کد خبر: ۱۳۰۰۸۹
تعداد نظرات: ۷۶ نظر
تاریخ انتشار:

درباره عکس منتشر شده از احمدی‌ن‍ژاد و مادر چاوز

نمی‌خواهم از آقای احمدی نژاد دفاع کنم، بلکه می‌خواهم درباره موج بیهوده‌ای که احتمالا بر سر این عکس در کشور بپا شود، هشدارهایی بدهم.
ای کسانی که ایمان آورده‌اید در زمره کسانی باشید که برای خدا قیام می‌کنند و به قسط و عدل شهادت می‌دهند؛ و بدی‌های گروهی موجب نشود که شما (در قضاوتتان در مورد آنها) از مسیر عدالت خارج شوید؛ عدالت پیشه کنید که به تقوا نزدیکتر است؛ و از خدا بترسید که خداوند به آنچه انجام می‌دهید کاملا آگاه است. (سوره مائده، آیه۸)

حسین سوزنچی: کسانی که آخرین یادداشت سیاسی مرا دیده‌اند، از شدت دلخوری حقیر از کار خلاف شرع و اخلاق و ‌قانونی که چندی پیش آقای احمدی‌نژاد مرتکب شد، آگاهند. امروز با عکسی از ایشان مواجه شدم که حدس زدم بلافاصله خبرساز می‌شود و بعد یادداشتی از برادر عزیزمان آقای زائری در سایت الف مشاهده کردم که بر ناراحتی‌ام افزود. لذا تذکر چند مطلب را ضروری دیدم:

  • آیا عکس مذکور واقعی است؟

آقای میرتاج الدینی، که همراه رئیس جمهور بوده، همین امشب صحت آن را تکذیب کرد و در هیچ یک از فیلم‌هایی که از مراسم مذکور گرفته شده، و کثیری از آنها در فضای مجازی موجود است، من تاکنون این صحنه را نیافتم. البته سایت الف، منبع عکس را خبرگزاری رویترز معرفی کرده است؛ حداقل باید گفت: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن جَاءکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَیَّنُوا أَن تُصِیبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِینَ (سوره حجرات، آیه ۶)» ای مومنان، اگر فاسقی برای شما خبر مهمی آورد بررسی کنید که مبادا ندانسته گروهی را به چیزی متهم کنید و فردایش پشیمان شوید.

  • اکنون فرض می‌کنم که افراد بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که این عکس درست است؛ پرداختن به این عکس در فضای کنونی چه فایده‌ای دارد؟

یادآوری می‌کنم که نمی‌خواهم از آقای احمدی نژاد دفاع کنم، بلکه می‌خواهم درباره موج بیهوده‌ای که احتمالا بر سر این عکس در کشور بپا شود، هشدارهایی بدهم.

مطلبم را از یادداشت آقای زائری شروع می‌کنم، چرا که به نظر می رسد سخن ایشان، یکی از تحلیلهایی است که بسیار رواج خواهد یافت و هرکس این عکس را ببیند ابتدا این تحلیل را ارائه می‌کند. ایشان در لفافه، این عکس را به عنوان یک سند قطعی بر انحراف آقای احمدی‌نژاد قلمداد کرده و آن را با فیلمی مقایسه کرده‌اند که چند سال قبل در مورد دست دادن آقای خاتمی با یک زن پخش شد و مورد انکار ایشان قرار گرفت؛ و بعد گفته‌اند: «راستی برادران و خواهران ارزش‌گرا و آرمانخواهی که به خاطر سر سوزنی احتمال خطا و اشتباه در دوره سازندگی و اصلاحات کشور را به هم می ریختند به کدام پستو خزیده‌اند؟»

الف) در مورد این مقایسه چند مطلب را باید توجه کرد:

۱) دفتر آقای خاتمی، نه بلافاصله، بلکه بعد از گذشت چند هفته، آن فیلم را تکذیب کرد. البته بعد از اینکه تکذیب کرد، باید حمل بر صحت می‌شد و اگر کسی بعدش بر آن اصرار می‌کرد، اقدامش قابل دفاع نبود. اما در اینجا همان روزی که عکس پخش شد، تکذیب شد. پس به لحاظ سندیت، فعلا هر دو واقعه تکذیب شده‌اند و بعد از تکذیب، این گونه جنجال‌ها روا نیست. اما می‌خواهم بر فرض اینکه هر دو واقعه رخ داده باشد، ببینم کدام ارزش پرداختن داشت و کدام ندارد؟

۲) آقای خاتمی، مثل بنده و آقای زائری، ملبس به لباس روحانیت است، و همه می دانند عمل صاحبان این لباس زیر ذره‌بین مردم است تا غیر آنها. اگر یک غیرروحانی خطایی کند، فقط برای خودش بد است؛ اما اگر من روحانی خطایی کنم، مردم به حساب دین می‌گذارند و چه‌بسا اقدام مرا مجوزی برای تخلف خود قرار دهند؛ لذا حساسیتش بیشتر بود.

۳) آقای خاتمی در آن وضعیت، در شرایط عادی بود، و مخاطبش یک خانم جوان با لباس زننده، و براحتی می‌توانست دست ندهد. برای بنده چنین موقعیتی پیش آمده: چند سال قبل در اجلاس یونسکو در هند، خانمی که نماینده کُره بود، بعد از سخنرانی به سمت من آمد و دستش را دراز کرد. من با احترام به وی یک «excuse me» گفتم. بلافاصله دستش را عقب کشید و عذرخواهی کرد که: «نمی‌دانستم در فرهنگ شما این کار خوب نیست!» و با هم صحبت کردیم و اصلا ناراحت نشد، یعنی مخاطب خارجی این را در مورد من که یک فرد عادی هستم می‌فهمد، آیا در مورد آقای خاتمی نمی‌فهمد و آقای خاتمی نمی‌توانست دست ندهد؟!

اما آیا وضع آقای احمدی‌ن‍ژاد همین طور بود؟ ایشان در یک مجلس ختم رسمی خارجی حضور دارد. کسی که مقابلش ایستاده مادری است با فرهنگی متفاوت، که گریان و فوق‌العاده متاثر است. (چاوز ۵۸ سال داشت سن مادرش را خودتان تخمین بزنید.) اگر تصویر واقعی هم باشد، در همان تصویر دستهای احمدی نژاد بسته است و دست مادر چاوز در طرفین انگشتان اوست. اینها نشان می‌دهد که آقای احمدی‌نژاد هنگامی که مادر چاوز دستش را به سمتش آورده، برای دست ندادن، دستهای خود را بسته (که در موارد مشابه این برخورد را از ایشان دیده‌ایم) اما مادر چاوز که تحت تاثیر احساسات بوده و احمدی‌نژاد را به جای پسر خود می‌دیده (به فیلم مراسم توجه کنید: دست زدن ممتد فقط برای احمدی‌نژاد است و او تنها رئیس جمهوری بود که تابوت چاوز را بوسید) دست او را گرفته و سرش را به سمت سر وی انداخته است. از وقتی که این صحنه را دیدم با خود می‌گفتم اگر ما بودم چه می‌کردیم؟ وضعیت را درست تصور کنید: (۱) مادر عزاداری حدودا ۸۰ ساله، (۲) روابط صمیمی احمدی‌نژاد و چاوز برای مادر چاوز، که وی را به یاد پسرش می‌اندازد،  (۳) یک مجلس رسمی که در عرفشان اینکه افراد، شخص عزادار را در آغوش بگیرند کاملا عادی است، (۴) احمدی‌نژاد اصلا به خاطر احترام گذاشتن به چاوز رفته و بی‌اعتنایی او به مادر چاوز در آنجا چگونه فهمیده می‌شود؟

با همه این حرفها نمی‌خواهم بگویم کار احمدی‌نژاد درست بود، بلکه می‌خواهم نشان دهم که تصمیم‌گیری در این موقعیت چقدر سخت و متفاوت است.

۴) مشکل ما با آقای خاتمی با مشکلی که با احمدی نژاد داریم متفاوت است. مشکل آقای خاتمی این بود که به بهانه آزادی، در مسیر عقب راندن دین از صحنه رفتارها و تصمیم‌گیری‌های اجتماعی گام برمی‌داشت (و برمی‌دارد) و آن فیلم هم در همین راستا فهمیده می‌شد ولذا باید با آن برخورد می‌شد تا عادی سازی نشود؛ به همین دلیل هم بود که تکذیبیه دفتر ایشان آن اندازه طول کشید و اگر آن هشدارها و اعتراضها نبود، معلوم نبود تکذیبیه‌ای بدهند؛ اما مشکل آقای احمدی‌نژاد این نیست که بخواهد دین را از عرصه تصمیم‌گیری‌های اجتماعی کنار بگذارد، بلکه مشکل اصلی‌اش این است که با بهره‌گیری از ادبیات امام زمانی، به سمتی می‌رود که گویی می‌خواهد دین منهای روحانیت و شیعه بدون ولایت فقیه را ترویج کند؛ و با این مشکل او باید جنگید و به وی اجازه نداد که جرات کند صریحا با اساس ولایت فقیه و روحانیت درافتد.

ب) پرداختن به این موضوع و محکوم کردن آن در شرایط فعلی چه سودی دارد؟ اگر رفتارش رفتاری بود که مثل رفتار خاتمی تفسیر می‌شد، قطعا باید محکوم می‌شد؛ اما همه می‌دانیم که هرکس (دوست یا دشمن) اگر با خود خلوت کند، این رفتار وی را (به فرض واقعی بودن عکس) با توجه به شرایطی که این رفتار در آن بروز کرده، به حساب عادی‌سازی دست دادن با نامحرم نمی‌گذارد. پس فایده محکوم کردن آن چیست؟

فایده معلوم آن، تقویت فضای علیه احمدی‌نژاد در میان متدینان است. آیا ما، هرچقدر هم از احمدی‌نژاد ناراحت باشیم، به این کار مجازیم؟ آیه اول بحث را دوباره یادآوری می‌کنم. بدی‌های یک نفر نباید ما را بدان سو بکشاند که در مورد او از حق و عدل خارج شویم. ما در مقابل هر جریان انحرافی‌ای که بخواهد نظام را به بیراهه ببرد، می‌ایستیم، اما در این ایستادنمان، از هر وسیله‌ای استفاده نمی‌کنیم. ما شیعه‌ی آن امامی هستیم که در منطق او هدف وسیله را توجیه نمی‌کرد. اگر از احمدی‌نژاد دلخوریم، که هستیم، نباید جایی که مطمئن نیستیم که انحرافی رخ داده، فقط به خاطر دشمنی با او از کاه کوه بسازیم.

 اما خوب است تذکر دهم که حمله به احمدی‌نژاد به بهانه مذکور، برای دو گروه دیگر هم فایده دارد که چه‌بسا از چشم بسیاری، مخفی بماند:

۱) کسانی درصددند که از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند. همه می‌دانیم که بسیاری از ما و یگر کسانی که به احمدی‌نژاد رای دادیم، دغدغه دین و ارزشهای دینی داشتیم. بحث از اینکه آیا وسوسه قدرت احمدی‌نژاد را هم از ما گرفته یا نه، بماند برای وقتی دیگر؛ اما خیلی‌ها درصددند به متدینان القا کنند که: «ببینید اشتباه می‌کردید؛ ببینید که اگر به خاطر دینداریتان به کسی رای دهید بعدا پیشمان می‌شوید؛ و …» ما نباید به گل‌آلود کردن این آب کمک کنیم.

۲) کسانی که از وقوع نزاع و به‌هم خوردن آرامش در کشور خرسند می‌شوند؛ کسانی که هرگونه درگیری بین متدینان و رواج بازار تهمت و شایعه علیه مسئولان نظام و … را به نفع خود می‌بینند. این طرف عده‌ای به تعصب متهم می‌شوند و آن طرف عده‌ای به لاابالی‌گری، و معلوم است که سود این دعوا به جیب چه کسانی می‌رود!

خلاصه کلام، از منظر دینی، دامن زدن به این موضوع، موجه نیست، چراکه طبق آیه‌ای که ابتدای بحثم نوشتم، خلاف تقواست؛ در نتیجه، کسانی که به آن دامن خواهند زد، اگر مشخصا جزء دو دسته فوق نباشند، ساده لوحانی خواهند بود که در زمین دشمن بازی می‌کنند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۵۶
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
33
46
کاملا با نظر شما در مطالب فوق موافقم ونباید جلوتر از رهبر قدم برداشت واکنون زمان مناسبی یرای این مسائل نیست
پاسخ ها
حسین سوری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
احساسات پاک انسانی مادری داغدیده را

ملعبه بازیهای سیاسی نکنید لطفا ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
آقا اسلام برای احساسات پاک مادری تبصره داره؟
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
بذارید بگم
دقت که کنیم
حتی اگر فوتوشاپ هم نباشه دکتر احمدی نژاد معلوم هست که مثل همیشه برای دوری از دست دادن با خانمها دستهاشو تا سینه بالا آورده و کف اونها رو به شیوه هندی ها و ژاپنی ها به هم چسبانده
اما مادر چاوز چون ایشون و چاوز رو خیلی به هم دوست و یکی می دیده
و با دکتر احساس نزدیکی میکرده طاقت نیاورده
به طرف ایشان رفته
و دستان بسته و به هم چسبیده آقای احمدی نژاد را گرفته و سر بر شانه ایشان گذاشته و زده زیر گریه
اینها گناه نیست چون یه مادر پیر خودش انجام داده
در این شرایط دکتر چی میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
با اینکه با دیدن این عکس خیلی اعصابم به هم ریخت... ولی با ازاده موافقم..
محمد شریفی
|
-
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
31
29
تبعات بد دفاع کردن بیشتر از حملات تهاجمی است . کاش به همان سکوت سابق بسنده میکردی و .....به نعل و به میخ زدن و سفسطه و....انهم به شکل ناشیانه معادل دوستی خاله خرسه است
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
شما که اهل فضل هستی بفرما سفسطه چیه ما هم سر در بیاریم. سفسطه اونه که خاتمی میره دست می ده با علاقه خودش بعد تکذیب می کنن.
مهدي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
نويسنده اين مطلب فكرميكنه همه مثه خودشن و نميفهمن
درواقع هدفش تخريب رييس جمهوره با يك شگرد رسانه اي
«رئيس جمهوري اسلامي ايران،هميشه تابع رهبري بوده وهست»
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
برادر محمد نظر شما درست است،
متاسفم برا این توجیهات،

وقتی آیت‌الله یزدی به نمایندگی از جامعه مدرسین با این امر مخالفت میکند دیگر باید در توجیه و دفاع را بست
شمس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
24
22
با سلام،
قضاوت در این گونه موارد واقعا سخت است.
جناب چاوز ، یک عدالتخواه بود و برای مردم اش با توان و شور تمام مبارزه کرد ؛ توده های مردمی نه تنها در ونزوئلا بلکه در آمریکای لاتین او را دوست می داشتند؛ او در مصاحبه ها و سخنرانی های خود و در دفاع از مردم غزه ، سیلی جانانه ای به گوش متجاوزان زد تا به آنها بفهماند که فکر نکنند یکه تاز میدان ها هستند و بفهمند که دیگر خلق ها در دیگر قاره ها با دیگر زبان ها و دیگر فرهنگ ها و دیگر آئین ها در کنار مردم بی دفاع غزه و فلسطین هستند و حرکت متجاوزان را ریر نظز دارند و دیری نخواهد کشید که باید پاسخ جسارت های خود را در دادگاه های مردمی و بین المللی بدهند...
مادری ، پسر قهرمان و سرفراز خود را با نام و آوازه جهانی و در عین صداقت و سربلندی و پاکی و سر فرازی از دست داده است و غم سنگین او را پدران و مادران بداغ عزیزان نشسته و تمام بشریت بخوبی درک و اخساس می کنند.
آموزه های بزرگان به ما یاد داده است که هر حرکتی در هر گوشه جهان که بر علیه استبداد و استثمار انسان ها انجام بگیرد یک حرکت دینی و اسلامی است.
یادش زنده و راهش پر رهرو باد
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اونهایی که منفی دادند میشه بگید به چه دلیل منفی دادید
شهرام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اینا درست ولی چه ربطی به موضوع بحث داشت؟ واسه این منفی دادیم افتاد؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
13
17
كار خوب يا بد انجام شده پرداختن در اين زمان حساس درست نيست و بايد به رهنمود هاي رهبر توجه كرد در اين زمان ما به وحدت نياز داريم دشمنان در كمين نشسته اند و هر كس باعث اختلاف شود تا پايان انتخابات خائن است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
35
12
عكس مونتاژ شده است !

به گزارش انتخاب عكس مونتاژ شده است و طبق معمول ، كار كار انگليسيها بوده است .
پاسخ ها
ماني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
عكس واقعي مربوط به يه پيرمرده خودتون برين تو اينترنت سرچ كنين
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
سایت انتخاب پس از مدتی گفت عکس درست یوده است،
ضمن اینکه بهتر است فیلم منتشر شده رو هم مشاهده کنید
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
14
20
منصفانه بود.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
23
38
ازاین عکس تنها کسانی می خواهند سود ببرند که با احمدی نژادمخالفند وگرنه مومنان خدا می دانندکه کدام حرکت و درچه مکانی مبارزه آشکاربا دین اسلام است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
40
17
فتوشاپ بود داداش
پاسخ ها
سینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
داداش فتوشاب نیست .
آقای دکتر اگر اهل دست دادن با زن های بیگانه بود با جوانتر ها هم دست میداد.
در عکس این پیر زن دست آقای دکتر را گرفته که مسئله مهمی نیست .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
باسیناموافقم، همه میدانندکه احمدی نژاداهل دست دادن بانامحرم نبود واین بزرگنمائی فقط آب به آسیاب دشمن انداختنه چه می کرده مادرچاوز راهل می داده کنار! آیااین درمیان جمع بین المللی صورت خوشی داشت ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
36
35
.رییس جمهورخوب شجاع ومحبوبموگاهی وقتهاانقدردلم برای مظلومیتت میسوزدکه برایت خیلی گریه می کنم الحق که دراین چندسال هیچ چیزی برایت کم نگذاشتندازتهمت وافتراوتوهین وفحاشی و...خداهمه انهایی راکه ناجوانمردانه وغیرمنصفانه شمارابراحتی اماج افتراوفحاشی قراردادندلعنت کند.دراتش کینه وغرضهای شخصیشان می سوختندامانامش رادرددین وولایت فقیه ودفاع ازملت گذاشتند.همه انهای که دل رهبررابه درداوردندودربرابرفتنه سکوت کردند.به شماکه رسیدخودراحامی نشان دادندوشماراضدولایت فقیه.کسانی که این روزهاشمارابه بنی صدرتشبیه می کنندنمیدانم چرادردولت اصلاحات که اصل ولایت فقیه ورهبری رارسانه های وابسته به اصلاحات زیرسوال میبردندوبی احترامی می کردندخفه خون گرفته بودندوخونشان به جوش نمی امد؟حتی اعتقادوارادت عمیق شمارابه امام زمان نمی فهمندبایدهم نفهمند.وقتی نمی توانندببینندبرخلاف قیل وقالهای ظاهری انهاشماعمیقاامام زمان راحاضروناظربراعمالتان می بینیدوازایشان نیرومیگیریدبازهم شروع به فحاشی ودادبیدادمیکنند فرقه حجتیه و...بازهم خدالعنتشان کند.برای اینکه نگذارندشماحق به حقداربرسانیدانهایی که تادیروزسایه هم راباتیر میزدندامروزدوستان یکدل ومتحدشدندودربرابرشما دست به دست هم دادندانواع کارشکنی دراقتصادو...خلاصه سنگ تمام گذاشتندوبرای اینکه شماراناکارمدونالایق نشان دهندبه ملت هم رحم نکردنددرواقع ازملت هم دلشان پراست چون شماراانتخاب کردند.امروزهم این جریان سازی کثیف وتهوع اورکه این عکسهاراساخته ومنتشرکرده که دل انسان رابه دردمی اوردکه چطوربعضی هااینقدرپست وناجوانمردهستندکه برای تخریب یک شخصیت به کثیف ترین حربه هامتوسل میشوندواصلاازخداشرم نمی کنندهمه انهای که شمارابی دین وخارج ازخط ولایت فقیه میدانندواداعای دینداریشان گوش فلک راکرکرده.اما رییس جمهورمحبوبم ومکرواومکرالله والله خیرالماکرین.دعای مامظلومان ومحرومان همیشه باتوست.همه انانی که برای دفاع ازحق وحقوقشان شجاعانه دربرابرجریان زروزورایستادی.انشالله به یاری خداومددحضرت ولی عصرازاین بحران عبورخواهی کردودربرابرخداودرپیشگاه رهبروملت ایران روسفیدخواهی ایستاد.وبدخواهان توروسیاهان همیشه تاریخ.درجعلی بودن این عکس همین بس که بین رییس جمهوروان خانم تکه ای ازیک پیراهن بادکمه اش دیده مشودکه نشاندهنده هیکل شخصیست که سرنداردومعلوم نیست سرش رادرکدام عکس جاگذاشته اند.بولتن ترابخداقسمت میدهم که همه حرفهای مراچاپ کنی تاحالاچندین باربرایت نظرگذاشته ام وچاپ نکرده ای ایندفعه رابه انسانیت وشرفت قسم میدهم چاپ کن میدانم که باهمه اش مخالفی اماقسمت دادم.
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
کم گوی و گزیده گوی .
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
خیلی با آقا جواد موافقم . من که نخوندمش . دی!
سینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
من هم مثل پرستو خانم حوصله خواندن متن را نداشتم .
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
ضمن تایید نظر دوستان از بولتن خواهشم می کنیم به این دوستمون یه فرصت بدن مقاله ای، دیباچه ای ، چیزی در بولتن در همین رابطه بنویسن... .
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
با وجود نقدهایی که به رئیس جمهور دارم اما عرض میکنم که بنده با نظر شما موافقم و متاسفم برای دوستانی که حرمت نظر شما را نگه نداشتند .

نظرات یا موافق دارد یا مخالف . عجیب است که برادر بولتن نظرات سخیف دوستانی که اینجا را با چت روم اشتباه گرفته اند را منتشر کرده است !!
مدیر پایگاه خواهر گرامی نظرات سخیف دوستان کدام است ؟
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
برادر بولتن امیدوارم با نظرم شما رو نرجانده باشم که مطلقا " هم چنین قصدی نداشتم .

اصولا" وقتی نظری منتشر نمیشود به قول خودتان یا کد داره بود یا ما تند رفتیم یا خارج از ادب بوده و عدم نمایش نظر ، به کاربر میفهماند که اشتباه کرده است .

به نظر شما ، کامنت خانم پرستو و جناب سینا دور از ادب نبود ؟ سخیف نبود ؟ غیر محترمانه نبود ؟

عدم نمایش نظرات این چنینی باعث میشود کاربر، حد و اندازه ی خودش را بداند .

موافق نیستید ؟
مدیر پایگاه نه خواهرم از دید بنده این نظرات سخیف نبود نظرشان را گفته اند عزیزان دیگر می توانند جوابشان را بدهند آنهم با ادب به هر صورت بنده برای حضرتعالی و دیگر دوستان ارزشی و فهیم سایت بی انداره ارزش قائلم و باید کمی صبوری کرد و قدرت تحملمان را بالا ببریم
سینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
در کجای کامنت خانم پرستو و جناب سینا بی ادبی دیده می شود .
هر وقت افکار اصلاح شود جامعه اصلاح می شود .
زمانی که پیر زن 88 ساله دست آقای دکتر را بدون هیچ قصدی میگیرد با وجود چنین افکاری باید هم سر و صدا به پا شود .
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
با سلام

برادر بولتن :

در این مدت دوسال که بنده از خوانندگان این سایت هستم ، مطالبی بیشتر از مطلب جناب ناشناس نگارش شده که گاه موافق آن بودیم و گاه مخالف آن و گاه نظرات مخالف چنان جگر سوز بوده که تحمل کردیم ، و یاد ندارم در قبال طولانی بودن مطلبی بگویم : . کم گوی و گزیده گوی یا از سر خوشی بگوئیم (من که نخوندمش . دی!) . کما اینکه در باب مطلبی اتفا قا" باید گفت و گفت و گفت .
آیا نظرات برادر مرتضی که هم طولانی ست و هم سرشار از اطلاعات بسیار ناب ، یا نظرات فرزند ایران ، یا برادرمان مجید مازندان ، خواهرمان م سادات موسوی و وووو طولانی نیست ؟ قابل خواندن نیست ؟ قابل احترام نیست ؟
این پاسخ به جناب ناشناس داده شده است ، میتوانستم از کنارش بگذرم اما نتوانستم چرا که معتقدم باید از حق دفاع کرد .
جسارت مرا ببخشید اما از شما به عنوان یک بزرگتر انتظار دیگری میرفت تا دفاع از این بی حرمتی ! که برایم عجیب است این بی حرمتی را ندیدید و یا آنقدر کوچک میشمارید که بی ادبی و بی حرمتی به حسابش نمی آورید و یکی مثل بنده را به صبرو تحمل و ادب دعوت می نمایید !!
برادر بولتن خوب است همه ی ما در برابر حقیقت کرنش کنیم در غیر اینصورت به هیچ جا نمی رسیم .

در آخر بنده هم متقابلا برای برادر عزیز و بزرگواری چون شما احترام قائلم و از خداوند برای شما سلامتی آرزو میکنم .


جناب سینا در کپی کردن مطالب قدری دقت بفرمایید و اجازه دهید دیگران شما رو جناب خطاب کنند . و تنها توصیه ای که میتوانم به شما کنم این است که خودتان را لحظه ای جای جناب ناشناس بگذارید .
در مورد اصلاح افکار و اصلاح جامعه به شدت به شما موافقم امیدوارم لقه لقه زبانمان نباشد .

یاحق
سینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
بنده از مدیر سایت بولتن کمال تشکر را دارم که نظرات کاربران را تا جایی که امکان دارد اجازه نمایش میدهد .
سعه صدر شما در مقابل انتقاد های بی ربط قابل ستایش است .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
19
35
این کار رو تایید نمیکنم اما خواهشا آن را با دست دادن های آقای خاتمی با زنان جوان و قه قه زدن یکی نکنید .

این نشان از رابطه عمیش هوگوچاوز با ایران دارد .
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
13
36
به فرض مادر چاوز دستان رئیس جمهور را گرفته اینکه دلیل نمیشود با آّبروی ایشان بازی کرد در ضمن این طور رفتارهای سایتهای خبری در شان یک مملکت اسلامی نیست .
پاسخ ها
ز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
حق با شما و خیلی از دوستانه.... چون اگه بخواهیم شرع رو هم درنظر بگیریم وقتی این خانم انقد پیره پس اشکال نداره....
ولی در کل با این شرایط ایران که همه ی کارامون زیر ذره بین جهانه... قبول کنین الان فقط همین یه موردو کم داشتیم!!
کارگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
13
28
سلام من یک مسئله را طرح میکنم خواهش می کنم شما به آن جواب دهید اگر شما در یک دریا درحال شنا کردن هستید یک غریق در نزدیکی شماباشد وشما را ببیند در آن هنگام آیا به طرف شما نمی آید وشما را محکم نمی چسبد آیا در آن لحظه چه اتفاقی می افتد من فکر نمی کنم این کار آقای احمدی نژاد ارادی ودر دست ایشان بود ایشان قبلاً امتحان پس داده اند خواهش می کنم خداوند را در نظر بگیرید و غیبت و تهمت نزنید
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
11
12
اگه اینکار زشته که در فضای ارامش مملکت سوزه خبری برای دشمن نشیم که صد البته چنین است چرا خود شما هر عکسی رو بعنوان مچگیری میزارید عکس مهدی وخانواده هاشمی عکس انتظامی کهنسال که شاگردش به احترام بوسه بر دستانش میزند اینجاست که باید گفت این تذهبون
پاسخ ها
جوادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اولا اگه انتظامی کهنساله ، شاگردش که کهنسال نیست ثانیا شاگرد انتظامی با اختیار خودش صورت استادش رو بوسید در حالیکه احمدی نژاد در مقابل کار انجام شده قرار گرفت
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
5
15
مهمترين موضوع روز سايت الف : ببخشيد نه نبخشيد ما بخشيديم حالا شما جرات داشته باشيد ببخشيد اگر نبخشيد ما نمي بخشيم!!!
همينطوري نون در مي يارين ديگه؟
-----
من دارم قشنگ تو عكس مي بينم مثل چيني ها داره سلام مي ده مادر چاوز دست آقاي احمدي نژاد رو مي گيره ولي از آنجا كه در اين سايت يك نظر من هم تاييد نمي شود اصلا نظري ندادم...
--------------
ولي پيام من به آن سايت الف :
مردم را ساده لوح فرض نكنيد دست از دستان موسوي و كروبي برداريد.
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
سلام سلام گل گفتی
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
سلام عزیز
درست و دقیق گفتید به ویژه در مورد دست در دستان قلم شدۀ موسوی و کروبی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
5
18
با اینکه بنده باخیلی از کار های اقتصادی ایشان مخالفم اعتقاد دارم از یک ذهن کج اندیش بر میاد که با دیدن این تصویر فکر بد به ذهنش خطور کنه بنده اون جلسه ای که دکتر دست معلمشان را بوسیدن واقعا اشک در چشمانم نشست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
12
3
جهت مظلوم نمایی .گروه انحراف عمدا این عکس را تهیه کردند.تا استفاده تبلیغاتی کنند.وشماهاازهمه جابی خبرچه موافق چه مخالف شروع میکنیدبه بازی کردن به نفع انحراف.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
پس چرا ضدانحرافیون در زین جریانا نحرافی بازی می کنند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
7
14
فیلمی که از آقای خاتمی یادمه این بود که نه تنها اون دخترها دست دراز نکردند بلکه این خاتمی بود که اول دست دراز کرد
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
لبخند ژوکوندیش را هم بگو!
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
و البته بعد هم به قهقهه تبدیل شد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
7
16
از مطالب سایت الف دلگیر نشین .طبیعت اقای توکلی همین است . ایشون تو هر سوراخی میگردد تا مطلبی بیابد و بر علیه مخالفانش تیتر کند .
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
با جنابعالی موافقم.
یک معلم خیلی خیلی ساده قمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
7
15
متنی بسیار زیبا و پسندیده بود.
آفرین
یکی از امامان معصوم (ع) می فرمایند :
(( خوشا به حال کسی که مشغول می دارد عیوبش اورا از عیوب دیگران ))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
6
7
این تفکر ایرانی است که ما بهش افتخار می کنیم.در افغانستان هم بگیم این دغدغه ماست به ما می خندند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
8
14
آقا سايت انتخاب عذر خواهيشو پس گرفت من يكي كه حيرون شدم با همه ي اين حرفها من احمدي نژدو هنوز دوست دارم چون ميدونم دلش نميخواست اين اتفاق بيافته اما بنده خدا گرفتار شد
شکیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
9
8
خدائیش تمام مسائل مملکتی مانند گرانی افسارگسیخته قیمتهاو تورم و تحریم اقتصادی و بیکاری وشرمندگی پدران وهمسران بلحاظ عدم قدرت خرید مایحتاج عید و...حل شده فقط مانده بود مسئله همدردی مادر80ساله هوگوچاوز واقای احمدی نژاد هیاهو زمانی جایز است که بجای پیرزن 80 ساله 4تادختر خانم ترگل ورگل 20ساله بود مانند ان خانمهای ایتالیایی یادتان که نرفته
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
10
9
این عکس باعث شد متن نامه ی آقای رئیس جمهور در مورد مرگ چاوز کمرنگ شود .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
می خواستند این کار را بکنند ولی قبول کنید باز هم موفق نشدند!
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
6
18
بنده متاسف هستم .
چرا یک مسئله پیش پا افتاده مثل این عکس باید در سایت ها سر وصدا به پا کند .
به قول شاعر
چشم ها را باید شست طور دیگری باید دید .
پاسخ ها
سلام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
خط آخرت من رو دگرگون كرد واقعا چرا اينقدر مهم شده اين خبر!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
5
10
خدمت حضراتی که حوصله خواندن مطلب طولانی بنده رانداشتندخلاصه مطلب :احمدی نژادمظلوم تنها صبورودرعین حال شجاع قهرمان وحامی مظلومان ومستضعفان است ودعای خیرماهمیشه همراه اوست اینهمه تهمت فحاشی وافتراهم به جایی نخواهدرسیداوسربلندوروسفیدهمیشه تاریخ است.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
7
3
اشتباه یک نفر با بیان اشتباه یک نفردیگر مسامالی نمی شود ! روش آقایاحمدی نژاد این است که اگر کسی از او سوالی می پرسد عین همین سوال را از کس دیگری می پرسد !
نصرالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
4
5
خدا وکیلی این همه آدم بیکار دیگه کار دیگه ای تو این مملکت نداریم ؟؟؟؟؟؟؟؟
titi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
3
9
همه منتظرن فقط رئیس جمهور کاری کنه تا همونو علم کنن بکوبن تو سرش سایت انتخاب دیگه شورش رو در آورده عجولانه خبر و تیتر میکنه بعد هی پوزش میخواد و تکذیب میکنه اصلا معلون نیست چیکار میکنه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
3
10
خوب که چی ؟ یه لحظه در عمل انجام شده قرار گرفته. از قیمت خودرو چه خبر ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
2
5
آفرین بر بولتن ورفتار منصفانه اش بر خلاف سایت الف که ادعای اصولگرایی دارد از آنئ سو به این بهانه واهی میپرسد کفن پوشان کجا هستند یعنی دوسیت دارد با این بهانه خیابانهارا به آشوب بکشد
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
سایت الف خیلی وقته زنجیر پاره کرده!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
4
5
مادر چاوز 88 سالش بوده بابا. حالا هر کی از راه میرسه به احمدی نژاد انتقاد میکنه.
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
ولی خوب مونده
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
2
4
من خودم مخالف آقای احمدی نژاد وموافق آقای خاتمی هستم با این حال با کار آقای خاتمی به شدت مخالفم اما با کار آقای احمدی نژاد مشکلی ندارم ودر آن شرایط موافق هم هستم چون قصد بدی در کار نبوده
پسر ایرانی و سرباز اسلام وفدایی ولایت
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
3
1
فیلمهای ورود رئیس جمهور ایران بر روی سایتهای غربی است/بروید ونگاه کنید/از بدو ورود از ماشین و دست تکان دادن برای مردم تا ورود سلام وعلیک با مادر وزن دختر چاوز و نشستن احمدی نژاد بر روی صندلی و الباقی مراسم تا انتها/خلاص
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
2
4
تحليل و نقد منصفانه اي است. خداوند به همه ما انصاف دهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
3
5
مادر چاوز به اقای احمدی نژاد رودست زده و رئیس جمهور هم نتونسته مادر داغدار رو پس بزنه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
1
4
واقعا خیلی خوب بود احسنت.
ل صادقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
2
8
هشدار:این مطلب برای سرکارخانم سهیلاسادات ودیگرکاربران عزیزی که حوصله خواندن نظرات دیگران رادارندنوشته شده لطفا بی حوصله هاوقتشان راتلف نکنند. باسلام خدمت بروبچه های سایت بولتن وکاربران خوب ارزشی واخلاق مدارش خصوصاخانم سهیلاسادات راستش یکی ازدلایلی که باعث شدمن جزوخوانندگان تقریباثابت بولتن شوم همین کاربران بسیارخوب فهیم ومنصفی مثل شماودیگران مثل خانم م سادات موسوی ودیگرعزیزان بودمن قبلاسایتهای مختلفی سرمیزدم ونظرات رامیخواندم امااحساس کردم که اینجاجزمعدودسایتهایی است که هم مطالب خودسایت وهم نظرات کاربرانش تقریبامنصفانه وبه زبان خودمانی ارزش خواندن راداردوخیلی اوقات ازنظرات شماعزیزان هرچندمخالف نظرمن باشداماچون درنهایت اگاهی منطق وشعورنوشته شده واقعالذت میبرم.متاسفانه تعدادزیادی ازسایتهاواقعاحتی ارزش نگاه کردن نداردمخصوصاهمین نظرات کاربران گه کاهی انسان شرمش میاید.پراست ازانواع فحش وهتاکی وافتراچه نسبت به یکدیگروچه نسبت به سران مملکتی گاهی وقتهاجلوی مطلبی مثلا400نظرمیزنندکه اگرنگاه کنی فقط ده تاازاینهاواقعاارزش خواندن داردوجالبش این است که مینویسندنظرات حاوی تهمت وافتراچاپ نمی شود.خلاصه مطلب من همیشه مطالب سایت ونظرات شمارامیخوانم واستفاده می کنم وعلت اینکه نظراتم طولانی میشوداینست که برای معدودی ازخبرهانظرمیگذارم وحرفهایم طولانی می شودکه البته همان معدودنظرات هم گاهی چاپ نمیشود ارزوی موفقیت وسربلندی وسعادت برای شماودیگرکاربران عزیزوبچه های سایت بولتن دارم.امیداورم این حقیررانیزدرجمع خودتان بپذیرید.انشالله که خداوندمتعال همیشه یاریگرمان باشدتاپاازجاده تقوی اخلاق وانصاف بیرون نگذاریم.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
جناب ل صادقی
مطالبتان چون از دل برمی آید بر دل هم می نشیند،بنده هم دقیقاً به همین دلیل عاشق سایت خوب بولتن و کاربران ارزشمندش شدم،واقعیت همین است که فرمودید سایتی می نویسد 400 نظر ،بعد می بینیم قسمت اعظمش دری وری و چرت و پرت و توهین و تحقیر و افترا به مسئولین و همدیگر و حتی به خود سایت است که در کمال حماقت بعضی نظرات را گاهی تا چهار بار بدون پس و پیش کردن تکرار کرده و....

در آخر از اینکه نام بنده ناقابل را که شاگرد همه کاربران فکور و توانای بولتنم را جزو فهیمان و منصفان آورده اید متشکرم و عرض میکنم به جمع بولتنیان خیلی خیلی خوش آمدید.

یـا علـــی
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
جناب ل صادقی

علیکم السلام

بنده کوچک شما و همه خواهران و برادران بزرگوار این سایت هستم و از اینکه بنده را مورد لطف قرار دادید سپاسگزارم و حضور شما را در جمع عزیزان این سایت خوش آمد میگویم و به دعای انتهای پیامتان آمین میگویم .

راستی حتما به پیشنهاد کابر مهدی فکر کنید هر آنچه که بنویسید بنده میخوانم هر چند که طولانی باشد اگر پای ثابت اینجا بشوید مطالب طولانی برادر مرتضی . ام را با ولع میخوانید خصوصا " در باب گیاهان دارویی . استادی هستند برای خودشان .

و در انتها ، برای شما نیز آرزوی شادکامی و سلامتی دارم و مجددا " ورودتان را خیر مقدم عرض میکنم .

یاحق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
5
0
آقای یامین پور!! زیادی دور برداشتی. حزب اللهی ها سطح فهمشان کم نیست. مساله هم پیچیده نیست. مساله روشن است. اگر احمدی نژاد آن احمدی نژاد سالهای قبل بود حرف شما درست. اما اولا: تدین و باورهای دینی برای مردم ما آنقدر دارای اهمیت است که حتی اگر مساله ای به ظاهر صرفا یک عکس ولی مربوط به حساسیت دینی شان باشد واکنش نشان می دهند.
ثانیا انچه که واکنش مردم را بر انگیخت یک عکسی است که صرف نظر از واقعی بودن یا جعلی بودن، این عکس بهر حال وجود دارد. این عکس مساله دارد. کسی هم شک ندارد. در اینکه این عکس با شئونات اسلامی در تعارض است. راه حل مساله هم این نیست که حزب اللهی ها درجه حساسیت دینی خویش را کاهش دهند. بلکه با فرض پذیرش استدلال شما، یک راه حل نه چندان پیچیده و ساده ای وجود دارد. یک تکذیبیه چند سطری از دفتر ریاست جمهوری و اعلام برائت رییس جمهور محترم می توانست مساله حاشیه را حل کند و توجه مردم را به قول شما به اصل (عمق نفوذ ایران) معطوف نماید. حال چه مصلحتی می تواند وجود داشته باشد که دفتر رییس جمهور ترجیح دادند تمام دستاوردهای سفر ایشان به ونزئولا و شرکت در مراسم ختم چاوز از بین برود ولی یک اعلام برائت ساده از یک عکس دارای بارمعنایی ضد دینی صورت نپذیرد؟؟؟ به نظر می رسد آقای یامین پور این تکذیب نکردن همان جنگ روانی باشد که دشمن دنبال آن است. اما فهمیدنش کمی پیجیداست. ضمن بر خلاف نظر شما به نظر می رسد ماموریت این جنگ روانی هم نه بر عهده حزب الله که بر عهده دفتر رییس جمهور گذاشته شده است تا با سکوت بی جهت باعث دامنه دار شدن این حاشیه شود.
مدیر پایگاه کاربر عزیز اولا چرا روی سخن شما آقای یامین پور است در حالیکه این مطلب را آقای حسین سوزنچی نوشته اند ؟
اما در خصوص  نظر حضرتعالی و محتوای این تحلیل باید به عرض برسانم متن این تحلیل از دید بنده یکی از منطقی ترین و بی غرض ترین تحلیلها در خصوص این موضوع می باشد و اگر انسانی بی غرض و بدنبال حقیقت و عدالت باشد باید درک کند این مطلب کاملا صحیح و از لحاظ شکلی و محتوایی عمل رئیس جمهور در این مراسم با عملی که آقای خاتمی انجام داده اند کاملا متفاوت است و به هیچ وجه در قیاس با رفتار غیراخلاقی آقای خاتمی به عنوان یک روحانی و رئیس جمهوری انقلابی ترین کشور اعتقادی که بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) اداره می شود نیست پس خدا را در نظر بگیرید و از کسانی که این عمل را که یک عمل ناخواسته و در یک فضای خاص بوجود آمده را چماقی کرده اند و بر سز رئیس جمهوری می کوبند دوری بگیرید و لازم بذکر است آینده در خصوص این ظلم اشکار در حق رئیس جمهوری  قضاوت خواهد کرد و مسلما خود این تحلیلهای غلط امثال حضرتعالی جلوی انتقادات منطقی به نوع مدیریت و یا اطرافیان ایشان را می گیرد ومی تواند باعث مظلوم نمایی بیشتر بعضی از جریانات انحرافی خواهد شد که سعی می کنند با رد منطقی این نظرات ، نظرات غیرانقلابی و ضدارزشی خود را حق جلوه داده و در نهایت خود را از انتقادات برحق نیروهای ارزشی مبرا کنند
تال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
1
2
یکی اسلام وبرام تعریف کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
0
2
بجاي بزرگنمائي مغرضانه اشكالات ريز وناخواسته وتعصب بيش ازاندازه بدنبال انتقادازمشكلات اساسي وحاد بريم ازهمه اينها گذشته ابراز احساس پاك مادر مسني درغم فرزندش به كسيكه ازآنسوي دنيا دست ياري بسوي اودراز كرده بود درچشم آزادگان دنيا زيباوپرمعني نشست.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین