کد خبر: ۱۷۰۵۷۹
تعداد نظرات: ۱۴۱ نظر
تاریخ انتشار:

واکنش احمدی نژاد به گفت و گوی روحانی و اوباما

درحالیکه بسیاری از تحلیلگران، تقاضای کاخ سفید برای گفت و گو با رییس جمهور ایران را در راستای راهبرد «نرمش قهرمانانه» تلقی می کنند، ظاهراً محمود احمدی نژاد نظر دیگری در این مورد دارد.
به گزارش بولتن نیوز، رییس جمهور سابق ایران ظهر امروز در حالیکه قصد داشت وارد ساختمان لاله شود، با خبرنگار سایت خبری تیک Tik.ir مواجه شد.

خبرنگار از او پرسید که نظرتان در مورد سخنان دکتر روحانی در سازمان ملل و تقاضای اوباما برای گفت و گو با ایشان چیست؟

احمدی نژاد در حالی که نارضایتی از روش متفاوت دیپلماتیک روحانی، در سیمایش واضح بود گفت: من نمی دانم کلاً !

وی با بیان این که «اصلا نمی داند ماجرا چیست»، خطاب به خبرنگار تیک گفت «چه می دونم والله»

وقتی خبرنگار تیک Tik.ir ، ماجرای تماس اوباما را برایش تعریف کرد ، در حالی که از آن خنده های همیشگی خبری نبود و اندکی عصبی به نظر می رسید، گفت: حتما این کار درست بوده دیگه!

این واکنش خاص احمدی نژاد در شرایطی بیان شده که خود او قصد چشمگیری برای دیدار با اوباما داشت ، اما به دلیل عدم توانایی او، هیچ گاه نه در داخل و نه در خارج جدی گرفته نمی شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۴۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۹۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
95
107
جرات نمی کردن با احمدی نژاد رو در رو بشن
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
احمدی نژاد سال آخر در نیویورک واقعا به هر دری زد که این اتفاق براش بیافته تا برای انتخابات ریاست جمهوری و مشایی عزیزش از این قضیه استفاده کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
یکی از روزنامه های آمریکایی در واکنش به درخواست مناظره احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری اش با اوباما نوشته بود: اگر این مناظره یر بگیرد، احمدی نژاد اوباما را در مناظره زنده زنده پوست می کند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
عامل بدبختی ایران تا سالهای سال همین آقا هستند خداوند از سر تقصیراتشان بگذرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اینها همش از صدقه سری احمدی نژاده
حسین ناظم
|
United States
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
64
63
شما که داعیه رهبری جهان را داشتید چطور نمیدانید من هیچ ادعایی ندارم میدانم برای ما که خیلی امیدوارکننده است برای شما نمیدانم ؟آقای احمدی نژاد بنظر شما کار درستی نبود به این شیوایی و زیبایی مواضع و نقطه نظرات نظام را بیان کرد همگان به احترامش برخاستند با ادب و نزاکت کامل بر مواضع و اصول کشورش پافشاری کرد کاری کرد که دشمن کشور ما از مقام عظمای ولایت با احترام صحبت کرد و فتوای رهبر فرزانه و عزیزمان را ملاک درستی و صداقت گفتار هییت ایرانی قرار داد در پایان با مکالمه تلفنی دقیقه نود خودش را آچمز کرد کاری که در طول هشت سال از شما بر نیامد هنوز بعد از مدت 5 ماه مجلس مصوبات دولبت شما را باطل میکند به این سوال پاسخ بده چه میدونم ولله را به سوال من بگو . آقای احمدی نژاد من میدانم و باقی ملت بزرگ و نجیب ایران همانهایی که هشت سال بی عدالتی و بی مروتی را تحمل کردند و دم نزدند وبه آرای رقبایشان احترام گذاشتند و هر زمانکه شما از ... سازمان ملل برمیگشتید به هواداران شما احترام گذاشتند و هیچ حرکت زشتی که امروز شاهد آن بودیم را انجام ندادند . دستاورد مهمی برای کشور پدید آمده با اظهار نظرهای بی منطق و بی خردانه آن را ازبین نبریم ...آقای احمدی نژاد امیدوارم در دانشگاه خودتان علوم سیاسی تدریس نکنید و از اظهار نظر و رفتارهای دور از شان ...پرهیز نمایید . دیگه به بگم بگم شما احتیاجی نیست ....عزت ایران افزون باد
پاسخ ها
جمال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
یعنی اون شیری که خوردی حلالت آقای حسین ناظم، دوباره وارد سایت بولتن شدم که فقط نظر جامع و مانعت رو بخونم. یکی میگفت که آقای احمدی نژاد استادم بوده تو علم و صنعت و اصلا هیچ نفرتی خلق نمیکرد با رفتار و گفتارش ولی وقتی وارد سیاست شد روحش سیاسی شد!!!، کاش همون استاد میموند ...کاشکی...کاشکی...کاشکی
پیرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
این کار او به تنهایی نبود .... حاصل 8 سال مقاومت ملت ایران بود ... و الا یک شبه که نظرشان تغییر نکره !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
احسنت احسنت برشما وتمامی ایرانیانی که بدون در نظر گرفتن منافع حزبی و جناحی خود درد دل مردم را میگند نه عده ای معدود که با ازدست دیدن منافع هشت سالشون طاقت دیدن شادی مردم را ندارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
مرحبا به آقای ناظم استدلالی بس زیبا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حتی جواب نامه احمدی نژاد را نمی دادند
سرباز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
عزت ایران افزون باد اما با ذلت نمیشه صحت این خبر معلوم نیست مشخص که خبر به صورت کاملا خودخواهانه و یک طرفه تحلیل ونتیجه گیری شده جناب آقای حسین ناظم با این نوع لحن گفتار بیشتر خودتان را نقد کردید
سونیا
| - |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
با ترس حرف زد چیزی نگفت که کسی ناراحت بشه حرفاشو به حسابم نیاوردن
مهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
چه متن مشمئز كننده اي
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اقای که اینا رو به اقای احمدی نژاد نصبت میدی برو اول یاد بگیر خیلی چیزا رو این که احمدی نژاد یکی بود و عدالت فقط احمدی نژاد نیست که هزاران نفر دیگه هستن که احمدی نژاد تو دست اونا بوده وگر نه شخص احمدی نژاد اونجور که شنیدم میگفتن انسان واقعا خوبی بوده و هست
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اسم پيامبر اسلام اكنون مي درخشد يا خسرو پرويز

حال اسم احمدي نژاد اعتبار دارد يا اوباما
اگر احمدي نژاد نبود روحاني همچنانكه از خود چيزي براي افتتاح ندارد و طرح هاي احمدي نژاد را مجددا افتتاح مي كند اگر پيشرفت هسته اي احمدي نژاد نبود ديگر چيزي براي مذاكره حسن كليدي نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
23
68
بسيار خبر بد و با تحليل بدي ارايه داديد ، شما رفتار او را عصبي برانداز كرديد و ،،،، و در حقيقت خبر سازي و تحليل سازي كرديد ، تجربه نشان داده كه احمدي نژاد را به سختي ميتوان عصبي كرد و در ثاني اين ملاقات هنوز از جنس پيروزي نيست چون بين خبر اوليه درج شده در مورد تناس تلفني و خبر امروز در مورد تناس در مسير و تاسف ازترافيك نيويىورك و ،،،، تفاوت است و در ثاني اين تماس به نظر ميرسد بيشتر براي خروج اوباما از بحران بوده تا او را از انزواي عدم تمايل هييت ايراني خارج كند چون وي بلافاصله كنفرانس خبري برگزار كرد و البته در اينده از هيات حاكمه امريكا معجزه استعمار گري بيشتر خواهيم ديد ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
احسنت!
دختر باران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اشتباهی منفی دادم!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کاملا موافقم ، این چه تحلیلیه ؟ مخصوصا قسمت آخرش خیلی بی انصافیه یعنی اون باهمه شجاعتش می خواسته ارتباط برقرارکنه ولی امریکائی هانمی خواستند؟!!!!!!! مگرآمریکامشکلش فرد است ؟ چیزی بگیدکه باعقل ومنطق جوردربیاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
بروبابا
Anti Devil
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خود کلینتون زمانی که داشت میرفت ازش سوال کردن که بزرگترین مشکلی که داشتید چی بود؟
آهی کشید و بعدش گفت ایران.
حالا ما برای شکممون رفتیم دست دوستی و صلح میدیم؟
کسانی که باعث این ذلت مذاکره ی مستقیم با آمریکا و حماقتشون و شکستن ژست ایستادگی ایران شدن و طرفدارانشون که با افتخار حمایت میکنن باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشن و در آخر خدا بین ما و اونها قضاوت خواهد کرد. انشاءالله

منجی شما حضرت مهدیست نه .....


اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اشتباهی منفی دادم با شما هم عقیده ام بخاطر تحلیلهای زننده راجع به آقای احمدی نژاد
majid
|
United States
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
28
58
احمدی نژاد نتونست یا آقایون داخلی نذاشتن؟؟؟
پاسخ ها
جهان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
قبول کن در حد و اندازه این حرفها نبود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
واضحه احمدی نژاد نتونست...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اصلا صحبتش نبود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اگه یکی مثل حسن روحانی میتونه پس برای احمدی نژاد این هیچی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
مطمئنم که اقایون داخلی نگذاشتند
هنوز یادمان نرفته نامه به امریکا برای تحریم ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
46
95
احمدی نژاد حار در چشم دشمنان انقلاب بود و البته هنوز هم هست و بعد از این نیز خواهد بود
پاسخ ها
علیرضا از شوش دانیال
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
از نظر سیاست خارجی خیلی تند بود. ولی خدماتی که انجام داد نسبت به دولتهای قبلی چشمگیر بود...
یه دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
همه ی اینایی که گفتین درباره ی احمدی نژاد84 صدق میکنه.
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
41
56
بیچاره احمدی نژاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
بیچاره مملکت در زمان اون..
یه دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
بیچاره مملکت در زمان احمدی نژاد و دو رئیس جمهور قبلی
حسین سوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
77
84
دکتر احمدی نژاد بهترین ریس جمهور تاریخ

ایران بود ... با رای 24500000 نفری عزم ملی

و ملی گرایی را بوجود آورد ...
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حیف اون همه رای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حیف این همه خدمت در حق چنین مردمی
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آفرین آفرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
نادان ها قدر امير كبير و امير كبيران را نداستند و نخواهند دانست چون درك درستي از شخصيت امير كبير و امير كبيران ندارند
اكثر مردم قدر امير كبير زمان را مي دانند
اگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
32
80
هر کسی میگه احمدی بدلیل عدم توانایی نتوانست با اوباما ارتباط برقرار کنه... اگر الان امریکا با ایران پای میز مذاکره میشینه به خاطر اقدامات احمدی نژاده که به امریکا ثابت کرد که ایران مثل اعراب منطقه نیست وبه ایران به چشم یک کشور با اقتدار باید نگاه کنه یعنی ایران تازه به چشم اومده مگر نه امریکا نشسته بود تا روحانی رییس جمهور بشه بعد اونا بیان تحریمارو بردارن ویه شبه با 4 کلمه با ما دوست بشن و اسرائیل هم براشون کف بزنه.
زهی خیال باطل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
درود و احسنت
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
احسنت به شعور و فهم سیاسی شما.
ای کاش همه مردم شعور درک این مطالب رو داشتند.
ما همه راستگو هستیم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
راست میگی افرین
وقتی تو دوره اصلاحات میشیم محور شرارت یه بنده خدای باید میومد گندکاری اصلاحاتو جمع کنه از محور شرارت در بیایم الان دیگه محور شرارت نیستیم به لطف استقامت مردم و کارهای احمدی
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
... آخه این همه نظر تنگی برای چیه، مگه روحانی رفت تو سازمان ملل چیزی به غیر از نظر رهبری رو بیان کرد، که به قول نویسنده مطلب باعث شد رئیس جمهور امریکا به فتوای رهبر اشاره کنه ... این جور سیاست رو چرا احمدی نژاد نداشت؟؟؟!! وقتی از سازمان ملل برگشت یادمون که نرفته هاله نور دیده بود... قبول کنید ادبیات احمدی خیلی ادبیات پایینی بود، اونی هم که میگید اقتدار، اگه صحبت های رهبر و حمایت ایشون نبود، احمدی به خصوص سه سال آخر دولتش همه خون به جگر کرد، نادیده نباید گرفت کارهای ایشون رو اما به قول یکی در حد همون شهرداری تهران پس اقتدار که نداشتیم هیچ، سیاست خارجی افتضاح، دزدی و اختلاس در دولت ایشون در حد بسیار زیاد، گرونی و بقیه چیزایی که الان هست رو هم بهش اضافه کنید.
پس لطفا اقتدار و ادبیات ایشون رو کنار بذارید چون اصلا نبوده ، خب چی خوب بوده تو دولت ایشون؟ اقتدار؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
مردم شعور دارند درك مطلبت را دارند .
نتنت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
35
57
این انگ به احمدی نمی چسبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
49
23
اين دفعه براي اولين بار حرف درست زده
البته نميدانم چرا مخالفان روحاني در فرودگاه يادشان رفته كه احمدي نژاد خودشو كشت كه باهاش حرف بزنند ولي موفق نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
...
احمدی نژاد مرد بود.
Anti Devil
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
احمدی نژاد پیش شرط گذاشت براشون و گفت با رییس جمهور آمریکا پخش زنده مذاکره میکنم که حتی یکی از روزنامه های معتبرشون نوشت که اگر مناظره ای صورت بگیره, احمدی نژاد پوست اوباما رو میکنه.
احمدی نژاد در واکنش به اظهارات آمریکاییها در مورد پیشنهاد مذاکره به ایرانیها و دادن نامه به رهبر پیش شرطهایی گذاشت و گفت اگر غرب به اونها عمل کنه مذاکره میکنه و اینرو گفت تا مردم دنیا دروغگوییهای غرب مبنی بر عدم قبول پیشنهاد مذاکره توسط ایران رو باور نکنه و ایران توپ رو هی به زمین آمریکاییها میانداخت.
حتی در مذاکراتی که جلیلی با 5+1 داشت, طرف آمریکایی چند بار گفته بود که اگر ایرانیها در همان جلسات دیدار مستقیم کوچکی با طرف آمریکایی داشته باشند, آمریکاییها تحریمهارو تعدیل میکنن و بیشتر از این تحریم نمیکنن ولی احمدی نژاد و جلیلی میدونستن که آمریکاییها قصد فریب دارن و میخوان از این دیدارها به منافع خودشون برسن و عجز ایرانیها رو نشون بدن که احمدی نژاد و جلیلی زیر بار نرفتن و فقط طرفهای غربی رو سرزنش میکردن و اونها رو مورد تمسخر دنیا قرار داده بودن ...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
30
64
بولتن ... احمدی نزادبخاطرعزت غرورملی مابااوبامادیدارنکردنه بخاطر....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
آفرین
سینا
|
United States
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
16
45
تیک دیگه چه سایتی از این سایت جدیدهاست که زده تو کار تخریب احمدی نژاد و تعریف از روحانی یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
تخریب احمدی نژاداز8سال پیش شروع شد هنوزهم دست بردارنیستندخداجوابشون رابده .
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
5
31
لطفا حرف هیچ کسی را تفسیر با رای نکنید.
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
16
61
همه ميدونند اگه رييس جمهور احمدي نژاد مي خواست با اوباما ديدار داشته باشه براي مناظره بود نه مذاكره؛دوست عزيز
يكم بصيرت هم بد نيست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
حتی مناظره را هم اوباما با او نپذیرفت .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خطاب به ناشناس
اوباما کی باشه که نپذیره؟؟؟
اوباما جرات روبرو شدن و مناظره با احمدی نژاد را نداشت.
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خطاب به جواب دهنده به ناشناس
آخه مرد حسابی میخواست بره بگه چی؟ هاله نور دیدم!! آخه احمدی فقط میخواست با همه بجنگه
پژواک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
19
57
عدم توانایی !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟براتون متاسم هر برچسبی بهش بزنیداینو نمی توانید بزنید
لوسيفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
49
28
لطف كنيد ديگه اسم اين آقا (رييس جمهور سابق) را نياريد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
زنده باد احمدی نژاد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
با سلام،
جناب پروفسور!
نگرانت بودیم ، خیر باشد انشاء الله
از افاضات مکنونه محروم نفرمائید
سونیا
| - |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
محمود احمدی نژاد
یه دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
جهت اطلاع عرض میکنم دوست عزیز؛ شیطان پرستها سلطان جهنم رو با نام لوسیفر میشناسند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
16
56
لحنِ نويسنده ي اين سطور مغرضانه اس.
از نظر من اين كشور خيلي مديونِ احمدي نژادِ
و احمدي نژاد كاري كرد كه دشمن خلعِ سلاح شد و افزايش فشار و تحريم ، نشاندهنده ي نهايتِ استيصالِ استكبارِ
پاسخ ها
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
دوست گرامی؛ فشار و تحریم به روی آقای احمدی و اختلاس کننده که فشار نیاورد، پدر ما رو در آورد، کم تحمل نکردیم تحریم رو نمیدنم شما شاید مرفه بی درد باشید ولی به ما خیلی سخت گذشت این هشت سال، ضمن اون هیچی هم عاید مون نشد که هیچ هرروز هم از عزت ایرانی تو جوامع بین الملل کاسته شد. نشد؟
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
آقا نيما اختلاس كه در دوره ي خاتمي شده بود خيلي بيشتر از 3000 ميليارد دوره احمدي نژاد بود كه در سفر لاريجاني به لرستان فاش شد . كه مقدار 6500 ميليارد بود يعني 2 برابر اندي بالاتر از 3000 ميليارد دوست عزيز 3000 ميليارد بيشتر است يا 6500 ميليارد شما از خود نمي پرسيد كه چرا دولت تدبير اميد از افشاي آن انتقاد كرد و نيز چرا روزنامه هاي اصلاح طلب حتي يك خط در مورد آن ننوشتند آيا به نظر روزنامه هاي زنجيره اي اصلاح طلب كدام اختلاس بيشتر است
مشكل احمدي نژاد اين بود كه مافياي قدرت و ثروت و رسانه پشت سرش نبودند
مدیر پایگاه اختلاس 6500 ميلياردي!!!!!!؟ متهمين اين اختلاس چه كساي بودند؟ چند نفر زندان رفتند و چه كسي براي آن اعدام شد ؟
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
24
55
شما بیخود میکنید دیدگاه خودتونو از دید مردم میگین.
دکتر احمدی نژاد یکی از بهترین رئیس جمهور های تاریخ هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
بهترین خاتمی وبس..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی به اوجوبه بودن احمدی نژاد اعتراف کردن

...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
بهترین خاتمی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
2
15
با سلام،
یک جایی خوانده بودم که:
"عالمان در اظهار نظر آزاد و بلکه به اظهار نظری که مستند و روشنگر باشد مکلفند".
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
14
45
احمدی نژاد تمام نشدنی است برای شما متاسفم هم چنین تیتری می زنید.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
6
38
بنظر ميرسد اگر مقاومت وپافشاري نظام در برخوردبا امريكا درسالهاي گذشته نبوددولت مردان امريكايي خيلي راحت با برخي مسائل ايران كنار نمي ايند. به هرحال بخشي از ديپلماسي امروز مديون پافشاري وايستادگي وباج ندادن گذشته است.ازاين ببعد هنر ديپلماسي را مي طلبد
پاسخ ها
als
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
با سلام،
چه گفتار نیکی
اصلا مفهوم دیپلماسی همین است که علی آقا اشاره کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
49
27
احمدی نژاد تو چهارسال ریاست جمهوری فقط با ادبیات کوچه بازاریش آبروی ایرانو برد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
بابا دمت گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
نه اين روحاني خيلي ادبيات كلاسيك به كار مي بره
پیرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
19
48
درود بر احمدی نژاد ...

احمدی نژاد عصبی شد !!!!!

آروزهایتان را در غالب اخبار منتشر نکنید !!
ستایش
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
14
17
احمدی نژاد ریس جمهور آینده دوست داریم
پاسخ ها
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
خدا نکنه، هشت سال مملکت رو 12 سال عقب انداخت، امیدوارم هیچ وقت این اتفاق وحشتناک نیافته.
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
نيما عزيز ما هرچه ديديم در دوره احمدي نژاد پيش رفت و افتخار بود از توسعه تلفن سيار كه قبل از آن ايران مثل يك دهات بود و بهترين وسيله ارتباطي ساير دوره خاتمي بي سيم بود ولي دوره احمدي نژاد نسل 3 و 4 ارتباطات سيار را داشتيم و پيش رفت هاي هوا و فضا و موشكي و هسته اي كه اگر تا كنون احمدي نژاد آن مرد خوش غيرت بود اكنون ما در فضا پايگاه ثابت نظير روسيه و آمريكا داشتيم
ثانيا دوره احمدي نژاد از آزاد راه تا بزرگ راه و اتوبان و راه آهن كه خود به تنها به اندازه كل تاريخ ايران و حتي بيشتر از آن انجام داده شما كافيت مقدار آنها را از سايت هاي مختلف جستجو كنيد و با هم مقايسه كنيد
و در زمينه سد سازي و صنايع نيز وضع به همين منوال بود و مسكن مهر و بقيه موارد
اگر ايران امروز افتخاري دارد از وجود اميركبير زمان جناب دكتر احمدي نژاد است نه مقامات مافيايي و وزراي مولتي ميلياردر..
قبول نداريد از آزاد راه قم گرمسار شروع كن و را آهن ايران تركمنستان و بزرگترين فاز گازي ايران در طول تاريخ ايران كه چند وقت قبل روحاني آن را افتتاح كرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
8
18
دیکته نوشته نشده غلط نداره کدوم ریس جمهور اینهمه کار کرد؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
5
4
منتظر روزی باشید که خودتون و هر حرکتتون و یه عده زیر ذره بین ببرن مغرضها
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
32
15
روحانی به خاطر آسایش مردم خودش را به آب و آتش زده انشاله که موفق بشه.
پاسخ ها
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
كدام آب و آتش ?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
32
10
ای بابا خودش بهتراز دوستاش میدونه که کاری بااین مملکت کردکه روحانی که هیچ اگه امیرکبیرهم بیادتا۸سال دیگه همچنان بایدماله بکشه نمیدونم کجای کشورو میبینیدکه ذوقتون میگیره
پاسخ ها
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
پس چرا روحاني به افتتاح مجدد پروژه هاي احمدي نژاد افتخار مي كنه قبول نداريد تاريخ افتتاح قبلي آنها و تاريخ افتتاح مجدد آن پروژه ها كه توسط روحاني مجددا افتتاح شده اند سرچ نماييد
تا متوجه ماجرا شويد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
31
11
هه هه اینجا کلوب طرفداران احمدی نژاده..
برین که دورتون تموم شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
11
13
روحانی به خاطر مردم اینکار رو کرده ؟چه کاری بود همون ۳۰ سال پیش جنگ نمکردیم اون همه شهید اون همه بدبختی امام خمینی گفته آمریکا شیطان بزرگ این حرف رو باید آب طلا بگیرن
مدیر پایگاه مگر 30 سال پیش ما با آمریکا جنگ کردیم و مگر همه موضوعات همیشه یکسان می مانند ؟مگر ما با عربستان که آن فاجعه را ایجاد کرد بعدا رابطه برقرار نکردیم ؟مگر عراقی که بیش از 300 هزار شهید از ما گرفت الان دوستمان در منطقه نیست ؟مگر با روسیه ای که دو استان را ازما جدا کرد رابطه نداریم ؟و از همه مهتر مگر امام نفرمود که رابطه 
مایران و آمریکا مثل رابطه گرگ ومیش است و آیا تا ابد همینگونه است و ما هیچگاه قدرت لازم را بدست نمی آوریم ؟واقعیت آن است که جهان همواره در حال تغییر است و کشورها بر اساس منافع ملی خود دوستی ها و دشمنی ها را تعریف می کنند و اگر خود را اسیر گذشته ها کننداز پیشرفت و تعامل با دنیا باز می مانند . 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
مردم عراق سالها از دست صدام زجر كشيدن نظام عراق تغيير كرده اين چطور تحليليه
لوسيفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
همين دوسال پيش كه چيني ها داشتن مسلمونهاشونو نسل كشي ميكردن زبونتون بد اومده بود؟ فقط آمريكا بده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
به نظر بلتن کدام رفتار امریکا نشان دهنده حسن نییتشان است که مشتاق رابته باشیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
بولتن خودت جواب خودت رو دادی
عراق 300هزار شهید گرفت یا رژیم بعثی؟؟
حکومت امریکا عوض شه ما هم باهاشون رفیق میشیم
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
بولتن نيوز برخي از تحليل ها شما واقعا عجيب است اينكه حضرت اما فرمودند رابطه ما با آمريگا گرگ و ميش است اكنون نيز همان است چرا كه در دوره ي خاتمي ايران را جز 10 كشور سران شرارت معرفي مي كردند و قصد حمله نظامي به ايران داشتند اكنون نيز با وجود اينكه اين همه امتياز به امريكا داديم و صنعت و علم هسته اي و حتي هوا فضا را تعطيل نموده ايم باز از زياده خواهي آمريكا كم نشده و مي خواهد ما را از اين هم بيشتر تحقير كند و دانشمندان هسته اي كشور را باز جويي كند
كدام كشور اجازه مي دهد به نخبه هايش جسارت و توهين شود حال اگر اجازه چنين چيز زشتي هم به آمريكا داده شود به نظر شما زياده خواهي شيطان بزرگ تمام مي شود
بعد مي فرماييد روسيه دو استان از ما جدا كرده و ...عراق با ما جنگ كرده
آيا سران كنوني روسيه نيز از ما همان زياده خواهي هاي آمريكا را دارند آيا سران كنوني روسيه مارا تحريم كرده اند و اجازه ورود دارو و مواد خوراكي و ... انتقال پول نفت به داخل كشور را نمي دهند همچنين آيا حكومت جديد عراق جنگ را با ما شروع كرد آيا حكومت جديد عراق نبود كه مانند ما از جنايات صدام متنفر بود و او را عدام كرد
جناب بولتن نيوز ما مانند احمدي نژاد فكر مي كنيم هر كشوري مانند روسيه و انگليس و آمريكا و حتي عرق كه در زماني به كشور ما خسارت زده اند بايد به اندازه خساراتي كه زده اند به ما غرامت دهند
اخذ غرامت از آنها نيز با ضعف و زبوني و بي مقدار كردن خود امكان پذير نيست بلكه ايران بايد از هر نظر قوي شود به ويژه از نظر اقتصادي كه اگر آنها خواستار رابطه اقتصادي با ما شوند ما پيش شرط آن رابطه اقتصادي را پرداخت غرامتي كنيم كه قبلا به ما خسارت وارد كرده اند
مدیر پایگاه ما هرچه از پیام های بلند گریز داریم برخی متاسفانه اصرار دارند ! مثلا همین پیام که پراز اشتباهات فاحش است و برای هر جمله اش پاسخ های دقیق وجود دارد ،آیا ما مقاله مفصلی بنویسیم و جواب بدهیم ؟در این صورت حتما خود این خواننده جوابی دراد که مثلا فلان جمله فتحه ندارد و کسره دارد و...وکار ما می شود وقت گذاشتن فقط برای یک پیام که خواننده چندانی هم ندارد . اما آمریکا 10 محور شرارت نگفت 3 محور شرارت نام برد ، ما هرگز صنعت هوا،فضایمان را تعطیل نکرده ایم ،روسیه در همه تحریم ها علیه ما شرکت کرده و حتی یک قطعنامه علیه ما ر ا وتو نکرده است و....ببینید یک پیام بلند تا چه حد بحث دارد و حق دیگر پیام دهندگان را ضایع می کند ؟
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
8
18
احمدی نژاد حار در چشم دشمنان انقلاب بود و البته هنوز هم هست و بعد از این نیز خواهد بود
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
0
12
اگر امریکا با جمهوری اسلامی صادق باشد و از موضع برابر (نه قدرت) با ایران سخن بگوید و من بعد عزم راسخ در رعایت حقوق ملت ایران داشته باشد، برقراری رابطه ی سیاسی (نه دوستانه) با امریکا منافعی برای ایران دارد و کار درستی است.
اما برای داشتن روابط دوستانه باید امریکا از بداخلاقی های سابقش بر علیه نظام اسلامی عذرخواهی کرده و به طور کامل دست از حمایت از رژیم غاصب و منفور اسراییل بردارد - والله اعلم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
22
10
سیاست خارجی احمدی نزاد ویرانگر بود .
پاسخ ها
سیدرحیم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اشتباهی مثبت زدم
عشاق
|
United States
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
0
11
در هر صورت خدا کنه تحریم ها از رو قشر کارگر اللخصوص قشر ضعیف جامه برداشته بشه هر چی اون بالا میشه آخر کاسه کوسه هاش سر ما میشکنه تو رو خدا به فکر ما کارگران هم باشین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
7
9
ما بالاخره نفهمیدیم بولتن چند چنده؟!
عزیز من چرا خط خودتون رو مشخص نمی کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اتفاقا سايت بايد بي طرف باشد و فقط بازگو كنند نظر مردم نه نظر خودش
مدیر پایگاه چرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
11
14
خداحفظ کند احمدی نزاد را بعدازامام ایشان بود که محکم تودهان امریکا زد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
9
6
هرچقدرمیخواین منفی بدین .خداروشکر احمدی رفت..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
4
2
الگوي ما پيامبر اسلام حضرت محمد صلي الله عليه و آله و سلم و امامان معصومند.
راه را گم نكنيد.
اينگونه ادبيات و تودهني زدن و ... آيا در جهت سيره ي اولياء الله است؟
آيا اين ادبيات دافعه ايجاد نميكند براي شيعه؟
چون رسول الله عمل كردن به مراتب سخت تر است تا دهان را گشوده و مرگ سر دادن و تو دهني زدن!
و انسان چه راحت طلب است.

آيا هميشه و در هر حال بايد تو دهني زد؟
شما بگزاريد هر وقت لازم شد بزنيد.
از اول تا آخر عمر كه نميشود به طفلي كه خطاكار است فقط تو دهني زد ميشود؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
1
8
;کار روحانی میتونه مکمل کار احمدی نژاد باشه .به قول خودشون چماق وهویج.احمدی نژاد اونا رو به استیصال انداخته بود حالا وقت نتیجه گرفتنه
ستايش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
14
5
واقعا متاسفم كه از رييس جكهوري كه براي ظهور امام زمان وقت تعيين ميكنه(امام زمان 4 سال ديگه ظهور ميكنند درست وقت انتخابات!!!!)و به معناي واقعي كذاب و دروغگو هستند حمايت ميكنيد.لطفا واقع بين باشيد و با مقايسه اي سطحي بر نحوه ي ادبات و گويش دو نفر متوجه تفاوت هاي فاحش اون با دكتر روحاني ميشين.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
18
6
ادبیات احمدی نژاد ابروی ایران و اسلام رو برد....اب بریزید اون جایی که میسوزه...این بود رئیس جمهور ایران..اهای تند روها بهش افتخار کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اوا!!! موش بخوردت کند رو
اکثریت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
شعور داشته باش اینطور نگو به ایرانی بودنت شک میکنن.
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
0
چی بگم والا.
ramin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
4
این اوباما خیلی به کشورش بدهکار شده. مجبور بود با ایران مذاکره کنه. ولی روحانی هم خوب حرفایی زد
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
2
5
سلام
پركارترين و مقتدرترين و سياستمدارترين رئيس جمهور ايران از زمان اول انقلاب تا حالا كسي بغير از دكتر احمدي نژاد نبوده و نيست اگر ميخواست مثل بعضي اقايون گدايي رابطه با امريكا رو انجام بده براحتي ميتونست اينكارو انجام بده بخاط همون مظهر مقاومت هست كه الان امريكاييها با ديدن يكم نرمش مشتاق شدن و ميخوان تا بازكشت امثال احمدي نژاد كارو با همين ترسوهاي اصلاح طلب يكسره كنن خوبه ديشب ماهيت واقعي امريكا تو كنفرانس خبريش با ناتانياهو ديده شد و ديپلماسي پلشت اقاي روحاني !!!!!!!! موفقيتش به يك هفته نرسيده مشخص شد
پاسخ ها
یه دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
پركارترين و مقتدرترين و سياستمدارترين رئيس جمهور ايران از زمان اول انقلاب تا حالا شهید رجایی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
6
آدم خیری بوده کل آفریقا رو اسمش قسم میخورن میگن به احمدی نژاد....
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
4
جرات نداشتن با دکتر احمدی نژاد حرف بزنن.حتما آقای روحانی چراغ سبزی نشون دادن دیگه. تو سیاست ایران بعد از حضرت آقا فقط احمدی نژادو بس
اکثری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
6
اگه به گفتن و ظاهرکارهاست ک
دکتر احمدی نژاد تاییدشده دنیاست
کاربا24500000 نفرهم نداریم.
اون اقتدار ملی ماهارو ثابت کرد.ایرانی تمام عیار بود ........................
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
4
خبر دروغ بوده وتکذیب شده .وقتی خبردار شدید اطلاع رسانی کنید.
شرافت.شرافت.شرافت.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
0
قای حسین ناظم دم شما گرم الحق خوب گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
1
این چه برداشتی بود احمدی نژاد نتونست یا اوباما جرات نکرد؟؟؟
اوباما در حد احمدی نژاد نبوده و نیست
جواب دیدارتون رو هم دیدیم محورشرارت و حامی تروریست!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
1
3
راستی جناب آقای دکتر روحانی کلا سه ماهه وارد صحنه سیاست کشور شده اند؟ ایشان قبلا کجا خدمت میکردند؟ تا حالا توی این سی وچند سال موقعیتی پیش نیومده بود که ایشان در مقابل رسانه های خارجی از حق ملت ایران دفاع کنند؟ یا دفاع کردند کسی گوش نداد.ایشان یکنفرند؟ یکتنه جلوی باجگیران ایستاده اند؟ یا یک پشتیبانی قوی از تاریخ مقاومت جانانه ملت ایران وکلیه نیروهای مسلح و مردمی به فرمانده هی ولایت فقیه همراه دارند.ضمنا زیادی شوق وذوق نکنیم وانتظارات خود را منطقی کنیم.آقای دکتر وظیفه خود را بخوبی انجام داد.دلیل نمیشود که دشمن کوتاه بیاید. صبر کنیدواستقامت.
لاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
1
1
احمدی نژاد دوست داریم
هرکی میخواد هرچی بگه دوست داریم دوست داریم
لاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
3
از اول انقلاب تا الان هیچ مقامی مثه احمدی نژاد نتونست در سازمان ملل در دل خود آمریکا تو دهنی بزنه به آمریکا .
هیچکس نتونست فریاد بلند آزادی خواهی رو در سازمانی که دور تا دورتو دشمنان محاصره کردن سربده
و بالاخره اینکه هیچکس به جز احمدی نژاد نتونست در قلب آمریکا فریاد مهدویت و اللهم عجل لولیک الفرج را سرد دهد ...
احمدی نژاد ، امیرکبیر ایرانه
امسال نه ، ده سال دیگه نه ، 20 دیگه نه .... سالهای بعد تاریخ قضاوت خواهد کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
3
برای من احمدی نژاد همیشه همان احمدی نژاد84 هست هر کی میخواد هرچی بگه
زنده باد احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
2
مسئله آمریکا و ایران سرهسته ای نیست
هسته ای بهانه س . وگرنه خود آمریکایی ها هم می دونن هسته ای ما صلح آمیزه .
مسئله ما و آمریکا خیلی ریشه دارتر از این حرفاست . مسئله ما و اونا اسرائیله .
نه ما بر سر دشمنی با اسرائیل کوتاه می اییم و نه اونا دست از دوستی با اسرائیل می کشن . احمدی نژاد اینو خوب فهمید
...
یاسمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
2
امیرکبیر در زمان خودش تخربیات زیادی بر علیه ش شد و منفور جلوه داده شد
اما تاریخ سالها بعد قضاوت کرد و او شد امیرکبیر ایران ... بزرگ مرد ایران ...
خیلی دور نیست که تاریخ در مورد احمدی نژاد قضاوت خواهد کرد بعضی از چیزها با گذشت زمان شفاف تر و واضح تر خواهند شد و یکی از این چیزا زحماتیست که احمدی نژاد برای این مملکت کشید . زحماتی که در هرجای ایران که قدم بزارید مشهودو قابل دیدنه
تمام خدمات احمدی نژاد به کنار ،
تنها ندای اللهم عجل لولیک الفرج او در سازمان ملل و فریاد بلند استکبار ستیزی او کافی است که نام این بزرگ مرد برای همیشه در تاریخ ایران بدرخشد
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
0
4
درود خدا براحمدي نژادباد
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
0
1
احمدی نژاد.....................رفت
روحانی.........................آمد
ما.........................نه رفتیم نه آمدیم
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
0
2
با سلام
یادمان باشد بخاطر پافشاریها و زحمات هشت سال گذشته
امروز حرفی برای گفتن در حوزه هسته ای داریم......پس منصف باشیم.درود بر شهدای هسته ای
شادی روحشان صلوات.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
0
2
آمریکا مانندسکه دو رو است.یک‌رویش شیطان‌‌وروی‌دیگرش مردم‌دوستی‌است.اص
لاح‌طلبان‌مردم‌دوستی‌اش‌رامیبینندولی‌ا
صولگرایان«طرفداران‌احمدی‌نژاد»شیطانش‌را!!فکرکردیدآمریکاعاشق چشم‌وابروی‌روحانی‌شده؛بیادبااون‌مذاکره‌کنه.خدایا؛به‌حق‌زحمات‌احمدی‌نژاد‌یه‌ب
صیرت‌توپ به‌همه‌بده!!
کاظم
|
United Kingdom
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
0
2
با سلام..
امریکا جرات نداشته با احمدی نزاد صحبت کند..
ترس داشته خب..
مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
3
0
ای بابا.....احمدی بلد نبود حرف بزنه.. فقط بگم بگم رو بلد بود...
یاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
0
1
»آیه 52 سوره مائده :
مى‏بينى كسانى كه در دلهايشان بيمارى است در [دوستى] با آنان شتاب مى‏ورزند مى‏گويند مى‏ترسيم به ما حادثه ناگوارى برسد .«

عاقل را اشاره ای کافیست ...
دوستدار بزرگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
1
بابا محمود جونم باید الگوی بشریت بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
0
1
درودبه شرفت احمدی درودبه غیرتت که مردبودی وطن فروش وخاین نبودی عرضه داشتی رفتی توسازمان ملل حق هرچی امریکایی واسراییلی ادمکش ودستشون گذاشتی ثابت کردی ایرانی تمام عیاری توجنوب لبنان پشت دیوارصهیونیستها گل کردی تودهن اون نامردا ...اقادمش گرم خوب یا بدهرچی گفته بود عمل کرد..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
1
جناب بولتن نيوز شما با علامت تعجب و سوال به نظر مي رسد كه كلا منكر فساد 6500 ميلياردي هستيد .
جناب بولتن نيروز وام بدون وثيقه يعني چه ، ما مردم اينو متوجه مي شيم كه يعني گيرنده وام قصد باز پرداخت ندارد و وام دهنده نيز قصد اخذ آن را حال شما ممكن است اين اختلاس ندانيد ولي نظر ما مردم اين است كه اين فوق اختلاس و دزدي است ..........
مدیر پایگاه ما از این خواننده محترم یک سوال مشخص کردیم که اگر چنین اختلاسی صورت گرفته محکومین آن کدامند ؟ایشان چون برای این سوال مشخص جوابی ندارند و اصلا جوابی وجود ندارد کل نظام را زیر سوال برده و اینطور وانمود می کند که گویی خدای ناکرده چون همه در آن دخیل بوده اند پس کسی دستگیر محاکمه و مجازات نشده است !آیا واقعا چنین جوابی پسندیده و منصفانه است ؟حتی اگر این جواب ناروا و غیر شرعی را بپذیریم سوال دیگری خودنمایی می کند که اگر جرمی ! دقت کنید اگر جرمی واقع شده است حالا که برملا شده است چرا مثل ماجرای 3000میلیاردی پیگیری قضایی نشد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
جناب بولتن نيوز شما لطف كنيد . ماجراي افشاي وام 6500 ميلياردي را از قول آيت الله عاملي لاريجاني كه به لرستان سفر كرده بود سرچ كنيد . و همچنين دستگيري شخص اول اين ماجر از قول محسني اژه اي بعد قضاوت كنيد . من نيز عين چيزي كه از صدا و سيما پخش شد گفته ام وگرنه خودم با وام گيرنده نبوده ام و قيافه اش را نيز نديده ام من به همه مسولين نظام جسارت نمي كنم بكله مي گويم اختلاس در ايران نهادينه شده است فرق نمي كند كدام جناح شما خود فساد هاي دوره هر دو جناح را سرچ كنيد و قضاوت كنيد .
نظر من اين است كه يك بام و دو هوا نباشيم و اگر 3000 ميليارد خيلي زاده 6500 ميليارد خيلي بيشتر است
مدیر پایگاه در هر حال ودر هر صورت وبه هر شكل ،خداي ناكرده زبانمان لال در مملكت ما هيچ كس در هر شرايطي نبايد به يك اشتباه كوچك اذعان كند !برادر يا خواهر گرامي همين بزرگاني كه شما گفته ايد خصوصا از حيث اينكه مقام قضايي هستند متوجه هستند كه چه گفته اند و هيچ كس هم منكر سخن آنان نيست . ازاعلام يك تخلف و بازداشت كسي تا اثبات جرم در دادگاه و تجديد نظر و اجراي حكم راه بسيار طولاني وجود دارد -فرق چيزي كه شما مي گوييد و آنچه كه ما گفته ايم درست به همين راه دراز و طولاني است . دادگاه 3هزار ميلياردي تشكيل شد حكم صادر گرديد ،به تجديد نظر رفت دوباره تاييد شد ،دوباره به آن اعتراض شد به ديوان عالي رفت و بازهم تاييد شد و حتي به مرحله اجرا گذاشته شد .اما در مورد موضوعي كه شما مي گوييد هنوز حتي كيفرخواست متهم يا متهمين صادر نشده است چه برسد به تشكيل دادگاه و اثبات جرم و.....
إيراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
1
احمدي نزاد هزاران سانتريفيوز ساخت ووفر دورا وغيره كه حالا زبان مان درمذاكرات درازبود وبا وجود همه محدوديتها باز مقدار قابل قبولي ازتوانايي هسته اي هم باقي مانده وكرنه بامقداراندك توانايى هسته أي دوره إصلاحات ما حرفي امروز در مذاكرات نداشتيم بأيد امروزدست تلاشكراحمدي نزاد رابه همراه تيم هسته أي مذاكراتي فشردبي لمصافي بلائي است كه دراينده دامان همه را ميسور اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
موافقم
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین