کد خبر: ۲۶۶۹۵۵
تعداد نظرات: ۱۳۴ نظر
تاریخ انتشار:
منتظر جواب مسئولین مربوطه

از روزه خواری تا آب بازی مختلط در کرج +تصاوير

عده ای دختر و پسر عمدتا زیر 20 سال در پاسخ به فراخوان شبکه های اجتماعی به تجمع در دو پارک عمومی در فردیس و کرج با آب بازی مختلط و روزه خواری در ملا عام حرمت نخستین روز ماه مبارک رمضان را شکستند

به گزارش بولتن به نقل از جام، عده ای از دختران و پسران عمدتا زیر 20 سال در پاسخ به فراخوان شبکه های اجتماعی به تجمع در دو پارک عمومی در فردیس و کرج با آب بازی مختلط و روزه خواری در ملا عام حرمت نخستین روز ماه مبارک رمضان را شکستند و این درحالی است که نهادهای مسئول علیرغم اطلاع قبلی از این تجمع، به هیچ وجه اقدام پیشگیرانه و قاطعی انجام ندادند و تنها نظاره گر این فضا بودند.


 

این همایش هنجارشکنانه در پارک ایران زمین کرج و پارک تندرستی فردیس با حضور عده ای دختر و پسر شکل گرفت و خانواده های بسیاری در پارک شاهد این رفتار نامناسب بودند و بعضأ مورد مزاحمت و نا امنی قرار گرفتند.


 

این گزارش حاکی است تعداد زیادی از اراذل و اوباش با شرکت در این تجمع و با سوء استفاده از اختلاط موجود و عدم برخورد قاطع، تقریبا فضا را در دست گرفته و اقدام به اعمال منافی عفت و هنجار شکنانه کردند. سیگار کشیدن و آب خوردن در میان مردم روزه دار که در اطراف برنامه نظاره گر بودند بسیار نمود داشت.

 



نکته قابل تامل و سوال برانگیز اینجاست که چرا یک همایش هنجارشکنانه اینچنینی به راحتی و با یک فراخوان شبکه اجتماعی با این گستردگی و جمعیت 700 تا 1000 نفری در استان شکل می گیرد و هیچ مانعی برای برگزاری آن به وجود نمی آید.



با توجه به اینکه استاندار و فرماندار کرج از روزها قبل در جریان این اجتماع در پارک ایران زمین بودند و با سابقه ای که طی سالهای گذشته  در این پارک وجود داشت و احتمال گستردگی آن به شدت وجود داشت حتی در یک اقدام ابتدایی اقدام به قطع آب پارک و جلوگیری از این تجمع هنجارشکنانه آنهم در ابتدای ماه رمضان نیز ننمودند؛ حال آنکه هفته گذشته برای مجوز همایش مردمی "به غرب باج نمیدهیم"  سنگ اندازیهای بسیاری را شاهد بودیم؛ طوری که مسئولین اجرایی این همایش هفت خان رستم را گذراندند تا بتوانند آن را برگزار کنند.

 

مصاحبه های برخی مدیران استانداری و موضع گیری های رسمی و غیر رسمی استانداری البرز و فرمانداری کرج موید این موضوع است.



البته ذکر این مطلب هم ضروری است که در همایش مشابه در پارک "تندرستی" فردیس که همزمان برگزار می شد با دخالت مستقیم و قاطع ناجا از گستردگی و ادامه آن جلوگیری به عمل آمد، ولی در پارک "ایران زمین" عظیمیه وضعیت کاملا متفاوت بود و در عین شگفتی هیچ اقدام عاجل و بازدارنده ای انجام نشد.




با توجه به اتفاقات پیش آمده منتظر پاسخ مسئولین ارشد استانی به این قبح شکنی آشکار هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 



منبع: جام نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
7
33
فردیس جای چندان سطح بالایی نیست ..
پاسخ ها
f
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
نباید که بخاطر ماه مبارک جوانان 1 ماه تفریح نکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
شهدا شرمنده ايم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
همچین ربطی هم به سطوح نداره چون چند سال پیش در همین پارک آب و آتش خودمان هم از این اتفاق ها افتاد و...در هر قشری ناقص العقل وجود دارد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
f دوباره نظر داد
f
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
به تو ناشناس 18.36 چه ربطی داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اف جان "آب بازی" تفریح خردسالان است نه اون مادربزرگ!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
جالب است!!!
وقتی هزران میلیارد اختلاص میشود ناشناس محترم 1226 شرمنده نمی شود!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ناشناس 13:03
اگه بفرض يه مادر بزرگ بخاد تفريح كنه بايد از تو اجازه بگيره ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
آخه تو چكاره اي كه راجع به ديگران خود را محق قضاوت ميداني ؟!!!!!!!!!!
مگه اون مادر بزرگ راجع به تفريح تو حرفي ميزنه ؟!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
پس جوانان برای تفریح باید چه کار کنند ؟همه که مانند نوه فلانی ماشین 1میلیاردی ندارند ..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بهتره بولتن در مورد اختلاس گران نظر سنجی بزاره
ناشناس
| United States |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقای شرمنده این موضوع ربطی به سواستفاده شما وهمفکرانتان از شهدا ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
17
41
تو این بی آبی آب بازی اونم روز اول ماه رمضون
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
تظاهرات ضد کم آبی بوده که امریکا فکر نکنه تو ایران آب نیست بخاطر تحریمها!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آنقدر بی ایمانی و بی وجدانی وجود داره که حتی برای آب هم ارزش قائل نیستن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
عیب نداره 2باره بارون میشه برمیگرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ناشناس۱۶:۵۹ ایران جز کم باران ترین کشورهاست ایران کره جنوبی نیست که انقدر راحت حکم میکنید دوباره بارون میاد پرمیشه مگه با بارشهای پارسال پرشد بیا تو شهر ما ببین فشار آب چقدر کم حتما باید روزی چند ساعت آب قطع بشه تا باورتون بشه پارسالم که مد شده بود چالش آب سرد یکی نوشت تو این کم آبی نمیشه یه سطل آب نریزید و همون سطل آب و صرفه جویی کنید خیلی همه چیز و ساده میگیرید
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
21
34
ایرانی جماعت شورهمه چیزودرمیاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آره درست ميگي ! حتي در كامنت دادن مثل تو !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
45
32
حال کردن .خوش بحالشون
پاسخ ها
دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ای کاش شما درک درستی از "حال کردن " داشتید....
:((((
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
قیامت می بینیمتون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
به خاطر اب بازی خدا کسی را به جهنم نمیفرسته تو جهنم منتظر اختلاس گران باید بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقا مگه چی میشه؟چه درکی؟چرا فلسفیش می کنید؟
بذارید جوون خوش باشه.
ناشناس
| United States |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
یعنی قیامت شماهم میخوای باما بیای جهنم
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
جماعت بیمار این چه ربطی به اختلاس داره اخه بی سواد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
"حال کردن .خوش بحالشون" سوسکه هم ناهارشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اطلاعات دینی دوستان نشانه ی خیلی چیزهاست!
در قیامت ابتدا حسابرسی و حساب کشی توسط خداوند از خلق صورت می گیرد و اگر فردی شاکی داشته باشد دادگاه عدل الهی برای رسیدگی به این موارد است و بعد از آن بهشت و جهنمی بودنمان محرز می شود!
دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
در قیامت هم اختلاس گران
هم کسانی که در برابر مشکلات پیش اومده از اختلاس و فقر
مثل فحشا
مقاومت نکردند
همه با هم به جهنم میرن
مگر اینکه خدا ببخشه یه عده رو
و گرنه خبط و خطای افرادی
خطای افراد دیگر رو توجیه نمیکنه
حکایت شعر پروین اعتصامیه
گناه گناهه
کم و زیاد نداره!
.....
گفت«می بسیار خوردی،زان چنین بی خود شدی»
گفت«ای بیهوده گو حرف کم و بسیار نیست»
ناشناس
| Germany |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ناشناس ۱۲:۳۰ - اطلاعات دینی دوستان
نشانه ی خیلی چیزهاست!!!!!!

سؤال هایی که در شب اول قبر می‌پرسند؟ امير المؤمنين مي فرمايند :زماني كه ميت را داخل در قبر مي كنند خداوند دو ملك به سراغ او مي فرستد.(اسم آنها منكر و نكير است )اول چيزي كه از آن سؤال مي كنند از پروردگارش است ، سپس ازپيامبر و بعد از آن از امام و ولي او سوال خواهند نمود

اولين سوال روز قيامت چيست؟
اول ما يحاسب به العبد الصلاه:حضرت امام صادق عليه السلام مي فرمايند: اولين چيزي كه از عبد سوال پرسيده مي شود، مساله مهم و اساسي نماز است ،پس اگر پذيرفته شد بقيه اعمال نيز پذيرفته مي شود واگر قبول نشد، همه اعمالش از درگاه الهي رد مي شود

سوره بقره آیه 183 { يَأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلىَ الَّذِينَ مِن قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُون‏ }

{ اى كسانى كه ايمان آورده ‏ايد روزه بر شما واجب شده همانطور كه بر اقوام قبل از شما واجب شده بود و اين دستور براى آن است كه پاك و پرهيزكار شويد }
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
25
22
اتحاد جهت برپايي يك شادماني منافع بسياري براي جامعه دارد و همدلي و سلامتي روحي و رواني ملت را بدنبال دارد اما حالا يكي دو نفر هنجارشكني مي كنند نبايد اجراي چنين مراسمي را زير سوال برد بلكه بايد بر چكونگي انجام ان نظارت صورت گيرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اتحاد برای بی حرمتی به ماه رمضان ؟ اتحاد برای اختلاط دختران و پسران؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
جناب اتحاد اگر این شادمانی یه قیمت زیرپا گذاشتن قبح ماه مبارک و اختلاط غیر شرعی دختر و پسر باشه اونموقع میشه هنجارشکنی نه صرفا یک برپایی شادمانی صرف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
در زمان پیامبر هم زنان و مردان مختلط بوده اند !!!
روایات بسیاری موجود است!!
مدیر پایگاه ولی بعد از مدتی پیامبر اکرم (ص) به عدم اختلاط دستور دادند .مثل خیلی از سنت های جاهلی که در میان مسلمین بودند و به تدریج حذف شدند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
به نظر میاد ه عدم اختلاط زنان و مردان بیشتر در زمان عمر شکل گرفته باشد!! عمر حتی زنان را از ورود به مسجد نیز منع کرده بود!!
در ضمن استنباط این حقیر انست که اختلاط زنان و مردان از رسوم جاهلیت نبوده بله زنان بیشتر خانه نشین و تحت فشار بوده اند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
23
38
بنظر من نسل جدید در دین ضعیف شده و یکی از دلایل موثر اون ترکیب دین و سیاست است.
مدیر پایگاه نفس اجتماع دین وسیاست نمی تواند ضعف دین داری را سبب شود چرا که همین عامل سبب شد که جوانان بسیاری فوج فوج در دین درایند و به جبهه ها بروندو...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
1-این جوانانی که به جبهه ها رفتن از قبل مسلمان بودن و بعد از انقلاب مسلمان نشدن
2-به جبهه ها رفتن و جنگیدن ربطی به مسلمانی و اسلام نداره چرا که اینهمه جنگی که در طول تاریخ اتفاق افتاده،بخش کوچیکش در رابطه با مسلمانان بوده و بخش اعظم آن مربوط به غیر مسلمین بوده که فوج فوج از هر دو طرف به جبهه هاشان میرفتن،میجنگیدن و کشته میشدن
3- آقای ناشناس به مطلب بسیار عمیق و ریشه ای اشاره کردن که نه تنها شما با این پاسخ سبک که با پاسخ های سنگین تر از این هم نمتوانید آن را نقض کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
باید دید الان جوانان چه کاره اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ناشناس 14:44
جوانهایی که به جبهه رفتند به ندای امام خود لبیک گفتند این جوانان با سلاح اندک و با اعتقاد به دین و مذهب جنگیدند . پیشانی بند تمام رزمندگان نقش یا حسین و یا زهرا روش نقش بسته بود. از صحبت شما این مفهوم به ذهن متبادر میشه که اسلام اول انقلاب در اثر اقدامات فرهنگی اعلیحرضت پادشاه بوده است. ترکیب دین و سیاست با هم بوده که دنیا رو به لرزه درآورده . این موضوع رو خود استراتژیست های آمریکایی بهش معترفند اونوقت شما هنوز باور ندارید؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ضعف دین داری نشان از کم کاری بعضي از روحانیون دراین خصوص است آنها راههای جدید و منطقی برای آموزش دین به ملت پیدا نکرده اند وبعضی خشکه مذهبیها نیز دراین مشکلئی شریک جرمم هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
در زمان قبل انقلاب دین از سیاست جدا بود. جوانانی که فوج فوج به جبهه میرفتند متولد آن دوران بودند و نتیجه ان دوران. اما واقعیت اکثر جوانان از نظر دینی چگونه اند؟ این ها متولد زمان بعد از انقلاب اند، پاسخ شما چیست؟
مدیر پایگاه تولد كافي نيست ، آرمان و تربيتي كه بچه ها را به جبهه مي فرستاد تعليمات حضرت امام بود .
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
متاسفم واس این تفکر!!!تفکر اصلاح طلبا جدایی دین از سیاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بولتن جان با این نظر شما که: رزمندان عزیزمان تربیت شده امام هستند بسیار مخالفم!!!
امام را فقط در تهران و شهرهای بزرگ میشناختند و با اندیشهای ایشان آشنایی داشتند!!
به عنوان مثال روستای صاحبالزمان با داشتن 80 شهید و 300 جانباز کمترین آشنایی را با امام قبل از انقلاب داشتند!!!
نظر بنده نفی تفکرات امام نیست!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
11
25
یکی به اینا حالی کنه میخواید روزه بخورید بخورید ولی حداقل تابلو نباشید میخوایدم باشید باشید دیگه حداقل آب و هدر ندید خیلی آب زیاد داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
8
20
آخه اونایی که قرار بود همایش ما اجازه نمی دهیم رو برگزار کنن جزء منتقدین دولت محسوب می شوند و امیدی به رأیشان نیست ولی این اشخاص حکم آراء و حامیان بالقوه ای هستن که با این نادیده گرفتن ها تبدیل به بالفعل می شوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
6
17
بعد به تجمع اجازه نمی دهیم گیر می دهند و با آنها برخورد قاطع می خواهند انجام دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
8
17
اين سبك كارها تقليدى از اب بازى يهودى ها هست، واقعا تقليد ميمون وار تا كجا، حالا خودشون فكر مى كنند خيلى هنر كردن و باكلاسن، زشته ادم انقدر عقلش رو بده دست شبكه هاى اجتماعى تا كنترلش كنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
جمع کن بابا تو هم
ناشناس
| United States |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
این حرف قشنگی نیست ما تقلید را درجاهای مهم هم استفاده میکنیم لطف کنید با علم نظر بدهید نه با غیظ و کم دانشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
به بهانه جشن تيرگان و به تقليد از جشن جنگ آب يهوديان هر ساله اين مراسم مختلط در كرج برگزار ميشه و من از اين رو گفتم تقليد چون جشن تيرگان ربطى به اب بازى نداره و اين ترفند اونا براى تزريق فرهنگ خودشونه و از طريق شبكه هاى اجتماعى اعمال نفوذ مى كنند البته ناشناس ١٦:٥٥ و١٩:٢٦ دقيقه اطلاع ندارند و مى دانيد كه تقليد عالمانه با تقليد كوركورانه فرق داره و اب بازيه متعارف با اب بازى مختلط زمين تا اسمون توفير ميكنه اگه ريگى به كفش بعضى نباشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
5
18
زير بيست سال! كسانى كه نمى دانند هنوز دنيا پر از مكر و و اين فراخوانها براى ضايع كردن و عقده ايى نشون دادن اين معدود نوجوانان كم هوش و سفيه و نادانه!
کپل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
3
22
یه عده حالیشون نیست ایران تو بحران کم ابیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
9
11
شاید به علت اینکه
صداسیما بد عمل کرده
جوانان از دین زده کرده.
چون 90درصد ویترین دین امروزه صدا سیما است.
حتی در قسمت اول پایتخت4 هم قبرستان و قصال خونه نشون میده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
18
13
من پایتخت4 رو با چه شوقی نگاه میکردم که
که ناگهان صحنه های قبروقصال خونه نشون داد و
آنگاه من صداسیما رو خاموش کردم و
و مجبور شدم 3تا فیلم هالیوودی ببینم تا
تا تصاویر قصال خونه از ذهنم بیرون بره.
پاسخ ها
فلاکت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
دقیقن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
قصال یا غسال اولاً؟
بعد اینکه کدام فیلم هالیودی را تماشا کردی که در آن از قتل و جنایت و کشت و کشتار و ویرانی و... خبری نیست؟
در ثانی برات لازمه برخی چیزها رو ببینی چون راهیست که همه قرار است برویم!
اما فکر نمی کنی اینهمه پای تلویزیون نشستن عقل آدم رو زایل می کنه و قدرت درست فکر کردن رو ازش می گیره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
من که قسمت اولش و دیدم حالم بهم خورد دیگه خیلی یخ شده سریالش و نمیخوان تمومش کنن طنز چندش آوری شده که همش الکی دارن کشش میدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
تو فیلم های هالیوودی جز کشت و کشتار و خیانت چیز دیگه ای نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
سلام بر فیلمهای هالیوودی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
خوبه من تو جشنتون مرده بیارم؟ چرا در جشن خدا به مردم غسالخونه نشون میدن؟ آیااین دهن کجی به خدا نیست؟ خدایا صداسیما را ببخش
آرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
4
10
به نظر من به خاطر عدم شناخت از مفاهیم دینی جوانان وطنمان به لجبازی و هنجار شکنی دست میزنند که این کم کاری و بدکاری از مسولین باعث اینگونه رفتارها در سطح وسیع میشود آنگاه این جوانان اکثریت جامعه شده وناهنجاری را به هنجار تبدیل میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
1
19
هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
منظور شما مبهمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
کجاش مبهمه قانون کارما هم همین رو میگه، و موید این حقیقت است که دیر یا زود همه ی ما در معرض نتایج کارمان قرار خواهیم گرفت!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
10
9
برخورد قاطع نیرویی انتظامی و قوه قضایی رو دیدم
چرا نظر ما رو نمیزنی ؟؟؟ چرا ناقصش میکنی ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
ای لعنت بر اون نیروهای رشوه گیر مفت خور.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
5
9
وقثی بعضي مدعيان ارزشها خود ضد ارزش هستند،بیشتر از اینها را شاهد خواهیم بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
8
17
اف بر بی غیرتها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
اف بر کسانی که باعثش شدند.........دزدان دین جامه رو میگم.........اخوی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
13
12
ایران که زندان نیست .جوانان شادی نکنند که چی به شه بعدشم به روزه خخواری چرا میچسبونی همین الان هم خیلیها دارن روزهخواری میکنند بعدشم مگه شرب خمر کردن که اینجوری مینویسی؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
12
9
ای صداسیما چرا اول ماه رمضان غسالخونه نشون دادی؟ ای خدا چندروزه حالم بد شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
فکر نمی کنی با این حساسیت نباید در خبرگزاری ها سیر کنی؟حالت بد نمی شود؟
واقعاً که!
معلومه بدتر از من اصلا آمادگی برای مرگ نداری بهتره زودتر از خودمان حساب کشی کرده و از خجالت همه درآییم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
17
12
شادی حق مسلم ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
باشه مگه کسی میگه حق مسلم نیست شادی فقط آب بازی نکنید تو این بحران کم آبی یه جور دیگه شادی کنید نه با تقلید از جشن آب پاشی ارامنه
هانا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
پس غلط میکنین که روزه خواری در ملا عام میکنین ..
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
والبته چیزهای دیگه ای هم همچنین.
عبدالرحمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
16
10
کجایند همتها چمرانها باکریها
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
شما خودت کجائی ؟ چطوری چه خبر؟ من خودم کجام؟ چطورم چه خبر؟
اونها وظیفه خودشونو انجام دادند و رفتند این تکه اش رو گذاشتند برای من و شما.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
این تکه مال آلمانی مثل تو !
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
توکه باز سوزنت گیر کرد تا قسمت قرمز رنگ پرچم آلمان را دیدی مثل دوشاخان زدی به پریز برق !! فعلا که جو تو را گرفته ولی بترس از روزی که برق تو را بگیره حالا هی ادای دوشاخ ها را در بیار با دیدن پاچه قرمز .
خود عبدالرحمن زنده است و احتیاج به مترجم نداره اگر لازم دید خودش زبون داره عصا کش نمیخواد. کیف یاخچیدی؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
ناشناس ۲۳:۳۶ -
بازهم که تکه بزرگشو برای خودت برداشتی!
عدالت تو شبیه .. شده.
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
5
13
اینهامشتی تازه به دوران رسیده هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
خوب معلومه دیگه جوونند و تازه به دوران بلوغ رسیدند نظر دادن نداره
باور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
13
7
پروردگارآ خرد را به مردم من دوباره برگردان
پروردگارآ چشمان مردم مرا با باران رحمت و خرد خویش بشور تا جوری دیگر بنگریم و اندیشه کنیم تا پاک انسان باشیم!
پروردگارا مردمی از مردمان من با شادی انسانی قهرن چون خردشان اسیر جهل باورهایشان است.
پروردگارا مردم مرا از شر بی خردی نجات بده

کاش ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
شما در اختلاط دختر و پسر، زن و مرد نامحرم چه خیر و خردی می بینید؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
۲۳:۲۹ باور
پروردگارآ ! آ آ آ
پروردگارآ چشمان مردم مرا با باران رحمت و خرد!!!! خویش بشور !!!!
آقا باور پروردگار با خرد خودش باید چشمان کیو بشورررره .بشوی نه بشور . البته شوی به معنی شوهر نه و شور شور هم نه !
پروردگارا مردمی از مردمان من با شادی انسانی قهرن چون خردشان اسیر جهل باورهایشان است؟؟؟
چطور بی ادبی میکنی به مردم فکر کردی کی هستی ؟؟ از رئیس جمهور یاد بگیر صحبت با مخالفتو.
کی با شادی قهره این شاذی است که مردم باهاش قهرن.
خردشان اسیر جهل باورهایشان است!!!!!!
جون ما میشه خرد را تعریف کنی چون بناست خدا هم با خردش چشمان بعضی ها را بشوررره؟

پروردگارا مردم مرا از شر بی خردی نجات بده.الهی آمین بهترین دعاست انشالله که خدا خردت بدهد تا از دست خودت نجات پیدا کنی .این تیکشو ولی خوب اومدی در حقیقت خوب آوردنت چون به تعداد کثیری از مردم توهین کردی حقته واقعا .
بک کمی تمرین زبان فارسی بد نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
3
12
اب را هدر ندهيم، ابرو را نيز!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
6
5
صداسیما کاری کرده از ترس دیدن غم و بیمارستان و قبرستان وجدیدا قصالخونه، دیگه کسی برای صداسیما رغبت نداره
مژگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
3
12
درسته شادی حق ماست اما نه به هر قیمتی! اول ماه رمضون درسته که حرمت شکنی انجام بدیم حتی اگه روزه نباشیم باید حرمت نگه داریم این کار سختی نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
6
6
قابل توجه اونهایی که علت این کارهای جوانان را جستجو می کننده و به هیچ نتیجه ی قابل قبول نرسیده اند :
امام رحمه الله در سال 60 یا 61 مطلبی را بیان فرمودند مبنی بر اینکه : این روحیه در جوانانی که الان دارن می روند می جنگند و آرزوی شهادت دارند یک شبه به وجود نیامده ؛ بلکه بیست سال علمای ما بر روی اینها کار فرهنگی کرده اند ( یعنی دقیقا از زمان شروع نهضت انقلاب حضرت امام )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
این نظر شما ضد و نقیض زیاد دارد!!
علما 20 سال کار کردند ، رزمنده و جهادگر تحویل دادند.
پس چه شد که اختلاص و مواد مخدر و ... تبدیل شد آنهم از سوی افرادی که هم بیست سال اول و هم سی سال دوم تحت آموزش بوده اند!!!
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ناشناس| ۰۰:۵۰ نظر شما پر است از مغلطه خصوصا اینکه با مغلطه و سفسطه غیر مستقیم تمام جوانان انقلابی و رزمنده را اختلاسی و مواد مخدری نامیده ای البته علت این برداشت امید است فقط کم دانی شما باشد نه عناد.
از امام و پیامبر ...هم بگذریم مگر همه بندگان را خداوند خلق نکرده است ؟ پس نستجیرو بالله خلقت خدا اشکال داشته است که نتواسته است همه را انسان خلق کند؟؟!! .این نوع نتیجه گیریها متاسفانه از کم دانی و بی اطلاعیست .خداوند متعال از میلیاردها میلیارد موجود فقط انسان را مختار و آزاد گذاشته است تا انتخاب خلاف و یا ثواب کند و دیگر موجودات از حق انتخاب و اراده برخوردار نیستند و هر انسانی میتواند هر لحظه ای خطا کند لذا حضرت امام خمینی ره بارها فرمودند میزان حال فعلی افراد است .واما همین الان هم اگر کشوری به ایران حمله کند باز بسیج وسپاه و ارتش...و نیروهای مردمی دهها میلیون میشوند و اینها همان افرادی هستند که هنوز نماز و روزه و واجبات را رعایت میکنند و نه جزو رانتخوارانند و نه جزو اختلاسگران. ..............
morteza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
14
4
آب بازی هم شده گناه؟ کبیره یا صغیره؟
البته اگر هرکس روزه خواری کرده، باید برخورد مناسب بشود.
رحیم
|
-
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
8
5
حتما بچه هاي همون اختلاس گران هستند كه شادي مي كنند؟ما جووني هامون روزه ميگرفتيم وبدمينتون هم بازي ميكرديم هيچي نميشد ولي حالا چرا به اينها گير ميدن حتما به خاطر دختر وپسر بودنه ،ولي تا هرموقع در ايران به دختران فقط ديد جنسي داشته باشيم وضع همينه كه خواهد بود از دختر خانم ها معذرت ميخواهم كه واقعيتي رو بايد بيان كنم وآن اينكه داريم وبس .شماها رو در اجتماع نميتوانيم بپذيريم .شماها فقط براي در خونه ماندن خلق شده ايد .شماها حق شادي و ورزشگاه رفتن رو نداريد ..آخه تا كي بايد اين حرفها را به گوش دختران خواند.
یاسر
|
United States
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
12
8
کسی که نمیتونه کسی رو مجبور کنه به زور روزه بگیره
اگه خیلی بهتون فشار میاد و غیرتی شدید برید و جلوی دزدی ها و اختلاس ها رو بگیرید
جمع کل اختلاسهای کشف شده نشون میده که سهم هر الیرانی حدود 270 میلیون تومن میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
خوب روزه نمیگیرند نگیرند چرا هزار نفر با هم روزه خواری می کنند در آخرت چگونه می خواهند جواب خدا را بدهند وای به حال کشور ما که این جوانان بخواهند پدران و مادران آینده کشورمان باشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ناشناس محترم 22:22 آیا شما مقابل با مخالفان را حق طبیعی یک نظام می دانید یا نه؟؟؟
aeeds
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
9
6
فرح ديبا: ما نسلي را پرورش داديم كه انقلاب كرد و جنگيد..شما با جوانانتان چه كرديد؟
مدیر پایگاه حتي اگر اين حرف را بپذيريم بهتر است ايشان بگويد ما نسلي را نا خواسته ...والا مطلوب شما كه جوانان بي اعتنا به دين و مليت و.. بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
با اجازه بولتن گرامی . واقعا اگر فرح این حرف را زده باشه باید بره تیمارستان اولا نسل تربیت شده شما فرح خانم همان ساواکی ها شاه پرستان بهائی ها و لخت و عورها و شعبان بیمخها بودند و نوکران جان نثار دربار که هنوز هم به شما جنایتکاران چشم دوخته اند و نوکری شما را میکنند بودند و البته تعدادی نیز بعضا اینجا و آنجا برایتان خدابیامرزی مینویسند . نسل تربیت شده شما ضد انقلاب و ضد اسلامند این نسل تربیت شده شما است واما نسل انقلابی تربیت شده مدیون مجاهدت و ابثار روحانیونی بود که در بیدادگاههای شما وزیر شکنجه شما شهید میشدند و حاضر با همکاری با شما جرثومه های فساد نبودند مساجد سنگر بود .ودر آخر شما یعنی اینقدر احمق و بی برنامه بودید که مثل فرعون که موسی در خانه اش بزرگ شد شما موسی زمان را در خانه پروراندید ؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
البته بولتن جان به نظر این حقیر سیاست های فرح دیبا در امر آموزش و تحصیل بسیار پسندیده بوده است.
انکارش کمی سخت است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ناشناس 19:00 تعصب شما روی نظام تحسین برانگیز است ولی برای اطلاع شما عرض می کنم تعداد کشته شدگان سیاسی در زمان پهلویكم بوده است
در ضمن مقام معظم رهبری ، ایت الله طالقانی ، هاشمی رفسنجانی ، ابراهیم یزدی ، مرحوم ایت الله مشکینی ، ایت الله جنتی و .... همه در زندان شاه بوده اند ولی هیچ کدام کشته و یا اعدام نشده اند!!!
در ضمن نقد کردن دلیل بر عداوت نیست!!
همه ما ایران را دوست داریم.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ناشناس ۰۱:۰۱ من تعصب روی نظام ندارم که تحسین برانگیز باشد!!!!!؟؟؟ بلکه از حق و حقیقت دفاع میکنم.و به اندازه کافی کامنتهای من مملو از انتقاد به مسئولین و کارهای برجای مانده است و تقریبا کمتر اثری از دفاع از حزب و گروهی در آن پیداست فقط با افرادیکه بازرنگی خاص و بازی با لغات و یا با تنبلی خاص و فقط طوطی وار با تکرار یک جمله ایکه فقط یاد گرفتند میخواهند خود را سیاسی جا بزنند ویا توهین به فهم وشعور ملت میکنند کنار نمی آیم . وبا کسانیکه با ادب انتقاد میکنند سر ناسازگاری ندارم.
واما باور بفرمائید چون نمیخواستم گزافه بنویسم شما مرا مجبور کردی که حدودا دو ساعت و نیم دومرتبه خیانت و جنایات و تاریخ فشرده از رضا شا تا انقراض آنان را بخوانم واکنون سردردگرفته ام از یاد آوری دوره اختناق و دیکتاتوری . اینقدر جنایات زیاد است از کودتای ننگین و کشته و زخمی شدن هزاران نفرمردم تا قتل عام فیضیه .... خصوصا کشت و کشتار و سرکوب اقوام مختلف ایران به عنوان یاغی ها ....وکشتار مسجد گوهر شاد ...زندان و شکنجه و تا 4000 شهید و مجروح میدان ژاله و بستن ملت ایران به گلوله ...واقعا جای بسی خجالت و شرم است که کسی با زرنگی خاص تمام جنایات این رژیم پدر و پسر مزدور را به کشتن 4 یا 5 نفر تقلیل داده و روحانیونی را که شاه وحشت داشت آنان را اعدام کند اسم ببرد...........................................................
f
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
آلمانی تو که هیچی سرت نمیشه سکوت کن-تو در حد فرح نیستی.میای کامنت میذاری.تو اصلا میدونی حق را چگونه مینویسند که از آن دفاع میکنی؟اگر تو طرفدار حق باشی من به حق شک میکنم.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
f ۱۴:۲۰ ۳
آلمانی تو که هیچی سرت نمیشه سکوت کن-تو در حد فرح نیستی....
| ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
این آلمانی ....سواد هم که نداری.چی بگم بفهمی؟اشتباه فاحشت اون بود که گفتی سوئز را فرانسوی ها ساختند.سوئز در 2 مرحله ساخته شده.1 توسط داریوش کبیر که تو ظاهرا نمی شناسیش.2 توسط سیسی رییس جمهور فعلی مصر که دومی تازه شروع شده.چیزی سرت نمی شود باعث می شی بیام کامنت بذارم و وقتم را برای جواب دادن به تو تلف کنم.اینقدر اشتباه نکن.وای وای

ای کاش افرادیکه در جمع به اندازه دو صفحه روزنامه اطلاعاتشان نبود اظهار فضله نمیکردند و شکمی و دیمی حرف نمیزدند. کسی که کوچکترین اطلاعی از تاریخ کشور ندارد بایستی از رژیم منفور دیکتاتوری فرح دفاع کند زیرا خلایق آنچه لایق و سواد و درک و هنر کل طایفه و خاندان ننگین رضا قلدر هم در همین حد بیش نبود والا نوکری و کاسه لیسی بیگانه را نمیکردند.
شما چون صداقت در گفتار نداری و سواد و اطلاع هم نداری و حدود 5 ماه است معذرتخواهی و اقرار به اشتباه بدهکاری در نوشتن کامنتهای من دخالت نکن .من با کسی که صداقت در گفتار و نوشتار ندارد همکلام نمیشوم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ناشناس 2:08 اینکه شما از حق دفاع می کنید بسیار عالی است و امیدوارم این روحیه را در تمام امور اجتماعی حفظ نمایید و نه اینکه دفاع از حق شما به صورت شرطی باشد!!!!
من موافق رژیم شاه نبوده و نیستم ولی موافق نبودن بنده دلیل بر انکار فعالیتهای موثر و خوب آن دوران نیست!!!
هر دولتی در برابر مخالفانش ایستادگی میکند ، این یک امر طبیعی است!!!
امیدوارم فیلم محاکمه گلسرخی را در زمان پهلوی دیده باشید!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ناشناس محترم اعدام نکردن روحانیون دلیل بر ترس رژیم پهلوی از آنها نیست زیرا به گفته خودتان وقتی مردم عادی را به گلوله می بستند چرا باید از اعدام روحانیون عزیز واهمه داشته باشد!
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ناشناس محترم اعدام نکردن روحانیون دلیل بر ترس رژیم پهلوی از آنها نیست زیرا به گفته خودتان وقتی مردم عادی را به گلوله می بستند چرا باید از اعدام روحانیون عزیز واهمه داشته باشد! ....

مطلب کاملا واضح است به گلوله بستن مردم و قتل عام مردم در سطح کلان در ایران سه بار اتفاق افتاد مابقی سالها شکنجه و زندان و اعدام و اخراج و خصوصا تبعید بود . اول کودتای انگلیسی رضا قلدر و بعد کودتای امریکائی ممرضا که آلبرات هم اذعان به دخالت و کشتار مردم کرد و کشتار سوم در زمان انقلاب اسلامی بود که به هیچکس رحم نکرد .آمار کشته شدگان روحانی و خصوصا طلبه ها را با عکس و بیوگرافی آنها میتوانید در اینترنت سرچ کنید.
اینکه روحانیون بزرگ را جرات نمیکرد اعدام کند مطلب معروفیست زیرا میدانست ملت ایران همه با اعلام جهاد به خیابان خواهند ریخت ( مرجع تقلید خواندن بعضی از علما قبل از موعد!!و..).البته این مسائل را بنده و میلونها نفر دیگر از کوچکی دیدیم و با گوشت و پوست خود لمس کردیم .ما بخاطر شغل پدرمان منزلمان بزرگترین کتابخانه را داشت سنی را سپری کرده ایم سالها صحبتهایمان بین میله ها رد وبدل شده است .درد آشنائیم . اگر شما دوست دارید حق با شما باشد من با آن مشکلی ندارم زیرا مسائلی را که خودم سالها گرفتارش بودم جزو وجودم شده و ارزان نیافتم که ارزان بفروشم.
هر که او ارزان خرد ارزان دهد
کودکی گوهر به قرصی نان دهد
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
۱۱:۳۹ ناشناس
فعالیت ها وپیشرفتهای آن دوران ربطی به رژیم شاه ندارد .شاه نوکر امریکا ژاندارم منطقه و پل خلیج فارس به شوروی کمونیست بود و امریکا با پول ما ملت بیچاره آمده بود اینجا برای خودش نوکر تربیت کرده بود و او را با پول ما مسلح کرده بود که جلوی شوری بایستیم این کجاش هنر است؟؟؟؟؟
مسلما هر 10 سال یکبار که امریکا ارتش و اسلحه های خودش و صنعت خودش را میتکاند و نو میکند آنرا بین نوکرانش پخش میکند و میلیاردها دلار میگیرد .ایران تنها در خاورمیانه پیشرفت نکرده همه تقریبا از ته سفره کشورهای صنعتی برخوردار میشدند لیکن ایران بخاطر ژاندارم بودن و پل بودن و نوکر بودن بیشتر دریافت میکرد.
چرا از موقعیکه انقلاب اسلامی امریکا را بیرون انداخت دیگر حاضر نیستند حتی ته سفره های صنعتی خودشان را هم برای ما بتکانند؟؟؟؟؟
شما را بخدا اینقدر مسائل را ساده و سطحی ننگرید. همیشه در همه کشورها نخبگانی هستند که با نفوذ در رژیمهای دیکتاتوری طرححهای خوب خود را اجرا میکنند و ربطی به دولتها ندارد .پس از حمله مغول به ایران ایرانیها با نفوذ در دربار مغولها بیشترین آبادانی را در ایران انجام دادند .پس لابد درود بر مغولان آثار باستانی ساز؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ناشناس 22:34 عزیز و محترم باسلام
اولا باید عرض کنم بیان نکات مثبت قبل از انقلاب بیانگیر تایید آن دوران نیست!!!
عاقل کسی که تجربیات گذشته را نیز مد نظر قرار دهد!!
با این جمله شما که می فرمایید پیشرفتهای آن دوران ربطی به رژیم شاه ندارد مخالف هستم ، چرا که رژیم پهلوی شرایط مناسبی را برای پیشرفت صنعتی فراهم کرده بود که انکار این موضوع کمی دشوار است زیرا ما مشاهد کردیم که کارآفرینان برتری مانند برادران خیامی ، علی خسروشاهی ،حبیب القانیان ، ایروانی ، برخوردار ، مراد اریه و .... در این بستر به رشد و شکوفاهی رسیدند و توانستد صنعت و هنر ایرانی را به جهان معرفی کنند که اگر بخواهیم بگویم این پیشرفتها به خاطر نوکری آمریکا بوده است بسیار بی انصافی کرده ایم!!!
چرا که تلاشهای زیادی در این راه صورت گرفته است!!
همچنین این جمله شما که ما سد آمریکا در برابر شوروی بودیم درست است حتی رژیم شاه اندیشه جنگیدن با شوروی را در سر داشت اما این جمله شما که آمریکا هر چند سال یکبار تجهیزات خود را به روز میکند و تجهیزات قدیمی را به ایران میداد نقیض بسیای دارد که چرا بر اساس قرار داد 1972 بین شاه و نیکسون ایران می توانست تمای صلاحهای "متعارف" ارتش آمریکا را سفارش دهد!!!!
همچنین جنگنده فانتوم ، جنگنده تامکت ، جنگنده نورتروپ ، پدافند هاوک ، پدافند راپیر ، تانکهای ام 60 و جنگنده بمب افکن اف 14 و .... از سلاحای مدرن و به روز ان دوران بودن که در اختیار کمتر کشوری قرار داشتند!!!
در ضمن در حال حاضر شاهد خیانت های روسیه در حق ملت صادق ایران هستیم !!!
نمونه خیانتهای روسیه ، نیروگاه بوشهر و موشک اس 300 هستند!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
جناب ناشناس ۱۵:۰۹ با سلام
با اینکه اکثر دلائل و براهین شما را قبول ندارم و توضیح داده ام لیکن چون برای نظرات خودتان زحمت کشیده اید و مطالعه کرده اید و حداقل به چیزی که میگوئید اعتقاد دارید برایتان آرزوی موفقیت میکنم .
ای کاش چند نفری که همیشه با پرخاشگری
و بی ادبی فقط چند جمله را طوطیوار یاد گرفته اند وسعی میکنند سطح وزین بولتن را به زیر بکشند از شما الگو برداری کرده و برای عقیده خودشان زحمت خواندن چند کتاب را به خود میدادند. مهم نیست که شما مثل من و من مثل شما فکر کنیم مهم اینست که آیا اصلا فکر میکنیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
7
5
با این اوضاع که در پیش منتظر عذاب الهی باشیم مثل اون طوفان عجیب پارسال یا زلزله...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
چرا عذاب و زلزله مگه اشکال داره چند تا جوون روزه خواری کنند و ورجه وورجه تا مشکالتشون حل بشه ..بعد از این جشن مشکلات همشون حل شد بیکارها کار گیرشون اومد و دختر ها رفتند خونه بخت و جنس ها ارزون شد و هزاران مشگلات دیگه حل شد اشکال داره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
8
6
رمضان ماه شادى و بركت است كور شود چشم كوردلانى كه نمى توانند عبادت و روزدارى را تحمل كنند و هنجارها را مى شكنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ماه شادی وبرکت رو چطور با درخواست کوری چشم یه عده مساوی میخواهی ، تعریف شما ازاسلام قدری مشابه ...........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ببخشید شما اصلا تو باغ هستید روزه خواری میکردن و آب بازی روزه خواریش اون روزه داریی که شما میگی و زیر سوال می بره آب بازیش از اونم بدتره با وضع منابع آب مملکت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
3
3
گذشتگان سی و سه پل ساختند ما چی ساختمانی؟
پاسخ ها
ف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ما 3000 میلیارد تومن اختلاس میکنم مثل هلو!
گذشتگان دانشگاه-راه آهن و... هم درست کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
5
2
-مگرمیشود کسی (خدا) را داشته باشد و آنگاه غمگین باشد؟ هاشا هاشا از کفر
حتی اگر گریه هم میکنید گریه ترس از خدا باشد ولی گریه ی غم هرگز هرگز
-خداوندا امید به تو شبنم است هرروز مرا تازه تر کن
-خداکنه تو باغ آرزو ها مرغهای عشق آب بازی کنند و بخونند.
-اگر ما جوانان مان را درست ظرطی کرده بودیم الان آنها از روزه گرفتن شادبودند نه روزه خواری.
-وقتی اول ماه رمضان، صداسیما که ویترین دین است بیاید و غصالخونه جوانان را شرطی منفی میکند چه توقع از فرزندانمان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
اصلاحیه
ظرطی =شرطی
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
6
8
ما ناخواسته در ایران به دنیا آمدیم و قسمت ما هم این است که فقط عزاداری کنیم و غمگین باشیم..
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
5
5
گشت ارشاد را بگویید بیاید و با ون همه شان را به کلانتری ببرید.. صورت مسئله را اینگونه پاک کنید..
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
2
1
بولتن من نظر های زیادی رو میبینم که چند خطی هستند ولی کامل منتشر میشند.. چرا نصفه و نیمه درج میکنی؟ کامل درج کن... کسی با سه خط خوندن سر درد نمیگیره
مدیر پایگاه همه موارد طولاني واقعا خوب نيستند و اتفاقا خواننده كمتري دارند و وقتگير هستند ومشكلات بعدي بيشتري دارند و هر كس با چند خط به راحتي مي تواند منظور خود را برساند و ما جز استثنا و از رري اجبار مطالب طولاني را منتشر نمي كنيم .براي شما سه خط است ولي براي بررسي روزانه بيش از 500 پيام حجم عظيي از مطالب است كه كوچكترين اشتباه در آنها مشكل ساز خواهد بود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
4
3
غم هم بایدکنارشادی باشذ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
4
4
بهتره بريد سراغ اختلاس گران و دزدان ميلياردي كه خون مردم رو مثل اين قطره هاي آب تو شيشه كردن بعد بيايد به جايي كه مثل روستا است گير بديد ، مردم دارن از گشنگي و و فقر دق ميكنن چي كار كنن بدبختا
یک جوان
|
-
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
2
5
خوش بودن با نامحرم واجنبی چه لذتی دارد ،بازیچه نامحرم شدن چه لذتی دارد ، بازیچه کس که به تو هیچ تعهدی ندارد چه لذتی دارد .بازیچه کسی که در آخر به تو خیانت خواهد کرد چه لذتی دارد، اگر کسی طبق شئونات اسلامی عمل ورفتار کند همیشه خوشحال و موفق خواهد بود ، دور شدن از دین باعث نزدیک شدن شیطان می شود واز دنیا چیزی نخواهد فهمید ،دنبال خوشیهای زود گذر نباشید یا خوشی مصنوعی ،دنبال خوشی واقعی که اسلام فرموده باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
5
5
همانطوریک برنامه عزاداری داریم باید باید هم به موقع شادی کرد جو انها را پر انژری و شادمان کنیم
aref
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
5
1
اونای که دم از اسلام میزنند کارشون شده نفرین کردن مردم. در جنگ احد وقتی سپاه اسلام شکست خورد و بر صورت مبارک رسول اکرم ضربه زده شد و خون از پیشانیش جاری شد وقتی چمانش را باز بسته میکرد می ترسید که خداوند بر قومش غضب کند دائم این دعا را بر زبان میاورد خداوندا ملتم را ببخش و بر آنها غضب نگیر و به راه راست هدایت کن تو جنگی که این همه از یارانش شهید شده بودند حتی عمویش حمزه برای طرف دعای خیر می کرد . شما که جوانان ملتت را نفرین میکنید و خود را مسلمان میدانید روزه بگیر یه زره از پیامبرت یاد فقط یه زره هر چند فقط نماز روزه ات بر حسب عادت بوده و خود را معصوم دیگران رو مشرک من به شخصه خودم روزه هم بودم با دوستام آب بازیم کردم .
maziar
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
2
2
دوستان و هم میهنان عزیز ایا این بر اثر زیاد بودن اب در شهر های تهران و کرج و بعضی های دیگر نیست حالا تو استان یک رودخونه کوچیک هست ابش رو بردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
3
2
کلا دارن شادی همه جوانان ما رو میگیرن با بهانه های مختلف شاد بودن چه ربطی به شهدا داره مگه تو پارک داشتم چه کار خلاف شرعی انجام میدادن؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
0
5
کی دوست داره تو ملا عام یه نامحرم با خواهر مادرت آب بازی کنه. اوف بر چنین غیرتی.
عبدالرحمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
5
0
ناشناس با برچم المانی زیاد جوش نزن تو نه کارشناسی نه جامعه دان خودتو عقل کل ندون
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
جناب عبدالرحمن بالا عرض کردم شما زنده ای و احتیاج به قیم نداری و عصاکش نمیخواهی .
واما لازم نیست واضحات را بنویسیم چون من جوش نمیزنم خالجوش هم نمیزنم تا پیچ و مهره و پرچ دم دست است .ضمنا دقیقا صحیح میفرمائید کارشناس نیستم ولی کاربلدم. جامعه دان نیستم زیرا جامعه همیشه در شهر و کشور است و جغرافیا دارد شاید منظورتان جامعه شناس بوده که بله آنهم نیستم ولی تا دلت بخواد در جوامع گشته ام و عقل کل اگر کل منظور جامع لغت باشد نه ولی اگر عقل, کل شده باشد میتوان آنرا تیز کرد! نمیتوان؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
بابا ایول همه اینجا نویسندن.منم فقط می نویسم اینا نسل هیجانن یعنی دنبال هیجان.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین