کد خبر: ۱۵۲۷۴۴
تعداد نظرات: ۶۵ نظر
تاریخ انتشار:
به دنبال انتشار مطلبی در نقد عملکرد آیت الله مصباح:

دعوت بولتن نیوز برای برگزاری مناظره رو در رو با تحریریه روزنامه جمهوری اسلامی

یکی از موضوعاتی که در روزهای اخیر توسط سایت ها و روزنامه های با گرایشات خاص سیاسی کلید خورده است، تخریب و توهین های جدید علیه آیت الله مصباح است. از همین روی، تحریریه بولتن نیوز، نامه زیر را برای مدیرمسئول محترم روزنامه جمهوری اسلامی، جناب آقای "مسیح مهاجری" ایمیل کرد و از همین امروز منتظر جواب نامه ایشان برای برگزاری مناظره هستیم

گروه سیاسی ـ یکی از موضوعاتی که در روزهای اخیر توسط سایت ها و روزنامه های با گرایشات خاص سیاسی کلید خورده است، تخریب و توهین های جدید علیه آیت الله مصباح است.

به گزارش بولتن نیوز، بر همین اساس یکی از محورهای ثابت تولید محتوا در رسانه های سیاسی خاص، تخریب عملکرد آیت الله مصباح بوده است. برای مثال در یکی دو شماره آخر برخی از روزنامه های رسمی کشور می توان این موضوع را مورد مشاهد قرار داد، چنانچه اگر سری به شمارگان آخر روزنامه هایی چون بهار، آرمان و جمهوری اسلامی بزنید این مسأله را به عینه می توانید ببینید.

برخی از این مطالب آنقدر بر پایه کذب و افترا، یا عقده گشایی های شخصی و سیاسی نوشته شده است که حتی ارزش پاسخ گویی را هم ندارند. مثل روز معلوم است نویسندگان این مطالب، اصلا درک درستی از تاریخ انقلاب اسلامی و رخدادهای اتفاق افتاده در آن را ندارند و صرفا نگاه قبیلگی به مسائل سیاسی دارند. این قبیل نویسندگان را باید به خدا واگذار کرد و دادستانی از آنان را نیز به روز قیامت موکول کرد.

اما برخی دیگر از منقدین در مطالب خود سعی کرده اند تا اصول و ادبیات نقد را رعایت کنند و زبان گفتار خود را به "خیرخواهی" نزدیک تر سازند. برای برخی از این نویسندگان واقعا نحوه رفتار سیاسی- اجتماعی، و یا سوابق انقلابی آیت الله مصباح مجهول است و به دنبال یافتن پاسخ صحیحی برای پرسش های خود هستند. یقینا با این دسته از منتقدان می توان در فضایی عقلانی به بحث نشست و به صورت منطقی، به پرسش های آنان پاسخ داد.

در همین حال، روزنامه "جمهوری اسلامی" که به لحاظ سیاسی به خط فکری آقای هاشمی نزدیک تر است، در مطلبی که تاریخ اول تیرماه منتشر کرد به نقد مواضع و عملکرد آیت الله مصباح پرداخت.

در این مطلب که با عنوان "چند پرسش از آیت الله مصباح یزدی" و به قلم شخصی به نام آقای "سید ضیاء مرتضوی" منتشر شد، به بررسی پنج پرسش در مورد مواضع آیت الله مصباح پرداخته شد که مخاطبین محترم برای اطلاع از آن می توانند به آرشیو این روزنامه مراجعه کنند.

اما تحریریه بولتن نیوز از آنجا که اینگونه فرض گرفته است که هدف مسئولین محترم روزنامه جمهوری اسلامی از انتشار این مطلب، به راستی یافتن "حقیقت" و آنچه "امر واقع" است می باشد، تصمیم گرفت تا برای روشن شدن حقیقت و البته جهت تنویر افکار عمومی، مناظره ای رو در رو و مستقیم، با نویسنده این متن و یا هرکدام از اعضای محترم تحریریه روزنامه جمهوری اسلامی برگزار کند.

از همین روی، تحریریه بولتن نیوز، نامه زیر را برای مدیرمسئول محترم روزنامه جمهوری اسلامی، جناب آقای "مسیح مهاجری" ایمیل کرد و از همین امروز منتظر جواب نامه ایشان برای برگزاری مناظره هستیم:

جناب آقای مسیح مهاجری، مدیرمسئول محترم روزنامه جمهوری اسلامی

با سلام و تحیت الهی

پیرو انتشار مطلبی به قلم آقای «سید ضیاء مرتضوی» در تاریخ اول تیرماه 92، با عنوان «چند پرسش از آیت الله مصباح یزدی»، که به نقد مواضع و عملکرد آیت الله مصباح پرداخته و در نهایت به طرح پنج پرسش از ایشان مبادرت ورزیده است، تحریریه بولتن نیوز این آمادگی را دارد که جهت پاسخ مبسوط به این پرسش ها و تنویر افکار عمومی، مناظره ای مستقیم را با نویسنده محترم این مطلب و یا هرکدام از کارشناسان محترم آن روزنامه که حضرتعالی تشخیص می دهید، برگزار کرده و متن کامل آن را در اختیار افکار عمومی و اهالی رسانه قرار دهد.

برای این منظور، هر تاریخ و ساعتی که جنابعالی دستور فرمایید، بولتن نیوز آمادگی دارد تا به عنوان میزبان این مناظره، در خدمت کارشناس محترم آن روزنامه باشد.

والعاقبه للمتقین

92/04/04

تحریریه بولتن نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۱
محمد
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
75
77
حقیقت تلخه؟؟؟
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
از حرفت معلومه كه يقينا تلخه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اگه عینکمون انگلیسی باشه قطعا حقیقت تلخ خواهد بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
حقیقت اینه که اق محمد علامه مصباح مانند پدری حکیم به روح منه بی دین دین گریز حیات دوباره بخشید
همو بود که در ایام اصلاحات که خیلی ها شمشیرشون رو غلاف کرده بودند ابرو70 ساله اش را کف دست گرفت وسپر بلاهاوشبهه هایی کرد که دشمنان همچون تیر های زهراگین بر دل وقلب وروان جوانان کشور نشانه گرفته بودند بله حقیقت برای منافقین تلخ تر از اینه
دماح7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
حقیقت تلخه ولی نیجه شیرینی داره،سلام داداش مرتضی.ام آقا یه مدت نیستی حالت خوبه؟؟؟؟؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
عليك سلام دماح جان. پاتون را برداريد، بنده را خواهيد ديد. شما كم پيدايي عزيز دل برادر. قبلا هم جوياي حالتان شدم كه قابل پاسخ ندانستيد :) اين هم سندش:

http://www.bultannews.com/fa/news/145116
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
18
67
متاسفانه تخریب وتوهین به ساحت علامه مصباح درسایتهای ارزشی هم مثل قطعه 26آقای قدیانی که انتظارش رانمی رفت هم دیده شد.بجای اینکه نیروهای ارزشی اصول گرابه معنای حافظ اصول امام ره که رهبرمعظم در14خردادامسال فرمودند، به یک وحدت برسندوسدی علیه نامحرمان وناهلان که قصدنفوذبه بدنه انقلاب رادارندبرای تصاحب انقلاب ، درست کنند، دارنداین سدرابانادانی وبی بصیرتی می شکنند...این خطر بزرگی است که فتنه برزگتراست باید مرجعی باشد تااین مسئله راگوشزدنماید تاجبهه اخلاص وتفکربسیجی اصولگرائی ازهم گسسته نشودوگول دشمن داخلی رانخوریم این همان فتنه ای است که دامنگیرزمان مولاعلی ع هم شد .بصیرت وهوشیاری همیشه باید چراغ راه باشد نه آنچه خودمی پسندیم بلکه انچه ضروری وحدت است باید پیش بگیریم اگرچه به ضررشخصی خودمان باشد .حتی اگردراین راه آبرووجان بگذاریم بجاست ....
پاسخ ها
امیرعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اقای بولتن صحبت های امثال من را در انتقاد از علامه مصباح پس از انتخابات به صورت فله ای سانسور کردی اما عاقبت چه شد؟؟؟ منافقی به اسم مسیح مهاجری (از جمله دیگر جیره خواران اقای هاشمی) ده برابر تند تر از ان چیزی را که من میخواستم بگویم را گفتند . ان قدر تند رفتند که من منتقد رفتار علامه مصباح هم بسیاری از مسائل گفته شده را تحت هیچ شرایطی قبول ندارم.اما جناب اقای بولتن صحبت های من را می توانی سانسور کنی چون از سر صداقت حرف می زنم اما با تهمت ها و تخریب های منافقین روزنامه جمهوری اسلامی می خواهی چه بکنی؟؟؟

اقا امین من در سرتاسر اینترنت تنها سایت قطعه 26 و حسین قدیانی را پیدا کردم که مواضع به حقی داشت و البته حرف دلم را میزد . ضمن انکه حسین قدیانی به علامه به مانند مسیح مهاجری و دیگران توهین نکرد بلکه خودش خوب گفت جرم من اینه حرمت علامه را نگه داشتن ولی در بیعت علامه نبودن.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
جناب امير علي آيا اگر آقاي قدياني عزيز طرفدار آقاي قاليباف نبود هم باز ايشان را به حق مي‌دانستيد يا در آن زمان او هم مثل برادر بولتن دوست داشتني ما بر صراط ناحق مي‌رفت؟!!!!! بس كنيد اين بحث را ديگر! انتخابات تمام شد.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
13
39
احسنت.اقدام ارزشمندیست.
مینو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
6
18
باید دقیق، کاملو جامع و بدون تعارف با ایشون مناظره کرد تا عیان شود هر آنچه مخفی مانده..
ابوذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
33
10
بولتن خداییش انتقاد کرده بودن یا تخریب ؟ یه موقع نقد عملکرد نگی تخریب .تخریب یعنی زیر سوال بردن شخصیت یک انسان یه خاطر اعمال و رفتارش
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
5
14
خدا خیرتون بده شبهه هایی ایجاد کردن منتظریم
مرتضي ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
10
31
آفرين برادران بولتن. دست حق همراهتان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
37
33
بولتن شیرررررررررررررره ...
فرزند ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
8
27
احسنت بولتن نهایت حرفه ای گری را نشان دادید برای شما آرزوی موفقیت می کنم
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سلام اگه نیومدن جواشون رو بزارید تو سایتتون
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
22
11
خوب کاری کردن.....
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سلام جواب این شبهه ها در کتاب گفتمان مصباح هست دوستان که دنبال حقیقتند کتاب رو حتما مطالعه کنن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
10
27
حمایت از بولتن نیوز
حقیقت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
16
30
سرباز بی ادعای امام زمان حضرت آیت الله مصباح یزدی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
14
26
بولتن تو می گی کو گوش شنوا
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
16
27
درود بر بولتن ! از این کارا بیشتر بکن !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
68
22
احیاناً اگر مناظره ای هست، باید از سوی آقای مصباح باشد نه شما. چون نویسنده سؤال ها را از ایشان کرده است نه شما و می خواهد جواب های آقای مصباح را بشنود نه شما.
پاسخ ها
علی اصغر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
البته برادر عزیز دقت کنید کسی که اشکال کرده وزنش چقدر است؟ مگر قرار است هرکسی اشکالی مطرح کرد ، دانشمندان خود مستقیم پاسخش را بدهند. آیت الله علامه مصباح یکی از دانشمندان دینی مایند ، مستشکل خود باید دانشمند باشد.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
وقتي برادران بولتني از پس آنها بر بيايند، يعني خود آيت الله مصباح لوله‌شون مي‌كنه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سوال نیاز به پاسخ دارد نه نیاز به فرد؛ این از بدیهی ترین اصول منطقی است
در ضمن شخصیت علامه مصباح بسیار بالاتر از فتنه گرانی مثل ضیا مرتضوی است و برای ایشان کسر شان است با چنین افراد فاسدی پشت یک میز بنشینند.
سوالات بی پایه این مقاله نویس را حتی یک طلبه از شاگرد شاگردان آیت الله مصباح هم میتواند ارائه دهد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
دوست عزیز یک رسانه آن هم از نوع مطبوعات به ایت الله مصباح شبهاتی رو وارد کرده وبه طبع باید یک رسانه جواب ان را بدهد نه شخص آیت الله مصباح
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
26
71
احسنت
درود بر ایت الله العظمی علامه مصباح یزدی
پاسخ ها
معلم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
عقده ای هایی که منفی دادن
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
دکتر لنکرانی: یکی از مراجع قم فرمودند که آقای مصباح از خیلی از علما فاضل ترند
نقل به همین مضمون
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
2
18
خواهشا اگه اومدن برای مناظره که بعیده بیان ، شما یه مکانی رو در نظربگیرید تا امکان شنیدن و دیدن این مناظره به صورت حضوری فراهم بشه ممنون میشم بولتن جان
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
107
11
بولتن عزیز بهترین راه تنویر افکار عمومی درج نظرات (بدون توهین )مخالفینتان و پاسخوگوئی منطقی شماست . برادر من چرا هروقت حرفی راجع به آیت الله مصباح مطرح میشود میگوئید توهین و تخریب ایشان است . چند سوال از ایشان مطرح شده منطقی پاسخ دهید . شده مسئله هولوکاست که هیچ کس حق ندارد راجع به ایشان صحبت کند . در این مملکت راجع به تمام مسئولین و علما انتقاد و بعضا" توهین افتراء زده میشود ولی به ایشان که می رسد وااسفاسر میدهید!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
اولا بولتن همه نظرات رو در صورتی که به کسی اهانت نشه منتشر میکنه.ثانیا مگه تو جریان آست ال..منتظری همین روزنامه نبود که از نظرات ایشون حمایت میکرد.مگه همون ادم بعد از جریان م.ه که موجب ناراحتی امام شد در جریانات فتنه های 78 و88 موضع زد رهبری نگرفت پس چرا این روزنامه از ایشون حمایت کردو ثالثا مگه بولتن میگه بیاید دعوا. بولتن دعوت به مناظره کرده تا هم جواب سوالهاشون رو بده وهم نقدی به این روزنامه وابسته به کارگزاران زده باشه .رابعا حالا بزار ببینیم جرات مناظره دارن یا خودشون رو عقب میکشن.
حسن
|
TURKEY
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
12
61
درود بر بولتنی های عزیز
بهترین کار ممکن را انجام دادید. این یعنی شیوه صحیح مقابله با رقیب. منتظر جواب روزنامه جمهوری اسلامی هستیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
8
60
خالص بودن وشفافیت مواضع ایشان باعث اشکار شدن ناخالصی های دیگران است .میترسند با ادامه حضور ایشان دستشان رو شود به همین دلیل از هر وسیله ای برای کنار زدن ایشان استفاده می کنند.
صفايي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
9
61
احسنت خداوند پشت و پناه شما
آرش از اهواز
|
FRANCE
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
4
41
احسنت . در مناظره عادلانه همه چیز مشخص میشود .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
البته آنها تن به مناظره نمی دهند، چون مبانی فکری آنها مخدوش است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
9
62
ایول بولتن جون
علی اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
3
4
آقایان به جای دفاع از عملکرد، از مبانی فکری دفاع کنند و مبانی فکری طرف مقابل را به چالش بکشانید. آقایانی که آیت الله مصباح را به گمان خود به چالش می کشانند معمولا طرفداران مدرنیته غربی اند و به لحاظ اعتقادی معتقد به پلورالیسم هستند
ابلذا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
6
10
حضرت امام خمینى :

آقاى مصباح ذوشهادتین است.


حضرت امام خامنه ای :

این سه جهت در ایشان جمع است . هم علم ، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا

اگر خداي متعال به نسل كنوني ما اين توفيق را نداد كه از شخصيت هايي مانند علامه طباطبايي و شهيد مطهري استفاده كند، اما به لطف خدا اين شخصيت عزيز و عظيم القدر خلا آن عزيزان را در زمان ما پر كرده است

آیت الله مصباح ، شهید مطهری زمان هستند

مجموعه آقاي مصباح، مجموعه بسيارخوبي از فصلاي جوان، فاضل، كارآمد و زمان شناس است كه اميدوارم منشا خيرات و بركات فراوان تري باشند

چرا از آيت الله مصباح كه از ايدئولوگ هاي اصلي انقلاب هستند در رسانه ملي استفاده نمي شود

بنده نزدیك به چهل سال است كه جناب آقای مصباح را می شناسم و به ایشان به عنوان یك فقیه، فیلسوف، متفكر و صاحب نظر در مسائل اساسی اسلام ارادت قلبی دارم

من خدا را شكر و حمد مي كنم كه نسل جوان ما در سراسر كشور به ايشان شديدا علاقه مند و قدردان هستند

به نظر من مبانی فکر اسلامی در دست آقای مصباح و دیگر بزرگان است که باید از آن ها استفاده کنند

اين هجوم هاي تبليغاتي كه به شخصيت هاي برجسته و انسان هاي والا و با اخلاق برجسته وارد مي كنند، اينها همش نشان دهنده اهداف و نيات دشمن است. يك نفر مثل جناب آقاي مصباح كه حقيقتا اين شخصيت عزيز جزو شخصيت هايي است كه همه دلسوزان اسلام و معارف اسلامي از اعماق دل باسيتي قدردان و سپاس گذار اين مرد عزيز باشند، مورد هجوم تبليغاتي قرار مي گيرند! حرف رسا و نافذ، منطق قوي و مستحكم هر جايي كه باشد آنجا را دشمن زود تشخيص مي دهد، چون حسابگر است. دشمن آنجا را مي شناسد و به مقابله اش مي آيد. با مرحوم شهيد مطهري هم همينجور برخورد كردند


حضرت علامه طباطبایى :

مصباح در ميان شاگردان من ، مانند انجير در ميان ساير ميوه هاست ، چرا كه او هيچ چيز زائد و دور ريختني ندارد


حضرت علامه جوادی آملی :
حضرت آيت الله مصباح يزدي روحي له الفداء بدون شك يك الگوي بسيار موفق هستند


حضرت علامه حسن زاده آملی:

آقای مصباح انسان زحمت كشیده ای است. من با ایشان همدرس و همبحث بوده ام، خدا را شاهد می گیرم كه پشت سر ایشان نماز می خوانم. از دیشب كه این مطلب (اهانت کاریکاتوریست روزنامه آزاد) را شنیدم حالم دگرگون است


حضرت آیت الله مشکینی :

حوزه ها باید دهها سال سهم امام بخورند، هزاران نفر در اینجا تحصیل کنند تا در هر عصری یک یا چند نفری نظیر آیت الله مصباح به دست آید. اگر ده نفر عالم بزرگ در حوزه پیدا كنید، یقیناً یكی از آنها آیت الله مصباح است. ما به عظمت او معتقدیم، ما او را دوست داریم، او یكی از خزانه های وجودی ماست، یكی از بزرگان حوزه ماست، بنده خودم علاقه به این آقا دارم، برای اینكه شمشیر برنده اسلام در مقابل كفر است، لذا خیلی با او دشمن هستند. علامت اینکه این شخص همراه با اسلام است و فداکار اسلام است همین فراوانی حمله ها علیه ایشان است

جناب مستطاب آيت الله مصباح از آن وجودات پربركت است. اگر ده نفر عالم بزرگ در حوزه پيدا كنيد، يقينا يكي از آنها آيت الله مصباح است ... ما به عظمت او معتقديم، ما او را دوست داريم، او يكي از خزينه هاي وجودي ما است. يكي از بزرگان حوزه ما است. من خودم علاقه به اين آقا دارم، براي اينكه شمشير برنده اسلام در مقابل كفر است


حضرت آیت الله مظاهری :

حمایت از آیت الله مصباح ، حمایت از امام زمان است


حضرت آیت الله استادی :

اين استاد فرزانه و حكيم اللهي با خدمات پنجاه ساله، شخصيتي است كه در حوزه هاي علميه امثال او با اين جامعيت شايد به عدد انگشتان دست ها هم نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
جالب بود ...متشکرم
تحکیمی دیروز بسیجی امروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
عالی بود
مریم ضاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
3
3
توهین به آیت الله مصباح یکی از مدافعان قوی و محکم ولایت فقیه برای آسفالت راه شورای رهبری!!
هرکیم از جاش بلند میشه یه نقدی می پرونه
بعضیا برای بزرگ شدن نقد بزرگا رو در پیش می گیرن
http://al-forqan.mihanblog.com
اگه انتشار ادرس و صحیح نمی دونید لطفا منتشر نکنید!!
خوشابي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
5
6
آقا طفره چرا می روید در فتنه 88 بروید تحقیق کنید چه کسی به دنبال شورای رهبری بود که سیلی ملت به گوشش نواخته شد این گروه از وهابی ها هم بدتر وپرروتر هستند وفکر می کنند اوضاع سیاسی مملکت فرصت طلایی برای نقشه های شوم آنهاست اما من از همین الان فریاد می زنم:ای خائنین به آرمانهای امام وانقلاب واسلام بدانید ما ملت ایران اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و ما با تبعیت از مولایمان امام حسین ع زیر بار ذلت دنیاطلبی و دین فروشی چون شما نمی رویم ضمنا در جنوب می گویند:مورچه وقتی زمان نابودیش فرا می رسد بال در می آورد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
2
7
عالیه بولتن
مرد اونه که مردونه ورودر رو حرفشو بزنه اقدام بسیار عاقلانه ای هست
سيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
5
6
روزنامه جمهوري اسلامي همونيه كه يه زماني موسوي همه كارش بوده و به قول شهيد ديالمه :
يه خط از ايت الله كاشاني نمينوشته ولي چپ و راست قربون صدقه مصدق ميرفته
ديگه چه توقعي داري بولتن جان از اين ادماي معلوم الحال ؟
بيخيال بابا
تو راهتو برو
يا علي
مهمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
11
7
می دونم انتشار نمی دین !!!!!!!! 35 سال سایقه روزنامه نگازی روزنامه جمهوری اسلامی را مقایسه می کنید با دوسه سالی که وارد جرگه مطبوعات شدین؟ البته اگر جزء اهالی مطبوعات محسوب بشین؟در شان روزنامه جمهوری اسلامی نیست که با شما دهن به دهن بشه!
پاسخ ها
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
مگه شان به سن و ساله عزیز
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
به مهمون: از اون حرفا بود
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
سلام آقای مهمان
بولتون سایت رسانه ای هست نه مطبوعات!!!!!!
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
كلا كساني مثل اين جماعت كه حرفي براي گفتن ندارند در شأنشان نيست با كسي دهان به دهان شوند. آنها فقط بايد يك طرفه حرف بزنند و بروند. ما به اين خصوصيت جماعت اصلاحاتچي آمريكايي عادت داريم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
5
9
خدا قوت.باید پاسخ بعضی از افراطیون حامی اصلاحات وسازندگی داده بشه تا به دنبال شبهه پراکنی بر علیه مطهری زمان نباشند.
سمیرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
4
5
بولتن حمایتت میکنیم.ومنتظر ضایع شدنشون هستیم...
ناشناس
|
-
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
1
5
یادش بخیر در دهه ی 60 روزنامه جمهوری تمام قامت برای شهید بهشتی ایستاده بود ، گردش روزگار چه می کنه که این روزنامه باید به طرف عکس جمهوریت خودش حرکت کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
0
7
براستی سید ضیاء مرتضوی کیست؟

عامل فتنه و اختلاف در قم
جمعی از فضلا وطلاب حوزه علمیه قم در نامه‌اي سرگشاده با عنوان "عامل فتنه و اختلاف در قم کیست؟"، به افشاي نگارنده‌ي نامه‌هاي تفرقه‌آميز به نام روحانيون قم عليه رهبري، مراجع و انقلاب اسلامي پرداختند.
به گزارش رجانيوز، در اين بيانيه آمده است:
همچنان که مستحضرید، مدتی است که نامه های تفرقه انگیزی به نام عده‌ای از روحانیون قم به بهانه مخالفت با ريیس‌جمهور و حوادث اخیر در رسانه ها منتشر می شود که جوهره اصلی آن ها ایجاد تفرقه، صف بندی در مقابل انقلاب و تعالیم روح‌بخش امام خمینی(ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالی) است.
سؤال اصلی این است که صحنه گردان و عامل اصلی این تحرکات و کانون فتنه چه کسی می باشد؟
با پیگیری جمعی از فضلای حوزه علمیه قم مشخص شد که این شخص، سید ضیاء مرتضوی از عوامل باند مهدی هاشمی معدوم ومرتبطین منتظری است.
با توجه به نقش وی و نیات خطرناک نامبرده به پاره ای از مواضع وسوابق اش اشاره می‌گردد.
1- وي پای ثابت امضاهای مشترک نامه های تفرقه آمیز و ساختارشکنی همچون نامه به رهبر معظم انقلاب، بیانیه علیه رئیس جمهور، نامه به آیت‌الله استادی امام جمعه محترم قم و... است. کسانی که با ادبیات نوشتاری نامبرده آشنا هستند، به خوبی می دانند که متن این نامه ها و اطلاعیه ها اثر نامبرده است.
2- ارتباط وی با عناصر فیمینیست بویژه شهلا شرکت و خانم دکتر حسنی از فعالان فیمینیست داخل وخارج کشور در زمان سردبیری ماهنامه پیام زن وتبلیغ اندیشه های فیمینیستی از سوابق او است که بارها باعث اعتراض علما وطلاب گردیده است.
3- انتشار نامه موهن علیه مرجع بزرگوار تقلید حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی به دلیل اعتراض ایشان به حمایت نشریه پیام زن از شیرین عبادی، وکیل فرقه ضاله بهائیت باعث عصبانیت طلاب وانتشار بیانیه‌هایی علیه نامبرده در قم گردید.
4- وی همکاری‌های تنگاتنگی با دفتر آقای صانعی دارد و کتاب‌های فیمینیستی‌اش توسط انتشارات آقای صانعی منتشر می‌شود.
5- نقش وی در مدیریت فتنه موسوی وحوادث بعد از آن در قم به قدری روشن است که عده ای او را مسئول در سایه‌ی ستاد موسوی می‌دانند. ارتباط مکرر با عوامل اغتشاش در تهران، تنظیم جلسات با برخی روحانیون در قم و اطراف آن، جهت ایجاد تفرقه و مدیریت برگزاری چند جلسه با آقای هاشمی و موسوی بعد از حوادث اخیر از تحرکات دیگر وی می باشد.
6- حمله به آیت‌الله یزدی به دلیل دفاع ایشان از فقه شیعه و تلاش جهت نوشتن نامه وجمع آوری امضاء در حمایت از آقای هاشمی و خطبه های وی در نماز جمعه و ادامه خط آشوب و تفرقه از تحرکات اخیر وی است که برخی از آن‌ها در حال انجام است.
عجیب این است که شخصی که تا دیروز هیچ احترامی برای علما ومراجع قائل نبوده و حمله گستاخانه وی به آیات عظام حضرات مکارم شیرازی و سبحانی دامت برکاتهم هنوز از یادها نرفته است، چگونه امروز تلاش دارد به بهانه حمایت از مرجعیت، علما وروحانیون را در مقابل انقلاب و رهبری قرار دهد؟
با توجه به اینکه مجموعه تحرکات و روابط اين شخص، حکایت از آن است که نامبرده در حال تعقیب اهداف و مقاصد شوم خود می باشد لذا لازم دیدیم به برخی تحرکات وی اشاره نماییم و در صورت نیاز، برخی همفکران و عوامل دیگر این فتنه نیز معرفی خواهند شد.
والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
3
4
همگان بدانند به هیچ وجه حاضر نیستیم توهین به علامه مصباح را از هیچ کس تحمل کنیم
پاسخ ها
امیرعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
مهسا خانم خیلی ها هستند من جمله خود من که به مانند شما به هیچ وجه توهین به علامه مصباح را تحمل نکرده و نمی کنیم و تمام قد در مقابل هتاکین بی ادب و فحاشان بی فرهنگ می ایستیم علی رغم انکه به رفتار سیاسی علامه انتقاد داریم و اعتقاد داریم که علامه و شاگردان سیاسی اش چنان گل به خودی هایی به ما(کل جریان اصولگرایی) زدند که تا دو هفته تمام است که رسانه های اصولگرا اچمز شده در حال ماستمالی یک شکست تلخ و دردناک هستند (برای نمونه کیهان)
سرو مجنون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
جناب امیر علی رفتار سیاسی علامه مورد انتقاد نیست چرا که خودشون گفته بودند رای به صالح غیراصلح در صورتی جایزه که ***مطمئن باشیم*** اگر به اون رای ندیم، افسد بر سر کار میاد... و تا لحظات آخر کسی فکرش رو نمیکرد چنین نتیجه ای رقم بخوره. بعضا هم گفته میشه که آقای روحانی در 30 ساعت آخر رئیس جمهور شدند ( البته ایشان رو افسد نمیدونم ولی کمتر صالح میدونم ). به هر حال وقتی از خطری مطئن نباشیم، عدول از مواضع و اکتفا به یک گزینه حداقلی خیلی دردآور و غیرقابل توجیهه. ------ و بخشی از سبد رای آقای روحانی رو هم مربوط بدونید به همسویی تاسف برانگیز بخشی از اصولگرایان با اصلاح طلبان در تخریب دکتر جلیلی که چوبش رو همشون خوردند. برای نمونه شخصی بود که قسم خورده بود میخواستم به قالیباف رای بدم و وقتی دیدم کناریم نوشت جلیلی، از لجش به روحای رای دادم. یعنی در این حد دکتر جلیلی رو تخریب کرده بودند با نسبت هایی مثل انحرافی، احمدی نژاد دیگر و امثال اون.
امیرعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
جناب سرو مجنون سلام علیک, در جمله اخرتون مثالی زدید که من نمونه های مشابه فراوونی دیدم مثلا یکی از دوستان من که نماز جماعتش ترک نمیشه فردای انتخابات دیدمش و گفت به روحانی رای دادم میگم اخه چه سنخیتی بین تو و روحانی هست میگه اگه به روحانی رای نمی دادم جلیلی رای می اورد و بدبخت میشدیم و تحریم ها بیشتر میشد و از این جور حرفها خوب وقتی چنین دیدی در جامعه بود و وقتی دیده میشد که همه کاندیدا ها رایشان روزانه جابجا میشود ولی رای جلیلی یک طیف مشخصی بود که نه کم میشد و نه زیاد و از طرفی باوجود حضور روحانی که عامه مردم که سیاست را به شکل ریز دنبال نمی کنند (شاید حدود 50٪) اونو شخصی می شناختن که در دوران او تحریم نشدیم و صدها نشانه دیگه و با توجه به اینکه در نظر سنجی های معتبر رای قالیباف 10٪ بیشتر از جلیلی بود تمام نشانه ها حکایت از سوم یا چهارم شدن جلیلی داشت و حضور ایشان از ابتدا غلط بود چون انتخابات را دو قطبی میکرد اما حالا که حضور پیداکرد لااقل وقتی دید رای نداره باید همان سه روز اخر کنار میکشید که دیگه کار خیلی سخت شده بود و از خود گذشتگی خیلی زیادی می خواست که متاسفانه ایشان این از خود گذشتگی را نشان نداد (حسین الله کرم میگه ما به این نتیجه رسیدیم که جلیلی دور دوم هم نمیره و در جلسه ای از او خواستیم کنار بکشد که گفت پس باید ولایتی هم کنار بکشه و الا من کنار نمی کشم.)
انتقاد ما به علامه مصباح اینه که چرا جلیلی را که با توجه به شرایط فقط رای ان حدود 50٪ مردم را به سمت رقیب میبرد را به صحنه اورد و چرا بعدا از او نخواست کناره گیری کند تا جو روانی سه شب پایانی که شدیدا رفت سمت روحانی خنثی بشه به مانند رفتار اقای مهدوی کنی که با تمام وجود پیگیری کرد که ولایتی کنار بکشه و رئیس دفتر اقای مهدوی میگه ولایتی دیگه حتی جواب تلفن ما را نمی داد اینجا این ولایتی بود که خلف وعده کرد و گناهی گردن اقای مهدوی نیست اما اقای مصباح و شاگردان سیاسی اش منیت کردن و چوب منیت انها را همه خوردن و یک نمونه دیگه این که رای قالیباف در نظر سنجی ها25 ٪ بود ولی 9٪ رایش روز اخر رفت سمت روحانی چرا؟ چون 30٪ کسانی که به روحانی رای دادن فقط می خواستند جلیلی رای نیاره و بی بی سی هم بازی به شدت حرفه ای را اغاز کرده بود که قالیباف را به کل گذاشت کنار و گفت جلیلی و روحانی می روند دور دوم و رقابتشان بسیار نزدیکه در حالی که اصلا اینطور نبود و قصد انها این بود که قشر خاکستری سمت قالیباف را ببرند سمت روحانی.
سرو مجنون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
جناب امیر علی علیکم السلام. حرف های شما درسته به جز اونجایی که علت کم بودن سبد رای جلیلی رو عنوان کردین. به نظرم یکسویه نگری صورت گرفته...بسیاری از مردم این بار به اقتصاد و ((نه به احمدی نژاد)) رای دادند. نه به گفتمان. قبول دارم بخشی از مردم به خاطر ترس از موضع مقاومتی جلیلی و ادامه تحریم ها به او رای ندادند ولی اگر در بطن فعالیت ها بوده باشین تصدیق میکنین که بسیاری از مردم دلیلشون این بود که او همون احمدی نژاد دومه. برای نمونه بنده رسانه ای که در اختیار داشتم در اون مدت روزانه چند هزار بازدید داشت. خیلی از کامنت ها رو که بررسی میکردم شاهد مثال همین مدعایی بود که عرض کردم. حال سوال اینجاست که چه کسانی دکتر جلیلی رو با اون همه تفاوت با احمدی نژاد، احمدی نژاد 2 عنوان کردند و اینقدر گفتند تا به خورد مردم رفت؟ آیا مرزی بین اصولگرایان و اصلاح طلبان و ضد انقلاب در این تخریب دیدید؟ هرگز. یکی از دلایل این بحران اقتصادی خود رایی دولت و گوش نکردن به مشاوره های دلسوزانه بود. ( تحریم بخشی از دلایل بود نه تمام اون. این را به نقل از خودم نمیگم. کسانی که در اقتصاد کارشناسند هم تایید میکنند ) مثل پیشنهاد تعطیلی موقت پروژه های عمرانی چون جاده سازی و مسکن مهر و اولویت دادن به معیشت مردم که دولت زیر بار نرفت. حال آنکه ظرفیت کار گروهی و مشورت پذیری دکتر جلیلی بسیار بالا بوده و این را در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی به اثبات رساندند ...... این یک مورد تخریب بود. تهمت جریان انحرافی بودن به ایشان هم واقعا شرم آور بود و در ریزش آرای دکتر جلیلی موثر بود و این طیف بیشتر به سمت ولایتی یا قالیباف رفتند. خوب نتیجه این تخریب های گسترده چی شد؟ مردم گفتند چرا بریم سراغ 90 که اون هم در آوردن احمدی نژاد نقش داشته؟ میریم سراغ 100 که 90 هم نزد ما باشه و نتیجتا همه جریان اصولگرایی ضربه خورد

اما در فرضی ( که البته بسیار بعیده ) همه ریزش آرای دکتر جلیلی رو ناشی از دیدگاه مقاومتی ایشان بدونیم هم آیا دلیل میشد مطلقا جلیلی رو کنار بگذاریم؟ خیر تنها در صورتیکه مطمئن بودیم با ماندن جلیلی روحانی در همان دور اول رای میاره، این کار جایز بود. وگرنه منطق قرآنی انتخاب اصلح زیر سوال میرفت. ولی حتی همون نظرسنجی هایی که عنوان میکنید جلیلی رو سوم یا چهارم عنوان میکردند هم پیش بینیشون به دور دوم رفتن انتخابات بود و هواداران علامه مصباح هم میگفتند در آن صورت از قالیباف حمایت میکنیم.
درباره دکتر ولایتی هم اصلا باید تشکیک کرد که آیا صرفا کارشون بداخلاقی بود یا اینکه خیانت بود؟ چون آقای هاشمی پس از روحانی از ولایتی حمایت کردند و اصرار دکتر ولایتی بر کنار نکشیدن و گرفتن وقت زیادی از دکتر جلیلی در مناظره سیاسی خیلی سوال برانگیز بود. هر چند قعطیتش نمیبخشم از جهت پروا از گناه تهمت ولی گمانه زنی معقولیه.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
جناب امير علي عزيز، هيچ منيتي در كار نبود. آنچه علامه كردند تكليف بود و بس. اين كه جنابعالي طرفداري قاليباف بوديد دليل نمي‌شود تحليل وارونه بفرماييد. اولا راي دكتر قاليباف ابدا بيشتر از دكتر جليلي نبود و نتايج نهايي نيز كاملا گوياي اين مطلب است. اگر هم دكتر قاليباف اندكي بيشتر راي آوردند، دقيقا به خاطر همين سخنان و تلاش‌هاي غلط امثال جنابعالي بود كه باعث شد بخشي از راي دكتر جليلي از ترس راي آوردن دكتر روحاني به سبد دكتر قاليباف ريخته شود؛ درست همان تلاش ان‌شاالله ناشي از تحليل غلط طرفداران آقاي قاليباف در دور قبل به كار بستند تا از ترس آقاي هاشمي، راي دكتر احمدي‌نژاد را به سبد آقاي قاليباف بريزند كه البته آن زمان هم بنده گول نخوردم و به دكتر احمدي‌نژاد راي دادم. بنده همان زمان هم كه شما دايم بر طبل ترس از دكتر روحاني مي‌كوبيديد تا آرا را به سبد دكتر قاليباف بكشيد خدمتتان گفتم كه اگر مردم دوست داشته باشند فردي چون دكتر روحاني رئيس جمهورشان شود، انتخاب خودشان است و اين دليل نمي‌شود به خاطر آن ما برويم به كسي كه قبولش نداريم راي دهيم. همان زمان هم عرض كردم كه حتي اگر يقين داشته باشم دكتر جليلي راي نخواهند آورد نيز باز بهايشان راي خواهم داد، حتي اگر فقط راي بنده در سبد ايشان باشد و بس، چرا كه يقين به خانه نشيني علي ﴿قصد مقايسه ابدا ندارم و صرفا براي ملموس‌تر شدن سخنم اين مثال را زدم﴾، دليلي بر بيعت با خليفه اول نمي‌شود. همين استدلال‌هاي شما بود كه صرفا ٧٢ نفر در لشكر امام حسين ﴿عليه‌اسلام﴾ باقي گذاشت!

زماني بايد بين بد و بدتر، بد را انتخاب كرد كه خوبي در كار نباشد. مثلا اگر دكتر قاليباف و دكتر روحاني به دور دوم مي‌رفتند، بنده بي‌شك به دكتر قاليباف راي مي‌د‌ادم. ولي وقتي خوب هست، ديگر انتخاب بين بد و بدتر به بهانه اين كه قطعا يكي از دو بد و بدتر راي خواهند آورد معنايي ندارد.

به هرحال، اكنون ديگر زمان انتخابات و تبليغات انتخاباتي گذشته است و معلوم هم نيست دكتر قاليباف در دور بعد كجا باشند. پس بي‌جهت علامه را با نگاه انتخابات بعدي و جمع نمودن راي براي دكتر قاليباف زير سوال نبريد كه بي‌شك دانش و علم ايشان برتري غرقابل وصفي بر جنابعالي دارد و از شما بر اين موضوع داناترند. اگر هم ايرادي باشد بر طرفداران دكتر قاليباف است كه با تخريب و شايعه‌سازي باعث شكسته شدن آراي دكتر جليلي شدند و نه حضرت علامه كه بر موضعي حق بودند و ايستادند.

اكنون زمان همدلي و دست در دست يكديگر دادن است تا بهترين دوران براي ايران اسلامي رقم بخورد. بي‌شك در انتخاب دكتر روحاني نيز خيري عظيم براي كشور نهفته بوده است كه تحليل روند انقلاب تاكنون براي بنده جاي هيچ شكي باقي نگذاشته است آنچه در ايران اسلامي رخ مي‌‌دهد، همه در راستاي تحقق اراده‌ي خداوند در تحقق عدالت مهدوي است و آن چه به نظر ما شر مي‌رسد، هميشه در بلند مدت خير بودن آن به اثبات رسيده است.

لطفا اين بحث را ديگر تمامش بفرماييد كه سودي كه ندارد هيچ، مضر هم هست.
سرو مجنون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
1
3
احسنت بولتن عزیز. اقدامی شجاعانه و خداپسندانه بود. صمیمانه براتون آرزوی موفقیت میکنم. امام خامنه ای درباره علامه مصباح فرمودند دشمن کسانی را که منطقشون مستحکمه مورد هجمه قرار میده. متاسفانه برخی خودی ها هم در زمین دشمن بازی میکنند... ایشان را مقام معظم رهبری مطهری زمان خوانده اند ولی از حیث مظلومیتشان به خاطر پایمردی در موضع گیری های خداپسندانه مانند شهید بهشتی نیز هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
0
3
احسنت . بر شما. نتایج مناظره رو هم اطلاع بدبد،البته در صورت وقوع !!!!!!!!!!!!!
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین