کد خبر: ۷۱۸۰۸
تعداد نظرات: ۲۶۶ نظر
تاریخ انتشار:

فاطمه معتمد آریاخودش را ارزان فروخت+عکس

پس از اتفاقات مختلف چون دست دادن بازیگر زن ایرانی با مدیران شرکت های خارجی جلوی دوربین ها در تهران و این اتفاق عجیب دیشب، باید به حال فردای سینمای ایران گریست.
 باشگاه خبرنگاران، فاطمه معتمدآریا بازیگر سینمای ایران که طی سالهای اخیر با اقدامات و نظرات پرحاشیه خود توانسته بود نظر سینماگران غرب را به خود جلب کند، جایزه «هانری لانگ لوا» فرانسه را دریافت کرد.

مسئولان این جشنواره دلیل خود را برای اعطای این جایزه به بازیگری که در سالهای اخیر، فیلم قابل توجهی را بازی نکرده حفظ ارزش های فرهنگی حرفه بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما دانسته اند !

معتمدآریا پس از دریافت جایزه اش با کنایه گفت: همه ما امشب دلیلی مشترک برای با هم بودن داریم. بی آنکه بیاندیشیم به چه زبانی حرف می زنیم و در کدام کشور زندگی می کنیم و از کجای جهان به اینجا آمده ایم. بی آنکه بگوئیم در سرزمین مان سیاست مداران چه چیز را بین خودشان بده بستان می کنند !!!

وی که چندی قبل مشکل سینمای ایران را نداشتن برخی صحنه های و اتفاقات خاص (!) همچون بوسیدن زن و مرد توسط یکدیگر دانسته بود، بعد از بوسیده شدن توسط مجری مرد مراسم واکنشی جالب از خود نشان می دهد تا ظاهرا تاکید کند، مشکلات سینمای ایران در حال حل شدن است.

پس از اتفاقات مختلف چون دست دادن بازیگر زن ایرانی با مدیران شرکت های خارجی جلوی دوربین ها در تهران و این اتفاقت عجیب دیشب، باید به حال فردای سینمای ایران گریست./س

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۶۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۲۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
235
234
مثل اینکه شما با همه هنرمندان مشکل دارید و جز بدی نمی تونید مطلب دیگه ای درموردشون بنویسید
واقعا متاسفم براتون با این طرز فکر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
این جماعت از هر کسی که خوششون نیاد شروع می کنن به فحاشی و کوبیدن طرف نمونش اصغر فرهادی . آخه یکی نیست به این جماعت بگه بشما چه مربوط که طرف خارج از کشور چه کار کرده
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
این جماعت که شما خط بندی و مرز کشی می کنید همه ایرانی اند ومثل هر انسان هر انسان غیرتمندی به نوامیس خود غیرت می ورزند پس نمیشود خود را به کوری زد چون گناه گناه است چه در ایران انجام شود چه غیر ایران
سعید
| POLAND |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
جنابان ناشناس تاوقتی که اسم این مملکت اسلامیه نظرات شما غلطه اگه اسم این مملکت اسلامی نبود نظرات شما درست بود بزرگترین بحث هم همینه چرا باید در یک مملکت اسلامی چنین اتفاقاتی بیفته و چنین هنرمندانی داشته باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
هنرمندان.....چه کلمه مظلوم و مهجوری!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خدا کنه امثال تو زیاد سبز نشوند که گنداب درست می شه
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ما با عوامفریبی مخالفیم .

هنرمندی که خودشو به مردم جور دیگه ای معرفی میکنه خودشو به عنوان یک هنرمند مردمی ، مبادی آداب و مسلمان معرفی میکنه .

خب این مردم حق دارند بدونند هنرمندانشون اونور آب چطور رفتار میکنند و به قول معروف خودشونو به چه ثمنی در اختیار دیگران قرار میدهند . بولتن خوب نوشته . واقعا خودشو ارزان فروخت .

نمیدونم شما وبلاگ دارید یا خیر اما کافیه یک نفر نظر مغایر با نوشته های شما داشته باشه اونوقت خیلی خوب میشه فحاشی و کوبیدن رو از شما یاد گرفت . یادمه یه روز میگفتید ادب مرد به ز دولت اوست . اما اینم براتون فقط یک دستاویز بود .
sina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ناشناس بی بصیرت، کی میخوای با بصیرت بشی؟
اینا که یه آدم معمولی نیستن.هنرمندان وقهرمانان و دانشمندان و افتخارآفرینان ایران اسلامی در هر زمینه ای الگوهای ما جوان های جامعه اسلامی هستند، حالا یکی امثال اینا یا اون خودشیفته خودریخته آبرو و حیثیت امت اسلامی رو که به حساب نماینده ما در جهان هستن رو ببرن اون وقت باز هم به ما مربوط نیست؟
درسته قلب امام زمان(عج) رو خون کنیم؟
برادر من یه کم سنجیده فکر کن و بنویس.
یاعلی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ملاک خوش اومدن از کارهایی هر کسی منطبق بودن اون کارها با حرف خداست.برای شما باید متاسف بود که به مسائل از این دید نگاه نمی کنید.
در ضمن با همه هنرمندان هم مشکل نداریم.
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
چرا بحث را عوض مي كني آقاي ناشناس؟
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
نه تنها با هنرمندنماها مشکل دارند بلکه با وطن فروشها هم همین مشکل را دارند
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
وقتی یک عده با آی کیوی کم میشن بازیگر باید فرداهای دیگری رو هم از اینها انتظار داشت
باید اکیدا صدا و سیما از خود متشکر بازیهای بازیگران و به کار بردن لفظهایی که در خور اینها نیست مانند لفظ استاد ! و ... خودداری کند
باید برای ورود به تلویزیون به عنوان بازیگر شرط معدل بالای 18 و مذهبی بودن و داشتن خانواده ای اصیل گذاشت
ناناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
راست میگه بنده خدا ای لعنت به تو بولتن یارو لخت میشه عکسشو میندازی طرف روتخت با هنرپیشه خارجی ..بوق ... آره تو باز عکسشو میندازی این یکی رو میبوسند بازم تو .... اخه تو چقدربدی بولتن همه اش بدی ؟ خوب برو یه چیز خوب از این جماعت نسوان گوگولی مگولی پیدا کن بنویس دیگه بی خیر ....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
هنر اون هم چه هنری ؟ رعایت متاهل بودنش رو کردند واگر نه .....
سرباز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
توجه داشته باشید ما مسلمان هستیم . و در دین ما محدودیت هایی در روابط زن و مرد نا محرم وجود دارد و باید یه آن پایبند باشیم . در نتیجه هر کس که اسمش را مسلمان بگذارد و به این مسائل ارزشی قائل نباشد از طرف مردم مسلمان ایران مورد سرزنش واقع میشود / سرزنش کو
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ایشون هنرمند هست ، ایرانی هم هست، اما نماینده یک ملت و یک کشوری مثل ایران نیست.
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
161
107
ای حسودا!
چرا چشم دیدن پیشرفت غیر قابل وصف ایشون رو ندارید؟!
یه مرد غربی ایشون رو ماچ کرده!
این موفقیت رو نه به ایران و ایرانیها بلکه به بشریت تبریک عرض...!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
من که تاسف خوردم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آقا من منفی رو پس میگیرم ببخشید
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
از كوزه همان برون طراود كه در اوست
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
متاسف شدم وقتی دیدم که این بولتنی ها بیخودی دستشونو دراز میکنن تا جلوی سقوط آدمها رو بگیرن.
واقعاً که!
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ایول حاج صادق یکی به نعل زدی یکی به میخ
دمت گرم داداش
منظورم تیکه های با حالی بود که به این قشر بی فرهنگ بازیگر انداختی فقط مونده دیگه ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
من بعون وانه یک تحصیل کرده واقعن برایتو متاسف می خورم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آه مادر تا کي مظلوميت تو را ببينم
اي کاش همه اين خودفروشان در يک جا جمع مي شدند و ديگر نه کاري به اسلام داشتند و نه اهل بيت.
اسمش فاطمه است و عملش مايه شرم محبين فاطمه(س). حداقل اسمت را ميذاشتي ساناز، آرميتا، هلنا يا هر اسم غربي ديگري که خودتون بهتر بلديد.
تاکي بايد ببينيم اينچنين قلب امام زمان(عج) را مي سوزانند.
اللهم عجل لوليک الفرج
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ناشناس آخری/ هرکسی لیاقت صدا شدن به نام دخت رسول الله را ندارد برای همین اسمش را گذاشته سیمین
ولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
140
110
هر دم از این باغ بری می رسد
چه خوش گفت سلحشور
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
چه از روی حسادت گفت سلحشور...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
66
145
بايست به حال مردم تحت فشار اقتصادي و مالي گريست و 3000 ميليارد تومان و...نه!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
جز تطهير كثافت كاري كار ديگري بلديد ؟
جوادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
این که گفتی چه ربطی به اون داشت ؟ بالاخره به عنوان مادر عروس باید اظهار فضل می کردی دیگه.
taghi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
khosh gofti dadash
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
گودرز چه ربطي داره به شقايق!!!!
مدیر پایگاه آقا محمود با اجازه شما مثال ا اصلاح کردیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اختلاص بی تقواییست این کارها هم بی تقواییست.
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خطاب به ناشناس سوم :

برادر من :

اول ) اختلاس درسته .

دوم ) مگه دارید از گرسنگی میمیرید ؟ والا به خدا انقدر که به امور اختلاس رسیدگی میشه به این لاابالی گری رسیدگی نمیشه .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
به نظر من از آنجایی که خبر در مورد خانم معتمد آریا ست شما میتونید در این مورد نظر بدید و برای مسائل مربوط به دغدغه هاتون هم در خبر های مربوط به خودشون.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
3000000000000 تومان اختلاس در نظام حمهوری اسلامی موردیه که نباید ازش به سادگی گذشت. ولی همه چیز به کنار نباید طیف خاصی باربط و بیربط این مساله رو پیش بکشند. طیف خاص دیگری هم هستند که در مقابل مطرح شدنش علنا جبهه گیری میکنند و ناخودآگاه شک و نفرت رو در طرف مقابلشان بیشتر میکنند. حال لابد خواهید گفت که اظهار نظر عالمانه کردم ولی هر دو طرف ناحق اند.
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خب چکش جون تو که اینجا قبلا نظرتو گفته بودی عمدا کلمه نظام جمهوری اسلامی رو مطرح میکنی که زیر سوال ببریش ؟ بس کن بابا دستت خیلی وقته رو شده .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آره. فرمایش؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
74
83
چشم متولیان سینما روشن
* MAN *
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
35
89
خلایق هرچه لایق
پاسخ ها
نمک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
واقعا پست است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
70
94
واقعا" چه خبره بابا مثلا" ما مسلمانیم به خدا قسم هنرپیشه های غربی اینقدر راحت اعتقادشان را فدا نمی کنند اون از گلشیفته و لیلا حاتمی و این از خانم معتمد آریا ..............
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
شما به من بگو خانم حاتمی چیکار کرده ؟ کجای اسلام گفته بدون هیچ ، هیچ و هیچ پایه و اساسی پشت سر مردم انقدر راحت صحبت کنید؟
maxim
| UNITED STATES |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
از لیلا حاتمی بد نگو !
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آقا مهدی یه سرچ کوچولو کن در مورد لیلا حاتمی ،اونوقت کلیپشو می بینی .
مهدی
| UNITED STATES |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خانم سهیلا همین الآنمیشه در مورد خود بنده کلیپ تهیه کرد ! کار تقلبی که راحته! اصلا میگیم کیلیپش هست تو اسلام مگه نداریم اگه یک نفر اومد اعتراف به ببخشید "زنا" کرد حرفش رو قبول نکنید ! دست بردارید از این کوته فکری ها و دنبال تجسس تو کار دیگران ! ما خودمون سر تا پا اشکالیم ! اول خودمون رو اصلاح کنیم
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آقا مهدی خوب این اسم تقلب افتاده سر زبونتون و هر کاری رو باهاش ماسمالی میکنید . نمیدونم چرا هر وقت خطای اشکار کسی مطرح میشه همه برای خودشون مفسر قران و اسلام شناس میشن .
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آقا مهدي! خوبه نگفتيد فتوشاپه!! آخه الان ديگه دوقلو هم كه به دنيا مي‌آد مي‌گن يكيش فتوشاپه!
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
28
70
تعدادی از بازیگران سینما از نبود آزادی در کشورسخن می گویند و از آن گله مند هستند و ما گمان میکردیم که فقط با حجاب مشکل دارند اما زمانی که از کشور خارج می شوند و سایر استعدادهایشان را بروز می دهند!! متوجه می شویم که آنها فقط با برداشتن حجاب خواسته هایشان تامین نمی شود بلکه آنان جز با زیر پا گذاشتن شرع، اخلاق ، و شرافت انسانی آزادیشان تامین نمی شود. با این دیدگاههایی که این بازیگران دارند هر روز باید شاهد بروز پدیده های جدید باشیم!!؟؟
عالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
37
82
خیلی هم ارزان نفروخته تمام متانت شخصیت غیرت حجاب وقار حیاوشرم و حجب وحیا که شاخصه زن مسلمان ایرانی است را به باد فنا داده اف بر آن خانواده ای که چنین سست عنصرهایی را در خود پرورش داده است
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
من هم میخواستم همین را بگم . مگه چقدر می ارزید که خودش ارزون فروخته!
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
58
30
سلام بولتن فكر نمي كني چرا در مورد هيچ كدوم از خبرات هيچ كس نظري نداده ؟! به نظرت به دليل آبكي بودنشون نييست ؟!
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
برای چشماتون مشکلی پیش اومده ؟ با کمال احترام ، شما کورید ؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اين اعتماد به نفست آقا محمد رضا منو كشته!

مي‌گن يه بنده خدا رفت دكتر، گفت آقاي دكتر. چند وقتيه كه چشمام يه كم تار مي‌بينه. دكتره گفت اون نوشته‌ها را نگاه كن بگو كدوم طرفي هستند. يارو يه نگاه به دور و برش كرد و گفت: كدوم نوشته‌ها؟ دكتره گفت: "اون نوشته‌هايي كه روي اون تابلو هستند. يارو دوباره يه نگاهي به دور و برش كرد و گفت: كدوم تابلو؟ دكتره گفت: "اون تابلويي كه روي ديواره". يارو دوباره يه نگاهي به دور و برش كرد و گفت: كدوم ديوار؟
hk
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
32
71
ارزان نفروخته ، بها و ارزشش بيش از اين نيست!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
5
26
متاسفانه فقط تو ساده لوح و حمالی. بقیه نه تنها خودشان سیاسی هستند بلکه وبال سیاست هم دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
22
56
آقا گریه نداره که. خاصیت ...، هزره پروریست. مرد و زن هم نداره. هرکسی وارد این بخش میشه، خواه ناخواه، بعد از مدتی روابط نامشروع، براش عادی میشه.
پاسخ ها
بنده ی خدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
مطابق شرع مقدس شما اگر بر نظرت پافشاری کنی باید حد بخوری حد قذف برای کسی ست که نسبت دروغ اینچنینی می دهد. با کدام مستند از هرزه پروری و رابطه ی نامشروع برای هر کسی که وارد این بخش (مثلا سینما یا حضور جهانی سینماگران)صحبت می کنی؟ آیا چهار شاهد عادل تایید می کنند حرفت را؟ آن هم برای همه؟! کاش مرام رهبران دینی مان را از یاد نبریم و انصاف را فدای سیاسی بازی نکنیم
بنده ی خدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
البته امیدوارم شما هم نظرت این نبوده باشه و من اشتباه کرده باشم. اینجوری بهتر است عزیز
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
"بنده خدا" نظاهر به فحشا مانندبوسيدن نامحرم و بي حجابي و غيره حد دارد نه بيان واقعيت. مگر در غرب در ملا عام جفت گيري نمي كنند؟؟ خبر هايش را نشنيدي. مطمئن باش بزودي صحنه جفت گيري علني با گ... يا اينها را پخش خواهند كرد. البته باز هم امثال تو خواهيد گفت "مونتاژه!!!"
پايور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
بنده خدا مثل هميشه با نظر زيباي شما موافقم....
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
17
70
به شوهرش تبریک می گم
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
شوهر نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
شوهر داره قلچماقشم داره منتها غیرت یخدی
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
شوهرش اينبار هم مثل دفعه‌هاي قبل مي‌گه زن من اينكاره نيست!
جلالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
15
41
بر مسئولین فرهنگی(بی مسئولیت) ما است که این ...... را به خانه فرهنگ ایران(سینما و تلویزیون) راه ندهند.
ahdnaf
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
9
9
باز هم که نظر من تایید نشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
57
20
بولتن فوضوله بیکاره علاف
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
چرا اپوزسیون همشون بی سوادن؟ عزیزم علاف(علاف یعنی علف فروش) نه.باید بگی الاف.من بخاطر بی سوادیت رای منفی دادم
حمیدن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خودت چی/اتفاقا منم درمورد شما اینجوری فکر میکنم.بابا بیخیال
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ناشناس اول برو دو کلاس درس بخوان و نوشتن درست یاد بگیر بعد بیا حرف مفت بزن ......... اولین درس این را در دو صفحه امشب مشق بنویس تا درس بعدی ببین فضولی نه فوضولی برو مشق امشب را بنویس تا بعد .
qq
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
35
19
مایه تاسف است که با یک عکس هر کسی هر چی می خواد می نویسد و تقوا را رعایت نمیکند. اصلا زاویه عکس اینگونه است که در نظر اول بوسیدن به نظمی رسد و این خطای چشم است.
پاسخ ها
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
چرا فقط در مورد بی ناموسی هزار و یک دلیل برای رد آن پیدا می کنید؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
بابا چرت و پرت نگو خبرش همه جا پر شده اصلا موضوع این عکس نیست
* MAN *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خب شما بفرمایید چکار دارن میکنن تا ما از اشتباه در بیایم ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
13
30
*********اين هم سياست جديد صهيونيست براي
عادي سازي اينگونه رفتارها آنهم به
دست كساني كه چهره آنها براي مردم شناخته شده بود و چقدر رزيلانه اين وطن فروشان تن به اين نوكري مي دهند.اما غافل از اينكه كسي كه اسلام را نگه داشته ،آن خالق بي همتاست "و لو كره المشركون"**********
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
12
36
قدرشان همین اندازه است فقط اشکارش نکرده بودند. افسوس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
26
52
بنده خدا فرج ا... سلحشور راست ميگفت ما باور نمي كرديم...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
واقعا سلحشور از معدود پاکان هنریست
صادق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
همش از قبر خودش بلند میشه
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ما كه باور مي‌كرديم!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
درود بر جناب سلحشور که مثل اغلب هنریها بقای خودرا در دیدن کثافت وخاموش ماندن نمی بیند
وطن من ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
4
4
سلام علیکم فذکران نفعت الذکرا فلیس علیهم بمصیطر ومن الله التوفیق
سلام علیکم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
16
8
سلام.بولتن جان.خوبی ؟چی خبر؟من بعد از چند ماه دوباره امدم سایتتون را ببینم.شما هنوز دست از اینکارای خاله زنک بازیتون ور نمیداری؟
مدیر پایگاه سلام خاله نبودی این همه مدت کجا رفته بودی ! رفته بودی شاه عبدالعظیم دعا کنی ، بدل نگیر
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
3
17
اصلا قیمتی نداشت که خودرا ارزان بفروشد یا گران!همان موقع که دنبال موسوی افتاده بود و با صدای جیغ جیغو ش افاضات می کرد از چشم ما افتاد وبرای ما مرده ای بیش نبود
یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
4
14
حالا مگه قیمت داده که میگین ارزان فروخته خود بدبختشم میدونه به ریپ هنریش رسیده
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
3
12
واقعا بدست آوردن پیشرفت آنقدر هم که میگویند سخت نیست فقط کافی است مانند این دو .... که یکیش خیلی پیشرفت کرده (خود شیفته) لخت شوی
jamali
|
UNITED STATES
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
4
9
به نظر می رسد آن مرد کاملا با برنامه و با موذی گری این کار ا کرد منهم می گویم با اینکه این خانم را اصلا قبول ندارم و وضعیت ظاهریش هم موید این است این فرد اعتقادی به ارزشها و اعتقادات دینی ندارد یا حتی اگر در جایی دیگر مثلا اگر دوربین نبود شاید از این بدتر هم بود برایش مسئله ای نبود اما در انجا کاملا بی تقصیر بود منم دیدم یه جورایی سرخ هم شد کاش فاطمه معتمد آریا قدر خودشو می دونست
ناشناس
|
POLAND
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
4
15
این غربیا همینطورند هرکی بره طرفشون کارشو یکسره میکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
9
5
فاطمه معتمد آریا خودش را ارزان فروخت؟
این یعنی چی مگه خودفروشی کرده که خودشو ارزون بفروشه بر عکس خودشو خیلی هم گرون فروخته . تموم بازیگرا از بس فکرشون و روحشون رفته تو فیلم که دارن واقعا باور می کنن که بعد از فیلم هم دارن فیلم بازی می کنن و فیلم هم که فیلمه واقعیت نداره .
من که تا حالا نظری از من ثبت نشده و می دونم این یکی هم ثبت نمیشه برا خودم نوشتم شما نخونین.
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
5
18
ننگ و نفرین به تن فروش و وطن فروش
hosin0831
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
6
17
خودش خودشو بدبخت کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
10
13
هيهات كه فقط ادعاي مسلماني مانده
كشوري با هزاران فقير گرسنه،هزاران هزار بيكار،هزاران بي خانمان،هزاران مشكل معيشتي و.....و هنرمنداني كه فقط نام هنر را يدك مي كشند
سئوال اساسي در مديران فرهنگي كشور است كه پول بي زبان بيت المال را در حجم ملياردي به اين بي معرفت ها مي دهند تا طغيان كنند و دين و ارزش هاي اين ملت را به سخره بگيرند
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
این خبر در مورد معتمد آریا بود نه بیت المال در حجم میلیاردی ؟ همه چی به جاش . امثال شما منو یاد پت و مت میندازه .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خانم سهیلا لطفا نظر ناشناس رو دوباره مطالعه کنید. متشکرم :)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ازسهیلا خانم متشکرم پت ومت خیلی بجا بود
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ناشناس عزیز از بس این مدت مدعیان روشنفکری همه چیز رو با سنگ محک اختلاس می سنجند و چون بالاتر هم نظری در این رابطه بود همین سبب شد تا من نظر شما رو به درستی متوجه نشم . ضمن اینکه نظر منفی خودمو پس میگیرم بابت کلمه پت و مت هم عذرخواهی میکنم و با نظر شما کاملا موافقم . امیدورام کریمانه ببخشید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
5
14
پناه برخدا انشااله منکرات دامن جامعه اسلامی را نگیرد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
10
5
انقدر این چیزا ارزش داره یعنی که یه نفر بشینه 6ساعت بنویستش ... بعد این همه ادمم بشینن این همه وقتشونو تلف کنن بخوننش؟؟؟؟...من تیترو که دیدم فکر کردم چیه حالا.....بابا به جای این کارا برین به داد صنعت برسین که دارن له مون میکنن
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
بعضی از نظرات اول صبح ، باعث میشه آدم از نظر روحی رفرش بشه . مرسی کلی خندیدم .
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
3
11
از خودمان پرسیده ایم چرا غربیها نخبگان علمی ما را ترور می کنند اما به مثلا ایرانیانی که با سخنرانی یا فیلم ساختن یا دنبال جلبکیها راه افتادن در مورد ایران سیاه نمایی کرده وآب به آسیاب دشمن می ریزند جایزه می دهند واز آنها تقدیر می کنند؟؟؟؟؟؟؟
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
4
12
تا حالا تصور می کردم بازی خوب نشان دهنده شعور یازیگرشه ولی خانم معتمداریا با این کارشون یا شعور و یا درخشندگی رو که از مردم ایران داشت رو زیر رادیکال برد وای به حال کورش و بدابه حال جوانان ما که بازیگرا الگوی مهمی توی زندگیشون هستن
منوچهریان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
4
11
سلام
جهان غرب تقریبا صاحب یک ایدئولوژی و مرام مشخصی است درکنار زورگوئی های سیاستمداران مکار وحیله گرشان ، آنها برعکس ما فکر می کنند .یعنی زنانشان را لخت درملاء عام به نمایش می گذارند که براین هم مباحات می کنند زن می تواند با هرکسی دوستی اختیارکند گاها زن می تواند با سگش هم ازدواج کند چه برسد با همجنس خودش . مردانشان محجب تاکمی نیمه محجب هستند.آنها به این آزادی می گویند . وبراین نگاهشان افتخار هم می کنند ظاهرا اگر اشتباه نکنم سازمان یونسکو کشورهایی را به عضویت خود می پذیرد که با آزادی آنها حتی همجنسگرایی موافق باشند. وبا هرکس که فراتراز این رویه قدم بردارد شدیدا مخالفت می کنند وحتی اورا مجازات هم می کنند مثل مخالفت با رعایت حجاب در دانشگاهها واداراتشان این محدوده آزادی آنهاست اگرایران هم از آئینش که آئین ناب محمدی(ص) است دست بردارد مثل زمان گذشته صاحب احترام خواهد شد واما ما :
ما که مسلمانیم هم صاحب تفکرات وبرداشت های متفاوتی هستیم برابر آموزه های دینی خودمان محدودیت وآزادی هایی داریم که درجای خود بحث های مستدلی دارد . گروهی مثل مردم ایران که منتهای آرزویشان رسیدن به جامعه ایده آل محمدی(ص) وچراغهای راهنمائیش ائمه اطهار(ع)هستند ودرمقابل کشورهای مسلمان دیگری که اهدافشان اسلامی تاکمی اسلامی یا بعضا به ظاهراسلامی می باشند مثل زمان رژیم منحوس پهلوی که به نام اسلام ریشه اسلام رامی کندند.
بالاخره تمام مردم ما هم که پایبند به دین حقه اسلام نبوده اند .آنها هم به چند دسته تقسیم می شوند.
1. مردم خداجوئی که پیرو اسلام ناب محمدی (ص) هستند ودر خط ولایت که درمیان اینها از کم سواد وعامی هست تا آیه الله وآیه الله زاده مهندس وتاجر و... اینها با قلب راهی را انتخاب کردند که با زبان هم آن را با افتخار بیان می کنند: مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ۞ سوره احزاب ؛ آبه ۲۳
از مومنان مرداني هستند که به پيماني که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضي بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضي چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نکرده‏اند.
2. گروهی ازمردم با خصوصیات همان مردم اما بااین شرط که روزگار بروفق مرادشان باشد بعضا کسانی بودند که درانقلاب هم نقش داشتند ولی قانع نبودندوزیاده خواهی داشتند.
3. گروهی ازمردم که انقلابی نبودندالان ضدانقلاب هم نیستند زندگی خودرا می کنند. بی تفاوت
4. گروهی که در شهوت روزگار فرورفته بودند انقلابی نبودند اما به خاطر هنر یا نبوغ جزئی که درآنان بود درجامعه مطرح یانیمه مطرح بودند دردرونشان نفاق شعله وربود نان را به نرخ روز می خوردند .وهمیشه مترصد بودند تا ازهرآب گل آلودی ماهی بگیرند آیا ازشهوت رانان و دوروهای مخالف به غیرازاین انتظاری هست غیرازاینکه به هرلجنی دست پیدا کنند خودرا آلوده می کنند. مثل منافقین ، ملی گراها بعضی ازروشنفکرنماها وبه ظاهرهنرمندان خودباخته . غربی ها به باطل خود پایبندند ولی اینها چی ریزه خوار کثافات آناند.
به نظر من بااین نگاهها است که حق شناخته می شود . متشکرم
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
جناب منوچهريان، اون ٤ نفري كه به اين پيام متين شما منفي دادن، فكر نكنيد با فحواي كلامتون مخالف بوده‌اند! نخير! از يك تكه نويسيتون چشاشون چپ شده و به جا +، روي - زدند.

لطفا بين بلوك‌هاي متني خود ﴿يعني قبل از "و اما ما..."، "بالاخره تمام مردم..."، "١.مردم..."، "از مومنان مرداني هستند..." و غيره يك خط خالي بگذاريد تا در آينده انشاالله اين مشكل مجددا بروز پيدا نكند.
یکی از مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
5
14
از خانم معتمد آریا سؤال می کنم شما به اصطلاح هنرمند ها چه چیز بین خودتان ودیگران بده بستان می کنید؟
م.ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
11
3
واقعا متاسفم که یک خطای دید را نمی توانید تشخیص دهید.اگه این خانم مشکل داشت با روسری بالا نمی رفت.پس هر خبر کذبی رو انعکاس ندهید.
پاسخ ها
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اونم از ترس ممنوع تصویر شدنش هست
وقتی اومد ایران هم میگه منتاژ شده.
در ضمن پرونده ی هنرمندان از روز روشن تره که مشکل دار هستند.
چرا این بی دینی ها برای شهاب الدین حسینی یا مدرس یا رضویان یا ... دیگه رو نمیشه؟
مگر اینا بازیگر نیستند؟
چرا فقط بعضی از بازیگران تا میرن بیرون از مملکت میشن شوالیه خوش بختی ایرانیان؟ ها؟


متاسفم براتون هر چی رو که نمیخواید ببینید نمیبینیت
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
2
9
اگه تو جاده گله ای با هزاران گوسفندببینید اصلا تعجب آور نیست.ولی اگر ده تا خوک را ببینید تعجب کرده وتعریف میکنید یه گله خوک دیدیم---ننتیجه میگیریم زشتیها بیشتر به نظر میان.
علي كليائي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
5
8
حفظ ارزش های فرهنگی حرفه بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما توسط معتمد آريا مبارك باد!!!!
راستي يه سوال :
( با لهجه فرهاد برره بخوانيد)
حفظ ارزش های فرهنگی حرفه بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما در نظر غربيها يعني چه؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
5
12
هر دم از اين باغ .. علف هرزي مي رويد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
8
5
آخه شما چی میگین مگر از این جماعت بازیگر غیر از این باید توقع داشت که شما اینقدربه این مسائل دامن می زنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
منظورت چیه؟ یعنی آدم ندونیمشون یا مرده بپنداریمشون؟
درد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
5
9
واقعا کمی فکر کنید خودمون را ارزان نفروشیم مسیری که این هنرمندان در پیش گرفته اند آخرش تباهی فرهنگ جامعمون هست بی خیال از کنارش نگذریم.
مرد تنها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
12
6
خوب ؟ !!!!
بولتن جان لا اكراه فی الدین !!!
باباجون چرا میخوای بعضیا رو به زور مسلمون نگه داری ؟
پاسخ ها
* MAN *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
دوست عزیز بهتره تحقیق کنید ببینید اینی که لق لقه زبون خیلی ها شده برای توجیه کارهای خودشون ( لا اكراه فی الدین) در چه موردی بکار رفته
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ولي جناب MAN، بنده برخلاف شما خوشحالم كه حداقل اين يه آيه از قرآن به گوششون خورده و اون دنيا ديگه نمي‌تونند منكر بشند كه ما زير قلّه‌ي غاف زندگي مي‌كرديم و از هيچي خبر نداشتيم.
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
6
11
خوب شد آقای سلحشور یه حرفی زد که دیگه این نابازیگرا هر کاری بکنن بگن:دیدی تقصیر سلحشوره!
خدا بازم سلحشور را خیر بده که در مورد مسائل دیگه حرف نزد و گرنه معلوم نبود عاقبت چه خواهد شد؟!
پاسخ ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
جالبه تموم اون کسایی که جلوی حرف هنرمند فقید و با بصیرت کشورمان آقای سلحشور موضع گیری کردند که چرا گفتی آنجلیا جولی تو ایران فراوونه و مثل بیژن قالپاق اخراجی ها سریع گفتند دزد خودتی
حالا همون خانم های به اصطلاح هنرمند سر گندکاری گلشیفته و معتمدآریا سکوت کردند دریغ از یه بیانیه در رد این زشتی ها!!!
حالا سلحشور حق نداشت این حرف درست رو بزنه
راستی تا حالا فکر کردی چرا اون پنج هنرمند خانم که جلوی سلحشور بیانیه دادند تنشون از حرفاش لرزید و به خودشون گرفتند
به خوشون شک داشتن مگه؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
9
4
فقط فضولی توکارهنرمنده ! اه اه اااااااااااااااااااه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
11
5
به مردم تهمت نزنید اگر با دقت به عکس اول نگاه بکنید متوجه اشتباهتان میشوید
پاسخ ها
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ما که هر چی دیدیم اشتباهی نبود
شما ها چرا با دقت نمی بینین؟ لطفا بفرمائید یه عینک بسیار مناسب برای خودتون ببینید.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اشتباه رو پایین بولتن توضیح داده! بدون عینک و دقت هم خوانده میشود به حمدالله.
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
چکش جون این سه نقطه که مثلا خواستی حالشو بگیری من نیستم . خوشحال نباش . دیروز یه کوچولو پایین تر توضیح دادم . بازم برای نظر دادن پریدی هااااااااا . عجله نکن .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اتفاقا دقیقا مشخصه شما نیستید. طرز بیان شما برای من یکی که کاملا شناخته شده ست.
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آخه ماهیتت هنوز برای این سه نقطه جدید روشن نشده اگر بشه حتما" ادبیاتش میشه یکی مثل منه بی ادب بی بصیرت البته به زعم شمای با ادب با بصیرت .
بینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
8
8
با اون شکل و قیافه ای که در مراسم حاضر شده مرد مجری هم فکر کرده ایشان هم از خودشان هست راستی اصلا قابل بوسیدن هست
* MAN *
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
4
10
بولتن عزیز ما که فیلم رو ندیدیم ولی چیزی که در عکس مشخصه بنظر نمیرسه این خانم همچین هم جا خورده باشه و قصد کنار کشیدن خودش رو داشته باشه . اگر فیلم رو بذارید بهتر معلوم میشه
پاسخ ها
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
خواهر یا برادر عزیزم
این خانوم نه تنها جا نخورده بلکه خوش حال هم شده.
انگار تا حالا کسی نبوسیدش:)
حالا یه آدم کوری بوسیدش ذوق کرده و نفهمیده چه ......... رو بوسیده.

ولی خدا وکیلی مثل تیتاپی که به .... میدی معتمد آریا هم همونجوری خوشحال شده
خوب دقت کنید
مدیر پایگاه عزیران خواهشا مراعات بفرمایید ، خداوند استهزا کنندگان را دوست نمی دارد
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
سلام بولتن عزیز جهت اطلاع عرض کنم که این سه نقطه تازه متولد شده اون سه نقطه ی قدیمی نیست که ماهیت انسانهای دو چهره رو فاش میکنه . اما خوشحالم که یه دقلو پیدا کردم .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
نمیفرمودید هم مشخص بود. بولتن معمولا به شما تذکر نمیدهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
4
7
اقا کار کار انگلیسها است. اونهم از نوع چشم چپش
خوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
2
7
my god
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
5
9
بدنه سینمای ایران فاسد است، چرا وقتی یک فیلم پارتی از یک زن بازیگر در اینترنت پخش میشود مسوولان صدا و سیما اجازه میدهند در سریال ها بازی کند؟
چرا باید از این بازیگرهای فاسد دز سریالی همچون مختارنامه استفاده شود؟
تا وقتی اینها طرد نشوند همین است
فهیمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
4
9
سیاست غربیها این است که افراد مسئله دار را پیدا کرده و با اهدای جوایز آنان را بزرگ کرده و با کشاندن آنها به منجلاب فرهنگی خودشان بی حیثیتشان کنند و سپس آنها را تبدیل به نیروی اپوزوسیون کنند . نمونه عینی و بارز آن خانم شیرین عبادی است که الحق و الانصاف در قد و قواره جایزه صلح نوبل نبود و فقط یک کار سیاسی غربی بود که به او جایزه دادند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
9
3
غیرت فقط مختص آن هاست که عرب های عربستان توی روز روشن زنان کشورشان را می دزدند و هیچ غلطی نمی کنند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
12
5
فرهنگ نظام مقدس اسلامی در مقابل غرب شکست خورد.با این حرکات .

چون ما نتوانستیم ارزشهای امام شهدا را در جامعه پیاده کنیم.
یا روسری یا توسری
مدیر پایگاه شما دلتان را به این حرفها خوش کنید!! اما در همه طول تاریخ از خلقت حضرت آدم (ع) تا به امروز حتی در حکومت مولای متقیان علی (ع) خیر و شر و شیطان پرستان با حق پرستان در نبرد بوده اند اما این وعده الهی است که پیروزی از آن خداپرستان است و این حقیقتی انکار ناپذیر بر اساس دستور خداست که حجاب نماد یک زن مسلمان است و بی حجابی آگاهانه در دام شیطان فرو رفتن است فرق هم نمی کند می خواهد یک هنرمند باشد یا یک زن خیابانی یا در یک مجلس در ام القرای حکومت اسلامی یا در یک جشنواره سینمایی در خارج از کشور در هر دو وضعیتش شیطان حضور دارد .
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
جناب ناشناس نمي‌خوام خداي نكرده از اين جواب بنده افسرده بشي و بري خودتو بكشيا! فقط چون توي آمريكا سوپر كامپيوتر پيدا مي‌شه و ديگه مجبور نيستيد زياد از مغزتون كار بكشيد، گفتم اين را بديد براتون محاسبه كنند، بد نيست.

اول انقلاب، وقتي براي جمهوري اسلامي راي گرفتند، ٩٨ درصد گفتند آري، ٢ درصد گفتند خير. حالا ما فرض را بر اين مي‌گيريم كه هيچ ريزش و رويشي هم توي اين ٣٤ سال صورت نگرفته است و همون نسبت، همونطوري بزرگ شدن تا رسيدن به امروز.

٢ درصد جمعيت ٧٦/٠٠٠/٠٠٠ ميليوني امروز مي‌شه چند نفر؟ ١/٥٦٠/٠٠٠ درست؟

خب حالا شما فرض بگير كل هنرپيشه‌هاي مملكت همه از جنس گلشيفته و معتمد آريا ﴿رقم را مي‌برم بالا كه مشتري شويد﴾. فكر مي‌كنيد كل هنرپيشه‌هاي روي بورس مثل اين دو، چند نفر هستند؟ ١٠ نفر؟، ١٠٠ نفر؟، هزار نفر؟، ٦٠ هزار نفر؟ ﴿فكر نكنم لازم باشه بالاتر برم، چون خود شما هم يقينا هرچه زور بزنيد بالاتر از اين نمي‌تونيد بريد. تا همينجاش هم براي اين كه مشتري شويد باهاتون كنار اومدم، وگرنه مغز آكبند هم ٦٠ هزارتا توي كتش نمي‌ره﴾. اين از تكليف حضرات هنرپيشه.

مي‌مونه ١٥٠٠٠٠٠ هزار نفر. حالا بريد سراغ الواط‌ها، قرتي‌ها، اوباش و هرزه‌ها و لامذهب‌هاي حرفه‌اي. چند استان داريم؟ ٣١ استان. به هركدام چند نفر مي‌رسه؟ چهل و هشت هزار و سيصد و هشتاد و هفت نفر. حالا شما سيصد و هشتاد و هفت نفرش را هم نبين، بگو ٤٨٠٠٠ نفر. ٤٨٠٠٠ آدم بيكار بي‌عار بي‌درد، كه صبح تا شب توي خيابان مي‌چرخند. خداييش خيلي آدم مي‌شه‌ها! نه؟!

حالا مي‌خواي تعداد اون ٩٨ درصد را حساب كني؟ نه! نكن اينكار را با خودت. اگه ٩ دي را نديدي، چند روز ديگه صبر كن، ٢٢ بهمن را ببين.

"ما چون تندر نمي‌خروشيم، مگر آنگاه كه خصم را فرو كوبيم و سيل روان نمي‌كنيم، مگر آنگاه كه بباريم" ﴿فرازي از خطبه ٩ نهج‌البلاغه﴾.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
13
4
شما ها هم که هنرتان فقط خرید وفروش انسان هاست و هنری دیگر ندارید . !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
ما هیچ کاره ایم وقتی معامله تمام شد وگندش درآمد ما هم مثل هزاران نفر دیگردر سرتاسر جهان متوجه می شویم
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
بازم خدا رو صد هزار مرتبه شکر که ما یک هنری داریم
موندم شما ها که هیچ هنری ندارین به چه امید زنده هستین؟
هحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
9
7
اولا این خانم الگوی همه مردم مسلمان نیست که موجب ازبین رفتن حیثیت آنها شود. ثانیا از 3 هزارمیلیارد هم بگین چون علاوه برضربه حیثیتی سنگین وضربه اقتصادی هم هست ثالثا اولا" .
سرباز صفز وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
3
11
بولتن عزیز فرمایش شما متین اما این خانم نباید به احترام فرهنک وعقاید مللی ومذهبی یک ملت که همه چیز اون زیر ذره بین دشمنان بیشماره بعنوان یک هنرمندایرانی و زن مسلمان وبرای همراهی با مردم کشورش اولا مواظب باشه مورد سواستقاده و... قرار نگیره؟ و ثانیا نباید برای حفظ حرمت نشانه روی شده جامعه وملت شهید داده ایران و برای نه گفتن به کسانی که با این روشها قصد تحقیر وبه فحشا کشاندن جوانان ما را دارند اقدام محکم وعملی تری برای برچیدن بساط حیله گرانه آنها میداشتند.؟ انصافا یک لوح تقدیر وجایزه هر چقدر هم گرانبها و ارزشمند - ارزش نادیده گرفتن غرور واحساسات یک ملت و یک قطر خون شهدای این سرزمین را که برای برچیدن اینگونه روابط و الگو های بظاهر متمدن ودر باطن حیوانی واستعماری تلاش کرده و میکنند را دارد ؟ یا اینکه اصولا ایشان از اساس این نوع تفکر را قبول دارد ؟که اگر داشتند همانجا عطای آنرا به لقایش میبخشید و آنر جلوی سگهای داخل سالن مینداخت واز حرمت وشرف خود وزن مسلمان با وقار ایرانی دفاع شایسته مینمود؟
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
يك تار مويي كه الان توي سر شما نيم ساعت بايد بگردي تا پيداش كني، به كل هيكل نتراشيده و نخراشيده اينگونه افرادي كه فكر مي‌كنند كشور مديون آنها است مي‌ارزد. خودتان را دست كم نگيريد و به سرباز صفر بودنتان بباليد.
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
آفرین بر برادران با بصیرت و انقلابی خودم
سرباز صفر وطن
آقا مرتضی عزیز
دمتون گرم
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
آقا مجيد شما لطف داريد. پاينده باشيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
2
8
تا شش هفت میلیارد نفر جا دارد که ما در مقابل خود ببینیم. آماده ایم. تکلیفمان مشخص است. به ته صفوف دشمنان دین خدا می نگریم. پایمان را میخکوب میکنیم و از زیادی نمی هراسیم. اما متاسف میشویم و تا مرز جان باختن میکوشیم جلوی سقوط افراد را بگیریم و فریبکاران و دروغ پردازان را رسوا کنیم. اگر نشد به خدا پناه میبریم که پیروزی از جانب ایشان است.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
بسيار زيبا بود. ممنون
ese
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
10
7
بابا بي خيال
يارانه ها كي ميدن ؟
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
خدا جویان سبز هم مگه یارانه میگیرند ؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
همه رایانه میگیرند. چون ایران مال هیچ حزب و گروه خاصی نیست.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
پس جرا به من رایانه ندادن..!!
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
در عجبم کسانیکه قانون اساسی رو قبول نداشتند و در اغتشاشات پایبند به هیچ قانونی نبودند از قانون یارانه تبعیت میکنند ؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
... چرا جوش میآورید؟ بنده راجع یه رایانه صحبت کردم نه یارانه!
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
شاید هم این ... برای اولین بار قصد متلک توهم آلود نداشت و این منم که بی خودی جوش آوردم!
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
شما را چه شده است كه از خداي خود روي گردان و به غير او گرايش داريد؟ چونان چهارپاياني كه چوپان آنها را در بياباني وباخيز، و آبهايي بيماري‌زا رها كرده باشد؟ گوسفندان پرواري را مي‌مانيد كه براي كارد قصاب آماده‌اند ولي خودشان نمي‌دانند. چه آنكه هر گاه به گوسفندان با مقداري علف نيكي كنند، يك روز خود را يك عمر مي‌پندارند، و زندگي را در سير شدن شكم‌ها مي‌نگرند. ﴿خطبه ١٧٥ نهج‌البلاغه﴾
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
چکش جون اگه در جواب دادن به بنده عجله نمیکردید با صورت نمی رفتید توی دیوار . من جواب ese رو دادم مثل اینکه بد توهم میزنی خواهر جون
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
درست میفرمایید... /
ماشاءالله با 5 کلمه ماهیت ایشون رو هم کشف کردید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
6
7
من خودم رو ادم دینداری نمی دونم.اما این رو خوب فهمیدم که هنر بازیگری برای یک زن با اصول دینی نمی خونه.حالا هر کی هر چی بخواد بگه.اشکال کار این هست که بازیگر رو الگو کنی واسه ی ملتی که درک داره.بازیگر ها بخصوص خانم ها باید احساس رو بازی کنن.تا فیلم فیلم شه.خب آخه دوست من ،من که یک حانم هستم هیچ وقت نمی پذیرم احساسم رو که فقط برای کسانی که از صمیم قلب دوست دارم رو روی صحنه ،توی سکناس برای یه غریبه ،بله غریبه بازی کنم.پس خیلی سخت نگیرین.این ها الگو نیستن.بازیگرن .پس واژه ی غیرت ،حیا ،دین و.... در مورد این قشر فرق می کنه.واقعا فرق می کنه.باز هم میگم این ها الگو نیستن.حداقل واسه من که یک زن هستم ،ادعای دین داری ندارم ولی مرز بین دین داری و بی دینی واخلاق مداری رو خوب می شناسم.
مدیر پایگاه خدا حفظتون کنه
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
باهاتون موافقم..
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
احسنت بر شما خواهر گرامي.
hossein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
4
8
باسلام
اين كه بازي گران همه بي جنبه اند نه! اما در خصوص معتمد آريا ميشه گفت : يه قاب اينقدر ارزش بي ارزشي نداره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
11
متاسفانه اکثر بازیگران ما ازنظر اعتقادات مذهبی بسیار ضعیف هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
6
3
اینکه خانوم معتمد آریا یشرفت کردند و توانستند جایزه ای را دریافت کنند نه جای حسادت دارد و نه جای تنگ نذری نقطه مورد نظر این است که این زنه به قول خیلی ها با فرهنگ نماد زن ایرانی و ملت ایران است پس حداقل اگر علاقه ایی دارند به اینکه خود را کاملا در اختیار جوامع غرب بدهند خواهش در خفا و پنهان این کار را انجام دهند . مانند سالهایی دوران ابتدایی بازیگری که توانستند خود را در اختیار گارگردانان به اصطلاح اروپایی در همین کشور ایران می گذاشتند ......
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
واقعا شما به اين مي‌گوييد پيشرفت؟!! گرفتن يك تكه سنگ و كچ و حلبي به قيمت خشم خداوند پيشرفت است؟
سرباز واقعی ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
2
7
متاسفانه تا بش از این این بی بند و بارها آبروی ایران رو نبردند باید نامشان از سینمای ایران حذف شود، ایران اسلامی استف نیاز به سفیر اسلامی دارد، شهیدان نرفتند شهید شوند که الان تابلو دار جریان فرهنگی ایران یک چنین موجوداتی باشند
مدیر پایگاه آقا جان مشکل در این افراد نیست چرا توجه نمی کنید مشکل در ساختار و زیر ساختهای این هنر در ایران است مشکل در تفکر غالب در میان هنرمندان ماست مشکل در ساختار وزارت ارشاد و صداو سیمای ماست مشکل در جریان غالب بر سینمای ماست که هر مسئولی را که شاید از بهترینها هم باشد در آنجا بگذارند بازهم نمی توانند کاری بکنند 33 سال بجای پیشرفت در هنر ارزشی و متعالی در سینمای ایران بازگشتمان به سمت سینمای فارسی زمان شاه شده است فقط عشق و دلدادگی و روابط نامشروع و حتی از سینمای فارسی زمان شاه که رنگ غیرت را داشت پسروی هم داریم این مشکل در آموزش و پرورش ما به عنوان اصلی ترین نهاد و کارخانه انسان سازی ما هم وجود دارد و....
مثل تو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
6
2
سلام
این همه ی کسانی که چشمشون رو روی همه چیز بستند . بهتره یادآور بشم در اسلام عزیز فروع دینی که دارد رو به فراموشی میرود " تولی و بتری" است که نمونه بارز آن در هنر و سیاست است در هنر با شعار تو خالی" هنر برای هنر" و در سیاست به نام "تدبیر و تاکتیک و مصلحت".
اگر مسلمانید همه ی اسلام را بخواهید. اسلام است که دم از انسانیت و احترام به هم نوع میزند . نه اندیشه هایی که این به اصطلاح "محبوبان در چشم دیگران" در رسانه ها به قیمت خودفروشی تبلیغ آن می کنند. لطفا دم از چیزایی بزنید که از خودتان است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
7
2
دو سئوال : بد حجابي دشمني با خداست يا دروغ گويي ؟ ارزش حجاب برابر كعبه است يا ارزش آبروي مومن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
درمقابل هم قرار دادن بدحجابی ودروغگویی صحیح نیست مثل اینکه بگوییم شرابخواری بدتراست یازنا؟بدحجابی بی اعتنایی ولجبازی به حکم خداونده وبانیت خراب کردن نام یک ملت بارگناهش بیشتر و مؤمن کسی ستکه نه حکم خدا نه آبروی خود رازیر دست وپانمی اندازد
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
2
10
برای جامعه هنری کشورم متاسفم
rahim
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
8
6
ما ایرانی جماعت به جز توهین و افترا چیزه دیگری بلد نیستیم ، اصلاً بلد نیستیم باهم بحث بکنیم . تمام سایت ها پر شده از فحش و ناسزاگویی هموطنان به همدیگر .
من معتقدم مسئله خانم معتمدآریا یک مسئله شخصیه و به کسی ارتباطی ندارد . خداوند هر کسی را با اعمال خودش می سنجد .
پاسخ ها
بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
رحیم آقا چقدر شما هموطنانت را ارزشمند می بینی؟دلیل این نیست که عیب کار از خودته؟درضمن اعتقاد شما یا من یا هرکس دیگه در برابر فرامین خداوند که فرموده گناه مخصوصا گناه علنی نکنید مهم نیست.شاید ازنظرشما بوسه مردنامحرم بر گونه یک خانم درمقابل دوربینها وچشمها گناه نیست؟؟؟؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
هيچ كجاي دنيا، كاري كه در اجتماع و منظر عموم به انجام برسد را مسئله‌ي شخصي تلقي نمي‌كنند. اين كه نمي‌شود كه هر چيز را از هركجاي دنيا كه دوست داشته باشيم بگيريم و يك شتر گاو پلنگ بسازيم.

اگر مي‌خواهيد با تفكر غرب و لائيتيسه استدلال كنيد، همه چيزتان را نيز بايد با همان تفكر استدلال نماييد.

"وقتي کسي وارد اجتماع مي…شود، در واقع بخشي از حقوق فردي خود را در اختيار عموم قرار داده است" نخير! اين سخن بنده نيست. سخن "دانيل سولوو"، استاد حقوق فردي همان آمريكاي جنابعالي است كه با تفكر لائيتيسه بيان شده است.
rahim
|
UNITED STATES
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
5
4
بولتن عزیز من اولین بار هست که تو سایت شما پیام میدم ولی متأسفانه تأییدش نکردین !
akbar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
7
6
من کار معتمد آریا را تآیید نمی کنم ولی به کسانی که خود را وصی قیوم مردم کرده اند می گویم فقط نظر خود را بگویید واز طرف ملت حرف نزنید
میم جیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
8
5
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش...
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
مطمئني اين آقاي شاعر الان اون دنيا در حال آب خنك خوردن نيست؟! قرآن كه چيز ديگه‌اي مي‌گه!
M
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
6
9
واقعا راز موفقیت خانم معنمد اریا چی بوده ؟
دلمون از این می سوزه که پاک ترین لحظات بچگیمون پای درس کلاه قرمزی و آدماش رفت و آخرشم دیدیم که ... اگه واژه ی هنرمند را از این ها برداریم واقعا چه واژه های دیگری باقی می مونه ؟ با این خود فروختگی ها جز مقابله با قشر هنرمندان هیچ ضرری به فطرت لطیف و زیبای هنر ایرانی نمیزنند که ذات هنر از این ها تهی ایست .

این سخن مصرع بیت الغزل عشاق است سند عشق به هر بی سروپایی ندهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
4
3
هنر پیشه ،هنرپیشس غربی و شرقی و مسلمان و مسیحی و یهودی هم نداره. همه هم میدونن حالا یه جاهای دیگه نشون میدن اینجا اجازه ندارن .مگه قدیمها هنرپیشه هارو از خارج می آوردن نه بابا اونام مال همینجا بودن پس انقدر بهشون خرده نگیرید .البته بد خوب همه جاهست قصد توهین ندارم
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
4
5
اعمال حرام که اموزه های دینی به مامسلمونا اموخته هرجا این دنیا که بری حرام است مگر اینکه مسلمون نباشی و...
محمد آینه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
5
9
سلام
لعنت بر آنان که در گذشته برای چی به اینها هی سیمورغ بلورین اهدا کردند نتیچه این میشه ازمعتمد آریا بوس دادن به مجری جدید نیست. وای اگر بدانید اقامت فرانسه رو چه جوری گرفته اون وقت میگید کلاه ها را نندازید بلکه پرت کنی بالا
مدیر پایگاه آینه عزیز معتمد آریا در این فیلم بوس به مجری نداد بوس از وی گرفته شد دقت بفرمایید
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
بده، مي‌گيرن. نده، مي‌گيرن. اين يعني هويج، يعني سيب‌زميني! نه آدم!
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
6
6
بولتن از آنجایی که از من چندام دل خوشی نداری شاید برات مهم نباشه که بگم باجوابی که به بنده خدا دادی واقعا نظرم نسبت بهت عوض شد. کسی که ازت نپرسیده بود میتونستی اینا رو نگی تا بیشتر برای این خانم جو سازی بشه ولی از اون یک خردل حقی که این خانم اینجا داشت دفاع کردی. بیخودی شادم!
مدیر پایگاه خواهر گرامی بحث دل خوش داشتن از شما و یا دیگری نیست همه ما بنی بشریم بنده و دوستانم در بولتن بر اساس اعتقاداتمان در این سایت کار می کنیم از خدا خواسته ایم حقی را ناحق نکرده و برای خوش آمد کسی خود را جهنمی نکنیم نمی خواهیم بگویم بی اشتباه هستیم اما اگر اشتباهی صورت بپذیرد حقیقتا از روی عمد نیست اما در خصوص این خانم با همه نقدها و اعتراضاتی که از دید ما واقعا بحق هم هست و به ایشانوارد است در این مورد خاص اعتقاد دارم ایشان مایل به این کار نبود اما نوع حجاب و حتی حضورش سوال برانگیز است بنده شخصا در جایی مفصل با ایشان صحبت کردم و به ایشان گفتم شما بواسطه فیلم زیر تیغ بسیار محبوب مردم شدید سعی کنید این محبوبیت را ارزان از دست ندهید اما ایشان اعتقاداتی در خصوص بازیگری دارند که بر اساس تفکر دینی و اعتقادی ما خلاف شرع و عفت عمومی است به هر صورت اکثریت مردم ما مسلمان و قانون اساسی ما مبتنی بر قوانین اسلامی می باشد حجاب یکی از اصول ما در قانون است اگر کسی بدحجابی و بی حجابی ار خود نشان می دهد غیر از اینکه در پیشگاه خدا مسئول است در مقابل قانون این کشور هم مسئول است ایشان هم با توجه به جایگاه اجتماعی که دارند مسئول رفتار خود حتما خواهند بود
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
فهمیدم! کسی که به نظرات پاسخ میده عوض شده! الهی شکر! (مزاح)
بولتن عزیز این شد یک نظر و یک انتقاد عادلانه و یک پاسخ عادلانه و آرام بخش به یک نظر :)

بله این خانم خیلی اشتباهات دارد به کنار ولی به عمد با اون آقا روبوسی نکرده به کنار.گفتم دیگه همه جا و همیشه کنار انزجار از ناحقی ها اون یک خردل حق رو تشخیص دادن و دیدن و پایمال نکردن میشه عدالت. البته قبلا اسمش یکی به نعل و یکی به میخ زدن بود! خسته نباشید.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
بولتن جان! مي‌شه براي بنده توضيح دهيد بدحجاب يعني چي؟!! بي‌حجاب يعني كسي كه حداقل ميزان تعيين شده در شرع مقدس براي حجاب را رعايت نمي‌كند. با حجاب يعني كسي كه اين حداقل را رعايت مي‌كند، حالا هرچي بيشتر، باحجاب‌تر. حالا اين بدحجاب اين وسط يعني چي، پردازنده مغز من از پردازشش عاجزه.

سركار خانم چكش! كاملا پيداست كه خيلي ذوق كرديد! آخه خداييش ٦ بار متن شما را خواندم تا بالاخره فهميدم چي گفتيد =))
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
آقای مرتضی.ام

شما متن هایی رو متوجه میشید و حتی بهشون پاسخ هم میدید که وضع املایی و انشایی شون بسیار اسف بار(تر) از نوشتهء بنده ست!


بله که ذوق کردم. اشکالی داره؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
سركار خانم چكش! يه شكلكي، ادايي، حرفي، چيزي كه حداقل آدم بفهمه حرفتون جديه يا شوخي! ;)

چه اشكالي داره؟ مگه بنده گفتم اشكالي داره؟

در مورد اون چيزي هم كه فرموديد، بايد بگم شايد دليلش اين باشه كه بنده هم بي‌سوادم و هم فوق پروفسوراي غلط نويسي. لذا شايد به همين دليل، درك متوني با ساختار تعريفي شما برايم ساده‌تر از متون علما باشد. باور كنيد عمدي در كار نيست :)
صدف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
7
4
دیگه توی این کشور مشکلی نیست که به این بنده خدا گیر دادید هر کس مسول اعمال خودشه خانم معتمد آریا اگر مثل گلشیفته بود روسری سر نمی کرد خدا وکیلی کمی انصاف داشته باشید.تبریک به خانم آریا بخاطر برگزیده شدنشون.
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
انقدر براش سوزن نخ نکن . قبل از گلشیفته ، معتمد آریا کشف حجاب کرده بود . ضمنا این نوع روسری سر کردن به درد عمه ی چارلز غلامحسین میخوره .
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
همه‌ي مشكلات مملكت دقيقا از همين چيزهايي كه شما بي‌اهميت مي‌دانيد ناشي مي‌شوند. آن مسئولي كه گند مي‌زند، در دامن مادر بي‌ريشه‌اي از همين جنس تربيت يافته است. آن كه چند هزار ميليارد كلاه مملكت را بر مي‌‌دارد، نان پدري از همين قماش را خورده است. آن نماينده‌اي كه نان باسنش را مي‌خورد و كل ارزش وجوديش در ا ين است كه روي صندلي مجلس بنشيند تا شمارنده مجلس يك شماره بي‌اندازد يا ننشيند و يكي از شمارنده كم شود، در خانواده‌اي با همين گونه پدر و مادر بزرگ شده است.

فقط متاسفانه برخي عادت كرده‌اند تا جوش به كورك بديل نشده است آن را نبينند.

با خط زدن صورت مسئله هيچ چيز عوض نمي‌شود، فقط چندصباحي بيشتر سر خودمان را شيره مي‌ماليم.
...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
3
3
بولتن جان
چشم ببخشید اگر خدایی نکرده بی احترامی کردیم.
تشکر که نظرم رو بدون سانسور پخش کردی
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
دیدید گفتم معلومه که این اون نیست!
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
به کی گفتی چکش جون ؟

راستی به نفعت نبود در مورد لینک سقوط دولت حرف بزنی ؟ لینکشو برات گذاشتم برو حتما ببینم خواهر جون .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
اتفاقا به طور مبسوطی توضیح دادم ولی فعلا که تایید نشده. باز هم تکرار میکنم هر دولتی که در انجام وظایفش کوتاهی کنه محکوم به سقوطه. باز هم تکرار میکنم که منظورم این دولت و یا دولتهای قبلی و بعدی نیست. باز هم تکرار میکنم که اون ناشناس من نبودم. بار هم تکرار میکنم که دولت با حکومت فرق داره. باز هم تکرار میکنم که شما دیگه داری از حد و حدود خودت خارج میشی باز هم تکرار میکنم که اینجا چون فضای مجازیه میتونی اینطوری راحت برای خودت ببری و بدوزی و تن کنی و یه دور هم بشوری و پهن کنی و .................
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
تایید شده میتونید برید بخونید. اون دفعه یک سوالی راجع به سنگ پا از من پرسیدید.حالا من اون سوال رو از شما میپرسم!
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
توضیح واضحات نده چیزی که باید ثابت میشد ؛ شد خواهر جون
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
واقعا سنگ پا عرق کرد!
لابد شما برای خودتون و یک دسته اقراد هوچی گر از همه جا بیخبر ثابت کردید! خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی! اینو نگی چی بگی!
:)))))
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
منظورت از هوچی گر ، خوانندگان محترم این سایت بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حدو اندازه ادبت همین قدر بود خانم مثلا روشنفکر مبادی آداب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بار آخرت باشه به دوستان توهین کردی متوجه شدی ؟ بی ادب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
2
11
خیلی برای متعمد آریا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
ایضاماهم
ساسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
5
7
ایشون اصلا شخصیت درستی نداره.گفته بود سلحشور اول دهنش رو بشوره بعدا اسم منو به زبون بیاره.حالا تو کجا و اقای سلحشور کجا خانم........
ايمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
4
7
اينها هنر مند نيستند بلكه ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
11
5
آقا یکی مثل من مسلمون نیست باید چه غلطی بکنه تو این مملکت
؟
مدیر پایگاه دوست عزیز حتی اگر شما مسلمان نباشید وقتی در داخل کشور ایران و تحت قوانین ایران زندگی می کنید می بایست تابع قوانین آن باشید اینکه از واضحات است اما در خصوص اعمال دینی و اعتقادی در محیط شخصی زندگیتون تابع دین خود هستید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
عزیزم دین هم که نداری لاقل آزاده باش عفت و حیا و پاک دامنی تنها به دین نیست اخلاقیات هم مهمه
خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
خوبی این سوال این بود که جوابشو خود بولتن داد...جناب بولتن شما که به این قضیه واقفی به من بگو اکر دو نفر خارجی زن ومرد در خیابانهای ایران همدگر را بوسه باران کنند .. با این وصف که در کشور خود مجاز به اینکارند شما چه نظری میدهید... خواهشه مغلطه نکنید در جواب..
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
جناب خودم! شما اصلا جواب بولتن را خوانديد؟! توصيه مي‌كنم يك بار ديگر بخوانيد.
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
15
خیلی کار بدی کرده . مجریه. ولی معتمد اریا هم باید جیغ میزد و فرار میکرد. یا با کیفش میزد تو سر مجریه .
پاسخ ها
رهنما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
حداقل خودشو عقب می کشید وخیلی مؤدبانه ومتین می گفت من یک مسلمانم و روبوسی وحتی دست دادن زن و مرد نامحرم در اسلام حرام است
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
با رهنما موافقم.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
وااای چه راه حل دمکراتیکی فرمودن راهنما!! اون مجریه هم احیانا از پشت کوه اومده نمیگه اگه تو مسلمونی پس اون عکسای بی روسری و این نیشت احیانا چرا تا بناگوشت باز شده
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
خانم/آقاي رهنما!
اين حركت در غرب كه چه عرض كنم، در اروپا كه جز شهوت و شكم هيچ همتي ندارد نيز پسنديده نيست. شما تشريف ببريد غرب، همينجوري يكهو يك زني را در خيابان ببوسيد ببينيد چكارتان مي‌كند! در آنجا زن و شوهرها هم براي اين كارها قبلا از هم اجازه مي‌گيرند، چه برسد به غريبه‌ها!

تا نباشد كرمكي، مردم نريزند، كرم‌ها!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
3
5
حرف حق تلخه
شلاق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
10
2
واقا خجالت نمیکشید با این همه سخنان زشتی که دارد میانتان رد و بدل میشود ؟ ادم کافر را هم اینطور بین خودشان تکه پاره نمیکنند.چطور به خودتان جرات میدهیدافراد را قضاوت کنید ؟واما بولتن ... انگار شما هم از این بساط و قیل و قال بدتان نمیاید؟
x
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
3
12
بعنوان یک ایرانی از تجاوز یک بیگانه به هنرمند کشورم متاسف شدم
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
يعني مي‌خواستيد به عنوان يك هموطن، شخصا به اين افتخار نايل شويد؟!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
کی به کی تجاوز کرده ...؟!
مدیر پایگاه منظورش آن بوسه ای بوده که آن مردک بطور ناگهانی از گونه خانم معتمد آریا گرفتند خوب این هم نوعی تجاوز بود اما بشکلی هنری
للللللللل
|
-
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
3
8
بیچاره هنر
حامی خجالت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
10
5
خجالت بکشیداین حرفاچیه پشت سرمردم می زنید
پاسخ ها
حامی غیرت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
حامی خجالت لطفا کمی از خجالت را به زورهم که شده به این هنرمندنماها تزریق کن تشکر
یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
4
7
همینطورکه غیرتمند هااز پخش وشرح کثافتکاری باصطلاح هنرمندی خونشون به جوش می آد بعضی ها میخوان لوث کنن که از حسادته.آخه خود فروشی حسادت داره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
3
6
رو آب بخندی سیمین !خون شهدا پاپیچت بشه
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
سیمین کیه؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
خانم چكش! تا جايي كه بنده مي‌دونم، ظاهرا فاطمه معتمد آريا يه كار درست و حسابي توي عمرش كرده و اونم اينكه اسمش را از فاطمه به سيمين تغيير داده است تا گندكاري‌هاي فرت و فرتش دوبله براش حساب نشه!.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
اسم معتمد آریا سیمینه البته نه اسم شناسنامه ایش
علی
|
POLAND
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
2
9
مرگ بر ضد ولایت فقیه
علی
|
POLAND
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
2
9
مرگ بر ضد ولایت فقیه
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
8
مرگ بر ضد ولایت فقیه
پادنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
6
متأسفانه فرومایگان از احساسات پاک مردم وسیاسی کاری دولتیان در دودهه ء اوایل انقلاب در عرصه بازیگری ،نخبگی ، ورزشی ، سیاسی ونمایندگی و...که درمیان این ها از وابستگی به شهید وانقلاب این گونه به شهرت رسیدندوالان جفتک می اندازند .حالا کی بشود دیگران هم ماهیت شان روشود.اینها انیران هستند .وهویت وریشه در خاک ایران نداشته اند وندارند .حراف اند .جالب اینجاست که اینها ازدولت احمدی نژاد انتقاد می کنند!! وطرفدار آقای موسوی بودند!!البته روبه صفتانه هنوز هستند تا حسابی کوله بارشان را در فیلمها ببندند وآنوقت پر بکشند که البته ملت نجیب هرگز این فرومایگان را تأیید نمی کند
تهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
6
1
هنرمندی که خودشو به مردم جور دیگه ای معرفی میکنه خودشو به عنوان یک هنرمند مردمی ، مبادی آداب و مسلمان معرفی میکنه .
.......................................................
ایشون هیچوقت همچین کاری نکرده عزیزم.اینجوری نمیتونید اون رو از چشم مردم بندازین.
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
اول ) این موضوع کلی عرض شد .

دوم ) لطف کنید خودتونو جای مردم نزارید . اگه من جزیی از این مردم هستم باید عرض کنم ایشون خیلی وقته که به اندازه ی یه سکه سیاه برام ارزش ندارند .
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
مي‌گن يه مريدي از مراد خودش تعريف مي‌كرد و مي‌گفت: آقاي ما هر هفته مي‌ره معراج. بهش گفتند: اين كه نمي‌شه! فقط پيغمبر رفت معراج. از مريده اصرار كه مراد ما هر هفته مي‌ره معراج. من خودم ديدم و اين حرف‌هاي شما همش فتوشاپه!

آخر گفتند مي‌ريم از خود مرادت مي‌پرسيم. خلاصه! رفتند به مراد گفتند، آقا اين مريد شما مي‌گه شما هر هفته مي‌ريد معراج. درسته؟

مراد گفت: اسغفرالله! فقط پيامبر رفت معراج! من كي باشم كه برم معراج!.

هنوز اين حرف از دهن مراد در نيامده بود كه مريد گفت: اين هم از پدر سوختگيشه كه مي‌گه نمي‌رم! مي‌ره! داره دروغ مي‌گه!

حالا حكايت شما است. خودش منكر اين چيزها نيست، اون وقت شما!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
8
حالم بهم خورد .
abas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
7
2
با سلام
دست دادن و بوسیدن دراسلام گناه است ولی دروغ گفتن اختلاس کردن به کشور خیانت کردن رادر در اسلام که از ان دم می زنید را بمن بگویید لطفا توضیح دهید
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
درستش اینه : دست دادن دو نامحرم به یکدیگر موجب سخط خداوند است . در مورد اختلاس هم لطفا چشماتو وا کن نازنین. از قدیم ندیم ( منظورم زمان کرباسچی تا حالا ) هر کی اختلاس کرده برابر قانون باهاش رفتار شده . کافیه قدری صبر کنید . مگه فرمایشات اخیر جناب اژه ای رو نشنیدید ؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
ببين آقا عبّاس! متاسفانه برخي فقط يه مرده مي‌خوان كه بشينن بالاي قبرش گريه كنند. حالا مرده پيدا نشد، مي‌شينن بالاي قبر خالي گريه مي‌كنند ﴿مثل ماجراي فتنه‌ي ٨٨﴾.

مي‌د‌ونم براي شما فقط اون مردهه مهم است، ولي به عنوان چند نمونه جهت يادآوري، فاضل خداداد و كرباسچي و شهرام جزايري و مصطفي رفيق دوست و غيره را براتون مي‌گم. خوشبختانه كسي هم مسئول پرونده است كه تا اسمش اومد، خاوري بهتر ديد بزنه به چاك و بره، چون مي‌دونه با كشي شوخي نداره!

البته بنده كه مي‌دونم!. اگه امير منصور آريا را هم اعدام كنند، باز شما و امثال شما اولين كساني هستيد كه مي‌شينيد سر قبرش گريه مي‌كنيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
9
انگارکه صدا وسیما به مردم غیرتمند ایران دهن کجی می کنه !همین الآن شبکه نمایش فیلم معتمد آریا را گذاشته! خدا امام زمانو برسون
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
11
حالم بیشتر از کسانی که طرفداری از این حرکات سخیف این بازیگر میکنن به هم میخوره. متاسفم برای این ایران فروش
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
4
3
دوستان سایت بولتن با سلام: شما علاقه ای به انتشار نقد منصفانه ندارید حتی با احترام و مستدل ، بنده بارها نظرات خود در موضوعات مختلف را کمال احترام و حتی المقدور مستدل نوشته ام لیکن از نمایش آن خودداری نموده اید شما فقط نظراتی را که جنبه انتقادی ندارد (حتی بی ادبانه) و مطابق میل شماست تائید می کنید و این باعث تاسف است!
moh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
7
0
boro baba
مدملیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
0
8
سلام به همه . متاسفانه بوی چکمه غربی ها که عنقریب دوباره ناموس ایرانیان را له خواهد کرد به مشام می رسد . با سکوت مرگبار مردم و مسولین باید منتظر حقارتی مجدد و استخوان خورد کن باشیم و آن لحظه به خاطر کوتاهی که کردیم خدا هرگز به فریادمان نخواهد رسید . همه شما مسولید . اگر شما بهترین امیدتان درحال از دست رفتن باشد به همین شکل سکوت خواهید کرد و منتظر جان کندن آن پیش روی خود خواهید بود ؟!!!!!!
حفظ نظام و ارزشها و از همه مهمتر غرور وشخصیت یک ملت از عزیز ترین گوهرها است .
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
1
6
اين فرانسويها خيلي موزين، اون يكيو لختش كردن ،اين يكيو ماچش كردن!
اينا خيلي موزي تر از آمريكاييها هستن!!!
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
يكي از دوستان بنده كه انگليسي مسيحي معتقديه ﴿و البته ديگه الان ساكن اروپا نيست و مهاجرت كرده﴾ مي‌گفت، توي اروپا خدا وجود نداره. گرچه كشورهاي اروپايي خودشون را مسيحي مي‌دانند، ولي اصلا به هيچ خدايي اعتقاد ندارند. ايشون مي‌گفت: اگه كل اروپا را بتكّوني، ٢ تا ٥ درصد مسيحي بيشتر ازش در نمي‌آد كه تازه خيلي از اينها هم مسيحي آبكي هستند.

حالا شما خودتون تصورش را بكنيد اروپايي كه مدعي مسيحي بودنه وقتي اوضاعش اينه، فرانسه كه افتخارش لامذهب بودن است و مي‌گه اروپا لائيك بودنش را مديون من است ديگه اوضاعش چيه!

اروپا با آمريكا خيلي فرق داره. مردم آمريكا مومن توشون خيلي خيلي زياده و اصلا با اروپا قابل مقايسه نيستند.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
حالا اونو موذی، در شان یه زن مسلون ایرانی هست اینقد کودن باشه وایسه یکی ماچ کنه یکی...فرمایشاتی دارینا
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
6
0
ببه نظر من کارایی که خانم معتمد اریا انجام داده بده ولی اینا مسائل شخصی خانم معتمد اریاست اگه هم فکر می کنین این مسایلی مثل دست دادن زن و مرد و بیحجابی زنان فقط مخصوص غیر ایرانه بهتره یه سری به عروسی ها و مجالس کشور خودمون بزنین ببینین وضعیت چطوره!!!!!! خیلی از زنان درست یا نادرست به زور باحجابند و همه ما هم تو خیابونای تهران و دیگر شهرها می بینیم و این قضیه کاملا عیان و غیر قابل انکار است. در ضمن کسی خانم معتمد اریارو الگوی خودش قرار نمیده بیشتر بازیگرای جوون الگوی دخترای ایرانند در ضمن خانم معتمد آریا هم بازیگر توانمندی هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
1
9
شهدا شرمنده ایم...
حامی خجالت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
5
1
(حامی غیرت)عزیز-ای کاش همه ما آنقدر بینش وسیع داشتیم که بدانیم مشکلات اساسی مان چیست وتنها برای حباب های روی آب که گاهی خودمان ایجادشان کرده ایم غیرت مان به جوش نمی آمدتا رندان ما را با این ترفندها سرگرم نکنند وخودشان با راحتی خیال به سیاست های غلط ادامه دهند-اشتباه نشود قبل از همه با خودم هستم-سپاس
پاسخ ها
رهنما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
شمارا نمی دانم اما دشمنان قسم خورده ایران وایرانی از اینکه ملت ما ساده لوح نباشد و زود گول نخورد و در برابر همه معضلات که بوسیده شدن معتمد آریاهم یکیشه فی الفور عکس العمل نشان دهد خیلی عصبانی اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
0
9
خانم معتمد اریا پیشنهاد میکنم از این به بعد نام فاطمه را عوض کرده و خودتون را گلی یا نانا و نونو معرفی کنید ...حیف نام فاطمه ...
طرفدارهای جنبش سبز گلی و معتمداریا وخدا سومی را به خیر کنه .........
شاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
0
8
اقای ناشناس شما نمی فهمی نمی فهمی اگر مرد بودی حتما یه ادرس از خودت بگذار بهت بگم ایرادش چیه این خانم این کار رو کرده خیلی عوضیه این خانم وهر کسی با ایشون اعتقاد داره از او عوضی تر
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
1
8
افراد ضعیف النفسی مانند خانم فاطمه معتمد آریا را که ارزش و قدر جایگاه خود را نمیدانند ارزش آین را ندارند که به عنوان نماینده این ملت خوانده شوند! کسی که به شرع و اخلاق و شرافت متعهد و پایبند نیست و مشکل اصلی سینمای ایران را نبود بوسه و... می داند را نمی توان هنرمند خواند بلکه بازیگری که بازیگردان او شیطان است.
«هنر عبارت است از دمیدن روح تعهد در انسانها» (امام خمینی ره)
بيباك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
1
1
مگس پنداشت گه ان قصاب دمساز /در دكان به روي وي كند باز ... پس منظورتان از اوردن اين مطالب چيست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
حتما منظورت از مگس معتمد اریا و از قصاب هم اجنبیهان
بيباك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
1
1
مگس پنداشت گه ان قصاب دمساز /در دكان به روي وي كند باز ... پس منظورتان از اوردن اين مطالب چيست ؟
n
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
8
راست میگن هرکه حرف غربیها رابزند وبه مردم واعتقادات مردمش توهین کند بهش جایزه میدن. آخه غربیها بقیه مردم دنیا را آدم دست دوم وذلیل میخواهند وگرنه مقتی کی به کی جایزه داده است.آخه اونا استعمار و آدم سواری را خیلی دوست دارند.90/11/15
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
3
2
زنده باد ایران
پاسخ ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
عموجون پاشو پاشو عمو شما مثل اینکه خوابت برد تو جریان بحث نیستی پاشو برو جات بخواب عموجون پاشو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
7
به عوض اعتراض دهن گشادش از آن سر تا این سر باز شده
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
5
در جواب به بولتن که اشاره کردید مجری یکباره .... عرض میگردد خانم مذکور حتی فرصت نکرده بود روسری سرش کنه بنابراین کسی که برای بی حجابی عکس العمل و واکنشی نداره منتظر بوسیده شدن با حضور خودش با اون وضع هم باید می بوده
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
1
5
از یه بچه دهاتی تازه به شهر اومده که هنوز لپاش گلیه سرتا پاش بوی پهن میده چه توقعی دارین ؟
خاک بر سر سینماو سینما گرای پرمدعای ایران !!!!!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
6
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
5
همه ی دنیا بیدار شدن و در تکاپوی زمینه سازی برای ورود عالم به فصل جدیدی از حیات هستند ، اونوقت به اصطلاح الگوهای (باز) به اصطلاح هنری ما تازه سرشونو کردن زیر برف و تو این شرایط سرنوشت ساز نقش کبک بازی می کنن...
واقعا که تاسف باره غفلت نسل شیعه ی آخرالزمانی اونم تحت حاکمیت ولایت فقیه و در آستانه ی ظهور منجی...
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
0
7
مشکل بوسیده شدن و... نیست مشکل تقلید کورکورانه،جو گیری و ادای روشن فکر درآوردنه.این خانم معتمد آریا و امثالش تو سینما کاش همه چیزشون غربی و روشن فکرانه بود نه فقط بوسیدن.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
0
6
خاک بر سر هرچی آدم بی ظرفیته خصوصا اگه هنرمند!!!!! باشه. ایشون اگه میدونس هنر چیه .....
نگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
1
4
امثال این خانم کشف حجاب نکنن بهتره البته این عکسو نمیگم ها این با این قیافه ..یه روبنده میزد بد نبود ادم خوف میکنه تازه من نمیدونم چرا هر کی هر ...کاری میکنه اسمشو میذاره هنر اصلا چرا هنرمندان از همه فاسدترن
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین