کد خبر: ۱۶۶۱۹۲
تعداد نظرات: ۱۰۹ نظر
تاریخ انتشار:

دستور مستقیم هاشمی رفسنجانی به سردار سلیمانی!

اکبر هاشمی رفسنجانی از سردار قاسم سلیمانی خواسته تا از اعزام رزمندگان داوطلب برای دفاع در سوریه در قالب نیروهای قدس جلوگیری نماید.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از جام، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (Jerusalem Post) در مقاله ای به اظهارات اخیر آقای هاشمی رفسنجانی در رابطه با بحران سوریه (که هنوز از سوی دفتر یا شخص وی تکذیب نشده) واکنش نشان داد.

 

این روزنامه صهیونیستی خاطرنشان کرد:« مخالفت های داخلی در ایران بر سر بحران سوریه در حال افزایش است و حمله آمریکا به سوریه می تواند کمکی باشد برای کسانی که در ایران تلاش می کنند تا میان رهبری این کشور و بشار اسد فاصله بیندازند.»

 

این روزنامه صهیونیستی مدعی شد: « در ایران گرایشی وجود دارد که با دخالت های ایران در بحران سوریه و حمایت های مالی از این کشور کاملا مخالف است.

 

تازه ترین اطلاعات به دست آمده از ایران نشان می دهد که اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس جمهور اسبق ایران و رهبر مخالفان ایران (تعبیر از روزنامه جروزالم پست) از سردار قاسم سلیمانی خواسته تا از اعزام رزمندگان داوطلب برای دفاع در سوریه در قالب نیروهای قدس سپاه جلوگیری نماید. همچنین میان رهبران ایران بر سر ایجاد رابطه با عربستان سعودی اختلاف وجود دارد.»

 

 

این روزنامه صهیونیستی در ادعایی دیگر نوشت: سپاه قدس و بسیج ایران در تلاش هستند تا در مساجد و پایگاه های سپاه در اطراف تهران و دیگر شهرهای ایران برای اعزام به سوریه نیروی داوطلب استخدام نمایند.

 

این روزنامه صهیونیستی افزود: «منابع اطلاعاتی در ایران می گویند هزاران نفر از مردم ایران در این فراخوان ثبت نام کرده اند. این منابع اطلاعاتی پیش بینی می کنند که با حمله آمریکا به سوریه تعداد داوطلبان مردمی در ایران برای دفاع از سوریه افزایش خواهد یافت.»

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۷۲
جنبش اعزام روحاني به سوريه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
101
162
عده اي از روحانيون و طلبه هاي مستقر در قم و ديگر شهرهاي كشور و امامان جماعت سراسر كشور براي اعزام به جبهه سوريه نام نويسي كرده اند و قرار است همه ايشان در مرحله اول اعزام نيرو به سوريه بروند تا جوانان ايراني با اطمينان خاطر و پس از ايشان ثبت نام نمايند.
پاسخ ها
akbar
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
نیازی به اعزام دیگران نیست همه از یکدیگر برای عروج از سرزمین شام به آسمان سبقت خواهیم گرفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
ای شیطون...!!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
سلام..
مگر این جنگ با جنگ 33 روزه فرق می کنه؟! هیچ نیازی به حضور ایرانیان نیست که باعث سوء استفاده دشمن بشه... فقط کافی دو سه هزارتا موشک روانه اسرائیل کنیم و چند تا ناوشون رو بزنیم... اینها هم خودشون می دونند که این امر شدنی.. فقط قصدشون تضعیف سوریه است و زدن پایگاه های مهم تا تکفیری های آدمخوار رو کمک کنند در پیروزی بر دولت سوریه.. با چند تا حرکت ترریستی و بلبشو کردن اوضاع سوریه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
بهش بگید کی میخوای بازنشسته بشی تا جوون ها هم به یه جایی برسن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
مخالفان بشار اسد حق هستند
و کسانی که با انها مبارزه کنند مثل بشار اسد و حامیانش تکفیری و باطل هستند
عاشق ولایت، خادم رهبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
اما همیشه اسلحه نیست که سرنوشت جنگ رو رقم می زنه.
این عشق به خدا و حمایت امام زمان (عج) بود که اسلام در جنگ 33 روزه پیروز شد. وگر نه اگه از موشک هامون هم در کنار اونها استفاده می کردیم، الان دیگه هوای نجس تنفس نمی کردیم (به دلیل وجود رژیم اشغالگر قدس روی این کره ی خاکی هوا نجس شده.)
با وجود بزرگانی چون سلیمانی با افتخار، هیچ نیازی به اعزام نیرو نیست. ملائکه خود به کمک مردم سوریه خواهند رفت.
یا علی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
143
88
من میخواهم در مورد آقای هاشمی خوشبینانه نظر بدهم با همه احترامی که برای سایر نظرات قایلم . اشکالی که هست ما همیشه آقای هاشمی را با امام ویا مقام معظم رهبری مقایسه می کنیم و در مورد ایشان قضاوت های ناصوابی میکنیم , ایشان را باید با خودشا و شخصیت خودشان مقایسه کنیم تا بتوانیم در مورد صحیح و ناصحیح بودن گفته ها وتصمیماتشان به درستی قضاوت نماییم . حضرت امام رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری افرادی بوده وهستند با خصلت شجاعت و مدیریت همراه با تدبیر ولی جناب آقای هاشمی فردی هستند احساساتی و عاطفی که این خصلت ایشان غلبه بر رفتار عاقلانه دارد و ضمنا ترسو , و پایه تدابیر ایشان بر دو اصل فوق است و لذاست که اینگونه مواضع با این شرایط خصلتی ایشان هماهنگ است و نباید این را به حساب ارتباط با بیگانگان گذاشت , بلکه باید باور کنیم که بیگانگان از ایشان عاقل ترند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
استاد اون صدا ساختگیست و مشخصه که هدفمند بوده، نمیدونم چرا یه عده ای اینقدر سعی دارن اب به اسیاب دشمن بریزن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
بهرحال شما هم سعی کردی اول مودب باشی ولی از آنجایی که این خصلت از اصحاب انحصار بعیده نتونستی ادامه بدی!!!!
بالاخره شما جروسالم پست را منبع موثق برای قضاوت میدونی یا نه! اگه اینطوره که مزخرفات این نشریات صهیونیستی برای برادر شجاعتون!!!! شریعتمداری خیلی بیشتره! ببخشید تکلیف شما با خودتون هم روشن نیست!
ایران دوست
| United States |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
من هم ضمن احترام به نظر شما باید عرض کنم آیت الله هاشمی از بزرگان نظام و از معتمدین حضرت امام بوده اند.پاسخ شما اینه که "میزان حال افراد است"موافقم اما اولا معیار این جمله رو شما مشخص نمیکنید و ثانیا با این دیدگاه خیلی ها هستند که شاید بتوان با همین جمله از درجه اعتبار ساقط کرد.پس معیار من و شما نیستیم که هرکس با منافع ما در تضاد بود بکوبیم.اختلاف و تفرقه به صلاح نیست مسلمون ولایی
کمی منصف باشیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
نمی دانم که بر سر انقلاب ما چه آمده که کسی را که امام شجاع می دانست و او را بر حساسترین پست های این کشور گمارد را ترسو می دانیم..... چه کسی منحرف شده ؟
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
ناشناس، اگه اون صدا ساختگی بود تا حالا گوش فلک رو کر کرده بودن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
در جواب ناشناس14:08
به فرض كه اون صدا ساختگي باشه,سؤال اينجاست كه چرا از اين گونه حرفها واين طيف نظرات دشمن شادكن را در مورداشخاص ديگر تقليد نمي كنند؟؟ غير از اين است كه چون اينگونه نظرات با منش و رفتار هاشمي همخواني داشته و دارد لذا در صورت تقليد صداي هاشمي و زدن اينگونه حرفها از طرف او, براي مردم چيز عجيب و غريبي نبوده و قابل پذيرش است ومردم اين حرفها را به حساب هاشمي مي گذارند.
قنبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
30
50
ما شیعیان وظیفه دینی و شرعی داریم که در هر زمان و مکان از اصول و مبانی خود که همان علی(ع) و اولادش میباشد دفاع کنیم و جان بدهیم - اقای هاشمی زمانی که تکفیریها بر سوریه و بعد عراق حاکم شوند و قبور اهل بیت را ویران نمودند و به اجساد مطهر انها بی حرمتی کنند چه پاسخی دارید !!!؟؟؟
امیدوارم این اظهار نظرهایی که از شما در خصوص سوریه مینویسند درست نباشد که اگر باشد از شما میپرسم :
فلسفه وجودی انقلاب ایران و دادن هزاران هزار شهید چیست؟؟
ما پیرو خط امام و رهبری میباشیم و تا اخر ایستاده ایم و فراموش نکنید شاید در این زمان عاشورا بنوعی در حال تکرار میباشد چرا؟ چون تکفیریها ندای لبیک یا یزید(ملعون) و لبیک یا معاویه (ملعون) را در سوریه سر میدهند .
شاید الان صدای هل من ناصرا ینصرنی ابا عبدالله الحسین(ع) را یک بار دیگر بشنویم و به ندای حق ایشان جواب ندهیم به زهرای مرضیه(س) چه بگوییم ؟؟- شاید واقعه کربلا بار دیگر در حال تکرار است - .
ما فداییان اهل بیت برای انتقام روز عاشورا میجنگیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
قنبر جان ،ظاهراٌ دارن اسم نویسی می کنند.توی کامنت اولی نوشتند.آرزوی موفقیت و پیروزی دارم براتون
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
می خواستم بدونم شما درمورد مسلمانان چین و چچن احساس وظیفه شرعی داری یا نه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
آقا هادی
جهاد فرق داره.
اولا که تو جنگها نباید شروع کننده باشی و اگر بهت حمله شد باید بجنگی.
دوما تو جنگی که میدونی شکست میخوری نباید وارد شی چون عاقلانه نیست و البته که موارد خاص داره مثل عاشورا که شکست شاید فیزیکی بوده ولی امام حسین (ع) در اون جنگ پیروز شده.
اگر تو میتونی برو بجنگ.
این سوالتو بهتره از یه مجتهد بپرسی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
هادي جون نه!
چون مسلمانان چين اينقدر هستند كه از خودشان دفاع كنند.
ضمناً حمله اي هم به اونها نشده.
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
من منظورم این بود چرا ما فقط در برابر مسلمانان فلسطین و سوریه و لبنان احساس وضیفه شرعی میکنیم.و در مورد مسلمانان مثلاچین چچن ومیانمار این احساس را نداریم.ونتیجه می گیرم که این بحث ها کاملا جنبه سیاسی داره و فقط باید از دید منافع ملی به آن نگاه کرد.همان طور که در رابطه با مسلمانان چچن به خاطر آقای پوتین هیچ واکنشی نداشتیم حالا هم باید منافع دراز مدت خود را بسنجیم نه این که دنبال حکم شرعی باشیم.ضمنا نتیجه این دوگانگی در استفاده از مسائل شرعی باعث بی اعتقادی بیشتر است
قنبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
هادی جان سلام
اگر محبت فرمایید پاراگراف اول را به دقت بخوانید متوجه خواهید شد - یا علی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
18
44
کاش بزرگان ماحرفی نزنندوکاری نکنندکه موجبات سوء استفاده صهیونیستهاودشمنان غربی رافراهم کند. مافقط تحت امریک نفرهستیم وآن هم ولی امرمان حضرت امام خامنه ای است ودیگران هم بهتراست درمورد مسائل بین المللی تحت نظرات ایشان باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
کی گفته حالا این بزرگ ماست، حداقل بزرگ من نیست.
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
جناب ناشناس دوم که کامنت دادی.....مشکل اینجاس شما خودت در این حدی نیستی که بدونی ایشون بزرگ ما هستن پس لطف کن بد نگو
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
13
27
آقا جان همه پلها را خراب نکنید دست کم فردا می گویید برخی هم در نظام نظر دیگری داشتند اتفاقا برخی جاها دو دستگی به سود منافع ملی تمام می شود
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
40
37
بنده خدا ایت ا... هشمی فقط مونده بود که بهش ترسو بگویند که گفتند علی اقا شما بهتره یه مقدار دررابطه ایشان بیشتر مطالعه کنی بعد نظر کارشناسی بده
حسین ناظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
14
56
در خصوص دادن دستور به سردار عزیزمان لازم است یادآور شوم که ایشان از مقام فرماندهی کل قوا دستور میگیرند نه کس دیگری و آقای هاشمی تنها میتوانند درخواست کنند ... رفتن یا نرفتن بچه شیعه ها هم به معظم له ربط دارد نه شخص دیگری ...زمانیکه فرمان حرکت داده شود کسی دیگر به حرافیهای سیاسیون گوش نخواهد داد... بایستیم ببینیم حرم عقیله بنی هاشم تخریب شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
9
25
عقل ومنطق همیشه راه گشای مشکلات بوده لجاجت وبی تدبیری وبا خصمومت حرف زدن همیشه مشکل ساز بوده وعده ای بیگناه تاوان آن را پس دادند
پاسخ ها
یاسر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
بین حق وباطل باید حق رو انتخاب کرد اینجا بحث عقل ومنطق نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
اين عقل و منطق راهگشاي شما چرا در 8 سال دولت اصلاحات منجر شد به محاصره 4 جانبه كشورمان از سوي عراق و افغانستان و شمال و جنوب توسط آمريكا؟!
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
14
36
برای همچین شخص بزرگی متاسفم مگراقای هاشمی نشنیده اندکه رسول خدامی فرماید(هرکس صدای مسلمان مضلومی رابشنودوبه کمک اونرودمسلمان نیست)؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
14
33
اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس جمهور اسبق ایران و رهبر مخالفان ایران (تعبیر از روزنامه جروزالم پست) ....البته مخالفین و براندازها خودشان را به آیه الله رفسنجانی چسبانده اند و ایشان هم دست پدری به سر آنان میکشد و مدارا میکند.ایشان نه دنبال پول دنیاست نه زراندوز است همینکه یک روزنامه خارجی عکس ایشان را بیاندازد ایشان چند وقتی شارژ است و قانع. واکثرا خودشان کاری میکنند که حتما روزنامه های خارجی ایشان را مطرح کنند چونکه ایشان خیلی به خاطرات وتاریخ علاقه دارند و تاریخ از آدمهای ساکت یاد نمیکند..
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
اخی اخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی !!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
5
21
هاشمي؟؟؟
عدالت دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
22
9
به نظر من زود است در مورد سخنان هاشمي قضاوت كنيم. هاشمي عليرغم اشتباهات بزرگ، نشان داده در موافع حساس مدافع انقلاب بوده است. بايد قبول كرد كه شرايط سوريه و موقعيت ايران بسيار حساس است. اين موضع گيري آنهم در اين شرايط بسيار قابل تامل است!!!!!!!!
ميبينيم رهبري هم هنوز موضعي نسبت به اين صحبت نگرفته اند. تاكيد ميكنم با دانش ما هنوز زود است قضاوت كنيم. بايد صبر كرد و شاهد جريانات روزهاي آينده بود.
عدالت دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
12
7
به نظر من زود است در مورد سخنان هاشمي قضاوت كنيم. هاشمي عليرغم اشتباهات بزرگ، نشان داده در موافع حساس مدافع انقلاب بوده است. بايد قبول كرد كه شرايط سوريه و موقعيت ايران بسيار حساس است. اين موضع گيري آنهم در اين شرايط بسيار قابل تامل است!!!!!!!!
ميبينيم رهبري هم هنوز موضعي نسبت به اين صحبت نگرفته اند. تاكيد ميكنم با دانش ما هنوز زود است قضاوت كنيم. بايد صبر كرد و شاهد جريانات روزهاي آينده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
واقعا موضع ونظر رهبري در مورد سوريه وقضاياي اخير ان در اين دو سال اينقدر نامشخصه كه شما نتوانسته ايد ميزان زاويه سخنان اقاي هاشمي با انرا متوجه شويظ؟!
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
11
29
اقاي هاشمي به خاطر اقتصاد ناراحتند تا سرمايه خودشان كم نشود از همون اول به فكر اقتصاد بودن تو مجله بيام انقلاب هم در بحبوحه جنك از اقتصاد سخن ميكفتن .
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
همین ایشوت گفته بودند آمریکا طلاهای ایران رو پس بده اسکنت نگه داشتنش رو هم بده بعد ما میشینیم با این گرگ مذاکره می کنیم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
44
23
اصولگرایان افراطی بسوی سوریه ...
پاسخ ها
sss
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
برادر من از طرفدارای روحانیه خیلی هم دوست داره داوطلب به سوریه بره لابد اونم افراطیه!
Anti Devil
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
بنده حالم از همه حزبها بهم میخوره و این جنگها هم نتیجه ی حزب بازیه.
حزب فقط حزب الله.
بنده هم خواستار اعزامم انشاءالله.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
همین به قول شما اصولگرایان افراطی بودند که رفتند شهید شدند تا امثال شما الان بشینین و قمپز در کنین تو این مملکت.
واقعا براتون متاسفم از اون زمانی که جنگ بالا می گیره و مجبورید از مملکت فرار کنید تا پرش نگیره دامنتون رو و البته تو راه فرار یا از تشنگی و گشنگی تلف می شوید یا یکی دیگه مثل خودتون برای نجات خودش جونتون رو می گیره.
سرباز مدافع حرم حضرت زینت (س)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
اصولگرایان غیرتی آقای ناشناس !!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
اصلاح طلبان افراطی بسوی bbc & voa
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
10
27
قابل توجه تئوریسین های اعتدال گرائی .
لطفا اسم این کار را بگذارید عقلانیت تا هم پز بدهید و هم رضایت اربابتان را جلب کرده باشید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
46
19
اخر جوجه افراطی ها دیگه بس کنید هاشمی نبود کشور به تاراج افراطی رفته بود
پاسخ ها
سلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
منظورتون اینه که نذاشتن بچه هاشون ایران رو به تاراج ببرن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
فقط خدا.

هاشمي ديگه كيه؟!
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
11
33
فقط فرمان حضرت آقا . نه هاشمی ونه کس دیگر
اگر اشاره کند هم بساط دشمنان خارجی و دشمنان اسلام وقرآن را جمع می کنیم و هم بساط منافقین داخلی را. والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
نه بابا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
6
29
آقای سردار سلیمانی فرمانده قدس از رهبر فقط دستور میگیرند مطمىن باشید بدون هماهنگی بانظر رهبری حتی حرفی نمیزنند چه برسد به ثبت نام برای اعزام به سوریه
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
همین الان ما کم شهید نداده ایم در سوریه عزیز برادر! شما از کجا می دونی آقا دستور نداده قبلا؟؟!!
sahere
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
بشدت موافقم.
حسن جباری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
16
7
با سلام خدمت دوستان
بابا مشکل سوریه با دیپلماسی قابل حل هستش نه این که ما هم خودمون رو قاطی جنگ کنیم بابا از یک سری افراد واقعا تاسف دارم این که تا فرد ایرانی از این مسائل رو مطرح میکنه در جواب میگن مگه غیرت نداری چرا ندارم خیلی هم دارم ولی انسان هم باید منطقی برخورد کنه تو این وضعیت مطمئن باشید هدف بعدی ایران هستش ما باید تا میتونیم به صلح فکر کینم جنگ به نفع هیچ کس نیست جز عقب افتادگی کشور چیز دیگری نخواهد داشت . با واقعیت جریان سوریه رو رصد کنیم . آمریکا از لحاظ نظامی ابر قدرت هستش حالا هی ما بگیم ایران نابود میکنه آمریکا درست ولی باید احساسی هم عمل نکرد.باتشکر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
آقای جباری! امپراتوری روم هم ابرقدرت بود ولی به راحتی از یک مشت قبایل صحرانشین شکست خورد و به تاریخ پیوست.
به قولی اگر موز قوتی داشت کمر خودش را راست می کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
ما همیشه از صلح حرف می زنیم وهیچ وقت از جنگ حرف نمی زنیم بلکه این امریکا و اسرائیل است که برطبل جنگ می کوبند .
سیما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
خوب ابو از سرچشمه باید بست سوریه همون سر چشمه است پس با حمایت از سوریه نباید اجازه اومدن تا ایران رو بدیم
sarbaz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
4
17
یک چیز اهمیت داره حواسمون به تفرقه افکنی دشمن باشه.اونا هیچ غلطی نمیتونن بکنن برای همین دنبال دو دستگی در ایران اسلامی هستن.ودر مورد هاشمی باید بگم نه تنها ایشون بلکه هرکس دیگه باید حواسش باشه که اگه سوریه ازدست بره باید ایران رو ازدست داده بدونیم
همزه
|
United States
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
12
29
اگر رهبری حکم جهاد دهند اثری از اسرائیل و خون آشامان سوریه باقی نمی گذاریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
هیهات من الذله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
22
9
هاشمی سیاستمداری باتجربه و کاملا هوشمنده و اتفاقا دغدغه زیادی هم برای حفظ کلیت نظام جمهوری اسلامی داره. پس زود قضاوت نکنید ، حتما حکمتی داشته که این حرفها رو زده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
7
8
و خداوند آروغ را آفريد براي استعمال از سرِسيري.
پس آنگاه گروهي چه بجا از اين نعمت استفاده كردند و گروهي رسم استفاده از آن را فرانگرفتند كه از زيانكاران شدند.
شعر
شكم زندان باد است اي خردمند
ندارد هيچ عاقل، باد در بند
چو باد اندر شكم پيچد فرو هل
كه باد اندر شكم باريست مشكل
سعدي رحمةالله عليه
پاسخ ها
سلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
عافیت باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
بي ادب. تو به مقدسات جسارت كردي، بولتن هم چاپ كرد.
بهداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
4
24
شهید چمران یک آزادی خواه به معنای واقعی بود.براش فرقی نمی کرد یک مسلمان توایران داره کشته میشه یاجاهای دیگه ی دنیا.باور کنین اگه میدید غیر مسلمانهاهم تو یه جای دنیا کشته میشن بازم میرفت به کمکشون ولی اولویت با مسلمانهاست.حتی مسیحیهای لبنان هم به سرش قسم میخورن.آقای هاشمی چرادر کنار اون دستوربه سردار سلیمانی یه تذکر خشک و خالی به عربستان و قطر نداده که دارن فوج فوج وهابی لامذهب به سوریه میفرستن که اونجا سرمردم رو گوش تا گوش ببرن.تازه وهابیا گفتن بعد سوریه نوبت ایرانه.حالا شما بگین سوریه به چه ربطی داره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
15
4
چراغی که به خانه رواست به سوریه حرام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
تو هم یه چیزی شنیدی ها، بلد هم نیستی کجا استفاده کنی، داداش جون.!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
نامت محمداست ولی منشت خیر!!! کجای اسلام این حرف شمارا تائید می کند؟ اینهاکه مسلمان هستندولی اگرمسلمان هم نبودندایرانی ومسلمان درصورت ظلم وتعدی می بایست به فریادشون برسد ،این دستور الهی است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
9
جبهه كفر رو به اضمحلال است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
3
13
ایشون چکاره باشن که به سردار دستور میدن ایشون یه فرمانده داره اونم رهبری ایرانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
10
3
امام فرمودند بعثی ها کافرند میشل افلق تشکیل دهنده حزبهای بعث درسوریه وعراق بود لذا درنظر ما ایرانیان اسد با صدام فرقی ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
4
11
مرگ بر ضد ولایت فقیه/والسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
1
6
ازیک روحانی بعیده این چنین درمقابل کفر واستکبار ملت ایران را دعوت به زبونی وذلت بکند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
1
8
دوستان عزیز من! ارتش سوریه در حومه شرقی دمشق داشت به یک پیروزی استراتژیک نزدیک می شد که کمر تروریست ها و جبهه النصره و غربیان را می شکست و ان این بود که متوجه شد رهبران سازمان های اطلاعاتی غربی و عربی و ترک و رهبران اصلی جبهه النصره در ان جا هستند. در نتیجه منطقه را محاصره کرد. تروریست ها هر کاری کردند که حلقه را بشکنند از لحاظ نظامی نتوانستند. پس گاز شیمیایی به کاربردند تا پیشروی ارتش سوریه را کند کند و با استفاده از تبلیغات رسانه ای جلوی این پیروزی راهبردی را بگیرند که موفق شدند. ...
ناشناس
|
Iraq
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
3
0
تحریف سخنان دیگران آنهم برای اختلاف افکنی وکمک به دشمن چه سودی داره ؟
ایرانی های عزیز چرانسنجیده حرف میزنید ومطلب دروغ بدیگران نسبت میدهید؟
آیا کسی که همه عمر خودرا وقف نظام وانقلاب کرده ،حرفی میزندکه موجب خوشحالی دشمن شود.؟
بایدازخدا وروزقیامت بترسیم ودین وایمانمان را برای دیگران حراج نکنیم.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
2
1
چرامابايدحرفهاي روزنامه سراپادروغ ر‍ژيم غاصب صهيونيستي راباوركنيم وآنرا ازطرف آن روزنامه به اطلاع كاربران خودبرسانيم.خودتان انصاف داشته باشيدوقبول كنيدكه آنهاانشقاق مارا ميخواهندنه اتحادوهمدلي ياران امام را.پس باصداي بلند بگوئيم مرگ برامريكامرگ براسرائيل.درودبررهبرمعظم وياران باوفايش.
بسیجی جانباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
7
4
مردحسابی سوریه مربوط به مردم سوریه است که شماراهم قبول نداردچراعزل صدام توسط آمریکاخوب بودولی عزل دیکتاتوربعثی سوریه بداست لطفادرکارکشورهای دیگردخالت نکنیدبگذاریدمردم سوریه تصمیم بگیرندشمابه فکرکشورخودت باش دایه دلسوزترازمادرممنوع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بسیجی جانباز ! ظاهرا !! توبهترمی دونی یارهبری ؟ چرابه اسم بسیجی وبرخلاف صحبتهای رخبری معظم حرف می زنی ؟؟!!! بسیجی اونه که تابع رهبرش باشه پس .... بانام بسیجی این نظررادادی که چی ؟؟؟ مردم مابصیرتشون ازاین حرفهاخیلی بالاتره !
mms
|
Germany
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
2
3
امام هم با اعزام نیرو به خارج از کشور مخالف بود . در ضمن من در خودم دچار دو دستگی شدم کجای اسلام گفته از مسلمانی که کسانی که حد اقل به زبان جاری میکنند مسلمانند و یا اگر مسلمان نیستن انسانند و یا اگر انسان خوبی نیستند حداقل به ما بگویید بمب شیمیایی چگونه بین انسانهای خوب یا بد تشخیص می دهد و عمل میکند . اصلا بمب شیمیایی را خودشون به بچه هاشون زدنند . شما یه کم هم به فکر بالا رفتن سن ازدواج و امپول و خشاب قرص های 1میلیونی کنید. تا ما هم با نظرات شما اشنا شویم . اقای هاشمی را میشناسیم نگران نباشبد
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
5
3
اگه هروقت خدای ناکرده بکشور خودون حمله شد کم نمیزاریم نه واسه عربا که .....
ایرانی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
1
6
ملاک وضعیت فعلی افراده . ضمنا فرد پخته ای چون هاشمی چرا باید حرفی بزنه که دشمنان روش حساب باز کنن؟ البته خودش تکدیب کرده ان شا الله که درسته.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
2
1
متاسفم برای شما که برای نوشته یک روزنامه صهیونیستی تفرقه انداز باهم درگیر شده اید .این مباحث دور باطل است . هنوز صحت وسقم آن مشخص نیست که به جان هم افتاده اید الحق که ای صهیونیستها خوب میتوانند ادمهای ساده لوح را بجان هم بیاندازند در سوریه وجاهای دیگر هم همین کارهارا میکنند .شما میدانید این ادمهای تکفیری که به خیال خود برای خدا میجنگند بعلت ساده لوحی مورد سوئ استفاده قرارگرفته اند مواظب باشیم که ماهم فریب نخوریم بین ما تفرقه بیندازند واز اب گل الود ماهی بگیرند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
2
1
بازیهای آقای رفسنجانی با دشمنان بعضی از داخل کشور را به دودلی انداخته.مواظب باشید که آلت دست دشمنان و احساسات زودجوش نباشید.سن من بیشتر از همه شماست و از قبل از انقلاب میشناسم ایشان را .در برحه ترین زمانها طرحهای وحشت ناکی برای دشمنان دارند.عجله نکنید و زود تصمیم نگیرید.کار را به بزرگترها واگذارید
محسن
|
United States
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
2
6
اکبره دیگه چیکارش میشه کرد
milad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
2
3
نمیدونم چرا یه عده خودشونو میزنن به اون راه.همه سربازامونم بفرستیم سوریه بجنگند باز داریم برای خودمون میجنگیم نه برای سوریه.امریکا هم که علنا گفته حمله به سوریه برای اینه ایران تحت فشار قرار بگیره.اون فایل به اقای هاشمی هم اگه ساختگی بود تا الان سکوت نمیکردو تکذیبش میکردو نمیزاشت این همه دشمنان سو ایتفاده کنن
خیلی ادم عاقل کم شده البته عجیب هم نیست وقتی تحت سیطره محض رسانه های خاص باشن و برای کشف حقیقت هیچ تلاشی نکنند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
3
2
اگر منافع مرم خودمونو جزو اولویت ها بزاریم و بدون از احساسات تصمیم بگیریم صحبت آقای هاشمی درست بوده . ما همیشه تو این مملکت باید چوب تصمیمات افراطی و احساسی را بخوریم . ضمنا نیرو فرستادن به سوریه هم یه نوع دخالت در امور دیگرانه . دیگرانی که اگر دستشون به ایرانیها برسه خدا میدونه چه بلایی سرمون میارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
1
6
مگه فرمانده سپاه ایشونه
مرغ حق
|
United States
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
4
3
مگر سردار قهرمان ما از ایشان دستور میگیرد ؟؟ گمان نکنم . درود و سلام بر سردار سلیمانی قهرمان خار چشم دشمنان چشم تنگ و نور چشم ملت ایران . سردار عزیز دوستت داریم .
کوروش م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
4
6
اسرائیل بداند هیچ کس نمی تواند به حاج قاسم سلیمانی دستور دهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
1
6
من که باورم نمیشه مگه موضع ایشون درانتخابات88فراموش مشه هههههههن؟
rezwan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
0
3
مگه حزب اللهی ها از هاشمی فرمان می گرن که به حرفش عمل کنن
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
2
سردار ما فقط از حضرت آقا دستور میگیره ...
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
1
قاسم سلیمانی از فرمانده کل قوا دستور می گیره. این بابا حرفش بین بچه هاشم برو نداره که بخواد به فرمانده ارشد سپاه دستور بده. لطفا در نشر خبر صحت خبر را مخدوش نکنید. ممکنه ایشون از سلیمانی خواهش کرده یا پیشنهاد داده ولی دستور محاله. شب خوش
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
4
بیچاره رهبر چه کار کنه از دست دوستان و هواداران نادان و دشمنان سرکش و احمق اکنون باید متوسل شد شد به صاحب الزمان حضرت ولیعصر (عج) که از خدا کمک بگیرد برای نجات بشریت انشاالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
1
از تفرقه انداختن دشمن غافل نشيد هنوز تاييد وتكذييب نشده ،اين هم ميتونه يه حربه باشه اما از آنجايي كه دشمنان دين خدا هميشه از ميان احمقها افريده شده،راه به جايي نخواهند برد .
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
6
0
تاکجا باید افراطی بامسایل برخورد کرد مگر هاشمی از من وشما کمتر می فهمد یادمان باشد
هاشمی مرد سیاست و آینده نگر است
مهمان
|
-
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
4
اولا که امام خامنه ای تنها کسیه که تو اینجور مسائل حق دستور دادن داره
دوما که شما حتی صلاحیت اظهارنظرو نداری چه برسه به دستور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
0
4
ذليل شد ملتي كه در دروازه هاي مملكتش جنگيد(در سوري بايد از ايران دفاع كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
جمله ای طلایی از یک ناشناس!!
سید مجتبی علمدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
2
بانظر مهمان موافقم.امام خامنه ای رهبرهستش که باید دستور بده نه هاشمی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
0
هاشمی کیلویی چنده بابا بره مهدی جانش رو جمع کنه...
علی اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
0
0
با سلام مردم ایران وبیشترنیروهانگران جنگ اعراب نیستندمافقط هدفان این است که تعرضی به حرم سیده خانم نشوداین در درجه اول مهم است ودوم اینکه دولت سوریه تنهادولتی عربی است که ازملت مظلوم فلسطین وحزب لله حمایت میکندماپیرو فرمایشات رهبری هستیم نه به این خاطرکه خودمان اندیشه تفکر نداشته باشیم به این خاطرکه رهبری فردی عالم ربانی واگاهی کامل از شرایط منطقه دارندوهیچ گاه تصمیم نادرستی نگرفته اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
0
بسم الله...به خدا قسم که دشمنان ترس عجیبی از نزدیکی به حرم امامان و مکان هایی که شیعیان تعصب نسبت به ان نشان میدهند دارند یقین کنید اسلام همیشه پیروز است.
وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
0
سردار سلیمانی ویارانش ==با اریو برزن وسرداران دیگر ایرانم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
0
حاج آقا خاطره اس دیگه!
کی به خاطره ها می پیونده خدا میدونه............
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
0
بیاید وسیعتر فک کنیم به نظر شما حمله به سوریه و داعش در عراق و افغانستان و...مقدمه ای برای از پای در آوردن ایران نیست؟
مبارز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
بعضیا چقدر بدبختن ، چقدر سست عنصرا، خودشون وجود مبارزه ندارند ،برای بقیه نسخه میپیچند. شما برو اخرتت رو بساز عاموووووووو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
سلام سردار سلیمانی خدا قوت شما باعث افتخار کشور و ملت ایران هستید ای کاش سر از تن داعش هایی که در ایران به خزانه مملکت و بیت المال افتاده اند را جدا می کردید باعث تاسف هست که تعداد دزدان ببخشید به روز بگم تعداد اختلاس کننده ها بیشتر می شود و دولت ما سکوت اختیار کردند چشم و دل ما روشن که بنیاد شهید هم اختلاس گر از آب در آمد. با نشکر
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین