کد خبر: ۱۲۲۵۳۷
تعداد نظرات: ۱۵۹ نظر
تاریخ انتشار:

اعتراض به برنامه هزار و شصت و شونزده

بولتن نیوز : برنامه "هزار و شصت و شونزده" كه ظاهراً براي كودكان از سيماي جمهوري اسلامي پخش مي‌شود در هفته‌هاي اخير به تدريج از فضاي كودك و نوجوان دور شده و تبديل به صحنه رقص و شوخي‌ها و حركات مستهجن گرديده است.

 اين روند كه ابتدا با به كارگيري برخي تكيه كلام‌ها مثل "چقدر خوشگلي تو" شروع شد در روزهاي اخير با اجراي ترانه‌اي توسط مجريان اصلي برنامه دنبال گرديد كه شعر آن به وضوح براي اجراي دو صدايي توسط زن و مرد سروده شده است. يكي از عناصر اين برنامه نيز كه لب و لوچه رنگ شده دارد مكرر و با لحن معني‌دار به كودكان حاضر در استوديو مي‌گويد "حالا ده سال ديگه بيست سال ديگه تو مال مني."

با توجه به كثرت موارد ديده شده در تلويزيون، سينما، تاتر و ساير فضاهاي فرهنگي به نظر مي‌رسد جرياني در پي عادي سازي كامل اينگونه صحنه‌ها در راستاي حساسيت زدايي در جامعه و اخلاق زدايي مورد نظر دشمنان انقلاب و اسلام است و با تأسف بايد منتظر امواج بعدي اين برنامه وسيع ضداخلاقي نيز بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۵۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۱۹
امیر ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
13
114
کی اعتراض کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
بولتن نیوز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
112
60
این برنامه ها نه تنها برای بچه سرگرم کننده نیست بلکه با دیدن این که چتد تا بچه پولدار داخل استودیو هیتن عقده ای می شود در ایران بیشتر از کارتون ها و برنامه های عروسکی آموزنده مجری های لوس برنامه کودک جولان می دهند این برنامه تنها یک نمونه از آن هاست.
پاسخ ها
yoni
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
بچه همسایه ما رو هم بردن توی این برنامه ، اگر شما به فرزند یک کارگر ساده و مستاجر میگید مایه دار به بقیه چی میگید!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
شما بچه ای که این نظر رودادی اما نظر خیلی از بچه ها یه چیز دیگس
شما هم تنها نمونه ای از انسان های حسود هستید اگر میتونید سر بچه ی خودتون رو طوری گرم کنید که انسانه کاملی بشه ونیازی به برنامه کودک نداشته باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
102
70
این برنامه مدتهاست غیر از رقص و آواز چیز آموزنده دیگری برای بچه ها نداشته است
پاسخ ها
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
انصاف هم خوب چیزی است... .
قبل از هر چیز این رو بگم که بنده هم به کثرت پخش آهنگ ها در این برنامه انتقاد دارم ولی بیایید کمی منصفانه بنگریم :
شمایی که می فرمایید این برنامه هیچ چیز آموزنده ای نداره اصلا تا به حال برنامه را دیده اید ؟ این دو تا شعری که هر بار در برنامه پخش می شود را شنیده اید؟ یکی از آن ها به تشویق بچه ها برای بازی های گروهی و تقویت آنها به کارهای گروهی می پردازد و دیگری به آنها روحیه ی کار و فعالیت اجتماعی و دوری از تنبلی می دهد. جدای از این ها این برنامه در هر قسمت یکی از رذیلت های اخلاقی را نشانه گرفته و آفت های آن را شمرده و سعی می کند بدی و زشتی آن ها را برای بچه ها عیان کند و راه های دور شدن از آن ها را به بچه ها یاد دهد. همین شخصیتی که در متن آمده " لب و لوچه رنگ شده دارد" و نام آن لب و دهن است به گفته ی خود آقای فرضیایی نماد انسانی است که فقط حرف می زند و عمل نمی کند(این را در برنامه و به بچه ها می گوید البته اگر برنامه را دیده باشید). این گفته ی لب و دهن که می گوید: "حالا ده سال ديگه بيست سال ديگه تو مال مني" اصلا به بچه ها گفته نمی شود و بیان گر آرزوهای این کاراکتر است که می خواهد به آن ها برسد (در هر برنامه یک چیز) و ... .
آیا باز هم شما و همفکرانتان معتقدید این برنامه چیزی برای یاد دادن به بچه ها ندارد ؟ به جای این کارها بیایید نقد منصفانه کنید. نقد منصفانه یعنی دیدن نقاط مثبت و منفی یک چیز. نه این که نه تنها خوبی ها را نبینید بلکه آن ها را کتمان کنید!!! ... .
با چه انگیزه ای خدا می داند ... .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
باید بیشتر باشد دادا .کمست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
کدوم یک از آهنگای سلطان غیر مجاز بوده؟؟؟؟َماها به مسخره بازی های امیر محمد میگین رقص؟؟؟؟؟؟؟
ایرانیان متحد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
48
39
برنامه های بی محتوای این به اصطلاح برنامه کودک ها باعث شده بچه ها به کانال های مانند پرشین تون که از نظر من از فارسی1و زمزمه هم مخرب تر است(چرا که اعتقادات بنیادین ما که بر اساس آن ها به بچه های این سرزمین آموزش داده می شد و اعتقاداک مذهبی ما به تمسخر گرفته می شود).ونسل آینده ای که قرار بود ارزش ها را زنده نگه دارد را زد ارزش می گردانند .سوال اساسی این جاست که چرا با وجود آن که این چرا کارتون ها و نمایش های عروسکی که بچه را سرگرم میکند و در عین حال آموزش اخلاقی میدهد و در گذشته این برنامه ها مانند کلاه قرمزی ،زیزیگولو،مدرسه موش ها ،شیطونک و قطره آب و.... که جاذب خوبی در عین آموزش اخلاقیات به این شکوفه های انقلاب بودند جای خود را به مجریان لوس ،تماشاچیان پولدار در استودیواز مدارس خیلی خاص و کارتون های ده قرن قبل و نمایش های عروسکی بی محتوای کسور های خارجی داده اند ؟آیا مسءولان ما خواب هستند یا خود را به خواب زده ان؟
پاسخ ها
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
پورنگ=پور+رنگ
یعنی پسر رنگ!
دقت کنید شباهت و ترادف معنایی آن با لفظ فرنگ
و بعد مقایسه کنید با بی رنگ و بیرنگی

و جالب است لفظ خاله شاه دونه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
61
24
کی داره منفی میده؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
36
44
کل این برنامه ها رو مجری گرفته معلومه که بچه میره سراغ شبکه ای که کارتون پخش می کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
37
44
چرا باید بچه هایمان از روی ناچاری persiantoon که تابلو است از سری شبکه های ضد اخلاقی است رو نگاه کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
خب نذار بچت پرشن تون ببينه!
هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
مگه بچه های امروزیو ندیدی بابابزرگشونم کتک میزنن
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
شبکه ای هم بنام پویا داریم که تمام وقت کارتون پخش می کند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
بچه ها هرچی رنگ و لااب دارن دوست دارن
اگر بزاری پرشین تون اونم نگاه می کنه
بچه از اول از کجا می دونسته این شبکه کارتون داره
و باید بدونید شبکه پویا ی یه عالمه کارتون نشون می ده از صبح تا شب
خیلی از کارتون هاشم فوق العاده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
23
58
ململو نگو از این برنامه مزخرف تر ندیدم.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
از مل مل مزخرف تر برنامۀ دونه ها(خاله شادونه) است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
نمی دونستم بچه ها هم تو این سایت نظر می دن! عمو پورنگ و ململ و خاله شادونه!
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
ناشناس دوم
پدر و مادرها باید بدانند برنامه های کودک این سرزمین چه آش شلّه قلمکاری برای فرزندانشان می پزند!

اگر از دوران کودکی در هر سنی فاصله نگرفتی و کودک درونت را سرکوب نکردی همیشه شاد و بانشاطی و فرزندانت را هم بیشتر می فهمی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
13
27
احسنت
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
27
41
چرا توجهی به persian toon نمی کنید که می خواد اعتقادات اسلامیو ریشه کن کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
عزیز من شبکه پویا نمایی خودمون هست هی میگن فلان شبکه خارجی .بگید خودمون نمیتونیم از ماهواره دل بکنیم....وگرنه شبکه پویا خیلی هم عالیه...ببخشید کرم از درخته همسایه رو مقصر نکنید لطفااااااااا
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
19
24
خیلی وقت بود به محتوای برنامه کودکمون فکر نکرده بودم.
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
19
18
راست میگن صاحاب این شبکه کیه؟چرا این قدر این شبکه رو دست کم میگیریم؟بولتن جان تو یه گزارشی بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
19
15
آفرین وحدت ملی
سولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
31
60
نمیدونم شما چتون شده گیردادین به همچین چیزی شما خیلی دیگه...همه مشکلات بدبختی رنج ها تموم شده کلید کردین ب تنها برنامه شاد وقابل تحملی مث این فکرکنم میخاین توبرنامه کودک نوجوان هروز...بذارین اساسی گریه کنن انرژیشون تخلیه شه به گناه نیفتن اگه چن تاحرکت بامزه شمارو ازراه بدر میکنه و سریعا بچهاتون رو ب فساد میکشه بدونین ک عیب از شماس
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
کی از گریه حرف زد!!! .برنامه باید جذاب باشه نه مجری خالی که فقط دارن همدیگه رو مسخره می کنن.تو که از مسخره کردن شاد نمی شی؟ میشی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
مسخره کردن هم جزء شادیه با اخلاق؟
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
ای بابا اشتباهی مثبت دادم ... بولتن جون عوضش کن...
اردلان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
برنامه هایی مثل زیزیگولو خونه ی مادر بزرگه مدرسه ی موش ها نوهه بود؟..بچه ها با هاش گریه میکردن؟.. الکی طرف داری نکن دییگه
آلفرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
تو کشور اسلامی مثله این قبیل اظهار نظرها باید منفیش بیشتر از مثبتش باشه تعجب میکنم به کجای حرفه این آقا داریم مثبت میدیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
چرا شلوغش می کنی کی از نوحه حرف زده . کی از گریه حرف زده
سولی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
اولا من یه خانومه نوجوون هستم دوما کامنت قبلیمو چرا ثبت نکردین ترسیدین مردم...شن سوما ادم خندش میگیره میخونه مستهجن والا ب خدا من سینمایی کلاه قرمزی بچه ننه رودیدم نه خنده ای نه اموووووووووزشی هیچی ندیدم زیرش خط بکشم هی کلاه کلاه میکنین تازشم پورنگینا هم همچین اش دهن سوزی نیس ک بخوام طرفداری کنم بین بدترا خدایی بده اس دیگه ک ببینیم قبول ک تند شد ولی ادم این همه ......میبینه انتظاره حل اونارو داره نه همچین مورد سطح پاینی باتشکر فراوان از هم عقیدها ی فوق محتم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
اگه کلاه قرمزیو نگاه کردی نخندیدی یه دکتر خوب سراغ دارم شمارشو بهت بدم؟ایشالا درمون میشی .اسم بیماریت رادمشچخولک از آخر بخونه
نگین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
خوب حالا که چی مگه بین مرد وزن بودنت فرقی هم ایجاد می شه؟ حرفت اشتباه بوده در ضمن چقدر نقطه چین مینویسی شفاف حرف بزن. مطمءنی اونی که نگاه کردی کلاه قرمزی بوده ؟
سولی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
چررررررررررررراااااااکامنتمو نذاشتی بااین وضع انتظار نقطه چین ندارن موندم دیگه چرا میذاری پاسخ همه رو یی کله خودت بنویسی سنگینتری . ناشناس خوب جوابتو داده بودم ولی مث اینکه باید دیگه ب بولتن سرنزنم خیییییییییییییلی بابا ......نگین الفرد اقاخطابم کرد گفتم خانوومم گفتم نووجونم تا خجالت بکشن منفی دهندها ک شما خیییللیییی عقبین .راستی ناشناس دکترت تا دم دس یه چکاپ بده ناجور هلپ لازمی عمو!!!!!!!!!!!!!!!!!! هرچن شاید اینم ثبت نکنی؟؟؟؟ ب هرحال خدافظ جای ما دیگهههه اینجا نیس.
همایون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
چرا این سولی عین بچه آدم فارسی نمی نویسه .واژه هایی مثل هلپ و کامنت .آخه بچه جون فارسی شکر است چرا غرب زدگی در میاری .نکنه باعث تاسفته ایرنی هستی و زبانت فارسیه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
21
11
داداش ما هم همینو می گیم .شاد ولی آموزنده کسی از گریه حرف نزده
ما میگیم این برنامه ها به اندازه کافی بچه ها رو سررگرم نمیکنه و خیلی هارو سراغ داریم که پا ماهواره نشستن و میگیم چرا؟ کسی حرف از شاد نبودن نزده سولی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
32
24
تو برنامه کلاه قرمزی هم می خندیم هم یاد می گیریم تمام سنین از پیر تا جوان میشینن پای این برنامه چرا یه همچین برنامه هایی رو سالی یه بار میبینیم تو برنامه کودک.؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
اصلا یه بار نشستی پای برنامه ش که میگی پیام اموزنده نداره؟منصف باش!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
20
18
چارتا مجری چارتاشون همدیگه رو دارن مسخره می کنن بچه چی یاد می گیره؟تازه به مسخره کردن میگن شادی. میگن تربیت بچه هاتون دغدغه نیست.ده یه ثانیه برنامشو نگا کن با اون برنامه شاد چار پنج سال قبل خیلی فرق کرده.
پرستو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
10
15
سلام

دوست دارم معلم هنر بشم اما نمیشه و اگر هم بشه خیلی خیلی سخته ... چون پارتی ندارم و چون تنها راه من اینه که بتونم توی ارشد با یه معدل خیلی خوب مدرک بگیرم تا بهونه ای نداشته باشن! چون تو مملکت ما رشته های زیادی که اشباع هم شدن برای قبولی ظرفیت بسیار زیادی رو داره اما برای رشته های هنر کاملا محدود و تک رقمی و البته فقط در تهران و...

وقتی تو کشور ما هنر اینقدر بی ارزش و ناچیز شمرده میشه و بهایی به اون داده نمیشه چطور انتظار دارید این جماعتی که اکثریتشون هم با پارتی و بدون تخصص در زمینه فعالیت هنری یا رسانه ای دارن کار میکنن، بتونن یه کار درست و درمون و خلاقانه اون هم برای بچه ها انجام بدن!!!!!!

بعضی وقتا هست که باید یادمون نره کار از بیخ و بن مشکل داره!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
عجب!!!
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
حق با شماست خواهرم،
یکی از دوستان من با مدرک مهندسی شیمی و با پارتی استخدام رسمی سازمان شده است و یکی از مجریان است،

البته هنرمند باید متعهد هم باشد، باید با هوشمندی هم جلب مخاطب کند هم ارزش های اسلامی را حفظ کند

چرا که اگر هدف فقط جلب مخاطب باشد این میشود چیزی که غرب هم میکند
yoni
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
خانم پرستو اینکه شما و بقیه بگید مشکل وجود داره و اعتراض کنید دردی رو دوا نمیکنه و بدتر باعث میشید همون کودکانی که مخاطب این خبر هستن فقط اعتراض رو یاد بگیرند!!!!
مثل خود ما که فقط معترضیم و حرکتی نمی کنیم!!!
مقام و مسیول برگرفته از مردم است!!!
فرهنگ رو مردم میسارند نه مسیول!!!
شما و بقیه دوستان هم اگر فکر میکنید جایی باید اصلاحی صورت بگیره تلاش کنید!!!
یه مورد که برای خودم اتغاق افتاده اینه که یه چاله تو خیابون ما ایجاد شده و همسایه ها هر روز شهردار رو صد تا نفرین میکردن!!!!
حالا همین معترضین توپی محرم 4 تا داربست و چای صلواتی توی کوچه 50 متری ما زده بودن!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
اعتراض زمانی آغاز میشود که مشکلی وجود دارد.هدف از اعتراض پر کردن خلا هایی است که وجود دارد .و چون ما در کشوری اسلامی زندگی می کنیم وظیفه داریم که این خلا ها را به مسءولان نشان دهیم تا آن ها را پر کنند.یکی از این خلا ها برنامه کودک است که دشمنان ما آن را خوب دیده اند وبا سلاحی به اسم پرشین تون و جم آن را هدف قرار داده اند.ما نباید مثل کبک سرمان را زیر برف کنیم تا ...
yoni
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
جناب ناشناس معلومه که شما خیلی جاها به مسیئولین گوشزد نمودید!!!!
شما اصلا کلام بنده را نفهمیدید!!!
ناشناس خان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
شرمنده داداش اولشو دیدم ....اما سوالم اینه که ما خودمون چی کار می تونیم بکنیم به جز اعتراض؟
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
سلام خدمت همه دوستان

بنده هم موافقم با اعتراض کردن خالی چیزی حل نمیشه!

الان سه ساله که مطالعات و کارهای هنری رو به طور جدی پیگیری کردم و کلی طرح و ایده هم دارم اما متاسفانه اولین مشکل بنده نداشتن تخصص عملی هست که دلیلش اینه که هیچ آموزشگاه معتبر و یا حتی رشته ی دانشگاهی که بنده بتونم از طریق اون به اهدافم برسم تو شهر ما وجود نداره! و تنها راه برای من خانم اینه که یه جا تو یه دانشگاهی قبول شم. اگرنه در صورتیکه بخوام همه رو یاد بگیرم باید تکه تکه و هر کدوم رو از جایی و اون هم از افرادی که متاسفانه خودشون خیلی مهارت و علمش رو ندارن، یاد بگیرم و این کار به شدت وقت گیره و البته چون رشته تحصیلی خودم مغایر با هنر بوده نمیتونم از مدرکم هم استفاده ای بکنم. حرف من اینه که به عنوان کسی که داره یه قدم بر میداره و از حمایت هیچ کس حتی خانواده( منظورم حمایت معنویه که خیلی هم مصر هستن به چه دردی میخوره!؟ ) و در کمترین حد امکاناتی مثل کتاب برخوردار نیست باید چه کنه جز اینکه گاهی اینطوری اعتراض خودش رو نشون بده...

اینجا توی کتابخونه مرکزی شهر یاسوج که در اصل کتابخانه ی استانی بوده و رتبه اش بواسطه خیلی از مسائل خصوصا نداشتن کتاب درست و حسابی به کتابخانه ی شهر تنزل پیدا کرده، یک کتاب ساده ی دایرةالمعارف هنر نیست! که البته مدتیه درخواست دادن، آیا بفرستن آیا نفرستن!

قیمت کتاب های هنری اینقدر سر سام آوره که قدرت خریدش واقعا نیست! کتاب تاریخ هنر هفتاد هزار تومن، قیمتی که چند وقت پیش از یکی از سایت ها گرفتم. چندتارو من بخرم تازه اون هم فقط اینترنتی چون شهر کتاب، کتابی رو که نتونه بیشتر از 10 تا بفروشه به هیچ عنوان نمیاره!

هنر توی مملکت ما تبدیل شده یه چیز لوکس و کاملا اشرافی ، دست نیافتنی و ...

حالا اگر شرایطی پیش بیاد که حداقل بتونم اعتراض کنم چرا از این فرصت استفاده نکنم؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
28
9
سلام
جهت دار بودن اين آقاي فرضيايي بر ما پوشيده نيست . توهين وقيحانه برنامه ي اي اودر اهانت به شخص رئيس جمهور از اذهان پاك نشده است و به عنوان يك زخم كهنه برسينه هاست.در تعجبيم از ناظرين محترم برنامه هاي سيما كه چرا تااين حد تساهل و تسامح مي كنندو به اين چنين افراد معلوم الحال كه قطعا از هوادارن فتنه 88هستند مجال جسارت مي دهند.نكند چهارتاجنگولك بازي و چرب زباني اين خبيث گولتان زده است .خدايي جلوي اين فرد را بگيريد.از لحاظ تربيتي خيلي از حركات او قابل دفاع نيست و بار تربيتي ندارد.بجاي ميدان دادن به اينها به گروه توانمند فتيله مجال بيشتر بدهيدو نيز ساير هنرمندان ارزشي و معتقد به دين و مذهب را تقويت كنيد.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
سلام علیکم
مثبتی که به نظر شما دادم بخاطر اینکه نوشته اید هنرمندان ارزشی و معتقد به دین و مذهب را تقویت کنید بود وگرنه گروه فتیله هم رقص آن هم از نوع قومی و محلی اش بیشتر از هر چیز دیگری بود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
افراد برای دادن عقیده آزادند .کشور ما اسلامی است
ارسلان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
15
8
یه روز هوس کردم کارتون ببینم به یاد دوران کودکی زدم کانال2دیدم این برنامه است .ربع ساعت منتظر شدم نیم ساعت منتظر شدم یه ساعت منتظر شدم نه انگار نمی خواستن کارتون بذارن .تمام این مدت شوخی هایی که اکثرشون مسخره کردن بود موج می زد و فضای کلی برنامه بود از همه گند تر بچه پول دارایی بودن که رو سکو ها الکی سر و صدارا مینداختن منم گفتم توبه.البته فرداش ساعت 10 صبح دست دستی صداش میادو دیدم واقعا خوب بود.
چگوارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
11
15
بچه ها لوح های پاکی هستن حواسمون بتشه ماژیکو دست کی میدیم.
امجد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
14
9
آرزو داشتم فرزندم تمام دنیا را زیبا ببیند چند روز قبل پسرم به دوستش گفت الان یه چیزی می گم که بخندیم گفت بگو گفت تو چه زشتی گفت بی ریخت بعد از یه مدت یادم اومد که چند ساعت قبلش تو همین برنامه به اصطلاح کودک همین دیلوگ ها داشت رد و بدل می شد.می گید من چه کنم؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
چه احساسی .کسی صدای این خانومو میشنوه؟
yoni
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
زشت!!!
چه کلمه بدی!!
ارسلان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
بچت به خودت بگه زصتی ناراحت نمی شی؟
احمد ا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
23
11
من نمیدونم ضرغامی چرا گوش شنوا ندارد؟

آخه این چه برنامه های کودکی است که یک ارگ آهنگهای شیش و هشت بنوازد و یه سری بچه که سن های کمی هم ندارند دست بزنند و سر تکان دهند،

متاسفانه این برنامه را من دیدم، در این برنامه قبح زدایی به شکل مرموزی انجام می شود، خوب دختر بچه ای که با اینها بزرگ شود چه می شود؟

نهادهای نظارتی بر صدا و سیما چه میکنند؟ در خواب هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
دوست عزیز من فکر کنم شما هم تا حالا در خواب بودید!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
بهتون میگم این بچه چه جوریه :کار هاش رو با نام خدا اغاز میکنه اهنگ گوش نمیده نماز می خونه روزه میگیره امامارو دوست داره رهبرشو دوست داره درس میخونه به خدا توکل میکنه هرچند ممکنه در همه ی ای کارها کامل نباشه اما تلاشش برای رسین به کما در کارهاشه حجابشم درسته اینارو که گفتم با چشم دیدم هم در خودم هم در مدرسه
خداوندا گمراهان رو به راه راست هدایت کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
30
3
یادش بخیر فیتیله چه برنامه خوبی بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
استارت این رقاصی ها رو همین فیتیله زده!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
رقص محلی از کی تا حالا با رقص ...اون ور آبی یکی شده؟
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
18
18
فقط کلاه قرمزی کلاهش به همه ی اینا می ارزه.
پاسخ ها
میم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
مخصوصا فامیل دور
تنها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
نه مخصوصا پسر عمه زا موقعی که بادبادک باد میکنه !!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
گوسفنده از همه با حال تره
مژی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
:|
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
خداییش گوسفنده خیلی خوب بود مخصوصا وقتی انگلیسی حرف میزد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
13
7
چندین سال قبل سی دی تصویری از این مجری به فروش می رسید که از یک جشن رسمی گرفته شده بود (جشن یکی از سازمان ها ظاهرا) و اون موقع خیلی لات بازی و رقاصی و غیره آن بار ها از برنامه رسمی تلویزونی 180 درجه فرق داشت و کلی تعجب کردیم
تنها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
14
12
یه مثل هست که میگه : به شتره گفتن چرا پات کجه ؟ گفت : کجام راسته ؟!!!!!!!!!!!حالا شده حکایت این صدا و سیما که همه برنامه هاش مشکل داره ما گیر دادیم به برنامه کودکش .
من از همون اوایل شروع به کار از حرکات زننده این مجری بیزار شدم که دائم قربون چشم دخترای کوچولو میرفت و با آهنگهای زننده کم مونده بود بچه ها رو به رقص وادار کنه یادش بخیر خانم خامنه و خانم رضایی و آقای طهماسب مجری های خوبی بودن با اخلاق و با نزاکت اما الان از همون اول هی تو گوش بچه هامون موسیقی رو فرو می کنیم مبادا عقده ای بشن بابا آخه مگه ماها عقده ای شدیم اون از خاله شادونه که با مدیریت ضعیفش در برنامه زنجان چندتا بچه رو به کشتن داد و اینم از این عمو پورنگ که میخواد یک مشت رقاص تحویل جامعه بده
مدیر پایگاه فکر می کنم منظور شما از زنجان کرج بوده؟
پاسخ ها
تنها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
نه بولتن جان فکر کنم همون زنجان بود دیگه که بچه ها با حرف خاله شادونه که در آخر برنامه گفته بود «همه بچه ها بدوند برن پیش ماماناشون » و بچه ها هم با ذوق یکدفعه به سمت درهای خروجی هجوم می برند و آن فاجعه له شدن چند طفل معصوم زیر دست و پا اتفاق افتاد....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
اشتر به شعر عرب در حالت است وطرب گر ذوق نیست تو را کج طبع جانوری.آقای تنها بچه ها را باید شاد کرد که یکی از آن ها همین موسیقی است .موسیقی های این برنامه مناسب است و کودک چه می فهمد رقص چیست که تازه در این برنامه رقص هم نداریم.آن چه موجب ناراحتی است جذاب نبودن این برنامه و آموزش کم در این برنامه هاست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
بولتن جان خرم دره بوده
تنها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
در پاسخ ناشناس :
اولا اشتباه حدس زدین من خانم هستم دوما : امام علی (ع) : میفرمایند کودکان مانند زمینهای خالی آماده کشت هستند هرچه در آن بکارید همان را می پذیرند و در خود پرورش میدهند . و در جایی دیگر می فرمایند : گوش کردن زیاد به موسیقی باعث افسردگی روح می گردد . و قتی بچه ها 2-3 ساعت پای برنامه ای بنشینند که دائم موسیقی پخش میکنه توقع دارند توی زندگی هم همه کارهاشون رو با موسیقی انجام بدن . و همین باعث میشه که زیاد به فکر درس و تحصیل نباشند و بخاطر دنیای ایده آلی که موسیقی برای آنها ایجاد کرده از زندگی واقعی گریزان باشند ...در واقع زندگی را برای موسیقی می خواهند ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
1.حدیث ضعیف قوی داره2 موسیقی به مدت خیلی زیاد در حد شبانه روز افسرده می کنه3دو ساعت زمان زیادی نیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
این روزا همه تو فضای مجازی میگن خانمن
تنها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
در پاسخ ناشناس : اولا من دلیلی نمیبینم بخواهم جنسیتم رو پنهان کنم حالا مگه آقایون گل سرسبد آفرینش تشریف دارند که من بخواهم برای پیدا کردن هم صحبتی با آنها خودم رو خانم جا بزنم .نه من شما رو میشناسم نه شما من رو . دوما حدیث بر 4 نوعه 1-صحیح 2- حسن 3- موثق 4- ضعیف و نظر اکثر محدثان بر این است که در قصص و مواعظ می توان حدیث ضعیف را نیز معتبر دانست و به آن عمل کرد البته حدیثی که من نقل کردم هردو صحیحند و به محض پیدا کردن آدرسشان در همین جا اعلام خواهم کرد سوما این برنامه ها هر روز از شبکه های مختلف با عناوین مختلف پخش میشه و هر کدامشان حدود 1 ساعت هم که باشه !!!!خودتان حساب کنید چقدر وقت بچه ها رو پر میکنه ....
ناشناس باشی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
درساتو خوب حفظ کردی این برنامه ها روزی یه بار پخش میشه بچه هم ده بار نگاشون نمی کنه.در ضمن هین جا قرار نیست کسی کس دیگه ای رو ضایع کنه هدف فکر جمعی برا حل مسایل مختلف جامعه است.تلوزیون ما آهنگ به صورت سالی به ماهی پخش می کنه و چند تا سرود داخل برنامه کودک که بیشتردرباره ی خدا،وطن،خانواده است مایه ی رشد بچه می شود . و به شخصه اگر اعتراضی به این برنامه کردم به خاطر نقاط ضعفش بود مثل زمانی که هم دیگر ره مسخره می کردند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
شما بچت درست تربیت کن ببینیم چی از اب در میاد همین عموی ما از همون خانم خامنه وخانم رضایی کمک میگیره و این بزگواران استاده عموی ما هستن از بچگی با همین عمو بزرگ شدم یه ذره رقص بلد نیستم در عوض عمو بهم یاد داده به خدا توکل کنک درس بخونم قبل و بعد از دعا صلوات بدم اول هر کاری نام خدارو بگم با این حرفا نظر هیچ کس درباره عمو عوض نمیشه فکر کنم نحوهی تربیت شما مشکل داره وبچتون به دنباله یاد گرفتن رقصه یا چشم بچت مشکل داره حسودیت میشه بچت اصلا گناهی نداره اما شما یه کمی به اون دنیا و حساب کتابش فکر کنی بد نیست خداون بزرگ همه رو به راه راست هدایت کنه
یاشار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
11
13
چه عقده «بچه پولدار» «بچه بیپول»ی شما رو گرفته
پاسخ ها
سهیلاسادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
آدم باید دچار فقر فکری باشه که چنین احمقانه فکر کنه . درک شما از کل مطلب و نظرات منتقدین این خبر همین بود ؟ یعنی متوجه خطرات آن نشدید ؟

فکر و قلب بچه ها مثل لوح سفیدی میمونه که هر چه هک کنی نقش می بنده و پاک نمیشه .

مثلا از بچگیئ؛ ما پلنگ صورتی رو با اون سیگار برگ دراز دیدیم اما هیچ وقت متوجه نشدیم که شرکت سازنده سیگار برگ قصد تبلیغ سیگار برگ رو داره و از بچگی به بچه ها آموزش دادن که سیگار برگ چیز خوبیه .

ببخشید خیلی ساده و روان گفتم بلکه شما متوجه بشید .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
16
6
اين اصطلاح "كشتله زدن" كه توسط اينا ابداع و رواج پيدا كرده كي ميشه از ذهن بچه هامون پاك بشه؟ اونوقت ادعاي اينو هم دارن كه در برنامه از نظر روانشناسان كودك بهره ميبرن.!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
22
16
پراید 8 1میلیو ن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
عجب پس این ماشین پرنده داخل آمریکا هم فروش میره!!!
آلفرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
اصلا بگو 30میلیون!!
من وقتی نخوام و نخرم خب 18میلیونم تو جیبمه دیگه عوضش به هزینه های ضروری دیگم میرسم حالا ماشین نداشته باشم میمیرم؟ سزای گرونی نخریدنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
13
4
دست دستی صداش میاد هر روز ساعت 10صبح 5دقیقه این برنامه می ارزه به همه ی برنامه های کودک
راحیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
20
8
کدوم والدین بیفکری بچه هاشون میزارن این برنامه هاببینندهمش بداموزی داره
سیاوش آقاجانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
12
7
سلام من این برنامه را خیلی دوست دارم، شوخی جنسی هم جدیداً در آن زیاد شده است، مثلاً این شوخی که "هرکاری می کنی بکن ولی خونه رو کثیف نکن" آدم را یاد یک لطیفه جنسی قدیمی می اندازه ولی دوستان توجه کنند که شوخی هایی که بعضاً ما با یک لطیفه منطبق می کنیم، برای بچه ها چنین حسی ایجاد نمی کند، یادتان هست طنز قدیمی کاکتوس؟! کتلمیان و شوخی هایش یادتان هست، خب بعضی شوخی ها در حد فهم و درک بچه ها نیست و خیلی از این مسئله نگران نمی شویم ولی در هر صورت صداوسیما باید مراقبت کند که به سمت شوخی های مستهجن و زشت پیش نرود.
فری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
5
10
یعنی واقعا که...
چرا فک میکنین بچه ها نمیفهمن و خودتون علامه دهرین؟
یه بچه از همون بچگیش عقلش زیاده درواقع فک میکنیم ماها در ط زندگیمون بجای عاقل تر شدن وضعمون خرابتر داره میشه
فک نکنین خودشون نمیتونن خوب رو از بد در این مواقع تشخیص بدن
بهتر بزرگتر ها هم میفهمن
ی کودک از این ک ببینه داره عقلش توهین میشه بدش میاد
درسته قبلنا برنامه های دیگه ای ک خودتون میگین پخش میشد ولی فک کنم اون قبلنا بوده
درواقع همین شماها مسئولین...
اونایی ک باید برای سن افراد25-35ساله الان برنامه کودک پخش میکردن کارشونو درست انجام دادن...تنبلی در این حد؟میگین که چرا همونا رو پخش نمیکنن؟اونایی ک این همه درس خوندن و ادعاشون میشه برن با همون چیزای روانشناسی و غیره ک بلدن ی برنامه درست و حسابی درست کنن...والا بچه ها هم میشیننو میبینن...الانو نمیدونم ولی خودم ک بچه تر بودم عموپورنگو از همه برنامه ها بیشتر دوس داشتم ...چرا؟چون شاد بود...اهنگاش واقعا انرژی میداد ب ادم...برخلاف برنامه هایی ک قبلش بود و ی عروسک مسخره بود و یک خاله و تقریبا موضوعای تکراری...همش یسری موضوعارو تکرار میکردن...بابا قبول...تکرار خوبه...تبلیغات حرف اولو میزنه....ولی اخه لااقل یکمی تنوع بهش میدادن...یسری برنامه بیروح ک ادم ترجیح میداد اصن طرفشون نره...نمیگم نمیرفتم منم ها...منم میدیدم کودکیم با همینا گذشت ولی هنوز هم عموپورنگ برام همون نقش بهترین برنامه ای ک دیدمو داره...هنوزم افرادی هستن ک تلویزیون خودمونو میبینن...ولی جمعیتشون نسبت ب ی کشور با اینهمه جمعیت و انسانایی ک همشون ادعا دارن کمه دلیلشم مشخصه...باباجون هرروز دنیا پیشرفت میکنه...مردم دنبال چیزای جدیدن...الان تو خانواده ما فقط مامانبزرگمه ک میشینه و برنامه هایی رو از تلویزیون میبینه ک مثلا برا گروه سنی جوانان ساخته شده...این ینی معیار های برنامه سازا شدیدا اشتباهه...اخه ینی چه این وضع...یکمی برنامه هاتونو مناسب درست کنین مردم هم ک بدشون نمیاد میشینن میبینن خب...
واقعا عذر میخوام ک اینقدر حرفای بیربط زدم اخه کلا اهل کامنت گذاشتنو این حرفا نیستم نیستم الان یهویی بروز کرد احساساتم
ببخشید واقعا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
10
10
خوش به حال ما دهه شصتی ها که با کلاه قرمزی و زی زی گولو و مجید دلبندم بزرگ شدیم.اگه از هر نظر کمبود داشتیم ولی برنامه های کودکیمون عالی بود.بیچاره بچه های امروز که پا به پای بزرگترا پای سریالهای بی سر و ته ماهواره روزاشون میگذره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
بابا ما که نسل سوخته ایم!!!!!!
خوش به حال اینا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
اینا ماله دهه هفتاده
پرستو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
(^_^)

من همیشه از بس کارتونای بچه بدبختارو دیده بودم ، توهم داشتم که بچه سر راهی بودم و این خانواده منو به فرزندی قبول کردن... هی بزرگتر شدم دیدم ای بابا چقدر شبیه این بابا مامانه هستم ! کلی نا امید شدم که نمیتونم از تو زندگیم یه داستان مهیج رمانتیک در بیارم! یادش بخیر اونم واسه خودش دورانی بود... تازه یه توهمات دیگه هم داشتم که نمیگم D: P;
آلفرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
کلاه قرمزی و زیزیگولو و مجید و حنا دختری در مزرعه وامثالهم به حاشیه رفتند جاشونو دادن به عروسک رقاص باربی و...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
8
4
همه ی هین نظرات درست اما راه حل این بیماری چیه؟ما باید چی کار کنیم؟
یه بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
4
10
به نام خدا
دوستان عزیز لطفا انصاف و رعایت کنید!
دوستان عزیزم میخواستم بهتون بگم
آیا اینجور قضاوت در شآن شما هست ؟
شما که خودتون و جزو باشگاه خبرنگاران میدونید! انصاف خبرنگاری و رعایت کردید
با این حرکتتون ؟!
دوستان عزیزم لطفا کمی جنبه
بد نیست؟ اینو صرفا جهت اطلاع میگم!
یک بار هم نمیشه شما خبر نگار ها از روی انصاف و رضای خدا و کارشناسی شده
نظر بدید ؟
به همه ی شما عزیزان عرض میکنم
لطفا چشمانتان را باز کنید!

شما با شخصیت و ابروی یک انسان بازی
کردید بخاطر کامنت تند خودم معذرت میخوام آی مردم واقعیت و ببینید . . . .
داریوش فرضیایی بهترین مجری گروه کودکه
رفتار ایشون مودبانه است و هر لحظه سعی میکنه یه چیزی رو به همه یاد بده
خدایا کجاست بذر انصاف توی قلب بنده هات؟ کجــــــــــــــــــــــــــــــــــاست ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
بهترین مجری نیست
مجریه خوبی بود
ولی جلف شده ؛ افراط در رقص و آواز داره؛ خیلی وقتها برنامه هاش برای بچه و کودک دور از ادب و تربیت هست؛ ....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
چی یاد داده؟مطمءنی خودش نیستی؟؟؟
ساناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
باهات موافقم بنده خدا
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
6
16
بولتن جان ، فیلم آخری که از کلاه قرمزی اکران شد ای کاش اصلا برای دیدنش نمی رفتیم . چون برای دیدن کلاه قرمزی معصوم و دوست داشتنی رفتیم سینما در حالیکه با کلاه قرمزی هیولایی که آقای صهماسب زحمت کشیده بودند مواجه شدیم . کلاه قرمزیی که به دنبال نوع جنسیت بچه پیدا شده بود ، بچه ای که با تمام ظرافت و زیبایی، آن چنان بوی تعفنی می داد که همه را مکدر می کرد و از همه مهمتز بچه های کوچکی که از طریق همین فیلم با مضمون زن مطلقه ، پارتی ، بچه سرراهی و . . . آشنا شدند . واقعا به حال سینمای این مملکت باید خون گریه کرد .
پاسخ ها
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
بنده هزار درصد با نظر شما موافقم .

از اینکه دخترم رو برای دیدن این فیلم به سینما بردم بسیار پشیمونم .

ظاهرا" اول والدین باید فیلم کودکان رو ببینند اگر مناسب بود و از فیلتر والدین عبور کرد دیدنش رو برای فرزندانشون بلامانع بدونند .
یک جواب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
پس وقتی که لااقل یک برنامه هست که شده یه درس کوچولو به بچه ها یاد میده رو با همین کلاه قرمزی مقایسه کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
11
4
اگر امروز در سیما رقاصی و موسیقی رقاصی برای بچه ها ترویج می شود یاداوری می کنم که از حداقل ده پانزده سال قبل دست های خبیث در مهد های کودک برنامه ثابت هفتگی یا بیش از آن براه انداختند که "عمو x" نوازنده ارگ و مربی رقاصی کلاس آمادگی برای شرکت در پارتی های مختلط و رقاصی آنهم مختلط دختر و پسر های معصوم و حتی رقص چاقو در جشن "فارغ التحصیلی!!" یا جشن آخر سال و غیره براه انداختند. فیلمش را هم گرفتند به خانواده های مربوطه فروختند ...

ماها خوابیم و شیاطین بیدار و دارای برنامه ریزی و عوامل سرسپرده اجرایی ..... حوصله شان هم زیاد است و عجله زیادی ندارند بجای تیشه به ریشه زدن با تبر روزی یک مشت نمک پای درخت می ریزند و کسی هم متوجه نمی شود
ضمنا جا دارد برخورد بهزیستی با مهد های کودک این قبیل را تقدیر و تشکر نماییم
مسلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
7
15
چرا اينقدر ايراد ميگيريد
كاراي افتضاح تري اتفاق افتاده چرا به اونها گير نميديد
كد ميدم نظرم گذاشته بشه
آسانسور
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
آره هر جا افتضاحی به پا میشه میگیم یه جای دیگه افتضاح های بدتری هست اینوولش کنیم
مسلم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
افتضاح داريم تا افتضاح ناشناس محترم يه گردشي داشته باشيد در سايت ها متوجه ميشيد چي مدنظر بنده بوده اون موقع قضاوت كنيد
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
10
13
دس دسی بنظرم از اون برنامه های حال بهم زنه . بهیچ وجه حاضر نیستم نگاش کنم اینو گفتم که بدونین سلایق متفاوته همین برنامه ای که شما میگین خوب نیست جز پرمخاطب ترین برنامه هاست. یذره منصف باشین
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
اتفاقا" دس دسی گرچه از مدل بین المللی کپی برداری شده ولی از معدود برنامه هایی استکه حرفی برای گفتن دارد و شیرین و جذاب است.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
3
4
مشکل مشکل همون کلاغه است که رفت راه رفتن یکی دیگه رو یاد بگیره از خودشم یادش رفت.
دکور برنامه های مارو ببینید شده کپی غرب. اخبار ما شده کپی بولتن فلان اخبار غربی، آشپزی ها و مسابقات و همه همه.
یکی نیست بگه پس خلاقیت کجاست؟
فرهنگ ایرانی که این همه تاکید می شه کجای تلویزیون ایران می شه دید؟
خداییش اگه فردا یکی که 50 سال پیش از دنیا رفته زنده بشه و تلویزیون ببینه چی می گه؟
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
2
4
جناب موسوی من دارم میگم نظرات در هر زمینه ای متفاوته نگفتم شما نظرتو بگو میگم هرکی ینظری داره
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
عزیز دلم جناب نه و سرکار خانم!

بعد هم چرا ناراحت شدی خانمم شما نوشتی حال بهم زنه و بهیچ وجه حاضر نیستم نگاهش کنم ،بنده هم به شما اعتراضی نکردم و فقط گفتم شیرین و جذاب است و حرفی برای گفتن دارد،ضمن اینکه اجرای عمو پورنگ را هم می پسندم بخصوص قبل از هزار و شصت و شونزده! و گمان می کنم این انتقادات بیشتر متوجه کارگردان است نه ایشان!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
4
3
من ناشناسم هدفم از نظراتم این بود که با خطری به اسم پرشین تون و جم و..که بچه های خانواده های زیادی را که هر روز هم بیشتر میشوند را بنا به دلایلی متوجه خود می کنند.هدفم این نبود که با آقای فرضیایی یا هر کس دیگه ای دشمنی کنم فقط خواستم بگم برنامه کودک باید جذابیت بیشتری برای کودک ها داشته باشن تا بتونیم از این کانال ها آن ها را جدا کنیم و به کانال خودی برگر دانیم تامطابق آداب ایرانی اسلامی خودمون بزرگشون کنیم و دانه ی امید را در دلشان بکاریم.12نظر اول مال من است وهدفم این بود که این خبر را به پر بیننده تبدیل کنم تا ایرانی های بیشتری رو با فاجعه ای به اسم پرسین تون آگاه کنم .
shahin
|
UNITED STATES
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
8
2
بيشتراز كارتون اين مجريها هرف ميزنن بابا بجه ميخواد شاد باشه كارتون ببينه نه ل كرجا ميره انونلن اونو نكن بجه نبايد اينوبلنه اونونكنه برنامه هاي كودك كلا بي محتواست جايي كه 24ساعت بجه باخانواده است و نميتونه تربيت كنه اونا با اون حرفاي بيخود ميخوان فقط وقت برنامه بر بشه
نادیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
3
12
من و مامان و بابام برنامه 10006016 رو خیلی دوست داریم و باهم میبینیم و درسته ضعفهایی هم داره اما نه اونجوری که شما به باد انتقاد گرفتید و مثبت ها رو هم ندیده گرفتید.
یک مادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
3
14
عجب کم مونده عموپورنگ بیچاره راجاسوس سیاوموسادمعرفی کنیدبااین نقدهای منصفانه تان.من مادریک دخترکوچولوی چهارساله ام که پابه پای دخترم اکثربرنامه های تلویزیون رامی بینم.ناگفته نماندمدت بسیارکوتاهی هم ماهواره وازجمله همین شبکه کارتونیش راداشتیم که درهمین مدت کم متوجه اثرات منفی ان برروی دخترم شدم .وماهواره رابه جایی فرستادم که عرب نی انداخت.اماوقتی حرفهای شماوتیترهای وحشتناک دوستان رسانه ای ازجمله همین بولتن مخصوصاان تیترفجیع دختربازی دربرنامه عموپورنگ رادیدم واقعادلم برای اینهاوهمه انهایی که میخواهنددرداخل کارکنندسوخت.واقعاخجالت نمی کشید؟خداراشکرکودکان معصوممان دروادی این حرفهاوتیترهاوغرض ورزیهای رسانه ای شمانیستندودردنیای معصومانه شان هرروزمنتظرشروع ململ وعموپورنگ و...هستند.عموپورنگ وعوامل برنامه شان وهمه برنامه های دیگرکودک دارندبرای شادی وپرکردن اوقات بچه های ماتلاش می کنندوزحمت می کشندمسلمابرنامه شان خالی ازاشکال وایرادنیست مثل همه برنامه های دیگر.ازجمله این شخصیت گلدون خان که نقاط منفیش خیلی زیادشده وخیلی ایرادات دیگراماچه خوب بوداگرهمه ومخصوصاهمین اصحاب رسانه دلسوزانه وبی غرض انهاراهمراهی می کردندونقاط ضعفشان رابانهایت دلسوزی واحترام یاداورمییشدندتاانهاهم درجهت رفع این نقایص بکوشندنه اینکه اینقدروقیحانه تمام زحماتشان رازیرسوال ببرندمخصوصاهمان تیترچندش اوری که دربالاعرض کردم بازهم خجالت بکشیدوبه درگاه خدااستغفارکنید.تروخدادنیای معصوم بچه هاراقاطی این سیاسی کاریهاوغرض ورزیهایتان نکنید .عموپورنگ من ازطرف دخترم وهمه بچه ها ازشمامعذرت میخواهم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
8
2
نمیدانم سرودی که مضامین آن عشق به ایران عشق به دین معرفی شغل های جامعه خانواده و اعضای است را با رقص و آهنگ فلان رپر مقایسه می کنید.
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
16
4
خدا به نسل بعدی رحم کنه... با این همه انحرافات و قرتی بازیا میخوان چی بشن...
امیدوارم جلوی این کارا گرفته بشه و به جای رقص و اواز به بچه ها درس ازادگی"حیا"غیرت"و اموزه های اخلاقی دینی یاد بدن
آلفرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
9
2
امن کاری به این نظرات ندارم اما اون چه که مشخصه ادامه این روند ساز واواز رقص چه در برنامه کودک تلویزیونی وچه تو مهد کودک ها (که گاها دیدم دختربچه و پسر بچه رو با هم میرقصونن) باعث تخریب اخلاق و فرهنگ و شعور این بچه ها که جوانان اینده اند خواهد شد و اثراتش سالهای بعد ملوم میشه که اینا کسایی از اب در میان که یا مزاحم دولتند یا مزاحم ملت ارازل معمولا از این طیف میزنه بیرون!! رقصو مطرب الان که اینده دکتر مهندس نمیشه...
هدهد
|
UNITED STATES
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
6
3
برنامه هایی مثل زیزیگولو خونه ی مادر بزرگه مدرسه ی موش ها نوهه بود؟..بچه ها با هاش گریه میکردن؟.. الکی طرف داری نکن دییگه
پاسخ ها
هوشنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
تو اگه خوشت میاد من عاشق این برنامم ....
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
1
8
من خودم خیلی از برنامه ی داریوش فرضیایی خوشم میاد.لطفا قضاوت نکنید
رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
1
7
بد نیست نکات خوب رو هم در نظر گرفت. شما هر حرفی هم که بیان کنید باز هم نمیتونید به اثبات برسونید که عموپورنگ یک انسان بی ایمانه زیرا من و خیلی ها اطمینان دارم که داریوش فرضیایی از جمله ی با ایمان ترین مجری ها هستند.بهتره یک بار برنامشونو ببینید و پس از آن قضاوت کنید ضمنا مجری های این برنامه مطابق متن داده شده اجرا میکنند و هر حرف و عملی که در این برنامه زده میشود برای آموزش و خنداندن کودکان و حتی بزرگسالان می باشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
3
7
به نظر من وهمه ي بچه هاي ايران اينكه نه تنها بد نيست بلكه از همه صورت فوق العاده است.اين بد بيني هم تنها از سر حسادته وهيچ ارزش ديگه اي نداره.
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
کاملا موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
از ته دل موافقم باهات
مهراوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
1
8
من نمی خوام الکی طرفداری کنم ولی برنامه فوق العاده تاثیر گذاری .قضاوت نا به جا نکنید داریوش فرضیایی واقعا توانمند و حق داره دیده شه .کلا ی هنرمند تو ایران باید خیلی صبور باشه تا بتونه رو صحنه باقی بمونه.
melisacute217
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
1
8
به نظر من که عاااااااااااااااااااااااااااااا لی بود...............................................
رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
1
9
این یه جور توهین بزرگ به کسی که این همه سال زحمت کشیده تا فرزندان این مملکت رو شاد کنه اما متاسفانه مثل اینکه یک عده قدر نشناس پشت سر این انسان اونقدر حرف در میاره که ادم شاخ در میاره ........................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
1
14
برنامه ی هزار و شصت و شونزده برنامه ی خیلی خوبی است و قصد ازاجرای این برنامه آموختن هر مسائل است
پاسخ ها
يك دريچه و يك نگاه !
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
بنام خدا
سلام !
نبايد نظري ميدادم !
ولي اينو بگم ك اين خبر با 126 تا نظر ؟!
خوشا به حال غربي ها كه الان ميگن خود ايراني ها به برنامه هاي خودشون مستقيما توهين ميكنن ..
نه اشتباه نشه !
من كاملا بي طرفم !
ولي اينو بدونين كه تلوزيون ديگه اون تلوزيون نيست نه عمو پورنگ و برنامه اش
عموپورنگ و برنامه اش همونه ..
و شايد اين نگاه شماست كه عوض شده !
شما مخاطب هستيد و نظري داريد حرفي داريد ....
ولي جايي ديگه اي بايد بيان ميكرديد نه اينجا ....
اگر شما خيلي به اين معتقديد كه برنامه ها رو با دقت نگاه و بررسيشون ميكنين اونم فقط ب عنوان يك مخاطب ايكاش با دقت نگاه كنيد ...
كسي كه با عنوان لب و دهن ميان ..
داره اينرو به بچه ها نشون ميده ك توي اين دنيا آدمهايي هستن كه در ظاهر ممكنه ساده باشن اما هميشه لب و دهن ميان و الكي حرف ميزنن .. حرف هاي دروغين ..
شما با اين طرز نوشتن نه تنها به برنامه .. بلكه به تمام افرادي كه با جون و دل زحمت ميكشن براي خانواده .. براي بچه هاي ايران رو زير سوال بردين !
به قول آقاي فرضيايي ك هميشه اين بيت رو تكرار ميكنن : هر كسي از ظن خود شد يار من ... از درون من نجست اصرار من !
واقعا !
ايكاش هيچ هيچ شايعه اي رو تا خودمون نديديم باور نكنيم ..
"اگر نظرات تاييديست ايكاش تاييد كنيد چون به نفع ايرانه چون يه مقدار افكار بيگانه با ايران خودشون رو جمع و جور كنن ! "
راحیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
0
11
بهترین مجری هست که دیدم از همه برنامه کودکا سر اصلا ازهمه برنامه بزرگسالان هم بهتره ان شا الله که همیشه موفق باشه ودل بچه ها رو شاد کنه و هیچ وقت اینجا سر نزنه چون خیلی با بی انصافی نظر دادین.
پاسخ ها
راضيه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
بهترين و پربيننده ترين برنامه همينه.اينقدر عمو خودشو اذيت ميكنه و برا ما زحمت ميكشه تا ما بخنديم و شاد باشيم.تازه اون اولين كسي بود كه صلوات و امام زمان و دعاي فرج رو به بچها ياد داد.حسوداااا.
ناشناس 15
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
0
9
این برنامه خیلی زیباست و بچه ها اون رو خیلی دوست دارند حتی بچه های کلاس ششم هم اون رو دوست دارند اون ها با این امکاناتی که در ایران هست برنامه ی فوق الاده ای دارند
عسل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
1
1
واقعا نمی دونم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
2
4
خیلی خیلی مسخره نوشتید ....
الی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
1
7
چرافقط طرف منفی رو نگا میکنید صلوات فرستادن وکار خوب یاد دادنشونو کسی نمیبینه ؟واقعا بعضیا بیکارنا حرف پیدا نمیکنن گیر الکی میدن بچه ها شاد باشن کافیه برنامه مال اوناست نظر دادن به ما نمیرسه. مگه نه ؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
0
7
متاسفم برای همه که نظرات خودشونو دارن میدن با این سن وسال شما از کجا میدونید بچه ها دوست نداشتن...خجالت بکشین حسودا
پاسخ ها
الی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
خوشحالم که شما هم این نظرو دارین
کلاغ سفید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
0
8
چرا کار های خوب عمو را نگاهه نمی کنی؟
این کارایی که عمو می کنه ؟برای شادی بچه هاست!!!عمو خیلی چیزای خوبی به ما یاد میده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
1
4
خاله شادونه لوسه برنامش لوس تر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
0
3
شما به جایی که به برنامه ای به این قشنگی گیربدین برین به شبکه های ماهواره ای گیربدین برنامه به این جالبی
نگین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
0
1
خیلی بی معرفتی امیر..... خان ............حالاتو دیگه اقا فاضلی را نمیشناسی............................. خانه .................................................................سمنگان .............
بیننده این ده سال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
0
2
من بیننده ده سال برنامه غمو پورنگم من تک تک برنامه هاشونو میبینم از بچگی تا الان که 22سالمه و رشته فقه درس میخونم .اتفاقا این برنامه تمام ویزگیهاش طبق اسلامه سلام کردن عمو پورنگ رو اول برنامه ببینید-
توجه خاصشون به پیامبر -بوسیدن دست پدرومادر و خیلی چیزهای دیگه -همین شماهایی که ادعاتون میشه باعث رکود دین اسلامین بهتر چشماتونو باز کنید و شبکه های ماهواره ا ی رو ببینید الان همه ماهواره دارن به جای این که برنامه عمو پورنگ هم حمایت روحی وهم حمایت مالی بشه حرف بی سرو ته میزنید خدا با این برنامه است واز ته دلم برای عمو پورنگ وگروهشون ارزوی سلامتی میکنم انشاالله که به مدد مرتضی علی برمیگردن
کسایی که توهین کردین جواب همتونو دادام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
5
خوبی های برنامه عمو پورنگ خیلی زیاده ولی من چند تاشو میگم :سلام کردن عمو پورنگ به تمام مردم به همه سنین نشون دهنده احترام به همه وارزش داشتن همه است -مدد خواستن از خدا و ائمه اول برنامه -نمایش های اموزنده ونشون دادان سنت ها تو نمایش -مشکل شما فقط رو همین موسیقیه که الان با توجه به رقابت با ماهواره لازمه ارمانها رو طوری که مورد توجه بچه هاست نشون بدن - برای میلاد ائمه چه سرودهای قشنگی که نخوندن تشویق بچه ها به شرکت تو تکایا وهیئت ها تو محرم -توصیه به حجاب -:عمو پورنگ عملا دخترهای چادری رو تو مسابقه میاورد شما چطور این ها رو ندیدین -بوسیدن دست پدرومادر -دعا برای شفای بیمار ها -سر زدن به پدر بزرگ ومادر بزرگ و خصوصا دعا برای ظهور اقا امام زمان که اگه برین از تک تک مسولا ی سازمان بپرسین میبینید هیشکی به عمو پورنگ نگفته که اینو بگه .این موضوع از اعتقادات خودشون سرچشمه میگیره -برنامه ای که شما میخواین برنامه ای مثل شبکه قرانه برین از سازمان امار بگیرید چند درصد بیننده داره با وجود ماهواره ایا این گونه برنامه ها جواب میده ؟من رشتم فقه ومیگم هیچ کدوم از این موسیقی ها منافات با اسلام نداره .نظر مردم خیلی مهمه ومردم ما هم همه مسلمونن مگه این که بخواین اینو هم ببرین زیر سوال.وخیلی خوبی های دیگه که هر چی بیشتر بنویسم بیشتر از عمو پورنگ وگروهشون خجالت میکشم که این طوری مزد زحماتشونو دادان .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
1
1
من واقعا براي بعضي ها متاسفم
من مطمئنم شمايي كه دارير اين حرف رو مي زنيد يك بارم برنامشونو نديديد
بعدشم اون شعري كه شما ميگيد.
حالا ده سال ديگه ،بيست سال ديگه ،اون مال منه
آقاي لب دهن اون رو براي مثلا شهر بازي اي كه در آينده دوست داره بسازه مي خونه
خوب از اين جا معلوم ميشه كه يك بارم برنامرو نديديد ديگه.
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
4
0
به نطر من تا زمانی که محمد سلیمی نویسنده ی برنامه بود خیلی برنامشون با محتوا و خوب بود اما از وقتی نویسنده عوض شده برنامه مورد پیدا کرده یا خود عموپورنگ اگه دقت کرده باشین بعضی وقتها یه چیزایی میپرونه مثلا یه بار یکیشون گفت 8تا بچه یا11تا یهو عمو گفت چی کار میکنن این پدر مادرا .با یه لحنی گفت یا یه بار میخواستن بگن شر مو حلالت نمیکنم روش نشد بگه همدیگرو نگاه کردن و گفت اون چیز دیگست که حلال نمیکنن......خیلی پیش اومده زیادی جلو دوربین راحتن. همین دی وی دی هاشون مثلا میخوان بچه ها رو از موسیقی نامناسب دور کنن در صورتی که بیشتر جدبشون میکنن
ایلین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
2
در برنامه ی هزاروشصت وشانزده سلطان خیلی خنددار است یعنی وقتی عمو پورنگ یک چیزی بگه سلطان میگه (مال منه)
پاسخ ها
ساناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
ببخشید ایلین میگه می خوام
هستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
0
4
واقعا همه شما خیلی بی سلیقه هستید که دارید از برنامه ای به این قشنگی و امو زنده انتقاد میکنید
راضيه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
0
4
بهترين برنامه همينه.من كه عاشقشم.
گیگیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
0
4
عمو پورنگ فوق العاده هست برنامش عالیه لطفا حرف الکی نزنید که جلو برنامه رو بگیرند ما برنامه عمو پورنگ رو دوست داریم
پاسخ ها
یه بنده خدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
دمت گرم
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
1
2
دیگ به دیگ میگه ماکرویو خودشون که برنامه هاشون ماشالاه چی عرض کنم مبتزل ترین ترانه و فجیح ترین نوع لباس رو دارند حالا گیر میدن به این برنامه هزاروشصت و شونزده وبعدش خودشون که اول این ماجرارو شروع کردن درعین ظاهر یک حسادت به حساب میاد حالا به یکی از هم وطنای ما میگن حسود اخه مگه کشور بی صاحابی مثل امریک و اسراییل وکشورای اروپاییبراشون این چیزا مهمه که میخوان از برنامه های ما سوتی بگیرند خدا وکیلی برنامه هاشون این قدر بی بندوباری اخلاقی داره که غیر قابل شما رش هست ایرانی همواره باصداقت وپاکدامن هست وباقی میماند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
0
0
من ازتبلیقاتون بدم میاید
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین