کد خبر: ۱۵۱۲۲۰
تعداد نظرات: ۹۵ نظر
تاریخ انتشار:
4سال قبل نیز مردم به خیابان‌ها آمدند، اما شادیشان به زهر تبدیل شد؛

جشن پیروزی انتخابات و دو رفتار متفاوت!

به راستی اگر اکنون نامزدهای بازنده اعلام کنند چون پیروز نشده‌اند پس تقلب شده است! و چون فرزند مشهدند مگر ممکن است پیروز نشده باشند! به آقایان چه حالی دست خواهد داد؟ اگر این‌ها نیز طرفدارانشان را به تجمع فرا بخوانند و هر روز آتش سوزی راه بیندازند؛ تهمت بزنند و دروغ بگویند.

گروه سیاسی ـ دکتر حسن رحیمی (روشن): شنبه شب 25 خرداد 92 پس اعلام پیروزی دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عده زیادی در شهرهای مختلف به خیابان‌ها ریختند و به جشن و شادمانی پرداختند. حتی در برخی از شهرها ستادهای آقای رو حانی اقدام به توزیع دامن و پیراهن و شال بارنگ بنفش، بین مراجعان کردند.

به گزارش بولتن نیوز، همه این‌ها فی نفسه هیچ اشکالی ندارد و آنها حق دارند از پیروزی نامزدشان شاد باشد و پای کوبی هم بکنند. اما خودِ این جریان در 4سال پیش با شادی مردم پس از حضور 40ملیونی -که بعید است تکرار شود- و با رای 24ملیونی فرد منتخب چه برخوردی کردند؟ 4سال قبل نیز مردم به خیابان‌ها آمدند تا پیروزی کاندیدای خود را جشن بگیریند، اما همه جا آتش بود و دود و هتاکی، فحاشی و پرکردن لنز دوربینهای بی بی سی و سی ان ان. آن روز به ناحق، شادی رأی آوردن کاندیدای مردم را به زهر تبدیل کردند و آن حماسه عظیم را انکار کردند.

در عرصه رقابت هم رقیبان ناجوانمردانه نه تنها تبریک نگفتند بلکه دروغ آشکاری ساختند که منتخب ملت آن‌ها خس و خاشاک نامیده است. در حالیکه نوار آن هنوز هم موجود است او پیروزی را از آن 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات دانسته بود.

آن‌ها کشته سازی کردند مجالس ختم دروغین گرفتند. کسی که با مادرش قهر کرده بود و چند روزی در منزل نبود را دزدیده شده و کشته شده و مثله شده نامیدند! و هم چنین کسی که در خارج از ایران اقامت داشت را کشته شده اعلام کردند و ... اما امروز رقبا به منتخب ملت تبریک گفتند. طرفداران آن‌ها نیز در شادی آنها شریک شدند.

آن روز حماسه مردم تقلب نامیده شد، در حالیکه از نظر سازو کار هیچ تفاوتی با حماسه 24 خرداد نداشت تنها تفاوت این بود که برخی اشخاص و اطرافیان آن‌ها زیر سوال رفتند که بعدها هم معلوم شد غیر واقع نبوده است و اکنون نیز تحت تعقیب قضایی‌اند. اما امروز همه، با طرف پیروز همراه شده‌اند و نه تنها فرصت شادی کردن را از آن‌ها نمی‌گیرند؛ بلکه همدل و همراهند.

به راستی اگر اکنون نامزدهای بازنده اعلام کنند چون پیروز نشده‌اند پس تقلب شده است! و چون فرزند مشهدند مگر ممکن است پیروز نشده باشند! به آقایان چه حالی دست خواهد داد؟ اگر این‌ها نیز طرفدارانشان را به تجمع فرا بخوانند و هر روز آتش سوزی راه بیندازند؛ تهمت بزنند و دروغ بگویند؛ ساختمان‌های عمومی را در محاصره بگیرند و شهد پیروزی را بر کام افراد تلخ کنند... اما هیهات هیهات که باور مندان به نظام اسلامی چنین کاری کنند. امید اینکه آنان که آنروز آن ظلم ماندگار را کردند به خصوص نخبگان قوم که امروز این انتخابات را سالم‌ترین می‌خوانند -که به حق هم هست- در خلوت خود لختی به ظلمی که بر مردم و نظام کرده‌اند بیاندیشند به خون‌هایی که به ناخق ریخته شد. فکر کنند و از خدا طلب مغفرت کنند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۹۰
فرشته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
32
49
سلام احسنت همه همین عقیده را داریم واقعا جناح مقابل شعور و درک بالای اجتماعی و اخلاق اسلامی را به نمایش گذاشت و نشان داد نظام و انقلاب ورهبری چقدر برای او اهمیت دارند و به مردم و نظر آنها چقدر احترام میگذارند برای کسانی که فتنه 88 را به وجود آوردند متاسفم مردم بیدار باشند
پاسخ ها
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
امروز کذاب بزرگ 88 شناخته شد ...

به امید محاکمه عامل خونهای 88 ...

http://www.eilia13.ir/tarlog/img//2009/09/mirhossein_02.jpg
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
این روزها با عکس نوشت ها بهتر میشه حرف زد

http://media.afsaran.ir/siWeO6_535.jpg
انجل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
سوالی که مطرح میشه اینه که بعد از سی و اندی سال بعد انقلاب و برگزاری این همه انتخابات (بیش تر از 30 تا) چرا فقط سال 88 بهش اعتراض شد؟ چرا تو کل کشور بهش اعتراض شد؟ چرا این اعتراض دوسال طول کشید؟ چرا میخواین قصاص کنین؟ چرا مدام تکرار می کنین که قصاص قصاص؟ هدف چیه؟
بولتن مرد باش حذف نکن
آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
نمی دونم چرا بلافاصله یاد اول انقلاب و میتینگ های چپی ها و مثلا مجاهدین خلقی ها و دست زدن در بالای سرشان افتادم !؟ خدا به خیر کند
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب آنجل برای اینکه این تصور پیش نیاد که شما از بیماری توهم رنج می برید خوشحال میشیم برای تقلب 88 یک سند به اندازه ی یک برگه ی یادداشت کوچیک ارائه کنید . متشکرم
نادرخان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
15
41
من به دکتر جلیلی رای دادم ولی ازینکه ملت بخاطر انتخاب دکتر روحانی خوشحال اند راضی و خرسندم.
شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
25
27
خدا ریشه ظلمی که اینها سال88به مردم ایران کردندرابکند/ من بهنوبه خودم به عنوان یک بنده خدا ویک ایرانی ازسرظلمی که هاشمی/خاتمی/موسوی وکروبی به این ملت در سال88 کردند نمیگذرم ودرقیامت جلوی انها رانیگیرم
پاسخ ها
شناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جلوی آن ها را چی؟
ما هم جلوی ظالم می ایستیم
البته اول ظالم و مظلوم رو شناسایی می کنیم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
17
44
ما حزب اللهی ها مثه روشنفکرا نیستیم که دموکراسی رو به شرط چاقو بخوایم !

بد و خوبشو قبول می کنیم
درضمن تقلب هم فقط برا اوناست در غیر این صورت نه بی بی سی پوشش می ده نه صدای امریکا

عقلمون هم دسته خودمونه نه دسته صدای امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
لین دو رفتار ادم را بیاد داستان اندو مادر مدعی کودک می اندازد که دست اخر مادر برای صدمه ندیدن فرزندش از فرزند دلبندش گذشت ولی حق با او یار یود حالا ا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
45
37
بولتن خیلی ناراحتی جلیلی رئیس جمهور نشد
پاسخ ها
نیلوفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
شما چرا حالت بد میشه یادت میارن 4 سال پیش چه کار کردین؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
12
28
چرا كسي مقداري ازاين تحريمها را حاصل آن فتنه واميد دشمن به به براندازي بعدازرفتار سران فتنه نمي داند!!
پاسخ ها
ناشناسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
تحریم حاصل بی تدبیری است به چیزهای دیگر ربط ندهید
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ناشناس راست میگی . تحریم دارو نتیجه خریت و بی تدبیری بعضی از آقازاده هاست .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
4
15
حتاکی اینطور نوشته میشود هتاکی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
3
10
بولتن این نشان دهنده اینه که در هر جا حق و حقیقت با مردم است.
313
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
14
29
آقای روحانی تو رو به اون لباس پیغمبر که به تن کردی قسمت میدیم که به سخنان رهبری گوش بدی
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
9
9
بولتن عزیز:
برخی مسائل لغلغهء دهان مخالفان این انتخاب شده است که یکی از اینها محتوای همین مقاله است. روی سخن شما دقیقا با کیست؟ هواداران جناح مخالفتان؟ در انتخابات گذشته چند میلیون نفر به نامزد حزب مخالف شما رای دادند؟ آیا همهء آنها به خیابانها ریختند و ادعای تقلب کردند؟ چرا دست تعمیم جزء به کل برنمیدارید؟
ابعاد فتنهء 88 برای شما کلّا شناخته شده است؟ اگر هست خلاصه میکنم برای بنده بفرمایید چرا اصلاح طلبی با توجه به مستنداتی که ظاهر امر به حق نشان میدهد حذف نشده و حتی کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان هم داشت؟

و اما آیا فقط به خیابانها ریختن و سطل زباله آتش زدن مصداق مقایسه است؟ شمشیر را از رو بستن و خط و نشان کشیدن برای 4 سال بعد و جلوهء راه باطل رفتن به نیمی از رای دهندگان و مظلوم نمایی کسانی که انتخابشان شخص دیگری بود و عذرهای بدتر از گناه آوردن و تحلیل های آبکی برای نپذیرفتن اشتباهات اظهر من الشمس و تلاش مستمر برای انداختن توپ به زمین حریف و.... و در نهایت منت گذاشتن و فخر فروختن برای تمکین به آرا و قانون چه معنایی دارد؟ هر چند شخص بنده از آنجایی که در هر اجتماعی از کوچک گرفته تا بزرگ ، نخاله و افراطی و خاله خرسه وجود دارد این رفتارهای ناشی از جهل به امور جاری و تکبر را به کل اصولگرایان تعمیم نمیدهم و روی سخنم با برخی از آنهاست که گویی ارث پدرشان را از این نظام و ملت طلب دارند.
پاسخ ها
علی*
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
لغلغه درست نیست لقلقه باید نوشت لطفا تصحیح بفرمائید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
شما خیلی سعی میکنی خودتو بی طرف نشون بدی اما نمیتونی .

شما همچنان یکی به نعل بکوب یکی به میخ .
نجار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
چکش عزیز:
کسی فکر نمی کنه که همه اصلاح طلب ها آشوب کردند ولی چند درصد از اونها کارهای هم حزبی هاشونو تکذیب کردن؟ مخالفت کردن؟
از سرانتون بگذریم که محکوم هم نکردند!

راستی دقت کنید ، تو متن شما هم از محکوم کردن ونفی کردن کارهای هم حزبی هاتون خبری نیست!!!!

حالا شما توپ رو تو زمین حریف میندازین یا بولتن؟

واقعاً شما بودی تمکین به رای رو افتخار نمی دونستید؟
حواستون هست با کارهای هم حزبی هاتون تو 4 سال قبل آدم کشته شد؟ اعتبار نظام زیر سوال رفت؟ فشارها و تحریم ها بیشتر شد؟ این مسائل از نظر شما لغلغهء دهانه؟!!

اونوقت شما حتی تحمل قیاس این دو رفتار متفاوت رو هم ندارید؟
مبارز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
با آقای نجار کاملا موافقم!!!!
ببین آقای چکش...با این حرفها نمیتونی گناه اون گروه رو بشوری...یه کار بسیار اشتباه و غلطی کردند باید جوابگو باشند...باید سران فتنه محاکمه بشن...ما نمیذاریم خون اون بسیجی ها پایمال بشه...این همه کشور رو در موضع ضعف قرار دادید...مردم تحت فشار قرار گرفتن...چرا؟ چون شماها کل نظام رو زیر سوال بردین! نظامی که همین الان دارین کاندیداتون باهاش برنده انتخابات شده...همون انتخاباتی که ادعای کذب میکردین که تقلب شده!!!!

حالا هم اینو بدونین آقای روحانی نه تنها رییس جمهور 18 میلیون، بلکه رییس جمهور همه ی ملت و گروهها و حزب هاست(همونطور که خوئشون هم گفتن) بنابر این ما هم مطالبات خودمون رو میخوایم...ما پا پس نمیکشیم...ما ایستادیم بر سر آرمانهامون...ما ایستادیم بر سر خونهای به ناحق ریخته شده(حتی خون بعضی از اونهایی که کشتند و به اسم خودشون شهید جنبش نامیدند...)!!! ما نمیذاریم کسانی که انقدر به کشور و نظام ظلم کردند از محاکمه فرار کنند!!!

بذار من بهت بگم واقعیت چی بود!!! هر وقت به این سوالها جواب دادید واقعیت مشخص میشه!
از میرحسین سئوال می‌کنم:1- چرا بعد از اعلام نتایج و اعتراض به نتیجه انتخابات، دعوت صدا و سیما برای انجام مصاحبه یا مناظره را قبول نکردید؟2- روز جمعه 22 خرداد ساعت 9 شب و در حالی که هنوز رای گیری جریان داشت و شمارش آرا شروع نشده بود از کجا به نتیجه انتخابات اطمینان پیدا کردید که خود را پیروز انتخابات معرفی کردید؟3- چرا به دعوت شورای نگهبان برای بررسی اعتراضات جواب رد داده و نماینده‌ای برای نظارت بر باز شماری صندوق‌ها معرفی نکردید؟4- چرا پس از اینکه برای اثبات تقلب نتوانستید مدرکی ارائه دهید، ابراز پشیمانی نکردید؟5- نظرتان درباره حمایت اوباما، نتانیاهو، مسعود رجوی، رضا پهلوی و سران کفر و نفاق از شما چیست و چه کار کرده‌اید که این همه مورد علاقه فراری‌ها و منافقان قرار دارید؟6- وقتی دروغ شما درباره سعیده پورآقایی، ترانه موسوی و احمد کارگر نجاتی و دیگر نمایش‌های مضحکتان برای کشته سازی و مظلوم نمایی لو رفت چه حسی داشتید؟7- نظرتان درباره اظهار نظرهای خلاف اسلام همسرتان درباره حقوق زنان چیست و آیا هنوز معتقدید او روشنفکرترین زن ایرانی است؟8- وقتی در 9 دی که میلیون‌ها نفر با لباس عزاداری برای امام حسین شما را یزیدی و منافق ‌نامیدند چه حسی داشتید؟9- چرا چند وقت است سکوت کرده‌اید و دیگر حرف‌های تحریک کننده سال گذشته را نمی‌زنید. آیا پشیمان شده‌اید یا واقع نگر؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب علی* :

درست میفرمایید. متاسفانه اخیرا برای یاد آوری املای صحیح کلمات باید بیشتر فکر کنم.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب ناشناس 00:23:

اگر اسمش اینی هست که میفرمایید صد البته که همچنان این کار را خواهم کرد! افراد جناح (پرست) یا اینوری اند یا آنوری. گاف که میدهند توجیه میکنند و اشتباهات طرف را در بوق و کرنا. کاری هم به مسخره شدنشان در انظار ندارند چرا؟ چون شخصیت و ایمان و شرفشان جناحشان است! به الله پناه میبرم از روزی که این بلا به سرم بیاید همان اتهام به یکی به نعل و یکی به میخ کوبیدن بهتر است .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب نجار :

روی سخن من با گروه مشخصی بود حال که ظاهرا شما هم از همان عده هستید :

1. اصلاح طلب ها هم چیزی از اصول گرا ها کم ندارند! من بارها و بارها درهمین سایت برائت خودم را از حزب های حاضر اعلام کرده ام چون در هر دو حزب تند رو و افراطی وجود دارد و سران هیچ کدام عرضهء دور کردن آنها از وجهه شان و بستن دهانشان را ندارند چرا؟ چون به هر حال اینها خط نوک حمله شان هستند! پس این ضمیر مخاطب را از پایان افعالتان بردارید لطفا.

2. ایکاش کلمات را به دقت بخوانیم و لختی بیندیشیم که ببینم از چی حرف زده؟ بعد حتی اگر خواستیم اغراق و اغماض کنیم روی مورد بحث انجام بدهیم . کامنت من واضح بود . محکوم کردن نخاله ها و افراطی ها و خاله خرسه های هر دو طرف و تعمیم ندادن آنها به عموم هوادارانشان. اصلاح طلبانی را میشناسم که در دوران فتنهء 88 اشک میریختند و اصولگرایانی را میشناسم که الان اشک میریزند چون با پرستش و نوکری حزب مخالف بوده و هستند. زمان میبرد تا این طیف نیک باطن به کلّی از تمایلاتشان ببرّند و بازیچهء قدرت طلبی افراد نشوند انشاءالله .

3. پاراگراف آخر کامنت بنده را بخوانید و لطفا به سوال سطر اول آن جواب بدهید. تمکین نکردن همیشه یک نوع نیست!



4.هر چند عرض کردم که رفتار (برخی ) اصولگرایان از نظر من نوع دیگری از عدم تمکین است لیکن صرفا در پاسخ سوال شما : خیر بنده تمکین (اگر باشد)را افتخار نمیدانم همانطور که وقتی خبر تمکین به رای شورای نگهبان از سوی آقای هاشمی اعلام شد، عده ای شروع به به به و چه چه و اغراق کردند همانجا و در همین سایت هم نظر دادم که این منت گذاشتن ندارد و وظیفه شان را انجام داده اند.


5. سوالات آقای مبارز جواب ندارد چون اصلا به بنده ربطی ندارد. جریانات سال 88 را همیشه محکوم کرده ام ولی همیشه این چند سوال (در نظر اول) در ذهنم بوده که هیچ کس پاسخ آنها را نه داده و نه میدهد! تا وقتی این سوالات بی جوابند، قاطعیّت در هر نوع نتیجه گیری ای کار من نیست شما خود دانید.

6. امیدوارم یک بار دیگر نظرات بنده و پاسخ خودتان را با دقت بیشتری مرور کنید تا اگر قصد پاسخ گویی داشتید ، اطالهء کلام نشود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
چکش :

همون کلمه ( همچنان ) کافی بود !!
نجار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
چکش گرامی :

اول باید بگم من هیچ ارثی از این نظام وملت طلب ندارم تازه اگه بدهکار نباشم!

1. من فکر می کنم اصلاح طلب ها نشون دادند که چند پله از اصولگرایان عقب ترند. عملگرد سران اصلاح طلب و اصولگرا رو در زمان باخت داریم می بینیم !
شما که یک فرد خاص و مشخصی نیستید که من اعلام برائت شما رو در خاطر داشته باشم ولی خوبه بدونید به قول ناشناس: " خیلی سعی میکنی خودتو بی طرف نشون بدی اما نمیتونی " کاملاً گرایشات اصلاح طلبانه تون توی نوشته هاتون پیداست و انکار ناپذیره! (به هرصورت عقیده شما کاملاً محترمه)
چرا حس کردین استفاده از افعال مخاطب به این معنا بود که شما هم جزء افراطیون هستید؟ سوالات من از شما برای اینه که مطرح کردن وقایع 4 سال پیش رو بی دلیل دونستید!

2- من چند بار کامنت شما رو خوندم. تو کامنت شما محکوم کردن نخاله ها و افراطی ها و خاله خرسه های هر دو طرف !!!!! انجام شده ؟

جمله اتون رو دوباره اینجا میذارم تا قضاوت کنید:
" هر چند شخص بنده از آنجایی که در هر اجتماعی از کوچک گرفته تا بزرگ ، نخاله و افراطی و خاله خرسه وجود دارد این رفتارهای ناشی از جهل به امور جاری و تکبر را به کل اصولگرایان !!!!!! (کجا نوشتید دوطرف؟) تعمیم نمیدهم"
درضمن کامنت شما به منظور محکوم کردن نخاله ها و.... نبود . در کل میخواستید بگید چرا این مقاله مسایل 4 سال پیش رو به همه هواداران جناح مخالف نسبت داده که اصلاً این مقاله این کار رونکرده. فقط رفتار غلط 4 سال پیش رو با الان قیاس کرده.

3- به سوال پاراگراف آخر شما تو کامنت قبلی، با پرسش هام در پاراگراف آخر جواب دادم .

4- تمکین کردن افتخار کردن نداره مگر در شرایطی که این وظیفه جلوی چشم همه لگد مال بشه. مثل 4 سال پیش! اونوقت نباید این انجام وظیفه رو یادآوری کنیم؟
بگیم هیچی نشده و چه رفتار عادی و طبیعی رخ داده؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب نجار:

1.روی سخن من با کسانی بود که (برای بار سوم تکرار نمیکنم !) نه کل اصولگرایان(برای بار دوم!) و شما به خود گرفتید و جواب دادید یعنی خود را مخاطب حس کردید (من خود به خود این را تشخیص ندادم!)

2. شما با خواندن نظر من بنده را اصلاح طلب (حکم) کردید چرا؟ چون به اصلاح طلبان بد و بیراه نگفتم ولی اگر وسط نظرم چند تایی اضافه میکردم بی شک الان کسی به بنده نمیگفت یکی به نعل میزنم و یکی به میخ چون قانون شده که هر اصولگرا یا اصلاح طلبی باید در نظراتش حتی راجع به آب و هوا ، پای جناح مقابل را وسط بکشد و بسته به حال و حوصله اش حمله کند. و چون من چنین نمیکنم از روز اولی که به این سایت می آیم نظر دوستان همین است و الان هم که (همچنان!!!) ادامه دارد. البته بنده شکایت زیادی هم ندارم !

3. مطرح کردن فتنهء 4 سال پیش مطلقا بی مورد نیست . اما زمانی منطقی و به جا به نظر می آید که مطرح کنندگان فقط ذرّه ای صلی الله باشند! غیر از این ، مصداق مقایسهء من با سطل آشغال آتش زنندگان هستند.اگر مقایسهء من غلط است بفرمایید پس این اعمال چه معنایی دارد ؟ (سوال برای بار سوم) من نتیجه گرفتم که این اشخاص فکر میکنند که تمکین میکنند و تازه برای این تخیلشان منت هم میگذارند. تمکین کنندگان واقعی را به جشم دیده ام. صلواتی فرستاده اند و الحمدلله ای گفته اند و ابراز کرده اند که رایشان و نظرشان شخص دیگری بوده و در پایان هم گفته اند ولی ما به قانون و آرا تمکین داریم. آنهایی که ملت رای دهنده به آقای روحانی را شکم پرست و بی شعور و شخص ایشان را مثال یزید و نوکر فلان و بهمان و خودشان را مثال 72 تن یار امام حسین علیه السلام و با بصیرت و ... میخوانند باز هم عرض میکنم همان نخاله هایی هستند که از نظام و مملکت طلب دارند و تظاهر به تمکینشان هم برای خالی نبودن عریضهء آب را گل کردنشان است.

4. هر چه خواندم پاسخ سوالاتم در سوالات شما نبود که نبود. تازه این سوالات پرسش بنده را دو چندان بغرنج تر کرد. چون من هم همین سوالات را داشته و دارم والان یک کلام میپرسم این افراد در این مملکت چه میکنند؟ یک نفر پاسخ بنده را بدهد نه اینکه از سوال من پرسشنامه دربیاورد. واگر جواب صلاح نیست پس همگی با هم سکوت کنیم !

5. من نوشته ام ( چند شخص بنده از آنجایی که در هر اجتماعی از کوچک گرفته تا بزرگ ، نخاله و افراطی و خاله خرسه وجود دارد این رفتارهای ناشی از جهل به امور جاری و تکبر را به کل اصولگرایان تعمیم نمیدهم. (ننوشته ام دو طرف چون مورد بحث چند سطر بالاتر است: آنهایی که شمشیر را از رو میبندند و .....) (باور نمیکنم که در حال تکرار دوباره و بعضا 3 بارهء کل کامنتم هستم ) پس ضمیر مرجع مشخص است. اما در مورد اصلاح طلبان هم لازم ندیدم به نام اشاره کنم چون مرقوم کرده ام که (در هر اجتماعی) اما برای جلوگیری از بسط بیمورد ریز نکته ها علاوه میکنم که نخاله های اصلاح طلب ها همانهایی بودند که سطل رباله آتش زدند و ... و فتنهء 88 را به وجود آوردند و نخاله های اصولگر ها هم همینهایی هستند که .... (دوباره نمیشمارم اگر اجازه بدهید.) آنها از قانون تمکین نکردند و اینها هم اصرار دارند که تمکین میکنند چون سطل زباله آتش نزده اند! و در نظر من هیچ کدام تمکین نکرده اند.

6. کامنت من محکوم کردن نخاله ها بود.نخاله هایی که این مقاله را میخوانند و مثل کودکی که تف کردن را تازه یاد گرفته است، به جا و بی جا ، با ربط و بیربط تف میکنند و تف میکنند.

7. امیدوارم برای بار چهارم مجبور به تکرار نظراتم نشوم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
چکش :

اگر به اصلاح طلبان هم فحش میدادید چیزی تغییر نمی کرد چون منافق همچنان منافق است و (همچنان) به نعل وبه میخ میکوبد ؛ ما که امروز به شما نرسیدیم ، دیدیم چطور همه از رفتار دو گونه شما شکایت داشته و دارند ولی متاسفانه شما به این روند ( همچنان ) ادامه میدهید و با پیچاندن واژه ها سعی در گمراه کردن کاربران دارید و مرتبا " با تمسخر و زیر سوال بردن بصیرشان ( البته به نظر می رسد این موضوع شما را می ترساند ) آنها را تحقیر کنید و خود را آرام .

انتخابات در یک کشوری آزاد مسئله ای نیست که بشود به راحتی از کنار آن گذشت ، بله منت میگذاریم که تمکین کرده ایم ؛ مانند شما و آنهایی که امروز برایشان سینه چاک میکنید عقده آتش زدن سطل زباله نداریم ، عقده ایجاد اغتشاش نداریم ، اگر تمکین نکرده بودیم همانطور که طرفداران ولایی را کشتند و زیر تلی از خاک غریبانه دفن کردند ، می کشتیم و دفن میکردیم اما با کمال افتخار و با منت فراوان اعمال سخیف اصلاح طلبان و روشنفکران را انجام ندادیم پس سعی نکنید وانمود کنید هیچ اتفاقی نیفتاده !! که افتاده اما کو چشم بینایی که ( بخواهد ) ببیند . فراموش نکنید در کنار عمل به قانون ، منت ما همیشه بر سرشان است فقط تصدق سر رهبر عزیزمان . پس شما و دوستانتان همیشه به ما بدهکارید .

آنهایی که شما ، گستاخانه و بی ادبانه ، نخاله و افراطی و خاله خرسه می نامیدشان برای دوام انقلاب از جان و مالشان مایه گذاشتند ، برچسب ها خوردند ، شماتت شدند ، چرا حق گلایه ندارند ؟ حق ندارند معترض بشوند که چرا 4 سال قبل شادی شان به زهر بدل شد ؟

بیئید با خود صادق باشید ، این نخاله ها که ازشان یاد کردید شما رو می سوزانند چون هرگز نتوانستید با نقابی که بر چهره زدید در آنها نفوذ کنید . چون ازبدو ورودتان شما را خوب شناختند ، شما رو میسوزانند چون حتی یکبار هم شما رو مخاطب قرارندادند و نمیدهند . این است که دل شما را به درد آورده است .

حال شما هر چه قدر که دوست دارید تف کنید و تف کنید و تف کنید .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب ناشناس:
ظاهرا شما از یک چیزی در حال جلز و ولز هستید که نظرات را نخوانده رسما میپرید وسط بحث!
در ضمن متاسفانه ث بار خواندم ولی کلا از چیزهایی که فرمودید چیزی سر در نیاوردم چون بیشتر شبیه حرفهای ............ بود .
والسلام.

جناب نجار:
امیدوارم بحث فی مابین به نتیجهء مطلوبی رسیده باشد. اگر هم نه که من همیشه منتظرم که جنابعالی بنده را قانع بفرمایید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
چکش :

اتفاقا " برعکسِ ، این شمایید که در حال جلزو ولز هستید وگرنه به زمین و زمان دشنام نمی دادید . کافی ست نظراتتان را یکبار دیگر بخوانید فقط یکبار نه ث بار !!
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
قصد بحث با شما را ندارم چون مشخص است که خود را به آن راه زده اید تا فقط بتوانید حرفهایتان را بزنید وگرنه در همین صفحه در حد توانم منظورم را بسط داده ام. اما اینها به کنار ... چقدر ادبیاتتان برایم آشناست! حالا میفهمم که در مورد جلز وولز اشتباه نکرده ام ! اشکالی ندارد... خوب میشود به امید الله (لبخند)
برای اینکه بیشتر از این وفتتان گرفته نشود عرض کنم که تلاش برای تغییر نظر شخص شما راجع به کامنتم و خودم آخرین چیزیست که در این جهان برایم اهمیت دارد)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
چکش :
در این فضا هر فردی آزاد و مختار است هر نظری که می خواهد ارائه کند و با دیگران بحث کند ، حال اگر نظری که ارائه می شود باب میل شما نیست دلیل نمی شود عناوینی را به آنها بچسبانید یا باعث سکوتشان بشوید ( البته شما فاقد این توانایی هستید ) پس خودتان را خسته نکنید ، به نظر می رسد شادی شما در ناراحت کردن دیگران است که امیدوارم به مدد الهی بهبود یابید ! و اگر خودخواهی مانع فکر کردن شما نمی شود به این فکر کنید که نظر دیگران هر چند که مغایر با نظر شماست اما قابل احترام است .

بحمدالله مدیر تایید نظرات بسیارفرد فهمیمی ست که به موافقین و مخالفین اجازه و امکان بیان دیدگاه خود را می دهد و اگر نظری نامناسب باشد قطعا" تایید نمی کند پس اجازه بدهید هر کسی هر آنچه که در دل و ذهنش می گذرد عنوان کند ، به زور که نمیتوانید جلوی دهان کاربران را بگیرید ! می توانید ؟

واما برایم جالب ست بدانم ، حقیر که همواره با نام ناشناس نظرات ناقابلم را می گذارم بین جماعت ناشناس ها چگونه ادبیاتم برایتان آشناست ؟ خوشحال می شوم بفرمایید بنده کدام ناشناس هستم ؟
حميد115
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
7
10
البته اينهايي كه شادي ميكردند ديشب فتنه گران نبودند . تعداد معدودي كه فتنه اي ومنافق بودند تا شروع ميكردند به شعار ضدانقلابي فوري با برخورد مردم مواجه ميشدند وخفه شان ميكردند
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
11
15
شرافت وادب حزب الهي ها را با عده اي منافق وآشوب طلب نمي توان قياس كرد . اين را همگان ميدانند
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
16
17
الان نوبت محاكمه سران فتنه است كه چگونه بدروغ ادعاي تقلب كردند ومردم را به كشتن دادند . حصر كافي است محاكمه وقصاص بايد شوند . البته حصر كه نبود براساس فيلم وعكس هاي منتشر شده دائم پيك نيك ميرفتند وتفريح!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
4
13
اين نشان ميدهد كه ما پاي نظام و رهبري ايستاده ايم وحتي اگر كانديداي مورد نظرمان رأي نياورد خون شهدا رازيرپا نميگذاريم براي آرامش اين كشور بهاي سنگيني پرداخت شده كه ما همواره حافظ آن هستيم
علیپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
5
13
شمااگه خوابی بهتره که بیدار بشی اما اگه خودتو زدی به خواب به کارت ادامه بده ولی لطفا مردم را گوش بلند فرض نکن!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
10
15
اصولگرايان واقعي هميشه اخلاق مدار بودند و خروجي اصلاح طلبان معمولا از آن ور آب سر درآوردند.
پاسخ ها
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
البته از این ور آب هم سر در می آورند .

http://upload7.ir/images/20427107778584017988.jpg
احمد ا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
13
17
سران ملعون فتنه باید محاکمه شوند.
titi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
12
18
ما که ازشون نمیگذریم
4 سال پیش خوشیمون رو زهر مار کردن
هرجا بچه مذهبی و خانوم های چادری میدیدن به باد کتک و فحش و ناسزا میگرفتن مسجد ها رو آتش زدن همون هایی که با پارچه های سبز که نشانه اهل بیت پاک پیامبر بود جلو آومدن و سرانجام روز عاشورا با همون پارچه های سبز سر امام حسین رودوباره بریدن و پرچمش رو اتش زدن بچه های مردم رو به کشتن دادن انداختن گردن حکومت ادعای تقلب کردن آبروی ایران و وجهه ایران رو در جهان خراب کردن همه اینها فقط بخاطر اینکه چرا نامزد ما رای نیاورده مثل بچه های کوچک لج کردن
انشاءالله همیشه خوش باشید ولی یادتون باشید چشم دیدن خوشی مارو نداشتید امیدوارم در اخرت جوابی داشته باشید به خدا بدید بخاطر تهمت و دروغ و جوون هایی که به کشتن دادید
ما این چهار سال نظاره گریم و بالاخره یه روزی پشیمونی شما رو هم میبینیم ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
2
16
خداوند تمام خائنين به نظام ، ملت و اسلام را نابود وريشه كن بفرماييد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
7
12
اگر نخبگان قوم که سردمدار فتنه 88 بودند در اعمال 4 سال پیش خود لختی درنگ نکردند باید چکار کرد ؟ باید نشست تا ببینیم ذوق تفکرشان گل میکند یا نه ؟ یا باید آستینی بالا زد و آنها را به تفکر وادار نمود ؟!!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
4
17
... و ناگهان انتخابات آزاد شد!!!!
امیررضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
15
11
به نظر من تقلب شده چون آقای روحانی تو مشهد اول شدن ... سوال من اینه که مگه مردم مشهد همشهری خودشونو ول می کنن به کس دیگه رای میدن ؟؟!!!! این اصلا قابل هضم نیست !! آقای جلیلی بار ها اعلام کرده که هم خودش مشهدیه هم داماد مشهدیاست!!! یعنی چطور ممکنه؟؟!!!
where is my vote
پاسخ ها
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اینکه استدلاله زهرا رهنورده !!!
از رو دستش تقلب کردی !!!!
تو رو خدا مارو نخندون
خخخخ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
9
17
خدااقای هاشمی روهدایت کنه که 4سال پیش که نامزدموردعلاقه اش شکست خورد گفت تقلب شده،امروزهم تاقبل ازانتخابات خانمش می گفت تقلب میشودوحالا که نامزدشان پیروزشده می گوید سالم ترین انتخابات بوده !یعنی 4سال دیگه اگه اقای هاشمی بازشکست خورد می گویددوباره تقلب شده ؟؟!!!
فرشته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
5
14
فتنه و فتنه گر با هر لباس و هموقعیتی هیچ گاه از خافظه مردم ایران پاک نخواهد شد. ننگ و ذلت باد بر کسانی که آبروی ایران را هزینه منافع پلیدشان ساختند.
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
6
14
واقعا اگه قرار بود تقلب بشه ، هر طور که نگاه کنیم امسال باید تقلب می شد.چون تقریبا تمام رقبای شکست خورده ی آقای روحانی نظر بسیار نزدیکتری به دولت فعلی و به ولایت فقیه داشتند.
فقط میتونم بگم : ننگ بر منافقین دروغگو که لکه ی ننگ سال 88 رو بر تاریخ کشور عزیزمون باقی گذاشتن...
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
3
9
حرف دل من رو زدی
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
9
15
ماخواستارمحاکمه سران فتنه هستیم .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
باش تا محاکمه بشن
سهیلاسادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
4
نظر من کو ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
8
13
نجابت اصول گرایان در تاریخ ثبت خواهد شد روز حسابی هم هست
مبارز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
8
8
آخ بولتن قربون دهنت بگو دیگه یگو...بذار بسوزن!!!!

اینها همونها هستن دیگه...

آره ما هم خوشحالیم که شماهم زیر سایه ولایت طعم پیروزی رو چشیدید!!!

حالا خوبه ما هم بریزیم تو خیابون ها و بگیم تقلب شده؟ خوبه؟ کشته سازی بکنیم؟ همه میدونن و دیدن که احمدی نژاد خس و خاشاک فقط ضد انقلاب های داخلی رو گفت نه همه 40 میلیون رو...ولی هی تکرار میکنن حرفشون را تا تاریخ تحریف بشه!!! که نمیشه!!!

ما از رسانه ها انتظار داریم پاسخ آقای روحانی و تعیین موضعشون رو نسبت به اون مسائل بخواهند!!!!

شما ها چرا به روحانی رای دادین؟ نظرتون رو بگین:
http://mobarez-88.blogfa.com/page/election
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
3
7
می دانید برای چی؟ داستان حضرت علی و دو زن که در مورد یک نوزاد با هم دعوا کرده بودند است. علی ع شمشیر کشید که نوزاد را بین آن دو نصف کند ولی مادر واقعی از حق خود گذشت. جمهوری اسلامی برای مذهبی ها همانند همان آن نوزاد است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
2
7
می دانید برای چی؟ داستان حضرت علی و دو زن که در مورد یک نوزاد با هم دعوا کرده بودند است. علی ع شمشیر کشید که نوزاد را بین آن دو نصف کند ولی مادر واقعی از حق خود گذشت. جمهوری اسلامی برای مذهبی ها همانند همان آن نوزاد است.
nasrin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
5
6
جانا سخن از زبان ما می گویی .طی سی چند سال انقلاب کم نداشتم حماسه حضور اما اقای روحانی وهوادارانشان طوری رفتار میکنند که انگار اولین حضور حماسی مردم بوده ان هم به یومن وجود ایشان !اما باید بدانند که این رفتار دوگانه شان در تاریخ ثبت شده است باشدکه در پیشگاه عدل الهی پاسخگو باشند.
پاسخ ها
شناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای روحانی رئیس جمهور همه مردم ایران است
الان رقابتی در کار نیست پس لطفا دست بردارید از لجبازی. آقای روحانی هم نگفتن حماسه مال من است... برای خودتون سوژه درست نکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
8
8
سال 88 ایران دیکتاتوری بود و سال 92 ایران دمکرات ترین کشور!!!!
اینجاست که حب قدرت و دیکتاتوری مشخص میشه!
خدا لعنت کنه خاندان ساندیچ خور بی...که برای هیچ و پوچ جوانهای مردم را به کشتن دادن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
6
15
حرف حساب جواب نداره
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
5
5
اولین کنفرانس خبری رئیس جمهور و دو رفتار متفاوت ! ! ! !
iran
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
5
6
واي به حال آنان . از خداي منان مي خواهم كه در اين دنيا و در قيامت عذاب آنان بيافزايد
جعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
25
28
شما يه سري به سايت فرارو بزنيد، اين جماعت به شوراي شهر منتخب هم ايراد ميگيرند(چون اكثرا اصولگرا هستند)
يكي نيست به اين آدمها بگويد: همانهايي كه به روحاني راي دادند و در اين انتخابات بودند به اين شورا هم راي دادند! چطور آنجا آگاه و فهيم هستند ولي اينجا غير متخصص و امل!!
بازار ارز سير سعودي داشت ديروز، ميگويند عوامل دولت باعث اين امر بودند!! چطور تا ديروز مي گفتيد از بي عرضگي دولت است ولي اكنون!!
اين جماعت لجوج و كينه توز هستند و به هيچ اصلي پايبند نيستند متاسفانه!
پاسخ ها
ناشناس
| MAURITIUS |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
عزیزم اول املای "صعود" رو یاد بگیر بعد بیا با هم گپ بزنیم ;)
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
38
52
واقعا که بی‌ چشم و رو هستید. خودتون که بهتر میدونید واقعیت ۸۸ چی‌ بود. اگر به اون دنیا اعتقاد داشته باشید (که ندارید) خون‌های به ناحق ریخته گردنتان را خواهد گرفت.
پاسخ ها
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آره کلا هر چی شماها می گید درسته!!
88 تقلب شد
92 تقلب نشد
بی چاره شما که اینقدر مظلومید
مبارز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بذار من بهت بگم واقعیت چی بود!!! هر وقت به این سوالها جواب دادید واقعیت مشخص میشه!
از میرحسین سئوال می‌کنم:1- چرا بعد از اعلام نتایج و اعتراض به نتیجه انتخابات، دعوت صدا و سیما برای انجام مصاحبه یا مناظره را قبول نکردید؟2- روز جمعه 22 خرداد ساعت 9 شب و در حالی که هنوز رای گیری جریان داشت و شمارش آرا شروع نشده بود از کجا به نتیجه انتخابات اطمینان پیدا کردید که خود را پیروز انتخابات معرفی کردید؟3- چرا به دعوت شورای نگهبان برای بررسی اعتراضات جواب رد داده و نماینده‌ای برای نظارت بر باز شماری صندوق‌ها معرفی نکردید؟4- چرا پس از اینکه برای اثبات تقلب نتوانستید مدرکی ارائه دهید، ابراز پشیمانی نکردید؟5- نظرتان درباره حمایت اوباما، نتانیاهو، مسعود رجوی، رضا پهلوی و سران کفر و نفاق از شما چیست و چه کار کرده‌اید که این همه مورد علاقه فراری‌ها و منافقان قرار دارید؟6- وقتی دروغ شما درباره سعیده پورآقایی، ترانه موسوی و احمد کارگر نجاتی و دیگر نمایش‌های مضحکتان برای کشته سازی و مظلوم نمایی لو رفت چه حسی داشتید؟7- نظرتان درباره اظهار نظرهای خلاف اسلام همسرتان درباره حقوق زنان چیست و آیا هنوز معتقدید او روشنفکرترین زن ایرانی است؟8- وقتی در 9 دی که میلیون‌ها نفر با لباس عزاداری برای امام حسین شما را یزیدی و منافق ‌نامیدند چه حسی داشتید؟9- چرا چند وقت است سکوت کرده‌اید و دیگر حرف‌های تحریک کننده سال گذشته را نمی‌زنید. آیا پشیمان شده‌اید یا واقع نگر؟
مونا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بله میدانیم
فتنه گران طاقت پذیرفتن آرا 25 میلیونی مردم را نداشتند
حالا از ما یاد بگیرید که به جای فتنه تبریک میگوییم
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بی چشم رو شما هستسد با اینکه واقعیت رو میدومید باز هم خودتون رو به ندونستن می زنید
یعنی واقعا هرچی به نفع شما باشه درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا منطقتون و درکتون در همین حده ؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه راست میگی به سوال های دوستومون ( مبارز) جواب بده !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ناشناس خودت خوب میدونی همون اتفاق که امروز روحانی را رییس جمهور کرد سال 88 هم احمدی ن

ناشناس خودت خوب می دونی همون طور که امروز روحانی رییس جمهور شد سال 88 هم احمدی نژاد رییس جمهور شد اما میدونی فرق ما با شما چیه ما به نظام رهبری ارزشها و خون شهدا که بهای آرامش این کشور است پایبندیم اما شما برای رسیدن به خواسته هاتون پا روی خون شهدا گذاشتید و طبق آیه قرآن خسر الدنیا و الاخره شدید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
واقعا تنها چیزی که میشه گفت این هست که شما همتون بچه وضع هستید!
هیچ حرفی رو قبول نمیکنید!!
بهتره توی توهماتتون بمونید و هی بگید 88 تقلب شد!
اما دنیا دیگه مثل شما فکر نمیکنه... دنیا به دموکراتیک بودن ایران پی برده.
نیلوفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ناشناس با چشم و با رو !!!!
واقعیت 88 چی بود؟

کدوم واقعیت کاندیداتونو مجبور کرد قبل از پایان رای گیری بیاد بگه من پیروز انتخاباتم؟

کدوم واقعیت باعث شد شب پیروزی احمدی نژادیریزید تو خیابونها و آشوب به پاکنید و... ( یادتونه بانک سینا تو یوسف آباد کی آتیش گرفت؟ )

شمایی که به اون دنیا اعتقاد دارید و ما نداریم!!!!!! شمایی که عامل ریخته شدن خون ها نبودید!!!!!!!

میشه یه سوال از خودت بپرسی باوجدان؟

شب پیروزی احمدی نژاد شما چه کردید و ما چه کردیم؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اشتباه + دادم
مبارز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
2
10
ما هم خوشحالیم که زیر سایه ی ولایت طعم پیروزی را می چشید

کسانی که سربازان از پیکار برگشته را شماتت می کنند، خائن اند. ماجرای ما همان ماجرای لشکر زخمی پس از اُحد است. نیزه های شکسته و پرچم های نیم سوخته ...به شماتت ابلهان گوش نکنید.
عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم: چه بسا که از چیزی بدتان می آید ولی برای شما بهتر است... باشد تا آنانکه حماسه ی سیاسی 88 را به سرافکندگی فتنه بدل کردند دریابند که امّت حزب الله جمهوریت را فدای اشرافیت نمی کند و از آراء رقیبش آنچنان حمایت می کند که از ناموس خود. حسن روحانی از صندوق های دولتی بیرون آمد که به دروغگویی مشهورش کرده بودند. وفاداران به ایران در آراء خیانت نمی کنند.
ما هم خوشحالیم که زیر سایه ی ولایت طعم پیروزی را می چشید. رهبر انقلاب در 2 خرداد 76 دربرابر جریان راست ایستاد و از آراء خاتمی دفاع کرد. در 3 تیر 84 دربرابر هاشمی ایستاد و از آراء احمدی نژاد دفاع کرد. در 22 خرداد 88 در برابر کل دنیا ایستاد و از آراء مردم حمایت کرد و امروز همانطور. این شگفتی خمینی است؛ همان نظامی که به دیکتاتوری متهمش میکنند.

بنده به رضایی رای دادم اما طبق کلام رهبری باید همه به روحانی کمک کنیم. شکرخدا دیدید نظام امانتدار رای همه بود و کسانیکه میگفتند تقلب88 ، امدند رای دادند !

البته اقای خاتمی و دیگران باید جواب تهمت تقلب88 و بازی با ابروی مردم و نظام شهید پرور و بی اهمیتی به رای مردم را بدهد. چیزی که 4ساله جواب ندادند!

حالا خوبه ما هم بریم بریزیم خیابون بگیم تقلب شده؟؟

مهر ابطال بر دروغ تقلب ۸۸

اِن یَمسَسکُم قَرحٌ فَقَد مَسَّ القَوم قَرحٌ مِثلُه. وَ تِلکَ الایّامُُ نُداوِلُها بَینَ النّاس وَ لِیَعلَمُ الله الّذینَ آمنوا وَ یَتَّخذَ مِنکُم شُهَداء

- اگر به شما آسیبی رسید، گروه مقابل شما هم چنین آسیبی را دیده بودند. ما این روزهای پیروزی و شکست را بین مردم می‌گردانیم تا آنان که ایمان آورده‌اند بر خدا آشکار شوند و از میانشان شاهدانی برگزیده شوند.

سوره آل عمران - آیه 140
کپل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
3
5
ناشناس بی چشم رو و مغرض شما ها هستید مردم ایران حتی اگر نظام رو هم قبول نداشته باشند تمامیت ارضی کشورشون رو که می خوان رفتار اون دست نشانده ها چهار سال پیش باعث شد حتی یک عده چشم به خاک ایران داشته باشند نه ماه زندگی رو به کام ملت تلخ کنند و حالا هم که ادعای باطلتون اظهر من الشمسه باز حرف مفت می زنید برو در مورد قوم بنی اسراییل و همین طور رفتار ابو جهل و ابو لهب مطالعه کن این رفتار شما برای ما ناراحت کننده نه از این جهت که اسیبی جدی به ما وارد می کنه بلکه به این علت که گمراهی شما رو می بینیم نظام بد شما رو نمی خواد ولی راهی باسعادت رو می بینه که با نور اسلام روشن شده ما دوست داریم دست شما رو بگیریم تا باهم در این راه حرکت کنیم انتخاب با خودتونه
titi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
6
9
بولتن من هم حرف مبارز ر تایید میکنم چرا نظر من رو تایید نکردی ؟ من فقط حقیقت رو گفتم بلایی که اینا سال 88 سر ما آوردن
بذار اینایی که میگن هنوز تقلب شده هنوز به اون کارهای کثیفشون در سال 88 افتخار میکنن مثل اون ناشناس شرم میکنن و هنوز جوابی دارن بدن یا نه
مبارز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
2
13
در ضمن این رو هم همه بودنن...
از این به بعد آقای روحانی نه تنها رییس جمهور اون 18 میلیون که رئیس جمهور همه ی ملت هستند(همانطور که خودشون هم دیروز گفتن)، و باید به مطالبات همه ی مردم و نه فقط شماها پاسخگو باشند!!!! فکر نکنید ما دیگه عقب نشستیم...نه...ما از ایشون حمایت میکنیم و به مطالبات خودمون هم پایفشاری خواهیم کرد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| MAURITIUS |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
باشه! تا وقتی مطالبات شما با مطالبات ما ضدیت نداشته باشه ...
مبارز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ناشناس جان اونو دیگه شما تعیین نمیکنی...قانون جمهوری اسلامی ایران تعیین میکنه!!!
دقت کردی: جمهوری اسلامی ایران!!!
یعنی اینکه زیاد هم امیدوار نباشند بعضی ها که آره میتونن هر کاری دلشون خواست بکنن!!! نه عزیز جان...
مجری قانون عوض شده نه خود قانون!!!
متحیرالدوله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
0
5
ناله را هرچند میخواهم که پنهانش کنم
سینه میگوید که من تنگ آمدم فریاد کن
نه این شور و شعف میلیونی بعد از انتخاب دکتر روحانی
و نه هرج و مرج و بلوای بچه گانه عده ای وطن فروش
نشان دهنده فرهنگ ایرانی نیست . متاسفانه باید
قبول کنیم که بعضی اوقات از افراط و تفریط در اعمال
و رفتارمان لطمات جبران ناپذیری خورده ایم .
پاسخ ها
مبارز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
ولی متحیرالدوله اگه یه نگاهی بندازی به اون کارهایی که عده ای(نه همه)در شبهای گذشته کردن و نگاهی بندازی به فضای مجازی...می بینی که یه عده بی دین و ضد دین و ضد انقلاب و فتنه گران گذشته، میخوان با تلاش مذبوهانه اشون این حماسه سیاسی رو به اسم خودشون مصادره کنن...ولی زهی خیال باطل چون ما نمیذاریم! ما که اغتشاش نمیکنیم،ما که کشته سازی نمیکنیم، سطل آشغال آتیش نمیزنیم،بانک تخریب نمیکنیم،برای بی بی سی و VOA ...ما فقط این مطالب رو یاد همه میندازیم که بدونن نمیتون تاریخ رو تحریف کنن!!! همین!!!
ما هم از آقای روحانی حمایت میکنیم و مطالبات خودمون رو میخوایم چون رئیس جمهور ماهم هستن!!!
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
2
7
سلام.من اون دوره به احمدی نژاد رای دادم و این دوره به روحانی.بنابراین تعصبی نسبت به هیچ گروهی ندارم اما واقعا دلم واسه احمدی نژاد سوخت که رقباش با توهم رای آوردن مردم رو به خیابون ها کشوندن.اگه اون روز تبریک می گفتن،اگه دست به دست هم میدادن شاید امروز اوضاع کمی بهتر می شد.موسوی رو به خاطر این توهین و دروغ نمی بخشم.طعم شیرین اون حضور رو با خودخواهی تلخ کرد.نمیگم احمدی نژاد هیچ تخلفی نکرد اما واقعا تقلب یک دروغ وتهمت بزرگ و نا بخشودنیه.رای تمام روستاها و شهرستان های کوچک یک دست احمدی نژاد بود.موسوی هم رای خوبی آورد که باید ممنون مردم باشه نه اینکه آشوب می کرد.اصلا دوستش ندارم.اما روحانی رو چون معتدله دوستش دارم.
متحیرالدوله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
2
1
دوستی داشتم ریزه میزه ولی باهوش که بعدا بمدارج عالی تحصیلی رسید ایشان تعریف کردند
سالها پیش زنگ منزل ما را چندبار بصدا در میاورند
مرحوم ابوی با عصبانیت در را باز کزده و به وی میگویند چه خبره بچه ؟ دوست بنده با ترس و لرز
میگوید فاتحی هستم.اومدم دنبال دوستم بمدرسه
برویم.مرحوم ابوی با خنده میگویند شما که فاتحی هستی با این قد و بالا کجا را فتح کردی ؟ حالا باید
از جناب مبارز که بقول خودشان تلاش مذبوهانه!
(در واقع مذبوحانه) نمی کنند اول پرسید سوابق
مبارزاتی جنابعالی هم مثل تلاش مذبوهانه است؟!
پاسخ ها
متحیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
این آقای مبارز اصولا اعصاب نداره بهش چیزی نگو
الان میاد باز انشاء می نویسه اینجا با شصت میلیون غلط!! خوشحال هم هست تازه!!
مدیر پایگاه آقای متحیر الدوله من تعجب می کنم نظرات هر دوی شما را خواندم نمی دانم چرا با هم بحث می کنید و سعی می کنید با دیدن یک غلط املایی دیگری را زیر سوال ببرید از دید بنده شما هر دو یک حرف می زنید و تقریبا هم عقیده هستید نقطه اختلاف شما را متوجه نشدم
مبارز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
0
4
آقای متحیرالدوله اولا که اگر شما خیلی به فکر ایران هستین باید موضع خودتون رو در برابر خیلی از مسائل مشخص کنید.مسائلی که صدمات خیلی بدی به کشور و مردم و نظام وارد کرد!!! همون مسائلی که توضیح دادم، و عرض کردم که تلاش اونها مذبوحانه است نه تلاش من!!!!(نمیشه هم اینوری باشید هم اونوری)

دوما فاصله ی بین "ه" و "ح" بر روی کیبورد به اندازه ی یک "خ" هست، ولی فاصله بین "منظور من" تا درک شما از منظور من، از اینجاست تا کره ی مریخ!!!! حتما لازم نبود انقدر فلسفه ببافید برای اینکه مثلا از من غلط املایی(و در واقع تایپی) بگیرید و یا مثلا سوابق درخشااان خودتون رو به من گوشزد کنید!!!
من چهار کلمه حرف حساب زدم و سوالاتی رو اون بالا پرسیدم، شما از رفتارها و لطمات جبران ناپذیر صحبت کردید، احتمالا این احساس رو ندارید که اون جریان 4 سال پیش یکمی به ایران و مردم و نظام لطمه ای وارد کرده بود!؟؟؟ من هم منظورم همین بود که نباید دیگه به اونها اجازه بدیم که از این پیروزی ملی به نفع خودشون استفاده کنن و خودشون رو برنده ی میدان بدونن!!! کسانی که انقدر به ایران لطمه زدن!!!
مونا00
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
7
اونهايي كه به نظرات بالا منفي ميدن خيلي دوست دارم نظرشونو راجب فتنه 88 بدونم چيه حرف حق جواب نداره؟ نترس بيا از باطلت دفاع كن چيه ترسيدي؟ منفي ميدي زود در ميري! ! همونجوري كه جرات كردي اغتشاش كردي تو خيابون الانم جرات كن از باطلت دفاع كن كسي دارت نميزنه. حال كردي يه مشت تروريست و جاسوس و بي بي سي ازت دفاع كردن؟
با سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
3
در هیچ کجای دنیا حتی آمریکا یک نامز انتخاباتی حق ندارد قبل از اعلام نتیجه شمارش نهایی آرا مردم، بیاید و اعلام پیروزی کند.متأسفانه در کشور ما قانون شکنی مد شده در انتخابات 88 هم این اتفاق نادر افتاد و کاندیدا قبل از پایان شمارش آرا پیروزی خود را اعلام کرد.متعاقب آن دیدیم که کشور چه هزینه سنگینی پرداخت کرد حتی به مقدسات دینی هم توهین شد.
پاسخ ها
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
علیکم السلام

بعضی ها علاقه زیادی دارند از مکانیسم انکار برای واقعتی که مطرح کردید استفاده کنند اما هر چقدر هم که ماله کش خوبی باشند نمیتونند روی حقایق ماله بکشند .

میدویند وقتی اونها اعتراض دارند اسمش میشه اعتراض مدنی اماوقتی ما جواب اعتراضشونو میدیم میشیم چماقدار .

بعضی ها رو در جوب باید شست تا لجن ها همه خوشحال شوند که کثیف تر از خودشان هم هست ...
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
0
1
امسال باتبریک گفتن ورفتاری که رای نیاورده ها گفتند اگر برخی سران بفهمند (حیف که فهم ندارند)زصدتا ناسزا هم براشون سنگینتربود.
ولی افسوس که قدرت طلبی اونقدربراشون اهمیت دارد که اگرهمین فردا جایی شکست بخورند فراموش میکنند که 25 و26 خرداد چی ها کفتند
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
0
1
هیچ کدوم از شما ها ومن حق نداریم توهین کنیم هر کس یک عقیده ای داره
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین