابل حوادث مشابه بیمه کرد .همانطور که مدینه بعد و قبل جنگ خندق تفاوت دارد . انقلاب قبال و بعد 9 دی 88 هم قابل مقایسه نیست و اثار خود را بر تمام کشور گذاشت و مگر میشود فته 88 را فراموش کرد و عاشورای ان سال را ولی مردم بارامی رشد کردند . و دوستان هر دولتی که در راس امور قرار میگیرد باید ازش حمایت کرد
حلاج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
4
7
دولت سازندگی ++++ دولت اصلاحات ==== دولت تدبیروامید ------ :
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
جناب حلاج ۱۶:۳۳ ایول بابا خوب مسائل را حلاجی میکنی ها
سیدفواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
5
وَدَّ الَّذينَ کَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِکُمْ وَ أَمْتِعَتِکُمْ فَيَميلُونَ عَلَيْکُمْ مَيْلَةً واحِدَةً(102-سوره مبارکه نساء)
کافران خوش دارند از تسلیحات و تجهیزات خود غافل شوید تا به یکباره بر شما بتازند.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
2
با مذاکره مخالفتی ندارم اما اینکه چه کسی مسئول مذاکرات باشد خیلی مهم است . شخصی مثل امیر کبیر باشد حق این ملت را از دشمنش می گیرد ولی با دکتر ظریف موافق نیستم .
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین