کد خبر: ۱۴۳۷۱۱
تعداد نظرات: ۵۶ نظر
تاریخ انتشار:
تقابل گفتمان مقاومت با گفتمان سازش‌کار

از نامزدی که تنها آمد تا نامزدی که لشکرکشی کرد

شاید اگر کسی نه دکتر جلیلی را می‌شناخت نه هاشمی رفسنجانی را، با دیدن سلوک این دو در زمان ثبت‌نام برای ریاست جمهوری خیلی چیزها دستش می‌آمد و فرق بین بی‌آلایشی گفتمان مقاومت با اشرافیت گفتمان سازش را تا حدی درک می‌کرد.

گروه سیاسی ـ سید مجتبی نعیمی: هرچند از مدت‌ها پیش از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری معلوم بود که جریان‌شناسی این انتخابات را باید در تمایز مابین گفتمان مقاومت با گفتمان سازش‌کار جستجو کرد، اما از آخرین روز ثبت‌نام و نام‌نویسی چهره‌های مطرح این دوجریان، این قضیه شکل واضح‌تری به خود گرفت. چون از همان شب، اکثر تحلیل‌ها و اخبار تولید شده در رسانه‌های هر دو گفتمان، به نحوی این تقابل را پوشش دادند. تا جایی که خیلی از خرده گفتمان‌های دیگر نیز در ذیل تقابل این دو گفتمان قرار گرفته و به احتمال زیاد، در آینده شاهد محو و ادغام آنها خواهیم بود.

به گزارش بولتن نیوز، همان‌قدر که شاهد قد کشیدن و بالا آمدن دو رویکرد مبتنی بر مقاومت و سازش‌کاری در بین سایر رویکردها هستیم، این موضوع را هم می‌بینیم که تا چه اندازه ویژگی‌های ایشان ملموس‌تر شده و به نوعی، تفاوت‌های‌شان مشخص‌تر می‌شود. شاید نحوه‌ی نام‌نویسی دو چهره‌ی شاخص این گفتمان‌ها، خود مثالی باشد برای نشان دادن این تمایز و مقایسه بین آنها.
در یک طرف عرصه‌ی انتخابات، نیروهای حامی مقاومت و ایستادگی را می‌بینیم که نامزد اصلی‌شان، دکتر سعید جلیلی است. مسئول چند سال اخیر امنیت کشورمان که با رعایت اصول «عزت، حکمت، مصلحت» و پایداری بر سر حقوق مردم ایران در مذاکرات هسته‌ای، غربی‌ها را سر جای خودشان نشاند. اما نه به این شکل که شائبه‌ی جنگ طلبی را دامن بزند و نه به این شکل که خیال خام سازش‌کاری را در ذهن مریض دشمنان انقلاب اسلامی پرورش دهد.

دکتر سعید جلیلی، در آخرین ساعات ثبت‌نام به وزارت کشور رفت و خودش را در معرض انتخابات قرار داد. اما نحوه‌ی سلوک دکتر جلیلی برای ثبت‌نام به چه شکل بود؟ خیلی ساده و بی‌آلایش. تنهایی با پرایدش به خیابان فاطمی آمد. اعتنای چندانی به هیاهوی رسانه‌ها نکرد. با آرامش همیشگی‌اش روند ثبت‌نام را طی کرد و همانطور که آمد، رفت. والسلام.
اما طرف دیگر عرصه‌ی انتخابات. گفتمان سازش با علمداری هاشمی رفسنجانی. شخصی که نیاز به توضیح ندارد. چون کمتر کسی‌ست که رویکرد اقتصادی وی در دولت سازندگی را نشناسد. رویکردی مبتنی بر بی‌توجهی به عدالت اجتماعی. کمتر کسی‌ست که رویکرد وی درعرصه‌ی سیاست خارجی را نشناسد. به نام تنش‌زدایی، به کام سر خم کردن در مقابل غرب و شیطان بزرگ، امریکا. و کمتر کسی‌ست که بازی‌های پشت پرده‌ی وی از سال 88 به این طرف را بلد نباشد: حمایت از فتنه.
تقریباً چند دقیقه به پایان زمان نام نویسی مانده بود که هاشمی رفسنجانی به خیابان فاطمی پاگذاشت. خیابانی که از قبل، مملو طرف‌داران وی بود. لشکرکشی و به رخ کشیدن هواداران، رفتاری‌ست که در چند سال اخیر از طرف حامیان فتنه زیاد دیده‌ایم. و این رفتار خود دلیلی‌ست برای خالی بودن چنته‌ی ایشان از پایگاه اجتماعی. چند بنز چند صد میلیونی آمدند تا ایشان به همراه چند ده نفر همراه، به ستاد نام نویسی وزارت کشور رفته و طی یک هیجان رسانه‌ای فراوان، اسم‌شان را برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت کنند.

وقتی چشم‌مان به بنزها افتاد، یاد بیانات چند سال پیش رهبر انقلاب افتادیم که از اشرافیت حمل و نقل برخی از مدیران کشور انتقاد کرده بودند و بهانه‌ی مسائل امنیتی را برای توجیه این اشرافیت، بی‌مورد دانستند. و مگر غیر از این است که اگر قرار به رعایت مسائل امنیتی‌ست، مسئول امنیت کشور که فعلا دکتر جلیلی‌ست، باید بیشتر از بقیه به این مسائل توجه کند؟ پس چرا ایشان بدون هرگونه اشرافیت و هیاهوی کاذب در این مورد در سطح کشور رفت و آمد می‌کنند و دیگرانی که تنها توهم بزرگ بودن دارند، بر رنگ و لعاب بازی‌های‌شان می‌افزایند؟
خیلی جالب است بدانید که بعضی از اخبار حاکی از این است که حامیان گفتمان سازش مستقر شده جلوی وزارت کشور، شعارهایی علیه دکتر جلیلی داده‌اند. چون خوب تشخیص داده‌اند که اینبار چه کسی را باید سیبل هتاکی‌های‌شان قرار دهند.
در هر صورت، از همین رفتارهای کوچک و مقطعی‌ست که منظومه‌ی شخصیتی و گفتمانی هر فرد و جریانی معلوم می‌شود. شاید اگر کسی نه دکتر جلیلی را می‌شناخت نه هاشمی رفسنجانی را، با دیدن سلوک این دو در زمان ثبت‌نام برای ریاست جمهوری خیلی چیزها دستش می‌آمد و فرق بین بی‌آلایشی گفتمان مقاومت با اشرافیت گفتمان سازش را تا حدی درک می‌کرد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
47
66
خداییش از نامزدهایی که با پای پیاده ، پیکان وپراید میاند حسابی وحشت دارم. تجربه ی احمدی نژادو داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
مارگزیده از ریسمون سیاه و سفید می ترسه اما حالا شما همه رو به یه چشم نگاه نکنید هر گردی که گردو نیست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
این چه منطقی است؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
بی انصاف نباشید .
نسبت به هاشمی و خاتمی خیلی بهتر بود.
عباس/
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
آقای جلیلی هم باید قواعد بازی رعایت کنند خدای ناکرده اگر در اجرای این سادگی از طرف یک فرد جاهلی که برانگیخته خائنین داخلی یا از رقبای مذاکره کننده خارجی مورد هدف قرار گیرند اسم این سادگی را باید پیدا کنیم.
جناب آقای دکتر جلیلی تجربه مهاتما گاندی رو هنوز فراموش نکرده ایم که ملت بزرگ هند رو تنها گذاشت.
حق طلب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
عزیزم اون آقای موسوی بود که سال 88 با پرایئ آمد!!!!!!!!!!!
چرا همه آلزایمر گرفتن!!!
درود بر دگتر جلیلی.
ما همچنان برسر آن عهد که بستیم هستیم.
ما همچنان پا در رکاب ولایت داریم.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
شما تنها نيستي كه از ساده‌زيست‌ها و كساني كه خط فكري‌شان بر اساس مباني انقلاب و اسلام ناب محمدي ﴿صل الله عليه و آله﴾ شكل گرفته است مي‌ترسيد.

تجربه‌ي دكتر احمدي نژاد مگر چه بود؟ كم خدمت نكرد، كم كار بزرگ نكرد. اگر اواخر از ولايت زاويه گرفت اين نافي خدمات فراوان و غيرقابل توصيفي كه در اين ٨ سال كرد نيست.

عاقبت جناب طلحه و جناب زبير نافي گذشته پرافتخار آنان نيست. حال اين كه شما دنبال پيراهن جناب عثمان مي‌گرديد تا با آن معاويه را بر مسند بنشانيد، اين سخن ديگري است.
HRSB
| GERMANY |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
شما رو نمیدونم ولی ما هم تجربه ی دوران آقای هاشمی رو داریم.
هم وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
40
42
تا کوز شود هر آنکه نتوانند دوستداران نظام و آیت ا.. را ببینند
انصافا آقای جلیلی انشان شرافتمند و خدمتگذار این سرزمین
اما آیا با رزومه و سایقه درخشان آیت ا... قابل قیاسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما آنقدر مغرضانه در مقابل آقای هاشمی رفتار می کنید که زورتان میاد یک پیشوند آیت ا... قید کنید
شما همون بهتر بچسبید به پایداری و لنکرانی
می دونم منتشر نمی کنید چرا که واقعیت تلخه
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
اولا میبینی که بولتن منتشرش کرده ثانیا خوت هم نوشتی آقای ... یک نگاه بکن ثالثا در کنار اون سابقه درخشان سابقه نامشخص بودن موضع طرف و موج سواری رو هم ببین
ضمنا اون ناشناس بالایی که میگه از پای پیاده و ... وحشت دارم هم بدونه همون خاکی بودن وساده زیستی کار هر کسی نیست این حضرات خوش سابقه را ببین و فرزندانشون چه بساطی دارند مگر رنگ خونشان به دلیل سابقه درخشان باباجان که اونهم الان زیر سواله پر رنگ تره؟ ولی اونی که ساده زیست است حتی اگر بخواهد ریا هم بکند که نیست و میتونی سوابقش رو جویا بشی باز هم کارستون کرده که مردمی رفتار میکند
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
سلام..
اولا.اينكه.حجت.الاسلام.....نه.آيت.الله.....
ثانيا...رزومه.نه.و.كارنامه....زير.ديپلم.نظر.بديد...
ثالثا...كارنامه.عبارتست.از....
حادثه.مشهد....و.شورش.اجتماعي.اسلامشهر...
تورم.49.در.صدي......وادادن.جلوي.آمريكا....از.بين.بردن.امنيت.شغلي.تمام.كارگران....غارت.ميراث.ملي
توسط.فرزندانشان.....و.........
اميدوارم.خدا.همه.رو.براه.راست.هدايت.كنه..
فقط.داش.سعيد.جليلي...رييس.جمهور.پابرهنه.ها....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
كوز رو خوب اومدي
حق طلب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
آقای.دل جان خوب جواب دادی عزیز . . .
خودم اومدم جواب بدم که دیدم شما کاملتر و با بصیرت تر و نداشتن آلزایمر جواب هم وطن که اونم عزیز رو دادی.
البته الزایمر داره شیوع پیدا میکنه!!!!
ما همچنان برسر آن عهد که بستیم هستیم.
ما همجنان پا در رکاب ولایت داریم . . .
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
28
32
انتخابات یازدهم :
عاشقان ولایت وخدمت به مردم در مقابل خودباختگان غرب وعاشقان قدرت وثروت و..

از بولتن عزیز ونویسنده محترم به خاطر این مطلب بسیار زیبا تشکر میکنم.

یاعلی
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
38
43
جلیلی تنها اومد پسفردا که مثل احمدی نژاد شد ،هیچ حزب و گروهی مسئولیتشو قبول نمیکنه....
این تظاهر به ساده زیستی در احمدی نژاد هم بود. فقط آدمای ظاهر بین و کوته فکر فریب این کارارو میخورن.
میدونم که نظر منتشر نمیشه...
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
بداندیش نباش اگر واقعا دانشجویی میبینی که براحتی منتشرش کرده تازه مثلا کسی هم مسئولیتش رو قبول کنه دیگه از نظر جنابعالی حله ؟؟ این که نشد دلیل تو باید عملکرد اونهایی که اینهمه فرصت و اختیارات مملکت دستشون بود رو ببینی که حالا چه کبکبه ای خودشون و فامیلشون دارند آیا جز به سبب اعتماد مردم و پشتیبانی از انها بود ؟ آیا همونا رو الان میتونی آدم درجه چندم دربان خونشونو باهاش حرف بزنی؟ یک کم فکر کن
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
جسارتا.اگه.آدماي.كوته.فكر.اين.فريبارو.ميخورن....
فريب.تجمعات.ساختگي.و.كاروان.بنزهاي.ضد.گلوله.رو.كي.ميخوره......حتما.آدماي.بلند.نظري.مثل.شما
ما.يه.موي.احمدي.دلاور.رو.باتمام.اشتباهات.وحشتناكش.....با.تمام.وجود.اين.دوستان.طاق.نميزنيم
و.به.اين.معامله.افتخار.ميكنيم...
فقط.داش.سعيد.جليلي...رييس.جمهور.پابرهنه.ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
اینکه آدم با پول بابا دانشگاهی بشه و هنوز ترم اول رو نگذرونده خودش رو بلند نظر بدونه نوبره خدا وکیلی یه کم فکر اصلا عبادت هم می شه احمدی نژاد لااقل 4-5 سال حظ افکار و منش امام رو چشیدیم انشاالله با آمدن یک فرد هم تیپ خودمون (پراید سوار ) وولایت مدار 8 سال با خیال راحت زندگی خواهیم کرد و مشکل انحراف را نخواهیم داشت
مسافر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
اره ما کوته بین هستیم و دنبال ادمهای ساده زیست
ولی شما ادمهای بلند بین چرا مال و اموالی که برای ادمهای مستضعف است و در دست بعضی هاست {.........................}نمی بیمی
حق طلب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
آقای.دل واقعا از نظرات شما استفاده میکنم عزیز.
سبک پاسخگویی شما بسیار هوشمندانه است.
ان‌شاالله همواره در راه حق گام زنيد، مفتخر به مدال سربازي حضرت بقية الله ﴿عج الله تعالي فرجه﴾ گرديد، با قرآن زندگي كنيد، با قرآن محشور شويد و خدا و رسول و اهل بيت در هر دو جهان از شما راضي و خشنود باشند.
ما همچنان برسر آنعهد که بستیم هستیم.
ما همچنان پا در رکاب ولایت داریم . . .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
23
36
احمدی نژادهم یه زمانی ماشینشو فروخت ومثلاخرج بیچاره هاکردوشماهم که چقدرتبلیغ کردین
پاسخ ها
مریم ضاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
کار خوب خوبه
حالا چون احمدی نژاد اصلا 100تا کار بد کرد 100تا کار خوبشو نبینیم؟؟
یا هر کس کار خوبی کرد که شبیه کارای خوبه احمدی نژاد بود بگیم عاقبتش مثل احمدی نژاده؟؟؟؟؟؟
بعد اسم این مدل استدلال چیه!!!!!؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
18
25
عموی من هم تنها رفت ثبت نام کرد :(
باز شما عکس جلیلی رو زدین
عموی من چی که رد صلاحیت هم شد:(
آقای جلیلی سوار پراید 20 میلیونی شده اما عموی من چی که موتور هم نداشت
هاشمی که دیگر جای خود دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
27
40
دیگه دوره این احمدی نژاد بازیا گذشته!
پاسخ ها
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
احمدي.نژاد.هر.چقدرم.سوتي.داده.باشه.با.فرسنگها.فاصله.بهترين.رييس.جمهور.بوده....
اگه.تمام.خدماتشم.بماليم.زمين....لااقل.تواين.8.ساله.شورش.اجتماعي.مثل.اسلامشهر
تو.دوره.ي.هاشمي.و....شورش.معلمان...و.قايله.ي.قزوين.تو.دوره.ي.خاتمي.....نداشته...

بزرگترين.گناه.و.اشتباه.احمدي.دلاور.اين.بود.كه.كاري.كرد.كه.منافقيني.كه.به.زو.رنتونستن.حرفشون
رو.به.كرسي.بنشونن.
حالا.به.صندوق.آرا.طمع.كردن.
و.اميد.بستن.به.اشتباهات.پابرهنه.ها.و.راي.كثيف.ثروتمندها..
فقط.داش.سعيد.جليلي.رييس.جمهور.پابرهنه.ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
ما که پا برهنه نیستیم !!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
دکتـــــر سعیـــــــــد جلیلــــــــــــی:

کاندیدای منتخب مؤمنان واقعی،ولایت مدارها،با بصیرت ها،باتدبیرها،دلسوخته ها،اخلاق مدارها،وطن دوستان و ان شاءالله در قیامت دارندگان کارنامه در دست راست!
حق طلب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
آقای.دل کار و کاسبی ما رو کساد کردیا!!!
یه دونه هم بزار ما تو دهنی بزنیم!!!
شما جزئیات کامل شورش اسلامشهر رو میدونید . . .
از بچه های اسلامشهر هستید؟!
واقعا که خوبی
فقط حزب الله ای که رای دارد . . .
درود بر سعید جلیلی.
همچنان برسر آن عهد که بستیم هستیم.
متا همچنان پا در رکاب ولایت داریم . . .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
25
25
غصتون رو میخورم به خدا ... چقدر مظلوم و بی طرفید بولتنی های بیچاره ...
پاسخ ها
آقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
شما.غصه.نخور....برادران.بولتن.تابلو.و.واضحه.كه.با.پابرهنه.هان...نه.بنز.سوارها...
تنها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
آقای .دل چرا سوزنت گیر کرده رو پابرهنه ها چرا نمیگی عاشقان ولایت ، با بصیرت ها ،...
اقاي.دل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
چون.به.گفته.ي.خميني.كبير...ما.(نوعي)پابرهنگان.و.سيلي.خوردگان.تاريخ.هستيم...
خميني.كبير.فرمود.كه.يك.موي.گنديده.ي.كوخ.نشينان.پابرهنه.رو.با.تمام.وجود.كاخ.نشينان.
عوض.نميكنه..
پابرهنگي.مقام.بالايي.كه.حالا.حالا.ها.كسي.بهش.نميتونه.برسه...
اميدوارم.ماهم.جزو.سربازاي.پابرهنه.ي.خميني.كبير.و.جانشين.برحقش.باشيم...
فریبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
5
24
انشالله نسخه فتنه ، انحراف و اشرافیت باهم پیچیده خواهد شد به امید آن روز.
titi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
4
17
آقای جلیلی تو راهپیمایی 22 بهمن هم تنها و بدون محافظ بود !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
9
19
كاش همه با ليموزين بياين ولي به فكر ملت باشن نه جيب خودشون
پاسخ ها
مریم ضاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
بعد الان میخای بگی اونی که با بنز ضد گلوله اومده و80 سالشه فقط فکر خدمته!!!
مدیر پایگاه خواهر بزرگوارم می دانم شما سوز انقلابی دارید اما موضوع خودرو یک بحث انحرافی است مسئولین نظام بخاطر توطئه های منافقین و دشمنان اسلام همواره در معرض ترور فیزیکی هستند از دید من حتی جناب جلیلی نیز باید از بنز ضدگلوله استفاده کنند وقتی امثال جلیلی مسئولیت مهمی چون دبیر شورای امنیت ملی را بر عهده دارد جانش دیگر متعلق به خودش نیست می بایست جانش را برای انقلاب و اهداف انقلاب حفظ کند عشق به شهادت اعتقاد عاشقان اسلام ناب است اما شهادت برای آخرین لحظه و آخرین راه برای حفظ انقلاب است در ضمن مهم روحیه اشرافی گری نداشتن است باید روی این موضوع کار شود کسانی که روحیه اشرافی گری دارند شاید با هیوندای ورنا هم که یک ماشین متوسط است هم تردد کنند اما حیاط خلوت خانه اشان انگلیس و کانادا و ... باشد مهم این است بنز سوار ضدگلوله بفهمد این بنز فقط برای حفظ جان او برای انقلاب است نه اینکه بنز شخصیت او را تغییر بدهد و انقلاب و اهداف انقلاب را به فراموش بسپارد
مریم ضاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
یعنی می خواستم یه بار بنویسم فانتزیه من اینه بولتن با خط قرمزش زیر نظرم جواب بذاره
ممنون
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
11
15
دوره این عوام فریبیها سر آمده آقای جلیلی بهتر است به جای پرایدشان برنامه ها و افکارشان را برای مردم تشریح کنند. با برنامه می توان خدمت کرد وگرنه هر کس بنز و پراید حلال داره مسئله شخصی خودش است و به کسی مربوط نمی شود. برنامه تان برای خدمت به مردم چیست؟ همین و بس
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
شما مطمئنی پرایدسوارشدنش از سر عوام فریبیه؟
مدیر پایگاه در جریان فتنه ایشان را جای دعوت کرده بودند وقتی ایشان آمد بنده واقعا متعجب شدم بدون محافظ و با یک دستگاه پراید در طول این مدت هم همینطور شنیدم اما با همه اینها برای رئیس جمهور شدن تنها ساده زیستی ملاک نیست البته یکی از اصول است اما  باید با برنامه و با ایده های انقلابی و با یک سابقه شفاف مدیریتی وارد عرصه انتخاب شد انشاالله ایشان در اینده توضیحات مفصلی در خصوص برنامه ها و سوابق خود ارائه بدهند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
بولتن موافقم.ممنون.
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
10
14
والله منم تنها رفتم ثبت نام كردم!!!!!
پس چرا من را تبليغ نميكنيد؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
مریم ضاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
ایشون نماینده رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی هستند و اهل تواضع شما؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
5
14
امان از فتنه ...
ضربه سال 88 به مردم و کشور هنوز باعث رنجش مردمه
قدرت طلبی تا کی؟ تا چه سنی ؟
مهلت بدید جوانترها بیاند .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
5
14
ای کاش یکی در خانواده اقای هاشمی پیدا می شد که مثل اقای جلیلی برای حفظ نوامیس مردم سلامتی اش رادر ایام جنگ پیشکش میکرد وجام زهر رابه امام هدیه نمیکرد و ای کاش حداقل در شرایطی که مردم وجلیلی ها از جان و مال و ابروی خود برای دفاع از مقدسات و ناموس خود بدون هیچ چشم داشتی گذشتند حداقل خانواده اقای هاشمی به دنبال ثروت اندوزی در ان زمان, برای اشرافیگریهای امروزشان نبودند
پاسخ ها
مریم ضاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
آن روزها که جلیلی جانبازی می کرد بابا پسرش را فرستاده بود آن ور آب درس بخواند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
2
5
درس كه نه دوره موج سواري در ايام فتنه ازدانشگاه هاي لندن مخصوص آقازاده هاي وردست بابا.
حق طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
6
3
بولتن جان کی بهتون ماموریت داده که شخصا نظرات سیاسی خود را قرار داده و در مخالفت با نظرات سیاسی که عموما درباره ی دکترجلیلی عکس العمل نشون میدی!!!!
این نشد دیگه . . .
همچنان برسر آن عهد که بستیم هستیم . . .
ما همچنان پا در رکاب ولایت داریم . . .
لطفا انتشار بده.
مدیر پایگاه کدام ماموریت!؟کدام نظرات سیاسی!؟
پاسخ ها
حق طلب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
بولتن جان اینجا رو با کجا اشتباه گرفتی!!!!
فکر کردی اینجا افغانستان یا پاکستان یا عراق یا آمریکا که هرکسی تفنگ دستش باشه یا بمب به خودش بسته باشه!!!!
نه در کشور ما الحمدالله به کوری چشمان صهیونیست ها و آمریکا شکرخدا،شکرخدا،شکرخدا امنیت هست و رئیس جمهور و رهبرمان به راحتی با ماشین های معمولی در میان خیل عظیم مردم حاظر میشن . . .
این ایرادی که شما میگیری پس ابتدا به مقام معظم رهبری برمیگرده که جان ایشان از تمام جانان باارزش تره . . .
در ضمن فراموش نکنید رئیس جمهورمان8سال و رهبرمان هرسال با ماشین های ساده حتی در مناطق و شهرهای مرزی در بین مردم حاظر شده اند و می شوند، وایشان در پایتخت در مرکز جمهوری اسلامی و در برابر وزارت کشور با ماشین ضدگلوله . . .
خدا من را ببخشد . . .
عزیز جان چرا انقدر داری موضع میگیری علیه دکترجلیلی،کسی که به شیوه رهبری قدم برمیداره!
نه ، ما رئیس جمهوری میخوایم مثل شهیدرجایی(که حتی با موتور برای خدمت به مردم راهی میشد که بارها مجلس از کار ایشان ایراد گرفت و در نهایت ایشان را نه این مردم و نه در خیابان ترور کردند بلکه در امن ترین جا و در دفتر ریاست جمهوری به شهادت رساندنش،اگرخدا بخواهد میشود حتی در ماشین ضدگلوله و
اگر نگه دار من آن است که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد)الگو گرفته از امام و رهبری...
همانطور که آیت الله جنتی گفت ما کسی را نمی خواهیم که با بنز ضدگلوله در میان مردم حاظر شود که این خود توهین به اینن مردمی است که هزاران شهید در راه آرمان ها و انقلابشان داده اند. . .
همچنان برسرآن عهد که بستیم هستیم ...
ما همچنان پا در رکاب ولایت داریم . . .
اگه به آزادی اندیشه اعتقاد داری انتشار بده.
مدیر پایگاه برای شما متاسفم بهتر است کمی منطقی تر نظر بدهید امام انقلاب نیز تیم محافظتی بسیار قدرتمندی دارند که بر اساس دستورات امنیتی خاص از ایشان مراقبت می کنند اما امام عزیز ما هرگز برخلاف بعضی ها  روحیه اشرافی گری نداشته و ندارند
 اگر با دقت مطالب بنده را خوانده باشید و اگر دوستانی در بخشهای حفاظت شخصیتها داشته باشید حتما برای شما توضیح می دهند که دشمنان انقلاب اسلامی چقدر از این موارد سوء استفاده و چه عزیزانی را از ما گرفته اند اما در خصوص برادر عزیزمان جناب دکتر جلیلی بازهم عرض می کنم جان ایشان دیگر متعلق به خودشان نیست از دید بنده ایشان باید تا زمانیکه تهدید منافقین و تروریستها و دشمنان انقلاب اسلامی مسئولین نظام را تهدید می کند با محافظ  و بر اساس تدابیر امنیتی تردد کنند البته بنده شخصا شجاعت ایشان و ساده زیستیشان را تحسین می کنم
 و این دیدگاه شما را در خصوص سنگ و شیشه در این خصوص را قبول نداشته و معتقدم باید مسئولین با توجه به مسئولیتشان و حساسیت مقامشان تخت تدابیر امنیتی حرکت کنند و این منافاتی با مردمی بودن و در اجتماعات مردم حضور داشتن و ضداشرافی گری بودن آنها ندارد بحث بنده هم هیچ ربطی به سیاسی بودن و هواداری و یا دشمنی با کسی ندارد
 
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
جناب حق طلب چرا فكر مي‌كنيد برادر بولتن نبايد نظر خودشان را بدهند؟ ايشان هم يكي هستند مثل بنده و جنابعالي و اتفاقا اولا نظراتشان بسيار هم خوب و به جا است و ثانيا همين مشاركت ايشان در بحث از جمله نقاط بسيار مثبت سايت محسوب مي‌گردد كه آن را از ساير سايت‌ها متمايز نموده و بسياري به دليل همين ارجي كه اين سايت براي مخاطبينش قائل است جذب سايت ارزشي بولتن مي‌شوند.

بنده نيز با نظر برادر بولتن موافقم و همانطور كه جاي ديگري نيز قبلا عرض كردم، ساده‌زيستي يكي از ملاك‌ها است و اگر آن را به عنوان تنها ملاك در نظر بگيريم اصلا منطقي نيست. گذشته از اين، استفاده از تيم حفاظت براي روساي قوا و مقامات عالي رتبه يك قانون است و حتي تعداد محافظان را نيز براي هر مقامي به تفكيك مشخص نموده است. بنابراين اگر دكتر جليلي ان‌شاالله به رياست جمهوري برسند قانونا موظف هستند از محافظ استفاده نمايند و وقتي هم از محافظ استفاده كنند، چاره‌اي ندارند جز اين كه به توصيه‌هاي آنها ﴿كه چه بسا يكي از آنها نيز استفاده از ماشين‌هاي خاص باشد﴾ گوش كنند.
زهرا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
جناب حق طلب عدالت عدالت ...
حق طلب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
خودمم شیشه و سنگ رو قبول ندارم!!!!!!!
اصلا چه ربطی داره!!!!!!!
حق باشماست ولی بازهم میگم رهبری و رئیس جمهور هم با ماشین معمولی میان مردم حاظر میشن . . .
و البته شما قطعا تک تکتان و همینطور سایتتان گرایش سیاسی به مقاومت و رهبری دارد ولی سعی سایتتان و رسالت خبریتان ایجاب میکند که بی طرف بنویسید و خبررسانی کنید.
به شما تبریک میگم.
همچنان برسر آن عهد که بستیم هستیم...
ما همچنان پا در رکاب ولایت داریم . . .
مرتضي ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
1
8
لحظاتي پيش داوود احمدي نژاد به نفع دكتر جليلي از نامزدي رياست جمهوري انصراف داد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
0
2
موضوع اشرافي گري وزندگي تجملاتي خانواده آ قاي هاشمي ازاين حرفا گذشته وهمگان كم وبيش واقفند مسئله حائز اهميت لشكريان همراه وخطر ناكتر ازآنهاحاميان پشت صحنه اي وي هستند كه ازشدت روسياهي كنترل امور ات به مسند نشاندن هاشمي را ازراه دور وپنهان ازچشم مردم كنترل ميكنند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
1
1
برای بالا رفتن از پله های ترقی دیگران را پله نکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بي طرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
0
3
بسم ا...
در إسلام حفاظت از جان براي مومنين واجب است و جناب دكتر هم مستثنا از اين ضابطه نيستند، البته ايشان تيم حفاظتي كاركشته اي دارند و البته ايشان هوش بسيار بالايي دارند كه باعث حفظ جان ايشان در اوج سادگي ميشود و درباره جناب آقاي هاشمي، بولتن جان تيم محافظتي و اطرافيان ايشان از اتومبيل هاي خوب و گراني استفاده ميكنند ولي اتومبيلي ك ايشان درحال حاضر از استفاده ميكنند مربوط به ٢٠ سال پيش است و البته اين اتومبيل ها همه متعلق به سپاه أنصار و نهاد هاي مختلف از جمله مجمع تشخيص هستش، درضمن اينكه ما صرفا به روز ثبتنام توجه كنيم غلط است و بايد به گذشته و صد البته پاركينگ خصوصي آقايان توجه كنيم والا موسوي با هواپيماي نيمه خصوصي رفت شيراز با پرايد برگشت ثبتنام كرد
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین