کد خبر: ۱۳۰۳۱
تاریخ انتشار:

تی شرت‏های رایگان در ستاد موسوی

در حالی که میرحسین موسوی در بیانیه اعلام کاندیداتوری اش بر اجتناب از هزینه های گزاف تبلیغاتی تأکید کرده و خواستار آن شده بود که برای دوری از اسراف کاری حتی عکس اش نیز توسط ستادهایش چاپ نشود، خبرهای رسیده حاکی از آن است که این رویکرد میرحسین ، مورد توجه ستادهایش واقع نشده است.
به گزارش عصرایران ، حامیان میرحسین موسوی ، اخیراً تی شرت هایی به رنگ های سبز و سفید با تصویری از میرحسین و عبارت" رأی من موسوی" تهیه کرده اند که قرار است بین مردم و به ویژه در تجمعات انتخاباتی وی توزیع گردد.

این درحالی است که پس از تعیین رنگ سبز به عنوان نماد انتخاباتی میرحسین ، قرار بود حامیان میر حسین ،خود به تهیه لباس سبز و پوشیدن آن اقدام نمایند تا ستاد میرحسین - که بر عدم تمکن مالی خویش تاکید دارد - متحمل هزینه های سنگین تولید این لباس ها نشود.

با این حال و برغم بیانیه اولیه میرحسین ، اقلام سبز رنگی مانند شال و تی شرت ، توسط ستادهای وی تولید شده اند و از جمله طبق اطلاع رسانی صورت گرفته در دانشگاه تهران (تصویر ) قرار است به شرکت کنندگان در گردهمایی دوم خرداد ، "پک تبلیغاتی" شامل شال و تی شرت و ... داده شود که چنین رویکرد پرهزینه ای ، در تضاد با مواضع اولیه اعلام شده از سوی نخست وزیر سال های دفاع مقدس است و قطعاً می تواند در نگرش مردم به فردی که با شعار دوری از ریخت و پاش های تبلیغاتی پا به میدان گذاشته است ، تأثیرات منفی داشته باشد.

میر حسین موسوی در بیانیه انتخاتی اش در 20 اسفند 87 نوشته بود: در جريان فعاليت‌هاي انتخاباتي، ستاد اينجانب حق چاپ و تكثير عكس مرا نخواهد داشت و از علاقمنداني كه ممكن است به صورت خودجوش وارد صحنه تبليغات شوند نيز انتظار دارم كه به اين خواست خدمتگزار خود توجه كنند.

 از نظر من نوشته ساده يك شهروند علاقمند به سرنوشت كشور در پشت شيشه مغازه‌اش دلنشين‌ترين و موثرترين الگوي تبليغاتي است. اين نه بدان معناست كه استفاده از تصوير را الزاما مسرفانه و يا فريبكارانه بدانم، بلكه مي‌خواهم از كارهايي كه شايعه شيوعشان را در فصول انتخابات شنيده‌ام، و اميدوارم هرگز واقع نشده باشند، به اكيدترين وجهي پيشگيري كنم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین