کد خبر: ۱۴۵۲۴۸
تعداد نظرات: ۵۴ نظر
تاریخ انتشار:
در پاسخ به حمایت نامه خانم زهرا مصطفوی از آقای هاشمی:

خانم مصطفوی، امام را دوباره مرور کنید / شما میراث حضرت امام را دیکتاتور خوانده اید؟

شما شورای نگهبان را که میراث حضرت امام است دیکتاتور خوانده اید؟ چگونه است که تکروی و هجمه های یک تنه ی خاندان و اطرافیان آقای هاشمی را در چهارسال گذشته به ارزشهای نظام و انقلاب و خودسری های خلاف قانون ایشان را دیکتاتوری نمی دانید؟ به راستی تعریف دیکتاتوری از نظر شما چیست؟ کاش در پاورقی نامه ی غیرمنصفانه تان واژه ی دیکتاتوری را تعریف می کردید تا خوانندگان عمومی شما بدانند ملاکتان برای تعیین مصادیق دیکتاتوری چیست؟
به گزارش بولتن نیوز به نقل از 598، به دنبال اعلام نتایح تایید صلاحیت های نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری خانم زهرا مصطفوی فرزند حضرت امام خمینی(ره) طی نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری اعتراضاتی را در خصوص رد صلاحیت آقای هاشمی بیان داشته اند.



متن ذیل پاسخی به نامه دیروز ایشان به مقام معظم رهبری می باشد که در ادامه می آید.

نخست؛ اینکه چرا دیگران میتوانند به درخواست شما ورود کرده و پاسخ شما را بدهند به دلایل زیر است:

1) شخصی غیر از شما(آقای هاشمی) از نهاد قانونی نامربوط به شما (شورای نگهبان) درخواستی بلاارتباط به شما (درخواست بررسی شرایط صلاحیت کاندیداتوری ریاست جمهوری) را کرده است لکن شما به خود اجازه داده اید که روی اختیارات قانونی شورای نگهبان تعریض بزنید. بنابراین دیگران هم حق دارند روی نظرات شما در نامه ای که خطاب به رهبری معظم نوشته اید تعریض بزنند.

2) شما نامه تان به حضرت آقا را خصوصی ننوشته اید بلکه در محضر علن و آشکار ایشان را خطاب قرار داده اید لذا دو حدس از این رفتار سرکارعالی مستفاد می گردد

3) اول: خواسته اید تا عموم مردم باخبر باشند که شما چنین درخواستی از ولایت امر کرده اید فلذا رد درخواست شما از سوی ایشان با مشکل مواجه شود.

دوم: خواسته اید به مردم القاء کنید که عدم موفقیت هاشمی در عبور از فیلتر شورای نگهبان به نوعی خواست رهبری بوده است.

اگر حدس های دوگانه بالا درست باشد باید گفت :

منظور اول شما غیر منصفانه و غیر اخلاقی است

منظور دوم شما یک توهم و بهتان بیش نیست

متاسفانه شما خواهر محترم با این متن نشان داده اید که نه به جهت دلسوزی نظام و انقلاب بلکه باقلم خود وارد میدان شده و برای آقای هاشمی کارگری می کنید.

اما بعد:

خانم مصطفوی، در دستنوشته شما چند نکته ویژه دیده می شود که سعی می شود تا یک به یک مورد نقد و پاسخ قرار گیرد:

الف) نوشته اید:

همان روزی که تأئید امام بر رهبری حضرتعالی را از زبان ایشان شنیدم و همواره آن نظریه را در مواقع لازم بیان کرده ام تأئید صلاحیت برادر آقای هاشمی را هم شنیدم زیرا امام بعد از نام جنابعالی نام ایشان را هم ذکر کردند. خوشبختانه و به حق حضرتعالی مورد رأی خبرگان قرار گرفتید ، لذا لزومی نمیدیدم تا ذکری در این مورد از ایشان به میان آورم.

نقد و پاسخ :

آیا شما آنروز از حضرت امام(ره) عبارت «تایید صلاحیت» را شنیدید؟ یا خودتان مضمون فرمایش حضرت امام را که ناظر بر «حال آنروز» آقای هاشمی بوده است مصادره به مطلوب نموده و به «تایید صلاحیت» تبدیل می کنید؟

آیا شما که فرزند امام بزرگوار هستید،

خبر ندارید که امام(ره) فرمودند: «ملاک حال فعلی افراد است»؟

خبر ندارید که امام (ره) فرمودند: «هر کس رای شورای نگهبان را نپذیرد مفسد فی الارض است»؟

خبر ندارید که امام (ره) فرمودند: « شوراى نگهبان حدودش چه قدر است؛ قوه قضاییه حدودش چى است؛ قوه اجرائیه. قانون معین شده است. نمی‌شود از شما پذیرفت كه ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌كنى قانون را قبول ندارى! قانون ترا قبول ندارد. نباید از مردم پذیرفت، از كسى پذیرفت، كه ما شوراى نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانى قبول نداشته باشى ... مردمى كه به قانون اساسى رأى دادند منتظرند كه قانون اساسى اجرا بشود؛ نه هر كس از هر جا صبح بلند می‌شود بگوید من شوراى نگهبان را قبول ندارم‏ نه! همه باید مقید به این باشید كه قانون را بپذیرید، و لو بر خلاف رأى شما باشد. باید بپذیرید، براى اینكه میزان اكثریت است ... من هم ممكن است با بسیارى از چیزها، من كه یك طلبه هستم، مخالف باشم. لكن وقتى قانون شد خوب، ما هم می‌پذیریم»

ب)نوشته اید:

اما متاسفانه امروز که می بینم شورای نگهبان دست به رد صلاحیت ایشان برای ریاست جمهوری زده است.

نقد و پاسخ :

خانم مصطفوی، مدرک دکترای شما در هر رشته ای که باشد برای قائل شدن فرق میان «ردصلاحیت» و «عدم احراز صلاحیت» کافیست. شما با تکیه بر کدام سندو مدرک ادعا می کنید که آقای هاشمی ردصلاحیت شده اند؟ آیا این فرمایش شما قابلیت پیگیری قانونی از سوی شورای محترم نگهبان را ندارد؟ آیا شورای نگهبان به شما و یا هر نهاد قانونی دیگری رسما اعلام وابلاغ کرده است که آقای هاشمی «رد صلاحیت » شده است؟ به فرض که چنین بوده باشد آیا اعلام عمومی این موضوع از سوی شما، پیش از اینکه مبادی قانونی و دذیصلاح چیزی اعلام کنند مصداق قانون شکنی نیست؟

ج )نوشته اید:

خواهرانه تذکر می دهم که این کار هیچ معنایی جز فاصله انداختن بین دو یار امام و بی توجهی به شوق و اقبالی که مردم کوچه و خیابان به نظام و انتخابات پیدا کرده است ندارد.

نقد و پاسخ:

بگذریم از اینکه شما با تکیه بر احترامی که حضرت آقا برای بیت محترم امام راحل قائلند به خود اجازه می دهید تا در محضر عام به ساحت ولایت «تذکر» دهید سخن شما خواهر گرامی با آموزه های انقلابی حضرت امام(ره) نیز فاصله دارد.

اینکه شورای نگهبان وظیفه قانونی خود را انجام داده و مُر قانون را رعایت کند فاصله انداختن میان یاران امام است؟ آیا هاشمی خود پیش از این نگفته است که ورودش به انتخابات ریاست جمهوری خلاف شرع و خیانت است؟ آیا بپذیریم که هاشمی با آنهمه تجربه مدیریت و سیاسی خود از عدم احراز شرایط صلاحیتش (لااقل به دلیل فرتوت بودن) بی خبر بوده است؟

اینکه شما آقای هاشمی را فراقانونی نشانده و اینهمه یاران صدیق انقلاب را ذیل ایشان قلمداد کنید شکاف انداختن میان مردم و انقلاب نیست؟

وانگهی، لطف کرده و بفرمایید شور و شوق و اقبال کوچه و خیابانی مردم به آقای هاشمی را شخصاً نظرسنجی فرمودید یا خیر؟ اگر آری، چگونه و از چه طریقی؟ و اگر خیر بفرمایید مآخذ و منابع شما برای وجود این اقبال چیست؟

د) نوشته اید: 

من مدعی نیستم که آقای هاشمی امروزی همان فرد دیروزی است زیرا این تغییرات در تک تک مردم در گذر زمان رخ داده است «وَمَا أُبَرِّىءُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ» اما جدا شدن تدریجی شما از هم بزرگترین لطمه ایست که به انقلاب و نظام وارد میشود.

نقد و پاسخ:

سرکار خانم مصطفوی، همین یک جمله ی شما که « من مدعی نیستم که آقای هاشمی امروزی همان فرد دیروزی است » مهر ابطالی است بر کل ادعای شما مبنی بر اشتباه بودن رای شورای نگهبان در خصوص هاشمی و ایضاً مُهر تاییدی است بر این جمله ی حضرت امام که «ملاک حال فعلی افراد است».

اما منظورتان از «این تغییرات در تک تک مردم در گذر زمان رخ داده است » چیست؟ اولاً که تغییرات در مردم عادی با تغییرات در کسانی که مدعی صدارت و امیری بر مردم اند فرق بسیار دارد.

فراموش نکنید که «الناس علی دین ملوکهم» بنابراین تغییرات در مردم، با تغییرات در هاشمی و مدعیان کرسی ریاست جمهوری البته که فرق از زمین تا آسمان دارد. آیا واقعا بین تغییرات در مردم کوچه و بازار با تغییرات در آن هاشمیِ مورد تایید حضرت امامی که نابودی اسرائیل را دنبال می کرد با این هاشمی که با اسرائیل سرجنگ ندارد یکی است؟

ثانیاً خطر جدا شدن حضرت آقا و جناب هاشمی را بزرگترین لطمه به نظام دانسته اید. ما با شما هم نظریم که جدایی هاشمی از رهبری لطمه ای بزرگ به نظام و انقلاب بود اما لزوما «بزرگترین نیست». چرا که آموزه های روح اللهی به ما آموخته است که انقلاب قائم به شخص نیست بنابراین بزرگترین لطمه به انقلاب «جدایی مردم از انقلاب و نظام» است که نتیجه مدیریت کارگزارانی آقای هاشمی و دولت اصلاحات در حال رقم زدن چنین ثلمه ای به میراث امام بود.

آیا واقعا ما عوام الناس بپذریم که شما سرکار خانم دکتر مصطفوی -که از اهل بیت محترم امام هستید-  در آبان ماه 1378 وقتی که ولایت امر، خطبه ی ریزش و رویش ها را خواندند بی خبر بودید از درددل ایشان و اصلاً و ابداً متوجه نشدید که منظورشان از «ریزش ها» چه کسانی بود؟

آیا شما خواهر محترم و فرهیخته در تمام غائله 88 نگران جدایی هاشمی و خاندانش از رهبری و مردم نبودید؟

آیا آن نامه ی سیاه را که آقای هاشمی خطاب به رهبری نوشتند نشانه و خطری برای فاصله گرفتن آقای هاشمی از رهبری و نظام قلمداد نکردید؟

ه) نوشته اید:

خواهشمند است در این امر مهم دخالت فرمائید و نگذارید که یک حرکت همه تلاشها را خراب کند و نشان دهید که چرا امام میفرمود: « ولایت فقیه برای آن است که نگذارد هر کس هر کاری دلش می خواهد بکند و ولایت فقیه می خواهد جلوی دیکتاتوری را بگیرد »

نقد و پاسخ:

شما شورای نگهبان را که میراث حضرت امام است دیکتاتور خوانده اید؟ چگونه است که تکروی و هجمه های یک تنه ی خاندان و اطرافیان آقای هاشمی را در چهارسال گذشته به ارزشهای نظام و انقلاب و خودسری های خلاف قانون ایشان را دیکتاتوری نمی دانید؟ به راستی تعریف دیکتاتوری از نظر شما چیست؟ کاش در پاورقی نامه ی غیرمنصفانه تان واژه ی دیکتاتوری را تعریف می کردید تا خوانندگان عمومی شما بدانند ملاکتان برای تعیین مصادیق دیکتاتوری چیست؟

خانم مصطفوی، برداشت این قلم این است که وظیفه ی حمایت های تاسف بار آقای علی مطهری از آقای هاشمی را در این برهه،  شما بردوش گرفته اید. شما را درراهی(فشار به رهبری) که در پیش گرفته اید به روح بزرگ امام و خدای متعال و خون برزمین ریخته ی شهدای 88 ارجاع می دهیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۵۲
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
68
54
خیلی بی معنی نقد کرده بازی با کلمات را نقد نمیگویند میگویند ایراد گیری به هر شکل
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
خانم مصطفوی!با نبود هاشمی اتفاقی نمی افتد و خطری کشور را تهدید نمی کند بلکه اتفاقا باید گفت که آقای هاشمی به دنبال سیاست های سال های اخیر، این بار نیز قصد انتقام گیری از مخالفان خود را داشت و با هدف خدمت نیامده بود وگرنه این همه نیروی جوان در کشور وجود دارد ایشان می توانست با حمایت از این جوانان، تشکیل یک دولت کارآمد را توصیه کند...
محمد حسینی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
تو اصلا از نقد چیزی سرت میشه طرفداران کار های هاشمی اینگونه صحبت می کنند
مهشید سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
شما هم با نقد یهو میگفتی داری دیگ حلیم مشایی را هم میزنی دیگه ! چرا اینقدر پیچ و واپیچ دادی خودت رو ! الحمدالله که مشایی هم رد صلاحیت شد !
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
محمد حسینی تو که نقد حالیت میشه چرا نظر مخالف خودت رو میشنوی حرص میخوری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
38
43
خانم مصطفوی اگر هم ما درک کنیم شما از روی احساسات نامه فوق را نوشته اید و منظوری دیگر داشته اید که نتوانسته داید خوب بیان کنید باز هم تبرعه نمیشوید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
17
42
رهبر انقلاب ومردم باخون خود همچون شهداي بخون خفته آماده دفاع درمقابل دشمن خارجي وخيانتكاران داخلي هستند وعمل به اين وصيت امام راحل را وظيفه خطير براي سالكان وپيروان راه آن بزرگوارميدانند: اگرمن درميان شما باشم ويا نباشم نگذاريد اين انقلاب دست نااهلان ونامحرمان بيفتد . درود بر خميني كبير مرگ بر اسرائيل وحاميانش
متحیرالدوله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
31
33
سفارت کانادا هر سال تعدادی مهاجر از کشورهای دیگر به قید قرعه می پذیرد که باید شرایط و امتیازات
خاصی مانند تحصیلات عالیه و یا داشتن تخصصهای
مورد نیاز کشور کانادا را داشته باشند اما جالب اینکه
به افراد بالای چهل سال به ازای زیاد شدن عمرشان
نمره منفی تعلق میگیرد و به جوانان نمره مثبت . پس
سالمندی زمان استراحت و عبادت است نه ریاست !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
مواظب عواقب حرفت باش می ترسم این گفته شما شامل خود شورای نگهبان و خیلی ها بشه بعد متحیر تر بشی اونوقت بایستی اسمتو بذاری "خیلی متحیر الدوله"
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
30
47
راستی خانم...همین امامی که شما ازش دم میزنی گفته مخالفت با رای شورای نگهبان یعنی مفسد فی الارض وحکم مفسد فی الارض هم اعدام
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
متاسفانه مهسا خانم برخي‌ها جاهاي خاصي آلزايمر مي‌گيرند!

خانم مصطفوي بخوانند:
"نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها، مردم 16 میلیون تقریبا یا یک قدری بیشتر رای دادن به قانون اساسی. مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛ هر کس از هرجا صبح بلند می‌شود بگوید من شورای نگهبان را قبول ندارم،‌ من قانون اساسی را قبول ندارم، ‌من مجلس را قبول ندارم، من رئیس‌جمهور را قبول ندارم، من دولت را قبول ندارم. نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید،‌ ولو برخلاف رای شما باشد. باید بپذیرید، برای این‌که میزان اکثریت است؛ و تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست، میزان است که همه باید بپذیریم."
(صحیفه امام جلد 14 صفحه 378)
مهسا mis
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
این نظر من نیستا
مرتضي ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
11
16
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
همان روزی که تأئید امام بر رهبری حضرتعالی
را از زبان ایشان شنیدم﴿...﴾
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

"دقايقي قبل از اين ماجرا، يك نفرآمد و به من گفت: «داستاني هست، نقل قول موثقي از امام(ره) وجود دارد، چرا آقاي رفسنجاني آن را نمي‌خواند؟» گفتم: «تو بنويس». گفت: «نمي‌خوانند». گفتم: «تو بنويس، من اينجا هستم». نامه را كه بردند دادند، باز هم آقاي رفسنجاني نخواند!﴿...﴾"

حقيقت ماجراي اقرار اجباري آقاي هاشمي به نظر امام ﴿ره﴾ در مورد رهبري امام خامنه‌اي ﴿حفظه الله﴾ را در لينك زير بخوانيد:

http://www.bultannews.com/fa/news/117377
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
15
21
نقد خوبی بود ، باعث تعجب است که ایشان با این متن ضعیف در واقع رو در روی آقا ایستادن و ایشان را مخاطب قرار میدهند، در حالی که دستگاهها دارن به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل میکنند آیا ایشان در جایگاه شورای نگهبان هستند که اینگونه مخاطب قرار میگیرند !!؟ و تاسف بار تر اینکه بیت امام که از امام مایه میگذارند دارن بر خلاف مشی و ملاک ایشان موضع میگرند درسته شما فرزند امام و از همه به ایشان نردیکتر بودید اما مواضع امام که بر کسی پوشیده نبوده امام صراحتا در مورد خط و مشی و ارمانهای خود با مخاطب خودش که مردم کوچه و بازار و همه اقشار جامعه بودن سخن میگفتن و حیات امام مربوط به چند صد سال پیش هم نیست که بگوئیم مردم فراموش کردن ! اینها برای ما روشنه نظر امام در مورد رای شورای نگهبان در مورد احترام به قانون و ... شما نباید این جور در حق امام جفا کنید و برای فردی که صراحتا در موضع گیریها خصوصا در چند سال اخیر از آرمانهای امام فاصله گرفته ، از امام هزینه کنید ، که فقط خودتان را نزد ملت بی اعتبار میکنید ! اگه نیت شما خیر بود چرا نامه سر گشاده !!؟ این ظلم به رهبری و در واقع ظلم به مردمی هست که عاشق و دلبسته ایشان هستند البته ایشان حتما به تکلیف خودشان در مقابل پروردگار عمل میکنند و ابائی ندارند که دوست و دشمن اینگونه به ایشان فشار بیاورند اما بدانید معنی این جور اعمال و نامه نوشتنها را مردم خوب درک میکنند از خشم مردم و عقوبت الهی بترسید !
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
17
12
به عنوان یک تحصل کرده و عوام الناسی عرض میکنم این چند روز مردم میگفتند بازار دست هاشمی است و سرمایه این کشور دست هاشمی است اگر رای بیاورد شاید قداری ارزانی بشه و سرمایه داران با ایشان همکاری کنند - برداشت آزاد - هر طوری دوست دارید ازاین گفته من برداشت کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
روزي ما دست آقاي هاشمي نيست دست خداست
ايشون عددي نيست كه بخواد با حضورش روزي مردم قطع بشه يا وصل بشه !
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
خوبه خودت اشاره کردی برداشتهای کوچه بازاری !! نخیر آقا اینا توهمه هیچ کس معجزه نمیتونه بکنه راه حل این مشکلات عقلانیت و درایت و صبر هست این حرفا رو همونائی میزنند که بیست سال پیش تو بازار با فحش و نا سزا از مدیریت ایشان انتقاد میکردن که پولا (نقدینگی) رو جمع کرده و بازارو به رکود کشونده و هر چی هست دست خودشو پسراشه!! تورم 50 درصدی و ... به همین زودی فراموش کردن این چیزا رو !!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
برداشت من اینه که تموموگرونی هاوفشارهازیرسرهاشمی است .
امید
|
UNITED STATES
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
7
12
انچه شما در پاسخ به بخش الف از بیانات امام گواه اورده اید همگی در شرایط خاص وخطاب به بنی صدر بوده است .شما باید هر سخن را در بستر تاریخی خودش تحلیل کنید .سو استفاده از سخنان امام جفا به به روح پر فتوح ایشان است.
مهربان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
15
27
از خانواده حضرت امام بعید است این همه رویارویی با نظام، و ولی فقیه زمان،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
12
25
احسنت پاسخ در خوری بود یکی نیست بگه خانم محترم حد خودت را نگه دار شما چه امتیازی فی نفسه داری غیر از اینکه فرزند حضرت امام بودی که در جای خود محترم ولی حق سواستفاده نداری از نام امام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
10
24
آیا شما خواهر محترم و فرهیخته در تمام غائله 88 نگران جدایی هاشمی و خاندانش از رهبری و مردم نبودید؟

آیا آن نامه ی سیاه را که آقای هاشمی خطاب به رهبری نوشتند نشانه و خطری برای فاصله گرفتن آقای هاشمی از رهبری و نظام قلمداد نکردید؟
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
6
17
سلام
آفرین
ای کاش درروزنامه هامنتشرمی شد
این متن راکه خواندم اززخمهای ناشی ازاین نامه و نامه ی مطهری کمی آرام ترشدم
من از سدحسن انتظارداشتم که بدتر از اون چیزی که انتظارداشتم کرد ولی از ایشون نه
محد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
6
16
احسنت بربصیران روزگار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
9
18
احسنت خیلی منطقی و عالی بود کاش جواب میدادن ببینیم منطقی هم دارن ؟
تهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
10
18
بسمه تعالی
هرچه که به روز انتخاب رئیس جمهوری نزدیک می شویم به فضل و عنایت الهی یکی یکی پرده های سناریو های مختلف و برنامه ریزی شده و خبیسانه جبهه شیطان و اذنابش برای مخدوش نشان دادن انتخابات و ایجاد درگیری کنار می رود . به نظر می رسد یکی از این سناریو ها متمرکز شدن بر روی افراد و جریان های سرشناس و مستعد !؟به منظور بهره برداری در ایجاد قائله و درگیری و تاثیر گذاری بر انتخابات است .
در این ارتباط نامه اخیر خانم مصطفوی به رهبر معظم انقلاب (حفظه الله)در حمایت از آقای هاشمی و انتقاد تند ایشان از شورای محترم نگهبان و نسبت دادن اتهام غیر قانونی دیکتاتوری به این شورا !؟ در عدم احراز صلاحیت آقای هاشمی برای ریاست جمهوری ، چه خانم مصطفوی بخواهند یا نخواهند ، این حرکت ، بازی در سناریوی دشمنان برای ضربه زدن به میراث گرانسنگ و بی بدیل حضرت امام رحمه الله علیه یعنی انقلاب و نظام و رهبری ، می باشد .
مطمئنا هیچیک از دوستداران امام و انقلاب و رهبری دوست ندارند و به فضل الهی نخواهند گذاشت که خدای ناکرده بیت محترم امام راحل رضوان الله علیه و یا افرادی وابسته به آن بیت محترم ، مورد سو استفاده دشمنان علیه انقلاب و امام و رهبری قرار بگیرند .
خدایا به لطف و رحمت واسعه ات از همه ما دستگیری کن و در سبیل هدایت و بصیرت قرار بده و باور ولایت را در قلب و جان ما بنشان و از ضلالت و گمراهی فاصله گرفتن از ولایت و ولی ، حفظ نما و عاقبت به خیری را تحفه خودت به ما قرار بده انشاالله !
nasim
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
6
13
بعضي افراد هستن كه ديگه كارشون از نصيحت گذشته ...
بخاطره شاد كردن دل دشمنان نظام و اسلام قطعا يك روز بايد جوابگوي تك تك شهدا باشن ...

حضرت امام سال 59 شوراي نگهبان رو اينطور نصيحت كردن :
” به شورای نگهبان تذکر می‏دهم که در کار خود استوار باشید و با قاطعیت و دقت عمل فرمایید و به خدای متعال اتکال کنید. به هیچ‏وجه گوش به حرف عده ‏ای که می‌‏خواهند یک دسته کوچک مردم ما خوششان بیاید و به اصطلاح مترقی هستند،[ندهید]قاطعانه با اینگونه افکار مبارزه کنید. خدا را در نظر بگیرید. اصولاً آنچه که باید در نظر گرفته شود خداست”

بله آنچه كه بايد درنظر گرفته شود خداست ...

حالا خانم مصطفوي خوشش نمياد نياد !
مجید مازندران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
9
16
آفرین بولتن عزیز آفرین
درود بر تو بسیار نقد زیبا و منصفانه ای بود

نمیدونم چرا این روزها هر کسی به خودش اجازه میده برای وجود نازنین مقام ولایت فقیه تعیین تکلیف کنه و خودش را دانای عقل کل بدونه

امیدوارم خانم مصطفوی به سرنوشت مطهری ها و دیگران دچار نشوند و از چشم مردم ولایتمدار نیفتند و هر چه زودتر خط فکری خود را از خط فکری منافقین و آقازاده های لندن نشین و منافق جدا کرده و زیر پرچم ولایت فقیه که به تعبیر پدر بزرگوارشان امام راحل کانه پرچم رسول الله است بازگردند .
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
11
19
رهبر عزیزم ما جوانان ایران زمین تا اخرین نفسمان پشتتان هستیم و دوستتان داریم.خدایا بدخواهان ولایت را اگر قابل هدایت نیستند نیست و نابود بگردان.
سیدمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
8
18
خانم مصطفوی ملاک حال افراد است گویی تاریخ مکرر تکرار می شود و انسانها نمی خواهند اندکی از تاریخ عبرت بگیرند خانم مصطفوی مگر نشنیده اید که پیامبر اکرم (ص) با چه تعابیری از طلحه و زبیر نام بردو به اولی لقب خیر و دومی لقب سیف الاسلام داد زبیر در جنگ احد به همراه امام علی (ع) تنها کسی بود که در دفاع از پیامبر فرار نکرد و ایضاً در هنگام حمله به خانه امام علی و آتش زدن درب خانه ایشان در بیت امام بود بطوریکه اگر امیرالمومنین جلویش را نمی گرفت قصد داشت در دفاع از ولایت ایشان دست به شمشیر ببرد و امیر المومنین در وصفش گفته کم مانده بود زبیر از ما اهلبیت شود تا اینکه پسر شومش عبداله بزرگ شد و در دام فتنه فرزندش افتاد و در جنگ جمل روبروی امیرالمونین ایستاد و به همراه طلحه اهل آتش شد. العاقل یکفی بالاشاره.
پاسخ ها
راضیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
بخدا مدیون خون پاک شهدای عزیزند کسایی که قدم در راه تفرقه و تشنج و بی امنیتی بر میدارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
17
22
مطیع رهبریم
عاشق رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
13
24
جالبه همه ولی امر مسلمین جهان را نصیحت و برایش تعیین تکلیف میکنن و وظایفش رو گوش زد میکنن!!!
الله اکبر
خدایا شکر که هرچه هستم و هرکه هستم نوکر رهبر هستم
خدا عاقبت همه رو بخیر کنه
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
16
17
خامنه ای خمینی دیگر است
ولایتش ولایت حیدر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
7
9
جای تأسفه که بیت امام، انقلاب رو ارث امام میدونن و شأن مستقلی برای ولایت فقیه قائل نیستن و هرازگاهی این طور دل مردمی که با عشق امام بزرگ شدن رو میسوزونن. انگار با این که اینقدر نزدیک امام بودن اما بویی از تفکر امام به مشامشون نرسیده! دعای دائمی ما هدایت این بیته که برای ما همیشه حکم یادگارای امامو داشتن ولی .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
9
15
این نامه بسیار مغرضانه وبا هدف تحریک عوام ونقطه اغازین توطئه وفتنه جدید است که به فضل الهی خنثی خواهد شد .اگر این خانم ودیگر حامیان ،افدامات وانحصار طلبی ودیکاتوریهای دوران ریاست جمهوری هاشمی را بررسی میکردند هرگز دنبال کاندیدا توری ایشان نمیشدند .
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
8
6
به جای عنوان این بحث ها کمی هم به فکر گرانی و تورم و فساد وفحشایی که در کشور حکم فرماست باشید
فرزندان روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
7
7
خانم مصطفوی!!
فرزند روح الله ما هستیم نه شما!
و تا آخرین نفس پشت سر نظام و رهبری ایستاده ایم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
2
7
سلام احسنت و صد آفرین به این قلم
واقعا منطقی و مستدل پاسخ دادید
البته حالا که اقای هاشمی سکوت کرده اگه زیاد در این مورد بحث بشه باعث تحریک بعضی ها میشه و به صلاح نیست این مباحث ادامه پیدا کنه .
feri
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
2
6
بالاخره شورای نگهبان از نظر ایشان صلاحیت دارد یا نه ؟ آیا شورای نگهبان صلاحیت دارد که اوامر ایشان و علی مطهری و امثالهم را اطاعت کند یا باید به قانون و شرایط تعیین شده در آن برای پست ریاست جمهوری عمل کند؟؟
چرا ایشان و بقیه منتقدان به عملکرد شورای نگهبان نسبت به دیگرانی که شاید صلاحیتشان از هاشمی هم بیشتر بوده اعتراض نمی کنند ؟؟؟؟؟
یکی می گوید هاشمی شناسنامه انقلاب است امام امام ره فرمودند انقلاب قائم به شخص نیست.
بالاخره ما دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را . نظریات امام را در خصوص رای شورای نگهبان قبول کنیم یا نظر دخترشان را نسبت به هاشمی؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
3
5
حيف شد. فكر نمى كرديم ايشان هم وارد اين بازى ها شود و بسيار غم انگيز بود ورود ايشان به اين صف بندى ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
7
10
خانم مصطفوی فاین تذهبون؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
0
6
خدایا شکر
صالحي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
6
9
خانم مصطفوي ،چرا در فتنه 88 كه به امام توهين كردند و عكس ايشان راپاره كردند عكس العملي نشان نداديد؟ چرا زماني كه همسر هاشمي مردم را دعوت به شورش در خيابان كرد نامه اي به هاشمي ننوشتي؟ چرا زماني كه فرزندان هاشمي با دشمنان قسم خورده انقلاب پيوند بسته و مرتب به انگليس در جريان فتنه رفت و آمد مي كردند نامه ننوشتي؟ از اين نامه شما به مقام معظم رهبري مي توان نتيجه گرفت كه شما هم در غائله فتنه تا حدودي نقش داشته ايد و الا بايد صداي اعتراض شما به فتنه گران ، در دنيا مي پيچيد .
سربازولايت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
20
10
مرگ برضدولايت فقيه
سربازولايت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
22
10
مرگ برضدولايت فقيه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
و ننگ و نفرین ابدی بر ضد ولایت فقیــــــــه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
10
14
کار مملکت ببین به کجا رسیده که سایت معلوم الحالی چون بولتن به خوانندگانش اجازه می ده که در قسمت نظرات به بیت امام توهین کنند و اونها رو منتشر هم می کنه
مدیر پایگاه از چه ناراحتید ؟ این صدای بخشی از مردم است مردمی که ولی نعمتان واقعی این انقلاب هستند و یک مویشان بر همه کاخ نشینان ارزش دارد ، یعنی حق ندارند از انقلابشان دفاع و از کسانی که در فتنه ای که 4 سال مملکت ما را بیست  سال به عقب برگرداندند و باعث خرابیها و تخریبهای زیاد به انقلاب هم در داخل و هم در سطح جهانی شدند اعتراض کنند و از فرزند امام بخواهند واقعیتهای این انقلاب را ببینند و اگر حرفی هم دارند به امام خمینی (ره) اقتدا کرده و حرمت ولایت فقیه را نگه داشته و اگر حرفی دارند به خودشان بگویند نه اینکه با رسانه ای کردن فضای جامعه را مشوش کنند و در نهایت مطیع ولی فقیه بوده همانطور که آن پیر عاشق ما امام خمینی (ره) به صراحت همگان را دعوت به حفظ ولایت فقیه کرده اند
در بخش نظرات ، نظرات بسیار منطقی  در مخالفت  با این نامه داده شده است،  شما می توانید نظرات کاربران را نقد کنید نه اینکه کاربرانی که بعضا از سابقون انقلاب هستند و براستی فرزندان واقعی امام هستند را مورد توهین قرار بدهید
اما در خصوص معلوم الحال بودن سایت بولتن !!! ما افتخار می کنیم حتی با بذل جان از راه امام و خط انقلابی امام خمینی (ره) و جانشین برحقش که عاشقانه دوستش داریم دفاع کنیم حتی اگر همه فحشهای عالم را به ما بدهید حتی اگر ما را تهدید به هر چیزی بکنند از پیمودن راه انقلاب و ارزشهای آن و پیروی عاشقانه از امام خمینی (ره) و امام خامنه ای کوتاه نخواهیم امد 
پاسخ ها
محمد حسینی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بولتون معلوم می شود تو طرفدار هاشمی هستی این رو بفهم که کسی حق نداره به آیت الله خامنه ای بگوید که این نامزد را احراز صلاحیت کنید به قول آیت الله علم الهدی گفتند:رهبری فرمودند عده ای توقع دارند در احراز صلاحیت ها دخالت کنم؛ درحالیکه تشخیص را نمی شود دستور داد/اینکه برخی به رهبری نامه بدهند که فردی را تایید و دیگری را تایید نکنید زیاده خواهی است
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
واقعا كه عجي نظري داديد آقاي حسيني؟!!!! بولتن و انگ طرفدار آقاي هاشمي بودن؟!! اصلا شما پيام به حق برادر بولتن عزيز را خوانديد؟ رد نامه‌ي حمايت‌گرانه خانم مصطفوي از آقاي هاشمي و حمايت از منتقدين اين نامه يعني حمايت از آقاي هاشمي؟!!.

آقاي حسيني شما هم اين را متوجه باشيد كه ولايت، محور و ستوني است فصل الختام اختلاف‌ها محسوب مي‌گردند، بنابراين اگر كسي تصور مي‌كند بايد چيزي را به اطلاع ايشان برساند، بي‌هيچ واهمه‌اي بايد بتواند چنين كند و خدا را شكر مي‌بينيم امام ما به مريدي از امام علي ﴿عليه‌السلام﴾ و ائمه اطهار واقعا چنين است.

همين كه شخصي چون مطهري و برخي ديگر با خيال راحت به ايشان نامه مي‌نويسند و درد و دل مي‌كنند، خود از ولي بودن ايشان حكايت مي‌كند. كسي بر اين نامه‌نگاري‌ها خرده‌اي نمي‌گيرد. سخن بر سر علني بودن اين نامه‌نگاري‌ها است كه هدفي جز بهره‌برداري‌هاي سياسي و ابزار دادن به كفار و دشمنان اسلام و كشور براي سو استفاده است. اگر كسي ريگي به كفش نداشته باشد و قصدش صرفا تظلم‌خواهي باشد، بي‌شك نامه سرگشاده نمي‌نويسد. ولي مكر مكاران سرانجام به خودشان برخواهد گشت. ما شك نداريم.

اگر هم امام خامنه‌اي به هر دليل تصميم به ترتيب اثر دادن به اين نامه‌ها بگيرند، قطعا درايت و مصلحتي عقلي و شعري پشت آن است و ما دربست مي‌پذيريم.
راضیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ببخشید نوح نبی بعد از عذاب به پروردگار عرضه میدارد خدایا فرزندم از اهل من است که تو وعده سلامتشان را به من داده ای و خطاب می آید که او از اهل تو نیست چون عملش ناصالح است .اینا رو خدا برای من و شما گفته که چشم باز کنیم ملاک این نیست که من فرزن که هستم ملاک عمل و ایمان منه پسر یزید میشه یار و شیعه امام سجاد ولی پسر امام میشه جعفر کذاب
titi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
1
13
همین بخشی از مردم اونطور که نشون میده از بیت امام به امام و آرمانهاش وفادارترند ناشناس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
11
7
سیـــــد علــــــی لب تر کند
جان را برایش می دهیم...
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
2
5
شما که مَر قانون را با مُر! قانون تشخیص نمی دهید، چگونه حق را از شبیه حق تشخیص می دهید!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین