کد خبر: ۱۶۵۷۶۳
تعداد نظرات: ۱۶۴ نظر
تاریخ انتشار:
به مناسبت حضور شجریان در بزرگداشت ایرج

راست می‌گویند که در این مملکت آزادی بیان نیست/همنوايي شهرداري تهران وروزنامه ايران با ابتذال فرهنگي

شجریان را که دیگر می‌شناسید؟ نمی‌شناسید؟ بابا همان خواننده‌ای که "از خون جوانان وطن لاله دمیده" را خوانده و سال 88، آمد و با همه‌ی کسانی که خون هزاران شهید این مملکت را پایمال کردند، هم کاسه شد. همان هنرمندی که پا شد و رفت در دیار فرنگ، هم‌آغوش رقاصه‌ای به اسم گوگوش شد.

گروه فرهنگی ـ  راست می‌گویند که در این مملکت آزادی بیان نیست. هرچند تا به حال در این مورد شک داشتم، اما الان دیگر دارم مطمئن می‌شوم که واقعا در این مملکت آزادی بیان وجود ندارد. نه می‌شود حرفی زد، نه می‌شود نقدی کرد، نه مخالفتی، نه شورشی، نه براندازی. هیچیه هیچی. باید آسته بریم آسته بیایم که گربه‌ی وجودمان کسی را شاخ نزند. مثال می‌خواهید؟ دم‌دستی‌ش همین ماجرای حضور شجریان در مراسم بزرگداشت ایرج.

 به گزارش بولتن نیوز،شجریان را که دیگر می‌شناسید؟ نمی‌شناسید؟ بابا همان خواننده‌ای که "از خون جوانان وطن لاله دمیده" را خوانده و سال 88، آمد و با همه‌ی کسانی که خون هزاران شهید این مملکت را پایمال کردند، هم کاسه شد. همان هنرمندی که پا شد و رفت در دیار فرنگ، هم‌آغوش رقاصه‌ای به اسم گوگوش شد. تازه از آنجا، کلی هم فحش و فضاحت تحویل نظام داد و با یک دست‌بند سبز، تکلیف خودش را معلوم کرد. بابا حتماً می‌شناسیدش.

حالا این آقا آمده و در مراسم بزرگداشت دوستش ایرج، شرکت کند. چه مشکلی دارد مگر؟ فقط چهارتا رفتار براندازانه داشته دیگر. جنبه هم خوب چیزی‌ست. چرا حضورش را تحمل نمی‌کنید؟ چرا هر جا می‌روید می‌گویید: «شجریان در مراسم ایرج چه کار می‌کرد؟ کی او را راه داده بود؟» عزیز من، فحش که به شما نداده. در گوش‌تان که نزده بود. فقط رفته بود و با چهارتا ضد انقلاب وطن فروش همدلی کرده بود. این که چیز بزرگی نیست.

اصلا چرا از دیگران یاد نمی‌گیرید؟ مثلا از شهرداری تهران و مدیریت فرهنگ‌سرای اندیشه. ببینید چقدر روشنفکرانه و باکلاس رفتار کردند. نه کاری به سابقه‌ی طرف دارند و نه کاری به سوءاستفاده‌هایی که در اختیار دیگران قرار می‌دهد. خیلی محترمانه به آوازه‌ خوانه جریان برانداز فتنه‌ی 88 اجازه‌ی حضور در یک مراسم رسمی می‌دهند و تازه کلی هم کیف دارد.

و یا همین روزنامه‌ی خودمان، روزنامه‌ی ایران، روزنامه‌ی رسمی دولت. حالا گیریم فرهنگ‌سرا تقریبا مستقل است و فلان. بابا دیگر این روزنامه که مال دولت است، اینکه اشتباه نمی‌کند. دیدید چه پوشش خبری قشنگی داد به حضور استاد در مراسم بزرگداشت ایرج. دیدید چطور حضور شجریان را پر رنگ کرد، انگار نه انگار که مراسم بزرگداشت یکی دیگر بود. یاد بگیرید.

حالا شما هم هی ننشینید و در رسانه‌های‌تان فتنه، فتنه کنید. آقا جان من، یک روزی توی این مملکت یک اتفاقی افتاد و تمام شد و رفت پی کارش. چرا اینقدر گیر بازار راه می‌اندازید و ماجرا را کش می‌دهید؟ ببینید مدیران فرهنگی ما را. قضیه را فراموش کرده‌اند. اینکه اساس ماجراهای سال 88 برمبنای جنگ فرهنگی بود. اینها که کننده‌ی اصلی و متولی مستقیم مسئله هستند، بی‌خیالش شده‌اند. اما شما ول کن ماجرا نیستید.

همین کارها را می‌کنید که نخبگان کشور بلند می‌شوند می‌روند فرنگ و می‌گویند در ایران آزادی بیان نیست. به نظر من بهتر است آن روزها را از یاد ببریم و خیلی مهربانانه دوباره دور هم جمع شویم و استاد هم یک دهن برای ما بخواند. اصلا هم مهم نیست که کی به کجا سفر کرده و با کی عکس گرفته و چه حرف‌هایی زده. امروز را عشق است برادر، اینقدر سخت نگیرید. مگر نشنیده‌اید که این روزها می‌گویند: هیس، افراطی‌ها حرف نمی‌زنند. خوب حرف نزنید دیگر، بگو خوب.






















شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۶۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۹۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
106
119
اینقدر این روشنفکران داخلی و خارجی به بچه های بسیج و سپاه گفتن افراطی و عقب مانده(جا مانده از فرهنگ غرب) و مذهبی و .... که مردم عام به کسانی که از شرف و کیان این مملکت دفاع کردن اند فاصله گرفتن و حالا از ترس اینکه به اسم اسلام تمام شود ساکت باشن.
که حالا هر کس (خواننده بازیگر ورزشکار و..... ) بیان و به ارزشهامون(اسلام ناموس شرف و غیرت ) حمله کنن متاسفانه ما باید بشینیم فقط فقط شاهد باشیم
دوستان ما به تفکر بسیجی نیاز داریم
هنرجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
190
189
شجریان آبروی هنراست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
لطفا آبروی هنر را نبرید !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
خیلی جالب جواب دادید جناب ناشناس خوشمان آمد ...
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
ایشان در آواز شخصیت بزرگی است همانطور که آنجلینا جولی در بازیگری ولی بین استاد بزرگ آواز و هنر و مسلمان معتقد فرق است یک هنرمند میتواند هم هنرمند بزرگی باشد هم مسلمان معتقد مثل صدها هنرمند ایرانی و میتواند فقط یک هنرمند بزگ باشد و نه یک مسلمان و بنده خوب خدا لازم است ما بین این دو خلط نکنیم لذا ما با هنرمند بزرگ بودن استاد مخالفتی نداریم و دوست داشتیم صاحب نوای ربنا یک مسلمان معتقد هم باشد. انشا ا.. ایشان در آینده به راه راست برگردد ویک هنرمند مسلمان و بنده خوب خدا باشد.
منتقد هنری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
لطفن نظر خودتونو کلی نگین ، ... برای ما سالار عقیلی، مجید انتظامی،قربانی، علیرضا افتخاری و ... افتخار و مایه مباهات هستن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
آبروی هنر آبروی نظام را برده است..هه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
شجریان آبروی هنراست از نظر تو...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
در جواب منتقد هنری به مصاحبه های سالار عقلیلی ( مثلا درباره شجریان )که یکی از ابروهای شماست مراجعه کنید مواضع ایشان در تابستان 88 هم بد نیست دوباره خوانده شود یادش چقدر زود آلزایمر می گیریم
کریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
گوگوش هم هنرمند قابلیه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
ها !!!!
آبروی هنر؟؟؟
فکر کنم شما عزیز تعریف درستی از هنر ندارید
علی
| - |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
انشاالله که نه افراطی باشیم و نه غربی و نه عربی و فقط فقط فقط ایرانی باشیم ، نمیگویم پارس یا ترک یا لر یا آذری یا شیعه یا سنی یا زرتشتی فقط ایرانی باشید
محمود ن
| - |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
بنده به شخصه خیلی از صدای آقای شجریان و اشعاری که می خوانند خوشم می آید تلفیق صدای زیبای ایشان با غنای اشعار ناب فارسی بر روی انسان بسیار تاثیر گذار است ولی افسوس که بر روی خود آقای شجریان تاثیری نداشته است وگرنه اشعار حافظ و مولانا و ... کجا و ... کجا؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
جای جمیله خالیه که هنرمندی قابل بود.
سيد محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
74
65
حقارت فرهنگي اصلاح طلبان با فرصت طلبي انها موجب گرم شدن مار فتنه خواهد شد و نيش اين مار اين بار انها را عميق تر خواهد گزيد ؟!؟!
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
108
118
استاد شجریان تمام شدنی نیست تا نام هنر و موسیقی هست نام استاد هم زنده است .دشمنی شما چیزی از او کم نخواهد کرد و تعریف امثال ما هم چیزی بر او اضافه نخواهد کرد ....چهار تا عکس با گوگوش و.... چه ایرادی دارد مگر ایشان نظر شخصی ندارد و باید گوش به فرمان شما باشد برای گرفتن یک عکس....درباره موضع گیری هایش نیز تاریخ قضاوت خواهد کرد ......
شما اگر دقت کرده باشیدو حافظه تان را مرور کرده باشید آقای روحانی در مستندش و در مناظره ها از استاد نام برد و بخشی از رای ایشان هم وامدار اینگونه اندیشه های او بود.....بابا بخدا نظر مردم با شما فرق می کنه ......
راست میگید منتشرش کنید .....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
عرفان خوان بولتن بیشتر از سایتهای شما(... و ...) نظر مخالفینش رو هم منتشر میکنه اگه نمیدونستی بدون...در ضمن بیخود قسم خدا نخور همه مردم اون مردمی نیستند که مثل شما فکر میکنند
بهرام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
آره درسته بخدا نظر مردم با نظر امسال شما فرق میکنه آقای عرفان!!!!!!!
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
البته کسانی که به این راحتی به خدا قسم میخورند جزأ مردم مسلمان نیستند .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
زرشک
من قبول دارم صدای خوبی داره اما اصلا عقاید ش رو قبول ندارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
94
92
درود بر خسرو اوار ایران
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
88
83
بولتن به قول شما بسیجی ها ملاک حال فعلی افراد ولی صدایه استاد حک شده تو اذهان ما اینو نمیشه کاریش بکنی هر چقدر هم زور بزنی نمیشه استاد از جلو چشما بندازی
پاسخ ها
hadi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
ازدل برودهرآنچه ازدیده برفت.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
ما که هر جا رفتیم یا خط و یا نقش بر سنگ حک شده بود و ماندگار شده . مثل خط سبز و نقش در فتنه 88
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
محمد جان دلت صاف نیست داداش.
امیر
|
SWEDEN
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
46
77
بیش از چهل سال از صدایی شجریان لذت بردم، اما پس ماجرای فتنه 88 و حضورش ار شبکه های معاند از آن پس صدای او را نمی شنوم.
اما نصرت وحدت یکی از اصلی ترین عوامل فحشا در سینمای قبل زا انقلاب بود، زنانی را که وارد سینما کرد و وقیح ترین صحنه را به تصویر کشید.
پاسخ ها
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
امیر جان مطمئن باش خیلی از طرفداران سیاسیش هم به صدای ایشون علاقه ای چندانی ندارند و بیشتر به خاطر مواضع سیاسی سال 88 ایشون تظاهر به دوست داشتن صداش میکنن و گرنه اینها بیشتر موسیقی های غربی مثل راک و رپ و غیره گوش میدن...!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
موافقم آرش
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
گل گفتی آرش ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
87
72
هر کار کنید هزاران صفحه از شجریان بد بنویسید.بدانید این استاد در قلب ایرانیان همان جایگاهی را دارد که حافظ،سعدی،...ودیگر بزرگان این مملکت دارند(اگر واقعا حقیقت گویی نظرم را بگذار)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اگه دلت با این خوشه بذار تو قلب تو بمونه! ما نخواستیم...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
لطفابهشت وجهنم راقاطی نکن حافظ راهم خراب نکن !!!
انصار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
لطفاً خودتان را نماینده همه مردم ندانید. هنوز در میان مردم خانواده های معظم شهیدان و همچنین شهدای هسته ای هستند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
مار و آهو در یکجا نگنجد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
زرششششك!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
تو حضرت حافظ را داری با کی مقایسه میکنی؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
غیاث معالفارق
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
74
70
شجریان در قلب مردم ایران جای داره... ای کاش یک نظرسنجی در شهرها بزرگی میکردید که چند درصد قبولش دارند؟ که خودتون هم متوجه بشید فتنه رو چند درصد مردم قبول دارند؟

شجریان از سال 88 محبوب تر شد...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
خوانندگیشو شاید 90 درصد مردم قبول داشته باشن ولی کاراشو نه!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
البته دربین مردم نه !! ازجانب خودتون حرف بزن !!!
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
معلومه 63 درصد مردم فتنه رو حتما قبول دارند البته اگر تا الان بیشتر نشده باشه که حتما شده...! در ضمن شما اصلاح طلب ها خوب بلدید از شهرت افراد به نفع سیاست بازی های خودتون بهره برداری کنید...
پری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
شجریان از سال 88 منفور تر شد...
فاضل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
در مورد بزرگتر از خودتون صحبت می کنید، پس درست حرف بزنید...
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
مریم خانم شما چجوری درصد مشخص کردی؟؟؟از چه مرجعی تا ماهم بریم ببینیم؟؟؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
از سال 88، محبوب‌تر فتنه‌گران شده كه ما هم قبول داريم. دو ساعت همين رو ميگيم!
ممنون از كمكت!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
شماها عادت دارید از طرف مردم ایران صحبت کنید.
سال 88 هم میگفتید "ما بی شماریم"
ولی 9دی و 22 بهمن ، همه دنیا فهمید که شما عددی نیستید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
نظر سنجی یکی از نشریات معتبر موسیقی ایران علیرضا افتخاری را جلوتر از شجریان نشون میده اونهم قبل از ماجرای مصاحبه با بی بی سی . الان که ما طرفداراش هم از او روگردان شدیم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
34
52
در مناظرات یادتون باشه روحانی و عارف اسم مبارک این آقا رو بردن آقای شجریان که به گفته خودش دوست نداره صداش از تلویزیون ایران پخش بشه ولی مشکلی با بودن در کنار خوانندگان معلوم الحال قبل از انقلاب نداره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اسم مبارک یاشجریان ؟!!
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اسم مبارک استاد شجریان
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
28
71
چه توقع هایی دارین شما ها !!!!!!!!!!!!!!
وقتی جناب انصاری میشه معاونت پارلمانی رییس جمهور با اون پرونده قشنگش
اینکه دیگه یک آوازه خون است چیزی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
تاکور شود هرآنکه نتواند دید
نرگس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
برای اون آوازه خون همین بس ،که تو بی ادب طرفدارش هستی
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
ایشون یه آواز خون معمولی نیس بهترین استاد آواز ایرانه
میثم رسولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
30
25
بی خیال
از این حرفها نزنید اسلام امسال درخطر نیست چون طرفدار اینا تو کابینه زیاده!!!
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
30
30
روحانی اومده فضا باز شده، قبلاً که اینجوری نبود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
فضای بازفقط درحدوداسلام قابل قبوله ولاغیر .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اشتباهی مثبت زدم این بازی رو ما نمیخوایم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
دیگه داره فضارو جر میده.!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اميد جون فكرنمي‌كني فضا بيش از اندازه باز شده!؟ نگران شدم!
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
53
49
تا کور شود هرانکه نتواند دید
پاسخ ها
ماریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اینم یه چشمه از ادبیات اصلاح طلبیه دیگه...!!!!!!!
فاضل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
گل گفتی مسعود جان. خسته شدیم از افراطی ها و حالا نوبت ماست...حالا حالا ها هم هستیم ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
نوبت شما !! مگه شماکی هستید ؟مگه ایرانی نیستید؟ مگه توکشوردیگه ای جز ایران زندگی می کنید ؟؟؟مگه ماایرانی نیستیم ؟شماجزتفرقه افکنی وشقه کردن مردم هنردیگه ای ندارید ؟؟
یلدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
گل گفتی ناشناس 14:54 دمت گرم
الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
61
42
ببخشید اما برید پی کارتون افراط گرايي مرد. قیمه اش را هم خوردیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
دقیقا این نوع حرف زدنت مصداق بارز افراطی گریه
فاضل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
الف جان حرف دلم رو زدی دمت گرم
محسن تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
43
21
بله شجریان ابروی هنر است ! ! اما هنر استعمار و استکبار ! ! حنجره ای که با دشمنان این مرز و بوم هم نوا بشه باید با اوم رفتار مثل رفتار شهید بخارائی که با منصور نخست وزیر استعمار کرد رفتار شود ! ! این افراط نیست عین وطن دوست داشتن است .
مدیر پایگاه هرگز ! حتي ارايه اين پيام توهين به نظام است وقتي حكومت اسلامي با زعامت ولي فقيه مستقر است چه جاي اين كارها و سخن ها !!!!؟؟آن كه شما مي گوييد در زمان طاغوت بود در حال حاضر هر كسي مرتكب جرمي شود مجازاتش فقط و فقط توسط دادگاه صالحه و از طريق قانون انجام مي شودف چه رسد به اينكه اين شخص كه شما مي گوييد حتي اتهامي متوجه اش نشده است . .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
بولتون جان دلت خوش کدوم دادگاه موسوی و کروبی و رهنورد محاکمه شدن نه بچه های رفسنجانی چی نه بعضیها ورای قانونن حالا بیان یه خواننده رو محاکمه کنن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
برو بچه!چرند نگو!
بله!ديگه حالا رفتاراي افراطيتون رو ميخوايد به اسم وطن دوستي تموم كنيد!
شجريان استاده!همه ي اهالي موسيقي هم با من موافقن كه شماها لطفا در مورد بزرگتر از خودتون نظر نديد!سكوت اختيار كنيد!8سال زيادي حرف زديد!الانم 8 سال سكوت كنيد حنجرتون استراحت كنه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
استادتون رو از ماهواره ببینید و bbc بعدشم تو قلبتون نگهش دارید ولی ما دیگه نمیخوایم ببینیمش
فاضل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
نمی خواید ببینید چشماتون رو ببندید و حرف نزنید ;)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اینم معنی ازادی بیان از نوع اصلاح طلبیشه... حرف نزنید ...سکوت کنید...چشماتونو ببندید.... اونوقت خودشون تو اون 8 سال هر چی دلشون خواست گفتند و کردند ...تازشم سطل اشغال هم اتیش زدند....!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
بولتن جان همه داریم بازی می خوریم تاریخ اینو معلوم میکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
چرا چشمامونو ببندیم؟؟؟؟؟؟
اونو تو صدا و سیما راه نمیدیم چون همین که تو ایرانه اضافیشم هست.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
18
3
13 قرن قبل رنسانس شروع شد با کتا بهای دانته و بعاع روشنفرکای زیادی توی قرن های مختلف به این جنبش کمک کردن
و انقلاب امریکاو فرانشه و حی مشروطه خودمون هم روشنفکره بهش کمک کردند اون وقت به خاطر اینکه خدای نکرده حرف نامقدسی نزنیم ،باید خودمون روشنفکرهای باارزشمون رو خودمون بادست خودمون زنده زنده دفن کنیم ،دانشگاههای بزرگ امریکا بیشترینشون 84 وتوی همین حدودها نوبلیست دارن اون و قت مسلمانها با یک میلیارد جمعیت به 10 تاهم نمیرسه نوبلیسهامون ،ما با ید از گذشته هامون یعنی دوران کوروش کبیر یاد بگیریم
موسوي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
14
16
من سؤالى دارم ودنبال پاسخش هستم
آيا هزينه انتشار روزنامه ايران از پول ما فقرا وخانواده هاى شهدا ، إيثار گران وجانبازان تامين ميشود ياخير اگر مثبت است والله من وخانواده ام راضى نيستيم چرا مسؤولين خوابند؟ علما چه پاسخى دارند
فرشید اریامهر
|
UNITED STATES
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
32
29
عااااااااشقتم استاااااااااااد شجریاااااااااااااااان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
معلومه خیلی درد داری که ا رو اونقدر کشیدی.
چیه نیشگونت گرفتن که زورکی این حرفو بنویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
عاشقش بمون !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
بمیرید بمیرید دراین عشق بمیرید ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
والا تو این 8 سال که با پول ما پولدارا اداره می شد هم ما راضی نبودیم
متینا
|
POLAND
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
31
36
این همه خواننده ی خوش صدای وطنی داریم که به راحتی میشه با شجریان جایگزینش کرد ،چرا باید به کسی اهمیت بدیم که به کشور ، نظام و مردمش پشت کرده؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اشتباه منفی دادم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
آره انصافا صدای اصفهانی قشنگ تره
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اشتباه منفي دادم صدتامثبت بايد داد به اين نظر
ابوالفضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
5
9
سلام شاید این بخاطر کم کاری خود ما باشد که نتوانسته ایم منطق خودمون رو به اهالی هنر انتقال بدیم خداییش نه حالا اهل موسیقی که همه اهالی هنر مثلا سینماو... چند درصد کارهایی عمیق وفاخر وبدون تشریفات وسفارش ارائه میدهند سالانه از شمارش یک دست هم کمتراست چرا ؟جلسات همفکری والقائ تفکرات ناب شیعی چرا محدود به چند برنامه ی دیرجذب بی مخاطب شده است چرا مفاهیم وکرسیهای هم اندیشی هنرورسانه والبته مذهب کمتربرگزار میشه وهنرمندان ما از موقعیت زمانی و مکانی کشور درعرصه سیاسی غافلندباید کاری کرد تا دیر نشده ما به همه ابعاد هنر برای اهداف بلندمان نیازمندیم یا علی
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
28
21
خوش میاد شما هنوز هم از رو نمی رید . بابا مردم به روحانی رای دادند که شماها دست اندر کار نباشید... خیلی با حالید ههه ههه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
50.6%
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
مردم خیلی زود میفهمن اشتباه کردن مطمئن باش روحانی دوره دوم رای نمیاره
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
بله 50.6 % اما یادتون باشه 50.6% در دور اول انتخابات و در برابر 7 نفر دیگه که در دنیا بی سابقه است... اگه انتخابات به دور دوم کشیده میشد قطعا بالای 70% میشد چون آقای ولایتی و رضایی هم به نفع ایشون می شدند نه جلیلی ...
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
چرا اونطرف قضيه رونمي بينيد خيلي ها هم به روحاني راي ندادند
مینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
سارا خانم گل خودت داری میگی در برابر 7 نفر ... اولا 2 تاشون که انصراف دادن ... یکی به نفع اینور و یکی هم به نفع اونور... پس شد 5 نفر ... گرایش سیاسی این 5 نفر هم که کاملا مشخصه ... پس شما چطور تحلیل میکنید که رای 2 تا از اینها به کیسه روحانی میرفت اگه به دور دوم کشیده میشد....!!!در ثانی یه دلیل رای نیاوردن اصولگرایان شقه شقه شدن و در نتیجه پراکنده شدن آراء آنها بود ... اگه یادتون باشه همین بلا سال 84 سر جریان اصلاحطلب اومد و انتخابات بدون حضور کاندیداهای اصلاحطلب به دور دوم کشیده شد ... اون هم در زمانی که نه احمدی نژاد آنچنان شناخته شده بود (در شهرستانها) و هاشمی هم در اوج نبود ... درضمن رای مردم ایران رو هیچوقت نمیشه پیش بینی کرد و مصادره به مطلوب کرد حالا از طرف هر جریانی که باشه... و البته نمیشه گفت مردمی که تو انتخابات شرکت کردند و به روحانی رای دادند همه 100 درصد اصلاحطلب بودند و یا برعکس کسانی که به دیگران رای دادند همه 100 درصد اصولگرا بودند .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
یادت باشه روحانی خوش یه روحانیه هه هه هه !!
هنردوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
27
24
بس کنید استاد شجریان مایه ی فخر هنر ایرانیست. یادتان باشد آقای روحانی در فیلم تبلیغاتی خود از ایشون اسم بردن و گفتن به صدای استاد علاقمندن. استاد یک هنرمند مستقل ومردمیست و راز محبوبیتش همینه. اتفاقا بعد از سال88 محبوبیتشون بیشترم شده!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
مردمی ...! واسه همینه همش کنسرتاشو تو اروپا و کانادا و امریکا برگزار میکنه ... !! سال 12 ماه شاید یه کنسرت کوچولو هم واسه مردم خودش که شماها باشید بزاره...البته شاید...!!!
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اگه کسایی مثل شما مملکت رو اداره نمی کردن مطمئن باش تو ایران بیشتر از اونور کنسرت میذاشتند. خود استاد هم به گرفتاریهایی که واسه کنسرت گذاشتن تو ایران هست همیشه اشاره کردن؛ خودتونم اینو میدونید
سیوند اوی ی ر شی هوی ی ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
14
22
چه خوب است آن استعدادی که خداوند
به ما داده است در خدمت مردم باشیم
نه در خدمت استعمار یادتان باشد که آقای شجریان از مداحی شروع کرد
ومردم او را بالا بردند
اما امروز بیگانگان نانش را میخورند
اما تاریخ مصرفش که تمام شد همین آقایان ولش می کنند وخودش به التماس می افتد کمی صبر کنید
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
24
18
استاد شجریان آبروی هنر ایران است. در تمام دنیا هنرمندانشون رو بدور از تمایلات سیاسی - مذهبی و اجتماعی شون به خاطر هنرشون مورد احترام قرار میدن. چرا تو این مملکت یک نفر تا کمی حرف از حق و عدالت میزنه میشه بده. در سال 88 یه ظلمی شد و همه به او اذعان دارن . حالا استاد شجریان هم به خاطر مردمی بودنشون اومدن و اثاریرو در اون برهه از زمان خلق کردند. یادمون باشه نمیشه به همه چیز سیاسی نگاه کرد. الان اینهمه آشوب و فساد در دستگاه های اداری سیستم های پولی و اقتصادی ورزش علی الخصوص فوتبال و هزاران چیز دیگه همه ناشی از دید سیاسی و غیر کارشناسانه هستش. به روی کار اومدن محمود احمدی نژاد در 88 یه اشتباه بود که حالا همه دارن تاوانش رو پس میدن. بسیجی کارگر معلم دکتر و . . . پس لطفا کمی تامل کنیم و منطقی باشیم.
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
ما با سال 88 کاری نداریم دوست من ... ایشون رفت تو بی بی سی نشست گفت اینها 1400 ساله که با هنر مخالفند ... پس مشکل ایشون با جمهوری اسلامی نیست بلکه فراتر از اینهاست ... به نظر شما اسلام با هنر مخالفه... !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
ازنظرشما هرکه باشما باشه منطقیه ؟؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
در جایی که بیانات خود رهبری موسیقی رو با کل نظام اسلامی در منافات میبینه به نظر شما موسیقی همان هنر نیست؟؟ رساله رهبری که به تازگی در سایت الف هم منتشر شد.
محمد صالحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
14
23
خدایا عزت و بزرگی از آن توست .
خدایا جسارت و عزت بچه بسیجی ها را بیشتر کن .
خدایا به بسیجی ها هیبت و قدرت بده .
خدایا به حزب اللهی ها حکمت و دانشی بده که دیگران حسرت داشتنش را رو داشته اند .
خدایا ایمان حزب اللهی ها را محکم و بیشتر کن !
خدایا دل های سخت برخی را بشکن و درونش را مملو از عشق و محبت کن .
خدایا در دل های برخی دیگر ترس ، وحشت و تعلیق قرار بده .
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
23
20
چرا در زمان أقاي احمدي نژاد كه اين همه مشكل فرهنگي وجود داشت ساكت بوديد حالا شما افراطيون دنبال بحران سازي هستيد شماها فراموش ميشويد أما استاد شجريان در حافظه تاريخي ملت فرهنگ پرور ايران خواهد ماند
عاشق استاد شجریان
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
24
22
درود بر سلاطین آواز ایران استاد حسین خواجه امیری و استاد محمدرضا شجریان...
مجسمه این عزیزان بایذ از طلا درست بشه و توی میدون هر شهر بذارند...
درود بر این دو بزرگوار
مهيار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
22
20
شإن و منزلت استاد شجريان خيلي والا تر از اونه كه يك رسانه ي بي جهت (حزب باد يا باري به هر جهت) بخواد راجع بهشون مطلبي عنوان كنه. استاد شجريان يكي از آخرين ذخاير حيثيتي كشورمونه بايد به ايشون احترام گذاشت. حضرت آقا امام خامناي فرموده نبايد كسي رو بخاطر داشتن عقيده اي يا بيان حرفي برخلاف نظر ما محاكمه بشه.

كاسه داغ تر از آش نشيد لطفا.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
حضرت آقا اینم فرمودند که آدم نباید هر جور دلش خواست حرف بزنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
15
15
فرار خاوری و 3000 میلیارد فراموش نشود !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
کلش یه کرسنت هم نمیشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
چه ربطی داشت کم اوردی بگو بهت مطلب بدم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
16میلیارد هم اضافه کن
مهربان
|
UNITED STATES
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
14
4
استاد شجریان البته هنرمند بزرگ و نام آورعرصه آوازوموسیقی سنتی ایرانیندومانندهمه ما آزادندهرگرایش سیاسی داشته باشندوحتی درمحافل هنری خودازآن دفاع کنند اما عکس انداختن وشرکت درمحافل کسانیکه باارزشهای موردقبول عموم مردم سنخیتی ندارندشان هنری ایشان رامخدوش میکند.ایشان سرمایه هنری ماهستند(تعبیردکترروحانی)وبهمین دلیل رفتار وعمل هنرمندان دردرجه اول بایدتوسط خودشان کنترل گرددتاحرمت هنروهنرمنددرجامعه محفوظ بماند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
بله ، هرکس آزاداست هرگرایش سیاسی داشته باشد این ربطی ندارد ولی وقتی ایشان می گوید دیگربرای ایران نمی خواندشماچه پاسخی دارید بدهید ؟؟...ماهم قبلا به ایشون ارادت داشتیم ولی وقتی این حرف رازد ورفت دیگربرای ماهم ارزشی ندارد .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
21
13
شماها فقط بلدید تا کسی عقاید شخصی اش با شما زاویه داشت بکوبید تو سرش
آقا جان،عزیز من،مردم به روحانی رای دادن کی میخوایید باور کنید اکثریت جامعه با نظرات شما افراطیون مخالف هستند و گرنه چه دلیلی داشت به روحانی رای بدن
عششششق مممممممن استاد شجریان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
نه که شما بلد نیستید
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
15
19
بابا این شجریان رو زیاد بهش حساس نباشید. مگه کیه که کینه اون به انقلاب مهم باشه. بزرگتر از اونها از دشمنی با ایران و انقلاب خیری ندیدن. بزارید دلش خوش باشه واسه خودش
علی سرباز رهبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
18
14
"رفت در دیار فرنگ، هم‌آغوش رقاصه‌ای به اسم گوگوش شد"

جدا معنی جملاتی که می نویسید نمی دانید یا برای خوش رقصی به گروه پایداری و چهارتا علامه نما و ...حداقل از آتش جهنم بترسید !

از نام حزب الله شرم کنیدجماعت! مسلمان به کافر هم اینگونه و با لفظ هایی که بار معنایی اش را نمی داند تهمت نمیزند!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
برو داداش عکساس جلو چشمته...تهمت کدومه..!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
خدا خیرت بده گل گفتی.نویسنده ی ... معنی جملات هرزه اش رو نمیدونه
جلیل
|
UNITED STATES
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
14
10
اما داوری در آن سوی در نشسته است ، بی ردای شوم قاضیان ،ذات اش درایت و انصاف ، هیاتش زمان ،
شاملوی بزرگ
این شما نیستید که داوری خواهید کرد نه درباره استاد درباره ی همه چیز
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
9
11
من نمیدونم چرا نظرات اولی که مخالف عقیده شماست همشون زیرشون پاسخ هست و یک نظر از نظراتی که شما قبولش دارید پاسخ ندارن این هم برای من جالبه خودتون زحمتش میکشید؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه خوب معلومه !نظری رو که قبول داریم دیگر نیازی به جواب و توضیح ندارد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
28
10
تو کی هستی که از استاد اینجوری می نویسی.مگه باید از تو اجازه بگیره کجا بره ؟
ناشناس
|
TURKEY
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
7
10
بولتن بک سوال : آیا به نظر شما در این مملکت ایران آزادی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
نه نیست ولی برای ....
شهید آوینی : درجمهوری اسلامی برای همه آزادی هست الابرای بسیجی هاوحزب اللهی ها .... چون تاحرف می زنند یک بارانگ افراطی می زنند...یک موقع انگ متحجر...یک بار انگ ...چادرازسرش می کشند .... کتکش می زنند و...
طاهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
19
6
بولتن جان
هنرمندان مردمي با پرونده سازي و بولتن سازي از دل مردم نمي روند شجريان در دل اكثريت مردم ايراني نشسته و با اين مطالب كوچكترين خللي در جايگاه اين بزرگوار نزد مردم ايران بوجود نم ي آيد مگر ايراني مي تواند دل از فردوسي و حافظ و سعدي و ... بكند تا ابد نه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
یک سؤال ، چرااین هنرمند ، مردمی راکه این همه علاقه بهش داشتندراگذاشت رفت اون وربااینگونه افراد !!! وگفت برای ایران نمی خونم ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
18
5
استاد شجریان متعلق به ایران و همه ایرانیان در هر کجای دنیا است ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
18
8
تهمت بزرگی زدی
خدا نبخشدت
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
11
20
اقاي شجريان شماديگر جايي درميان مامردم نداريد خيلي مغروريد
دایان
|
-
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
8
1
ماراماست شهر فرنگ اینجا
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
7
23
گم شدی آوازه خوان پیر ما گم شدی آخر به زیر دست و پا

کرد بیگانه تو را ابزار خویش خود شدی تا نور حق دیوار خویش

ربنایت چون خودت از یاد رفت خیل شاگردان، هلا! استاد رفت

رفته‌ای از پیش ماها دور حیف در سر پیری شدی مغرور حیف

مطرب عهد شبابم بوده‌ای مزه نان و کبابم بوده‌ای

خوب می‌خواندی صدایت خوب بود بعد تاج اصفهان مطلوب بود

می‏زدی چه چه برای شیخ و شاب با نوای تار و تنبور و رباب

هست ساز اینک ولی آواز نیست یک در گوشی به سویت باز نیست

تا نپیوندی عزیزم بر زوال کاشکی بودی مرید اعتدال

مکر آمریکا تو را منفور کرد زرق و برق غرب چشمت کور کرد

چونکه پیراهن دو تا شد بد شدی مثل آن مطرب که بد می‌زد شدی

«سایه»ات فرموده بود آوازه‌خوان که مرید پیردل باش و بمان

لیک ‌ای مطرب دریغا که غرور کرد از مردم تو را صد سال دور

وقت پیری ناز کردی با همه ناز را آغاز کردی با همه

ناز کم کن سوی ملت باز گرد کم بگو از یأس ای استاد زرد
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
فقط باید بگم احسنت .گل گفتی
ناشناس
| - |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
یاد آقا مرتضی ام افتادم
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
13
2
فعلا که همه سرگرمیم !!!!! هرروز به بهانه ای !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
نه هرروز سرکاریم به بهانه ای
اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
9
18
با این حرفها و صحبتها در خصوص یک فردی كه فقط الکی بزرگش می کنیم اونم وهم ورش میداره فکر می کنه کی هستش. من یک سوال دارم لطفا دوستان پاسخ بدهند.
به نظر شما آقای شجریان زمان جنگ کجا و مشغول چه کاری بوده است؟
1. جبهه مشغول جنگ
2. اروپا مشغول تمرین آواز
3.آمریکا مشغول ...
4. اسراییل مشغول ...
کمال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
23
9
شجریان هنرمند است وخواهد ماند یکی اورا اسطوره می خواند یکی اورا خاین .به هنرمندان وعقاید یک دیگر احترام بگذاریم به حساب بعضی ها 96 میلیون نفر خاین هستند........
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
از کجا 96 میلیون آدم آوردی که شمردی ؟ منظورت ایرانیا که نبود هااا؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
16
14
من که سالهست صداش رو گوش میکردم لان هم آهنگها ش رو به عنوان یه اثر برجسته هنری گوش میکنم برام هم اینا مهم نیست.به نظرم هرکسی مسئول کار های خودشه!و یه چیز دیگه بولتن جان اینکه بالاخره تو جامعه همه از لحاظ دیدگاهها و عقاید یکی نیستند.هرکسی نقاط مثبت و منفی داره.نقطه مثبت شجریان جنبه علمی هنرهشه. و این عکس ها هم نکته منفی اش.در ضمن تو جامعه ی موسیقی دنبال آدم ارزشی نباشید که به تعداد انگشت های دست هم نمیتونید پیدا کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
24
9
استاد شجریان هرگز به مردم کشورش پشت نمیکنه جاش توو قلب همهمون هست .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
22
8
استاد شجريان در قلب ما جا دارند و با اين سخنان ناروا شما از ايشان چيزي كم نمي شود . ربناي ايشان را با تمام يال و كوپال خواننده هاي سفارشي عوض نمي كنيم. روحاني مچكريم
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
به چشم خودم شاهد بودم کسانی که دم از ربنای شجریان می زدند روزه نمیگیرند ایهالناس دریابید خودتان را
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
ولی در قلب ما اصلا جا ندارد...
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
21
13
شجریان یعنی زندگی یعنی امید
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
1
15
اون کسی که بهش میگید استاد شجریان در ساز و آواز تبحر داره. مگر تمام خط مشی و زندگی شما ساز و آواز است که چشم بسته دنبال تایید افکار سیاسی اون هستید.
خیلی ممکنه اتفاق بیفته که یک فوق تخصص پزشکی سر رشته خاصی از مکانیک نداشته باشه. از طرف دیگه در اون کشوری که شجریان الان داره توش زندگی میکنه غیر سیاست مداران به خودشون اجازه نمیدن در سیاست دخالت کنند حالا یه آذمی که مثل شجریان پیدا شده که تو آواز استاده ولی تو فهم ابتداعیات مفاهیم ارزشی و انقلابی مونده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
13
1
عزیزان بهتره در مورد هنرمندان سعه صدر داشته باشند هنر مندان تا احساس ازادی نکنند خلاقیتشون از کار میوفته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
هنرشمه ای ازمعرفت خداست اگرمعرفت الهی نباشد هنرنیست بلکه نفس شیطانی است ....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
محمد گل گفتی منم خیلی از اینا رو میشناسم...
شهریار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
2
17
انسانی که ملتش را به بیگانه بفروشد
ربنایش هم بی ذوق میشود
عالم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
19
5
درود بر سبز پوشان راه حق
تونی تهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
10
6
وقتی سه هزار میلیارد رفت گفتیدادامه ندهید مشکلی پیش آمد به خاطر 7 گرم دزدی طلا یک نفر را مجازات کردند تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
15
4
درود براستاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
5
16
متاسفانه در کشور ما هنوز معنی هنر را نفهمیدیم آیا هر عربده کشی هنرمند است؟
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
2
13
چرا نمیگید مدیرفرهنگسرا کیه؟ ماهیت این افراد پشت پرده رافاش کنید.خواهش میکنم
مهيار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
12
3
من كاست هاي قديمي استاد رو دارم. استاد همراه با امضاشون نوشتند ; خاك پاي مردم ان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
اون قدیم بود ...
حسین
|
UNITED STATES
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
12
2
درود بر هنرمند مردمی
تا چه زمانی حق هنرمندای مردمی و بزرگانی که در این ملک چاپلوس نبودند و با مردم ماندند باید توهین و بایکوت باشه؟ درود بر استاد مسلم آواز و درود بر همه هنرمندانی که با مردم ماندند ... این هنر و هنرمند است که با مردم می ماند درود بر شجریان و پرستوئی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
شجریان و پرستویی هیچ شباهتی به هم ندارن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
6
8
چقدر بدبختیم ما اون آقا اونور آب بهترین تفریح را دارد متاسفانه ما داریم هنوز بحث میکنیم توی سر هم می زنیم که فلان آقا خوبه یا بده مثل فوتبال یکسال قرارداد می بندند یک میلیارد میگیرند و تماشاگر با هم درگیر میشوند فحش میدهند خیلی بدبختیم مشکل ما یکی ده تا بیست تا نیست در کل مشکل داریم چیزی بنام فقر فرهنگی اینقدر به همدیگر تهمت نزنید که بلای جان انسانهاست
غیر افراطی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
9
0
به بهانه آواز نذاشتن در مسابقات قرآن شرکت کند چرااا؟؟؟؟؟ راه رسیدن به خدا را آموخت.در نظام قبلی حتی یه بار هم مطربی نکرد ....ارزشش را نیارید پایین همانگونه که با تمجید کردن من به ارزشهای بی انتهایش چیزی اضاف نمی شود
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
13
1
معلومه که شجریان آبروی هنره
ما نباید اعتقادات فرد رو با هنرش قاطی کنیم، هر کسی می تونه آزادانه هر اعتقادی داشته باشه یا با هر کسی عکس بگیره اینا زندگی شخصی هر کسیه و به بقیه مربط نمیشه؛ شما هم دوست ندارید کسی تو زندگیتون دخالت کنه.
منم آدم معتقدی هستم اما هیچ وقت به خودم این اجازه رو نمیدم که به کسی مثل شجریان توهین کنم
شجریان بزرگترین استاد آواز تاریخ ایرانه و تو این هیچ شکی نیست.
اگر کسی هم مخالف این حرف هست مطمئنا از موسیقی اصیل ایرانی چیزی نمیدونه.
شجریان استاد مسلم وبی بدیل آواز ایرانه و این باعث افتخار ماست که کسایی که حتی فارسی نمیدونن به صدای آسمونی استاد گوش میدن.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
11
1
خواهشن ديگر اينقدر از مملكت اسلامي واسلام دم نزنيت آيا كار ايشان بدتر از برداشت 16 ملياردي آقاي احمدي نژاد بود اون هم مال بيت المال . هي دم از اسلام ميزنيد اون كه رئييس همتون بود! پس چي شد... واقعا" براتون متاسفم كه فقط از اسلام و دين دم ميزنيد و بس .
يك بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
0
9
يك آوازه خون كه اين همه جار و جنجال نداره
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین