کد خبر: ۱۴۷۰۴۳
تعداد نظرات: ۹۶ نظر
تاریخ انتشار:
آقای دکتر کلید پاسخ به این سوال کجاست؟

آقاي روحاني درباره مدرك دكتراي‌تان از انگلستان به مردم توضيح دهيد

سرچ نام حسن روحانی در سایت دانشگاه گلاسکو (Glasgow) نتیجه ای نداشته است این جستجو با نام حسن فریدون نام قبلی حسن روحانی انجام شد و در نتیجه باز هم موردی یافت نشد.
گروه مانیتورینگ ـ حسن روحانی کاندیدای مورد حمایت هاشمی و اصلاح طلبان در بیوگرافی رسمی خود اعلام کرده است که مدرک فوق لیسانس و دکتری خود را در رشته حقوق از دانشگاه گلاسگو در اسکاتلند دریافت کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، سایت ایران الکشن واچ (دیده‌بان انتخابات ایران)، با مراجعه به سایت رسمی این دانشگاه و همچنین سرویس پایان‌نامه‌های آن، نام کنونی "حسن روحانی" و پیش از انقلاب وی "حسن فریدون" را با تمامی املاهای انگلیسی ممکن جستجو کرده است؛ همچنین به کاتالوگ عمومی کتابخانه بریتانیا مراجعه کرده است.

اما به هیچ نشانه‌ای از وی دست نیافته است. دیده بان انتخابات ایران اذعان می‌ کند که در انتها از دانشگاه گلاسگو استعلام کرده و سخنگوی این دانشگاه در پاسخ اعلام کرده است که {هیچ سابقه‌ای از هیچ کس با این نام} تا به حال در این دانشگاه وجود نداشته است ؛ لینک پایگاههای مورد تحقیق این سایت درمتن اصلی خبرکه در اواخر ژانویه ۲۰۱۳ منتشر شدموجود است.

سرچ نام حسن روحانی در سایت دانشگاه گلاسکو (Glasgow) نتیجه ای نداشته است این جستجو با نام حسن فریدون نام قبلی حسن روحانی انجام شد و در نتیجه باز هم موردی یافت نشد.

سند سایت ایران واچ الکشن (iranelectionwatch) در خصوص ابهام در پرونده تحصیلی حسن روحانی


مرکز تحقیقات استراتژیک در بیوگرافی حسن روحانی نوشته : او در دانشگاه گلاسکو انگلستان در رشته حقوق عمومی فوق لیسانس تحصیل کرده و دکتری خود را با گرایش حقوق اساسی گرفته است .

بولتن نيوز در مقام قضاوت در اين مسئله نيست و بحث مدرك آقاي حسن روحاني نيز چنانچه كه وي كانديداي انتخابات رياست جمهوري نبود چندان موضوعيت نداشت اما اكنون كه وي نامزد انتخاباتي است و خود را در معرض قضاوت افكار عمومي قرار داده است، بهتر است در اين زمينه نيز توضيحاتي بدهد و در صورتي كه سندي بر خلاف اين جستجو دارد، براي روشنگري به مردم ارائه كند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۰۶
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
28
107
من اصلاح طلب نیستم ولی از تخریب و تخریبچی بدم میاد
بولتن چته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ۵ و ۸ بهمن ۱۳۹۱، سایت ایران الکشن واچ در خصوص مدرک دکتری حسن روحانی شائبه‌ای را مطرح کرد که براساس استعلام از دانشگاه گلاسکو می‌باشد، در حالی که روحانی با نام خانوادگی قبلی خود "فریدون" در دانشگاه کلدونیان گلاسکو تحصیل کرده که دانشگاه دیگری است.در وب سایت هرالد اسکاتلند، در اخبار آرشیوی، نام حسن روحانی با فامیلی قبلی‌اش (حسن فریدون Hassan Feridon) در لیست دوره‌ای دانش‌آموختگان دانشگاه کلدونیان گلاسکو دیده می‌شود. پایان‌نامه کارشناسی و دکتری او نیز با همین نام، در کتابخانه دانشگاه ثبت شده است.
منبع: ویکی پدیا
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
اولا منبع ویکی پدیا که قابل ویرایش هست منبع معتبری نیست
دوما وبسایت هرالد اسکاتلند چه ربطی به دانشگاه کلدونیان داره
سوما اگه سواد داشته باشید رشته تحصیلی که اونجا زده شده فلسفه هست در حالی که حسن روحانی مدعی است اونجا حقوق عمومی و حقوق اساسی خونده
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
از منبع که بگذریم شما خودت تایید کرده ای که اسم ایشون در سایت هرالد اسکاتلند بعنوان دانش آموخته دانشگاه کلدونیان گلاسکو دیده می شود.
در مورد ارتباط سایت هرالد اسکاتلند و دانشگاه کلدونیان گلاسکو برو از خودشان بپرس
آیا مدرکی داری که دانشگاه کلدونیان گلاسکو مطلب مزبور را رد کرده باشد.
بولتن نوع مدرک تحصیلی ایشان را زیر سوال نبرده بلکه اصل ان را زیر سوال برده است سایت معارض با نظام ایران الکشن چند روز پیش بابت انتشار این خبر اشتباه، اصلاحیه ای منتشر کرده که گفته این مسئله باعث شده اقای روحانی اسم دانشگاه شون را اصلاح کنند.
ضمنا از همه مهمتر چرا این خبر بعد از انتشار اصلاحیه سایت مزبور و دو هفته مانده به انتخابات و با چه نیتی از طرف بولتن نیوز منتشر شده است؟
به هر حال من که رایم در سبد قالیباف هست ولی لطفا اخلاق انتخاباتی داشته باشید.
امید
| United Kingdom |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
من تایید نکردم اسم ایشون تو سایت هرالد اسکاتلند هست. اصلا اگه واقعا اون اسامی معتبر باشه و برای دانشگاه مزبور باشه باز هم اسم ایشون نیست چون مدرک تحصیلی درج شده فلسفه هست نه حقوق! در مورد این جوابت چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
ویکی پدیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
از کی تا حالا ویکی پدیا منبعه؟
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
اکر دوستانی که اینجا کامنت زدن کمی سواد انگلیسی داشنتد می‌دانستد که Doctor of Philosophy به دکترای تخصصی علوم انسانی می‌گویند، نه دکترای فلسفه!
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
44
32
دم شما گرم
محسن فاضلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
52
24
در اجتهاد جهشی ايشان هم ترديد بسيار جدی وجود دارد. در طول ده سال حضور در حوزه علميه قم چگونه هم دوره ده ساله دروس سطح و دوره خارج اصول و فقه که حداقل 8 سال طول می کشد را گذرانده است خصوصا با توجه به اين که پس از پيروزی انقلاب نيز کاملاً به کارهای اجرايی و مديريتی اشتغال داشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
ای بابا اجتهاد که دیگه بچه بازی شده.
س
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
در زمان های گذشته بسیاری از علما بودن که قبل از 20سالگی اجتهادشون رو میگرفتن.این دلیل نیست که حتما باید18 سال درس بخونه تا مجتهد بشه.استعداد و تلاش هر کسی در تحصیل فرق میکنه.
شاید یکی 50 سال تو حوزه باشه اما نتونه مجتهد بشه اما یکی تو کمتر از 10 سال اجتهادش رو میگیره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
21
51
مگر بقیه کاندیداها مدرکشان مال کجاست!
پاسخ ها
nasim
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
كانديداي اصلح (از نظر اينجانب ) مدركش مال همين دانشگاه امام صادق خودمونه .....

والله مدركشم بوي مقاومت و خودكفايي ميده ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
دانشگاه امام صادق.
سياست خارجي پيامبر اکرم!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
بوی گلاب میده
متولد 66
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
12
53
بولتن جان آقای روحانی با نام خانوادگی قبلی خود "فریدون" در دانشگاه کلدونیان گلاسکو تحصیل کرده که دانشگاه دیگری است.در وب سایت هرالد اسکاتلند، در اخبار آرشیوی، نام حسن روحانی با فامیلی قبلی‌اش (حسن فریدون Hassan Feridon) در لیست دوره‌ای دانش‌آموختگان دانشگاه کلدونیان گلاسکو دیده می‌شود.پایان‌نامه کارشناسی و دکتری او نیز با همین نام، در کتابخانه دانشگاه ثبت شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
منبع ویکی پدیا
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
35
30
به به!!!!!
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
9
49
به نظر من ابتدا باید کاملا رسمی تایید بشه بعد خبر گذاشته بشه.بنده طرفدار آقای روحانی نیستم اما 2 نکته اینجا مهمه:
- در سایت دانشگاه های ایرانی هم سرچ کردن افراد فارغ التحصیل بی فایده و بدون نتیجه است که باید حتما استعلام رسمی صورت بگیرد.
- اسم دانشگاه ایشون کلدونیان گلاسکو هستش که متفاوت با دانشگاه گلاسکو هست. با یه سرچ ساده متوجه متفاوت بودن این دو دانشگاه می شوید. خواهشا نظر که تایید شد در سایت قرار بدید که موضوع مهم و تاثیر گذاری است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
11
47
تحصیلات دانشگاهی و مدارج علمی :

دکتری (Ph.D) حقوق اساسی از دانشگاه کلدونیان گلاسکو
(عنوان پایان‌نامه: The Flexibility of Shariah; Islamic Law)

فوق لیسانس (M.Phil) حقوق عمومی از دانشگاه کلدونیان گلاسکو
(عنوان پایان‌نامه: The Islamic Legislative Power)

لیسانس حقوق قضائی از دانشگاه تهران
حسن فریدون..... کلدونیان گلاسکو
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
من سرچ کردم نبود
برای صحت ادعا لطفا لینک بده بقیه هم روشن شن
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
37
18
متاسفم نه برای اقای روحانی برای ساده لوحی بعضی مردم کشورمون بخدا وقتی سادگی و زودباوری بعضی مردم خودمون رو میبینم که اتفاقا خیلی م ادعاشون میشه گریه م میگره خواهش میکنم فقط 5 دقیقه وقت بذارید درمورد کاندیدا تحقیق کنید
‏(خواهش میکنم چشم بسته انتخاب نکنید ،به دور تعصب حزبی و جناحی )
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
شاید بهتر باشه شما هم قبل از باور کردن اخبار سایتها کمی در باره صحتشون تحقیق کنید، لینک استعلام از سایت دانشگاه

http://ilink.gcal.ac.uk/uhtbin/cgisirsi/x/0/0/5/?srchfield1=CKEY^SUBJECT^GENERAL^^id&searchdata1=162082&user_id=webserver
فاطیما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
تحقیق نمیخواد. وقتی خاتمی قبولش داره کافیه.
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
23
54
بالاخره باید یک انگی بچسبونید
پاسخ ها
خوشابي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
سرتاپاش انگه عزیز برو بخون جک استراو پس از امضای قرارداد در سعدآباد چطور پاهاش رو جلوی حسن روحانی با کفش روی میز میذاره تا بفهمی چقدر مملکت تحقیر شده اگه الان میتونن بیان همچین غلطی بکنند
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
افرین به شما دوستت دارم
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
48
30
وقتی درمورد قضیه هسته ای که مث روز روشنه و در کتاب خودش هم اومده اونطور دروغ میگه در این مورد که ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
50
22
گل بود به سبزه نیز اراسته شد
پاسخ ها
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
هنوز نمی دونین اسم دو تا دانشگاه با هم فرق داره ، مثه دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان . مثه دانشگاه تبریز و دانشگاه سهند تبریز !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
شما كه انقدر مطمئني لينك شو بذار !
از كردان يك آوازه در رفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
44
24
دكتراي ايشان مثل دكتراي آقاي خاتمي است كه بعد معلوم شد ايشان ليسانس است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
واقعا خاتمی لیسانس داره؟؟
ناشناس
| United States |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آقای خاتمی لیسانس دارند و نا آنجایی که من میدونم همه جا هم با مدرک لیسانس معرفی میشدن، البته به ایشان مدرک دکترای افتخاری داده شده. به هرحال دروغ تو کارش نبوده وگرنه حالا شرفشو میبردن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
17
22
چرا این حرف را 10سال پیش عنوان نکردی بولتن جان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آخه آیکوی عزیز 10 سال پیش بولتن کجا بود؟ :)))
ر حیدری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
هاهاها. بسی دوستان اسباب خنده ما را فراهم میکنن سپاسگذاریم
nasim
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
چون 10 سال پیش كانديداي بالاترين قوه ي اجرايي كشور نشده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
31
24
روحانی وقتی در گفتگوی تلویزیونی از گفتن حقایق پرونده هسته ای در زمان خودش طفره می رود انتظار دارید درباره مدرکش یا اهدافش حقایق را بازگو کند؟
maryam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
14
22
مردم هم دنبال این هستند خب اگر واقعا اقای حسن فریدون یا همون حسن روحانی توی اونجا تحصیل کردند چرا وقتی امروز توی پردیس تشریف اورده بودن و سوال کردیم که نظرتون در خصوص ابهام در مدرک شما چیه ناراحت شد و جواب نداد بعد با عصبانیت جواب داد نباید به دنیا فحش بدیم!یعنی چی؟حسن ورحانی با سوال من به هم ریخت اصلا جوابی نداشت اگر نظر من رو منتشر نکنید یعنی سانسور کردید حسن روحانی مدرک ندارند و دانشگاه صرفا دکتری افتخاری به ایشون داده اون هم با لابی جک استراو کاری نکنید اون مطلبی رو که خصوصی به دکتر؟! گفتم رو منتشر کنم مشاور آقای روحانی به من گفت اینجا زمان خوبی برای این حرف ها نیست چون مخالفان سو استفاده میکنند این جواب من نبود چون دانستن حق مردم است
مریم دانشجوی دکتری حقوق دانشگاه تهران
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
احسنت
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
میشه بگید ما هم بیشتر از این اقا بدونیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
مریم شجاع دل!!! عالی بود!
خوشابي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
بابا داره الکی میگه پردیسش کجا بود بیچاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
واقعا که.به جای این حرفا ببینید کی عرضه داره.اصلا دکترا هیچی لیسانس دانشگاه تهران که داره تازه قبل انقلاب.اندازه صد تا دکترای الان می ارزه.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
سلام میشه به من ایمیل بزنید. سوال دارم.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
9
17
با سلام خدمت دوستان بولتن

من طرفدار آقای دکتر جلیلی نیستم اما از یه حرف ایشون خوشم اومد که به اعضای ستادش گفت اخرت خودتون رو به دنیای دیگران نفروشید. دوستان بولتنی تهمت زدن بدون تحقیق دور از اخلاقه من با خبر شما یه جستجو کردم و نام ایشون رو تو لیست فارغ التحصیلان دانشگاه Glasgow Caledonian University مشاهده کردم اینهم لینکش
http://www.heraldscotland.com/sport/spl/aberdeen/glasgow-caledonian-university-1.283343
میدونیم که نام ایشون حسن فریدون هست. hassan feridon امروز هم تلوبزبون از پدر ایشون با نام اسداله فریدون روحانی نام برد. خلاصه نمیدونم اخرتتون واستون مهمه که اینو منتشر کنید یا دنیاتون که به تخریب ادامه بدین. ان لم تکن دینا فکونو احرار
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آقای آقا مهدی ظاهرا شما سواد انگلیسیت ته کشیده پسرم
اولا این سایت سایت دانشگاه هست؟؟؟؟؟؟؟
دوما به فرض اینکه اصلا این اسامی دانشگاه کالدونیا باشه!!! رشته این حسن فریدونی که اینجاست رو زده Doctor of Philosophy Hassan Feridon
میشه بگی فلسفه چه ربطی به حقوق اساسی و حقوق عمومی داره عزیزم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
خطاب به امید
می خوای بگی خیلی میفهمی
من که تو ایران زندگی می کنم و چند سال پیش از یه دانشگاه وطنی فارغ التحصیل شدم هرچی سرچ زدم اسم من هم تو سایت دانشگاه نیست
این یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی فوق لیسانس من تقلبیه؟؟؟
یا نه پسرجان تو ای که خیلی ادعا داری می فهمی
تو دانشگاه ها اگر بخواهی بفهمی کسی از انجا فارغ التحصیل شده است یا نه باید رسما مکاتبه کنید و استعلام کتبی بگیرید.
یه سوال: چند نفر از شما هایی که این نظر را می خونید اسمتون تو سایت دانشگاهتون ثبت شده و در دسترس عموم قرار گرفته است؟؟؟؟؟؟
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آقا امید شما هنوز نمی دونی Phd مخفف Doctor of Philosophy هستش عزیز ، بهتره شما یکم مطالعتو بیشتر کنی . Doctor of Philosophy اسم رشته نیست با سواد !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
تو لینکش چیزی نیست.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
5
15
حالا چرا به بولتن گیر می دید خوب تو سایت خود روحانی نوشته گلاسکو این که بولتن نگفته حداقل خواسته بگه در دانشگاه معتبر تری مدرک گرفته یا شاید از موسسات اقماری دانشگاه گلاسکو باشه به هر حال خودشون مقصرندو
مردم خوب می دانند که گرفتن برخی از این مدرک ها چگونه بوده که نیاز به گفتن نداره
اقای روحانی با این همه سابقه اصولگرایی که در تمام نهاد های اصول گرایی بوده امده خودش را اصلاح طلب معرفی می کند موردی که مثل روز روشنه اسم یک دانشگاه که نسبت به این تغییر موضع فقط برای جلب یک سری رای خاموش که چیزی نیست.بعدش اقای روحانی منتظر باش همانند سایر افرادی که از خط اصیل اصول گرایی مورد نظر مقام عظمای ولایت زاویه گرفتند شما هم از نظر مردم دور خواهی ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
خب که چی منم دیپلم دارم خووووو!!!
احمد ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
5
13
با رفتن به لینک زیر اسم Hassan Feridon در بین فارق التحصیلان
Doctor of Philosophy دیده می شود،

http://www.heraldscotland.com/sport/spl/aberdeen/glasgow-caledonian-university-1.283343


متاسفانه اینگونه مطالب از سوی کسانی که منتسب به گفتمام مقاومت هستند درست نیست، باور کنید این کارها ظلم به آقای جلیلی است که چهره ای محجوب هستند.

باید هوشمندانه عمل کرد، از احساسی کردن فضا جلوگیری کنیم، اجازه مظلوم نمایی ندهیم،
به جای تخریب دیگران نقاط قوت خودمان را بیان کنیم،
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آقا احمد باسواد! خودت نوشتی Doctor of Philosophy
یا سواد انگلیسی نداری یا فرق فلسفه و حقوق رو نمیدونی ضمنا این سایت دانشگاه نیست
سعیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
خدمت آقا امید عرض شود که ظاهرا آقا احمد سواد انگلیسی شان مشکلی ندارد. Doctor of Philosophy یعنی همون که مخفف اش می شود Ph.D. ، نه دکترای رشته فلسفه؛ در واقع «اسم» رشته نیست، «عنوان دوره» است، و الا به فارغ التحصیلان دوره دکتری مهندسی و علوم هم Doctor of Philosophy می دهند. البته بنده نه طرفدار روحانی ام، نه متخصص رشته حقوق. نمی دانم عنوان دکترای حقوق هم پی اچ دی هست یا نه.
احمد ا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
برادر امید عزیز من هوادار روحانی نیستم


به اعتقاد من گفتمان مقاومت نبازی به پرداختن به اینها ندارد چون این مطالب فرصت را برای مظلوم نمایی دیگران ایجاد میکند

عده ای در صدد ایجاد شدن همین فضاها هستند تا با احساسی کردن فضا و مظلوم نمایی یک جوی ایجاد کنند، همانطور که قبلا کردند
امید
| United Kingdom |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
جناب سعیدی PH.D مخفف philosophiae doctor
هست. ضمن اینکه این سایت هیچ ربطی به دانشگاه مزبور ندارد! اصلا میشه سایت شهرداری شهر شما رو هم هک کرد و یه صفحه اونجا آپلود کرد و همه این مسائل رو توش قرارداد!!!! نمیشه؟
این سایت اصلا چه اعتباری داره؟ چه ربطی به دانشگاه داره؟ یه سایت خبری عادی میاد اسامی دانش آموختگان دانشگاه رو بزنه ولی خود دانشگاه حتی رد اسم دانشجو و پایان نامش توش نیست؟
جناب روحانی اصلا چه سالی اونجا درس خونده؟ کی خونده که هیچ کس نفهمیده؟ سال 1996 که ایشون پایان نامش رو چاپ کرده نماینده مجلس بوده. کدوم نماینده مجلسی اجازه داره در کشور متخاصم با آزادی تمام بره درس بخونه؟؟؟ اصلا بتونه بره کوش سندش؟؟؟؟ بی سر و صدا و بدون اینکه هیچ کسی متوجه بشه درس خونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
sudnd
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
بله امید جان. مخخف همان لفظ است که ترجمه لاتینی Doctor of Philosophy است. کمی تحقیق کن برادر. دشمنی کور بی دلیل است.
احمد ا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
برادر امید از طریق لینک زیر وارد سایت دانشگاه کلدونیان گلاسکو می شوید:
http://www.gcu.ac.uk/

در قسمت serach site کلمه library را جستجو کنید سپس در صفحه باز شده روی اولین لینک یعنی Home | Library کلیک کنید،

حالا شما وارد کتابخانه دانشگاه شده اید، با جستجوی اسم Hassan Feridon در قسمت Discover پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای آقای روحانی به نمایش در می آید،
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
12
14
در برنامه تلویزیونی که ازشبکه یک پخش شد جالب بود برنامه رادیوِیی را رادیووی تلفظ و تکرار می کرد آقای دکتر روحانی
شیر فرهاد برره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
7
12
اگر انگلیس جون !! و کانادا جون!! نبودن
این آقایون مدارک سراسر افتخاری را از کجا می گرفتن؟!
پاسخ ها
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
از دانشگاه امام صادق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
4
11
"...يک روزي بود که اينها (آمريکائي‌ها) حاضر نبودند پنج عدد سانتريفيوژ را تحمل کنند. مسئولين گفتگو و مذاکره‌ي با اروپا حاضر شده بودند بيست تا سانتريفيوژ را نگه دارند، آنها گفته بودند نمي‌شود؛ گفته بودند پس لااقل پنج تا، گفته بودند نمي شود. اگر مي گفتند يکي، باز هم مي‌گفتند نمي شود! امروز چندين هزار تا سانتريفيوژ دارد کار مي‌کند، تعداد زيادي هم آماده‌ کار گذاشتن است... اين يکي از آن رخنه‌هاست که اعتماد به نفس ملي را ضربه مي‌زند؛ همچنان که در چند سال قبل متاسفانه اين کار شد. يعني همين مسئله‌ انرژي هسته‌اي را که بايد پشتوانه‌ مستحکم اعتماد به نفس ما ملت ايران مي شد، خواستند وسيله‌اي بکنند براي اينکه اعتماد به نفس را از ما بگيرند... هي فشار آوردند که بايد اين را تعطيل کنيد، بايد آن را تعطيل کنيد. رسيدند به کارخانه‌ يو.سي.اف اصفهان، گفتند: اين را هم بايد تعطيل کنيد. آن مقدمات اولي است. بنده‌ آن وقت به مسئولين گفتم که اگر اين حرف را گوش کرديد، فردا خواهند گفت بايد معادن اورانيوم را هم که توي اين کشور هست، کلا يک جا جمع کنيد بدهيد به ما ..." ﴿امام خامنه‌اي حفظه الله در ديدار با دانشجویان استان یزد/ http://farsi.khamenei.ir/FA/Speech/detail.jsp?id=861013A﴾.

ايشان رضايت دادند تا هم غربزده‌هاي داخلي و هم ديرباوران خارجي واقعيت را به عينه ببينند. اما وقتي ديدند بعضي‌ها چيز فهم نمي‌شوند و واداده‌اند و ديگر دارند پا را از گليمشان درازتر مي‌كنند، خودشان راسا وارد شدند و ديگر كوتاه نيامدند:

"...من همان وقت هم در جلسه‏ى مسئولين - كه از تلويزيون پخش شد - گفتم اگر چنانچه بخواهند به اين روند مطالبه‏ى پى‏درپى ادامه بدهند، بنده خودم وارد ميدان ميشوم؛ همين كار را هم كردم. بنده گفتم كه بايستى اين روند عقب‏نشينى متوقف شود و تبديل بشود به روند پيشروى، و اولين قدمش هم بايد در همان دولتى انجام بگيرد كه اين عقب‏نشينى در آن دولت انجام گرفته بود؛ و همين كار هم شد..." ﴿همان﴾

آقاي روحاني! حافظه‌ي ملّت از شما قوي‌تر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
4
7
سلام/برادران عزیزم مگر بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب بارها تکرار نکرده اند که فصل الخطاب قانون است/این هشت کاندیدا را شورای نگهبان تایید کرده واز تمامی جهات احراز صلاحیت شده اند،آنوقت شما خود را فراتر از شورای محترم نگهبان می اندیشید!؟/شما فکر می کنید آن شورا مدرک دکترا را مد نظر نداشته،نمیدانسته!؟چرا با این کارها آب به آسیاب دشمن میریزید!شما به خون شهدا.........شما خود را فراتر از قانون می پندارید!؟شما به فرمایشات امام و رهبری اصلا توجه نمی کنید!؟8نفر احراز صلاحیت شدند طبق قانون و بگذاریم در یک فضای سالم وخارج از تخریب مردم انتخاب خود را کنند،در نهایت مردم وشهدا ورهبری پیروز این انتخابات هستند،پس بیاییم ما هم شرمنده شهدا نشویم/شادی روح شهدا وامام شهدا و بالخص تخریب چی های مظلوم 8سال دفاع مقدس صلوات،صلوات،صلوات.والسلام.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
7
4
باسلام به همه دوستان

اولا ایشان (آقای روحانی) اینقدر نکات مبهم و ... در پرونده هسته ای دارند که احتیاجی به این بحث ها نیست

ثانیا دوستان عزیز در لینکی که توی نظرات بود توی سایت نوشته Doctor of Philosophy که این به معنی دکترای فلسفه نیست بلکه همون ph.d هست البته ننوشته ph.d چه رشته ای رو ایشون گرفتن

ثالثا دکتر جلیلی آنقدر حرف برای گفتن و برنامه برای اجرا دارن که بهتره روی اونها مانور بدیم تا بحث های تخریبی
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
7
9
اقای روحانی لطفا از خودت بگو شما که از بد اخلاقی بیزاری چرا همه بیانات شما با گوشه وکنایه حمله به احمدی نژاد است.درسته دولت احمدی نژاد مثل همه دولت ها ایراداتی داشته اما فکر نکنم ایراداتش از وقتی که شما توی دبیر خانه شورای امنیت بودی بیشتر باشد.شما که به سوابق خودت افتخار می کنی ایا یادت هست در زمان اصلاحات عنوان گفتگو های اتحادیه اروپا با ایران چه بود :گفتگو های انتقادی
اقای روحانی اگر سیاست شما در ان مقطع درست بود چرا پی ار 8 سال ریاست اصلاح طلبان دوباره بر گشتیم سر جای اول یعنی بعد از چند سال تعطیلی فناوری هسته ای در اخرین روز های دولت اصلاحات دوباره فناوری هسته ای را شروع کردیم.
اقای روحانی به نظر من شما فقط برای یک سری رای به قول خودتان خاموش که همیشه اذعان می کنید اگر بیایند ما می بریم دارید دست به هر کاری می زنید .با ان همه پیشینه اصول گرایی خودتو اصلاح طلب معرفی میکنیدبا انهمه ایراد در مذاکرات هسته ای ان مقطع را اوج عزت ایران می دانید غافل از این که با انه همه مسامحه اخرش عنوان محورت شرارت را برای کشور دریافت نمودید.
اقای روحانی لطفا از خودت بگو نه از احمدی نژاد از خودت بگو نه از هاشمی از خودت بگو نه از خاتمی هر چند با گفتن این حرف ها مردم می فهمند که شما اثبات خود را در نفی دیگران می دانید .این که می گویید من 8 سال سکون کرده ام در چه موردی سکوت کرده اید؟در مورد سیاست هسته ای که مورد تایید مقام ولایت بود سکوت کردید یا به دلیل عظمت ایران در مذاکرات هسته ای جرات نکردید حرف بزنید؟
اقای روحانی مطمن هستم اگر حرفی برای گفتن داشتید سکون که هیچ داد وفریاد می کردید؟اقای روحانی به گفته تمام دوست داران انقلاب دولت احدی نژاد اگر حلقه انحرافی را از خود دور می کرد نمره ای بسیار بالاتر از دولت های مورد نظر شما می گرفت.
اقای روحانی قبل از شما افراد دیگری هم که اصول گرای واقعی نبودند بلکه فقط برای بدست اوردن پست ومقام خود را به اصول گرایان چسبانده بودند جدا شدندد ورفتند ؟می توانید به برخی از انها مانند معاون وقت قوه قضاییه وحتی عضو حقوق دان شورای نگهبان اشاره نمود که در فضای غبار الود رسانه های زنجیره ای اقای کرباسچی را به خوزستان برد که برایش در انتخابات خبرگان تبلیغ کند هرچند ایشان در ان مقطع رای اورد ولی بعد از ان به طور کلی از چشم اصول گرایان افتاد.
به نظر می رسد که هر چه به جلو می رویم فضای سیاسی شفاف تر می شود وبرخی پردها فرو می افتد که ماهیت حقیقی اشخاص را مشخص می کند وگرنه امکان ندارد شخص از ته قلبش 30 سال اصول گرا باشد بعد الان بگوید من اصلاح طلبم.
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
7
4
من بانظرات جامع وکاملی که اقای امین عزیز در خصوص اقای روحانی ارائه دادند کاملا موافقم افای روحانی برای اثبات خود به نفی دیگران می پردازند واین اشتباه است اقای روحانی بس است دیگر چرا از حقایق فاصله می گیرید وماهیت شخصی خود رازیز سوال می برید
ناشناس
|
Turkey
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
13
11
ایشون دکترای "آبیاری گیاهان دریایی" دارند. مگر نمیبینید همه جلبک های سبز طرفدار ایشانند !
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
چه زیبا گفتید بسیار با ذوق بود افرین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
3
4
این خیلی بده که به تخریب می پردازید.
اسم ایشون حسن فریدون روحانی است.
در ضمن به انگلیسی می شود
hassan rouhani
پاسخ ها
r
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
لینک های زیر مربوط به سایت دانشگاه گلاسکو است که شما می توانید نام حسن روحانی(فریدون) و دو کتابش را در آن سایت ببینید

http://gcal.summon.serialssolutions.com/search?s.q=Hassan+Feridon&spellcheck=true

http://www.heraldscotland.com/sport/spl/aberdeen/glasgow-caledonian-university-1.283343
رضا گلشن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
2
2
منم با بولتن موافقم، آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است.
خنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
0
4
من معتقدم ایشان خیلی توانا هستن و حداقل یک درصد شانس پیروزی دارن
روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
1
1
دوستان به تاریخ پایان نامه دکترای آقای روحانی توجه کردند(1998)؟
یه سوال مهم چرا تو مستند پخش شده آقای روحانی تو صداوسیما که گزارش ساواک مربوط به سال 2536 شاهنشاهی معادل 1356 شمسی می باشد ایشون رو دکتر معرفی میکنند.یعنی ایشون اون موقع دکتر بودن؟
لطفا جوابمو بدین؟
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
2
1
می شه بگین حاج آقا در چه تاریخی به اسکاتلند رفتن و تحصیل کردن و برگشتن؟
من که کل زندگیشونو رصد کردم کلا ایران بودن و پست های مختلف داشتن.
نکنه مدرکشون از جنس مدرک آقای محمد خاتمی هستش؟ یا مرحوم کردان؟
مهدی
|
United States
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
0
0
شائبه‌ مطرح شده براساس استعلام از دانشگاه گلاسکو می‌باشد، در حالی که روحانی با نام خانوادگی قبلی خود "فریدون" در دانشگاه کلدونیان گلاسکو تحصیل کرده که دانشگاه دیگری است. در وب سایت هرالد اسکاتلند، در اخبار آرشیوی، نام حسن روحانی با فامیلی قبلی‌اش حسن فریدون Hassan Feridon در لیست دوره‌ای دانش‌آموختگان دانشگاه کلدونیان گلاسکو دیده می‌شود. پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری او نیز با همین نام، در کتابخانه دانشگاه ثبت شده است.

می تونید در مدخل زیر نامشون رو سرچ کنید و به نتیجه برسید:
http://ilink.gcal.ac.uk/uhtbin/webcat

خواهشا تحقیقاتتون رو بیشتر کنید و دنبال تخریب دیگران نباشید
سعدالدین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
1
0
هههه عجب سوتی !!!!!!

Hassan rouhani حسن روحانی رو باید اینجوری سرچ می کردین
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
2
من همین الان سرچ کردم مدرکشون درسته شما هم میتونید برین ببینین به جای اظهار نظر کردن
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
1
این هم لینک مورد نظر شما:

http://gcal.summon.serialssolutions.com/search?s.q=Hassan+Feridon&spellcheck=true

کمی تقوا داشته باشید.
اسد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
0
بی خیال مدرک مگه کردان مدرکش اشکال داشت اونم همین شکلی بود ببین چه قشنگ حرف می زنه می خواهی 3ساعت انگلیس برات از انرژی هسته ای سحنرانی کنه
میگی نه فردا بیا میدان ولیعصر سخنرانی انگلیسی داش حسن
اسدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
1
4
لينك مستقيم به پايان نامه كارشناسي ارشد
http://ilink.gcal.ac.uk/uhtbin/cgisirsi/x/0/0/5/?srchfield1=CKEY^SUBJECT^GENERAL^^id&searchdata1=138254&user_id=webserver
لينك مستقيم به پايان نامه دكتري
http://ilink.gcal.ac.uk/uhtbin/cgisirsi/x/0/0/5/?srchfield1=CKEY^SUBJECT^GENERAL^^id&searchdata1=162082&user_id=webserver
لطفاً به جهت روشن شدن حقيقت منتشر نماييد
با تشكر
نفس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
4
1
شك نكيند آقاي دكتر جليلي با يك اختلاف بسيار بالا برنده اين انتخابات هستند
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
1
4
در ابتدای سال 2013 یک سایت خارجی اعلام کرد که بنا بر تحقیقاتش مدرک فوق لیسانس و دکترای حسن روحانی تقلبی است. این سایت مدعی شد با بررسی آرشیو دانش آموختگان و پایان نامه های موجود به هیچ نتیجه ای با نام حسن روحانی نرسیده است.

http://iranelectionwatch.com/investigating-presidential-prospect-rowhanis-academic-past/

بسیاری از سایت های داخلی و خارجی و حتی برخی سایت های اصولگرا به تأسی از این ادعا آن را منتشر و مطرح کرده اند:

http://www.asremrooz.ir/vdcb0gbs.rhbazpiuur.html

http://sepidedam.com/11107

https://www.khodnevis.org/article/51085

http://bit.ly/14isYNW

و حتی پیج های فارسی فیسبوک:

http://on.fb.me/110pFqE

اما واقعیت از چه قرار است؟
شائبه‌ مطرح شده براساس استعلام از دانشگاه گلاسکو می‌باشد، در حالی که روحانی با نام خانوادگی قبلی خود "فریدون" در دانشگاه کلدونیان گلاسکو تحصیل کرده که دانشگاه دیگری است. در وب سایت هرالد اسکاتلند، در اخبار آرشیوی، نام حسن روحانی با فامیلی قبلی‌اش حسن فریدون Hassan Feridon در لیست دوره‌ای دانش‌آموختگان دانشگاه کلدونیان گلاسکو دیده می‌شود. پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری او نیز با همین نام، در کتابخانه دانشگاه ثبت شده است.

http://bit.ly/11msEta

می توانید در مدخل زیر نام او را سرچ کرده و به نتیجه برسید:

http://ilink.gcal.ac.uk/uhtbin/webcat

و همینطور اینجا:

http://www.heraldscotland.com/sport/spl/aberdeen/glasgow-caledonian-university-1.283343

Ctrl+f
و سپس نام لاتین Hassan Feridon


همان سایت چندی بعد به اشتباه خود اعتراف کرد، اما بازتابی نداشت:

http://iranelectionwatch.com/iran-election-watch-investigation-leads-to-correction-of-official-bio-for-presidential-candidate/
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
3
doctor of phylosophy به معنای PhD یا دکترای تخصصی است نه دکترای فلسفه نخبگان!!!!!!!!!!!! بنده خدا اسمش واضح زده که دکترا از آنجا گرفته من جای سوال نمی بینم ولی در مدرک تحصیلی تمام دوستان دارای تردید شک دارم که تفاوت فلسفه و PhD را نمی دانند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
0
2
همین بی سوادا هستن که گند زدن به کشور.حالا برید خداروشکر کنید عارف انصراف داد وگرنه دانشگاه استانفورد اونم زیر سوال میبردن.
مهدی
|
-
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
0
1
سلام
فقط یه سوال
این لینک هایی که دوستان دادن انتشار پایان نامه ارشد و دکتری رو به ترتیب سال های 1995 و 1998 زده
تو سایتی هم که نام دانش آموختگان رو زده نوشته این افراد امروز طی یک جشن فارغ التحصیل شدن که تاریخ سال 1999 است
حالا سوال من اینه که ایشون توی مستندشون اشاره کرده بودن که قبل از انقلاب دکتری گرفتن و با نام دکتر روحانی سخنرانی می کردن و از مستندشون بر میاد که بین سالهای 51 تا 56 ارشد و دکتری گرفتن
اما این ادعا با این تاریخ هایی که در ابتدای پیام عرض کردم نمی خونه
جواب چیه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
2
1
چرا همش دوست دارید همرو خراب کنید فکر میکنید درسته ...... حتما باید مدرکشو کپی بگیر بده دستتون بابا خجالت داره بخدا ..... هر سایتی رو میشه دست کاری و تغییر داد ...براتون متاسفم ....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
0
2
انصافا یه ذره وجدان داشته باشید. امروز معاون دانشگاه گلاسکو پیام تبریک به دکتر روحانی داده که متنش روی سایت دانشگاه قرار گرفته. اینم لینک پیام در وبسایت دانشگاه:
http://www.gcu.ac.uk/newsevents/news/article.php?id=59642
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
0
http://www.heraldscotland.com/sport/spl/aberdeen/glasgow-caledonian-university-1.283343

به لینک زیر برو دوست عزیز و اسم ایشوون رو پیدا کن!
Doctor of Philosophy:hassan feridon
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
1
0
جمع کنید این بساتتونو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
1
مگه میشه 20 روزه دکترا گرفت ؟
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
0
0
حالا چه ایشون دکترا دارن چه ندارن, قبل از اینکه بهش رای بدیم باید به این چیزا نگاه میکردیم نه الان.
این چیزا فقط باعث تفرقه بین ملت میشه...
حالا که انتخاب شده دیگه ما هم باید ازش حمایت کنیم والسلام
مهرداد
|
Netherlands
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
1
دوستان هرکس برای تحصیل اقدام به خوندن انگلیسی کرده باشه میتونه بفهمه که سطح زبان ایشون به هیچ وجه در حد تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان نیست.
واسلام
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
سلام به دوستان توصیه میکنم برن کتاب حسن روحانی در یک نگاه رو بخوانید کسی که در سال ۵۷ با نام دکتر در مجلس وارد شد ولی همون مدرک ساختگی دکترا رو سال ۷۸ گرفته چقدر باید آدم دروغ و باشه ۲۰ سال سر مردم رو کلاه گذاشته البته برای اصلاح طلب ها چیز عجیبی نیست تازگی نداره اونا کارشون همینه مدرک سازی
ل ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
مدرک چیه اخه مردم بد بخت شدن داریم میگیریم
هم روحی روانی
هم جسمی
دیگه مدرک به چه دردی میخوره این وسط
کاش یه آدم بی سواد میومد ولی نجاتمون میداد
شهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
آقای روحانی که دکترا از دانشگاه انگلیس گرفتند چرا انگلیسی نمی توانند حرف بزنند
حتی وقتی خارجی ها حرف می زنند گوشی دوبلر رو استفاده می کردن
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین