کد خبر: ۲۶۱۱۲۴
تعداد نظرات: ۶۸ نظر
تاریخ انتشار:
درحاشیه «یکشنبه سیاه» مجلس و درگیری لفظی «کوچک زاده» و «ظریف»؛

سوءاستفاده از زبان بُرّای نظام در «یکشنبه سیاه» مجلس

یکشنبه این هفته مجلس کشورمان شاهد اتفاقاتی بی سابقه بود که به سرعت به بمب خبری تمامی رسانه های داخلی و خارجی تبدیل شد و ترکش هایش نیز همچنان درحالی تخریب فضای سیاسی کشور است.

سوءاستفاده از زبان بُرّای نظام در «یکشنبه سیاه» مجلسگروه سیاسی، ماجرای درگیری لفظی و مشاجره تند «مهدی کوچک زاده» نماینده مجلس شورای اسلامی با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان در نشست غیرعلنی روز یکشنبه مجلس، جنجال بسیاری در مطبوعات کشور به پا کرد.

به گزارش بولتن نیوز، درحالی که بلافاصله پس از انتشار توامان فایل صوتی و تصویری این درگیری غیرضروری در صحن مجلس، ابعاد ماجرا و صحبت های رد و بدل شده در میان داد و فریاد این دو سیاستمدار کارکشته به گوش دوست و دشمن رسید، این ماجرا را به عنوان مهمترین موضوع سیاست داخلی، همچنان روی میز سردبیران رسانه های دوست و دشمن نگاه داشت.

هنوز چند ساعتی از وقوع این درگیری بی سابقه و ناخوشایند نگذشته بود که فیلم ویدیوی این مجادله تند و تیز که در نشست غیرعلنی رخ داده بود، در فضای مجازی پخش شد و روایتی دست اول و غیرقابل انکار در اختیار مردم قرار داد؛ روایتی که حکایت عصبانیّت «ظریف» در زمانی داشت که «کوچک زاده» سخنان خود را بیانات رهبر معظم انقلاب دانست و منجر به این شد، ظریف با صدایی بلند به «کوچک زاده» پاسخ دهد که "شما بیجا می کنی جای او (مقم معظم رهبری) صحبت می کنی، او خود زبان بُرّای این نظام است."

شرح ماوقع

«مهدی کوچک زاده» نماینده تهران پس از این ماجرا در گفت و گویی این مشاجره با ظریف را "گفت و گوی آرام و البته چالشی" نامید و مدعی شد: "گفت و گوی امروز من با آقای ظریف آرام البته چالشی بود و محتوای آن این بود که گفتم شما با این رویه تان به حرف آقا توجه نمی کنید و موجب خدشه در وحدت جامعه می شوید و خودتان فرمودید که داعش در منطقه چه می کند و کشورهای منطقه خیلی با ما بد هستند و در این شرایط به وحدت احتیاج داریم و جز مسیر آقا نمی شود."

سوءاستفاده از زبان بُرّای نظام در «یکشنبه سیاه» مجلس

با این حال آنچنان که حال تقریباً درصد قابل توجهی از مردم نیز یا ویدئوی جنجالی را دیده و یا حداقل فایل صوتی اش را شنیده اند، آنچه در صحن مجلس روی داد، بسیار متفاوت بود از آنچه این نماینده مجلس مدعی شده است. این درحالی است که به گفته یک شاهد عینی: "از زمانی که زنگ مجلس زده شد، «کوچک زاده» به طرف «ظریف» حرکت کرد و به لحنی خاص گفت شما باید ماهیت خودتان را در مذاکرات مشخص کنید، و باید اثبات کنید به دلیل اینکه با صراحت صحبت نمی کنید، شرایط سخت شده است."

این شاهد عینی همچنین عنوان کرده: "آقای کوچک زاده قبل از اینکه آقای ظریف برای پاسخ سوالات نمایندگان به پشت تریبون یرود جلوی وزیر خارجه را گرفت و گفت: باید اجازه بدهی من صحبت کنم، که رییس مجلس گفت: دو نفر از هر جناح صحبت کرده و الآن نوبت پاسخ ظریف است. ظریف پس از اتمام سخنانش، به سوی درب خروج حرکت کرد و در میانه مسیر، در حال خداحافظی با نمایندگان بود که یکباره آقای کوچک زاده خود را به وزیر خارجه رساند و با لحنی توهین آمیز گفت: در منطقه گند زدید!"

در ادامه «ظریف» در پاسخ به «کوچک زاده» از وی پرسید: «(رهبری) چه موقع دستور (توقف مذاکرات را) داده اند؟ من وحدت ملّی را خدشه دار کرده ام یا کسی که به من «خائن» گفته است؟ و «کوچک زاده» در جواب می گوید: «خائن» گفتن را کسی به شما می گوید، که (می گوید) زیر سایه تهدید مذاکرات را ادامه می دهید، و من از زبان او به شما می گویم، (خائن)! پس از شنیدن این ادعا بود که «ظریف» واکنشی تند و صریح نشان داد و گفت: رهبری خودشان زبان «برا»ی این نظام هستند و شما حق ندارید از زبان ایشان مطلبی بیان کنید. وزیر خارجه کشورمان پس از بیان این سخن، مجلس را ترک کرد."

تفسیر آنچه یکشنبه مجلس را «سیاه» کرد!

با این همه، در بازخوانی آنچه در «یکشنبه سیاه» در مجلس شورای اسلامی روی داد و بررسی این که به راستی کدام طرف این مشاجره، مسبب به وجود آمدن این فضای ملتهب در جامعه است، بی شک توجه به سوابق مشابه دو طرف این مشاجره، بسیار راهگشا خواهدبود و این درحالی است که نباید فراموش کنیم که ختم این قائله تنها هنگامی محقق می شود که بدون هیچگونه طرفداری سیاسی و جناحی، ضمن واکاوی آنچه در این درگیری روی داده، به این سوال پاسخ دهیم که براستی چه کسی و به چه حقی، این چنین با بی احترامی به شعور و حقوق مردم، مجلسی که می بایست خانه ملت باشد را با بی ادبی، تندخویی، رویکردی بی منطق و به دور از شان نظام و ملّت، تبدیل به مکانی برای گردن کشی و انتقام سیاسی و عقده گشایی کرده است.

سوءاستفاده از زبان بُرّای نظام در «یکشنبه سیاه» مجلساین درحالی است که باتوجه به آن که دعوت از «محمدجواد ظریف» به عنوان یک وزیر به صحن مجلس، طبیعتاً ازسوی نمایندگان صورت گرفته، حفظ شان او لااقل به عنوان میهمانی در «خانه ملّت» نیز ضروری بوده که گویا میزبان کوچک این میهمانی بزرگ، وقعی به این مسائل نمی نهد.

آنچنان که پیداست، گروهی در صدر نظام کار را به جایی کشانده اند که بی توجه به قانون، مصالح نظام و حتی بی توجه به ادب و احترام، به راحتی اقدام به سوءاستفاده از هر شخصیت و جایگاهی را برای دستیابی به مقاصد خود روا می دارند.

با این همه، شاید مهمترین سوالی که می بایست از برخی از سیاسیون پرسید، همانی است که وزیر خارجه کشورمان نیز در اوج آن درگیری جنجالی از طرف مقابل دعوا، یعنی نماینده مجلس شورای اسلامی کشورمان پرسید: شما به چه حقی از زبان رهبری، این زبان برّای نظام صحبت می کنید؟!

بی شک، تفاسیر متعددی از سخنان مقام معظم انقلاب به عنوان شخص اول نظام قابل برداشت است، اما به همان روشنی می توان دریافت این که کدام یک از این تفاسیر متعدد، در راستای تحقق اهداف شخصی و جناحی است و کدام تفسیر در راستای تحقق اهداف ملّی نظام اسلامی. ضمن آن که نباید فراموش کنیم نظام جمهوری اسلامی ما اگر تنها یک مزیّت نسبت به دیگر نظام های سیاسی داشته باشد، همین مسئله است که رهبری علاوه بر آن که رهبر سیاسی ماست، رهبر مذهبی و ولی فقیه ما نیز هست و بر این اساس، عطف توجه به آنچه ایشان می فرمایند به عنوان حکمی اخلاقی بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

حال چه باید کرد؟!

سوءاستفاده از زبان بُرّای نظام در «یکشنبه سیاه» مجلسحال در چنین شرایطی وقتی کسی با تخطی از اولین و پیش پا افتاده ترین اصول اخلاقی مورد تایید و تاکید اسلام و قانون، با تندخویی و تخطی از اعتدالی که همواره از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین رویکرد رهبری نظام _چه در زمان حضرت امام خمینی (ره) و چه در دوران حاضر مورد نظر بوده است_ به دنبال اهداف و مقاصد سیاسی خویش است، گناهی نابخشودنی است.

آنچه مسلم است، نه «کوچک زاده» و نه هر سیاستمدار دیگری هیچگاه به گمان اینکه عمداً قصد تخریب و توهین به نظام را دارد، دست به چنین خطایی نمی زند و به این اعتبار، اگر ناخواسته و نادانسته چنین خطایی مرتکب شویم، تفاوتی در اصل ماجرا نخواهد داشت؛ چه در این صورت نیز هم وحدت ملّی را به مخاطره انداخته ایم، هم از جایگاه حقوقی خود عدول کرده و به دخالت در اموری پرداخته ایم که برعهده مقامی بلندپایه تر از ماست و هم گزک به دست دشمنان نظام اسلامی و مقدس مان داده ایم و این درحالی است که شاید این توهم که نماینده ای خود را بالاتر از تمامی مسئولین نظام در تمامی امور می داند، منشاء و علّت این خطاهای نابخشودنی است.

فراموش نکنیم، آنگاه که هدف مشخص و روشن ما از انجام عملی سیاسی در راستای مقاصد شخصی و جناحی باشد به مراتب کمتر به کل نظام ضربه زده ایم و به این تعبیر آنگاه کار بالاگرفته و ضرباتی خطرناک بر پیکره نظام وارد می گردد که با ناآگاهی و بی توجه به مصالح نظام، مقاصد شخصی مان را مصالح نظام بپنداریم!

با این همه، طرف دیگر ماجرا نیز قابل بررسی است و سوالی که در آن سو باید به آن پاسخ داد، این است که آیا تنها به دلیل آن که نماینده ای یک لحظه کنترل اعصاب خود را از دست داد و نادانسته وحدت ملّی و شان نظام را زیرسوال برد، می بایست تمام مشکلات دیگر را نیز به گردن او انداخته و او را مسبب تمام مشکلات بدانیم؟! واقعیت این است که پاسخ به این سوال بی شک، منفی است اما عطف توجه به این مهم ضروری است که در قضاوت ظلمی که انجام گرفته، همواره می بایست میزان آسیب و تخریب ناشی از آن را نیز درنظر بگیریم.

به بیان دیگر، تنها با توجه به این که عواقب و پیامدهای ناشی از یک خطای سیاسی تا چه میزان به کشور آسیب می رساند، می توان به قضاوت درباره آن خطا دست زد و آنچنان که پیش تر نیز مورد تاکید قرار گرفت، توجه به سابقه افراد در قضاوت درباره قصور اکنون شان از اهمیتی ویژه برخوردار است و در چنین شرایطی وقتی این دو را در کنار یکدیگر قرار می دهیم، در می یابیم که نماینده خاطی این «یکشنبه سیاه» که پیش از نیز سابقه جار و جنجال و دعوا در مجلس را در کارنامه دارد و در موارد متعددی آرامش مجلس و در تعاقب آن آرامش جامعه را برهم زده، این بار مرتکب خطایی شده که دامنه تخریب گسترده ای به همراه داشته و هزینه سنگینی بر گرده نظام هموار ساخته است. آن هم در شرایطی که طرف مقابل او در این جنجال، نماینده ملّت بزرگ ایران در مذاکرات تاریخی هسته ایست و بارها و بارها ازسوی شخص مقام معظم رهبری نیز مورد تایید قرار گرفته و به روشنی و صراحت او و همراهانش در مذاکرات را "فرزندان انقلاب" خوانده است.

سوءاستفاده از زبان بُرّای نظام در «یکشنبه سیاه» مجلس

حال در چنین شرایطی به نظر می رسد، پیشگیری از تکرار چنین مصائبی می بایست مورد توجه ویژه بزرگان و مسئولان نظام قرار گیرد و باتوجه به آن که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین مربوط به انتخابات ها به روشنی برای چنین مسائلی پیش بینی مناسب ارائه داده، تایید صلاحیت هر شخصی که قصد دارد به مشاغل حساس سیاسی در کشور ورود کند، راهگشای جلوگیری از تکرار چنین بحران هایی است. بماند که همزمان قانون اساسی کشورمان راهکارهایی برای برخورد با چنین هنجارشکنی هایی نیز پیش بینی نموده است که اجرای آن بر عهده مسئولان بلندپایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
38
24
با این همه بی کفایتی هنوز سنگ ظریف رو به سینه میزنین؟؟ هر کاری این دولت میکنه باز یه عده کاسه....
مدیر پایگاه اولا ادب را رعايت بفرماييد ،دوم كدام بي كفايتي هنوز نه قرداد بد يا خوبي امضا شده ونه مذاكرات ب شكست انجاميده است ،مسلماني وانصاف واخلاق اقتضا دارد به سرعت و قصاص قبل ازجنايت صورت نگيرد ،تازه اگر پيروزي حاصل شد بايد از فرزندان كشور و انقلاب هم تقدير كرد .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
اگر کسی سنگ ظریف به سینه بزنه گل سینه میشه !! اما هستند کاسب کاران فضای ملتهب ، آب گل آلوده ، تشنج بی پایان که دارند چنگ چنگ اسکناس توی سینه میگذارند از محل بازار مکاره ای که ساختند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
همیشه پیشگیری بهتره از درمانه بولتن نیوز عزیز
حمید کلباسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
بولتن: اولا قرارداد را قرداد نوشتی ، ثانیا نگفتی چه
کسی قرداد؟! سرعت را فدای دقت نکنید
رضا ط
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
چند سوال از آقا خرداد :
-شما به عبارات جهنم رفتن و تازه به دوران رسیدن و ناقص العقلها و بیسواد ها هم به اندازه لولو آلرژی داری یا اونا فرق میکنه؟
-شما مگه جزو آتش زنان سطلها بودی که انقدر از شنیدن خس و خاشاک ناراحتی و یادش میفتی داغ میکنی؟
-ماها در "همه" شرایط پیرو رهبریم شما چه طور؟
-ما از رهبری جلوتر نمیریم فقط نظرمونو میگیم، نکنه شما با نظر دادن دیگران هم مشکل داری؟
خلاصه ببخشید تا شما هستی ما جسارت نظر دادن به خودمون میدیما!!!!!!!
راستی من به جای اینکه برم ویدئو چک ببینم شمارو به استفاده از تجربه بزرگترهات از دولت اصلاحات و آرایشات ارجاع میدم.
رضا ط
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
بولتن چرا جواب به پیام خرداد رو اینجا گذاشتی؟!!! من مطمئنم پایین جواب رو نوشتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
3
12
بولتن شب بخیر ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
11
23
اونهمه به احمدی نژاد که دوم شخص این نظام در آنزمان محسوب میشد در همین مجلس توهین شد یه بار از این مقاله ها نوشتید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
اولا آقای احمدی نژاد در دور دوم ریاست جمهوری بود و طبق قانون اساسی دیگر اجازه ادامه کاندید شدن نداشت و حداقل چهار سال از گردونه بایستی میرفت بیرون فلذا گیر دادن به او خطر نداشت لیکن و باز هم اولا تازه حدود کمتر از دوسال از عمر این دولت میگذرد یعنی تازه آمده اند و بازهم اولا تر اینکه دولت خیلی عصبانی میشود اگر کسی بهش گیر دهد و باز هم یک اولا دیگر از کجا معلوم که چهارسال بعدی هم رای آوردند یکوختی؟ وآخرین اولا اینکه انشالله آحر دوره هشت ساله که رسید زبان در میاوریم .
جناب ناشناس واقعا خوشته ها بابا مردم بایستی زندگی کنند نه انتهار. من و تو راحت کامنت مینویسیم میریم خونه ولی مسئولیتش به عهده کسی دیگر است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
کدوم هشت سال ؟ ان شاءالله دور بعد قال قضیه رو میکنیم . مردیم از این همه حقارت .
ریزبین
|
ROMANIA
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
10
متاسفانه هر دوشون چفیه بر دوش دارند و در مقابل دشمن خارجی، دارند همدیگر را از بین می برند. دشمن با این اختلافات خوشحال می شود. امروز برای وحدت و حفظ منافع ملی باید پشتیبان یکدیگر باشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
25
15
واقعا برات متاسفم بولتن که از ظریف حمایت میکنی؟؟؟؟
دمت گرم اقای کوچک زاده
مدیر پایگاه ما از ارکان رسمی نظام وشخصیت های آن تا زمانی که درمسیر انقلاب و اسلامند حمایت می کنیم و این را جزء وظایف خود می دانیم .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
شما به عکس های آقای کوچک زاده توجه نمودید؟
یک انگشت بلند(اتهام) همیشه به سمت دیگران!!
اما نکته ای که حتی خود آقای کوچک زاده هم از دید شان مخفی مانده ( شاید هم دیده شده ) سه انگشت دیگر که به سمت خودشان است!
اما شاید ایشان هم از جمله خواب زدگان هستند و هرگز به این مفهوم ها توجه ندارند
خود و شما و همگی برادران و خواهران دینی خود را به تقوی الهی ، ترس از هتک حرمت وآبرو بری حتی از کافر منطبق با فرمایش اول مظلوم عالم حضرت امیر (ع) جلب می نمایم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
ناشناس 09:32

داداش برو یه ریزه آب بپاش تو صورتت بلکه خدا خواست و بیدار شدی / برو داداش
مرگ بر امریکا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
12
4
متوجه فضای منقی علیه دولت هستم. بنزین تک نرخی شده و دلواپسا حالا به خاطر ماهی 18 هزارتومان (ما به التفاوت بود و نبود 60 لیتر بزنین 700 تومانی بجای 1000 تومانی ) در ماه ، خوب دارن میتازونن... کار .. به اینجا کشیده که علنا هم از مقام رهبری و هم شخصیت آقا سواستفاده میکنن. مرگ بر امریکا...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
دلواپس اونوری حالا خودت یکی از شیپورهای تخریب گر دولت قبل بودی بابت گرونی های بوجود اومده که همزمان با چالش های اقتصادی بین المللی هم بود،تازه بابت این افزایش قیمت ها مابه تفاوت حاصل از واقعی شدن قیمت ها رو به اسم هدفمندی یارانه می ریختن به حسابت...
بولتن حرف های منو راجع به جناب ظریف تأیید نمی کنه وگرنه حرف بسیار است!
فرشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
13
12
ظریف خنده هاش برای دشمنه داد و بیدادش برای دل واپس هاست من هم یه دل واپسم درود بر کوچک زاده ؛ بولتن سفارشی کار میکنی
مدیر پایگاه همه خبرگزاري ها اين خبر را بارها مخابره كردند كه در بسياري از جلسات مذاكره فريادهاي آقاي ظريف چنان بلند مي شده كه محافظان بسرعت وارد مي شدند ببينند چه اتفاقي افتاده است .قرار نيست نماينده ايران جلوي دوربين ها حالت غم يا اخمو به خود بگيرد تا بگويند ايران در حال شكست است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
فرشاد اگه میتونستم هزار تا مثبت به نظرت میدادم . درود بر تو داداش
سيد مرتضي
|
ROMANIA
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
1
8
احسنت بولتون
من از طرف دوستاني كه احساسي كامنت ميذارن معذرت ميخوام
ما از هر مسئولي تا زماني كه زير پرچم ولايت هستند حمايت ميكنيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
3
11
چه نازک نارنجی ای شدیم ما!مگه چه اتفاقی افتاده؟مگه براهمدیگه کفش ولگد ومشت پرت کرده اند؟که اگرهم پرت میشد چندان مهم نبود!مجلس محل تضارب اراست وزاین کوره در رفتنهاانهم درموضوع مناقشه ای چون هسته ای امری طبیعیه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
12
7
بولتن آفرین طرف دار حق باش البته بی ادبیهای اقای نماینده بر هیچ کس پوشیده نیست....متاسفم که این افراد نماینده هستند.............
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
چی شده که تو خودتو حق میدونی ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
2
5
مگه غير علني نبوده پس كدوم قانون گذار نا محترمي فايل رو منتظر كرده؟؟! شايدم دور و يري هاي غير مجلسي بودن!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
3
1
خیلی عصبانیم!
بزرگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
7
7
این کوچکوف مجلس رو به توپ نبنده یهو؟!
بخدا اینطوری با این شلوغ کاریها فقط آمریکا رو خوشحال میکنیم. اینو هر بچه ای میدونه. یعنی نماینده مجلس بیخبره از این مسئله به این ساده ای؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
اینو به اون ماهیگیر از آب گل آلود شده ای که فیلم رو منتشر کرده بگو و در ضمن یادت باشه با مسخره کردن اسم دیگران تو"بزرگ" نمیشی.
من از روییدن خار سر دیوار دانستم
که ناکس کس نمیگردد بدین بالا نشینی ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
چقدر حقیری جناب بزرگ !
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
3
5
شما که تو تفاسیر بالا گفتین به دور ازجانبداری سیاسی وجناحی بعد از همان سطراول تااخرب طرفداری از جناب طریف پرداختین ایاوزیر در ج ادب را رعایت کرد پس طریف چرا بااین زبان برا بادشمن نمیحرفه البته این بار اول نیس که این دولت بامنتقدینش با بداخلاقی میحرفه رییس دولت هم که چندین چن بار به منتقدین مردم منتقد توهین کرده مس بیسواد وبی هویت خواندن منتقدین،این نیز بگذرد جناب رییس وجناب وزیر وبولتن نیوز اعتدال ب اصطلاح
پایتخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
4
0
چهره ها چه خوب راز درون را فریاد میزنند!
ذات هر کسی در چهره اش نمایان است و پنهان کردن آن تقریباً غیرممکن است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
7
5
انتخابات مجلس آینده تکلیف این نماینده های قانون گریز را مشخص می کند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
باش تا صبح دولتت بدمد !
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
6
10
طرفداران دولت احتمالا می دانستند با انتشار این فیلم می توانند توپ را به زمین مقابل بیندازند و تمام کاسه کوزه هایی که ناشی از دشمن دوست پنداری دولت تدبیر و امید(!) است را سر گروه مقابل بشکنند.ای کاش صحبت های ظریف علنی صورت می گرفت تا مردم خود قضاوت کنند.
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش...
بیچاره کوچک زاده که حرف حقش را با این همه هجمه ناحق جلوه می دهند.
مردانگی کالای گرانبهاییست که هر کسی ندارد.
وای به ظریف توهین شده؟
به قول رییس دولت خب به جهنم!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
با سلام...برخی انسانها ادم رو به یاد اقای مخ مخ در صبح جمعه با شما می اندازند...بیچاره کوچک زاده...؟؟؟؟؟؟....بیچاره مردم ایران که به افرادی رای داده اند که به عنوان نماینده مجلس توانایی کنترل منطقی گفتار و کردار خود را ندارند...تن ادمی شریف است به جان ادمیت.
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
من دوست دارم از آقای کوچک زاده حمایت کنم شما هم بروید و از ظریف جانتان حمایت کنید.
این دولت از همان زمان تبلیغات و مناظره ها حیثیت خود را به روند مذاکرات کذایی با دشمن غدار پیوند زد بنابراین برای حفظ آبرو ممکن است بسیاااار کوتاه بیاید از حقوق حقه ملت یادمان نمی رود اشاره ی جناب روحانی را طی مناظره که تلویحا افکار خود را به زبان آوردن و چرخیدن چرخ زندگی مردم را به نچرخیدن سانتریفیوژها منوط کردند. البته وجود مقام معظم رهبری و حمایت مردم از دغدغه های به حق ایشان مانع دولت برای پذیرش یک توافق بد خواهد بود ولی اینطور که پیداست در صورت عدم توافق، دولت هرگز دشمنی و زیاده خواهی دشمن ملت و دیدگاه خام خود را در مظان اتهام نخواهد دانست و با پیش کشیدن این مسایل مثل داد زدن یک نماینده بر سر مسئول مذاکرات و این مسایل را عامل نرسیدن به توافق نشان خواهد داد چرا که حداقل ادامه ی حیات سیاسیشان را تضمین خواهد کرد و در عالم سیاست ظاهراً امریست طبیعی!
مدیر پایگاه اوج بد بيني به دولت !
زهرا
| ESTONIA |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
مثل همیشه سانسور چاشنی اظهار نظرتون شد!
ناشناس
| ESTONIA |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
"در عالم سیاست ظاهراً امریست طبیعی"،
تازه با این حرف کلی تلطیفش کردم بولتن،تو اوج بی اعتمادی من رو نسبت به این دولتمردان ندیدی!
من فقط به رهبر عزیزم اعتماد دارم!
مدیر پایگاه به اعتماد رهبر معظم انقلاب خصوصا به هيات مذاكره كننده چه ؟
زهرا
| ESTONIA |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
این پرچم کجاست باز؟
شما می خواهید مچ منو بگیرید؟
واقعا فکر می کنید رفتارتون درسته؟
اصلا چرا شما این موضوع ساده را انقدر پیچیده کردین؟
مگه چه اتفاقی افتاده؟
به نظرتون رفتار و گفتار ظریف وحی منزله و اگر کسی بهش تذکر بده و این وسط صداشم بره بالا میشه ضد ارزش ها و کاسب تحریم و غیره و ذلک؟هدفتون چیه شما خبرگزاری ها؟
من همیشه به حرف های رهبر انقلاب اهمیت ویژه ای میدم و براشون ارزش قائلم کاری هم نکردم که شرمنده باشم!

واقعا که!
لطفا اخلاق حرفه ای رو حین انتشار کامنت ها رعایت کنید.
ناشناس
| GERMANY |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
+++++
++++
++++
Rth
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
با عرض سلام خدمت زهرا خانوم ،
حق با شماست سیاست منفعلانه و مدارامدار خارجی این دولت که اگر یکی درمیون رهبر معظم ترمز اضطراریشو نکشه با وضعیت فعلی ممکنه کشور و به ورطه ناکجا آباد پرت کنه!! برای خیلی ها باعث ناراحتی شده و صحبتهای انتخاباتی روحانی و اون "کلید"!!؟؟ و دائما کوبیدن دولت قبل و کلی حرفهایی که به مردم گفتند و بعدا مجبور به تکذیبش شدند!!! و توهین های مکرر به مردم(منتقدین) و کلید حل مشکلات رو در دستان کدخدا دیدن و زمین گذاشتن کارها و کوتاه اومدن بی حساب جلوی بزرگترین دشمن و...و...و...و...و...وووووووو همه باعث میشه افراد دلسوز یه جایی از کوره در برند و طبیعتا در برخی مباحثات سیاسی تندی پیش بیاد و برخی هم نهایت سو استفاده رو بکنند که باعث تاسفه ، البته همونطورکه رئیس جمهور نباید به مردم توهین کنه ، وزیر هم نباید به نماینده وبرعکس توهین کنه،
و اما همه میدونیم که پشتیبانی رهبر از دولت و وزیرانش در شرایط فعلی یک امر لازم در سیاست هست و این به هیچ وجه به معنی تایید تمام و کمال اونها توسط رهبر نیست ، موفق و پیروز و سلامت باشید.
خرداد
| UNITED STATES |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
خواهر محترم...باسلام من نمیدونم چرا پیامم به نام ناشناس ثبت شده...اولا که من طرفدار ظریف نیستم و طرفدار پیشرفت و اقتدار کشورم هستم دوما که شما کلا از دولت فعلی ناراضی هستیدچون مطالب را براحتی تحریف میکنید...در مناظره ها قرار بود چرخ زندگی مردم همراه با سانتریفیوژها بچرخد...سوما فکر میکنم انسانهایی اینگونه فکر میکنندکه همه چی رو برای خودشان میخواهند حتی رهبر یک مملکت را...اگرفرمایشات رهبر را گوش نموده اید که هیچ و اگر در جریان نیستید لطفا جلوتر حرکت نکنید که در این شرایط خاص منطقه به نفع هیچکس نمیباشدو فکر میکنم برنده تیمی است که اگر امتیازات بزرگی میدهد امتیازات بزرگتری بدست اورد و این امکان پذیر نمیباشدمگر با اتحاد و احترام همگان نسبت به همدیگر و لطفا برخی لغت دلواپسان را برای خودشان مصادره نکنندچون احاد ملت دلواپس کشورشان هستندولی مردم بخوبی دلواپسی را ازکینه توزی وبهانه جویی انسانهای بظاهر دلسوز تشخیص میدهند که امیدوارم هیچکس اینگونه نباشدو مطمین باشیدافکار عمومی بحدی پیگیر موضوع هسته ای هستندکه تیم مذاکره کننده سعی میکنند در تاریخ ایران به عنوان خادمین به کشور شناخته شوندونه .....و این میسر نمیشود جز با اتحاد و همبستگی تمامی مردم ولو باداشتن تضاد فکری و سیاسی چون انرژی هسته ای یک موضوع ملی و حیثیتی است.
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
درود بر زهرا بانوی گرامی و گرانقدر !
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
شاه منصور واقف است که ما
روی همت به هر کجا که نهیم
"دشمنان" را ز خون کفن سازیم
"دوستان" را قبای فتح دهیم
رنگ تزویر پیش ما نبود
شیر سرخیم و افعی سیهیم
...

این بحث واقعا فرسایشی شده و من حوصله ی ادامش رو ندارم!
ممنوم خانم سهیلا سادات ،موافقم با حرفاتون آقای RTH رهبر اشاره کردن که حمایت می کنن اما چک سفید امضا هم به کسی نمیدن!
در ضمن جناب خرداد؛ به عمل کار برآید به سخن دانی نیست.
خرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
شما دو -سه نفر چقدر به هم نون قرض ميدين...ضمنا خواهر محترم اون بيت شعرت را-به عمل كار برايد....-حدود 10 سال دير خوندي...اون زمانيكه سكه تمام بهار ازادي فقط 128000تومان بود.
رضا ط
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
خرداد ، اعتماد به نفست منو کشته !
تحریــــــــــــــف؟!!! یادت رفته طرف شعار میداد که هسته ای میخوایم چیکار ملت شکمشون باید سیر باشه اصلا این هسته ای به چه کار میاد؟!! ؛ ... بر همگان روشن شده که دلواپسیها به حق و به جاست پس چه بهتر که خود را قاطی مرغها کنید! تا شاید کمی اعتبار بدست اووردید! آحاد ملت بله ولی یه عده که تمام وقت دلشون واپس شکمشونه نه کشور و عزت و خاک و غیرت و... نه، خادمین ملت!!!! مگه چیکار کردند؟!!! ینی با وجود این رکود سرد ویخ و این همه هیچ کار نکردنهای این دولت وهزینه تراشیهای بیجا ، اگه توافق بشه برای شما اسطوره میشن؟!! بگو بدونیم که مسئول مذاکرات ظریفه یا کل دولت؟!!!!!!!!!!! - توافق خوب؛ ایشالا مخصوصا اونجور که تو گفتی.
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
آره خب،شاید چون اون موقع دغدغه ی من تنها کتاب و دفتر و مدرسه و نوشتن و آماده شدن برای دانشگاه رفتن بود...و بر من حرجی نیست،هر چند بنده همیشه فقط یک رأی داشتم !
در ضمن ماهی رو هر وقت از آب بگیرین تازه است!
خرداد
| UNITED STATES |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
سلام اقا رضای ط....یکبار دیگه به مناظره هانگاه کن به اشتباهت پی میبری الکی تحریف نکن...نحوه تفکرات شما و استفاده ازلغات و ادبیات سخیف مثل-قاطی مرغها شدن و اعتبار کسب کردن و......-منو یاد اون بنده خدا میاندازه که با لولو و بگم بگم و کاغذ پاره و خس و خاشاک نقش مهمی در این فرهنگ بی احترامی به منتقد بازی کرده است...من معتقد به نظارت کامل رهبر بر مذاکرات هستم وصبر میکنم تا نتایج -چه مثبت و چه منفی-ظاهر شود ولی امثال شما علیرغم ادعا در پیروی از رهبری جلوتر حرکت میکنیدو ضربه اش را هم به کشور خواهید زد...اون خانم محترمی هم که ادعا مینماید فقط یک رای دارد به رای و طرز فکر 20 میلیون نفر مقابل احترام بگذارد و بداند با این کج اندیشی ماهی را هر وقت از اب بگیرد ...میمیرد
رضا ط
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
راستی نگفتی این خادمین ملت که گفتی تو این2سال برای کشور چه کارهایی کردند؟ البته به جز رکوووووووووووود و سکون و یخ زدگی و افزایش بیکاری و خرابی بازار وبورس و مسکن وغیره
به غیر از اینا؟
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
ظاهرا و تحت هر شرایطی شما انگار دلتون می خواد پیروز این گفتگو باشین و البته همه ی صحبت ها ریشه در طرز نگرش ما داره.اینکه من صیاد خوبی نیستم درسته و قصد ماهیگیری هم ندارم اما قبول بفرمایید که در هر شرایطی وقتی ماهی از آب جدا میشه می میره و این ربطی به شخص صیاد نداره اما حرفتون نگاه مغرضانه ی شما رو فریاد می زنه...تندی تیغ انتقاد من به دولت دقیقا به خاطر طرفداران افراطیش هست که هرگز با تمام ادعای اخلاقشون نتوانستن به رأی مردم در گذشته احترام بزارن هر چند که بنده تلاشم اینه از دایره انصاف خارج نشم اما گروه مقابل این توان رو هرگز نداشت در حالی که من خودم در گذشته انتقاد هم داشتم.درست یا غلط من به روشم ادامه میدم.
خرداد
| UNITED STATES |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
با سلام...اقای رضا...موضوع بحث ما راجع به چی است؟نحوه برخورد یک نماینده با یک وزیر...پس ربطی به گرانی و رکوووووووووووود و بیکاری و غیره ندارد...چرا فکر میکنید اگر کسی در موضوعی با شما اختلاف نظر دارد در تمامی موارد باید با شما مخالفت نماید...من هم از بسیاری از شرایط فعلی ناراضی و با شما هم عقیده ام و امیدوار به اینده.....در رابطه با خانم زهرا هم نحوه نگرش و ابراز عقیده شما رو هر کس بخواند متوجه خامی و یکدندگی نویسنده ان میشود.....(فرموده اید درست یا غلط من به روشم ادامه میدهم ) پس ظاهرا شمایید که قصد دارید پیروز این مسابقه!!!!!!!!باشید.باشه شما پیروز شدید مدال طلا نقره و برنز مال شما و من هم میرم در جایگاه تماشاگران (مردم)مینشینم و ....
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
حرف های شما سرشار از متانت و پختگیست مراقب باشید با این اوصاف ته نگیرید و این پختگی به سوختگی منجر نشود جناب تماشاچی!
پایتخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
7
0
چهره ها چه خوب راز درون را فریاد میزنند!
ذات هر کسی در چهره اش نمایان است و پنهان کردن آن تقریباً غیرممکن است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
ما که از روز اول هم درون ظریف رو دیدیم اما نمایندگانی که رای اعتماد دادند ندیدند !
تهران
|
ROMANIA
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
6
3
بعضی از افراد اشتباها در مجلس هستند کوچک زاده یکی از انهاست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
این از اشتباه شماست که چنین فکر میکنید ! اگر امثال رسایی و کوچک زاده نبودند کشور به تاراج میرفت !
حمید
| ROMANIA |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
یه سوال از ناشناس 4:39 : رسایی و کوچک زاده در هنگام....................................................................
مدیر پایگاه كامنت شما پر از  اتهام حقوقي است و قابل انتشار نيست. همين مطلب را مي شود بدون اتهام وارد كردن به كسي بيان كرد .
عادل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
10
2
آقای ظریف با تمام توان در حال انجام بهترین مذاکرات است و امثال آقای کوچک زاده فکر می کنند باید در مذاکره به روی رینگ بوکس رفت و درکی از مفهوم مذاکره ندارند . آقای کوچک زاده شما که حتما از لحاظ مالی وضع بدی نداری و درک موقعیت سایر افراد ضعیف جامعه را نداری لطفا فقط به جای خودت صحبت کن و جای دیگران تصمیم نگیر
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
جناب آقای عادل عزیز شما هم عادل باش در قضاوت .سوء مدیریت و نزدن استارت اقتصاد مقاومتی و اصولا بی اعتقادی به مبارزه و رها کردن افسار قیمتها و مشکلات به امید اینکه امریکا لطف کند و ملت ضعبف و بیچاره و در به در و فقیر !!!!!!!!!!!!!!!!! ایران را کمک کند این ربطی به تحریمها ندارد .اگر دولت دهها هزار کاری که هیچ ارتباطی به تحریمها نداشت را استارت زده بود الان اینقدر مجبور نبودیم تحریمها را گران بخریم. تحریمها درصد بسیار پائینی در اوضاع معیشتی مردم دارد چرا در همین تحریمها هزاران خانواده میلیاردها میلیارد ثروت به هم زدند؟؟؟ اگر نیست پس چرا برای عده ای هست؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
وقتی حضرت آقا می فرمایند ( من اجازه نمیدهم ) یعنی مذاکرات خوب پیش نمیره .شما هم بیشتر از این نمیخواد تفسیر سیاسی کنی به قدر کافی منور شدیم !
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
1
5
بولتن جانب داری کردنت اظهر من الشمسه... مردم مسائل رو خوب درک میکنند... ظریف با مردم خودش بداخلاقه و با دشمنان ایران خندان و خوش اخلاق... هنوز یادمون نرفته وقتی گفت آمریکا با یک بمبش میتونه تمام تاسیسات ما رو نابود کنه... گفتن این حرف از یه کاردار تازه کار هم بعیده چه برسه به کسی که ادعا داره توی سیاست خارجی کارکشته س و متاسفانه در زمان تصدی گری در عالی ترین مقام دستگاه دیپلماسی کشور این حرفها رو میزنه...
mosafer
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
2
4
کاش حمله کوچک زاده بخاطر ملت و منافع نظام بود. در مقابل رسانه ها از جانب رهبری حرف زدن و جملات خود را به رهبری انتساب دادن شایسته نیست. دعوای منافع شخصی را به نظام نسبت دادن شایسته نیست. همزبان هستند ولی همدل نیستند حضرت آقا بار ها صریح و شفاف از تیم مذاکره کننده حمایت و آنها را فرزند انقلاب نامیدند .تفسیر با رای نظر رهبری آنهم مقابل رسانه ها آب به آسیاب دشمن ریختن هست . کاش نمایندگان واقعا برای ملت دلسوز بودند.رهبری با کسی تعارف ندارند. در روز پاسدار صریح نظرات را فرمودند. تفسیر شخصی شایسته نیست. دو عده برای نظام چالش ایجاد می کنند. عده ای که در جلو رهبری نظام می ایستند و عده دیگر که در پشت مقام عظمای ولایت پنهان می شوند. باید از خون شهدا، سرداران بی ادعا و روح مطهر امام راحل شرمنده باشند .اینها همه پز های تبلیغاتی و انتخاباتی هست. بیچاره ملت. کاش حساب و کتابی بر اموال دولتیان و مجلسیان و نحوه گذران امور ملت باشد. شهدا ناظر بر رفتار ما هستند. کاش کمتر دل رهبر را بدرد بیاورند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
2
5
بولتن جان چرااینقدر شلوغش میکنی ؟نماینده ای حرفی داشته زده شما به عنوان رسانه باید بی طرف باشی ما به عنوان مخاطبان میخواهیم اصل واقعیت را در کشور از زبان خودی ها بفهمیم. جانبداری نکن بهترین قاضی مردمند که خدا را شکر اینقدرها میفهمند آخه ما بار اول نیست که نامردی از طرف امریکایی ها میبینیم عده ای واقعا نگرانند بذار غربی ها هم بفهمند همه ی مردم برای توافق به هر بهایی قندتوی دلشون آب نمیشه .بی طرف باش وصبور
مدیر پایگاه چرا باید یک رسانه آن هم در مسایل مهم کشور بی طرف باشد و شما کدام رسانه را می شناسید که بی طرف باشد . بله در نقل اخبار باید باصداقت و بی طرفی رفتار کرد ولی در تحلیل خبرها رسانه ها هم مثل همه شهروندان نظراتی دارند و کاملا طبیعی است که آن را منعکس کنند و اتفاقا رسانه ها با توجه به اشراف خبری که دارند نظراتشان صائب تر است و این یک جفاست که از رسانه ای بخواهیم که نظر نداشته باشد یا نظرش را اعلام نکند .ما رسما طرفدار آرامش ، عزت ،پیشرفت ،اقتدار ، استقلال ،آبادانی ،رفاه وتعامل مثبت با جهان ومعنویت کشور هستیم واگر این همه از راه مسالمت آمیز و مذاکره حاصل آید قطعا پسندیده تر ومقبول تر است .
پرسش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
5
2
سلام بر بولتن هر دو طرف مورد احترامند و نباید بهشون تو هین بشه من میخواستم بگم که این همه هزینه برای نیروگاه های هسته ای میشه فقط 2% برق کل کشور رو تامین میکنه خب این مقرون به صرفه هست به نظرتون؟
پاسخ ها
ایرانی مسلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
لابد این رو هم از اونوری ها شنیدین وگرنه رسانه های ما که این رو نمیگن
پایتخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
3
1
چهره ها چه خوب راز درون را فریاد میزنند!
ذات هر کسی در چهره اش نمایان است و پنهان کردن آن تقریباً غیرممکن است.
طاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
2
3
آفرین بیفتید جون هم تا دشمنان نظام و کشور عزیزمون بتونند بین شما برای خودشون جا باز کنند . آل سعود را که یادتان هست گفت: شیعه را بوسیله شبعه به جان هم میندازم ؟؟ در داخل هم که بهایی هایی هستند که منتظر چنین فرصتهایی هستند مانند سال 88 - واقعا متاسفم - البته بزرگترین ضربه را رسانه ها میزنند که طرف گیری میکنند - طرف گیری خوبه اما برای زمانی که پای حیثیت و امنیت وطن و نظام و مردم درمیان باشه - اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
12
من عینک نزده بودم کامنتها را درهم و مخلوط برانداز کردم فکر کردم به اسلام ویا امام معصوم توهین شده که اینهمه جنجال بپا شده زود رایانه رو خاموش کردم دچار معصیت نشوم( ریاء صادقانه) .بعد یواش یواش دومرتبه رایانه را یه هل دادم انداختم تو شیب ملایم سوئیچ باز دنده دو کلاج آزاد روشن شد... خواندم دیدم نه الحمدالله سوژه گیر آوردند خوب اینکه کاری نداره فقط دوتا روز دیگه اصلا موضوع کهنه شده کسی دیگه نگاه نمیکنه به این دعواعا .
ای وای دیدی چی شد برنامه جنجالی روز سوم چی روزنامه ها تیتر ندارند.ای بابا خدا بزرگه, یا اسم احمدی نژادو بیار یا به آقا صادق بگو یک سخنرانی جنجالی بکن یکمی فشار از رومون کمشه که خیلی کار عقب افتاده داریم.
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
1
خوشبختانه عمر دل سوزان قلابي نظام مثل ماهي بيرون اب افتاده كه دارن با بالا و پايين امدناشون به هر جوري ميخوان به اب برسن .اما بدانيد ماهي هاي رنگي ,شما مرده ايد
کریمی
|
ROMANIA
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
0
درود بر ظریف
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین