کد خبر: ۱۲۲۷۳۴
تعداد نظرات: ۱۰۶ نظر
تاریخ انتشار:

بازگشت حیرت انگیز مجری ناهنجار به سیما+ تصاویر

حتما به خاطر دارید که این خانم مجری در یک اقدام متحورانه ناگهان چادر رنگی بر سر گذاستند و حتی با چادر کوله پشتی انداختند! و چه کسی است که لم دادن ایشان روی مبل جلوی دوربین را فراموش کرده باشد مجری خانمی که به راحتی دختر خاله می شود و برای او تفاوتی ندارد که روبروی یک روحانی نشسته و یا در کنار یک کودک ...ودیگر از آرایش و سبک زندگی او بیرون رسانه نمی گویم که تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
به گزارش بولتن نیوز به نقل از رویداد: مدتهاست که انواع و اقسام چهره های خاص که زندگی به سبک اروپایی و غربی را می پسندند و با اندک تاملی نشانه های تهی بودن از دین در زندگی خصوصی شان نیز هویداست تنها به بهانه ی جذب مخاطب بر صفحه ی تلویزیون ایران نقش می بندند.و از بیت المال به طور رسمی هزینه می شود تا سبک زندگی این هنجار شکنان جزیی از زندگی جوانان ایرانی گردد!

با خبر شدیم که مجری نامدار که در عرصه ی هنجار شکنی گوی سبقت را از همکاران آمریکایی خویش نیز ربوده است برای عرض تبریک و تهنیت نوروز 92 خدمت ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی خواهند رسید تا به خدمت ذهن دردمند مخاطب ارزشی هم برسند! .چرا که این روزها اگر به آرمانها و ارزشها متعهد باشی همان بهتر که این جعبه ی جادویی را به فراموشی بسپاری وگرنه سرطان دغدغه خواهی گرفت...


حال چرا می گوییم این خانم مجری گوی سبقت را از همکاران آمریکایی خویش هم ربوده است ،در جوامعی مثل آمریکا و اروپا هم اگر مجری اندکی از ارزشهای تبیین شده تخطی کند برای همیشه و با جریمه های گزاف حذف خواهد شد. ولی شواهد در ایران حاکی از آن است که تنها با اعمال سلیقه ی مدیران شبکه ها آن هم به بهانه ی جذب مخاطب مجری انتخاب می شود واگر هم جامعه نسبت به رفتار و اعمال مجری موضع بگیرد سیستم رسانه آنقدر از این فرد به روشهای مختلف دفاع می کند که این فرد می شود قهرمان دلسوخته ی وطنی ! و در مورد این خانم و هنجار شکنیهای رفتاریش در قالب اجرا نمونه از حد فراتر است

 


حتما به خاطر دارید که این خانم مجری در یک اقدام متحورانه ناگهان چادر رنگی بر سر گذاستند و حتی با چادر کوله پشتی انداختند! و چه کسی است که لم دادن ایشان روی مبل جلوی دوربین را فراموش کرده باشد مجری خانمی که به راحتی دختر خاله می شود و برای او تفاوتی ندارد که روبروی یک روحانی نشسته و یا در کنار یک کودک ...ودیگر از آرایش و سبک زندگی او بیرون رسانه نمی گویم که تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

 


اما آنچه تعجب مخاطب را بر می انگیزد حمایت بی حد و حصر مدیران برای استفاده ی مجدداز این مجری است که با صرف هزینه های گزاف از بیت المال توسط امثال این خانم به هنجار شکنی های خویش ادامه می دهند و گویی دستورالعمل سبک زندگی اسلامی که رهبری معظم بسیار بر آن تاکید دارند بناست که در رسانه ی ملی وارونه به اجرا در آید. و سوالی که بر ذهن چون پتکی فرود می آید آنکه این خانم مجری آزاده نماینده ی چند درصد از مخاطین هستند و اساسا مخاطب در تعریف برخی مدیران رسانه و عوامل تولید به چه معناست؟! و جذب مخاطب با چه معیاری سنجیده می شود؟ که اگر جذب مخاطب،رسانه رابه این روز دچار کرده و برخی مدیران را به زحمت انداخته که از قحطی مجری باز هم زیر پای این خانم مجری فرش قرمز پهن کنند تصور نمی کنید فیلم های پورنو مخاطب بیشتری داشته باشند؟!

 


ما هم مانند شما بر این باوریم که ممکن است که فردی توبه کرده و دیگر گناهان گذشته ی خویش را تکرار نکند اما مگر سیمای جمهوری اسلامی ایران در محضر ملتی این چنین نجیب جولانگاه چنین اعمالی است ؟ 34 سال پیش چه خونهای گرانبهایی بر زمین ریخت که حیا و نجابت زن و مرد ایرانی دستخوش دگردیسی نگردد و جوان ایرانی مسخ رسانه هایی که سبک زندگی غربی اروپایی را تبلیغ می کنند نشود و حال دررسانه ی ملی به پشتوانه ی بیت المال پروژه ی حیا زدایی کلید خورده و گویا بزرگواران هم از فرط خستگی سفرهای خارجی فرصت تذکر و رسیدگی به این پروژه را ندارند! و البته این انتقاد به مجموعه ی حراست صدا و سیما هم وارد است که چرا اینچنین منفعل و در هاله ای از ابهامات فراوان با پدیده های رسانه ی ملی برخورد می کند و چرااین جریان را پایانی نیست؟


می گوییم چرا از هنرپیشه هایی که پشت صحنه ی زندگی شان قابل دفاع نیست استفاده می شود می گویید اگراز اینها استفاده نشود از چه کسانی استفاده کنیم ؟می گویید این ها هنر پیشه هستند... ولی آقای مدیر! مجری که هنر پیشه نیست یک شخصیت حقیقی است .حال که بعد از انتقادهای فراوان که حتی مراجع عظام را نیز به اعلام موضع واداشت این خانم مجری به مرخصی رفتند چرا به جای تربیت و انتخاب یک نیروی متعهد دوباره به سراغ خانمی که ایشون باشند رفته اید؟آن هم چه خانمی ؟!
مجموعه ای که سراسر عشوه و شیرین زبانی خانم مجری بود که با شلوار لی و چادر براق در حالیکه دست خود را به نشانه ی راحتی روی دسته ی مبل قرار داده بودند قصد آن را داشتند که بگویند رسا نه ی ملی خانه ی خاله است و مخاطب عزیز که چشمانت از تعجب بر این هنجار شکنی گرد شده دست به گیرنده نزن نگران نباش اینجا ایران است! و هیچگاه فراموش نمی کنیم که یکی از قسمتهای این برنامه به تمامی تعریف و تمجید از سرکار به اصطلاح هنرمند الهام حمیدی بود که با آن آرایش تند ناخن های کاشت شده نمی دانم چگونه با آن کفشهای پاشنه 15 سانتیمتری خودشان را به استودیو رسانده بودند! نکته ای هم که بسیار از آن غفلت شد انگشتر خانم مجری بود که در طول برنامه های مختلف به صورت ناگهانی از انگشت انگشتری دست راست به دست چپ و از دست چپ به دست راست منتقل می شد و بلاخره مخاطب متوجه نشد که این خانم متاهل شده اند؟یا متاهل شده اند سپس مجرد شده اند؟یا از همان اول هم مجرد بوده اند و دستور آمده که انگشتر به دست چپ داشته باشند؟ و یا...و نکته ی قابل توجه ،شما هم همچون ما می دانید که ناخن کاشته شده خانم هنر پیشه نماز ندارد و نمی دانیم این همه زحمت و هزینه برای نهادینه کردن چه بخشی از سبک زندگی اسلامی براساس منطق اسلامی در جامعه ی ایران است؟!


وحال آنکه سراغ داریم مجری ارزشی و متعهدی را که اتفاقا به به خاطر کیفیت اجرا و سطح اطلاعات خوب از جانب مخاطب بسیار استقبال شد و برنامه مخاطبان زیادی را هم جذب کرد ولی با اندک انتقاد مجری به مجموعه ی سیما به راحتی ممنوع التصویر شد و دیگر آن برنامه هم برنامه نشدو هیچ تلاشی هم از سوی مدیران برای باز گشت این مجری صورت نگرفت ودیروز هم همچون امروز و فردا بر باد رفت.

 


و استدعا می کنم مدیر محترم نگویید که در این شرایط که ماهواره و رسانه های مهاجم بر ما می تازند چرا شما از از رسانه ی ملی انتقاد می کنید و مردم را نسبت به رسانه ی ملی بد بین می کنید که در پاسخ خواهیم گفت " این پروژه ی آبرو بری از اسلام که در برخی برنامه های برخی شبکه ها آن هم توسط برخی مدیران کلید خورده اظهر من الشمس است و جای هیچگونه دفاعی ندارد و جالب آنکه مخاطب هم کاملا آگاه است بهتر است به گزارشهای روابط عمومی صدا و سیما سری بزنید تا از حجم بسیار بالای انتقادها مطلع شوید.

 


حال این سوالات به قوت خویش باقی است که تا چه زمانی باید شاهد این لجام گسیختگی و هنجار شکنی در برنامه های سیما توسط مجریان باشیم ؟ تا چه زمانی این رفتارهای چند گانه که هم هویت اجتماعی را مخدوش می سازد وهم سطح اعتماد عمومی را به رسانه ی دولتی کاهش می دهد ادامه خواهد داشت؟ اساسا اگر چنین افرادی که همسو با فمینیسم اسلامی و اسلام آمریکایی عمل و رفتار می کنند و چنین برنامه هایی که در آن سردمداران فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی تبلیغ می شوند در رسانه ی ملی نباشند چه کسانی متضرر خواهند شد؟چه جریان فکری و جناحی از حضور چنین افرادی در رسانه ی جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنند؟وخلاصه اینکه چه کسانی پاسخگوی ضررو زیان وارد شده از سوی رسانه ی ملی بر بیت المال ُفرهنگ و ارزشهای جامعه ی ایرانی هستند؟!


و در نهایت اینکه اگر شما خانم مجری ! قرار است الگوی دختران و زنان ایرانی در تبیین نگاه متعالی اسلام به جایگاه زن در جامعه و خانواده باشید خانمی که شما باشی میخام که نباشی...


شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۸۷
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
77
68
با سلام بنده خیلی حیرت کردم.باتشکر
پاسخ ها
هستی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
منم حیرت زده شدم ولی تصویر سوم که ارایش کرده لم داده بیشتر شبیه یکی از بازیگراست خانم الهام حمیدی یا تصویر اول شبیه خود مجری نیست چرا؟نکنه خبر اشتباه؟
الهام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
بازيگر اول بهاره اقشاري است دوتاي بعدي خانم الهام حميدي
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
58
45
يادتون سر قضيه جدا سازي دانشگاه ها چه احكام فقهي ميگفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
14
28
منظور متهورانه است دیگه!!!
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
6
43
سلام: هر چند که هر رفتار خارج از شرع قابل انتقاد و سرزنش است و صدا و سیما متاسفانه بشدت دچار این رفتارها است و منجمله همین خانم مجری ای که اشاره کرده اید اما عکسهای بدون چادری که آورده اید ایشان نیست بلکه مربوط به یکی از بازیگران زن به نام الهام حمیدی می باشد و در این مورد به گمانم اشتباه کرده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
بخشی از متن مربوط به الهام حمیدی بود .
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
38
33
انتقاد بجايي بود اما كو گوش شنوا و چشم بينا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
28
51
این خانم حاضره هرکاری بکنه تا خودش و برنامه اش مشهور بشه ازجمله شکستن صندلی مهمان برنامه و پرتاب میز وسط استدیو و دعوت و شوخی با مرددوزنه و تعویض 7رنگ روسری در یک برنامه و به عبارتی جذب مخاطب با....
از نظر من که حیا بسیار مهم تر از حجاب است.
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
4
25
تو ایران هنر و تعهد و مدرک و تخصص مپ/ مخصوصا واسه ایران خودرو / به کارت نمیاد فقط پارتی و پارتی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
5
34
این که اون نیست.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
37
69
چه اشکالی داره که حالا اوجوری نشست روی مبل.این چه تفکریه که شمادارید
پاسخ ها
آلفرد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
چه اشکال داره 70ملیون ایرانی دارن اینو میبینن خانواده شهدا دارن این بی عفتیو میبینن مگه صدا و سیما خونه خالست؟ از بس شماها از ارزشها دورین این کارارو عادی میبیین وافعا که!!!
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
آفرین آلفرد . آفرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
همش اشکاله !
والا ما تو خونمون جلو بابامون اینجوری ولو نمیشیم رو مبل چه برسه جلو چشم هزار تا ببینده ..
حالا ادب به کنار حیا که خوب چیزیه !
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
یعنی چی مریم خانم حرفت باطله
صامتی
|
United States
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
3
11
چرا منبع خبر رو ذکر نکردید؟منبع خبر رویداد است
راهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
4
43
عکس اولی که گذاشتید...غلط اندازه!!!!چون که سمت راست عکس خانم نامداریه ولی سمت چپش عکس خانم بهاره افشاری که بازیگر سینما هستن...اونوقت این دو تا چه ربطی به هم دارن؟مثلا خواستید عکس بازیگر را به جای عکس مجری وبه عنوان پشت صحنه زندگی مجری جا بزنید؟؟؟امیدوارم حرفم را بی کم وکاست نشر بدهید.....البته من هم به آزاده نامداری وصدا وسیما نقد های جدی دارم....
پاسخ ها
h
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
من هم با نظر ایشون موافقم...
عکس ها رو خیلی خیلی نابه جا استفاده کردید..شاید بعضی ها هم که گفتند "خیلی تعجب کردند..." به خطر این بود که عکس ها رو اشتباه متوجه شدند...
به نظرم باید تصاویر این خبر اصلاح شود.
سعیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
6
31
صدا سیما که دیگه ماشاالله شده سالن مد لباس و آرایش و تجملات زندگی. از موضوعات تکراری عشق و عاشقیهای بچه پولدارا تو سریالها که دیگه حالم به هم میخوره. خیانت مرد به زن و بالعکس هم که تو سریالها باب شده.
دروغ گفتن و دزدی و آدمکشی هم مثل آب خوردن شده به طوری که اونقد نمایش دادن که قبح و زشتی این گناهان کبیره از بین رفته و به شکل عادی، تو زندگی مردم رواج پیدا کرده.
بابا تهیه کنندگان و کارگردانان محترم صدا و سیما و سینما مگه چند درصد مردم ما باباهاشون کارخونه دارن و پول توجیبی بچه هاشون صد، دویست میلیونه. بد نیست یه خورده واقع بین باشیم!
پاسخ ها
nasim
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
جانا سخن از زبان ما مي گويي...
آلفرد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
آفرین
1
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
حالا شما مشکلت با پولداریه بعضی هاست؟ والا ما هم پول نداریم ولی بخیل نیستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
4
17
سلام بعضی وقت ها که بیکار می شم میام تو سایت شما دوستان ارزشی.یه سوال عکس ها تزیینی بود؟چون حتما شما هم متوجهید که عکس هایی که گذاشته اید متعلق به برخی بازیگران سینما هست مثل الحام حمیدی و....
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
الهام حمیدی و بهاره افشاری
عکس ها تزئینی نیستند چون نوشته:

می گوییم چرا از هنرپیشه هایی که پشت صحنه ی زندگی شان قابل دفاع نیست استفاده می شود می گویید اگراز اینها استفاده نشود از چه کسانی استفاده کنیم ؟می گویید این ها هنر پیشه هستند... ولی آقای مدیر! مجری که هنر پیشه نیست یک شخصیت حقیقی است .حال که بعد از انتقادهای فراوان که حتی مراجع عظام را نیز به اعلام موضع واداشت این خانم مجری به مرخصی رفتند چرا به جای تربیت و انتخاب یک نیروی متعهد دوباره به سراغ خانمی که ایشون باشند رفته اید؟آن هم چه خانمی ؟!
امیر ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
7
13
مطمئن باشید ایشان به جایی وصله که اینقدر هواشو دارن
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
شوهرش آقای فرزاد حسنی رو هم فراموش نکنین که از اولینها پیشکسوتان ابرو برداشتن در آقایون است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
3
15
بولتن جان چرا مطلب در مورد خانم نامداری می نویسی و عکس خانم حمیدی رو می ذاری؟ چرا؟
پاسخ ها
nasim
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
اگه يه دور ديگه مطلب رو بخونيد متوجه ميشيد!
موضوع فقط خانم نامداري نيست
به هنرپيشه هايي كه سبك زندگيشون رنگ وبوي اسلامي نداره و متاسفانه به وفور درقاب تلويزيون ديده ميشن مثل خانم حميدي هم انتقاد شده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
انتقاد نیست که ،آبروشو بردید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
4
9
عکس این خانم چه ربطی به بازیگر الهام ... داره؟!! چرا عکس های اونو گذاشتید !!
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
4
7
"حتما به خاطر دارید که این خانم مجری در یک اقدام متحورانه ناگهان چادر رنگی بر سر گذاستند و حتی با چادر کوله پشتی انداختند! و چه کسی است که لم دادن ایشان روی مبل جلوی دوربین را فراموش کرده باشد مجری خانمی که به راحتی دختر خاله می شود و برای او تفاوتی ندارد که روبروی یک روحانی نشسته و یا در کنار یک کودک ...ودیگر از آرایش و سبک زندگی او بیرون رسانه نمی گویم که تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل"
...............
مهرآن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
3
9
کی درست میگه کی نادرست!عکس الهام حمیدی یاآزاده نامداری!همه درست میگن. اما لم دادن یه مجری جلوچشم عموم بااون توصیفاتی که بولتن داد،بافرهنگ خانوادگی بعضیا چه اشکال داره چی میشه یه خانم همیشه همه جا ریلکس باشه!!؟اگربنده درک میکردم کارغلط چرا غلطه خب انجامش نمیدادم که!
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
2
5
شايد عكس هاي ديگه بخصوص عكس الهام ... مربوط به افرادي هست كه نقش ارزشي بازي ميكنن ولي اصل شخصيت اين افراد كلي متفاوت هست
nasim
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
5
15
ياد آقاي يامين پور بخير...بنده خدا نميدونم چي گفت كه براي هميشه گذاشتنش كنار!!!
پاسخ ها
پرستو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
فکر کنم به خاطر قیافه اش بوده!
مهرآن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
3
8
خواهربزرگوارمریم خانم وموافقین نظرایشان.یه سؤال:اگردریک جمع(نه به اندازه همه ملت)چندین خانم نشسته باشن وگوش وچشم انهامتوجه تنهامرد سخنران آن جمع باشد،درحالیکه آن مردباشلوارلی وپیراهن قرمزآستین کوتاه وموهای بلندژل خورده وکفش قیصری،برروی مبل جلوچشم آن خانم ها،راحت لم دهدوبالبحندجمع رونظاره وتبادل سخن نماید،شما درموردش چی میگی؟آیا توهین وبی ادبی نام داره یا اشکال نداره؟پاسخ وبرداشت شما همان برداشتی است که اذهان ازرفتارمجری مذکور داشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
جوابت معلومه.
احمد ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
6
11
این مجریهای به ظاهر محجبه سازمان دارن خیانت میکنن به حجاب، چادر تبدیل به مد شده،

ینی مسوولان رسانه ضرغامی نمیدونن زن فقط نباید حجاب داشته باش باید عفاف هم داشته باشه،

شما یه نگاهی به مجری زن مسابقه ظهر شبکه سه بندازید که با چادر و آرایش چگونه با شرکت کنندگان مرد شوخی میکنه و میخنده و نیشش بازه،

خدا از سرتان نگذرد
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
احسنت بر شما. متاسفانه اميدي به آقاي ضرغامي نيست. بنده كه سرگرم شمارش معكوسم.
امید(اصفهان)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
سلام.

واقعا صدا و سیما هر روز داره بدتر از دیروز میشه.

چادر رو طوری بر سر میکنن که خود چادر باعث جلب توجه میشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
بابا با یه جمله ملت رو بی عفت نکنید،خدا نمی گذره.گناه داره
آلفرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
7
12
از زمان حضور این خانم در صدا و سیما بود که پدیده با حجابان بی حیا شکل گرفت و تو جامعه رواج یافت...
وضعیت فعلی بعضی از دختران باحجاب گواه این قضیه است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
شما که راحت آبروی یکی رو می برید چرا با یک اسم غربی پیام می ذارید؟ حرفاتون ضد و نقیضه،هدفتون چیه؟
م سادات موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
3
5
باید امثال آقای احمدزاده که به نام مجری ارزشی شناخته شده اند هم در برابر بدحجابی هنرپیشه بغل دستش،اعتراضی و عکس العملی داشته باشند .

با این عکس یاد نوجوان اسیر دست عراق افتادم که با وجود مجروح بودن شرافت را فراموش نکرد و به خبرنگار زن هندی تا زمانیکه روسری سر نکرد اجازه مصاحبه نداد و گفت:

ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطابست
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجابست
پاسخ ها
احمد ا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
خواهرم همین آقای احمد زاده در یکی از برنامه ها با روشن پژوه و سایر ... رقصی میکنند که بیا و ببین،

رقصی که فیلم آن در فضای مجازی به سرعت دست به دست چرخید و بر علیه خود نظام استفاده شد،
عطرین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
چه اشکالی داره آدم چادرش رو قشنگ سر کنه؟نه چسبون و تنگه نه نازک وبدن نما ! چه اشکالی داره کوله استفاده کنه ؟مگه حرومه و اروتیک؟ چه اشکالی داره روسری رنگی سر کنه زیر چادرش ؟ رنگم حروم شد؟اونم وقتی کاملا پوشیدس؟چه اشکالی داره آدم شاد و فرز باشه نه کند و خسته کننده ؟ چه اشکالی داره ؟ نمی رقصه آواز نمی خونه بی عفتی هم نمی کنه . دختر خوبیه چرا این جوری صحبت می کنید ؟ کمی انعطاف پذیر باشید اینقد راحت راجع به بنده های خدا بد بد بد حرف نمی زنید. اصلا کجای این خانم بی حجابه که این مثل رو آوردید م سادات موسوی عزیز؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
م سادات نه ریش اون آقا نشان ارزشی بودنش است نه چادر این خانم !
عطرین تو هم بدون حرف سر پوشش نیست بلکه صحبت بی حیایی است .
من شخصا وقتی عشوه خرکی های این مجری را میبینم حالم بد میشه آخه یکی نیست بهش بگه درست بشین اینجا خونه خاله ات نیست که اینجوری لم دادی !
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
خانم عطرین عزیزم سلام
منظور بنده بواقع و مشخصا" شخص شخیص آقای احمدزاده بود که راه به راه عازم کربلا و مشهد می کنندش و جملات و دکلمه های سوزناک در مورد اهل بیت می خواند که آه از نهاد هر بیننده ای بلند می کند و اشکها را سرازیر،که چرا بغل دست الهام حمیدی خنثی و بی هیچ اعتراضی به مو و سر و سینه و دستهای لخت او عکس انداخته؟؟؟

تازه بقول برادرمان این یک از هزار است که گاهی تقش در می آِید و اگر مسئولان و مردم واکنش مناسب به این گناهکاران نشان می دادند هر روز وقیح تر و جری تر نمی شدند.

گرچه بنده مطلقا" از اجرا و تندگویی و کلام نجویده آزاده نامداری خوشم نمی آید ولی اینجا حرفی از او به میان نیاوردم و شما اینگونه فکر کردید که نظر من در بارۀ اوست.

بعد سؤال کردید چه اشکالی دارد آدم چادرش را قشنگ سرش کند؟
چه اشکالی دارد روسری رنگی زیر چادر ؟رنگ هم حرام شد؟و.....

اتفاقا" آدم چادرش را قشنگ سر می کند و در جواب شما را ارجاع می دهم به جواب علمای اَعلام که در حقیقت تا ظهور حضرت مهدی علیه السلام پاسبانانان دینند:

در حجاب اسلامی نوع لباس و رنگ آن تفاوت نمی کند بلکه واجب است پوشاندن تمام بدن غیر از صورت و دستها تا مچ،ولی پوشیدن لباسهای زینتی هر چند بدن آشکار نباشد جایز نیست .(جلوه گری و تبرّج)

خوشحالم که با شما عزیز هم کلام شدم.
التماس دعا
عطرین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
م سادات عزیزم سلام
1 - راستش همیشه نظرات رو مرور می کنم وطبق معمول به اینجا که رسیدم نفسم بند اومده بد که تا چه حد داریم نسبت به هم بد حرف می زنیم پس بابت اشتباه من بزگواری فرموده عفوم کنید
2- عزیز دلم از کجا معلوم که آقای احمد زاده اعتراضی (البته با ادبیات و ادب خاص خودشون ) به ایشون نکرده باشن ؟
3خانم حمیدی هم خانم باشخصیت وخوبی هستن (سوای ظاهرشون که امیدوارم تجدید نظری بفرماین) شاید ایشون خواستن کنار این مجری محترم عکسی به یادگار داشته باشن .خوب طبعا آقای احمدزاده دور از ادب می دونن که امتناع کنن .الان ایران ما مجموعه ای از همین طیف سیاه و سفید و خاکستریه وقشنگ تره که در کنار کارفرهنگی و تبلیغ حجاب و زیبایی در عین وقار رو متانت به هم احترام هم بگذاریم .
بسیار ممنون که برام توضیح دادین و متوجه اشتبام کردین. من هم از همصحبتی خانم عزیزی مثل شما شاد شدم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
مطمئن باشید اگر اعتراض کند در بین خودشان راهش نمی دهند و جایی ندارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
لم دادن که عشوه نیست،من البته اون صحنه رو ندیدم.شما حتما بد فکر می کنید،از زیر چادر چه نگاها که نکردید،چشم پاکم نعمتیه ها که همه ندارن.
صبح صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
4
5
متأسفانه شاهديم چند وقته صداو سيما داره خط قرمزها را ميشكنه قبلا اگر فيلمهاي سينمايي را پخش ميكردند آرايش غليظ بازيگران را به صورت محو يا سياه و سفيد نشان ميدادند اما حالا چه آرايشهاي غليظ چه لباسهاي تنگ را خيلي واضح پخش ميكنند نمونش كيش و مات و حتي شاهد سريالهايي هستيم كه روابط آزاد دختر و پسر را بدون اشكال بيان ميكنه و همين طور حضور مجريان آقا كه كاملا ابرو تميز كردند و لباسهاي جذب ميپوشند و مجريان خانمي كه مانتوهاي كوتاه و تنگ ميپوشند ويا با نوع چادر سركردنشون انگار چادر را به مسخره گرفتند و پشت همه اين كارها خطر بزرگي هست اينكه قبح بدي را بشكنند و چشم ما را به ديدن اينها عادت بدن و كم كم بدتر از اينها را كه نشان دادند برامون عادي باشه دوستان مراقب باشيم كه اين بلا سرمون نياد
دانيال ع
|
United States
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
4
9
آقا اين خانم تا زماني كه تو شهر ما (كرمانشاه) بود خيلي سر به زير بود و هيچوقت از اين... نميكرد فكر ميكنم الانم اگه بياد اينجا كه بابا ننش يه ذره نصيحتش بكنن شايد يه چيزايي يادش بياد و ديگه از اين... نكنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
3
3
اگه بحث مجری های صدا و سیما هستن
چرا تصویر بهاره افشاری و الهام حمیدی رو گذاشتید
این ها که مجری نیستن و البته نامداری هم نیستن
زهراخانم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
2
7
اخه تقصیرصداوسیما هم هست .اخه برای چی یک خانمی که به چادراعتقادنداره حتمابرای اینکه نشون بده خانم پایبندبه نظام واحکام دینه چادرسرش میکنندبعدازچندروزم که عکس ها ی پشت صحنشون منتشرمیشه مردم تعجب میکنند.واینکه چراهمیشه باید مهمون برنامه ها بازیگرباشه؟؟؟
دانيال ع
|
United States
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
1
2
ناشناس عزيز معلومه شما نه مطلبو خواندي نه نظراتو! فقط عكسهارو ديديو اومدي اين پايين ايراد ميگيري
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
دقیقا درست فرمودی چون خانم نامداری و دو نفر دیگه از نظر من ارزش وقت گذاشتن و خواندن مطلب رو ندارن البته قصد توهین به شخصیت این افراد رو ندارم، معترض به اون شخصی هستم که به جای اینکه فکری بکنه که کارمنداش پایبند به شرع و عرف باشند اینقدر حمایت می کنه که بعد از مدتی همون پایبندی رو هم ازشون میگیره
من که از مجری های صدا وسیما دو نفر رو می شناسم که جلو و پشت دوربین یک جور هستن و البته لازمه از اینها تقدیر بشه یکی آقای نجم الدین شریعتی و خانم ملکی، من هیچ سایت و مجله ای ندیدم که لااقل تقدیری از این نمونه ها بشه
همین طور که نقد می کنیم باید تقدیر هم بکنیم
در ضمن کنار هم قرار دادن دو عکس بالا به نظرم اومد که داره دو تیپ مختلف از یک نفر رو نشون میده، گفتم که یک وقت این برداشت نشه اینها دو نفر هستن سمت راست خانم نامداری و چپ خانم افشاری
اصولا من آدم ایراد بگیری نیستم هر چند که ایرادات زیاده و باید رفع بشه
بله حسن ختام عرایضم: پیامکی رسید که فروش فوری وانت هم شروع شده یادم باشه فردا صبح نون سنگک که گرفتم برم دو تا وانتم بخرم
با تشکر
دماح 7
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
9
9
بیچاره سلحشور!!!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
1
5
وقتي ظاهروباطنمان يكي نباشد بعضي وقتها اصل بيرون ميزنه در حال حاضر بسياري هنر پيشه اند در خانه يك جور در محيط كار يكجور با حاج اقا يكجور بارفقا يكجور .
جاکوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
3
5
از عقبه شادی مستشارنیا و مادام بلونشه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
6
2
الان تمام دغدغه های زندگی از جمله:گرانی ,مسکن,ازدواج,بیکاری و.............حل شده وتنها مشکل ما خانم مجریه ااااا واقعا.....
پاسخ ها
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
دوزار غیرت هم خوب چیزیه والا .
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
1
6
مثل سحر قریشی وافشار برن مکه.افشار که نماز خون شده .قریشی هم نماز شب میخونه
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
جناب سهراب اگر گفتید کدام هنرپیشه زنی که به حج تمتع فرستادند از شیخ عرب ساعت چند میلیونی کادوی تولدگرفت؟

نماز شب را جار نمی زنند و هیچکس نمی بیند ولی متأسفانه بی حجابی و گستاخی و بی حیایی را راحت انجام می دهند و انگار مدال آوری کرده اند تازه بعنوان داشتن کلاس و شخصیت (کاذب)پخش هم می کنند.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
2
6
جناب خوش غیرت پول که سهل جان هم می دهیم پای ناموس
صداقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
2
2
*خانم سهیلاسادات *باحکم شماپس همه مردها بی غیرتن!!!چه اونایی که اجازه میدن خانما بامانتوو..ظاهرشون وچه اونایی که دراجتماع بااین خانما روبرومیشن وسکوت میکنن!!/منظورامیرآقا این بودکه مشکلات اساسی ترهم داریم واگرقرارباشدبانظردادن چیزی حل شود بهتره اول اساسی هاروحل کنیم تااین دسته معذلات هم بهترحل شود.شماخیلی راحت توهین میکنید.
پاسخ ها
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
بله بی غیرتند متاسفانه ،که اگر چنین نبود امروز شاهد افسار گسیختگی برخی زنان که هر یک به مثابه گرگی هستند نبودیم .

من قبلا هم عرض کردم چرا امثال شما و جناب امیر فکر میکنید معضل حجاب ، معضل کوچکی است و سایر معظلات بی نهایت بزرگ .

به هر یک از مشکلات جامعه باید در وقت خودش رسیدگی شود . نمیشود بگویم چون مشکل گرانی وجود دارد مشکل مسکن وجود دارد مشکل حجاب و بی بندوباری در اولیت آخر قرار بگیرد .

جسارتا" چشم روی هم گذاشتن و ناموس خود را بزک شده و مجانا" در معرض دید دیگران قرار دادن توهین محسوب میشود یا بی غیرت بودن برخی مردان ؟
مهر اريا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
2
1
تا اين حرفها هست به هيچ جا نمي رسيم .
زهراخانم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
0
1
کدوم یک ازشماعکس های سفربه خارج بهاره افشاروخانوادش دیده؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
آبروی کسی را نبرید،خداوند نمی بخشاید.
صبح صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
0
2
دوستان عزيز مخالف اگر در جامعه اسلامي احكام اسلام بي كم و كاست بدون اعمال سلايق مختلف و بدعت اجرا بشه هم شادي و سرزندگي خواهيم داشت و هم آرامش و امنيت اما اگر شما ميبينيد اينها در جامعه نيست به اين دليل است كه اسلام سليقه اي شده نمونش در همين صدا و سيما
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
درود خدا بر شما منتظر صبح صادق که تمام و اصل مطلب رو فرمودی واقعا اگر مردم میدونستند با اجرای کامل یا حداقل در حد توان احکام اسلام اول امنیت و آرامش سپس شادی و سرزندگی هم به کمال میرسید اما الان رسانه ها کلا چه داخلی چه خارجی جوری نشون میدن که اجرای احکام شادمانی و آرامش و امنیت رو از بین میبره با تاسف
مهرآن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
0
1
زهراخانم،باسلام خواهرمحترمه.اگرعکس های موردنظرتان ازحریم خصوصی وخانوادگی بهاره افشارنیستندوفقط آن دسته که دراماکن عمومی ضبط شده اند.میشه یکسری برای بنده ارسال نمایید.البته اگر منافیه شرافت خانوادگی ایشان نباشد.باتشکر
مهرآن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
1
2
@سهیلاسادات،خواهربزرگوار@شمانظربده.ازدیده بنده هم مشکلات مسکن واشتغال واجبتره وریشه مشکلات اخلاقی.چون:۱پسره بامشکلات مذکورمیرودخاستگاری،والدین دختره میگن بانداشتن خانه ماشین مدرک وشغل مناسب بتوزن نمیدیم بروحلش کردی بیابرامهریه هزاران سکه ومخارج میلیونی عروسی.۲(مابقی جرأت زن گرفتن ندارن نیز)پسره خسته30ساله وناامیدبهرطریقی خلأبی زنی راپرمیکند.یعنی همان....۳دختره هم عغده ای وهراسان ازپیردختری بدنبال راه ازدواج سریع وپیداشدن شوهر ایدعال والدینش.که البته باگذشت زمان ومحکومیت والدین،اختیارپوشش وزندگی اجتماعی بادخترمیشودیاهمان آزادی و...۴کارگردان بهمراه بازیگران مردوزن براتشویق ازدواج باتولیدفیلم ایجادفرهنگ بدحجابی میکنن یاهمان آزادی و...البته مسایل حاشیه ای خودشان هم دامنه میشود.۵دختره باترغیب یک نهادفرهنگی رسمی به تعریف جدیدی ازپوشش و روابط اجتماعی میرسدبرای جذابیت وآزادی ویاهمان...تاهدف رسیدن بشوهرایفاگرددحتی بادوستی ومحکزدن شانس ازدواج.۶زنان ودختران بدور ازاین جریانات بامشاهده آن دخترهاتشویق به ربودن گوی سبقت میشوند،تااینجافرهنگه بدحجابی وبدنبالش...تبدیل به عرف اجتماعی افرادقابل شمارشی گردید.۷پسرای موفق به ازدواج،نقطه ضعف مسکن وشغل مناسب دارن که بایدمقابل خواسته همسروخانوادش سکوت کنن والاباتحدیددادگاه خانواده مواجه ان پس انرابادردسروشایدطلاق ترجیج میدهن.درپایان بی حجابی بی حیایی بی عفتی رایج گردید!!ولی همه مقصرن:والدین دختران زنان مردان سینما.لطفاراه حل ریشه ای پیشنهاددهیم.خطراصلی سالهای آینده درکمین است.خواهرمشورت بفرما.لطفا
مهرآن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
1
1
۸.ودرضمن زنان مطلقه ودخترانشان گروهی دیگرهستن که دراثرمشکلات اقتصادی یاموادمخدریافوت شوهر بدون سرپرست وخودمختارزمام اجتماعی فرهنگی خودرابدست دارن واگرمشکلات اقتصادی مسکن واشتغال و...حل شوداین دسته هم شکل نمیگرندویاسامان میگرند
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
2
2
خيلي خاله زنك هستيد ..... واي ي ي ي ي ي . سرتون به كار خودتون باشه فوضولا .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
بله راحت با آبروی مردم بازی می کنند،قابل بخشش نیست.
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
1
3
حالم به هم خورد از این طرز فکراتون بیخودی به مردم برچسب نزنید باید بخاطر اشاعه ی اخبار غلط و سعی در منحرف کردن ذهن آدما نسبت به یه آدم دیگه جوابگو باشی کمی از خدا بترس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
2
اصلن گیریم همه ی اینا شده....
به شما ها چه ربطی داره!؟
چرا شدین کاسه ی داغ تر از آش...
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
0
3
یعنی برای خودم متاسفم که با یه چنین آدمایی شدم هم وطن...
از کی تاحالا چادر رنگی و روسری رنگی شده گناه. به خدا ادم بمیره ولی انقدر بی فرهنگ نباشه....
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا ببین چه مملکتی دارییییییییییییییییییییییییییم
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
1
نمیدونم چراهرکی میآد تواین تلویزیون خراب شده، خراب میشه؟ لطفا عزیزان مسءول رسیدگی کنن علتش رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
لطفا محترم باشید،خراب یعنی چه،ایشان هم مثل شما خانمی است که آبرو دارد.
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
3
من فکر میکنم بعضیامون زیادی همه چیزو با هم قاطی میکنیم . البته منم معتقدم یه خانوم که چادر سر میکنه و به نظر ادم معتقدی میرسه باید رفتارشم مثل ظاهرش متین باشه اما اینکه چادر آدم رنگی باشه یا شال رنگی سر کردن دور از عفت و حیا باشه دور از انصافه ! من دیدم خانوم نامداری آدو راحتیه اما اینجور هم نباید به یه لدم تئپید که بنده خدا خودشم خودشو نشناسه . این مجری ممکنه مشکلاتی داشته باشه مثل خیلیای دیگه اما بهتره سازنده انتقاد کنیم نه اینکه طرو له کنیم! به نظر من لحن این خبر تند بود، میشه کمی دوستانه تر گفت و گو کرد
hana
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
2
آخه روانی اون عکس که لم داده روی مبل و اون عکسی که با مانتو و حجاب نامنیسب هست مال الهام حمیدیه
اصلا کجای این دو تا شبیه هم هستند ؟!!!!!!!!!!!
من که تاحالا از خانم نامداری عکس بدی ندیدم !!!!
واقعا که اگه کسی هم حاشیه نداشته باشه واسش میسازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
من اجراهاش رو ندیدم ولی حجابش تو عکس ها خوبه،رنگی بودن و کوله انداختن که بی حجابی نیست،جلب توجه هم نیست،خب آدم شاد و شیطونیه.
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
0
1
الکی مردمو خراب نکنید والا خیلی از مجریا حجاب وحیاشون از مردم عادی بهتره برید گیر بدید به اونا
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
1
2
سلام به همگی من همه نظرات رو خوندم با اجازه نظرم رو میگم :
سالها پیش وقتی کودک 5 ساله ای بودم تمام عشقم این بود که محرم از راه برسد و مادرم چادر مشکی قشنگی را به من هدیه کند والان 24 ساله شده ام و همان چادر مشکی اما با این تفاوت که کمی مدرن تر شده است(ملی)را به سر میکنم با انواع روسری ها و شال های رنگی و مدل های مختلف بستن آنها و باعث جذب خیلی ها به همین چادر مهجور و غریب مانده در جامعه به اصطلاح اسلامیمان شده ام (با افتخار)اما در مرد روابط بازیگران و مجریان باید بگویم اخلاق آنها دور از شان جامعه ایرانی ماست اما فکر نمیکنم انداختن کوله نه اشکال عرفی و نه شرعی داشته باشد و به قول آقای مکارم برای زنان همه رنگها به شرط پوشش اسلامی حلال است و این یعنی اتمام حجت .و اگر اشکال داشت که امام جعفر صادق (ع) کفش زرد را بهترین کفش معرفی نمیکردند
به هر حال بازیگران ابدا بازیگران اسلامی نیستند اما نباید برخی را به همان چوب زد هرچند با برخی از رفتارهای خانم نامداری مخالفم اما در پوشش ایشان ایرادی نمیبینم ...
متشکرم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
0
2
بهتره به جای اینکه ابروی مردم رو ببریم و پشت سر این و اون حرف بزنیم خودمون رو اصلاح کنیم به خدا ما هم پر از نقصیم فقط کافیه نگاهی به خودمون بکنیم یادمون نره بفرموده ی بزرگی زبان کلید در جهنمه
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
1
صدا و سیمای هر کشور ,سیمای ان کشور است بازیگران ما بی احتیاط رفتار میکنند,,اول بازیگر میشوند,وقتی کمی معروف شدند تمام عکسای بیحجابشونو میذارن تو فیسبوک,,تازه اونجا هم با هم توی خوشگلی عکساشون چشم هم چشمی میکنن,,,به نظر من کلأ فکر میکنن از خودشون خوشگل تر کسی نیست من دخترا و زنای با حجابی رو میشناسم که بدون هیچ بزکی مثل فرشته اند ولی حاضر نیستند به هیچ قیمتی دلبری کنند یا با دین کسی بازی کنند ویا زندگی زنای دیگه رو با هیز کردن چشم شوهر اون زنها ,,تلخ کنند ,,,
مائده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
0
در و تخته به هم خوردن...اصلا فک نمیکردم نامداری اینطوری باشه.....به قول دوستان شوهرشون از پیشکسوتان تلویزون در برداشتن ابرو بودن..خیلی از اجرای فرزاد خسنی بدم میاد
کوکنار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
1
1
الان این بحثایی که می کنید نقده؟...یا داریم دور همی غیبت می کنیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
1
3
تو کی باشی که بخوای کی باشه و کی نباشه....بخداااا خیلی روان پریش هستی آقای نویستنده...
زينب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
1
3
من هيچ بي حيايي ازاين مجري توانانديدم کي گفته چادررنگي وکوله پشتي بي حياييه؟اين همه مصاديق بي حيايي وبي حجابي داريم تواين مملکت ازبازيگروفوتبالست وکارگردان و..اون وقت شمايک طومارعريض وطويل نوشتين درباره مجري اي تمام عمراجراش چادرش ازسرش کنارنرفته وخيلي هم موفق هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
1
1
دلم برا نویسنده و دست اندکاران و برنامه نویسان و کارگردانان و تهیه کنندگان این متن کباب شد لااقل یه چیزی مینویسید یکم درباره اش تحقیق کنید نه عکسها عکس اون مجری تلوزیونی هست و نه مشکل اون خانم مجری چادر رنگی به سر کردن بوده یه عکس بدون روسری در کنار همسر و دو فرزندش تو فیسبوک انداخته بود که بعد از تذکر عکس رو برداشت ... لطفا اخلاق اسلامی رو رعایت کنید و برای رونق کسبتون و داشتن مخاطب بیشتر انسانیت و به حراج نزارید و از اسلام خرج نکنید
ناشناس
|
Turkey
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
1
1
به عنوان یه خانم چادری متاسفم براتون با این اخباری که منتشر می کنید. معیار شما از حجاب و ... خدا و قران نیست مترهای خودتونه برا همین هر روز یه اندازه دیگس. هر چیز که شما بگید و بخواید درسته
مریمها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
1
1
متاسفم برای افرادی که این حرفا رو میزنند به نظر من خانم نامداری الگوی بسیار خوبی برای چادر و پوشش اسلامی هستن کی گفته هر کی کثیف و شلخته بگذره مومنه خودتون رو درست کنید باعث ننگ آدم هستین
مهمان
|
United States
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
1
2
بابا شما دیگه از کجا اومدین
به نظرم ما در عصر حجر هنوز زندگی میکنیم
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
1
2
بادلایل خاص وزبان چربتان.گناه بزرگی کردید.فکرم نمیکنم منتشرکنید.خداوندماایرانیهارانخواهدبخشیدبااین قضاوتهایمان
مدیر پایگاه چرا ؟
الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
0
1
واقعا که که متاسفم که اینقد زود قضاوت میکنید در مورد همه چی ، خانم نامداری هر چی باشه ب من و شما ربطی نداره ، ابروی مردمه اب جوب نیست که میبرینش
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
0
1
نویسنده محترم من خودم فرزند شهیدم ونمی خواهم آنها راتأیید کنم ولی این رابدانید آبروی یکی رابردن خود گناه کمی نیست شما می توانستید به مخاطبتان نامه شخصی بنویسید
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
0
سلام عالی بود
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
شما تفکرات فاشیستی دارید و باید سرکوب شوید جناب اقای نویسنده،شستشوی مغزی در شما انچنان ریشه کرده که راه اصلاحی برای شما نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
با اینکه خودم چادری نیستم اما حرفتون درسته
کلا اینجور مجری ها تو صداوسیما زیادن
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
منم از این مجری به خاطر شو هاش و ریاکاری هاش خوشم نمیاد. اما اینکه از کوله پشتی انداختن با چادر به بدی یاد کردید واقعا تعجب و حیرت منو برانگیخت!
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین