کد خبر: ۱۴۶۲۴۷
تعداد نظرات: ۱۵۱ نظر
تاریخ انتشار:

پشت صحنه حضور حسن روحانی در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2

حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش در استودیو گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 حضور یافت و به سوالات پاسخ داد .






 













 



 





















شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۵۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۴۷
akbar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
356
116
مسببان فتنه88، مسببان قدرت وثروت ، مسببان تورم 50درصدی ، مسببان کرنش در مقابل جک استراو ، آقا زاده های میلیلردی ، آقازاد ه جاسوس و....همه وهمه باید در کنار مفسدان بزرگ اقتصادی محاکمه شوند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
خود هيأت ايراني اقرار کرده اند که جک استراو گاهي به خاطر غرور پيروزي پاي با کفشش را روي ميز مي گذاشته است.
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
بولتن در برناماه عسل ماه رمضان سال قبل یا قبلترش یه مهمانی رو دعوت رده بودند که هم معتاد شدید بوده و دزدی هم کرده بود که با صبوری زنش ترک کرده بود نشون به اون نشون که وقتی وارد شد دست زنشو بوس کرد، خلاصه تعریف میکرد که یه یار یکی از فرشهای خونه ی روحانی رو زده بود که خیلی قیمتی بوده ، این همه پول و ثروت رو این قا از کجا آورده بود بولتن اگه تونستی تکمیلش کن جالبه هااا
ناشناس
| TURKEY |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
بولتن حتما این موضوعی رو که خانم فاطمه میگوید در قالب یک خبر نشر کن.
احمدی نژاد در اولین حضورش در کاخ ریاست جمهوری فرشهای گرانبها رو خارج کرد و به موزه داد.
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آقای روحانی چه کسانی « امام خامنه ای » را مجبور کردند وارد میدان شود؟؟؟!!!

در آن دوره بواسطه همراهی با غربی ها و عقب نشینی هایی كه انجام گرفت، آنها آنقدر جلو آمدند كه من مجبور شدم شخصاً وارد میدان شوم.
غربی ها در آن دوره آنقدر گستاخ شدند كه حتی هنگامی كه مسئولان ما به سه سانتریفیوژ قانع شده بودند، آنها مخالفت كردند.

( امام خامنه ای )
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
393
104
آقای روحانی از تریبون استفاده کرد تا خودش رو و افتضاحی رو که در اجلاس سعد آباد به بار آورده بود تطهیر کنه.
هنوز حافظه سیاسی ما انقدر کوتاه مدت نشده که اون چه در سعد آباد گذشت رو فراموش کنیم.
هنوز فراموش نکردیم تعهدات سنگین ایران رو در ترکمانچای سعد آباد
هنوز فراموش نکردیم تعدان ننگین بروکسل رو
و نتیجه این تعهدات چی بود ؟ در حالی که ایران گام به گام عقب می نشست فشارها هر روز بیشتر می شد. طوری که به فاصله چند روز از توافقنامه بروکسل قطعنامه شورای حکام علیه ایران رسما صادر شد.
کجا رهبری تایید کردند اجلاس سعد آباد رو ؟! حرفی که رهبری چند روز بعد از توافقات سعدآباد گفتند این بود :يكى از مسائلى كه در اين مذاكرات جهانى مطرح شد و آن را بعضى از اروپاييها و ديگران گفتند، اين بود كه ما نه تنها با انرژى اتمى صلح‏آميز در ايران مخالفتى نداريم، بلكه خودمان برايشان نيروگاه مى‏سازيم و خوراكش را هم مى‏دهيم. از نظر ما اين موضوع قابل قبول نيست؛ زيرا آن نيروگاهى كه غربيها بخواهند براى ما بسازند و سوختش را هم بدهند، به درد ايران نمى‏خورد؛ آن به گروگان دادن ايران و ايرانى است! (82/8/11)
مگه در میان معاونان آقای روحانی حتی برخی به دلیل جاسوسی برای دشمنان محاکمه نشدن؟ مثل حسین موسویان معاون سابق مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت.
فرافکنی تا کجا جناب روحانی ؟!!
همه اسناد کاملا شفاف و روشن موجود هست.چی رو خواستید تطهیر کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
شما زحمت نکشید به حافظتون فشار نیارین. حال رو خوب ببینین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
کاملا با زهرا موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
بعید به نظر می رسه رای بیاره
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
با برای تعلیق کار کارشناسی فراوانی انجام شده بود، اگه تعلیق نمی کردیم پرونده ی ما به شورای امنیت می رفت و تحریم های سنگینی مثل الان به کشور تحمیل می شد و به دلیل وابستگی اقتصاد به نفت کشور توان تحمل این تحریم ها را نداشت. الان هم ما به دنبال تعلیق هستیم ، تعلیق غنی سازی 20% به 5 % . ولی 5+1 قبول نمی کنه.تحریم کمر کشور رو خم کرده ، مردم تو بد وضعیتی هستند. حفظ کشور از غنی سازی اورانیوم مهم تر است.
شیرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
دو دقیقه دیگه وایسیم عهدنامه های گلستان و گلشائیان و کاپیتولاسیون رو هم میندازی گردن آقای روحانی.
nasim
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
كار كارشناسي !!!؟
آقاي مطلع ! بسته ماه اوت 2005 کشورهای اروپایی به ایران کارنامه حسن روحانیه ! این بسته، بسته‌ای بود که در واقع تمام حقوق ملت ایران رو انکار می‌کرد و ما به ازایی که به ملت ایران پیشنهاد می‌کرد، چي بود ؟؟؟ قطعات هواپیما و عضویت در سازمان تجارت جهانی !!!
اين بزرگترين توهین به ملت ایران بود كه به لطف آقاي روحاني ميسر شد ....
آقايون ادعا ميكنن عدم ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت جزء بخش‌های درخشان کارنامه شونه !!! آيا تعليق همه ي حقوق ملت ايران هنره ؟؟؟ اگه بخوايم با همه ي مسائل و مشكلات اينطوري برخورد كنيم بايد همه ي كارخونه ها و فعاليتهاي علمي كشور رو تعطيل كنيم ... اينجوري ديگه كسي با ما كار نداره مشكلاتمون يك شبه حل ميشه !
اين تفكر مال آدمهاي ترسو و بي تدبيره همونايي كه آمريكا رو كد خداي دنيا ميدونن ...
افتاب گردون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
گوشه اي ازكــــــــــــارنامـــــــــــــــه جناب
روحــــــــاني در برنامه هســــــــــــــــــــته اي

وزارت خارجه انگليس ؛فرانسه والمان
در29مهر 1382 ب دعوت حسن روحاني ب تهران سفر كردند ك اين نشست نهايتا ب معاهده سعد اباد (ب قول سياسيون تركمانچاي)منجر شد/در نشست سعد اباد طرفين "بر سر تعليق فعاليت هاي هسته ايران" توافق كردند

_ با وجود تعليق فعاليتها از سوي ايران،انگليس المان و فرانسه در اذر 82دومين قطعنامه عليه ايران را در شوراي حكام ب تصويب رساند/تيم هسته اي متعهد شد پروتكلالحاقي را امضاء و ب منظور اعتماد سازي پيش از تصويب قانوني پروتكل مفاد انرا اجرا كند

_تاسيساتucfاصفهان با كاركرد ويژه پروژه تبديل اكسيد اورانيوم(uo2)ب كيك زرد و سپس تبديل ان ب تترافلورايد اورانيوم(uf4)در تاريخ 24اسفند82 راه اندازي شد

_28شهريور 83قطعنامه شوراي حكام عليه اقدامات هسته اي ايران صادر شد/در اين ضرب الاجل شورا خواستار تعليق فوري و قابل اثبات تمام فعاليتهاي مرتبط با غني سازي در همه بخش ها شد

_اغــــــــاز توقف برنامه هسته اي 15ابان83
يك ماه مانده ب پايان ضرب الاجل،روحاني براي مذاكره با نمايندگان سه كشور اروپايي ب پاريس رفت/اروپا خواستار تعليق نا محدود (حد اقل دو سال)فعاليت هسته اي ايران بود

_25ابان83ايران تعليق كوتاه مدت فعاليت هسته اي مجتمع عزباصفهان را پذيرفت/اروپا متعهد شد حقوق ايران براساسNPT ب رسميت شناخته شود

_توقف برنامه هسته اي9 اذر83 شوراي حكام قطعنامه اي عليه ايران صادر كرد ك طي ان ب تعليق دائمي غني سازي اورانيوم_ علي رقم مفاد موافقتنامه پاريس_ تاكيد كرده و نيز امضاءپروتكل الحاقي را از سوي ايران خواستار شد

_
عاشق ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
زنده باد روحانی
فدای اون چهرش بشم
مردم فهمیدن به روحانیا بیشتر میشه اعتماد کرد تا کسایی که ادعاشون میشه
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
236
47
حیف نیست آدم بی ام و روبزاره با لگن بیاد؟عجب ناخن خشکی
پاسخ ها
شهروند محترم ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آقای محمد رضا معلومه از اون آدم های حاشیه سازی که اگه با بی ام و بیان میگی مال بیت المال حیف شد دست اینها اگه با لگن تویوتا بیاد میگی عجب ناخن خشکی مثتل اون پدر و پسر بود که نمیتوانستند از دست زبان مردم سوار الاغ خود شوند .بعدشم این لگن بازم میارزه به سورن و سمند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
محمدرضا جان اینا اگر مطمئن بودن که صدا و سیما از ماشینشون فیلم نمیگیره با این لگن نمیومدن...اینم جزو خودنماییاشونه که مثلا بگن ساده زیستن....آره جون خودشون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
29
185
جالب بود خيلي پسنديدم
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
53
210
آقا یا خانم زهرا ! ! !
تعصب تا کی
عقلانیت لازم است
فکر نمی کنی زمان آن رسیده که دست از تعصبات و فرافکنی برداشت ..
اینقدر به گوش خود گقته و شنیده اید که خودتان هم باورتان شده است
پاسخ ها
ناشناس
| TURKEY |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آقا یا خانم محمود ! ! !
در زمان کنونی با شما موافقم ولی اگر در آن زمان مسئولین وقت و آقای روحانی با قاطعیت بیشتری برخورد میکردند غربیها الان احتمال عقب نشینی ایران دربرابر فشار و تحریم را نمی دادند و ایران هسته ای برایشان قابل قبول می بود! بعد از سازشکاری بیش از حد دوره اصلاحات با غربیها الان دیگر مجال قاطعیت نمی باشد! به عبارت ساده آنزمان امثال آقای روحانی غربیها را خیلی خیلی پررو کردند! ! !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
من با محمود موافقم برای امریکا کاری نداشت که تو اون زمون به ایران هم حمله میکرد. و هرکسی هم میگه ما مقابل امریکا میاستادیم فقط اینو بگم که امریکا تو عراق از بمب های الکترونیک استفاده کرده بود تو ایران بخشی از دستگاهای راداری و الکترونیکی برای 1 هفته از کر افتاده بود و هنوز نمیدونست چی شده.اقای روحانی جلوی یه جنگ رو گرفت
بهنام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
ناشناس ترس ورت داشته ؟ آمریکای واست شده لولو ؟! ترسیدی داری هزیون میگی ؟! مطمئن باش آمریکا اگر یک دقیقه مطمئن شود که میتواند ایران را در جنگ رودرو شکست دهد دریغ نمیکند ، پس حرف این و اون همش کشکه !
ناشناس
| TURKEY |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
فقط یک نوع بمب میتونه تو تجهیزات راداری و الکترونیکی اخلال ایجاد کنه اونم بمب هسته ایه که تشعشعات رادیواکتیو داره و لاغیر. تو عراق که هسته ای استفاده نشد. در ضمن غرب اونموقع تو ایران فقط بدنبال ایجاد جنگ داخلی بود و هیچ جنگ خارجی مدنظرشون نبود که کسی بخواد جلوشو بگیره . هر تندروی بیجایی که بعد از دوره خاتمی شد بخاطر کندروی بیش از حد اون دوره بود هردوش اشتباه بود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
محمود جان موافقم بات کاملا
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
جناب محمود که متا سفانه هم اسم بنده هستید!حداقل ادب داشته باشید!

شما که مثل کاندیدای مورد حمایتتان شعار عقلانیت وتحمل مخالف واعتدال را میدهید هردویتان حداقل لازم یعنی ادب را ندارید!!!!! اوهم عقلانیت وعدم تعصبش را در همین زمان تبلیغات نشان داداولی در دانشگاه شریف ودومی در توهین به مجری وعوامل برنامه صدا وسیما تازه توهینهای غیرمستقیمش به خیلیها در همین گفتگو بماند که طبق ادعای خودش!!!!! باید صدا وسیما جلویش را میگرفت و یا به همه انهایی که ایشان زیر سوال برده فرصت دفاع میداد!!!!

شاید هم توان تشخیص اینکه اسم زیبای زهرا برای خانمهاست یا اقایان را ندارید که این هم بعید نیست چون کاندیدای موردحمایتتان هم توان تشخیص خیانت را ازخدمت وهمچنین کلید حل مشکلات مردم از کلید گاو صندوق... !!!!را ندارد.

یا علی شعار همیشگی من وامضای مطالب من است که خصوصا با افراد بی ادب همنام اشتباه نشود.

یاعلی
ابجد صدیق رضی الله عنه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
برا اون دسته آدمهایی متاسفم که همش واهمه دارن که آمریکا به ایران حمله کنه...آقای روحانی جلوی هیچ جنگی رو نگرفت برید مراجعه کنید یکی از همین آمریکایی ها گفت که ما میوه جنگ عراق را در سعدآباد چیدیم...نمی خوام وارد اون بحث بشم ولی اگه قرار بود جنگی رخ بده دیگه حتما تو دوره دولت فعلی رخ می داد چون به قول خود صالاحطلب ها پرتنش ترین سیاست خارجی رو به دنبال داشت...یکی جواب بده چرا آمریکا تو این 8 سال حمله نکرد؟؟؟مشکل ما اینه که امثال خاتمی و روحانی زیادی محافظه کار بودند و هستند ولی جنس موسوی با این ها فرق داره
ناشناس
| TURKEY |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
بولتن راهکاری نداری برای اینکه هم اسمها از هم تشخیص داده بشن؟ خودم چند وقتیه میخام با اسم نظر بدم. همین هم که میگن پایین نظر مثلا بعنوان امضا یه چیزی مینویسن قابل کپی برداریه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
ببین جناب محمود چطوری الان شما فتحعلی شاه و ناصر الدین شاه رو به خاطر اینکه ایران رو دادن رفت لعنت می کنی فردا هم بچه هات اینایی که انرژی هسته ای رو دادن رفته لعنت میکنن
محمد ایینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
128
33
ماشین واقعی حسن روحانی چیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
پژو 504 دوس داری؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آیا پراید ماشین واقعی بعضی ها است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نسیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
ناشناس جان حتی اگه پراید ماشین واقعی بعضی هایی که گفتی نباشد؛ باز هم شعور اون بعضی ها رو میرسونه که "لزوم" ساده زیستی مسئولان ایرانی رو به رخ دنیا میکشه و ثابت میکنه که قدرت مادی نباید در بین مسئولین ایرانی جایی داشته باشد.
این بده؟
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
33
109
آقا یا خانم زهرا ! ! !
تعصب تا کی
عقلانیت لازم است
فکر نمی کنی زمان آن رسیده که دست از تعصبات و فرافکنی برداشت ..
اینقدر به گوش خود گقته و شنیده اید که خودتان هم باورتان شده است
پاسخ ها
ناشناس
| TURKEY |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آقا یا خانم محمود ! ! !
در زمان کنونی با شما موافقم ولی اگر در آن زمان مسئولین وقت و آقای روحانی با قاطعیت بیشتری برخورد میکردند غربیها الان احتمال عقب نشینی ایران دربرابر فشار و تحریم را نمی دادند و ایران هسته ای برایشان قابل قبول می بود! بعد از سازشکاری بیش از حد دوره اصلاحات با غربیها الان دیگر مجال قاطعیت نمی باشد! به عبارت ساده آنزمان امثال آقای روحانی غربیها را خیلی خیلی پررو کردند! ! !
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
کدام تعصب؟!
از کی بیان حقیقت شده تعصب؟!
من فرافکنی می کنم یا جناب روحانی در پخش زنده راست تو چشم مردم نگاه کرد و دروغ گفت؟!
برید یررسی کنید.همه اسناد موجوده کدام خیال بافی؟!
این شما و امثال شمایید که تعصب بی جا دارید.
نیلوفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آقا یا خانم محمود!!!
آقای عقلانیت !!! آقای بی تعصب!!!
کاش درباره میوه ای که جک استروا گفت ما در سعد آباد چیدیم هم کمی توضیح میدادید؟! کدوم میوه؟!
با شما هستم هاااا . آقای بی تعصب. آقای عقلانیت!!!
اصلاح طلب ها اصولاً هوچی پسندند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
اینک در آستانه انتخابات و یک بار برای همیشه سیمای جمهوری اسلامی ایران از انحصار درآمد تا بزرگ مرد ادامه دهنده راه اصلاحات از آن طریق خود را به ملت بزرگ ایران بشناساند. به تاکید با آمدن روحانی روح تازه ای در جامعه ی ایرانی دمید.
درود بر مردان بزرگ تاریخ ساز
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
ناشناس جان تاریخ سازو خوب اومدی
دمت گرم
هیچ کس بهتر از این آقا و اربابش نمی تونست به تاریخ پر غرور ملت ایران گند بزنه...
هنوز شهید آبراهام لینکلن یادمون نرفته...
اینا همشون تاریخ سازن...منتها تاریخی که آیندگان برآن خواهند گریست...
حاج احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
215
47
این اقا خجالت نمیکشد پررویی تابه کجاوکی ...
ایشون ان کسانی که درفتنه 88به کشور ومردم خیانت کردند بیایند درتلوزیون وازانها عذرخواهی شو واین راعدالت میدانستند اگر عدالت به طور کامل اجرامیشد این همفکران شما خائن به کشور ومفسدفی الارض وباید محاکمه میشدند برو به سعه صدر رهبرعزیزمون دعا کن که تاحالا امثال تو زنده اید مرگ برفتنه گر اصلاح طلب
پاسخ ها
جاوید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
خدا به همه یه عقل و منطق سالم بده. انشاالله
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
اگر عدالت اجرا می شد اصلا اون اتفاقات می افتاد؟
شیرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
شما دقیقا از اون حاجی یونس فتوحی هایی یا از اون حاجی گیرینف ها؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
جناب ناشناس از نظر شما عدالت به چه معناست ؟ به معناي ضايع كردن حق 38 ميليون آدم و باطل كردن آرا مردم ؟
اون افرادي كه ادعاي تقلب كردن تا الان نتونستن حتي يك خط مدرك و سند بيارن ! اونها هستن كه عدالت رو زير پا گذاشتن در مقابل قانون ايستادن و در نهايت رسيدن به جايي كه بر عليه اصل ولايت فقيه شعار دادن ...
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
56
26
سلام به نظر من این ننگی که اصلاحات در فتنه ی 88 با بار اورده تا ابد روی پیشونیشون میمونه و با این گفتو گوهای بی اساس پاک نمیشه
ر حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
51
22
کدوم یکی از روحانیون رئیس جمهور برای این مملکت سازندگی کردند که ایشان نفر بعدی باشند. هر چه نباشد معاون رده سوم دکتر جلیلی سرش به همه اینها می ارزد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
امام خامنه اي.
ر حیدری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
بحث ریاست جمهوری امام خامنه ای از دل و جان و ساده زیستی بود. اگر روحانیون رئیس جمهور دیگه تفکراتشون مثل امام خامنه ای بود وضع جامعه به اینجا ختم نمیشد.
همین الان جناب رفسنجانی تهدید میکنن که آمریکا الان میکنه بلان میکنه چون شورای نگبان ایشان را تایید نکردند. ایشون با این تفکر میخواستند ریاست جمهوری یک کشور را بدست بگیرند؟ این صبحبتهای ایشون بعد از تایید نشدنشان مهر محکمی بر قضاوت درست شورای نگهبان نسبت به خودشان است.
به هیچ وجه ارداه راسخ و پولادین، اندیشه و نکته سنجی و زندگی علی وار امام خامنه ای را با بقیه مقایسه نکنید.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
9
27
همه دروغ میگن چه راستی چه چپی دشمن ما تحریم یا آمریکا نیست. دشمن ما خود ماییم مردم.
یه طوری می پرسید ماشین این آقا چیه که انگار نه دیدیت نه شنیدیت روزی صد نفر از کنار شما رد میشن که با انواع ماشین های گران قیمت سوارن. بنظر شما این افراد از کجا اوردن.اونا دارن روحانی نداره اونا دارن قالیباف نداره اونا دارن پسرای غرضی ندارن,...
ول کنید بخدا فکر تلاش باشید.
پاسخ ها
آرمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
حامد جان درمدل حکومت اسلامی علوی باید زیستی علی وار داشت، همسطح طبقات متوسط درحالت حداقلی
اصولا بدون ویژگی ساده زیستی نمیتوان درشرایط کنونی ادعای خدمت داشت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آرمان عزیز ! بازدهی فرد برای جامعه ، اولویت داره یا ماشینی که سوار میشه ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
واقعا حال ادم به هم میخوره از این حماقت بعضیها که فکر میکنند انرزی هسته ای برای کشور قدرت میاره ایا پاکستان قدرتمنده قدرت در دست همراهی با مردمه وتوسعه زیربناهای کشور
ارش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
33
اقا ننگ بزرگتر از وضعیت الان ....این وضعیت بخدا ننگه دس بردارید از این تعصب جاهلیت
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
1
15
بهتراست فعلا بیانات وصحبتها را به دقت گوش دهیم وهیچ کس را ارجحتر واصلحتراز دیگری ندانیم تا روز رای گیری که با درایت کامل ومطمن انتخاب کنیم چون همه کاندیداها موردتایید نظام هستند وفیلتر شدند درست نیست کسی را خراب کنیم یا تعصب بیجا داشته باشیم ماکه خوب راست ودروغ را میفهمیم بگذارید هرچه میخواهند بگویند جوجه را آخر پاییز میشمارند،فعلا انتخاب نکنید.فقط تحقیق ومطالعه تا روز موعود. متشکر از تمام هموطنان فهیم وباهوش
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
91
27
اقا محمود انقدر به bbc و .... گوش دادی که عقل از سرت پریده
برو دعا کن به رهبرمون که حکم جهاد نمیده اگه بده وای به حالتون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
جانمان فدای رهبر
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
لطفاً ملت رو تهدید نکن
عادل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
66
27
به آقای روحانی توصیه میکنم ادای شیخ قدرت علیخانی قزوینی را درنیاورد.با هوچی گری نمیشود افتضاحات و بی کفایتی را مخفی کرد.برای این نظام آقای جنتی هزینه داده که پسرش را بخاطر امر به معروف با دهن روزه به شهادت رساندند.این فتنه گران اگر محاکمه میشدند الان به این جسارت گردنکشی نمیکردند.آنهاییکه ادعامیکنید باید از خودشان دفاع کنند به ازای هر ضربه شلاقی که از ساواک خورده اند هزارها میلیارد از جیب این ملت برده اند.حافظه ملت ایران هیچ وقت خیانت و بزدلی دولت خاتمی در موضوع هسته ای را فراموش نمیکند.در ضمن یاد همه ما باشد باهمه تحریمها وکاستی ها وگرانیها سردار سازندگی واقعی آقای احمدی نژاد است نه...دزدهای دولت احمدی نژاد هم که آریا مهری بودند!از دار و دسته خودتان بودند وهستند آقای روحانی.....خدا سایه امام خامنه ای را بر سر ما حفظ کند.اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
شیرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
ماشاالله به این دل و جرئت.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
شیرین جون شکرک نزنی اینقدر خوشمزه ای شما....
محمدحیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
48
30
اقای روحانی که دم اذاعتدال مذننددیشب طوردیگرعمل کردندفقطاازهم فکران خوددفاع کردند چرا/
پاسخ ها
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
از این به بعد وقتی هیجان زده شدی یک نفس عمیق بکش بعد شروع کن نوشتن. اصلا نمیشه فهمید چی نوشتی.
تو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
البته اگه سوادشو داشتی
ديويد
|
UNITED STATES
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
33
69
اگه مطالب و سخنان ايشان را ميشنيديد ميديديد با سند داشت حرف ميزد
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
86
39
بسیار متاسفم برای آقای روحانی خیلی بی ادبی کردند در حق مجری محترم برنامه خیلی بی ادبیه که جلوی چشم میلیونها بیننده به مجری گفتند شما اطلاعاتت کمه یا اینکه بیسوادی و همچنین کارکن اتاق فرمان را هم بیسواد خطاب کنی
امام امت (ره) رئیس جمهور آمریکارا آقای کارتر خطاب کردند- آن وقت اینها آقای روحانی بسیار برایت متاسفم شما می خواهی ادب و فرهنگ ایرانی را به جهان معرفی کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
عرفان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
در تاييد نظر آقا احمد بايد عرض كنم:
از همين الآن معلومه كه رفتار آقاي روحاني بعد از انتخابات و راي نياوردن چيه!
هوچي گريه وحشتناك و توهين به ملت و احتمالا اعلام تقلب!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
58
33
این آقا نشون داد که اصلا انتقاد پذیر نیست. تریبون آزاد پیدا کرد عقده های چند ساله را خالی کرد و همه را به باد انتقاد گرفت. یه دفعه بگو همه کار را تو کردی لاریجانی و جلیلی بعد از تو هیچ کاره بودند. هشت سال همه فعالیت هسته ای را تعطیل کرد الان میاد میگه همه پیشرفت ها دوران ما صورت گرفت.
بس کنید شما و دار و دسته شما از دید مردم مهره های سوخته هستید بهتر برید بدنبال کار خودتون ملت ایران خیانت های شما را از یاد نمی برند.
کلیدی که اخر سر تو گفتگو نشون داد هم خیلی خنده دار بود به هر چیزی برای رای آوردند متوسل می شوند. غافل از اینکه ملت دیگه گول این حرف ها را نمی خوره.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
21
49
بسیار عالی بود.
علی
|
FRANCE
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
81
42
اقای روحانی ما صدقه بگیر نیستیم
متاسفم براتون با این طرز تفکر
پاسخ ها
saeed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
شما معنی دقیق صدقه رو نمیدونی. اگر اوضاع معیشتی مردم خوب باشد کشور با مالیات اداره میشود نکه زمان واریز 40تومن صف عابر بانکها یک کیلومتر بشود. اگر تو و من و ما نورانی شویم کشور منور میشود
صدقه بگير
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آقاي روحاني ما صدقه بگيريم؛اما صدقه ما حلال است و مثل بعضي ها خون مردم رو نمكيديم و به منابع قدرت و ثروت حرام وصل نيستيم!
ناظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
78
50
درزمان اين آقا تاسيسات را بلمپ كردند الان پررويي مكند!!
پاسخ ها
نیلوفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
کسانی که منفی میدن یعنی میخوان بگن که در زمان روحانی تاسیسات پلمپ نشده بود!!!!!!

خیلی جالبه !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
كساني كه منفي دادند،كبك هاييند كه سرشون رو كردند زير برف!
شیخ.....
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
دوستان یکی به من بگه تعلیق بودیم یا نه...راستش رو بخواهید من با شنیدن حرف های حسن روحانی کمی گیج شدم آیا واقعا حرفهاش راست بود؟؟؟قطعا نمی تونه تو رسانه ملی دروغ بگه چون قبر خودش رو کنده...پس نتیجه میگیریم برای رای آوردن هم شده باید راست بگه تا بهش اعتماد بشه ولی واقعا دوست دارم از اون جریانات آگاه بشم کسی منبعی یا سایت مناسبی رو نمی شناسه که ماجرای اون دوران رو خوب توضیح داده باشه؟؟؟ممنون
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
در پاسخ به شیخ... : در تابستان 1384 به دستور مقام معظم رهبری پلمپهای تاسیسات هسته ای باز شد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
این منفیا احتمالا اشتباهی زده شده شما ببخش
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
شایدم بعضیها استخدام شدن که منفی بدن
نیلوفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
شیخ گرامی...
کاملاً حق دارید که گیج بشین . تازه خوبه کمی گیج شدین!
چرا فکر میکند نمیتونه توی رسانه ملی دروغ بگه؟
کی گفته قبرش با دروغ گفتن کنده میشه؟؟

نیاز نیست که شما یک کارشناس سیاسی خبره باشید تا بتونی تشخیص بدی این آقا به همییییین راحتی دروغ میگه!

کافیه به این سوال جواب بدید که چرا رهبری در دیدار با دانشجویان دانشگاه های یزد در سال ۸۶ درباره تعلیق انرژی هسته‌ای فرمودند:

در چند سال قبل متأسفانه این کار شد. یعنى همین مسئله‌ى انرژى هسته‌اى را که باید پشتوانه‌ى مستحکم اعتماد به نفس ما ملت ایران میشد، خواستند وسیله‌اى بکنند براى اینکه اعتماد به نفس را از ما بگیرند. هى فشار آوردند که باید این را تعطیل کنید، باید آن را تعطیل کنید. رسیدند به کارخانه‌ى یو.سى.اف اصفهان، گفتند: این را هم باید تعطیل کنید. آن مقدمات اوّلى است. بنده آن وقت به مسئولین گفتم که اگر این حرف را گوش کردید، فردا خواهند گفت باید معادن اورانیوم را هم که توى این کشور هست، کلاً یک‌جا جمع کنید بدهید به ما، تا خاطرجمع شویم که شما نمیخواهید بمب اتم بسازید!....

امروز هر کس به ما میگوید آقا تعلیق موقت بکنید، ما میگوئیم تعلیق موقت را که یک بار کردیم؛ دو سال! دو سال تعلیق موقت کردیم. فایده‌اش چه شد؟ اول گفتند موقت تعلیق کنید، گفتند تعلیق داوطلبانه بکنید؛ ما هم به خیال موقت و به خیال داوطلبانه، تعلیق کردیم. بعد هر وقت اسم از برداشتن تعلیق آمد، یک قرشمال بازى‌اى در سطح دنیا درست کردند – در سطح مطبوعات و رسانه‌ها و محافل سیاسى – واى، داد، داد، ایران میخواهد تعلیق را بشکند! تعلیق شد یک امر مقدس که ایران اصلاً حق ندارد نزدیکش برود...
این فرایند عقب‌نشینى، این فایده را براى ما داشت؛ هم براى خود ما تجربه شد، هم براى افکار عمومى دنیا تجربه شد. لیکن عقب‌نشینى بود دیگر؛ عقب‌نشینى کردند.

اینها رو بخونید . از گیجی در میاید!!!!!!!
متین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
46
30
سلام. به نظر من نحوه کار آقای روحانی تابلوتر از این حرفهاست. متخصص و مسول مراکز هسته ای در زمان آقای خاتمی ؛ آقای سعیدی ؛ در برنامه تلویزیونی به صراحت گفت که: اگر رهبری در این موضوع دخالت نکرده بودند کار ایران تمام بود؛ و ما دچار ضربه سنگینی می شدیم چون ما هزینه های زیادی کرده بودیم ؛اما در نیمه راه بودیم وهیچ کاری به ثمر نرسیده بود و این وقفه در آن زمان باعث دلسردی متخصصان هسته ای میشد. نکته مهم و جالب این است که اصلا نیازی به برملا کردن کار نیمه کاره نیست و این موضوع در بحث هسته ای حتی در مورد ایالات متحده امریکا نیز رعایت شده...
پاسخ ها
saeed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
شما تحقیق کردین جه جیزی به نفع ایران است ؟ حکمت هزاران برابر بهتر حفظ غرور است پیامبران انسانهای حکیمی بودند و درنهایت به اهداف خودشون رسیدند غرور و تندرویه به ضرر انسان است . چرا راه پیامبران که داشتن هدف و استراتژی است را ادامه ندهیم؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
يك طرز فكر اين است كه افراد مؤمن و غيور ما تصوّر مى‌كنند دولت تسليم شد، كه بايد گفت اين‌طور نيست و هيچ تسليمى تا اين‌جا وجود نداشته است. اين يك حركت سياسى و كار ديپلماسى است. …
آنچه كه تاكنون مسؤولان محترم - چه آقاى دكتر روحانى و چه آقاى رئيس‌جمهور و مسؤولان ديگر - حقيقتاً زحمت كشيدند، اين است كه با دقّت و ملاحظه جوانب، كار كرده‌اند و حواسشان جمع است كه كارى برخلاف مبانى و اصول انجام نگيرد.

11/8/1382
میتوانید در khamenei.ir ببینید
nasim
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
جناب ناشناس چه قشنگ حرفهاي حضرت آقا رو به نفع خودتون گلچين مي كنيد !!!
آقا اينطوري گفتن ؟؟؟
اين عين كلام شونه :
در همین قضیه‌ى هسته‌اى، آن وقتى که ما با اینها همراهى کردیم و عقب‌نشینى کردیم - البته براى ما تجربه‌اى بود، اما این واقعیت است - اینها جلو آمدند؛ اینقدر جلو آمدند که من در همین حسینیه گفتم اگر بنا باشد که این روال از سوى آنها ادامه پیدا کند، من خودم وارد قضیه خواهم شد؛ و وارد قضیه شدم؛ ناچار شدیم؛ اینها کار ما نیست.

عقب‌نشینى‌ها آنها را گستاخ‌تر کرد، طلبگارتر کرد. یک روزى بود که مسئولین ما قانع بودند که اجازه بدهند ما 25 سانتریفیوژ در کشور داشته باشیم؛ آنها گفتند نمیشود! اینها قانع شدند که 5 تا سانتریفیوژ داشته باشیم؛ باز هم گفتند نمیشود! مسئولین ما قانع شدند که 3 تا سانتریفیوژ داشته باشیم؛ باز هم گفتند نمیشود! امروز گزارش را شنیدید، یازده هزار سانتریفیوژ داریم! اگر ما آن عقب‌نشینى‌ها را، آن انعطافها را ادامه میدادیم، امروز از پیشرفت هسته‌اى هیچ خبرى نبود

دروغ تا كجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
18
50
خوب بوددددددمت گرم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
50
85
حسن روحانی با افکار و برنامه های زیبایش .
تو گره گشای ملت ایران هستی .
تو آبروی از دست رفته را برمی کردانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
عمرا
سیمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
کدوم آبروی از دست رفته؟ نکنه مدعی هستید احمدی نژاد آبروتون رو برده؟ اگر در دوره احمدی نژاد تحریم بود و تورم بود سازندگی هم بود. مسکن مهر بود که هزاران خانواده رو خونه دار کرد. انرژی هسته ای بود که باعث افتخار کشورمون شد. ضمن اینکه در دوره های قبل هم تورم به اندازه خودش بود. بیکاری هم بود. ولی مسکن مهر و انرژی هسته ای نبود. چرا اینقدر نسبت به کسی که براتون زحمت کشیده ناسپاس هستید؟ چرا فقط بدی هاشو میبینید و خوبی هاش رو کنار میذارید؟ چطور موقع فتنه هایی مثل موسوی و کروبی احمدی نژاد جومونگ ایران زمین بود. حالا که چهار تا کاندید جدید اومدن جلو احمدی نژاد بد شده؟
اگر میخواید به این نظر من پاسخ بدید بدون توهین و حرف های لغو و بیهوده با دلیل و برهان بهم جواب بدید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
میدونی جواب تو چیه؟خودتم فهمیدی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
ایشون آبروی خودشون رو حفظ کنن مل پیش کش!
rezwan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
36
35
اقای روحانی افزایش مواد اولیه نیرو گاه هسته ای با بستن نطنز در تناقض هست.........
پس.........ممنوع
سیوندی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
45
39
همش دستاش و تکون می داد و می گفت آقای عابدینییییی
برای خنده خوب بود کلی خندیدم
یه بارم اعصابش خورد شد به عابدینی گفت تو سواد داری بعدش گفت تو گوشی بهت می گن اونا بی سوادند
پاسخ ها
بینام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
کلیدش که دیگه منو کشته بود.از خنده مرده بودم .مثل بچه ها کلیدشو برداشته اورده با کلیدش رای بیاره.اقای کلید میخواد درارو باز کنه.واقعا ادم بیتعصب به قضیه نگاه کنه شخصیت سبک و توخالی بعضی ها واقعا واضحتر از واضحه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
14
38
تو رسانه ملی باید اینطور صحبت کرد. تا کی می خواهیم خودمون رو گول بزنیم . من طرف کسی نیستم ولی به صراحت میگم که همه باید حرفشون رو بزنن. تا کی باید با ترس زندگی کرد ؟ هرکس میتونه نظر خودش رو بگه ؟ باید میاومد و می گفت که وضعیت خوبه ، من تو 6 ماه همه چی رو درست می کنم ، تورم هم صفر میشه ، و کلی چاخان دیگه ... آخه تا کی می خواهیم برای بعضی ها خودنمائی کنیم. آخه تعصب کورکورانه ما رو به اینجا کشونده. بسه دیگه ... بازم میگم من طرفدار کسی نیستم.
کهنوجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
19
25
سیوندی باهات موافقم یاد سید مهرداد ضیایی افتادم مث اون حرف می زد
بابا اگه بشه رئیس جمهور از کروبیم بیشتر حال میده همش خنده است
سینا
|
CHINA
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
17
تو این کشور یه عده از صبح تا شب میشینن پای بی بی سی و هر چی اون بگه گوش میکنن مثلا بی بی سی بگه آقای ایکس اونا به ایکس رای میدن اصلا هم کاری ندارن که بی بی سی رسانه روباه پیر هست و اگه دشمن از کسی حمایت کرد اون یه ریگی به کفش داره این افراد همون هایی هستند که وقتی یه پشه توی ایران بمیره داد حقوق بشرشون بلند میشه ولی اگه توی انگلیس و آمریکا چندتا از مسلمان رو بکشن ککشون نمیگزه چون بی بی سی این ها رو شست و شو مغزی داده
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
21
20
روحانی گفت اگر به رفسنجانی اجازه دفاع میدادند اردو کشی خیابانی نمی شد .اما در این رابطه گفتنی هایی هست:
1- با این صحبت ها ثابت شد موسوی از خودش اختیاری نداشته و پادو رفسنجانی بوده.
2- اگر علت اردوکشی ها تهمت به هاشمی یود که پس دروغ تقلب در انتخابات از کجا درامد؟
3-با این صحبت ها ثابت شد که روحانی برای خدمت به کشور نامزد نشده بلکه امده تا ادای دینی به هاشمی بکنه به علت بیست سال جیره خواری در محضر ان استوانه .
پاسخ ها
توحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
داداش تعطیل هستی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
امیرعلی دمت گرم....
خیلی حال کردم با نظرت...
توحید جون تعطیل خودتی عزیزم که کلا تعطیلی
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
4
در مورد پرونده هسته حول محور بحث ها را بیاورید سمت صحبت های محسن رضایی.
"رضایی با اشاره مدیریت راهبردی کشور گفت: در یکی از همین دوره‌ها که اصلاً خطر تحریم وجود نداشت، درهای نطنز را بستند و در شرایطی که کشور تهدید می شد، گفتند «ایران تهدید نمی شود» و تحریم‌ها را جدی نگرفتند. این چه تشخیصی است که در اداره کشور می دهیم؟ یکجا باید با تمام قدرت جلو برویم که نمی‌رویم و یکجا باید مراقبت کرده و ماجراجویی نکنیم که رعایت نمی شود. این ربطی به ساختن اتوبان و سد ندارد."
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
21
21
اقای روحانی احترامتون واجب ولی شما که بلد نیستین با یه مجری خوب حرف بزنی اون هم ایرانی چطور میخوای اگه رئیس جمهور شدی با یه مجری خارجی بحرفی!!!!!!!!!!!در ضمن دم از عدالت نزن مدل ماشینت چیه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
کلا روحانی جان اعصاب نداره...مجری دو کلمه دیگه حرف زده بود روحانی خوابونده بود زیر گوشش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
21
22
واقعا سخنانش خوب بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
واقعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاً؟؟؟؟
حسني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
23
28
آقاي روحاني با اون نحوه صحبت كردنشون بداخلاقي خودشون و حاميانشون رو نشون دادن!
titi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
25
25
دوسش ندارم
پاسخ ها
مریم ضاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
شکل روباهه ازش متنفرم!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
از اينايي كه ميخوان با لباس روحانيت مردم رو فريب بدن، متنفرررررررررررم.
بی کار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
18
19
خیلی قشنگ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
10
23
رهبری در مورد تصمیمات هسته ای دولت اصلاحات: در آن دوره بواسطه همراهي با غربي ها و عقب نشيني هايي كه انجام گرفت، آنها آنقدر جلو آمدند كه من مجبور شدم شخصاً وارد ميدان شوم.

رهبر انقلاب افزودند: غربي ها در آن دوره آنقدر گستاخ شدند كه حتي هنگامي كه مسئولان ما به سه سانتريفيوژ قانع شده بودند، آنها مخالفت كردند اما امروز 11 هزار سانتريفيوژ در كشور فعال است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
10
16
حقیقت تلخ است
امید به فردا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
9
10
حقیقت تلخ است
یاسمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
13
16
ازماشین چنصد ملیونیش که بگذریم یه چیز شیخ دیپلمات که مهمه هم خدارومیخاد هم خرما رو هم شیرشتر هم دیدارعرب رو وکلا ارادتش رونسبت به تمام مسئولین بجز رئیس جمهور مردمی اون که با پژوقدیمی اومد مردم به گرد پاش توتورم سازی نرسیدن وای به حال اینکه بی ام دبلیو 720داره
پاسخ ها
حمیدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
جمع کنید شما هم با این ماشین ماشین کردن. این همه آدم در و دهاتی الان سوار ماشین آخرین سیستم می شن . یکی اگه 200 متر زمین از قدیم توی بالاشهر تهران داشته ، الان می تونه ده تا ماشین مدل بالا بگیره . این حرفا عقب افتادگی ذهنی یه سری رو ثابت می کنه .
nasim
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
مدل ماشين هركسي (به قول شما هر درودهاتي!) براي ما مهم نيست مدل ماشين كسي كه قراره بالاترين قدرت اجرايي كشور باشه براي ما مهمه
رئیس جمهور اشرافی درد توده آسیب پذیر جامعه رو نمی فهمه كسي كه با زرق و برق زندگي خو گرفته نمي تونه خالصانه خدمت كنه نگاه متكبرانه داره ...
بعد اينجوري ميشه كه از سر تكبر به هركسي كه خلاف نظرش حرف ميزنه ميگه بي سواد ! توهين كردن براش راحته !
مردم دوست دارن كسي رو بالاي سر خودشون ببينن كه شبيه خودشون باشه به اين نمي گن عقب افتادگي ذهني !
عقب افتاده ذهني كسيه كه با وجود فاصله ي چند صد كيلومتري از زندگي مردم عادي انتظار داره همه قربون صدقه ش برن !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
12
خوب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
تا حالا کجای تاریخ اینجوری بوده نسرین خانم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
10
12
عالی بود
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
10
26
دو دقیقه دیگه بیاستیم به این نتیجه می رسیم که کلنگ افتتاح ایران زمین را حسن روحانی زده است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
20
20
خاتمی و هاشمی هم نمی تونستند به این خوبی صحبت کنند. ذکاوتش معلوم بود
شیطون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
16
22
اینهم یه محض خنده واسه انتخابات امسال مثل کروبی سال88
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
10
6
خانم زهرا لطفا فرافکنی نکن
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
11
22
حرفاش را داشتم قبول می کردم اماوقتی امروز در سایت ها جواب پدر شهید احمدی روشن از شهدای هسته ای را حسن روحانی راخواندم خیلی از دروغ ها ش وتطهیرکردن هاش ناراحت شدم به اورای نمیدهم
سید بردیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
14
17
افتخار آفرینان 9دی
فرزندان غیور روح الله
عاشقان و فداییان رهبری
جواب آقایون رو با حضور پر شور در پای صندوق های رای میدن.
فقط بهونه نیارن تقلب شده.
امان از پر رویی این اقایون
لوسیفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
26
23
من که حال و حوصله رای دادن ندارم ولی امیدوارم روحانی یا قالیباف انتخاب بشن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
مطمئن باش روحانی نمیشه.
م سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بنده اگر جای روحانی و قالی باف بودم حکما" خودکشی می کردم.

و در ضمن وقتی لوسی کسی را تأیید کند دیگر واویلتا!!!!!!!!
titi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
شما که رای نمیدی حق نظر دادن و بعد هم حق اعتراض هم نداری لوسیفر
مدیر پایگاه کاربر عزیز چه اشکال داره شیطان هم نظر بدهد حتی اگر رای هم ندهد مهم این است که کاربران عزیز عاقل باشند و با بررسی و تجزیه و تحلیل درست نظری را قبول و یا رد کنند و اتفاقا وقتی شخصی مانند لوسیفر که بواقع نوعی شیطانک آلت دست شیطان بزرگ است و نظرات ضددینی و فحاشی و ابراز عقاید ضدانقلابی اش برای همه مشخص است در رد و تایید کسی نظری می دهد نشان می دهد دشمن نظرش به کدامین سو است و هوشیاری بیشتری را برای اهل تفکر به ارمغان می آورد و مکرشان به خودشان بر می گردد  
جبرئیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من به قالیباف رای می دهم.
امیر علی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بولتن عزیز
برای هزارمین بار از جوابت لذت بردم،جای برادرم دوستت دارم.
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
به کوری چشم دشمنان اسلام ؛ و به کوری چشم شیطان و شیطانک ها ، مقتدرانه و با حضوری پر شکوه تر از قبل در انتخابات شرکت میکنیم و به دکتر جلیلی هم رای میدهیم تا تو دهانی محکمی بشود برای کسانیکه قصدشان فریب ، اغوا و القاء نظرات پوچ شان به دیگران است .

ضمنا " لیاقت شما همان روحانی ست که امروز ساعت هشت و سی دقیقه صبح به علت آماده نبودن برنامه هایش ( شما بخوانید نداشتن برنامه ) ، برنامه اش را کنسل میکند و به مجریان میگوید به اختیار خودتان بخش هایی از برنامه تلویزیونیم را پخش کنید :D

......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
30
10
فقط قالیباف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
24
22
آقاي روحاني!
كليد كه هيچ،در باغ سبز هم به مردم نشان دهي،مردم فريبت را نمي خورند.
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
11
20
اقای روحانی مگر ما حماقت کنیم که فریب شما را بخوریم ما برای نطام واهل بیت ورهبر عزیزمان حرمت می خواهیم ما اصول گرایی واقعی را به اصلاح طلبی که سرانجامش به انحراف ختم می شود ترجیح می دهیم مانخواهیم گذاشت فتنه 88 دوباره تکرار گردد شما اصلاح طلبان عاملین هتک حرمت به عزای حسین در روز عاشورا بودیدومیدان نفاق را به نفع ملحدان صیهونیسم مهیا نمودید وعذر خواهی هم از ملت ننمودید شما اصلاح طلبان مهره سوخته هستید ومن وولایت مداران عزیز نخواهیم گذاشت کسی به اعتقادات مان توهین کند وزمینه رابرای راحتی دشمنان وبیگانگان وصیهونیسم واسراییل جنایت کار فراهم اورد اقای بنفش اقای روحانی مردم فریبت رانخواهند خورد
سعید
|
-
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
7
15
سلام
وقتی ایشان را میبینم چقدر یاد شیخ ساده لوحمان می افتم راستی الان کجاست وای بر ما که نمی دانیم اگر خدا بخواهد کسی را بالا ببرد همه دنیا هم اگر در مخالفت هم پیمان شوند کاری از دستشان بر نمی آید و بالعکس.
و چرا برخی این را نمی دانند. والسلام
منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
20
11
سلام عزیزان مافقط بلدیم خوب فحش بدیم وناسزا بگوییم واینکه تا میتونیم به شخص توهین کنیم این روحانی جلیلالقدر الان نماینده مجلس خبرگان رهبری هست ونماینده مقام معظم رهبری در مسئل امنیتی کشور که بسیارهم حساس ومهم هست وهمچنین مورد تایید شورای نگهبان وبسیاری از مردمی که به روحانیت ودرجه علمی ایشان احترام قائل هست درست نیست که فحش وناسزا بگوییم ولو اینکه قبول نداریم ونمیخواهیم بهش رای بدیم فحش دادن فقط نشان دهنده شخصیت خودمان هست چیزی ازایشان کاسته نمیشه عزیزان _بله بولتن جان شخصیت اجتماعی خودتان را خراب نکنید وبه نمایش نگذارید البته اگر این انتقادرا بولتن اجازه بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
شما اينجا فحش و ناسزا ميبيني ؟ ؟ ؟
از كي تا حالا انتقاد و نقد رفتارهاي غلط آقايون شده فحش و ناسزا ؟!
ايشون بايد جوابگوي تك تك كارهايي كه كرده باشه كسي كه با دروغگويي مي خواد از زير بار مسئوليتها و كارهايي كه كرده فرار كنه نمي تونه رئيس جمهور خوبي باشه .
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
18
24
آقای روحاتی شما که انقدر ادبیات سیاسی نداری و مردم شریف ایران رو صدقه خور خطاب میکنی!چطور میتونی کاندید بشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
nam v name khanevadegi...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
you are good.
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
3
9
باسلام
به نظرم باید درمورد مطالبی که در گفتگوی اقای روحانی بیان شد باید مطالبی گفته شود.

یکی اینکه انتقاداتی که ایشان به سیاست‌های اقتصادی دولت احمدی‌نژاد داشتن – با توجه به نفص های عدیده ای وجود داشته و دارد و در آن شکی نیست- اصلا پخته نبود بلکه چیزی جز بی احترامی و نادیده گرفتن کارهای انجام شده نبود.
دوم درمورد تبعیض‌های اخلاقاً غیرموجهی که درباره سازمان صداوسیما در برخورد با نیروهای سیاسی موجود در جامعه ایران مطرح شد باید عرض کنم که فرصت به همه آنها داده شد هرکی خواست استفاده کرد و هرکی نخواست نه. برنامه رو به فردا هر شب اصرار میکرد که اقایون اصلاح طلب بیاید برای جواب دادن اما نمیاومدن
تا جای که یامین پور مجری برنامه اسم اورد که اقای خاتمی و فلانی و فلانی و... چرا برای جواب نمیاید مگه ما با شما تماس نگرفتیم؟؟

مسئله بعدی درباره یارانه ها که ایشان بعنوان صدقه نام بردند باید گفت همین صدقه ای که می فرماییند خیلی از کشورهای توسعه یافته یا درحال توسعه داره داده میشه به مردمشون.

و در آخر کسانی که رای نمی‌دهند چون به این نظام رای نمی دهند یعنی به این نظام کنونی اعتقادی ندارند. پس به این نظام "خائن"اند.

راستی اصل قضیه رو داست یادم میرفت که درمورد مسئله هسته ای که ایشان فرافکنی کردند و گفتند هیچی تعطیل یا تعلیق نشد یادشون رفته همه سایت های هسته ای تعطیل شده بود و اگر رهبر معظم انقلاب وارد عرصه نمی شدند حالا معلوم نبود که ما هسته ای بودیم یا نه. همچنین خود ایشون تو کتابشون هم به این نکته اذعان کردن که باافتخار!! ما به تعلیق کاهش دادیم که بعدها مقام معظم رهبری فرمودند: در هر برهه‌ای که ما در مقابل جبهه دشمن انعطاف نشان دادیم و عقب‌نشینی کردیم با توجیه‌هایی؛ مثلا گفتیم بگذارید بهانه را از دست دشمن بگیریم، یک وقت گفتیم سوءظن دشمن را از خودمان زایل بکنیم، به این بهانه‌ها انعطاف‌ نشان دادیم، دشمن مواضع گستاخانه‌تر علیه ما گرفت. در آن روز ادبیات مسئولین ما آلوده شد به حرف‌ها و تعبیرهای تملق‌آمیز نسبت به غرب و فرهنگ غربی، در همین قضیه هسته‌ای، آن وقتی که ما با اینها همراهی کردیم، عقب‌نشینی کردیم، البته تجربه‌ای بود برای ما، اما این واقعیت است. آن روزی که عقب‌نشینی کردیم، اینها جلو آمدند این قدر جلو آمدند که من توی همین حسینیه گفتم که اگر بنا باشد این روال از سوی آنها ادامه پیدا کند من خودم وارد قضیه خواهم شد و وارد قضیه شدم. عقب‌نشینی‌ها آنها را گستاخ‌تر کرد، طلبکارتر کرد. یک روزی بود که مسئولین ما قانع بودند که اجازه بدهند که 25 سانتریفیوژ ما توی کشور داشته باشیم؛ 25 تا سانتریفیوژ! آنها گفتند نمی‌شود اینها قانع شدند که 5 تا داشته باشیم، باز هم گفتند نمی‌شود. مسئولان ما قانع شدند که 3 تا سانتریفیوژ داشته باشیم باز هم گفتند نمی‌شود.

و اینکه ایشان از تيم هسته ای خودش تمجيد كردند، پدر شهید اخمدی روشن گفت: حالا خوب است آقاي روحاني به اين پرسش پاسخ دهند كه اين تيم الان كجا هستند؟! اعضاي اين تيم در آمريكا و اروپا چه مي‌كنند؟! اگر اينها تيم هسته‌اي داشتند چطور نتوانستند يك درصد اورانيوم غني كنند.

همچنین از آقای روحانی که با افتخار ادعا می‌کند ایشان مانع ارسال پرونده هسته‌ای کشورمان به شورای امنیت شده بودند، باید پرسید؛ در حالی که تمامی فعالیت‌های هسته‌ای ایران به حالت تعلیق درآمده بود، چه بهانه‌ای برای ارسال پرونده به شورای امنیت سازمان ملل وجود داشت؟! و این چه افتخاری است که به آن اشاره می‌کنید؟!

علی‌اکبر محتشمی‌پور 11 وزیر کشور کابینه دوم میر حسین موسوی تیرماه 1383 ضمن سخنرانی در حسینیه جماران اعلام کند: در جریان مباحثی که سال گذشته میان ایران و آژانس انرژی اتمی مطرح شد، ناگهان وزرای کشورهای انگلیس، آلمان و فرانسه به ایران آمده و قراردادی را با دبیر شورای عالی امنیت ملی (روحانی) امضاء کردند که یکی از مفاد آن تعلیق موقت غنی‌سازی اورانیوم بود. در حالی که این اقدام ربطی به کشورهای اروپایی نداشت و اگر ایران با آژانس انرژی اتمی مسئله‌ای دارد، اروپایی‌ها حق نداشتند از موضع قیم‌مابانه با ملت ایران رفتار کنند. آقای روحانی مجاز نبود در سفر به بروکسل با وزرای خارجه کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس قراردادی را امضاء کند که به موجب آن متعهد شود ایران ساخت قطعات دستگاه‌های سانتریفیوژ را متوقف کرده و در مقابل اروپائی‌ها هم قول بستن پرونده هسته‌ای ایران در آژانس بین‌المللی اتمی را بدهند، در حالی که این کار از عهده آنها برنمی‌آید.
اگر در مورد مسائل بیان شده نظری دارید برام بفرستین و اگر به نظرتون خوب بود منتشر کنین
یاعلی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
6
4
آتی نیوز به حدی مرتجع و متحجر هست که اگر کسی ذره ای باهاش مخالفت کنه بهش توهین می کنه و با فحاشی انگ شیطان بهش می بنده و وظیفه خودش رو به عنوان یه رسانه بی طرف فراموش کرده
خداوند شما رو به راه راست هدایت کنه
انشالله
پاسخ ها
nasim
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اينجا بولتن نيوزه نه آتي نيوز ! قبل از ارسال نظر يه نگاهي به تيتر سايت بندازيد بي زحمت ...
متحجر و مرتجعم كسيه كه انقدر اطلاعاتش كمه و انقدر بي دقته كه نميدونه لوسيفر نام شيطانه !
خوب وقتي اسم خودشو گذاشته لوسيفر چي صداش بزنن پري دريايي ؟؟؟
شما يك كلمه فحش و ناسزا در جوابي كه داده شده پيدا كنو به بقيه نشون بده !
وقتي حرفي زده ميشه پاش وايسيد و جوابي كه داده ميشه رو بشنويد اگه هر حرفي بهتون برمي خوره و نمي تونيد در بحثها شركت كنيد خوب نظر نديد بحث و گفتگو يعني اين
يكي بگو يكي بشنو ...
ر حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
6
10
امام خمینی (ره) فرمودند روحانیون نباید رئیس جمهور شوند
نتیجه عکس حرف ایشون میشه رفسنجانی، خاتمی که عامل رواج پول شویی، فساد اداری و نظام سرمایه داری در کشور بودند که عقیده شان این بود مردم فقیر و بی پول باید از صحنه روزگار حذف شوند....
من طرفدار دولت خاصی نیستم اگر از دولتی هم طرفداری کنم نکات ضعفش رو هم بررسی میکنم. حداقل در این دو دوره به فقیران و روستا نشینان بافت های فرسود بها داده شد. حداقل من از این گزینه خوشحالم که دعای خیر اونها باعث فزونی پیشرفت و برکت در کشور میشه.
اینان ارزش روحانیت رو کم کردند و در اذعان عمومی طوری برخورد کردند که گویی تمامی روحانیت این گونه اند. جز تاسف حرف دیگری باقی نگذاشته اند
پاسخ ها
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
رئیس و استاد دانشگاه و معاون اول دولت خاتمی در گفتگوی خبری کانال دوم تلویزیون درساعت 22 و45 دقیقه 8/3/1392 خاتمی و .............را استادان بزرگ و موهبطهای الهی خاندند و قول دادند که در آینده از تجاربشان استفاده کنند!
اکنون جای تائسف است که استادانی امثال عارف و عارفها جوانان کشور عزیزمان را تدریس میکنند حیف و صد حیف!!!!!!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
4
11
با سلام و تشکر از همه عزیزان که اعلام نظر کردن با یک نگاه اجمالی می توان نتیجه گرفت که ملت ایران به دنبال عزت و عزمت است و از هیچ تهدیدی واهمه ندارد این رو از اعلام نظریاتشون در همن پیامها می توان فهمید لطفا پیامها را دسته بندی و شمارش کنید خواهید فهمید ، پس آقایانی که در مقابله با آمریکا قافیه رو باختید مطمئن باشید مردم به شما رای نمی دن اگه تو فته 88 یک عده ای تو تحلیلاشون اشتباه کردن الان متوجه شدن و به تفکرات آمریکایی رای نمی دن خیالتون راحت بهتره که برین دنبال کارتون
با تشکر
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
6
6
ماشینش از اون تویوتا هست که من بچه بودم دوست داشتم دقیقا دوم راهنمایی بودم - مممممممممممم من بش رای میدم به شرطی که یدونه از اون تویو تا ها بم بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
0
6
امروز دیگه وقت امتحان کردن امتحان پس داده ها نیست وقتی ملت احمدی نژاد رو به دلیل در خط امام خمینی که همان اسلام ناب محمدی است که در مرحله اجرا به انحراف رفته را انتخاب کردند با بسیاری از تلاش های پشت پرده ی سیاست این هم به انحراف رفت پس خطر تنها در هنگام انتخاب نیست حتی اگر سالم هم باشد احتمال انحرافش هست پس این دیگر خیلی ساده لوحی است که اینهایی که امتحان خود را پس دادند و از اول هم دروغ می گفتند را انتخاب کنیم لااقل در مرحله انتخاب کسی را انتخاب کنیم که واقعا در خط اسلام ناب محمدی است و اصلح و درستکار است حال دیگر بعد از ان و اتفاقات بعدی به خدا بسپاریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
2
6
اونهایی که یک روزی به احمدی نژاد رای دادند و در نهم دی به حمایت از رهبری به خیابان ها امدند به خود احمدی نژاد یا هر کس دیگر رای ندادند که امروز به انحراف یک نفر به نام احمدی نژاد به سمت شما فریب کاران خوش خنده خوش خط و خال اطو کشیده برگردند بلکه به خط ان زمان احمدی نژاد رای دادند به اسلام ناب محمدی . به حق . حال هر کس می خواهد در این خط بود و ماند ما هم با اوییم معیار ما اشخاص نیست امروز هم تنها اقای سعید جلیلی است که الان بوی راستی و درستی و مسلمانی واقعی می دهد نه این فریبکاران دغل باز که به خاطر رای مردم به هر دروغ و ذلت و التماسی افتاده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
3
5
من اون روزی رو می بینم که بچه های خودمون دارن فحشمون میدن که انرژی هسته ای رو دادیم رفته همون جوری که ما الان داریم فتحعلی شاه رو لعنت میکنیم

برند از خدابترسن با اون کلید تدبیرشون
یک معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
4
5
برای تشخیص اصلح بایددید دشمن کدام نامزد رو مورد تخطئه وهجمه قرارمیده،

که درحال حاضر طیف اصولگرا،

ودراین طیف ،شخص آقای جلیلی
بیشتر مورد توهین ،افترا وتخطئه واقع شده. . .
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آفرین

دقیقا"
222
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
0
0
بینندهگان عزیز بهترنیست منتظر نتیجه این انتخاب باشیم هرچی باشه ماایرانیا اول انتخاب میکنیم بعدپشیمون میشیم اومیدوارم که حداقل این سری پشیمون نشیم
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین