کد خبر: ۱۴۹۷۴۴
تعداد نظرات: ۱۷۳ نظر
تاریخ انتشار:
با انتشار بیانیه ای و اعلام دلایل خود/

عارف انصراف داد

محمدرضا عارف از ادامه حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، عارف با انتشار بیانیه‌ای دلایل خود برای این انصراف را اعلام کرده است.

متن بیانیه انصراف عارف به شرح زیر است:

«ملت شریف ایران

با اهدا سلام و درود

غروب دوشنبه بیستم خرداد ماه، مرقومه‌ای از جناب آقای سید محمد خاتمی دریافت نمودم. ایشان طی این نامه در مقام رهبری اصلاحات، ادامه حضورم را در صحنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به مصلحت ندانسته‌اند.

از آنجا که از ابتدای ورودم به عرصه انتخابات بارها بر موضع تمکین از اجماع با محوریت جناب آقای خاتمی تاکید نموده‌ام و همچنین بر اساس منشور اخلاق انتخاباتی منتشر شده توسط اینجانب، خود را متعهد به رعایت اخلاق و انجام تعهداتم می‌دانم. لذا با عنایت به نظر صریح جناب آقای خاتمی و تجارب انتخابات دو دوره گذشته ریاست جمهوری، انصراف خود را از ادامه رقابت‌های انتخاباتی اعلام می‌دارم.

خلق صحنه‌های به یاد ماندنی توسط شما مردم سربلند در دوره فعالیت‌های انتخاباتی‌ام، عامل موثری برای حرکت در مسیر تحقق حماسه سیاسی و نشانی از شکل گیری یک پایگاه و سرمایه بزرگ اجتماعی است.

اینجانب گذشتن از حق خویش به نفع ملت بزرگ و ایران سربلند را مصداق روشن اصلاح طلبی واقعی می‌دانم. از آنجا که اعتقاد دارم شرکت در انتخابات، هم حق و هم تکلیف است، از مردم همراه سرافراز ایران صمیمانه می‌خواهم با حضور پر شور در انتخابات 24 خردادماه، عزت و بقای جمهوری اسلامی و عظمت ایران و خلق حماسه سیاسی را تداوم بخشند.

در پایان از همه مردم عزیز کشورم برای همراهی بزرگوارانه شان تشکر می‌کنم و اعلام می‌دارم در همه شرایط در کنارشان خواهم ماند.

ارادتمند شما

محمدرضا عارف

شامگاه بیستم خردادماه هزار و سیصد و نود و دو»

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۷۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۴۸
حمیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
273
40
پس پول بیت المال بابت هزینه های پخش زنده تلویزیونی و برنامه های تولیدی و رادیویی چی میشه ؟ اینم توصیه آقای خاتمی بوده. خجالت نمی کشی با این افتضاح بازم دم از اخلاق می زنی. آقای حداد عادل هم همینطور شما که از اول اصلا قرار نبود بیای چرا وقت مردم و رسانه ملی و هزینه های سرسام آور پخش زنده رو به دوش مردم و رسانه ملی گذاشتید. بازم دم از اخلاق و عدالت می زنی واقعا براتون متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
با کی کار داری
زنگ کدوم خونه رو زدی عمو
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اشکالی نداره از محل ردیف بودجه نوه ونتیجه به سازمان ملل در نیویورک بردن استفاده کردن!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اتفاقا از این لحاظ حضور این دو نفر مشکلی نداشت و بسیار هم در شفاف شدن مواضع کمک کرد و در واقع یک یادآوری و آموزش ملی بود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
پولش از جیب من بصورت مالیات گرفته شده. من و میلیون ها ایرانی راضی و خوشحالیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
کسی که معدن مس را از دره توریستی تشخیص نمیده همون بهتر که بای بای
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
هیچی دیگه ماهایی که امید بسته بودیم به رضایی ومیخواستیم به رضایی رای بدیم مجبوریم به جلیلی رای بدیم آقای عارف و آقای روحانی نمیدونن ماهم تجربه سال 80 و داریم که به کسان دیگه ای رای دادیم و نتیجه اش دوباره رییس جمهور شدن خاتمی بود ماهم از همون تجربه استفاده میکنیم و به جلیلی رای میدیم فقط امیدوارم این دفعه بامبول درنیارن که تقلب شده چون واقعا جلیلی رای میاره حمید رضا جان اینا اخلاق چی میفهمن واقعا برای خاتمی متاسفم یعنی انقدر نمیفهمه که حتی بین اصولگراها عارف محبوبتر از روحانی من یکی حاضرم هرکسی رای بیاره جز روحانی و بخاطر همینم شده به جلیلی رای میدم
سروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
خواهش میکنم به هدف بزنید . هزینه از بیت المال و مسائلی از این دست اولویت این بحث نیست . برنامه ریزی پشت این اتفاق نظر شما را جلب نکرده است ؟ عمق فاجعه را دریابید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
برای این اتلاف بیت المال !!! یک روز قبل باید یقه ی حداد رو می چسیدی اخوی نکنه خواب بودی یا هزینه ایشان از جیب خودش بوده
شما هم راه گیر دادن را بلد نیستی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
89
270
آقای عارف شما در قلب من و خانواده ی من قرار دارید براتون در زندگی آرزوی موفقیت می کنم.
پاسخ ها
313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اسمی از روحانی نیاورده حتی نگفته به نفع اصلاح طلبان کنار میرم
مشخصه به اجبار انصراف داده
مهناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
جراح قلب خوب می شناسم معرفی کنم؟
يك طلبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
با كنار كشيدن عارف ، و ائتلاف هاشمي و خاتمي بر روي روحاني ، با عدم راي به روحاني نه بزرگي به خاتمي و هاشمي با هم ، خواهيم داد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
طلبه جون میشه متن کامنتت را بدی یکی ترجمه کنه؟
يك طلبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
ناشناس سواد نداري مشكل من چيه ؟
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
طلبه جون باسواد، خاتمی و رفسنجانی که کاندید نبودند ائتلاف کنند این آقایان از آقای روحانی فقط حمایت کردند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
آخه جناب محسن ، ايندو مهره هاي خاتمي و هاشمي بودند ، ائتلاف ايندو به مثابه ائتلاف هاشمي و خاتمي است.
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
پس رحم اجاره ای که اصغر زاده میگفت مال این آقا بود؟
هه هه هه....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
168
116
بیچاره به زور انصراف داد و هیچ نامی از حسن روحانی نیاورده معلوم است از دست دوستان دلخور بوده
پاسخ ها
mana
| UNITED KINGDOM |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
دو تا اصلاح طلب که بیشتر نیستن. ایشون چون انسان فرهیخته ای هستن فرض رو بر این گذاشتن که شما خودت متوجه میشی!
حسینی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
بله مانا موافقم
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
از اینکه ناکمی از آقای روحانی نبردن مشخصه خیلی ناراحت شدن!
اگر بشه که سران اصلاح طلبان محترم، بعد از جلسه هاشون، اشک همو در نیارن
موسوي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
230
74
آش اصلاح طلبان آنقدر شور بود که خودشان هم فهميدند در ميان ملت جايگاهي ندارند و چون اينبار بهانه تقلب هم نميتوانست مشکل عدم مقبوليتشان را حل کند خودشان ترجيح دادند که آبرومندانه تر انصراف دهند انصراف عارف آخرين ميخ به تابوت اصلاح طلبان است.
پاسخ ها
هومن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
دوست گرامي متاسفانه تحليل سياسي خيلي ضعيفي داريد....درصد كثيري از آراي دكتر عارف به نفع حسن روحاني سرازير مي شود،حال اگر اصوالگرايان اعتلاف نكنند مطئنا احتمال شكستشان بسيار زياد ميشود
جمال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
موسوی جان عزیز دل این میخ و تابوت و اینا رو از کیهان یاد گرفتی ؟
ملت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
میشه از طرف بقیه نظر ندی...
efa
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
هومن جان
مطمئنا احتمال شکست چه نوع جمله ایه ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
هومن @ ائتلاف ياد بگير بنويس .
موسوي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
آقا هومن عزيز دقيقاً منظورم نبودن هيچ کانديدايي از طرف اصلاح طلبان است چون آقاي روحاني خود را مستقل ميدونند حالا فهميدي تحليل سياسي ضعيف يعني چه؟اين تحليل شما آدم را ياد ضرب المثل معروفي مياندازد که کلمات مردم و داماد در آن بکار رفته است
313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
هومن جان یکبار بار دیگر متن انصراف را بخون اسمی از روحانی نیاورده
hadi
| UNITED STATES |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
آقاهومن روحانی تنهاهم که باش ه رای نمیاره مطمئن باش
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اتفاقا اقای هومن تحلیل شما ضعیف است همه می دانند روحانی به هیچ وجه در چهارچوب اصلاح طلبی نمی گنجد همان طور که موسوی نمی گنجید خاتمی اصلاح طلب نمی خواهد مهره ی سوخته می خواهد تا فداییش کند و دکتر عارف مهره ی سوخته نبود نگاهی به فعالیت عارف و روحانی بیندازید کسی به دوره ی مدیریتی عارف در هیچ زمانی اشکال جدی ندارد ولی روحانی منتقدین جدی دارد در حد خیانت در پرونده ی هسته ای.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اره خوب از منفیهات معلومه چقدر شوره
حسینی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
موسوی. اگر روحانی کاندیدای اصلاح طلب نیست پس هاشمی و خاتمی که باهاشن چی میگن؟ از الان دارید میگید اصلاح طلب نیست که وقتی رییس جمهور شد نگید ما شکست خوردیم.
سروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اینکه رقیب را ضعیف بدانید بسیار خطرناک است . قطعا این پایان داستان نیست . دوستان سازش طلب ما تا آخرین توان خود در میدان هستند . تحلیل خود را بررسی مجدد کنید . این فقط تعویض ویترین است
ناشناس
|
POLAND
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
160
32
اصول گرا ها باید ارایش رو عوض کنند ... به خدا مملکت به دست روحانی برسه چیزی از اسلام باقی نمی مونه ... جلیلی به نفع قالیباف کناره گیری کنه ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
جمع آرای روحانی و عارف آن قدر نیست که مرحله اول پیروز بشند در مرحله دوم هم در صورت راهیابی روحانی، اصولگراها خود به خود یک کاندیدا خواهند داشت.
313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
باید ولایتی و غرضی هم برن کنار
جلیلی یه پای فیناله مطمئن باش
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
عارف اصلن رای ندشت که حالبا با کنا گیری ارایاون به سمت کسی بره!!
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
بهتره قالیباف به نفع جلیلی کنار بره عزیز دل من.
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
چرا خیالبافی می نید رئیس جمهور ما فقط دکتر روحانیه و بس
علی دانش پژوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
140
37
خدا رو شکر انصراف داد. وگرنه اگر خدای نکرده رئیس جمهور می شد بدون اجازه خاتمی آب نمی خورد.
این همه هزینه برای تبلیغات برای چی بود ؟؟؟؟
چه مرگش بود که ثبت نام کنه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
تعطیلیا....کاش انصراف نمی داد حالا اصلاح طلبا فقط روحانی رو دارن اما اصولگراها عمدلا 3 نفرن!!!! رایشون شکسته میشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
انصراف برای حداد خوب بود برای عارف نه
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
63
22
هر وقت جلو ضررا بگیری منفعته .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
116
38
من طرفدار عارف بودم

ولی ایشون رو از صحنه کنار گذاشتن

تا روحانی رای بیاره

ولی کور خوندن
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
سيد رو اشتباهي تايپيدم! سيد بودن محمد خاتمي رو با روحاني اشتباه كردم!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
حیف از ظرفیتی به اسم دکتر عارف که خانه نشینش کرد این رهبر اصلاحات دلم برایش سوخت.
مجیدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
110
35
مگر شما غلام حلقه بگوش خاتمی هستید ؟ چرا خاتمی خودش نیامد و غلامش را فرستاد و دوباره برگرداند ؟ راستی نگفتید به نفع چه کسی انصراف دادید ؟ شما که می گفتید تا آخر می مانید ! حالا طرفدارانت چه کنند ؟
پاسخ ها
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
از کجا رسیدی؟ هاشمی رو رد صلاحیت کردن اونوقت یه عده توقع دارن خاتمی چرا ثبت نام نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
59
48
اگه از بین جلیلی و ولایتی و قالیباف دوتاشون نرن کنار احتمال موفقیت اصلاح طلبان هست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
کدوم اصلاح طلبان
مهین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
ا خوبه فهمیدی !!!!
313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اصلاح طلبها کلا 6 یا 7 میلیون رای دارن
این دوره را با سال88 مقایسه نکن در ان دوره مردم به اسم نخست وزیر امام به موسوی رای دادن بعد هم کلی پشیمون شدن
ان شاالله با همت همین مردم جلیلی در مرحله اول پیروز انتخاباته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
روحانی ک اصلاح طلب نیست
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
برای 313 متاسفم که هنوز نفهمیده اوضاع از چه قراره
raha
| QATAR |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
نخیر منم یه جورایی با 313 موافقم

خیلی ها با اون جریانِ فتنه از اصلاح طلبا برگشتن ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
99
33
بهتر كه انصراف داديد ، كسي كه فقط از ديگران مايه مي گذارد بهتر بود كنار بكشد ، اين بنده خدا خاتمي خاتمي از دهنش نميفتاد /
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
واقعا! و طوری از دوران خاتمی صحبت می کرد که انگار یه عصر طلایی بوده! من نمیدونم اون موقع من کجا بود. شاید خارج بودم یادم نیست!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
44
18
و اما ببینیم شما فرصت طلبان چه میکنید.
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
25
76
زنگ خطر برای اصولگرایان به صدا در آمد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
هیچ زنگ خطری نیست با فرض اینکه 26 میلیون نفر در انتخابات شرکت کنن که قطعا بیشتره روحانی باید 13میلیون رای بیاره که عمرا نمیاره بنابراین انتخابات دو مرحله ای است و اگر اصولگرایان هر دو طرف مرحله ی دوم نباشند یعنی دو قطبی قالیباف جلیلی قطعا یکی شان به مرحله ی بعد می رود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
84
32
عارف در سخنرانی در کرمان پس از دیدن عکسای روحانی تو دستای مردم عصبانی شد و سالن و ترک کرد ، بنظر میرسه اصلاح طلبها میخوان با سوار شدن بر شتر کارگزاران دوباره از تابوت بیان بیرون. اما با این کارشون نشون دادن که واقعا مردن و خبر ندارن.
ان شا الله این شتر جمل (خاندان هاشمی) رو اینبار هم خواهیم کشت.
سیوندی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
74
34
آقای عارف من به شما اعتماد داشتم


چون حرف دل محرومین بود


اما هرگز به این اشراف زاده


روحانی رای نمی دهم


اقای عارف پایدار و سربلند باشید...
پاسخ ها
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
ممنون سیوندی جان
من طرفدار اصلاحات نیستم ولی حاضر بودم که اگر احتمال پیروزی اصلاحات میره عارف رای بیاره نه روحانی
چون واقعا رو حانی یه .... بذار دهنم رو باز نکنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
75
21
بر فرض محال كه رئيس جمهور مي شد ، احتمالا در سفرهاي فرنگ همسر مكرمه خودشان را همراه مي بردند.
پاسخ ها
رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
به نظرم اگه هم این کار رو می کردند کار خیلی درستی می کردند. این نشاندهنده تک بعدی نبودن ایشان و احترام به حقوق زنان بود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
رها @ سواد كه نباشه تن در عذابه ، همه چيز را با هم خلط نكنيم اگه اينجوري و اينو احترام به حقوق زنان مي دونيد ، در سفرهاي اداري به فرنگ هم چه خوبه خواهر ، عمه ، خاله ، مادربزرگ و ... همراه ببرند تا حقوق زنان كاملا مراعات شه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
52
39
واقعا تحليل هاي دكتر شريعتمداري هميشه درست از آب در مياد/
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
دكتر؟!
جانم؟!
ايشونم دكتراي افتخاري دارن؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
آقای شریعتمداری تبریک میگویم دکتر شدنت را!!
چرا شیرینی ندادی ناقلا؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
در جواب ناشناس دوم و سوم *خيال كرديد اونهايي كه به ظاهر دكتر*هستند واقعا اينگونه است ؟؟. تو دوره هاي قبل هر كي پول داشت راحت مدرك مي گرفت مثل برخي مدرك هايي كه جعلي بودنشان داره ثابت ميشه.
titi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
65
32
بابا این روحانی عارف رو فدای خودش کرد اینقدر بهش فشارآوردن طفلکی که مجبور به انصراف شد اون خاتمی رو بگو چقد نامرده عارف تو مناظره کلی از اصلاحات دفاع کرد بعد اون روحانی مرید هاشمی روبه عارف اصلاح طلب ترجیح داد
آخه این چه لیدری که پشت یه اصلاح طلب رو خالی کرد
اینا از اساس بی بن و ریشن
این نمونه کامل خیانت خاتمی به عارف و چاپلوسی به هاشمی و روحانیه
پاسخ ها
جانم فدای رهبر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
شما وقتی از چیزی خبر نداری در موردش صحبت نکن ... منتخب اصلاح طلبان بر اساس نظر سنجی صورت گرفته انتخاب شده نه نظر و سلیقه جناب خاتمی
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
متقابلا شما هم همینطور شما برو بیشتر مطالعه کن عارف از نظر خاتمی تمکین کرده به فرض چیزی که شما میگی درست باشه این لیدر نباید پشت معاون اولش در بیاد و ازش دفاع کنه و ازش حمایت میکرد تا بیشتررای بیاره چرا ازروحانی حمایت کرد ها... چرا میتونست بگه عارف همه سبزی ها میرفتن طرف عارف چرا نگفت ؟؟؟؟؟؟؟ اینا همشون به عارف فشار آوردن چرا عارف تو کرمان وقتی عکس روحانی رو بردن بالا قهر کرد رفت بیرون ؟عارف از ته دلش راضی به انصراف نبود بخاطر تمکین از حرف خاتمی بود که انصراف داد وگرنه تو بیانیه اش میگفت به نفع روحانی چرا نگفت؟عارف امتحانش ر پس داد ولی خاتمی مثل همیشه بازنده است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
با نظرت کاملا موافقم. خاتمی لیاقت رهبری اصلاحات را ندارد. خاتمی به عارف خیانت کرد.
ملت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
16
28
میشه از طرف بقیه نظر ندی....
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
68
24
همون بهتر که رفت .. ای کاش روحانی هم به این نتیجه میرسید و میرفت ... نمیدونم میخوان چیکار کنن...اصلا کار بلدن ...؟
محمد سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
75
30
اگر خاتمی رهبر خوبی برای اصلاحات بود اصلاح طلبان به این حال و روز نمی افتادند. من قرار بود به عارف رای دهم حالا به هیچکسی رای نمی دهم.
پاسخ ها
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
در مورد این که خاتمی رهبر خوبی نیست مثبت دادم اما من رای میدم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
راي تو از همون اول هم مشخص بوده بيخودي جو نده .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
منم همین طور!!
یک شیخ ریا کار در لباس اسلام!!
این شیخا از جون ما چی میخان!!؟؟
زهرا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
چرا به کسی رای نمیدهید هنوز 6 نفر دیگر ماندند میشه تحقیق کرد و یه فرد اصلح دیگر رو انتخاب کرد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
25
77
درود بر عارف
آفرين بر اين احساس مسئوليت و مصلحت انديشي.
آقاي حسن روحاني هم اصلاح طلب است .
چه كسي گفته كه انسان نمي تواند تغيير كند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اما اگه راي نياورد ، همين شما مدعي ميشيد كه روحاني اصلاح طلب نبوده ، به قول دكتر بازي دو سر باختتون آغاز شده .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
ابلیس هم تغییر کرد راست میگی.
ماهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
26
11
من موندم چرا اینقدر که به آقای عارف فشار اوردن که انصراف بده کاری به آقای روحانی نداشتن؟!
رهبری اصلاحات ، وقتی خودش برسر امور بود چه تاجی به سر این مملکت زد؟!! که حالا تعیین کننده صلاح است!
خدا میدونه صلاح رو در چه چیزی تعبیر کرده اند!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
25
11
فقط سید محمد غرضی
افشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
20
52
ممنون آقای عارف بااین انصراف آقای روحانی میتو نه
همان دوراول کارراتمام کن
مدیر پایگاه ببخشید حالا اگر رای نیاورد نریزید توی خیابان دوباره بدبخت این سطلهای زباله رو آتش بزنید و هی بگید رای مرا پس بدید کمی منطقی تر فکر کنید و یک راه برای خودتان بگذارید که اگر رای نیاورد زیاد احساساتی نشوید
پاسخ ها
سید مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
حواسم نبود مثبت دادم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
32
8
کاش از اول نمی آمد با اون اخم کردنش...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
21
16
با وجود احترامی که برای دکتر عارف قائلم، اما از انصرافشون خوشحالم. ایشون تابع محض آقای خاتمی بودند و خودشون را واقعا دست کم می گرفتند. گویا قرار بود در صورت پیروزی، ریاست جمهوری را به آقای خاتمی واگذار کنند!
پاسخ ها
raha
| QATAR |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
با جمله آخر کاملا موافقم :)
دوران خوش نامزدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
3
14
خدایا حکمتتو شکر، اخه این آقایان که آمده ایم برای ملت از دهانشان نمی افتد، خدا وکیلی اگه همه آقایون چه اصلاح چه اصول جرأت کنن بگن این جریان انتخابات چه هزینه ای را برای ملت تراشیده چرا همیشه فکر می کنین هرکار کنین از جیب ملت نبوده و پولشو باباتون داده، بیچاره قشرضعیف جامعه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
20
6
خوشحالم که خودتون متوجه شدین بدرد این کار نمی خورید،امیدوارم ادعای پیروی از خط رهبری را در جاهای دیگر ثابت کنید، همه حرفهایتان را شنیدیدیم از این پس برای صدق ادعاهایتان بیشتر شمارا رصد خواهیم کرد،موفق باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
مرسی اعتماد به نفس ناشناس 10:32
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
4
21
جناب آقای حمیدرضا که متاسفانه بولتن نظر اول هم قرارت داده است،اصلا تا حالا پشت صندوق رفتی؟؟؟؟؟؟ میدونی هزینه هر انتخابات چقده، که بی ربط حرف میزنی به آقای حداد عادل و آفای عارف؟؟؟؟؟ برادر من تو هنوز اندر خم یک کوچه ای..... دور دوم انتخابات یعنی هزینه های میلیاردی دیگر... ائتلاف مسئله مهمی هستش...این مسائل رو بهشون توجه کنید.....مهمتریت چیزی که وجود داره و شما از آن بی خبری مصلحت و امنیت کشوره برادر عزیز...آقا یا خانوم بولتن، لطفا هر نظر غلط و ساده و منحرفی رو انتقال نده..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
21
8
از الان بايد شاهد حمايت رسمي اشرافي رد صلاحيت شده از روحاني باشيم.
پاسخ ها
شاهين
| UNITED STATES |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
نه ديگه! نشد!
حماسي اصلاحات اخوي! نه حماسه پاپتي ها نه حماسه اشرافي ها! كه حماسه خلق بيشماري كه بعضا شامل همه اقشار است! هم قشر اشرافي هم قشر متوسط هم قشر ضعيف! من به اين ميگم حماسه مردم نه اشرافيت!;)
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
7
7
این همه هزینه برای تبلیغ هزینه می شود وبا گفتن آمده ام پس چی می شه
عاطفه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
32
4
قالیباف به تنهایی رایش از همه اصلاح طلب ها بیشتره.حالا هی به نفع هم انضراف بدین!کار رو بتید به کاردون سپرد.
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
9
10
انصراف هر چند دیر هنگام نشانه عقلانیت بود
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
17
6
جناب آقای عارف در نامه شما فکر میکنم اشتباهی صورت گرفته ، اینکه نوشته اید رهبری اصلاحات آقای خاتمی به شما ... باید گفت رهبر اصلی اصلاحات هاشمی است نه خاتمی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
3
10
بحثهای الکی فایده نداره فقط ای کاش هر کس این مسئولیت سنگین رو قبول میکنه به فکر همه مردم باشه نه این که از اینم هستیم بدبخت تر بشیم . ضمنآ شرایط بحرانی منطقه را هم در نظر بگیرم چون چشم دشمنان به رای ماست .نگذاریم کاری که باسوریه کردن باما کنن
بی ادعا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
10
11
بابا ! چرا متوجه نمیشید بالاجبار بردنش پای میز مذاکره از نامه انصرافش معلومه
معلوم نیست پشت سر چی بهش گفتن بنده خدا رو مجبور به انصراف کردن
ولی به نظرم کار کار هاشمیه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
نه دائي جان!
نه! كار كار انگليساس مثل هميشه!
دائي جان ناپلئون خودم از مش قاسم شنيدم! بوي توطئه انگليس مياد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
14
6
اینها که با فدائی مخلص خود با این دیکتاتوری برخورد می کنند وای به حال دیگرانی که مخالفشان باشد. حاضرند برای رسیدن به قدرت یار صدیقشان را هم به همین راحتی قربانی کنند.
متحیرالدوله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
13
3
یاد برنامه آقای مربوطه افتادم . مردم خوش باور ایران
به محض اینکه یک جمله انتقادی از دهان آقای مربوطه
بیرون می آمد از خوشحالی ذوق مرگ میشدند و به هم میگفتند دیدی مربوطه چی گفت ؟ دمش گرم !
بیچاره ها نمیدونستند آقای مربوطه سوپاپ اطمینانه
که دیگ زودپز نترکه . یا بقول اصفهانیهای عزیز میخواد نوای کریم پشه ( ادای کریم شیره ای ) را در بیارد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
8
36
دکنر عارف مظلومانه اومد و مظلومانه رفت
درود بر دکتر عارف درود
مهناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
23
15
فاتحه اصلاحات خونده شد. اصلاحات با نظر هاشمی کناره گیری کرد. روحانی که اصلاح طلب نیست. الفاتحه....
ابي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
32
9
خيلي كارخوبي كردي توكه راي نمياوردي
پاسخ ها
زیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اتفاقا از نظر ما اصلاح طلب واقعی روحانی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
24
34
ما مخلص اقای روحانی بودیم وهستیم {هاشم رفسنجانی دوم}
زهرا سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
10
28
من اصلا فکر نمیکردم اقای عارف انصراف بده اینقدر محکم ایستاده بود که باور کردنی نیست فقط به توصیه ی یه نفر بخواد انصراف بده ...
پاسخ ها
raha
| QATAR |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
بستگی داره اون یه نفر کی باشه ...
رهبر(!) اصلاحات بودن کم شخصیتی نیس
روبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
22
16
واقعا حق آقای عارف رو خوردن
دیگه به روحانی هم رای نمیدم
به خاطر اون .... عارف کنار رفت...
واقعا که!
باید به فکر کس دیگه بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
مملکتی که احمدی نژاد رو 8 سال علم کنه جای عارف نیست.
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
13
25
کسی که به اصلاحات پایبنده باید به نظر جمعی تمکین کند.
امروز با ائتلاف بین آقایان دکتر روحانی و دکتر عارف کشور را از دست اصولگرایان نجات میدهیم.
جریان اصلاح طلبی فرد گرا نیست که به یکیشون اعتقاد داشته باشیم(اینکه یا روحانی یا عارف).جریان اصلاح طلبی یک جریان با برنامه و با سابقه هست...
رای ما جریان اصلاحات..
پاسخ ها
اصلاح طلب واقعی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
کاملا موافق نیستم هاشمی کمکی به اصلاحات نمیکنه و امروز جنگ بین اصول گراها و کارگزارانه در واقع به راحتی رای اکثریت که اصلاح طلب هستن محو شد و به سمت کارگزاران و بعد اصول گراها سرازیر شد و در واقع این دوره حق با اصلاح طلبها بود که اصول گراها با زیرکی اصلاح طلبها رو حذف کردن حتی با مذاکره و سازش با هاشمی،اگه واقع بین باشیم،جلیلی+ولایتی+قالیباف اصول گرا رضایی+غرضی کارگزار و البته روحانی کاندیدای چند جانبه و صد البته مهره اصلی برای ریاست جمهوری که در نهایت به سود تمامی جناهها روی کار میاد اما کمترین امتیاز رو به اصلاح طلبها میده.... واقعا برای این رقابت ناجوانمردانه متاسفم
متحیرالدوله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
14
7
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
تا که اسباب بزرگی همه آماده شود
بعضیها علیرغم اختیارات و امکانات بی حد و حصری که
در اختیار داشتند در کارشان موفق نبوده و حالا که تنور
انتخابات گرم شده دلشان برای 8 سال حکومت ضعف
میرود و با صغری و کبری چیدن میخواهند اشتباهات
خود را بعنوان تجربه به خورد ساده لوحان بدهند .
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
31
12
اصلاحات مرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قثظش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
22
12
کسی که از خودش اراده نداره همون بهتر شد که انصراف داد
یه دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
29
20
به خدا قسم حاضرم بقال سر کوچه مون رئیس جمهور بشه ولی روحانی نه. دوست داشتم عارف تو صحنه بمونه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
32
20
آقای روحانی یادش رفته است جک استراو چه کلاه گشادی سرش گذاشت! در اصل سر ملت ایران!
یکی نیست به این آقای مثلاً روحانی بگوید، اروپا با ما مرز مشترک دارد؟! تجارت و مبادلات اقتصادی مشترک دارد؟! دین و مذهب مشترک دارد؟! یا با آمریکا؟!
اگر جواب آمریکا است- که قطعاً همینطور است-، پس چه دلیلی دارد اروپا برای ما، آنهم جلوی آمریکا سینه سپر کند؟!! چه دلیلی دارد جک استراو بگوید شما تجهیزات هسته ای خود را جمع کنید، ما جلوی آمریکا می ایستیم؟!
غیر از اینست که شامورتی بازی اروپا و آمریکا بوده؟! غیر از این بوده که آمریکا به اروپا گفته: "من مثل سگ ها پارس میکنم و تو آرامشان کن!"
بر سر لیبی و پروسه هسته ای اش چه آمد؟!
بر سر عراق و سوریت و تجهیزات هسته ای اش چه آمد؟!
بر سر کره شمالی در توافقات اولیه چه آمد؟!
آقای روحانی؛
به جای کتاب خودت، کمی هم سرنوشت دیگر کشورها را بخوان.
ما دیگر قرارداد ترکمنچای نمیخواهیم آقا یروحانی. بخشیدن حق هسته ای، از بخشیدن بحرین و خاک کشور ننگ آورتر است.

زنده باد، کاندیدای ضد ترکمنچای، دکتر جلیلی
بی طرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
14
10
چه برسر این ملت قراره بیاد
ماهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
30
17
اگر مملکت دست آقای روحانی بیافته باید قید خیلی چیزها رو زد!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
26
17
ای خدا چی میشد این دفعه دیگه یه کاندید مستقل رای میاورد واجب شد به جلیلی رای بدم کاش جلیلی به نفع رضایی میرفت من یکی حاضرم هرکسی رییس جمهور بشه جز روحانی همه جوره از جلیلی حمایت میکنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
10
7
درود بر دکتر جلیلی عزیز !و ننگ بر هر خائن سازشگرٍوطن فروش.از بین این دو نفر فکر می کنم با توجه به اینکه عارف روراست تر بود و خیلی جدی خودش رو منتصب به عوامل فتنه ی 88 معرفی کرد شرافتمندتر از روحانیه که با اون کلید کذایی طرفدارانش رو تحمیق می کنه!هر چند بر کسی پوشیده نیست کارشکنی آقایان و ایجاد اختلال در روند بازار وتشدید تورم و بیکاری!حالا با کمال پررویی می خوان خودشون رو منجی معرفی کنند.ای کاش... چرا ای کاش!؟با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح بهشون نشون می دیم دیگه حناشون رنگی برای ملت نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
22
16
اگه تا حالایه درصد شک داشتم که جلیلی رای نمیاره حالا دیگه شکم تبدیل به یقین شد حتما به جلیلی رای میدم تا روحانی رای نیاره واقعا تصور اینکه چهار سال قراره روحانی رییس جمهور ایران باشه و بره سازمان ملل هم حالم و بد میکنه فکر میکنم خدا با جلیلی چون واقعا نمیخواستم به جلیلی رای بدم من دیروز براتون نظر مخالف تو تو ای جلیلی گذاشتم همونجام نوشتم اگه عارف و روحانی ائتلاف کنن به جلیلی رای میدم حالا همین کارو میکنم و واقعا برای خودم و مردم ایران مخصوصا همه کسانیکه برای یه بارم شده میخواستن فراجناحی رای بدن متاسفم رای من دکتر جلیلی شد نمیدونم کی قراره مردم ایران از شر خاتمی و خاندان هاشمی راحت شن بابا دست از سر قدرت بردارید تا کی ما باید شاهد حکومت کردن چند خاندان تو کشورر باشیم به هیچ وجه حاضرنیستم کشور رو تحویل روحانی بدم
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
ما هم همین رو میگفتیم برادر.
چاره اقتصاد ایران، دادن وعده های اقتصادی نیست. چاره کار، دست رد زدن مردم به چپ و راست و کارگزار است.
فقط جلیلی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اولین کاندید اصول گراها جلیلیه اونوقت شما دم از فرا چناحی بودن ایشون میزنید؟ واقعا که یا مارو گیر آوردی یا واقعا تو باغ نیستی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
اگر چاره ی ایران اقتصاده که دکتر رضایی برای ریاست جمهوری مناسب تره.نئ جلیلی که چند ساله با اشتون حرف می زنه و هر روز هم تحریم ها بیشتر میشه.چاره ی اقتصاد ایران،فقط دکتر رضایی!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
ناشناس عزیز منم با شما که گفتید چاره اقتصاد ایران رضایی صد در صد موافقم ولی حالا که کار به ائتلاف اصلاح طلبا رسیده مجبورم به جلیلی رای بدم چون در هرصورت جلیلی از روحانی بهتره و با کنار رفتن عارف احتمال رییس جمهور شدن روحانی بالا رفته و واقعا نمیخوام کشور دست روحانی و همفکراش بیفته واقعا برای یه بارم شده میخواستم فراجناحی عمل کنم حیف که کنار رفتن عارف نقشه هام رو نقش برآب کرد درهر حال جلیلی رو به عارف ترجیح میدم و بخاطر رای نیاوردنش به جلیلی رای میدم نه فقط من خیلیهای دیگه هم با کنار کشیدن عارف از ترس رییس جمهور شدن روحانی به جلیلی رای میدن ولی قلبا میخوام رضایی رییس جمهور بشه
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
19
31
جناب عارف دمت گرم که با آقای روحانی ائتلاف کردی. و از همه مهمتر حقایقی رو برای این ملت عوام آشکار کردی

به امید پیروزی
روحانی=عارف
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
ان شاء الله همين مردم به قول شما عوام يك بار ديگر اين افراد را به حافظه تاريخ خواهند سپرد.
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
تو واقعا ایرانی هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟ عوام
رو به کی گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟ کلیت و ماهیت اصلاح طلب یعنی نمونه اش تو !!!!!!!! خود برتربین مغرور و متکبر حتما هم فقط شما روشنفکر و باکلاس و باسوادو بافرهنگید ... حتما اگه دوباره پیروز نشید حتما میرید سطل آشغال آتیش میزنید وشیشه مغازه ها رو میشکونید!!! خجالت نمیکشی با این حرف زدنت !!!!
انسان
| COLOMBIA |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
حامد جان،
من خودم یکروزی (تا سال 88) اونطرفی !! (همانطرفی که الان شمایید) بودم ، خیلی از آنهایی که در جناح اصلاح طلبند تنها برای لجبازی با نظام میگویند و انتخابشان هم فقط و فقط از سر همین لجبازی است وبس، و اصلا همه جوانب را نمیسنجند ، همینها فکر میکنند که همه جهان بهشته (که اصلا این طور نیست) و ایران را سیاه نمایی میکنند ،
زندگی شخصی آقای جلیلی شاید مثل من!! و شما!! نباشد ولی من هر کسی که آرمانش بزرگی و استقلال کشورمان باشد به او رای میدهم و هر کسی را هم که بیگانگان ازو حمایت میکنند مردود میشمارم ، ما قرنهاست که با همین فقر ساختیم تا مستعمره نشویم .
برای همین به جلیلی رای میدهیم .
خوشابي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
8
8
نفر بعدی ولایتیه که باید کنار بره اینجوری میمونن قالیباف وجلیلی کاش این دو ائتلاف کنند تا هزینه اجرای انتخابات دور دوم میان این دو بر نظام تحمیل نشود روحانی همون بهتر بره نظرسنجی ها رو دستکاری بکنه
abbas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
7
10
هاشمی باز هم اصلاح طلبان را دور زد واقعا این پیرمرد با سیاسته
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
9
5
نباید عارف کنار میرفت، عارف پرتلاش تر و منطقی تر و بی غرض بود. من به روحانی رای نمی دم. خاتمی هر طور بود نباید پشت عارف رو خالی می کرد. الان که عارف رفته به رضایی رای می دم.
پاسخ ها
raha
| QATAR |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
عجب
اونوقت میشه بگی تو جنابِ رضایی چی مشاهده کردید ؟!؟!
ماهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
10
7
جناب حامد شما هم جز همین ملتید پس شما هم جزو عوامید!
حالا چه حقیقتی آشکار شد؟
جز اینکه آقای رفسنجانی عشق قدرت دارند همچنان!!!
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
24
12
فقط جلیلی
فاطمه سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
14
7
بازم به عارف كه به حرف بزرگترش گوش ميده اصولگراها كه هيچي! اصلاً حواسشون نيست تو چه وضعي هستن رأي آقايون توسط همديگه شكسته ميشه و جناب روحاني هم تشريف ميبرن خيابون پاستور كه نام ديگرش ميشه حياط خلوت امريكا شايدم اتاق خواب امريكا!!!
ایرانیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
3
10
سلام به همه ایرانی های عزیز
شورای نگهبان ما خیلی مسئولانه و با زکاوت این افراد را احراز صلاحیت کرده به نظر من همه افراد با تجربه ای هستن برای همه نوع سلیقه و ذائقه ای هم کاندیدا هست با کنار رفتن آقای عارف و حداد عادل باز هم میتونیم کاندیدای اصلح که به عقاید و خواسته های ما نزدیک باشه رو پیدا کنیم . پس لطفاً به خاطر اشخاص به همدیگه توهین نکنیم چون اهداف و عقایدشون برای ما مهمه .
milad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
22
8
اقای عارف ..... ......خاتمی بود و روحانی نیز..... هاشمی هست
حدود 70 درصد مردم از خاندان هاشمی دل خوشی ندارند
اقای روحانی هر چی زور بزنه فقط شاید در تهران از رقبا پیشی بگیره که اونم به دلیل وجود اقای قالیباف رای کمتر خواهد اورد
اگه همه رای دهندگان شرکت کنند یعنی 50 میلیون نفر اقای روحانی در نهایت بتونه 16 درصدشو بدست بیاره .هیچ شانسی حتی برای رفتن به دور دوم نخواهد داشت
رقابت اصلی بین اقای جلیلی و اقای قالیبافه
البته به نظر میرسه در نهایت موج جلیلی به انتخابات خاتمه بده
به امید اون روز
پاسخ ها
raha
| QATAR |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
چه نتیجه گیریِ دقیقی ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
17
8
نميدانيم ا خاتمي چي از جان اصلاح طلبان ميخواهد؟ عادتمان شده سرخوردگي !اون از راي دادنش در يك روستا وقتي همه تحريم كرده بوديم اينهم از منصرف كردن معاون اولش علي رغم داشتن راي بالا ! معلوم نيست او با اصلاح طلبان است يا آلت دست وبازيچه هاشمي ؟ البته از شما هم خوشم نمياد ولي از لج خاتمي هم شده به كسي راي ميدهم كه او دوست ندارد تا معني خيانت را بفهمد
پاسخ ها
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
کار خوبی میکنی ولی فکر میکنی بفهمه !!!!!!!!!!!
حالا تو دیدی که اونی ;ه بخاطرش انتخابات قبل رو تحریم کردین چه جور آدمیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماهیتش همون چیزیه که تو گفتی عزیزم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
19
13
دیدی خاتمی اینقدر مرد نبود که پشتت وایسه حالا هی سنگشو به سینه بزن
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
15
5
باید منتظر ائتلاف آقایان ولایتی و روحانی بود.
ممقانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
19
6
خجالت بکش تمکین می کنم تمکین مکی کنم یعنی چه مگر اینجا دادگاه خانواده است
پاسخ ها
رائد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
بابا وسط همه اینا ایول به تو .....زاویه دیدت واقعا یکه یکه ...کلی خندیدیم
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
22
5
خاتمی حال عارف رو گرفت، از بیانیه عارف برمیاد که اصلا راضی به کناره گیری نبوده!
سیوندی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
21
8
همون بهتر که رفت هیچ اراده ای از خودش نداشت

کاندید شدن دستور یه نفر دیگه بود رفتنشم دستور یه نفر دیگه بود
با دستوری آمد و با دستوری رفت
آنیتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
23
4
واقعا
با دستوری آمد و با دستوری رفت
پاسخ ها
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
غلامان حلقه به گوش هیچ وقت از خودشون اختیاری نداشتند !
پرویز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
26
9
با رای به روحانی منتظر بازگشت اشرافی گری وجولان دوباره آقا زاده ها باشید
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
2
13
جناب آقای دکتر عارف
از اقدام ارزشمند و بزرگوارانه شما بسیار متشکریم.
چارک میرزا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
7
3
اتفاقا حضور روحانی از یک لحاظ بد نیست و اینکه عده
زیادی برای خنثی کردن آرا روحانی و هوادارانش به
دکتر جلیلی و رضایی رای میدهند تا بقول معروف :
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد .
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
11
1
حداقل یه تشکر خشک و خالی از طرفدارات میکردی .....
یارجلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
8
2
جلیلی حمایتت می کنیم جلیلی حمایتت می کنیم برگ برنده ی ما شهید زنده ی ما حمایت کننده جلیلی
mu3tafa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
8
1
فقط و فقط قالیباف. به نظر من از بقیه بیتره حالا هر کی میخواد انصراف بده یا هرچیز دیگه.....
ولی مطمئنم جلیلی رئیس جمهوره چون خیلیا پشتشن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
جناب آقــــای دکتـــــر جلیلــــــی رئیس جمهوره چون خدا و ملّتی پشتشند!
raha
| QATAR |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
خوبه که شما واقع نگری
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
8
4
بیخود نیست اصلاح طلبها به افساد طلب معروفند.

جناب عارف یک هفته نشده که قسم خوردی به هیچ عنوان انصراف نمی دهی و به نفع کسی کنار نمی کشی،پس چی شد؟؟؟؟!!!!

اگر بنده خدای دیگری به جز اینها قسم دروغ می خورد ببین تا سالها چه جنجالی به پا می کردند و مانور می دادند.
یک دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
3
2
آقای عارف خیلی مصمم بود . من هنوز باورم نمیشه که رفته . این همه وقت بزار یکی و انتخاب کنه . دقیقه 90 انصراف بده .یعنی چی ?!!از متن بیانیه اش هم معلومه خیلی تحت فشار بوده و با بغض نوشته . کار خوبی کرده اسم روحانی و نیاورده . ولی خواه ناخواه با انصرافش روحانی و تایید کرده . به هر حال توهین های بی ادبانه فایده ای نداره . ما دیگه عادت کردیم با یه جرقه امیدواربشیم ، با یه نسیم نا امید.
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
5
2
عزیزان اینقدر سرو صدا نکنید عارف انصراف نداد !! والله عارف را انصراف دادنند ! ! اصلاح طلبان بیایید به خاطر خدا هم که شده خدا را ببینید تا سربلند باشید نه اینکه کدخدا را ببیند که در پیشگاه خدا وخلق خدا ذلیل و سر افکنده شوید . . . . .
raha
|
QATAR
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
2
1
کاری ندارم که کار کی خوب بوی کی بد فقط میخوام به دوستانی که میگن اینا چرا از اولش اومدن بگم که به نفع خودشون بوده که بیان چون به هر حال هرچی تریبون بیشتر بهتر

یعنی حتی اگه از قبل هم پیش بینی میشد چیزی رو از دست نداده بودند
ملت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
4
1
من متاسفم اگه بعضی ها به شرایط اخلاقی وبی ادبانه روحانی توجه نمی کنند و فردی که حتی تحمل کوچکترین انتقادی را ندارد چگونه تحمل این همه اختلاف سلیقه را در کل کشورداشته باشد و بی تدبیر انه سرنوشت کشور را دست بگیرد طی نظر سنجی نخبگان روحانی بسیار بی تربیت و بی تدبیر است
ملت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
2
1
چرا نظرم را نگذاشتید ؟؟؟؟الان پیغام در یافت را زدید نکنه اینجا هم ........ با نام ملت بود
بی طرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
1
0
من فکر میکنم اصلاح طلبان عارف رو برای این کنار زدن که اگه بعد از انتخابات روحانی رای نیاورد و اتفافات سال88 تکرارشد وروحانی تبدیل به یک مهره سوخته شد اینها برای چهار سال بعد عارف را که تبلیغات خود را انجام داده روکنندوپیروز شوند.
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
1
3
شما که رفتید دیگه نمیدونیم باید به کی رای بدیم خیلی دوستون دارم


براتون آرزوی موفقیت دارد
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین