کد خبر: ۱۸۳۹۵۷
تعداد نظرات: ۶۱ نظر
تاریخ انتشار:
عکس خاتمی و دیدار با خانواده شهید تند گویان روی جلد "آفتاب یزد"

داستان شوم یک عکس!

نکته این جاست که از میان تعداد زیاد عکس هایی که از این دید و بازدید نسبتاً رسمی صورت گرفت، روزنامۀ "آفتاب یزد" عکسی را انتخاب کرده که در آن خواهر شهید تندگویان در کنار آقای خاتمی بر روی یک مبل نشسته اند و احتمالاً در آن لحظه روسری خانم تندگویان، ناخواسته کمی عقب رفته و این موجب سوءاستفادۀ عکاس گردیده است.

گروه سیاسی: در سالروز شهادت شهید محمد جواد تندگویان، حجت الاسلام والمسلمین سیّدمحمّد خاتمی با حضور در خانواده آن شهید دیدار کرد و یاد او را گرامی داشت.

به گزارش بولتن نیوز، این درحالی است که حضور رئیس جمهور پیشین کشورمان، در کنار خانوادۀ شهید تندگویان و خبر این دیدار بازتاب گسترده ای، به خصوص در رسانه های اصلاح طلب داشت. تا آن جا که امروز روزنامۀ اصلاح طلب "آفتاب یزد" عکس صفحۀ اوّل و تیتر اصلی اش را به آن اختصاص داد.

اما این همۀ ماجرا نیست. با دقّت در نحوۀ بازتاب این خبر ازسوی "آفتاب یزد" و دیگر رسانه های اصلاح طلب، متوجه می شویم که برخی از این رسانه ها و روزنامه ها با نگاهی شیطنت آمیز به این خبر، آن را پوشش داده و این بار حتی سیاست مدار محبوب شان(سیّدمحمّدخاتمی) را هم بازیچۀ این سوء نیات سیاسی کردند.

نکته این جاست که از میان تعداد زیاد عکس هایی که از این دید و بازدید نسبتاً رسمی صورت گرفت، روزنامۀ "آفتاب یزد" عکسی را انتخاب کرده که در آن خواهر شهید تندگویان در کنار آقای خاتمی بر روی یک مبل نشسته اند و احتمالاً در آن لحظه روسری خانم تندگویان، ناخواسته کمی عقب رفته و این موجب سوءاستفادۀ عکاس گردیده است.

البته این به هیچ وجه اولین باری نیست که رسانه های اصلاح طلب دست به چنین شیطنت هایی زده و سعی می کنند به تفاسیر منحرف شان از اسلام و مسائلی همچون حجاب و عفاف، این چنین رسمیّت دهند.

همین چند وقت پیش بود که هفته نامۀ "چلچراغ" نیز در اقدامی مشابه آن چه امروز ازسوی روزنامۀ "آفتاب یزد" سر زد، با انتشار عکسی از یکی از اعضای خانوادۀ شهید باکری، سعی کرده بود، این تصویر نادرست از خانوادۀ شهدای گرانقدر میهن عزیزمان را بازنشر داده و تبلیغ کند.

این که کدام هدف سیاسیِ اصلاح طلبی و اصلاح طلبان در گروی بی حجابی و رواج چنین تعابیری از اسلام و مسئلۀ عفاف می باشد، بر ما به هیچ وجه روشن نبوده و نیست و به راستی از درک آن عاجزیم.

این که گفتمان اصلاح طلبی، این چنین با سطحی نگری حتی به بزرگان خود نیز رحم نمی کند نیز مسئله ای نیست که ما برای نخستین بار با آن مواجه شده باشیم. با این همه اگر اصلاح طلبان و اصلاح طلبی می خواهد به سیاست مداران نزدیک به خود و بزرگان و تئوریسین های خود پشت کند، البته مسئلۀ مهمی برای خود اصلاح طلبی و اصلاح طلبان است؛ اما بی شک موضوعی عمومی نیست و برای عموم مردم(یعنی مخاطبان ما) مسئلۀ مهمی نیست و بنابراین ما نیز از پرداختن به آن خودداری کرده و وقت و هزینۀ بیت المال را صرف آن نمی کنیم.

با این همه دفاع از کیان اسلام و شهدای اسلام، مسئله ای نیست که بشود به راحتی از کنار آن عبور کرد و هیچ نگفت. آن چه امروز در روزنامۀ "آفتاب یزد" اتفاق افتاده به هیچ وجه موضوعی درون خانوادۀ اصلاح طلبان و زنجیرۀ روابط و مخاطبان این روزنامۀ خاص با رویکرد خاص شان نیست. مسئله این بار به عزّت و شرف پاک ترین فرزندان این خاک که از همۀ دارایی شان(یعنی جان و جوانی شان) برای این خاک و پایندگی آن گذر کرده اند، گره خورده است.

این بار داستان، داستان آبروی شهدا و ناموس و خانوادۀ این پاک ترین فرزندان این خاک است و مسئله ای نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت.

بارها به عنوان هشدار و نصیحت گفته بودیم و این بار نیز آن چه از دست مان برمی آید این است که برادرانه از دوستان و عزیزان مان در رسانه های اصلاح طلب بخواهیم که لااقل نیات شان را با دستمایه هایی در حد آن نیات عملی کنند و آبرو و عزّت نظام مقدس جمهوری اسلامی را (اگر حقیقتاً به آن پایبندند) آلودۀ اهداف کوتاه مدت سیاسی شان نکنند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۵۵
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
47
110
حالا کمی عقب بودن روسری اینهمه اهمیت داشت واقعا به خدا دلیل عقب بودن ما این چیزها نیست باور کنید دوستان.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
چرا متوجه نیستید مسئله حجاب یه بحث شرعیه و ربطی به پیشرفت و پسرفت ما نداره ! این نظرات نشان میده ما از دین چقد حالیمون میشه !
رازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
احسن...
بولتن نیوز لطفا در روشتان تجدید نظر کنید
ممنون
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
مشكل امروز اسلام عقب رفتن روسري از سر دختركان نيست اسلام شيعه امروز با افراطي گري اصول گرايان داره نابود ميشه بعضي ها بخاطر نداري تن خود را عريان ميكنن تو ميگي روسري عقب رفته.
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
اميرخان! دليل عقب موندگيهاي ما در عرصه هاي مختلف ,دورماندن ما از اصل خويش و عدم خودباوري ماست. دليل عقب افتادن ما باورنداشتن فرهنگ ديني و ملي خودمان بوده است.عدم ايمان به توانايي هاي خود و شيفته فرهنگهاي وارداتي از غرب شدن است و ملت ما تا قبل از انقلاب اسلامي به دليل مبتلا شدن به ديكتاتورهاي خودكامه و نادان و خودباخته قاجار و پهلوي از دستيابي به قله هاي علمي و پيشرفت بازماندو براي رهايي از اين وضعيت خفت بار قيام كردتا در سايه ديانت و ولايت شأن ومنزلت خود را باز يابد. دلايل اصلي عقب ماندن ما اينهاست و الا اجراي فرامين انسان ساز الهي از قبيل رعايت حجاب و عفت زنان و غيرت و مردانگي مردان كه در مسير و جهت احترام به شئون و جايگاه انسانيت و انسانها اعم از زن ومرد صادر شده نه تنها مارا از پيشرفت و رسيدن به قله باز نمي دارد كه در رسيدن به اهداف عالي انسانيت و عزت ,تأييدات الهي را هم به همراه خواهد داشت و مانند غربيها پيشرفتمان يك سويه و يك بعدي نخواهد بود.امروزه شاهد انحطاط و واحساس پوچي مفرط در جوامع غربي و از هم پاشيدن نهاد خانواده عليرغم راحتي و آسايش ظاهري در خيلي از اين كشورها هستيم.آمار خودكشي و جنايت و قتل و سرقت در اين كشورها و همچنين كشورهاي شرقي امثال ژاپن كه از اينها الگو گرفته اندعليرغم پيشرفت و ثروت زياد,روز به روز رو به فزوني است.اين ثابت مي كند كه انسانيت و پيشرفت فقط به اقتصادو ثروت فراوان و بي توجهي به ارزشاهاي والاي انسانيت نيست بلكه بايد اين پيشرفتها در سايه اخلاق و معنويت صورت گيرد تا درخدمت انسانها و تعالي آنها باشد.
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
متاسفانه متاسفانه متاسفانه ما و شما از دين همين قدر حاليمون ميشه. واقعا ما از جوهر دين چي حاليمون ميشه. نكنه فكر ميكنيم آمدن پيامبر (ص) براي همين مواردي بوده كه زير ذره بين شماست؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
در جواب علی آقا: پیامبر خدا ص برای ابلاغ پیام الهی مبعوث شدند و قرآن پیام بی نقص و غیر قابل تحریف خداست و حجاب هم نص صریح قرآن است. پس نه! فکر کردی پیامبر ص اومده تا اسلام آمریکایی را ترویج کنه؟ اسلام بدون احکام و محدودیت که فقط توی دلت باشه و احکامش هم حسابی شنگول و منگول باشه!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
دقیقا
عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه
ناشـناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
حجاب زنان باید در پلک مردان باشد
نه یک پارچه بر سر و رو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
34
93
هیچ چی تو این کشور مطابق اسلام نیست اونوقت شما فقط گیر دادین به موی زنا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
ینی اونایی که این نظر رو تایید کردن واقعا اعتقاد دارن هیچ چیز تو ایران مطابق اسلام نیست؟
این تهمت بزرگیه ها...
مهدی خانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
قبول دارم، خیلی از چیزها سر جایشان نیستند، شما در قرآن کریم دقت کنید ببینید که در مورد روابط زن و مرد و پوشش آنها و همچنین در مورد نزول و ربا، کدامیک بیشتر توضیح داده شده، بعد ببینید که علما، ائمه جمعه، مسئولان و ... وسواسشان روی کدام مورد بیشتر بوده،
قصد قیاس انواع گناه را ندارم، اما ببینید این پول ربا و نزول وارد زندگی مردم میشود و در بهترین حالت میشه پول شبهناک، خب شما توقع دارید در شکم مردم لقمه های شبهناک وارد بشه بعد احکام اسلام را مو به مو اجرا کنند؟
به خداوندی خدا قسم، امر به معروف و نهی از منکر خیلی خیلی بالاتر از بحث حجاب و روابط زن و مرد می باشد ولی در زمان فعلی اولین موردی است که با شنیدن امر به معروف و نهی از منکر تداعی می شود همین مبحث است، البته منظور من این نیست که در این موارد امر به معروف و نهی از منکر صورت نپذیرد ولی خب جوان ما قیاس می کند که برای این کار مثلا گشت ارشاد راه می اندازند و بگیر و ببند، اما در برابر ربا، دروغ، تهمت، هتک حیثیت و ... هیچ گام موثر و مشهودی برداشته نمی شود که هیچ، بعضی از مسولین خود باعث و بانی و فاعل این گناهان می باشند.
خداوند همه ما را به راه راست هدایت نماید. (آمین)
بولتن محترم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
46
54
بولتن میدونی چیه :خاتمی به نظرم بخشی از دین رو قبول نداره تا اینجا با شما موافقم ... ولی یه چیز داره اونم اخلاق این همه توهین و تخریب اما هیچ وقت کار های شما رو نکرد واینکه بشدت بین مردم محبوبه به شدت .....
پاسخ ها
افق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
راستش فیلم تظاهرات 9 دی رو وقتی از تی وی میبینم , متوجه میشم که مردم ایران چقدر بشدت(!! ) شیفته جناب خاتمی هستن!!!

دست بردارین از این توهم !! کافیه شمام یه نگا به فیلم 9دی بندازی تا متوجه شی که محبوب مردمه !!
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
9 دي در حمايت از دين و امام حسين بود نه جريان سياسي. آقاي خاتمي هم روحاني و ترويج كننده دين اسلام هستن.
افق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
ناشناس
مگه امام حسین (ع) تو جنگی شهید نشد که دشمناش دین رو جدای سیاست میخواستن؟!
پس ایرانی که 9دی اومد تو میدون , واسه پاسداری از سیاست امام حسین(ع) و اصل ولایت فقیه بود که تو 7دی بهش توهین شده بود و همین مردم پشت رهبر و نظامی هستن که پیرو راه اباعبدالله هست و اومدن تو 9دی اوج معرفت خودشونو نشون دادن!
پس جناب ناشناس,
یه نگا به نظر قبلت بنداز! ملت 9دی دین در کنار سیاست میخوان نه بقول شما دین منهی سیاست!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
9
33
سلام.نباید شان اسلام و شهداء را با افراد سنجید بلکه بلعکس.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
30
37
نفهمیدم کجای حجاب ایشان مشکل داره؟
...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
درمورد حجاب چی میدونی؟!!!
کریمی
|
-
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
9
31
حضرت علی(ع)می فرمایند بزرگترین گناه گناهی است که ان را کوچک بشمارند
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
همان امام علي هم ميگه وقتي فقر از دري بياد داخل دين از در ديگر خارج ميشود.
8 سال مردم رو بدبخت كردين بس نبود ؟؟؟
افق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ای خدا!! ناشناس !! الان نزدیکه و چند ماه دیگه یسال میشه که روحانی روی کار اومده! ولی درد اقتصادی بهتر نشده یا حداقل ثابت نشده که هیچ بلکه بدتر شده!! کجان اونایی که دائم تو اتوبوس و تاکسی دم از تورم قیمت پنیر و مرغ و گوشت و قبض آب و برق و... میزدن!! چقد راحت قضاوت میکنید!! من نمیخوام مث شماها مشکل اقتصادی الانمون گردن دولت بندازم ولی مردونگی به اینه که انقد راحت به یه مسئول مملکت تهمت نزنیم که باعث تخریب نظام بشه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ناشناس جان فقر الان چه ربطی به حجاب داشت!!!؟
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
افق جان چه تهمتي زدم. ريئس ديوان عدالت اداري كشور گفت رئيس جمهور سابق دروغگو بود. خودم به چشم فقر و بدبختي رو تو جامعه دارم ميبينم. نميدونم شما تو كدوم منطقه شهر ميشيني كه نميبيني. بعدشم حجاب جامعه رو گفتم كه به فقر ربط داره نه حجاب خواهر شهيد عزيز تند گويان. بعدشم دولت جديد برنامه بلند مدت براي درست كردن تورم داره مثل دولت آقاي خاتمي كه اگر از اقتصاد سر در بيارين ميبينيد كه در آخر دولت آقاي خاتمي و چند سال اول دولت آقاي احمدي نژاد ايران اقتصاد با ثباتي داشت كه نتيجه 6 سال زحمت بود اما اقاي احمدي نژاد طي چند سال چنان ضربه اي زدن كه تا 15 سال اينده نميشه بعضي اثارشو جمع كرد . در اين 4 سال دولت نميتونه تورم رو مهار كنه بلكه فقط ميتونه رشد تورم رو كاهشي كنه يعني اينكه اگه قبلا 2 هزار گرون ميشد الان 1 هزار گرون ميشه و اينكه همين الان هم براي بعضي كالا ها افتاده
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
35
51
خاتمی محبوب قلبهاست ...
پاسخ ها
SiNA
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
مرگ بر فتنه گر و حامی فتنه گر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
چرا؟
ای بابا
| UNITED STATES |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
سینا خان، فتنه گر از دید کی؟!
...
دارین یه حرکت بلند شده از احساس مردم رو فتنه عنوان میکنین! اون چن میلیون نفر فتنه گر نبودن! حرف احمدی نژاد احساسیشون کرد! البته یه عده ی کم هم بین این ملت خودشونو جا دادن تا این حرکت رو به سمت فتنه پیش ببرن ولی اونا انگشت شمار بودن و با خواست خدا ناکام
افق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
سینا فقط گفته مرگ بر فتنه گر, چرا خودتون به خودتون میگیرید!!
افسانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
46
31
خاتمی لباس دین را انتخاب کرده و ترویج بی دینی را پیشه خود ساخته . این از مروت و جوانمردی و به قول ایشان پرهیز از تزویر و دروغ بدور است . کسی که لباس روحانیت را به تن کرد باید روحانی باشد نه مروج لاابالیگری .
پاسخ ها
SiNA
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ازین موارد زیاد داریم، فقط این موارد باعث بیشتر شدن عذابشون میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
23
40
رمز محبوبيت آقاي خاتمي در اين است كه به همه آحاد جامعه با هر طرز تفكري احترام مي گذارد. لااكراه في الدين پيام آور خيلي چيزها در جامعه مدني است. مي بينيد كه تنها در دوره او مشتاقان پيوستن به دين اسلام زياد بودند. و بيشترين دين گريزي و خروج از اسلام و روي آوردن به ساير اديان در زمان آقاي احمدي نژاد اتفاق افتاد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
12
32
شما که به تغییرات میلیمتری روسری حساسیت نشان میدهید چرا به گناهان کبیره و عظیمه و خانمان برنداز در جامعه که با سرعت کیلومتری جامعه را به فساد میکشاند ، حساس نیستید .اسلام که فقط روسری نیست که شما ول بکن معامله نیستید و دائماً با روسری و توسری با جامعه اینگونه تعامل میکند .حتماً فقر ، بیکاری ، قاچاق ، دزدی از بیت المال ، ویژه خواری از بیت المال ، رانت خواری ، نادیده گرفتن حقوق شهروندی و ..... و سایر اعمال زشت در جامعه ، اسلام را تقویت میکند که بیخیال شدید !
عمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
1
25
امام علی علیه السلام: حق را بشناس٫ افراد آنرا هم خواهی شناخت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
13
13
مثل اینکه نویسنده مطلب تو ایران زندگی نمی کنه، هرکسی که تو جامعه امروزی ایران رفت و آمد داشته باشه از نوع پوشش این خانوم متوجه می شه که زیاد اهل حجاب و پوشاندن موی سر خود از نامحرم نیست، جلو مرد نامحرم که آدم شال نمی اندازه سرش که هی باز بشه ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
منم می خواستم همینو بگم، حجاب این خانم ناخواسته عقب نرفته، وقتی با شال اومده یعنی این حجاب رو پذیرفته.
می تونست مقنعه سرش کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
9
20
بولتن جان ببخشید !
ولی چه مطلب نادرستی بود !
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
12
20
اين فرد عزيز و دوست داشتنيه و در قلب عاقلان و دردمندان اين كشور و مملكت جا داره !!!! و از روي هوي و هوس و نفهمي او را دوست نداريم بلكه بر اساس منطق ، عقل ، درك و فهم شعور كه لايق ايراني واقعي است او را دوست داريم و بهش افتخار ميكنيم برا كسي كه قلوب ديگران رو به غير از ايراني ها با منطق و ادب و فهمش ربوده و به تمام معنا آينه تمام نماي اسلام شيعي و ايراني است !!!!!!!!!! از افراط و كج فهمي و دشمن تراشي و ................ خيلي صفات بد دور است و مبرا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
8
19
وجدانا چند آیه در قرآن راجع به حجاب آمده و چند آیه راجع به نکوهش دزدی و مال مردم خوری؟!
این قرآن گردن خیلی ها را در روز رستاخیز خواهد گرفت. همه کسانی را که اصول را رها کرده و به فروع می پرداختند! ...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
10
20
خدا رو شاهد میگیرم که با بعضی کارهای اقای اقای خاتمی مخالف بودم و هستم ولی باز تو دلم دوستش دارم چون واقعا ادم با اخلاقی بسیار خوش خلق هست برای همینه که بهش میگن سید خندان و رمز ماندگاریش هم همین هست و این یعنی اسلام واقعی ولی متاسفانه اصول گرایان فقط بلد هستند بداخلاقی کنند تهمت بزند توهین کنند به خصوص اصولگرایان تندرو یعنی نه تنها جاذبه ندارند بلکه همش دافعه ایجاد میکنند
پاسخ ها
افق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
سید خندان به این نمیگن که سوار به اسب سرکش جوونای مملکت بشی و هرسازی که اونا میزنن برقصی!! سید خندان یعنی پیرو راه پیامبر (ص) یعنی وقتی میبینی جوونی از خطاهای کوچیک که پیامبر چقدر گناه کوچیک رو زشت شمردن, مث نادیده گرفتن بدحجابی و نادیده گرفتن محرم ونامحرم (مث بین دختروپسرای طرفدار جناب خاتمی) و نادیده گرفتن حیا و عفت(که طرفدارای خاتمی چقدر نادیده میگیرن) و .. دیگه که اصن مراعات نمیکنن, و آیا جناب خاتمی یبار مساله حجاب رو مطرح کردن نه چون برخی طرفدارای جوونشون از دورشون جمع میشن!!

خواهشا آقا رضا !! واضح نظر بدین. سید خندان ینی اسلام آمریکایی از نظر شما ؟!! بابا چرا فراموش کردیم سید یعنی از نسل پیغمبر, این همه کوتاهی رو باید به جدشون جواب بدنااااااااا
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
همین کوچیک شمردن گناه خودش گناه کبیرس که شما داری انجامش میدی!! درسته بی حجابی از دید قرآن گناهه، ولی همین قرآنمون میگه لا اکراه فی الدین! همین قرآنمون دزدی، مال مردم خوری، ربا، دروغ و بی عدالتی رو گناه میدونه! وقتی ما کاری به این کارا نداریم، ملت هم میگن اینا از اسلام فقط حجابشو گرفتن!این میشه سبب دین زدگی!اصل دین رو درس کنی فرعیات درس میشن
معلم
| THAILAND |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
سلام آقا رضا
اصولگرایان عزیز که بسیار هم درد دین دارند و دینمدار هستند، هشت سال شاهد استیلای دروغ و خودرایی و لجبازی عده ای بودند که کمترین نتیجه اش، بابک و خاوری و ... و بنزین سمی و محصولات چینی و بلوکه شدن دارایی ملی در دست کفار و مشرکین بود.
دوستان نازنین ما آن زمان سکوت را ترجیح دادند ولی حالا زمان آن است که جبران نمایند.
شما ناراحت نشو !!
افق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
در ضمن حامد داستان دستور پیامبر به هیزم جمع کردن تو بیابون خشک و خالی رو حتما شنیدی!! اینجا حدیث کوچک شمردن گناه رو فرمودن.
ودر ضمن اختلاس و دزدی و دروغ و تهمت و ربا رو قرآن گناه بزرگ معرفی کرده !! و تو احادیث همیشه گفتن مسلمون واقعی وقتی سراغ گناهای کوچیک نره, هیچوقت مرتکب گناهان کبیره نمیشه!!
اهمیت گناهای کوچیک تو روایات ما زیاد اشاره شده!! پس حداقل من و تو بچه مسلمون سعی کنیم سراغ این گناهای کوچیک نریم تا به گناه بزرگی مث اختلاس و کلاهبرداری و ربا و .. پامون باز نشه انشالله.
حامد
| GERMANY |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
افق خیلی کیهان خوندیا، یه ذره انصاف داشته باش و بی طرف باش
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
ما با اجبارامون باعث شدیم ملت دین زده بشن، بطوری که تا من میام یکیو امر به معروف کنم، طرف میگه لا اکراه فی الدین! این یعنی طرف تو دلش اسلام رو قبول داره ولی زده شده! این یکی از بزرگترین مشکل جامعه ی کنونیه
باید کمک کنیم به این مشکل، نه با اجبارمون بیشتر به خروج از دین کمک کنیم در حال حاضر خیلیا روی مرز دین داری راه میرن که باید بیاریمشون تو دین، نه اینکه با لگد بزنیمشون بگیم برو
ناشناس
|
FINLAND
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
6
7
آنچه باعث رفتار انسانها میشود شرایط بیرونی وظاهری محیط نیست. بلکه طرزتفکر و نوع نگاه افراد مهم است. در مورد بیحجابی نیز اینطور است .برخی ممکن است بادیدن فرد بیحجابی یا بدحجابی بدشان بیاید. برخی تحریک شوند. برخی افراد نیز مثل اینکه یک شخص عادی و سالم جامعه را دیدند هیچ نظر واحساسی نداشته باشند.اگر جامعه به به دیدگاه شخص اخیرنزدیک باشد امنیت جامعه بهتر می شود . چون زنان به خاطر ظاهر خود احساس ناامنی ندارندو آزادنه به کار وفعالیتشان می پردازند.خودتان منطقی قضاوت کنید دراکثرکشورها حجاب آزاداست. آیا درتمام دنیا اخلاق وپاکدامنی وجود ندارد؟ در مسافرتهای که داشتم افراد بسیار بااخلاقی دیدم که در ایران ندیده بودم. وبرعکس با وجود اجباری بودن حجاب در کشور ما بی اخلاقی وبی بندوباری وجود ندارد؟اگر بجای ظاهر به فکر وشعور اهمیت دهیم بهتر نیست؟
محمدرضادیداری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
11
18
خاتمی انسانی وارسته وبسیار بزرگوار است اما مصون از خطا نیست ولی اینجا خطایی از وی سرنزده که قشقرق راه انداختید .اگر مطالعه داشته باشی میفهمی که تفکر نفاق انست که مسایل کوچک را بزرگ میکند ومسایل بزرگ را کوچک .حالا ببین در کجای این داستانی
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
10
22
من همه غکس ها را دیدم توی بقیه سایت ها.نو همشون حجاب خانم همینه که اشکالی هم نداره اگه این خانم با آقای فلانی عکس داشتند اشکالی نداشت حالا مورد دار شد،آن هم از جانب اصلاح طلبان.آن موقع که آقای فلانی مادر فلانی را بغل کردند البته به منظور همدردی ............
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
دمت گرم
محمدکریمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
6
13
یک نگاهی به کوچه و خیابان بیندازید نمونه های بسیاری از این مورد وجود دارد که شاید بتوان بالای پنجاه درصد زنان را اینچنین تصور کرد پس بیخود شلوغ نکنید . در ضمن اگر این حجاب بد است ، دزدی و اختلاس و دروغ گویی و بی آبرو کردن دیگران در تلویزیون و سو استفاده از بیت المال برای انتخابات و دادن سیب زمینی مجانی و غیره و ......چطور ؟ چند حدیث و روایت در مذمت دروغ و غیبت و تهمت و بددهنی و افشای راز و ... داریم ؟ در مورد حجاب چندتا؟ دین را با تفسیر خودتون خراب نکنید !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
8
21
واقعا چه فاجعه ای ، بی خیال اختلاس 3 هزار میلیاردی و خلافکاریهای اقای بابک زنجانی و هدیه های سعید مرتضوی به نمایندگان اصولگرای مجلس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
9
19
جناب بولتن اين خبر رساني نسيت تخريب شخصيت است كه خوشبختانه شما محبوبيت اين سيد عزيز را بيشتر مكنيد ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
ناشناس عزيز سايت بولتن كاملا معتدل است و اخبار مختلفي را در معرض ديدگان كاربران قرار مي دهد كه هر كس متناسب با ميزان مطالعه و درايتش نظري را مي گذارد و اين خداي ناكرده به معني تخريب شخصيت آقاي خاتمي و يا هر كس ديگري نيست. مطمئنا تبادل و تعامل انديشه هاي مختلف مسيري رو به رشد براي فرهنگ جامعه فراهم مي كند، همان چيزي كه سيد محبوب به دنبال آن بود (گفتگوي تمدنها).
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
7
9
مشکل شما با اقای خاتمی و اصلاح طلبان است
این ژست ها بهنون نمیاد
ناصر
|
UNITED STATES
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
6
12
يه كيسه برنج ده كيلويي 12 تومان بودش، شد 48 تومان. پس بگو كه همه‌اش تقصير روسري همين خانومه هستش. ميگم حالا كه پيداش كردديم سرش رو ببريم زير گيوتين كه قيمته برگرده همون 12 تومانه.
پاسخ ها
افق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
نمک جاش تو نمکدونه!!
اون 48تومن برنجه بخاطر تحریماس که از اول انقلاب بوده و ادامه داره.. دو روز دیگه 48 تومن میشه 480هزار تومن..
انقد تحریم کنن تا تحریمگاهشون تحریم شه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
3
0
من در زمان ریاست آقای خاتمی در اروپا زندگی میکردم هرجاکه منو میشناختن میگفتن این رییس جمهورتان حرفهای خوب میزنه ومنم میگفتم که ما آدم حرف خوب بزن زیاد داریم اما نااهلان به آنها مجال نمیدن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
4
2
نمیدونم این روزا دوستان اصولگرا چرا همش چش و چالشون به روسری و ساپورتو … این چیزاست ای بابا!!!!
فلاحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
0
3
احکام دین دخلی به کم وزیادنداردعقب نشاندن حجاب بهراندازه که باشدحرام است ودرپاسخ آن آقاکه گفته مشکلات چه ربطی به روسری داردبایدگفت وقتی عقب نشاندن شروع شودهرکس درهرمسوولیتی کهدارد بهمان اندازه عقب نشینی می کندیکی درحجاب یکی درقیمتها یکی درمسوولیت هایی که داردیکی در...کم کم این احساس به وجودمی آیدپس بیشترمی توان عقب نر رفت تاجایی که دربعضی جاها خلابه وجودمی آیدوبایدجانشین انتخاب کرداین یعنی شروع خیلی چیزها آقایان اگرمغرض ویامامورنیستیددرست فکرکنیدتادرست بگوییدوبنویسید
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
0
0
خودش نمی دونه ..؟
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین