کد خبر: ۱۹۵۵۵۲
تعداد نظرات: ۶۹ نظر
تاریخ انتشار:
پیامدهای بی تدبیری دولت در مدیریّت یک دیدار غیر رسمی

آیا مادر ستار بهشتی به پیامد رفتارش آگاه است؟!!

به نظر می رسد دیگر وقت آن رسیده که دست از این رفتارهای دوگانه بشوییم و به جای اعتماد بیش از حد به دشمنان و اتهام زدن به دوستان نظام، با نگاهی منعطف و عاقلانه به مسائل، سفیدی را از سیاهی تشخیص داده و راه بر سوءاستفادۀ دشمنان نظام ببندیم.
گروه سیاسی، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آغاز سفر خود به تهران که همزمان با روز جهانی زن(8 مارس) بود، با جمعی از فعالان زن ازجمله"نرگس محمدی" و نیز با "گوهر عشقی"، مادر ستار بهشتی دیدار و گفت و گو کرد که واکنش ها و مخالفت های بسیاری را به همراه داشت و همچنین موجب جریان سازی رسانه ای منفی و علیه نظام از سوی رسانه های فارسی زبان اپوزیسیون و نیز برخی دیگر از رسانه های غربی گردید.

به گزارش بولتن نیوز، درحالی که شاید مهم ترین واکنش را بتوان انتقاد و واکنش رسمی آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی خطاب به دکتر روحانی و دولت«تدبیر و امید» دانست، در طول هفتۀ گذشته موجی از این دست انتقادات ازسوی بسیاری از مسئولین، خبرنگاران و اهالی رسانه و نیز آحاد ملت به راه افتاده که شاه بیت مشترک همگی شان، دفاع از اقتدار ملّی و ابراز نگرانی درخصوص مسائل امنیّتی و ملّی است.

صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه به دولت روحانی هشدارداد که اگر باز هم هیات های خارجی با ناراضیان از حکومت ایران دیدار کنند، قوه قضاییه واکنش نشان می دهد. وی همچنین افزود: "اگر بناست چنین روندی ادامه یابد و بر خلاف امنیت و مصالح کشور در چنین سفرهایی اقداماتی صورت گیرد؛ قوه قضاییه وارد عمل می‌شود و تبعات آن نیز در آینده بر عهده وزارت امور خارجه خواهد بود."

همزمان با موضع گیری صادق لاریجانی، علی لاریجانی رئیس مجلس ایران ملاقات کاترین اشتون را "دزدانه" دانست و افزود: "وزارت اطلاعات باید دقت نظر داشته باشد که دیگر این اتفاق ها رخ ندهد." همچنین حسن فیروز‌آبادی٬ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز اظهار داشته که "خانم اشتون اگر قصد فتنه‌گری در ایران را داشته باشد این آرزو را با خود به گور خواهد برد".

از دیگرسو، "بیش از ۲۰ نماینده مجلس" محمود علوی٬ وزیر اطلاعات را برای توضیح درباره دیدار کاترین اشتون با ناراضیان از حکومت ایران به مجلس فراخوانده‌اند. دیروز کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس هم با انتشار بیانیه‌ای وزارت امورخارجه ایران "مسئول مستقیم" ملاقات های کاترین اشتون با ناراضیان دانسته و این عمل را "خارج از عرف دیپلماتیک و دخالت آشکار در امور داخلی کشور" دانسته بود.

این ها درحالی است که همین چند ماه پیش نیز در جریان سفر هیات پارلمانی اروپا به ایران، اعزای این هیات درجلسه‌ای در سفارت یونان، جایزۀ ساخاروف برای آزادی اندیشه را به نسرین ستوده و جعفر پناهی تحویل دادند که آن دیدار با واکنش گسترده مقام های ارشد ایرانی رو به رو شد و شاید اگر آن روز هشداری جدی از سوی مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کشور به مقامات دولتی داده می شد و نیز اگر به درستی پیام مخالفت مردم و رسانه ها با این رفتارهای ضداقتدارملّی به دولت مردان روحانی و کابینۀ «تدبیر و امید» انتقال داده می شد، امروز شاهد چنین رسوایی هایی نبودیم.

نکتۀ حائز اهمیت اینجاست که درمقابل موج واکنش های منفی و انتقاداتی که درداخل کشور علیه این اتفاق به راه افتاد و بی شک ناشی از کوتاهی دولت، وزیرخارجه و وزیر اطلاعات و همۀ مسئولین مرتبط بود، در خارج کشور و توسط رسانه های بیگانه(فارسی زبان و غیرفارسی) موجی از جریان سازی با شعارهای توخالی دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان و... به راه افتاده و کار به جایی رسید که این دشمنان قسم خورده، به دایه های مهربان تر مادر تبدیل شده و نطق های بشردوستانه شان، گوش خلق را کر نمود.

درباره ادعاهای حقوق بشری این رسانه ها، خانم اشتون و دیگر مقامات غربی باید بگوییم، اگر اشتون واقعاً داعیه حقوق بشری دارد، چرا به جای این که به سراغ مادر یکی از کشته شدگان فتنۀ88 برود، به سراغ مادران و وابستگان کسانی که در طول جنگ 8ساله با سلاح های شیمیایی خود غربی ها، جان شان را از دست دادند، نرفت یا چرا سری به مصدومان و مجروحان و جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی نزد که بیش از ربع قرن است، حتی در نفس کشیدن عادی هم مشکل دارند.

بدیهی است، غربی ها در پیگیری مسائل مربوط به حقوق بشر، اهداف و دیدگاه های خود را دارند و رسانه های معاند نیز آن چنان که از اسم شان پیداست، هدفی جز ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی در برنامه های شان نیست و ما نیز انتظار دیگری از آنان نداریم؛ چه انتظار دوستی داشتن از دشمنان، نشان از بی خردی و بلاهت است ولاغیر. اما گوهرعشقی که دشمن و معاند این خاک و این نظام نیست. او مادری است داغ دار و محترم، همچون همۀ مادران عزیز ایرانی که اگر اعتراضی هم می کنند، صرفاً از سر دلسوزی است، برای جوانان و آیندۀ این مرز و بوم و اگر طعنه و کنایه ای به زبان می آورند نیز ناشی است از دل سوخته و داغ دیدۀ شان.

اما به راستی همین هاست که انتظارها را بالاتر می برد؛ چراکه درصورتی که خطایی از افرادی همچون این مادران سر زند، مشکلاتی بزرگ تر را به همراه می آورد. باید بگوییم اگر گوهر خانم عشقی دقیقاً می دانست که رسانه های بیگانه چه استفادۀ ابزاری منفی ای از هر جملۀ انتقادی او می کنند، هیچ گاه لب به سخن نمی گشود.

ازطرفی نباید نادیده گرفت که اگر مسئولان نظام(چه آنانی که بنابه ماموریت و مسئولیّت شغلی، در ارتباط با این پرونده قراردارند و چه آنانی که از همین منظر ارتباطی مستقیم با پرونده ندارند) درقبال خطایی که منجر به قوع چنین حادثۀدردناکی گردیده و دل مادری را به درد آورده، با در صدر امور قرار دادن اخلاق، واکنشی منطقی، قانونی و منعطف اعمال می داشتند و در تسکین درد و داغی که بر دل دارد، می کوشیدند، امروز این مادر ایرانی به بیگانگان رو نمی انداخت. شاید پُربیراه نباشد اگر بروز چنین اتفاق ناخوشایندی که موجب به راه افتادن موج انتقادات و هجمۀ توهین و افترا به نظام گردید را ناشی از کم توجهی و خطای مسئولین امر در دلجویی از مادری داغ دار بدانیم.

آن چه مسلم است، این است که خطای مدیریتی گروهی از مسئولان تشریفات و اطلاعات امنیت دولت منجر به تحقق دیداری شده که خروجی اش جز دردسر چیزی عاید نظام و دولت نکرده است. نیز مهم تر از آن این است که نظام در این قائله مظلوم واقع شده و هجمۀ هزار تهمت و توهین ازسوی سوءاستفاده گران وطن فروش و دشمنان خارجی به این نظام عزیز واردآمده و دود این اشتباهی که دولتِ روحانی مرتکب شده، علاوه بر چشم خود روحانی و دولت مردانش، در چشم همۀ نظام و ملّت بزرگ ایران رفته است.

حال سوال اینجاست که آیا واقعاً خانم عشقی اگر به راستی درخصوص این مسائل توجیه بودند، هرگز به این همه خسارتی که به نظام و مردم و امنیت و اقتدار ملی ایران و ایرانی وارد آمده، رضا می دادند؟!! آیا وقت آن نرسیده دست از ساده لوحی و خودخواهی های مان برداریم و با نگاهی عمیق و توجه به منافع ملّی بلندمدت، در شناخت دوست از دشمن بهتر عمل کنیم. باتوجه به شناختی که از خواندن دست نوشته های ستاربهشتی عایدمان می شود، آیا واقعاً می توانیم تصورکنیم که اگر او امروز زنده بود، حاضر به دیدار با کاترین اشتون و یک هیات سیاسی اروپایی یا امریکایی می شد؟!!

جالب اینجاست عده ای واکنش های منفی و انتقاداتی که در پی این ماجرا به دولت و مسئولان وزارت خارجه و وزارت اطلاعات واردآمده را ناشی از نیات سیاسی و حزبی منتقدان دانستند و اعلام کردند، این انتقادات برای تحت فشار قراردادن و در منگنه گذاشتن دولت صورت می گیرد. اما به راستی آیا این عین ساده لوحی نیست که نیّت هیات پارلمانی اروپا و کاترین اشتون را دوستانه و از سر خیرخواهی بدانیم و برای مثال واکنش منفی و انتقاد حضرت آیت الله لاریجانی دراین خصوص را ناشی از مواضع سیاسی ایشان تلقی کنیم؟!!

به نظر می رسد دیگر وقت آن رسیده که دست از این رفتارهای دوگانه بشوییم و به جای اعتماد بیش از حد به دشمنان و اتهام زدن به دوستان نظام، با نگاهی منعطف و عاقلانه به مسائل، سفیدی را از سیاهی تشخیص داده و راه بر سوءاستفادۀ دشمنان نظام ببندیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
38
87
یه دیدار اینطوری نباید سیاست ما رو به کما ببره. رئیس جمهور پیشین ما هم در آمریکا از این دیدارا داشت.مقداری صبر و تحمل بدک نیست. هر کسی می تونه نظر خودش رو داشت هباشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
بله درسته!!!
حساسیت بی مورد بی تدبیری است!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
خانم کاترین اشتون باید دیدار و ملاقاتی هم با خانواده شخصی که تویوتا دو بار از روی بدنش رد شد هم ملاقات میکرد
بولتن مثل همتای خودت صداو سیما سانسورچی شدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
51
19
یه دیوونه سنگ میندازه توو چاه صدتا عاقل توش میمونن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
34
104
مگه احمدی نژاد نمی رفت آمریکا با فعالان ضد صهیونیست دیدار کنه؟ این به اون در. ضمنا کسی هم توی آمریکا نمی گفت امنیت ملی ما زیر سوال رفت. یادتون هست که ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
مجرم امنیتی با فعال سیاسی فرق داره. منطورم مادر ستار نیست خانم محمدی را میگم..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
این چه حرفیه....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
احمدی نژاد هر دیداری که در آمریکا داشت با اطلاع دستگاه سیاسی و امنیت آن کشور یود در صورتی که این دیدار بدون اطلاع دستگاه امنیتی کشورمان است پس لطفا اطلاع درست ندارید . قضاوت نکنید.
كارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
15
69
البته كار خانم گوهر عشقي در شكايت بردن از خودي به بيگانه درست نيست و قابل دفاع هم نيست. اما آيا نبايد فكر كرد كه موضوعي كه در داخل مي توانستيم حل كنيم حل نكرديم و يك مادر داغ ديده براي احقاق حق خود به اين روش ها متوسل مي گردد.
پاسخ ها
م.ج
| United Kingdom |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
من که خودمو جای این خانوم میذارم میبینم با وجود اینکه علاقه به نظام دارم و ذات پلید حکومت های غربی رو میشناسم اما اگه همچین ظلم غیر قابل تحملی در حق فرزند و خانواده ام میشد احتمالا من هم دست به همچین کاری میزدم تا اگه حقم رو نمیتونم بگیرم حداقل یه سوزن به طرف مقابلم زده باشم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
آفرین ، اگر فرزند نویسنده مقاله این گونه کشته می شد همین تحلیل را داشت ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
با نظر کارشناس عزیز موافقم!!!
مضاف بر این که ایشان ابتدا از مراجع قانونی کشور اقدام کرده اند ولی نتیجه ای نگرفته اند!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
چی میگی....
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
8
70
وقت آن رسیده که اگراشتباهی درزندان روی میدهدوستاربهشتی کشته میشودروز اول حادثه باملت روراست باشیم وبگوئیم ستاربهشتی به این دلیل وتوسط ...کشته شدوبهانه به دست دشمنان ندهیم تادرآخرکارنتوانیم جمع کنیم اگرقوه ذمحترم قضاییه امروزموضع میگیرد بابت اشتباه دیگران است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
30
15
ستار بهشتی کیست و چرا مرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
فردی که بی مورد کشته شد!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
ستار بهشتی جوانی بود که سپر بلای آقازاده ها شد.
الان نوه آقای هاشمی کجای دنیا در حال صفاست و ستار بهشتی کجاست؟ فائزه چه منصبی را به دست آورد؟ دختران آقای موسوی هم حالشون خوبه. فرزند مهدی کروبی هم راضیه!
به قول معروف زن و شوهر دعوا کنن ابلهان باور کنن. سیاستمداران امروز دعوا میکنن فردا کنار میان اون آدم ساده ای که وارد این دعواهای خانوادگی میشه خودش ضربه میخوره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
مجرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
بولتن سانسور نکن بزار جوانها بیدار بشن تا کی قراره از سادگی جوانها سو استفاده بشه!

وجدانی الان ستار بهشتی سینه قبرستون خوابیده اما خانم بهاره ر ، فاطمه م ، هانیه ت ، پگاه خانم کجا هستن و چه میکنن؟ معلومه در حال صفا . بهترین غذاها بهترین لباس بهترین حقوق ها و سفر های خارجی را میرن به سادگی بعضی ها میخندن.
جوانها این جماعتی که از تریبون هاشون شما هارا تحریک به شورش میکردن جیره بگیر حزب خاصی هستن و بابت کاراشون مزد مادی و معنوی میگیرن بازیچه اینا نشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
ستار بهشتی رفت که سعید مرتضوی ویاران ایشان زنده بمانند!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
بچه جون ستار بهشتی ربطی به سعید مرتضوی نداشت بلکه مربوط به جای دیگه بود. آره عزیز سعی کن کمتر طوطی وار حرف بزنی
پوسکن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
53
10
فقط برای این مادر همین بس است که اگر غربیان از آنها سو استفاده کرده و موجب شوند مثلا در بحث دارو ، بیماری به علت تحریم که براساس حرف چنین آدمهایی برای بهره بردار استکبار بوده در مرگ بیماران شریکن و اگر خانواده آنها به خانم عشقی اعتراض کنند او چه پاسخی خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
شما برو یک فکری به حال خودتبکن
.......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
7
86
اگرضاربان ستار بهشتی مجازات میشدن این پیرزن امروز بازیچه حزبی خاص نمیشد و به اشتون پناه نمیبرد!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
7
41
با سلام. شما از خانمی مسن که جگر گوشه اش را از دست داده است چه انتظاری دارید .اگر به موقع دادخواهی این هموطن محترم ستم دیده را میکردند قطعا اوضاع طور دیگری بود .صد البته در نتیجه عملکرد همین امثال اشتون ها و... هزاران تا از مرحوم ستار بهشتی ها از بین رفته اند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
45
5
آره درست نیست اشتون دیگه کیه که به اون شکایت میکنه یه پیرزن که اگر از دستش بیاد ایرانو نابود میکنه
مدیر پایگاه چرا در هر چیز اغراق می کنیم آخر یک مادر پیر چرا و چگونه باید ایران رو نابود کنه !؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
بولتن جان
دلبندم منظورش از پیرزن خانم اشتونه .
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
10
7
دیدار با سه زن ...........
ازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
6
62
پیرزن بیچاره دلم براش کباب شد اخه دردشو به کی بگه ! تا میاد حرف بزنه میگن فتنه گر چرا طاقت حرفهای یک مادر دلسوخته رو ندارن؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
9
52
شماها چی ، از پیامد کارهاتون آگاه هستید تا این مادر داغدیده باشد که بخاطر مرگ بناحق فرزندش هیچ دادخواهی درکشورش ندیده و بناچار برای تظلم خواهی دست به دامان بیگانه شده تا شاید وجدان بیداری در دنیا بیابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
در اینکه از پسر کشته شده اش باید احقاق حق بشه اصلا حرفی نیست ولی کیا این خانوم پیش اشتون بردن مگه ملاقات با بالاترین مقام اروپایی خاله بازی کیا حاضر شدن کشور زیر سوال بره تا به منافع حزبیشون برسن نتیجه این به قول شما تظلم خواهی چی شد اینکه اتحادیه اروپا تحریمهای بیشتری وضع کرد وقتی هم تحریمهای بیشتری وضع بشه همه مردم ایران چوبش و میخورن وجدان شما که خیلی بیدار اینم در نظر بگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
جناب ناشناس ، در رابطه با مسله تحریم ها شخص دیگری باید پاسخگو باشد که قطعنامه ها را کاغذ پاره می خواند نه این مادر جوان از دست داده ، این بنده خدا نه سیاست میداند نه قبل از ازدست دادن فرزندش کاترین اشتون را می شناخت ونه جزو هیچ حزبی بوده و هست ، این مادر فقط و فقط دنبال شناسائی قاتل فرزندش می گردد و بس ، متاسفانه هیچیک از مسئولین نه تنها از او دلجویی نکردند هیچ بلکه حتی حرفش را هم نمی خواهند بشنوند پس بفرمائید این مادر به کجا دادخواهی کند گرچه روزی پیش معبودش حتما به حقش خواهد رسید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
ناشناس 15:20 عزیزم اگه میخوای مثل بعضیا از حالا تا آخر دنیا همه مشکلات ایران و سر احمدی نژاد خالی کنی بحثی نیست منظورم تحریمهای اخیر بود که به محض رفتن اشتون از ایران دوباره اتحادیه اروپا تحریممون کرد منظورم بعد از توافق ژنو و از اون بدتر بعد از اومدن اشتون به ایران و استقبال ایران از اشتون شاید با این لحن ترحم برانگیز سعی کنید اصل واقعیت رو زیر سوال ببرید منم با شما موافقم باید مسئولین به حرفش رسیدگی میکردن این بنده خدا خودش مقصر نیست مقصر اونایین که این زن و پیش اشتون بردن بحث من سر مادر ستار بهشتی نیست چون از این زن بدون اینکه خودش بدونه استفاده ابزاری کردن خودش اگه یه ذره فکر میکرد میفهمید ازش دارن برای پیشبرد اهداف خودشون سوء استفاده میکنن وگرنه اشتون مگه چیکار میکنه جز محکوم کردن...
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
4
33
ادمي كه چيزي براي از دست دادن ندارد از هيچ چيز نميترسد.همه چيزش بچه اش بود كه ميگن مرده.
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
5
25
هیچ کس به اندازه مدیران ناسالم و عدم رسیدگی به دزدی و خروج سرمایه های ملت از کشور وبی عدالتی که منجر به عدم اعتماد مردم به نظام می شود به آن ربه وارد نمی کند . مادر ستار بهشتی یکی از افراد جامعه است . بقیه مردم چکار کنند ؟
پوسکن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
9
9
بولتن در این یک مورد می بینم خودت دلسوز تر از کاربران هستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
6
21
تاوان تندروی.....بی ترمزی ...نفهمی عده ای را یک ملت باید بدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
35
12
این مادر داغدیده را چه کسانی داغدار کردند ؟؟ دورغهای موسوی وکروبی وجوسازیهای امثال شما حالا هم دایه مهربانتر از مادر شدید
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
حالا قبول، موسوی و کروبی و ... هزار تا دروغ گفتن
اون وقت یکی باید بزنه یه وبلاگ نویس ساده رو بکشه ؟! به جرم وبلاگ نویسی و اون هم با حدود ده بیست نفر بازدید کننده
اینا چه ربطی به هم دارن ؟؟
قضیه گودرز و شقایقه ناشناس جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
کسی که کشتش کسی که تاونشو خواهد داد .
نوبخت ازقائمشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
4
15
این دیدارها امری کاملا رایج در حوزه دیپلماسیست،من نمیدانم سایتها علیرقم مطلع بودن ازاین موضوع چرا اینقدر برروی این موضوع کلید کرده اند؟! ضمن اینکه این بهانه هارا ما خودمام بدست اجنبیها داده ایم!وگرنه ستاربهشتی کارگر روکه ازسر سرشکستگی شاید یه مطلب تو وبلاگی بامشتریان انگشت شمارش گذاشته رو کی میشناخت واصلا چه خطری میتونست برای نظام ایجادکنه؟!
ناشناس
|
Denmark
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
6
32
"حال سوال اینجاست که آیا واقعاً خانم عشقی اگر به راستی درخصوص این مسائل توجیه بودند، هرگز به این همه خسارتی که به نظام و مردم و امنیت و اقتدار ملی ایران و ایرانی وارد آمده، رضا می دادن ؟؟ "

جواب : معلومه که رضا می داد
مگر برای یک مادر چیزی ارزشمند تر از فرزند هم هست ؟؟!!!!!!!!!
مادری که میگوید فرزندم نباشد نمی خوواهم دنیا باشد،
چه برسه به کسانی که زدن فرزندشو بی گناه کشتن

آقا یا خانم نویسنده این مقاله!
چقدر یک طرفه به قاضی میروید شما ؟!
ایا شمایی که این مقاله رو نوشتی،
یک بار به خودت زحمت دادی که یه مقاله هم در طرفداری از این مادر جگرسوخته بنویسی ؟ که شاید آبی باشی بر هزاران درد و دل سوختگی اش ؟؟؟
حتی یک بار سعی کردی مقاله ای بنویسی و توی اون بپرسی که چرا عوامل دخیل در قتل ستار بهشتی محاکمه که نه، بلکه حتی معرفی هم نمی شوند ؟؟؟

لحظه ای اندک خودت رو جای او بگذار، آنگاه خودت جواب سوال هایت را خواهی یافت.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
5
41
من هم اگر بودم کار مادر ستار بهشتی رو میکردم به نظر تو اگه جوانت رو پرپر میکردند ساکت میماندی اگه بگویی آره بزدل و دروغگویی
ناشناس
|
Denmark
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
3
3
"حال سوال اینجاست که آیا واقعاً خانم عشقی اگر به راستی درخصوص این مسائل توجیه بودند، هرگز به این همه خسارتی که به نظام و مردم و امنیت و اقتدار ملی ایران و ایرانی وارد آمده، رضا می دادن ؟؟ "

جواب : معلومه که رضا می داد
مگر برای یک مادر چیزی ارزشمند تر از فرزند هم هست ؟؟!!!!!!!!!
مادری که میگوید فرزندم نباشد نمی خوواهم دنیا باشد،
چه برسه به کسانی که زدن فرزندشو بی گناه کشتن

آقا یا خانم نویسنده این مقاله!
چقدر بی انصاف به قاضی میروید شما ؟!
ایا شمایی که این مقاله رو نوشتی،
یک بار به خودت زحمت دادی که یه مقاله هم در طرفداری از این مادر جگرسوخته بنویسی ؟ که شاید آبی باشی بر هزاران درد و دل سوختگی اش ؟؟؟
حتی یک بار سعی کردی مقاله ای بنویسی و توی اون بپرسی که چرا عوامل دخیل در قتل ستار بهشتی محاکمه که نه، بلکه حتی معرفی هم نمی شوند ؟؟؟

لحظه ای اندک خودت رو جای او بگذار، آنگاه خودت جواب سوال هایت را خواهی یافت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
6
6
هيچ وقت بيگانه براي ما محرم راز نبوده ونيست آنها دنبال منافع كلان وجهاني خودشان هستند اگر دنبال حقوق بشر واقعي باشند بايد جنايات تكفيريها در سوريه، اسرائيل در غزه ولبنان وحكومت بحرين را بررسي كنند پس ساده نباش دوست من هرچند كه قوه قضاييه بايد به دقت به جريان رسيدگي مي كرد واين چنين بعضي ساده لوحي نمي كردند وامنيت يك ملت وآبروي آن رابه خطر نمي اندختند.
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
4
12
نویسنده ی این مطلب، در همذات پنداری با یک مادر داغدیده که پسرش بی گناه کشته شده ، عاجز است.
این مطلب پاسخی طولانی میطلبد اما از آنجا که تایید نخواهد شد، به همین مقدار اکتفا میکنم.
مدیر پایگاه ممنونیم از این کاربر محترم که توصیه ما را برای کوتاه بودن پیامشان پذیرفته اند 
nazanin
|
United States
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
5
8
متاسفانه در ایران همه فک میکنن عاقلن. این فرهنگ غلط باعث ایجاد دیکتاتوری میشه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
5
9
بالاخره واقعیت این است مادری در اثر یک اتفاق و بی مسئولیتی برخی داغدار شده از مسئولین رسمی کشور کسی جسارت پذیرفتن این اشتباه را نداشتند و تاکنون کسی از بیچاره مادر دلداری نگرده و اگر کسی آمد و این خلاء را پر کرد قبل از حمله به دیگران از خودمان می بایستی نقد کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
12
6
. مگه می شه که این خانم سر خود بتواند این کار را بکند.
sara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
6
19
تا مادر نباشی نمی تونی بفهمی چه داغی به دل داره این مادر.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
خیلی از مادرها داغ دارن
مادران شهدای ترور
مادران شهدای هسته ای
مادران شهدای 8 سال جنگ تحمیلی
اصلا همه مادران داغ دیده
اما هر کدوم به تناسب خودشون و عزیزشون سعه صدر و تعقل و بصیرت هم در کنارش دارن.
امیر وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
پاسخ به علی:بله...خیلی مادرها داغدارن...مث مادر همه آن شهدایی که نام بردی...اما گوش شنوایی بود برای آن مادران....مشکل مادر ستار این بود که کسی به حرفش گوش نمیداد...پس رفت سراغ کسی که شنونده ی حرفاش باشه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
علی مادر شهدا این مادر رو درک میکنه اما تو رو نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
6
14
به چه گناهی مادری را داغدار شد؟
امیر وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
4
21
مادر یکی از کشته شدگان فتنه88؟؟؟ببینیم کی ستار بهشتی سال88کشته شد؟اصلا شما حتی نمیدونید اون کی بود...اون یک کارگره بیچاره ی وبلاگ نویس بود....همین...چه ربطی داره به88؟بعدشم اینه دموکراسی؟چه اشکالی داره که دیدار کردن؟همونطور که احمدی نژاد با یهودیان ناراضی از صهیونیسم دیدار کرد اینا هم با این دوتا دیدار کردن....ما خودمون داریم خودمون رو خراب میکنیم.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
چه ربطی داره به 88؟؟ واقعا نمیبینین که این هم از دنباله های همون فتنه است. بله باید مسئولین جوابگوی کشته شدن پسر این مادر داغدار باشند اما این مادر هم باید بدونه پسرش در جهت شهداکه اونها هم مادر داغدار داشتندحركت نكرد . مثل مادر من که از سال 62 تا حالا داغ پسر مفقودالاثرش رو داره که چند روز بیشتر از سربازیش نمونده بود.
به هم زدن آرامش و امنیتی که با خون شهدا به دست اومده چه با اسلحه چه با وبلاگبد است. اما نحوه مرگش رو بایدحتما قوه قضاییه رسیدگی کنه.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
آقای ناشناس که جواب امیر وطن رو دادی,تعداد رای های مثب و منفی مشخص میکنه که حق با کی هست....درضمن ستار بهشتی منتقد بود...اگر منتقدین فتنه گر هستن پس هر کس توی این مملکت انتقاد کنه فتنه گر حساب میشه دیگه
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
4
14
یه ذره انصاف خوبه!
بچه خودتون بدون دادگاه اینجوری بشه چیکار میکنین؟
سالار بهشتی
|
Kazakhstan
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
5
13
سایت عمار نامه از تیتری که زدی ماهیت امنیتی خودت رو نشون دادی
مثلا داری یک مادر داغدیده ورنجور رو تهدید میکنی!؟
بچه میترسونی اون يك مادر و حاضره برای احقاق حقش هرگونه هزینه ای رو هم بده
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
4
6
هر وقت عصباني مزاج بازجو شد پیامدش غیر قابل پیشبینی ...
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
14
2
زیاد شورش نکنید و غصه نخورید همه چی درست میشه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
8
3
یعنی کسی باورش میشه اشتون یواشکی دیدار کرده!!!!؟؟؟
پس چرا ین همه سرو صدا میکنین که همه چی اینجا کنترل میشه؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
4
16
نه دزد ونترس چرا باید جوانی بازداشت بشه بعداز 4روز خبر مرگش را بدهند واقعا چرا خودمان را به خواب زده ایم چه کسی جواب این مادر را داده پرونده ستار بهشتی را هم بستن چرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
11
6
دیدار مادر ستار بهشتی با اشتون تقصیر کوتاهی در دادرسی قوه قضائیه هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
4
10
به چه گناهی کشته شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
3
9
پسرش رو كشتن
ايا حقوق بشر براتون مهم نيست؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
2
2
تنها راه درمان این مسائل این است که دوستانمان و همه مردم را به وضع موجود اسفبار جامعه آگاه بکنیم اگر جامعه ای آگاه باشد اینهمه مصیبت سرش نخواهد آمد از زمان حضرت آدم علیه السلام هر ملتی بدبختی کشیده سر نفهمی و جهل خودش بوده بیایید از همین امروز شروع بکنیم تا جهل مردم را در حد خودمان برطرف بکنیم یا علی مدد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
2
4
شما توقع دارید یه خانم پیر که داغ فرزند دیده اونم به ناحق به پیامد رفتارش آگاه باشه؟؟
تازه قانونا ایشون هیچ خلافی انجام نداده که با خانم اشتون دیدار کرده.
این حق هر شهرونده.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین