کد خبر: ۱۲۳۹۴۴
تعداد نظرات: ۴۷ نظر
تاریخ انتشار:
با اعلام رسمی سازمان حمایت؛

محصولات ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو گران شد

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت رسمی و جدید محصولات ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو را اعلام کرد.

در راستای اجرای مصوبه اخیر دولت مبنی بر محاسبه قیمت رسمی خودروهای داخلی بر اساس ارز مبادلاتی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت جدید محصولات ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو را اعلام کرد.

بر همین اساس قیمت رسمی پژو 206 تیپ 2 با کیسه هوای راننده و سرنشین معادل 32 میلیون تومان، پراید SX 131 معادل 16 میلیون و 750 هزارتومان، قیمت پژو پارس سال با ترمز ضد قفل، ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده 30 میلیون تومان، تندر 90 هم 36 میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت رسمی پژو 405 بنزینی GLX به میزان 23 میلیون تومان، تیبا SX به قیمت 19 میلیون و 790 هزارتومان، پراید 111 SX به قیمت 17 میلیون و 200 هزارتومان  و پراید 141 SX نیز 16 میلیون و 150 هزارتومان تعیین شد.

پیش از این قیمت پژو 206 تیپ 2 معادل 19 میلیون و 424 هزار تومان، پراید SX131 معادل 12 میلیون و 530 هزارتومان و پژو پارس سال 22 میلیون و 970 هزارتومان اعلام شده بود. قیمت پژو 405 هم 17 میلیون و 906 هزار و 400 تومان، تیبا 15 میلیون و 400 هزارتومان و پراید 111 هم 11 میلیون و 940 هزارتومان بود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
1
57
خسته نباشن.سازمان حمایت از تولیدکننده باید گفت.واقعا متاسفم.
پاسخ ها
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
رییس شورای رقابت علنا" در برنامه پایش اعلام کرد که این قیمت های غیرقانونی است و کاری از دست ما بر نمی آید جز جریمه نقدی که ان هم بسیار کم است،

متاسفانه خودروسازان بسیار گردن کلفت شده اند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
مردم باید سعی کنند در این شرایط صبر کنن مسولان از این وضعیت راضی نیستن اما ما با گذشت از این پیچ تاریخی به دستاوردهای بسیار زیادی خواهیم رسید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
0
39
نام حمایت از مصرف کننده باید برداشته شود فقط باید نام انرا حمایت از تولید کننده گذاشت
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
2
34
براستي بايد به گران فروشان گفت :
واقعاً براتون متأسفم !
وجداناً در شب اول قبر و در قيامت چي جواب ميدين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
0
33
خیلی خیلی متأسم...
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
0
28
اینا رو ول کن پیکان ۶میلیونی رو عشق است
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
0
20
بایستی عرض کردکه بنابود نه به ضرر تولیدکننده باشدنه به ضررمصرف کننده واقعا دست مریضاد دست هم خودرو ساز که هوای مصرف کننده رو داشتند وهم سازمان حمایت که هوای تولیدکتتده رو داشتند درد نکنه
بایستی آدم توی این سال حمایت از تولیدوکاروسرمایه ایرانی بره سراغ ماشین خارجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
0
19
معنی حمایت از مصرف کننده رو هم فهمیدیم>>>>>>>>>>>>>>>
از مردم بد بخت این مملکت
|
UNITED STATES
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
1
14
باید گفت سازمان حمایت از تولید کنندگان نه سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان به نظر من بهتر است بازار خودرو داخلی با خودرو خارجی در رقابت قرار بگیرد که آنهم مستلزم تعرفه گمرگی صفر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
1
16
ای کاش حداقل انصاف داشتن و قیمت ارز مبادلاتی رو اعلام می کردن الان ما چه می دونیم خودرو ساز توی شش ماه به کدام قیمت باید نزدیک بشه
نخریدن بهترین راه حل من که انصراف می دم
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
21
فقط شش ماه صفر نخرید ببینید چه التماسی میکنن ماشین مدل نود بخرید از کمپانی نخرید بابا مقصر خودمونیم .......................
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
صادق جان این چه منطقیه که تا هر چی گرون میشه می گید نخرید تا ارزان شود؟ اصلا چرا باید گران شود؟ مسببین این گرانی ها باید مشخص و محاکمه شوند. حالا ماشین نخریم، مواد غذایی نخریم تا ارزان شود ولی دارو چی؟ اگه به قول خودتون شش ماه به یک بیمار دارو ندهیم تا دارو ارزان شود در مقابل آن بیمار به دیار باقی رفته است که! این بود دولت عدالت محور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
افا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
آقای ناشناس . وقتی مسئولین کاری نمیکنن ما باید کاری کنیم. کار ما هم همین حرف صادق خانه . منم باهات موافقم صادق خان
آلفرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
ما (یعنی اغلب مردم) خودمون تو سبک زندگیمون مشکل داریم خصوصا تو زمینه اقتصادی کسی که نمیتونه(خودمو میگم) تو این شرایط چطوری هزینه هاشو رو مدیریت کنه و بلد نیس چطوری خرج کنه ماهی 10میلیونم بهش بدن بازم نالش درمیاد مشکل اینه ما اکثر هزینه هامون بیخود و غیرضروریه برای همینم تا کم میاریم میگیم دولت نداد و نکرد روحیه میانه روی متاسفانه ضعیفه
با نظر آقا صادق موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
آلفرد خان 10 میلیون نخواستیم فقط هزینه زنده موندمونو بدن کافیه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
جناب آلفرد اگه بچه ی خودتم بیمار بود و نیاز به یک داروی وارداتی گران قیمت داشت چکار می کردی؟ 6 ماه نمی خریدی تا ارزان شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
وقتی که ایران خودرو و سایپا شرکت های دولتی هستند اگر هم نخریم آنها حقوق ماهیانشان رو از دولت دریافت می کنند پس واسشون فرقی نمی کنه مهم من و شما هستیم که در برابر این گرانی ها چاره ای جز نخریدن نداریم! بجای اعتراض به این گرانی ها باید نخریم! تا کی معلوم نیست!
آلفرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
با سلام وتبریک 22بهمن
منظور من از عرایضم نخریدن کالاهای غیرضروری و جلوگیری از ریخت و پاشها بود و الا خریدن دارو و امثالهم جز هزینه های ضروری هستند اما برای اغلب مردم ما تجملاتی گشتن و خریدن کالاهای لوکس خارجی خریدن هرهفته لوازم ارایشی و و و... به میزان زیاد و گرایش به مصرف گرایی از هزینه های ضروری براشون مهمتره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
جناب آلفرد حالا که اقلام ضروری جهت حیات یک انسان هم گران شده باید بخریم یا نخریم تا ارزان شود؟
آلفرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
صراط تو یه جوری به اینا حالی کن میانه روی یعنی چی بابا جان اصلا بخرید
لپ کلام من این بود قناعت و میانه روی تو این روزگار به مصلحت هممونه
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
9
خسته نباشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
6
آنقدر قیمت بالا حساب کردن که سازمان حمایت نتونه قیمت هارا کاهش بده اگرقیمت ها کاهش داد باب دل تولید کننده باشه نه مصرف کننده
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
12
انقدر قیمتهارو بردن بالا بعد 2 3 میلیون میارن پایین بعد میگن ارزون شده .خودتی
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
16
اگه قرار قیمت ماشین بر اساس قیمت دلار محاسبه بشه بهتر نیست کلا" تمامی قیمتها بر اساس دلار باشه حقوق و دستمزده هم بر اساس دلار باشه؟ تا کی به دلار خرج کنیم و به ریال دریافت حقوق داشته باشیم؟؟؟؟ سازمان حمایت از تولید کنندگان هم بهتره واژه جدیدی برای خودش پیدا کنه مثل سازمان حمایت از پولدار ها یا سازمان بی خاصیت
واقعا" تک تک اعضای آن باید خجالت بکشن و " یقینا" حقوقشان اشکال دارد....
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
7
حالا که اساس محاسبات به ارز ازاده ..حقوق ها رو هم به همین دست و دلبازی به دلار محاسبه و تقدیم قشر کمر شکسته ی کارمند کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
5
اینا هدفشون اینه که قیمت بین کارخونه و بازار به هم نزدیک شود و چون قیمت بازار رو نمیشه پایین آورد بنابراین چاره ای جز افزایش قیمت کارخونه نیست! چقدر راحت مسائل رو حل می کنند! می گم بهتره قیمت های کارخونه رو از بازار بیشتر کنند تا دلالان رودست بخورند!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
2
5
شما رو به خدا نخرید
از گرون فروش خریدن حرامه
یک ماه نخرید ببینید به چه فلاکتی می افتن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
1
6
مشگله خودرو سازی ما رقابته اگه شرایط مساوی برای رقابت با خودرو سازی خارجی ایجاد بشود اون موقع شاهد قیمت های واقعی خودرو های داخلی میشویم.تقریبا قیمت خودرو ایران در عراق وسوریه
احمد ا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
6
مشکل خودرو فقط با ایجاد رقابت حل می شود،

چیزی که ما در سیم کارت دیدیم که روزی همه در صف سیمکارت بودند ولی الان اینطور نیست،

انحصار خودروسازان را در حاشیه امنی قرار داده است و متاسفانه تمام عزل و نصب های آنها هم سیاسی است
و مثل تمام گرانی ها دولت فقط تماشا می کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
7
معلوم نیست با این وضع قراره چه بلایی به سرمون بیاد
محمد اسکندری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
6
..................... ،یک کارگر اگر ده سال پس انداز داشت ومی خواست یک پراید بخردحالا بایدآرزویش را به گورببرد.این هم نتیجه عدم بازار رقابتی وسوء استفاده ازسیاستهای اصولی وکلان حمایت از تولیدملی وانحصاری،واقعاً این منصفانه است که بواسطه حمایت ،خیانت شود.
مهدی10
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
4
روئسای سازمان باید خجالت بکشن . به اسم حمایت از مصرف کننده آب به آسیاب تولید کننده میریزن . این یعنی به سخره گرفتن آگاهی و شعور مردم . علیرغم توصیه های مکرر رهبری مبنی بر توجه به مردم و حقوق ایشان باز هم !!!واقعا عجیبه!!!خدا از سر تقصیرات مسولان مثل شماها نگذره انشالله .
yoni
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
1
4
خبر گرونی ها یواش یواش داره کلیشه ای میشه!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
3
بشه 30میلیون !!
وقتی محصولاتشونو نخرم میخوان چیکار کنن؟
سزای گرونی نخریدنه
مشتری مظلوم رانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
1
3
خواهش می کنم نماینده ما مشتریان مظلوم پیش خرید رانا در تیرماه 91 و تحویل اسفند 91 باشید. خودرویی که ایران خودرو قول داده بود 15 میلیون به دست مشتری برسد اکنون 32 میلیون برای مشتری بینوا حساب می کند. آیا 10 میلیون پولی که در تیرماه از ما گرفتند هنوز همان ارزش را دارد؟ برای آن پول زحمت کشیدیم و عرق ریختیم ولی خودروساز پول را به مدت 9 ماه از ما گرفت و حالا که ارزش آن به یک سوم رسیده قیمت خودرو را نیز بیش از 2 برابر کرده است. خواهش می کنیم نماینده مشتریان مظلوم پیش خرید اسفند خودروی رانا باشید. اجرکم عندالله
دخترایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
3
4
اصلا به درک!به جهنم!بذارید100میلیون بشه!ما که دیگه کلا قطع امید کردیم...
پاسخ ها
yoni
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
این فرهنگ غلط رو من و شما میتونیم عوض کنیم!!
مشتری مداری که یک اصل بزرگ در واحد های تولیدی سراسر دنیاست و در استانداردهای کیفیت شدیداَ به آن اشاره شده ، در ایران یک موضوع خنده دار است!!!
مرتضي ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
5
جالب‌تر از همه اين كه سه توليدكننده‌اي كه مدعي‌اند اتومبيل‌هايي صد در صد داخلي توليد مي‌كنند و در منيجه نبايد محصولاتشان ربطي به قيمت ارز داشته باشد، محصولاتشان را به دليل گران شدن دلار گران كرده‌اند، ولي شركت‌هايي مثل گروه بهمن كه كارشان مونتاژ مزدا و غيره است و توليداتشان كلا به قيمت ارز وابسته است، تغيير قيمت نداده‌اند!!
ابراهیم
|
SWITZERLAND
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
4
چرا این همه بی بندوباری اقتصادی - چرا تولید کننده های ما نباید با سود منطقی قانع باشند ؟ اینطوری میخواند پیشرفت کنند؟ سروران مسئولین که داد از تولید ملی میزنین و میگید ایرانی جنس ایرانی بخرید این طوری ؟ حق مردم ایران اینه ؟
بخدا با هیچ منطقی سازگار نیست . مدسران خودرو ساز اگه واردات خودرو آزاد بشه باز هم حاظرید پای این قیمت هایی که گذاشتید به ایستید؟ بیایید از این بی سامانی ها ماهی نگیرید یه ذره انصاف بخدا فقط یه ذره انصاف خیلی از مشکلات را حل میکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
0
3
مشکل خودروسازی و فوتبال ما اینه که دولتی هستند و درآمدشان از بیت المال هزینه می شود. تو این شرایط رقابت و پیشرفت معنایی ندارد.
مهدی کریمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
1
3
بسم الله الزحمن الرحیم.
ببینید. وقتیکه تولید و فروش خودرو انحصاری میشه نتیجه همینه!
ولی بنظر من باید خودروسازی که صنعتی زیان ده و پر هزینه است تعطیل بشه تا ملت بتونن سوار خودروهای روز دنیا بشن که سطح ایمنی شون بالاست و نه تنها باعث کاهش تلفات جاده ی میشود.بلکه باعث کاهش الودگی هوا و کاهش مصرف بنزین نیز خواهد شد.
به فرض تعطیلی خودروسازی باعث بیکاری میلیونها نفر میشود ولی با جایگزین شدن خودروهای ایمن خارجی.از سالانه 20هزار میلیارد تومان خسارات مالی و جانی مردم جلوگیری میشود.
....لطفا منتشر شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
0
2
دهه فجر مبارك
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
0
2
بعد از مدتها پس انداز یک ماشین ثبت نام کردیم برا جور کردن بقیه پولش بهمن ماه رو انتخاب کردیم حالا سازمان حمایت تصویب کرده که حقوق دو سال دیگمو باید جمع کنم بدم به تولید کننده بی عرضه از تابستان نتونسته قطعات رو بخره این شد حمایت از مصرف کننده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
0
1
عامل اصلی گرانفروشی های جامعه ما بیش از 90 درصد دولتی است . اگه راست میگن تعرفه گمرکی را حذف کنند ببینند که این تولید کنندگان چند مرده حلاجند . اسم گرانفروشی و احتکار را گذاشتند حمایت از مصرف کننده و تولید کننده . وای به روزی که بگندد نمک .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
0
1
عامل اصلی گرانفروشی های جامعه ما بیش از 90 درصد دولتی است . اگه راست میگن تعرفه گمرکی را حذف کنند ببینند که این تولید کنندگان چند مرده حلاجند . اسم گرانفروشی و احتکار را گذاشتند حمایت از مصرف کننده و تولید کننده . وای به روزی که بگندد نمک .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
1
0
ماشین اهش دوست دارم
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین