کد خبر: ۱۵۵۴۷۹
تعداد نظرات: ۵۱ نظر
تاریخ انتشار:

مجازات وحشتناک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش+ عکس

یک زن ۵۰ ساله آمریکای به خاطر مجازات عجیب و وحشتناکی که علیه همسرش اعمال کرد دادگاهی شد. این زن که اهل فلوریداست و کاترین نام دارد هنگامیکه متوجه شد همسرش به او خیانت میکند آلت تناسلی او را قطع کرد.
همسر ۶۰ ساله این زن در سال ۲۰۱۱ با زن دیگری آشنا شده و رابطه  پنهانی آغاز کرد، کاترین به شوهرش مشکوک شد و موفق شد او را غافلگیر کند و برای اینکه درس خوبی به او داده باشد, درحالیکه فریاد میزد ” تو لیاقت مرد بودن را نداری” دست به این اقدام عجیب زد.

مجازات وحشتناک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش+ عکس

دادگاه این زن را به حبس ابد محکوم کرده است . گفتنی است او بعد از گذراندن ۷ سال از دوران محکومیتش در لیست انتظار عفو مشروط قرار خواهد گرفت.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳۵
تنها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
111
155
ههههههههه
آقایون ایرانی ! قدر همسرانتون رو بدونین.....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
شما هم خانم های ایرانی! قدر شوهرانتون را بدونید.به خودتان احترام بگذارید.
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
کاربر تنها و ناشناس :

قدردانی و احترام باید متقابل باشه . اگر قرار باشه دیگری رو موظف به این کار بدونیم ، سنگ روی سنگ بند نمیشه .

و اما در مورد این خبر باید عرض کنم مردی و نامردی به جنسیت نیست بی معرفت که باشی نامردی .
منتها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
بهتره از تنهایی در بیای خانم تنها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
متاسفم برای مردان مسلمانی که حتی آنقدر مرد نیستند=جرات ندارند از حق شرعی خود استفاده کنند و اقدام طلاق همسر یا متعه یا تجدید فراش بکنند بلکه در بین جامعه و اطرافیان خود مانند گربه ای سرگردان میمانند و وقتی هم که ماه از پشت ابر بیرون آمد به انکار یا دست پیش گرفتن میپردازند .
کاوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
سرکار خانم چکش

همسر شما به عنوان یک مرد مسلمان اگر چنین کند عکس العمل شما چیست ؟ منظورم این ست اگر متوجه بشوید همسرتان تجدید فراش کرده چه می کنید ؟
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
با نظر خواهر گرامی،سهیلا سادات کاملاموافقم
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
سلام

خانم چکش . دمت گرم.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
جناب آقای کاوه:
برای اینکه اطالهء کلام نشود در صورت تمایل به این لینک بروید و نگرش بنده را در مورد تجدید فراش آقایان مطالعه کنید http://www.bultannews.com/fa/news/89502

اما در حال حاضر بنده بیمار هستم و بارها و بارها در لفافه به همسرم گوشزد کرده ام که مدیون هستند اگر صرفا به بهانهء نشکستن دل من بر حق طبیعی و شرعی و قانونی خود پا بگذارند. هرگز هم این مورد را بسط نداده و لوث نکرده ام که شاید از روی احساسات قولی بدهند و متعهد شوند لیکن مسلما اگر روزی بفهمم که ایشان تجدید فراش کرده اند شادمان و مسرور نخواهم شد!
میخ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
خانم چکش !! والا منم جای همسرتون بودم از همین انتخاب اسم مستعارتان حساب کار دستم اومده بود حالا شما در لفافه بگید یا نگید فرقی نمیکنه مهم اون ضربه است که میخوره تو ملاج طرف دروغ میگم ؟؟؟؟
بارز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
در جواب چکش خانم باید عرض کنم که خداوند در قرآن فرمود که برای شما جفت آفریدم تا مایه آرامش و مودت یکدیگر باشی. حالا خانم یا آقایی مریض شدن شوهر باید تجدید فراش کنه یا باید کنار همسر باشه تا بهش ارامش بده نه نمک به زخمش بپاشه
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
جناب میخ!!!

واقعا نمیدانم چه چیزی را باید دوباره به شما توضیح بدهم ذاتا دلیلی هم برای این کار نمیبینم.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
خانم پرستو:
سلام علیکم . ببخشید الان متوجه کامنت شما شدم (لبخند)
کاوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
سرکار خانم چکش با آرزوی سلامتی و شفا برای حضرتعالی نتیجه می گیریم که شما هم از استفاده (شرعی) آقایان مسرور نمی شوید !!!

سوالی برایم پیش آمده که امیدوارم دوستان بتوانند پاسخگو باشند ، به نظر دوستان چند در صد مردان در جهت حفظ آبروی زنی بیوه و مطلقه و یا اسکان دادن و حمایت مالی و عاطفی این گروه از زنان و فرزندانشان دست به این عمل می زنند ؟ آیا باور کنیم پشت این عمل که اتفاقا" شرعی نیز می باشد ، هوا و هوس موج نمی زند ؟ چند در صد مردان با ازدواج موفت تیشه به ریشه خانواده خود و فرزندان خود زده اند ؟

متاسفانه با وجود اینکه حقیر مرد هستم اما این شیوه ازدواج را تائید نمی کنم . چه بسا ویرانه کردن زندگی اول به جهت آباد کردن زندگی دوم خود حرام است .

متاسفانه مردان جامعه امروز به شکم و زیر شکم خود می اندیشند ولا غیر .
مدیر پایگاه چرا فکر می کنید چون شما یک عملی را نمی پسندید خوب نیست چرا معضلاتی را که بواسطه فرهنگ غلط و عدم اجرای صحیح یک سنت بوقوع می پیوندد را به کل یک حکم تعمیم می دهید و آن را رد می کنید
سنت حسنه ازدواج موقت در دین ما برای جلوگیری از فحشا و تحکیم خانواده تاکید شده است به نظر شما صدهها هزار خانم بیوه که امکان ازدواج دائم را ندارند می بایست تن به فحشا بدهند یا نیازهای عاطفی و جنسی خود را در وجود خود خفه سازند که مثلا عده ای بواسطه این ازدواج در زندگی خانوادگی خود دچار مشکل شده اند؟ چرا این فرهنگ صحیح را نباید در جامعه رواج داد که این نیز یک حکم الهی در کنار احکام دیگر است و کسی که متعهد به اجرای احکام دینی است می بایست این سنت را نیز بپذیرد و در صورت لزوم به ان گردن نهد
امروز مردانی هستند که بواسطه قدرت مالی و یا حتی بواسطه نیازهای فراتر از محیط زندگی شخصی به این کار مبادرت می ورزند باید آنها که چنین کاری می کنند متعهد به اجرای احکام آن باشند نباید کاری کنند که در زندگی شخصی خود به همسر خویش بی توجهی نشان دهند نباید عدالت و رعایت حقوق حقه همسر اول را نادیده بگیرند نباید از محبت خویش نسبت به همسر دائم خویش چیزی کم بگذارند وقتی یک مرد و یک خانم اقدام به ازدواج موقت می کنند با تعهد نسبت به هم از فحشا جلوگیری می کنند و جامعه ای که تعداد خانمهای مطلقه و یا بیوه آن زیاد است اگر سنت حسنه ازدواج موقت وجود نداشته باشد دچار فحشا می شود نباید خودمان را گول بزنیم این نیاز بسیار فراتر از این گفته هاست همانطور که امروز شاهد گسترش فحشا در میان دختران بواسطه بالا رفتن سن ازدواج به دلایل مختلف هستیم و ازدواج موقت می تواند از بروز فحشای گسترده در جامعه جلوگیری کرده و یک زن را به یک مرد متعهد سازد و احساس متاهل بودن او را از فساد و گناه دور سازد
اما در خصوص اینکه اگر مردی بتواند با قدرت مالی خویش خانواده ای را تحت سرپرستی بگیرد خوب است اما نیازهای دیگر خانم آن خانواده را چگونه باید جبران کرد مگر آنکه آن زن یا نیازی نداشته باشد و یا اینکه نیاز خویش را به دلایل مختلف سرکوب نماید
البته بنده منکر بد عمل کردن عده ای در این خصوص نیستم اما باید فرهنگ سازی کرد
یادمان باشد در جامعه غربی که تعدد زوجات و یا ازدواج موقت وجود ندارد دوستی های غیراخلاقی و رابطه با مردان و زنان متعدد ریشه اخلاقی آن جامعه را بشدت تخریب کرده است که نمونه های آن بسیار زیاد و به عنوان یک فرهنگ منحط در آن جامعه ها رواج دارد
کاوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
بولتن عزیز :

نظر بنده را یکبار دیگر مطالعه کنید و ببینید عرض بنده با فرمایش شما یکی ست یا خیر ؟

خیلی زود دست به گرز و سپر شدید !!
مدیر پایگاه کاوه عزیز شما بهتر نیست متن خودتان را یک بار دیگر مرور بفرمایید((متاسفانه با وجود اینکه حقیر مرد هستم اما این شیوه ازدواج را تائید نمی
کنم . چه بسا ویرانه کردن زندگی اول به جهت آباد کردن زندگی دوم خود حرام
است .  )) بنده بر اساس این متن شما توضیحاتی را ارائه داده ام یعنی توضیح ما برای شما به مثابه گرز است ؟ اما اگر تصور می کنید نظر بنده با شما یکی است باعث مسرت است و اگر جسارتی به شما شد عذرخواهی می کنم
کاوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
بله نظر بنده همچنان همان است که عرض کردم ( متاسفانه با وجود اینکه حقیر مرد هستم اما این شیوه ازدواج را تائید نمی کنم ) کدام شیوه را تایید نمیکنم ؟ شما زحمت کشیدید و فرمودید ( البته بنده منکر بد عمل کردن عده ای در این خصوص نیستم) .

منظور بنده همان یک عده است که به هیچ وجه قصدشان اداره زندگی یک زن بی پناه و فرزندان بی پناه ترش نیست و فقط بدنبال نفس کثیف خویش می دوند. چنین افرادی نه تنها مفید نیستند که برای خانواده اول و همچنین دوم از سم مهلک ترند اینگونه افراد حتی توان مالی خوبی هم ندارند و به قول معروف هشتشان گرو نه شان است و به قول سرکار خانم چکش یا انکار میکنند یا توجیه . کافی ست به عواقب ندانم کاری این دسته فکر کنیم آنوقت متوجه میشویم چرا عقد موقت در نظر دیگران زشت و کریه می نمایاند ! بنده اگر توان مالی خوبی داشته باشم از حق شرعی خودم استفاده میکنم و توازن بین دو کفه ترازو ( خانواده ) را ایجاد میکنم اما اگر توان نداشته باشم نه خودم را رسوا میکنم نه خانواده ام را دلشکسته و سرده و نه خانواده دیگری را به نابودی می کشانم . حال قضاوت باشما آیا نظراتمان یکی نیست ؟

ضمنا " بنده منظورم از گرز و سپر حمله شتابزده شما بود . نیازی به عذرخواهی نبود بالاخره سوءتفاهم پیش می آید .

بنده مخلص شما هم هستم .
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند:اگر عمر متعه را حرام اعلام نمی کرد هیچ کس در جامعه ی اسلامی مرتکب عمل حرام نمیشد جز عده ی فاسق.
مگر از این جهت چه تفاوتی میان عقد دائم است.متاسفانه ما مردانی رادیده ایم که حتی در ازدواج های دائم خود هم به همسران خود خیانت کردند. لذا با این حرفها نمی توان حلال خدا را حرام دانست
و در پایان دلیل ما بر جایز بودن متعه آیه ی 24 سوره نساء است که در آن آمده- بعد از آن که از آنان بهره مند شدید مهر تعیین شده ی آنان را به ایشان بپردازید.
افتاب گردون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
واقعا يك سوال ذهن بنده رو هميشه درگير خودش ميكنه و اونهم اينه كه اقايووني كه از تمكن مالي خوبي برخوردان و اتفاقا متاهل هم هستن و از زندگي خوب و آرومي هم برخوردارن چرا به خاطر رضاي خدا سعي نميكننن به يك خانم بيوه يا مطلقه براي تامين سرمايه جهت ايجاد يك منبع در امد كمك كنن بدون هيچ چشم داشتي ؟؟؟؟؟؟
"خيلي از خانمهاي مطلقه و بيوه كه از منبع در امد برخوردارن و قادر به تامين نيازهاي مادي هستن هرگز تن به اين خفت نميدن "

اگر واقعا هدف رضايت خدا و كمك به خلق خدا باشه اين بهترين كمكه قطعا!

ولي در نهايت ميبينيم كه هيچ گربه اي محض رضاي خدا موش نميگيره!!

در ضمن شما بولتن عزيز اينطور كه شرايط ارماني ازدواج موقت رو به نثر در اوردين هيچ گاه از يك مرد نميتونيد توقع بالفعل كردن اين شرايط رو داشته باشيد چون طبق فرمايش قران هيچ گاه نميتونن عدالت رو رعايت كنن!

نتيجه اين عمل مستحبي متلاشي شدن بنياد خانواده است

در ضمن اين روزها فحشا متعلق يه خانم هاي مجرد مسن نيست بلكه دامنه اين خيانتها به درون خانواده و خيانت زنان شوهردارو بالعكس رسيده پس مشكل فرهنگ سازي براي ازدواج موقت نيست مشكل از جاي ديگه است
مدیر پایگاه خواهر عزیز ازدواج موقت شرط عدالتش همانند ازدواج دائم نیست در ضمن ازدواج موقت بر اساس ادله ای که وجود دارد بسیار ارزشمند و جلوگیری کننده از فحشاست و اتفاقا سنت دینی ما است نه یک عمل خفت بار !!!به این نکته توجه کنید عرض کردم بله اگر متمولین خانواده هایی را تحت سرپرستی بگیرند بسیار عالیست اما خودتان را جای آن خانمی بگذارید که در سنین جوانی یا حتی میان سالی شوهر از دست داده و یا متارکه کرده و با داشتن فرزند کسی او را به عقد دائم خویش در نمی اورد یا حتی به دلایلی که خود می دانید نمی تواند ازدواجش را علنی کند اما نیازهای غیرمادی هم دارد به نظر شما چنین خانمی چه باید بکند ؟ تن به زنا دهد ؟ تن به ارتباط با مردی که حکم الهی را نمی داند و تعهد اخلاقی ندارد بدهد ؟ خواهرم جسارتم را ببخشید اما باید خودمان را جای دیگران بگذاریم و شرایط آنها را بسنجیم تنها مشکل مادی نیست یک ارتباط عاطفی یک ارتباط حسی و.... می تواند موجب فحشا و یا با تبعیت از قانون دینی تبدیل به یک سنت حسنه و تعهد دینی و اخلاقی شده و موجب تقویت بنیان خانواده شود  در این خصوص باید فرهنگ سازی کرد و یکی از علل ترویج فحشا در جامعه اعتقاادات فمنیستی می باشد که بعضا اینگونه افراد حاضرند تن به ارتباط نامشروع داده اما ازدواج موقت را نوعی فاحشه گری محسوب می کنند که این تفکر بشدت ضدانسانی و ضدالهی می باشد 
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
جناب آقای کاوه:

مسلما مسرور نمیشوم . کدام زنی ست که مسرور شود؟!!!! اما مخالفت و ناسازگاری هم نمیکنم. ایکاش به لینکی که به آن اشاره کرده ام سری میزدید اگر لااقل سطور پایانی نظر مرا در آن لینک مطالعه میفرمودید به این سوال و جواب ها نیازی نبود.
ناشناس
|
JAPAN
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
95
40
آقایون،خوب مطالعه کردین؟ حالا حواستونو جمع کنید.
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
چی شد؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
0
47
در واقع می خواسته بگه
دیگی که برای ما نمیجوشه
میخام سر سگ توش بجوشه
پاسخ ها
sarbaz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
جالب بود.این وضع جامعه ایست که اخلاق در اون کم ارزش شده
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
19
48
خاك بر سر كثافت هر چي امريكايي بي اخلاقه !!!!!
چه زن خيانتكار و چه مرد خيانتكار
علیرضا
|
-
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
25
27
جفتشون اشتباه کردند ..خداوند را طلاق یا divorce رو برای همین جاها گذاشته است.........
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
خارجی نوشتی اونها هم بفهمند :-)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
2
19
تو ایران خودمون هم این اتفاق افتاده !همین چندی پیش با مرد فاسدی تو همین ایران خودمون همین کار رو کردند البته اقایون این بلا رو سرش اوردن و البته باکسی که به نوامیس مردم قصد بدی و خیانت و تعدی رو میکنه و یک عمر انها رو سیاه بخت میکنه واقعا چه باید کرد؟
پاسخ ها
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
ولی من شنیدم طالبان تو افغانستان این کارروبا یه مرد زناکار کرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
6
23
برای همیشه از هوسرانی محرومش کرد و کردش مضحکه مردم حقش بود.
titi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
18
11
اینجو رکارها فقط از فرهنگ توحش آمریکایی بر میاد نه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
7
20
اگر چه کار این هرگز قابل توجیه نیست. ولی شاید شوهرش بارها و بارها بهش خیانت کرده باشه!
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
12
16
این هم تمدن غرب وحشی.
پاسخ ها
بارز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
آدم باید خیلی سنگ دل باشه که بخاد چنین کاری بکنه هرچند به سنگ دلی شوهرش نمیرسه که خیانت کرده در کل چنین اتفاقاتی خیلی بده روحیه ادمو خراب میکنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
19
4
توش شهر ما دقیقا این اتفاق افتاد .زنی این بلا رو سر شوهرش آورد و مرد متاسفانه فوت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
بابا الان دست و صورتو پیوند میزنن مگه میشه شهرتون جراح نداشته باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
4
12
اگر در آمریکا آزادی در روابط جنسی نامشروع محدود بود چنین اتفاقی برای آن مرد نمی افتاد.
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
8
16
کار بدی کرده:اما خودتون به قیافه و چهره خانمه نگاه کنید خب هر مردی این چهره رو ببینه سیر میشه از زنش.شاید صیغه کرده به مانگفته تقصیرش 50 درصده:::قابل توجه همه خانمها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
3
13
قیافه خانمه هرطور که باشه مرده چشمش کور اونو نمیگرفت حالام که ازدواج کرده غلط کرده که بهش خیانت میکنه!!!!! نوش جونش حالام که اوا خواهر شده که................
پاسخ ها
سیمرغ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
موافقم حالا اگه تونست خیانت کنه ملعون..
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
10
20
واقعا حقش بوده
ارش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
12
8
من نمیدونم چرا اینقدر خانوما خوشحال شدن !!!!! هه هه هه
میخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
2
2
سلام بولتن جان .چرا اجازه می دی کس دیگه ای ام با نام کاربری من بیاد و نظر بده اون میخ بالایی من نبودم
مدیر پایگاه میخ عزیز فکر کردید فقط شما میخید !!! به نظرم شما جلوی اسمتان شماره یک را اضافه کنید تا اشتباهی نشود
پاسخ ها
میخ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
جناب هم اسم باید بگم اون میخ بالایی من بودم و مسئولیت این حمله انتحاری به چکش خانم را میپذیرم البته ایشان جواب قانع کننده ای ندادند یعنی هم بر میخ کوبیدند هم بر نعل البته جناب نعل خودشان باید دردشان را بگویند به من ربطی ندارد
میخ اصیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
جناب هم اسم بنده باید به اطلاع برسانم که اون میخ بالایی من هستم و بعنوان یک میخ اصیل مسئولیت حمله انتحاری به خانم چکش را بعهده میگیرم تا روابط شما با ایشان مخدوش نشود ولی خداوکیلی با حرفاشون هم به میخ زدند هم به نعل البته اگه حالا یه نعلی پیدا نشه و اعتراض بکنه من که لیست ندارم
نعل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
چی شده ه ه ؟؟؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
جالب است که شماها راجع به احساسات و زندگی خصوصی بنده هم نظر میدهید! یک نفر سوالی پرسید و بنده هم چیزی که راجع به آن سوال فکر میکردم را در حد لازم پاسخ دادم حالا شما اتفاقا از آنجا رد میشدید و از نظر شخصی من راجع به زندگی خود من ناراضی هستید!!! جل الخالق!!!!
فرخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
1
0
خانم ويتنامي الاصل هستند.
nono
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
0
7
به نظر من بهتره همسرم با يك خانم شرعي ازدواج كند تا اينكه هر روز با زنان متفاوت نا مشروع رابطه داشته باشه..اصلا دوست ندارم طوری رفتار کنم که باعث بشم همسرم دروغگو و زناکار بشه..
پاسخ ها
تیتی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
وای من اصلا همون هم طاقت نمیارم من و داشته باشه و شرعا .... وای خدا.... بلا به دور ....توبه
سوزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
0
1
به نظرم این خانم می بایست از این اقا جدا میشد خیانت کردن یک مرد برای یک زن به معنای ان است که "این مرد تورا دوست ندارد و درکنارش ماندن برایت عذاب خواهد بود پس برای زندگی بهتر به دنبال کسی باش که دوستت داشته باشد" نه مدام خیانت کند تا کنترل روانی خود را از دست بدهی و اینگونه شود که نبایست خیانت درواقع نوعی پیام عدم علاقه و نفرت از سوی مرد به همسرش است و انسان نباید خودرا اسیر کسی بکند و خود را عذاب بدهد جدایی را برای همین وقتها گذاشته اند ادم خائن فقط روح انسان را ازار میدهد و زندگی با خائن لذتی ندارد بلکه اگر انسان شکست خورد باید به فکر عشق تازه باشد نه خود را تباه کند.
پاسخ ها
سیمرغ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
در سن 50 - 60 سالگی برای تجدید فراش و عاشق شدن دیره (مخصوصا برای خانمی مثل اون )
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین