کد خبر: ۶۷۹۲۵
تعداد نظرات: ۲۸۸ نظر
تاریخ انتشار:

سیلی خوردن از دختر بد حجاب

روزنامه کیهان در ستون تماسهای خوانندگان: بنده واقعا در شگفت هستم که چرا مسئولان نسبت به بی حجابی در جامعه بی تفاوت هستند. دیروز با دختر خانمی با ظاهر بسیار نامناسب مواجه شدم و از در امر به معروف برآمدم تا مطلبم را به او منتقل کنم اما وی، آنچنان سیلی به من زد و توهین کرد که حتی قبل از انقلاب هم مثل آن دیده نشده بود. حرف من با مسئولان فرهنگی کشورمان است که چرا با بی اعتنائی به خواسته های امثال ما که در این انقلاب پیشاپیش انقلابیون حرکت می کردیم باعث این تجری افراد آلوده می شوند؟

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۸۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۲۹
kambiz
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
188
340
خوب کاری کرده مملکت پلیس داره به تو چه آخه
مدیر پایگاه امر به معروف یک وظیفه همگانی است البته باید با روش درستش انجام شود در ضمن انشاالله نیروهای زحمتکش پلیس به وظایفشان درست عمل کنند که شاهد هجوم زنانی با بدترین پوششها در شهرهایمان نباشیم
پاسخ ها
یه دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
چطور شما به وجود پلیس اتقاد دارین اما به امر به معروف ونهی از منکر که هم وظیفه قانونی و هم شرعی اعتقاد ندارین
راستی چه به سر جوانان ما امده که از فروع دین اینگونه برائت می جویند!!!
شایدم...
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
جالبه که در سراسر اینترنت ، تذکر دو تا پلیس خانم به چند تا بد حجاب رو توی بوق کردن و اسمشو گذاشتن توحش پلیس . جناب کامبیز میگید بسیجی دخالت نکنه ، افراد معمولی دخالت نکنند. مطمئنی اگه پلیس دخالت کنه شما مخالفت نمیکنی ؟
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
احسنت بولتن جان
کامبیز دانا ، همین شماهایی که میگی مملکت پلیس داره وقتی همین پلیس گشت ارشاد میذاره داد و هوارتون گوش دنیا را کر میکنه
تا کی بی دینی تا کی خوشگذرانی تا کی بی بصیرتی و حرف های صد من یه غاز
روزی خواهد آمد که در پیشگاه خدا فریاد سر میدید : یا لیتنی کنت ترابا
امين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
كامبيز خان نكنه از اون هايي هستي كه به ناموس ات هم نگاه تعرض كنن زنگ ميزني پليس؟
sina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
باز هم تشکر از دوستان غیرتمند که هنوز همچنان مدافع عقاید ناب علوی و فاطمی شون هستند.
اما من با خوندن همه نظرات یاد یه نکته خیلی مهم افتادم، که از قلم افتاده و اونم شهداء اند!
شهدائی که اکثرشون چه تو وصیت نامه هاشون و چه تو گفتار و کردارشون، بارها و بارها به مسئله حفظ حجاب تاکید کردن.
و قابل توجه امثال آقا کامبیز:
کاشکی یه ذره، فقط یه ذره قدر خون این شهدا رو بدونیم و رهرو راهشون باشیم.
یاعلی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
البته باید توجه داشت که امر به معروف شرایطی دارد از جمله احتمال تاثیر.
و مورد دیگه اینکه یک مرد نباید به طور خودسرانه به یک زن نهی از منکر کند.
sina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
اینم برای چندمین بار تو چند سایت ولایتی
باز هم حمله این موج منفی این گروه وبلاگی ضد انقلاب.
حتی به کامنت های منطقی هم منفی میدن.
خدایا ما رو در مقابل شر دشمنان حفظ کن.
حجت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
اگر پای همه به این بازیها باز شود هرج و مرج و انتقام گیریهای شخصی زیاد میشود.... قانون برای جلوگیری از هرکی هرکی شدن است..
علیرضا0111
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
واقعا براتون متاسفم
چرا امر به معروف رو نادیده میگیرید
پس اگه امام زمان هم به شما دستور تذکر لسانی بده مخالفت میکنید بی غیرتها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
من خودم توی خیابان دیدم یک خانم به یکی از این خانم های بی حجاب تذکر داد ولی خانم بی حجاب تا جایی که تونست خانم تذکر دهنده را زد خداییش بد زد
منم دیگه از اون موقع دیگه به این کارها کار ندارم دوست ندارم کتک بخورم
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
آقا رضا سعی نکن ترس تو دل مردم بندازی . من دوستانه و خواهرانه به ایشون تدکر میدم اگه بخواد دست بلند کنه دستشو قلم میکنم .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
207
59
برادرجان اون زنانی که حرمت دارن اینانیستن.من جای شمابودم مقابله به مثل می کردم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
درسته وقتی همدیگه رو نمی شناسیم ظاهر خیلی چیزهارو روشن میکنه .بدحجاب یعنی برخلاف زبون درازم شخصیتی ندارم بیایین منو ببینین
مالک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
152
46
امر به معروف نهی ازمنکر همانند نماز واجب است و باید آن را انجام داد و تفاوت ان با نماز این هست که اگر نماز قضا بشه می شود مدتی بعد اون خوند ولی امر به معروف خیر باید خون مومنان ریخته شود که هزینه اش زیاد است . حتی ممکن است عذاب الهی همچون زلزله و خشکسالی و الودگی هوا بر مردم بی توجه وارد شود
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
32
153
یکی از احکام امر به معروف اینه که اگه میدونی با تذکر شما کار درست نمیشه نباید کاری کنی
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
اين مال وقت عاديه، نه زماني كه مقام ولايت بر امر به معروف و نهي از منكر دستور داده‌آند.
الم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
مرتضی .ام : معنی امربه معروف ونهی ازمنکر درگیری فیزیکی است چرا دانش خودراتقویت نمی کنی.........
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
الم جان درگیری فیزیکی هم در جای خودش جزء نهی از منکر است.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
الم جان! كي درگيري فيزيكي كرده؟! مگه اون كسي كه امر به معروف كرده درگيري فيزيكي راه انداخته؟!! فرد خاطي درگيري فيزيكي راه انداخته. چرا چشمان خود را تقويت نمي‌كني....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
63
62
بعضي از مسئولان كلاهشون رو بگذارن بالاتر .
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
اون وقت معلوم مي‌شه كه اصلا خجالت مجالت سرشون نمي‌شه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
170
77
به خدا منم یک پلیسم ولی این بیشعورها به ماهم میگن یه شماچه؟
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
جهت اطلاع kambiz
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
کامبیز هستی یا رفتی؟
میخونی دیگه ؟؟؟
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
به نظرات منفی توجه دارید ؟ از همین جا میشه برای بی رگها و بی غیرتها تعیین درصد کرد
یکی دیگه
| GERMANY |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
هرکس نظر منفی میده بی غرته؟
یا با روش متحجر شما مخالفه؟
ابر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
ناشناس تو هم پلیس بودی ما نمیدونستیم!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
157
42
حیف باید به جای یک سیلی دوتا آبدارش را می نواختی بر گوشش اما طوری نیست همین کارها را می کنند که توسط عده ای جوان مورد ت.. قرار می گیرند و بعدش خوب می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
یعنی در هر مورد ت... صورت گرفته زن بد حجاب بوده؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
168
34
اولأ نميدانم اين شخص سيلي خورده زن بوده يا مرد ! اما به هر حال خاك بر سر بچه مسلماني كه از يك زن يا دختر با ظاهر بسيار نا مناسب سيلي بخورد ! البته اگر اين فرد مرد بوده دو بار خاك بر سرش ! ضمنأ بگويم اين نظر به كسي بر نخورد ، همچنين من آدم اهل خشونتي نيستم ، اما از حركت آن دختر به هيچ وجه نميشود گذشت ، او ميتوانست علي رغم كار ناپسند خود به ناهي از منكر بي اعتنايي ميكرد ، همين . اما سيلي زدن ، بايد پاسخي شديد دريافت ميكرد !
پاسخ ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
آخ حرف دل منو زدی
آخ حرف دل منو زدی
آخ که من بودم همون جا چنان تو گوش اون بی دین میزدم که چشماش کور شه نتونه خودش رو تو آیینه ببینه چه برسه به بی حجابی و آرایش
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
این دختری که حیا رو خورده و آبرو رو قورت داده شرف هم نداره به بنده خدا یه تهمتی هم می بنده حالاچطور میخواد ثابت کنه فقط نهی از منکر کرده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
عزیز من اینجاشا نفهمیدم "اگر اين فرد مرد بوده دو بار خاك بر سرش" مگه فرقی هم می کنه یعنی اگه یه زن سیلی میخورد یه بار خاک بر سرش یعنی میگی بین زن یا مرد بودنش فرق داره؟؟؟
حاج شفاف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
102
27
کامی جون همانطور که بواتن نوشته این کار یک وظیفه همکانی است. اما امر به معروف ونهی از منکر مانند هر کار موفقی بازوی اجرایی و قوه قهریه می خواهدکه اگر نباشد کار درست صورت نخواهد گرفت. ونتیجه سیلی به صورت خواهد بود
یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
129
31
هرچه گنهکار تر وقیح تر!
masoud
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
38
36
طبق ایه قران کجید هرکس به اندازه ای کارخیرکند ثوابش و هرکس به اندازه ذره ای کار شرانجام دهد جزایش را خواهد دید (فمن یعمل مثقال خیرا یره...)
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
14
69
امربه معروف راه های مخصوص وزبان نرم ودرک شرایط طرف وبویژه هدف آمرکه فقط لله باشد رامیخواهد که اگرآمربه معروف فاقداین شرایط باشد نتیجه عکس میدهد وطرف جری ترمیشود وشخص بدحجاب که یکساعته بدحجاب نشده که بایک تذکر اصلاح شود برای اصلاح کردن عادات زشت اجتماعی فرهنگ سازی .روشن کردن افکار همراه بااخلاق خوب احتیاج است
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
حسین آقا کاملا حق باشماست . اما امثال این خانم آب از سرشون گذشته . امربه معروف برای کسانی کاربرد داره که قابلیت شنیدن به حرف و فکر کردن رو دارند .
akbar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
حرف حسین درسته .......ماکه نه ضارب دیدیم نه رفتار مضروب
خانه دار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
ماضارب ومضروب رو ندیدیم اما می فهمیم همچین دختری هرگز به کسیکه بهش قصدتعرض داره سیلی نمیز نه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
88
30
این سیلی ذخیره فرداته ناراحت نباش و باعث رو سیاهی اون سیاه روی .... در همون فرداست
س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
50
13
اگر بنده خدا معروف را می شناخت هرگز سیلی نمی خورد.خدا وکیلی در این عصر دیجیتالی و رسانه ها بی حجابی معروف تر است یا حجاب؟
پاسخ ها
بینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
حکم خدا که یکیش هم حجابه در هر عصروزمانی باید مراعات بشه
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
فرمان خداوند درهر شرایطی به قوت خود باقیست
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
52
33
وقتی صدا و سیما ... بازیگران و مجری های برنامه های مختلف ترویج بد حجابی و بی بندوباری می کنند. وقتی بازی کنان فوتبال کثیف ترین اعمال رو انجام میدن . شما چه توقعی از جوانان امروزی دارین ؟
پاسخ ها
akbar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
به خاطر دست رو دست گذاشتن خود ماهاست باور کنید اگه خود ما جای اون سیلی خورده بودیم واقعا چه عکس العملی داشتیم........؟
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
5
90
يك بار توي همين خيابان ولي عصر تهران پسري را ديدم كه يك متلك بار دختري كرد كه بدحجاب بود و دختره برگشت سيلي محكمي توي صورتش زد ، پسره براي اينكه از رو نره گفت داشتم امر به معروفش ميكردم ، البته ما كه شنيديم چي گفت. " ........ ب خ و ر م " مثلا شد امر به معروف
پاسخ ها
akbar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
بهانه ی خوبی شده برای بعضیا اما ما نباید بیکار بشینیم وباید بابای اون سودجو روهم بسوزونیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
فرافکنی نکن این احتمال که ناهی منکر این قصه زن باشه زیاده
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
7
87
شما کار خوبی کردی امربه معروف کردی ولی چرا این جا افتاده که امر به معروف فقط برای حجاب وبدحجابیه،بهتره که در کنار این امربه معروف ها به فرزندانمون یاد بدیم دروغ نگن دزدی نکن و....تا همچین اختلاسها بوجود نیاید و حق الناس برگردن ما وفرزندانمون نباشه.سوراخ یه جای دیگست که همه گم کردیمش و یک جای دیگه فرو کردیم
پاسخ ها
علی اصغر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
حرف دلم من را زدی برادر من اینجا هست که کسی صدای اعتراضش در نمیاد همین روحانیونی که در تمام منبرهایشان مردم را به امر به معروف ونهی از منکر دعوت میکنند به بیت المال که میرسه اصلا انگار حرفی در این مورد نزدند بیشتر از این تند نمیروم که سانسور بشم اگر روحانی این نطرات ما را میخواند حواسشان باشند که اینها باید خط مقدم این امر به معروف قرار بگیرند تا مردم هم برخیزند .یاحق
akbar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
علی اصغر اقای گل ادم نباید همرو یه جور ببینه توی هرقشروصنفی همه جور ادم هست وبسته به لباس واسم ادم نیست بلکه همیشه افراد باید خدایی باشند.
علی اصغر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
سلام اکبر آقا منظورت خیلی شفاف نبودم ومیتونم بگم اصلا قانع کننده نبود شما به من بگو توی این چند ماه که صدای اعتراض مردم درآمد صدای اعتراض آمیز کدام روحانی هم درآمد سکوتشون برای چیه ؟این بیان به ما جوانان بگن خیلی حرفها هست که نمیشه زد ببخشید اگر ناراحتتون کردم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پس نظر من کجاست؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
نخير سوراخ جاي ديگه نيست بلكه ما موضوعات رو با هم خلط ميكنيم فساد بانكي مصداق جرم خفي است وبايد باهاش برخورد بشه.ولي بي حجابي مصداق جرم جلي است چرا بايد آدم هاي متدين حق استفاده از يك پارك رو نداشته باشن همين مصداق بي عدالتيه مثل سوراخي كه شما دنبالشين اونجايه كه يارو تو كشتي بود داشت با ميخ كشتي رو سوراخ ميكرد يكي اومد گفت باباچه ميكني؟گفت دارم زير صندلي خودم رو سوراخ ميكنم به شما چه ربطي داره ؟بنده خدا گفت وقتي آب بياد همه غرق ميشن.
علی اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
2
60
سیلی که حالا خوبه نمیخواستم این را تعریف کنم ولی چون خیلها دفاع میکنند از این حرکت این را میگویم دوسال پیش بود که یک خانم به یک دختر بدحجاب فقط تذکر داد دختره به خانمه گفت خانوم بذار صورتت را ببوسم وبه جای بوس یک گازی صورت این بنده خدا را گرفت که ول کن هم نبود گاز گرفتن همانا وکبود شدن صورت آن بنده خدا همانا با عرض معذرت از دوستان و سایت بولتن
پاسخ ها
تهرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
صد رحمت به حیوان وحشی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
ما هم از لنگ کفش های درآورده شده و کتک زدن توسط بدحجابانی که مورد امربه معروف قرار گرفتن، شنیدیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
75
15
باید جلوی بد حجابی روگرفت
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
85
13
چنان باید در جواب نفهمیش تو گوشش میزدی که تا یه ربع نتونه از جاش پاشه
خوبه دیگه آدم تو مملکت حق و اسلامی تو مملکت امام زمان هم از بی دین ها سیلی بخوره خیلی درد داره خوبه اینجا ایران اسلامیه فکر کنم اگه تو عربستان یا غرب بود جای سیلی چاقو میخورد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
با بگیرببند پلیس کار درست نشد، آخه با بزن بزن که کار درست نمیشه
حسین
| UNITED STATES |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
چشمم روشن بولتن نیوز اینجا ترویج خشونت بر علیه زنان رو هم می کنید ؟
زده توی گوشت سرت رو بنداز پایین و برو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
46
11
باید 2تا کار انجام بدیم اولیش کار بلند مدته ،بایدمدارس،مساجد،ورزشگاهها،فرهنگسراهامون تغییر اساسی بکنه ،همه این افرادیک مدت طولانی یاکوتاه در نظام تربیتی ما بوده اندکه این جوری شده دومین کار کوتاه مدته یعنی راهکاری برای امر به معروف ونهی ازمنکر بیابیم مثلا1-خانوم ها به خانومها تذکر بدند وآقایون به آقایون 2-قبل از تذکر محبتش را به طرف مقابل ثابت کنه 3-نمره خودش را بالا ببره تا حرفاس اثر عمیق بزاره4-روابط عمومیش را قوی کنه وبعدش مخاطب شناسی کنه مثلا با یک مشتی متناسب با روحیه اش حرف بزنه (البته واقعی نه تصنعی)5-براش شدید دعا کنه 6-براش گریه کنه(خدایا این داداش منه چرا بوی تعفن گناه را نمی فهمه)تازه اگر سیلی هم بخوری مشخصه که اثر کرده که سیلی خورده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
61
10
آقاي كامبيز امر به معروف و نهي از منكر دستور شخص خاصي نيست دستور صريح خداوند متعال در قران كريم به بندگان خود مي باشد.
آقاي مجيداين سيلي بماند براي زمان ظهور آقا
آقاي صادق حرف شما درست ولي شما مگه به فرزندانتان خداي نكرده تذكر نمي دين كه اينجوري قضاوت مي كنين
آقا يا خنم س در هر عصري كه زندگي كنيم حرام خدا حرام است حلال خدا حلال. پس هيچ وقت دستور خداوند به امر به معروف و نهي از منكر كهنه نمي شود شما بفرمائيد در عصر ديجيتال و رسانه شيوه اين كار چيست؟
آقاي مجيد كه گفته اي حرف دلمو زدي اگه من بودم فلان مي كردم شما امر به معروف و نهي از منكر كاملاً با حرف شما در تناقض است آمر به معروف و ناهي منكر قرار نيست كسي رو ضرب و شتم كنه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
آیاجواب سیلی رانباید داد؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
درسته كه در امر به معروف قرار نيست كسي* كسي را بزنه. اون يارو هم نزده، بلكه خورده. ولي آيا وقتي خورد هم نبايد قصاص كنه؟!
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
برادر من تا قبل از سیلی امل امر به معروفه درسته نباید سیلی باشه ولی از سیلی به بعد دیگه داستان فرق میکنه داستان ایناست :
1- جلوگیری از اشاعه بدحجابی و جولان اینجور آدم ها که فکر نکنن تو گوش هر آدمی که خواست بهشون اعتراض کنه میتونن بزنن
2- بحث بحث عزت نفسه اونم از نوع حق در مقابل باطل
3- اینجا با برگرداندن سیلی تودهن باطل و گناه و سوء استفاده دیگران میزد و با سکوتش دیگران رو تشویق کرد
نشنیدی حضرت امام به اون سفیری که تو شوروی سیلی خورد فرمود میری تو همون کشور خوشون بهش سیلی میزنی تا بفهمه اینجا ایران اسلامیه
بله برادر من اینجا دیگه صحبت امر به معروف نیست صحبته عزت نفسه یه بچه مسلمونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
10
39
البته که همه شما حق دارید ولی فکر نمی کنید که مشکل مملکت ما فقط حجاب نیست . عفاف نجابت زن است و اگر هر کسی رعایت نکند شخصیت خودش را زیر سوال برده ولی مسئله ما از فرهنگ ما ناشی میشه نه دختر بچه ای که روسری اش کمی عقب است و یا نمی داند دارد چه کار میکند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
آتش به جانش بیفتدکه آتش به اعتقادات میزند
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
دوست عزیز میدونید مشکل امثال شما چیه ؟ اینه که همه چیو میندازید گردن فرهنگ و از انقلاب طلبکار میشید . مگه همین دختر بچه ای که قرار پس فردا خونه ی یکیو خراب کنه صاحب نداره ؟ پدر مادر نداره ؟ لابد اونم تقصیر فرهنگه ؟ بچه از خونه وارد جامعه میشه آیا نباید آموزه هاشو با خودش ببره تو جامعه ؟ من یه دختر 7 ساله دارم که کی بیش از حد به حجاب مقیده . به ولای علی قسم من که مادرشم و حجاب رو براش معنی کردم در قبال اعتقاداتش کم میارم . بس کنید برادر من . بس کنید .
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
ناشناس جان كاملا حق با شما است. ولي مي‌شه بفرماييد اين فرهنگ را كي مي‌سازه و از كجا مي‌آد؟ مگه امر به معروف كار فرهنگي نيست؟ پس چرا باهاش مخالفند؟ آقاياني كه داداردودور فرهنگ فرهنگشون گوش فلك را كر كرده را مگه كسي جلوشونو گرفته براي انجام فرهنگي؟ توي اين ٣٣ سال كجا بودند و هنوز هم هستند؟ جز چاپ كردن پوستر و تراكت ﴿اونم براي اين كه توي اينكار براشون شديدا نون داره﴾ چه كار قابل توجه فرهنگي ديگه‌اي كردن كه حالا به اون شيرمردهايي كه وظيفشون اجرايي است و دارند به وظيفشون عمل مي‌كنند، ايراد مي‌گيرند؟ اگه اين آقايون عرضه كار فرهنگي ندارند، چرا اون ديگراني كه عرضه‌ي عمل به وظيفشون را دارند را مي‌خواهند مثل خودشون بي‌عرضه كند؟ مگه كسي جلوي كار فرهنگي‌شونو گرفته؟ تشريف ببرند كار فرهنگيشونو بكنند؛ البته نه از نوع تبليغ ابتذال و بي‌بند و باري در سيما، برگزاري مراسم آنچناني در فرهنگسراها!، برگزاري مراسم رقص مختلط در پارك‌ها در شب‌هاي ماه مبارك رمضان و ساير كارهاي مشابه فرهنگي كه تا حالا با استادي تمام در حال انجامش بوده و هستند!!!
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
سهیلا خانم خدا امثال شما هارا برای کشور و انقلاب حفظ کنه
خیلی با نظرتون موافقم
به این میگن بصیرت
جامانده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
بنده هم بانظر آقامجیدموافقم
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
46
13
فقط آدم اونهم از نوع باغیرت و با وجدانش دلش از دست بعضیها که گناهکارند و طلبکار خون میشه اون خانم وحشی بوده که در برابر صحبت خیرخواهانه سیلی زده .داشتن حجاب یکی از اصول مسلم اسلام است که خداوند 17 آیه در موردش نازل فرموده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
تازه میگن مسلمونیم
یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
55
25
زن باحجاب همچون مرواریدی در صدف است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
آفرین
غیرتمند
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
درود برشما خواهر گرامی با این شعوربالایتان
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
خدا انشالله وجود خواهران مومنی چون شما را که تربیت کنندگان مردان کشور و نسل های بعدی انقلابید برای کشور حفظ کنه و امثال اون خانم بدحجاب ها را اگر قابل بر هدایتند هدایت وگرنه نیست و نابود کند انشالله
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
چه ربطی به مروارید و صدف داره؟؟/
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
سعید واقعا نفهمیدی ؟
عمیقامتأسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
67
18
دستش بشکنه انشاءالله
پاسخ ها
از مجیدیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
الهی آمین
سیدحسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
الهی به حق جدم
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
انشالله
یک رهگذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
کارش واقعا تاسف آور است که ابروی یک زن وشاید یک مادر را در خیابان برده است من نمیخواهم ازش دفاع کنم ولی اون کار اشتباهی کرده ولی شما نفرین نکنید میدونید که در اسلام نفرین کردن برای هرکسی جایز نیست
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
جناب رهگذر بدهکار هم شدیم نه ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
رهگذر جون زن ودختر بدحجاب خود آبروی خویش را می برندونفرین درحق ظالم جایز است.دختری که باخودنمایی وجلوه گری روی اعصاب ما جوانها راه می رودواز آن مهمتر پاروی احکام الهی می نهد ظالم نیست؟
علی123
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
هر دو تا دست بشکنه
sina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
الهی آمین
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
توکل بر خدا انشالله کمرش بشکنه که نتونه راه بره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
من منفی میدم ولی بی غرت نیستم چون با نفرین کردن صد در صد مخالف هستم تورخدا جمع کنید بساط این همه نفرین را درازجون شمرو یزید که نیست این طرز برخورد اسلامی نیست یک غیر مسلمان به سایت ما بیاد واین همه نفرین را به خاطر یک خطاببیند چه میگوید
خانم محجبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
63
16
ازخدامی خواهم به پاس بزرگ بانوی حجاب حضرت فاطمه سلام الله علیها اون بدحجاب بی پروا بزودی زود تو دهنیشو بخوره بدجور.آمین
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
آمین
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
و الهی آمین الهی آمین الهی آمین بعدد کلماتت آمین
خودم و30تادوستام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
64
19
خیلی از بدحجابها نون بدحجابی شونو می خورن واز این راه ارتزاق می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
دیدم با تیپشون میگن بیا و باچشماشون مردا رو میخورن
ازسایت شهاب مرادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
48
19
هرکسی که فکر میکند حجاب مسئله ای شخصی ست و به دیگران ضرر نمیزند بخواند: موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید به مرغ وگوسفند وگاوخبر داد همه گفتند تله موش مشکل توست وبه ما ربطی ندارد. ماری در تله افتادو زن مزرعه دار را گزید.ازمرغ برایش سوپی درست کردند گوسفندرا برای عیادت کنندگان سربریدند وگاو را برای مراسم ترحیم کشتند در تمام این مدت موش ازسوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلش که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد
پاسخ ها
naz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
عالی بود متشکرم
sina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
جالب بود
یاسمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
63
22
حجاب یعنی :من مجهز به آنتی ویروس هوس و وسوسه هستم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
جانم بسیار زیبا نوشتی
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
64
21
اگر بی حجابی تمدن است پس حیوانات متمدن ترند
پاسخ ها
خودم و30تادوستام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
به خدا خیلیهاشون از ..... هم بدترند
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
جایی این جمله را خوندم ظاهرا حضرت امام فرموده بودند چون از قول ایشون نقل شده بود
ممنون
یک خانم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
64
17
به خدا قسم همین دختران و زنهای بدحجابند که مردهارا گول می زنندوآشیانه های دیگران را خراب می کنند
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
میدونید کجای قصه دردناکه ؟ اونجا که جناب داماد کلی خرج عروس و مجلس عروسی میکنه برای تصاحب عروس اما از فردای عروسی اجازه میده همه مجانی به خانمش نگاه کنن و لذت ببرن .
م.م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
آره والله من خودم چند تا شونو دیدم با بیشرمی خانواده هایی رو از هم پاشیدند مثل جغد باز رفتن روی ویرانه دیگری نشستند
میثم
| UNITED STATES |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
خودم هزار مورد با حجابش رو دیدم اینکاره
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
میثم بی حجاب و بد حجاب نداره باید جلوش در می آمدی
من و30تادوستام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
میثم داداش برا خودت بده دست خودتو رو کردی
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
23
85
نوش جووووووووووووووووونت
پاسخ ها
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
بی غیرت . خاک برسرت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
یه روزی یه سیلی از اسلام بخوری که تا عمق جانت نوش بشه
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
کسی که به ناموس خودش غیرت داره هیچ وقت نمیگه نوش جوووووووووووووووووووووووووووونت!!!!!
درد و دل یک جوان شیعه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
3
48
به خدا قسم اگر بیت المال را به جای اینکه به یک مشت مفت خور بدهند ویا بالا بکشند به جوانان بدهند تا ازدواج وکار کنند اگر آمار بی حجابی وفحشا پائیین نامید اون وقت هر چی دلتون خواست به من بگید ولی خدایش جوان اگر هم یک کار داشته باشد وهم زن داشته باشد دیگر برایش وقتی باقی نمیماند که به خیابانها برای خوش گذارنی وچرخیدن بیایید وهم وقتش پرشده وهم نیازش از طریق حلال برآورده شده البته این را باید کارشناسان مذهبی ما بنشینن ودر تلویزیون با دولت محترم مناظره بکنن که این هم جز خیال ورویا چیزی نیست فقط میگویند جوانان ازذواج کنند خانوم ها حجابشون را رعایت کنن به جای این حرفها بشینید مسئله را حل کنید
پاسخ ها
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
فکر کنم مطلبو کلا اشتباه متوجه شدی . داریم در مورد بدحجابی یه خانم حرف میزنیم نه مزاحمت یک مرد به زن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
چشاتو واکن
خیلی از خانمای متأهل و پولدار تو این جامعه میگردن که سراغی از حجاب تو قاموسشون دیده نمیشه
درد و دل یک جوان شیعه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
در جواب یکی عرض کنم که من در مورد مزاحمت مرد به زن حرف نزدم در مورد اینکه اگر جوان کارو زن یااگرزن شوهر داشته باشد دیگه فرصتی برای چرخیدن در خیابانها برایش باقی نمیماندحرف زدم و در جواب ناشناس باید بگم که من نگفتم 100درصد حجابها درست میشود گفتم نیمی از این بی حجابیها به دلیل این هست که جوان نمیتواند ازدواج کند ولی دوست دارد با جنس مخالف در ارتباط باشد وبرای اینکه در این مسابقه و میدان کم نیاورد به ناچار به بی حجابی روی میاورد و وقتی عرصه بهش تنگ می آید دست به هرکاری میزند من کار این خانم را تائید نمیکنم ولی یک مقدار خوب است فکر کنیم و انقدر هم آه ناله ونفرین نصیب یک خطا کار نکنیم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
66
17
لعنت به بد حجاب
پاسخ ها
امیر یل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
مرگ بر بد حجاب
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
به جای لعنت کردن دعا کنید خدا توفیق شناختن و عمل به راه راست را به آنها بدهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
68
11
من یادمه زمان رفسنجانی موهایی که بیرون میذاشتن قیچی می شد خیلی هم کاربرد داشت
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
متاسفانه شما كسي را مثال زديد كه بدجوري توي ترويج اين موضوع گير است!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
منظورم این بودبا بدحجاب هرچی مدارابشه بدتره
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
11
28
وقتی ارزشها را دگرگون جلوه داده اند تا جاییکه ادرارکردن دو فوتبالیست در کنار زمین پیش چشم همه و انگشت هرز رفتن دو فوتبالیست بی ادب دیگر و فروشندگی مواد مخدر یکی دیگه شون همجنین فیلم خلاف وزیرزمینی بازی کردن هنرپیشه های بی دین وشرکت در محافل مغایر شرع و ارتباط نامشروع هنرمندی بنام ر _ر با دختران ساده لوحی که برای هنر پیش او می رفته اندرا ماست مالی می کنند باید هم دخترک ابله سیلی تو گوش هموطنی که از او بهره برداری جنسی نکرده و به چشم انسان با او نگریسته بزند
نفیسه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
45
14
اگرخانواده بخصوص پدر وشوهر بد حجاب به ایشان توجه ومحبت کنند آنها محبت را در کوجه و خیابان ونگاه شهوت آمیز نامحرم جستجو نمی کنند
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
محبت به تنهایی کافی نیست . از بچگی باید روی اعتقادات فرزندهامون کار کنیم .
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
گرچه اين مورد در مورد برخي افراد صحت دارد، ولي تنها دليل نيست و در مورد اكثريت آنها صادق نيست.
توکلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
53
13
حجاب به یک دختر شخصیت و ارزش میده.
من در بعضی از کشورها دیدم که زنان را برهنه در چیزی شبیح قفس یا ویترین مغازه برای فروش گذاشته بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
:)))))) شما به بعضی محله ها یا خانه ها رفتید لابد! من هم شنیده بودم.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
55
11
سلامممممممممم
به نظر من شرمنده هااااااااااا ولي واقعيت داره ...اقايون بي غيرت شدند ...البته عده ايي هم غيرت دارن اما حمايت نميشن ..يعني اگه با بد حجابي برخورد كنند ..يه دونه بزنن تو گوش دختر بد حجاب ..دولت هم حمايتشون كنه
بقيه بدحجابهاااااااا گوشي دستشون مياد
من اگه اقا بودم يه خانم بد حجاب رو ميديم در دم ميزدم تو گوشش

من خودم به اقايوني كه شلوارشون داره مي افته تذكر دادم ..اما با اين جماعت نبياد با لحن اروم صحبت كرد چون طلبكار ميشند ..بايد بگي اقا تو غيرت نداري ..ناموس نداري

اللهم عجل لوليك الفرج
پاسخ ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
درود بر شما
جامانده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
آقامجیدهم که دنبال درودودعابرای سلامتیه،نظربده برادرنظر
یک مادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
مردها ذلیل شدن زورشون به این زنها نمی رسه
زن ذلیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
مارخورده اند و افعی شده اند
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
چشم جامانده عزیز نظر هم میدیم البته ما نظراتومن را دادیم باز هم چشم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
10
37
باید در مورد حجاب فرهنگ سازی بشه با زور نمیشه زنارو باحجاب کرد
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
مثلا چه جوری ؟ راه کارشم بگید دیگه ؟ به قول معروف لا اله رو میگی الا الله رو هم بگو
علی123
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
شما بفرمائید چطور باید فرهنگ سازی بشه
علی
| UNITED STATES |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
راهکارش زور نیست عزیز من -
علی اصغر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
الان سینما وتلویزیون موثرترین راه برای امر به معروف ونهی ازمنکر است وتاثیرش ازهمه موارد دراین عصر بیشتر است همانطور که الان هالیوود داره باساخت فیلمهای بیشماری که در طول سال میسازد و بی عفتی بی حیایی وبرهنگی را هدف قرار داده اند وبه خورد مردم وبه خصوص جوانان میدهدوبه راحتی هم در دسترس جوان قرار یگیرد ویا در بعضی مواقع به طور رایگان ماهم اگر مقابل به مثل کنیم ودر تمام فیلمهاوسریالهایمان حجاب وچادررا نمایش بدهیم یک عادت وشرط سازی صورت میگیرید ولی حسرت ازاینکه کاری بکنیم ودستی بالا بزنیم بدتر داریم به هالیوود هم در این مر کمک میکنیم وراه آنها را در پیش گرفتیم وبی حجابی در فیلمهایمان به قدری زیاد هست که من جوان شرم دارم باخانواده ام به سینما بروم یا یک فیلم ایرانی برای تماشا به خانه بیارم
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
جناب ناشناس حرف شما درسته، ولي كافي نيست. آدميزاد هيچ وقت با سلام و صلوات صرف آدم نمي‌شه ﴿بگذريم از اينكه متاسفانه مسئولين ما اصلا اعتقادي هم به فرهنگ و كار فرهنگي ندارند كه بخواهند كاري كنند﴾. اگه همه‌ي آدم‌ها با صلام و صلوات صرف آدم مي‌شدند كه ديگه خدا به اون عظمتش جهنم را نمي‌آفريد.
راستگو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
با وارد کردن هرچه بیشتر اسباب بزک دوزک و آزادساختن ماهواره وتقلید میمون وار دختران از هم و بیشتر ول کردن دختران خود و آزادترشدن روابط دخترو پسر باید فرهنگ سازی کرد
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
در جواب علی، که دنبال راهکار می گرده باید گفت چیز غیر منطقی راهکار نداره
علی 123
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
47
7
یکی از شاخصه‌های مردان الهی این است که رفتار و گفتارشان بر اساس انجام تکلیف صورت می‌گیرد؛ چرا که تنها قدرت اثرگذار عالم را خدا می‌دانند و از این رو بندگی او را در دستور کارشان قرار می‌دهند. چنین انسانهایی خود را در برابر ذات
حق‌تعالی، ‌نیاز مطلق می‌بینند و برای خود هیچ گونه قدرت مستقلی قائل نیستند. این امر به دلیل اتصال و پیوند قوی آنها با حضرت حق سبب عظمت روح آنها می‌گردد. این عظمت روح می‌تواند در مقابل هر گونه هوای نفس و تکبر و خودپرستی چیره شود. از سوی دیگر چنین شخصی پیروزی و خوبی‌ها را از آن خدا و بدی‌ها و نقصها را از جانب خود می‌بیند. امام خمینی(ره) در این باره می‌فرماید: "هر چه هست از اوست. هر چه خواهد شد هم از اوست. ...باید همه ما توجه داشته باشیم به اینکه ما خودمان چیزی نیستیم هر چه هست اوست ... منتها ما هیچها اشتباه می‌کنیم خیال می‌کنیم یک چیزی هستیم.."(صحیفه امام، ج20، ص367).‏
لذا یکی از شاخصه‌های مهم مکتب امام اینجا نمایان می‌شود که کارگزاران نظام اسلامی نبایستی خود را خیر محض دیده و از هر گونه نقص و اشتباه مبرا بدانند. این نگاه استعلایی سبب خود بزرگ‌بینی و تکبر در برابر مردم شده و سبب می‌گردد چنین شخصی که توهم این چنینی دارد در برابر هر انتقادی مکدر شده و از منتقد و انتقاد فراری باشد. نتیجه چنین رفتاری فاصله گرفتن از مردم و در چنبره تعدادی چاپلوس قرار گرفتن است. امام خمینی(ره) با وجود اینکه عارفی واصل و فقیهی کامل بود و بر مبنای تکلیف و حجیت بین خود و خدای خویش تصمیم‌گیری و عمل می‌کرد، با این حال در برابر مردم تنها خود را خدمتگزاری ناچیز می‌دانست و از اینکه در برابر مردم عذرخواهی کند و بر اشتباهی که حتی خودش در آن تقصیری ندارد، اعتراف کرده و اعتذار جوید، ابایی نداشت.
مقام معظم رهبری در تبیین این بخش از معنویت امام می‌فرماید: "امام، ماها را توصیه می‌کردند ... خودمان را بالاتر از مردم ندانیم، خودمان را بالاتر از انتقاد ندانیم، بى‌عیب ندانیم. ... خود امام هم همین جور بود. ایشان، هم در نوشته‌هاى خود - بخصوص در اواخر عمر شریفش- هم در اظهارات خود، بارها گفت من در فلان قضیه اشتباه کردم. اقرار کرد به اینکه در فلان قضیه خطا کرده است؛ این خیلى عظمت لازم دارد. روح یک انسانى باید بزرگ باشد که بتواند یک چنین حرکتى را انجام دهد..."(14/3/90).‏
امام در چند نوبت به خاطر نرسیدن به آرمانهایی که به مردم وعده داده بود عذرخواهی نمود از جمله فرمود: "من از شماها عذر مى‏خواهم. من از ملت ایران عذر مى‏خواهم. ... معذرت مى‏خواهم که عُرضه این را ندارم که کار را درست کنم. من از حضرت مهدى- سلام اللَّه علیه- من از پیشگاه پیغمبر اکرم معذرت مى‏خواهم.‌...
ما نتوانستیم براى شما کارى‏ انجام بدهیم. ما ضعیف هستیم..."(صحیفه امام، ج‏12، ص479). قبل‌تر ازاین هم امام از برخی مسامحه‌ها در برخورد با مفسدین از مردم عذرخواهی کرده بود: "اشتباهى که ما کردیم این بود که به طور انقلابى عمل نکردیم و مهلت دادیم به این قشرهاى فاسد و دولت انقلابى و ارتش انقلابى و پاسداران انقلابى، هیچ یک از اینها عمل انقلابى نکردند و انقلابى نبودند. اگر ما از اول که رژیم فاسد را شکستیم و این‏ سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابى عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم و رؤساى آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزبهاى فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم، ... و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمتها پیش نمى‏آمد. من از پیشگاه خداى متعال و از پیشگاه ملت عزیز، عذر مى‏خواهم، خطاى خودمان را عذر مى‏خواهم. ما مردم انقلابى نبودیم، دولت ما انقلابى نیست، ارتش ما انقلابى نیست، ژاندارمرى ما انقلابى نیست، شهربانى ما انقلابى نیست، پاسداران ما هم انقلابى نیستند؛ من هم انقلابى نیستم. اگر ما انقلابى بودیم، اجازه نمى‏دادیم اینها اظهار وجود کنند... و من توبه مى‏کنم از این اشتباهى که کردم... "(همان، ج‏9، ص 283).‏
و یا در جای دیگر به خاطر برخی تحلیلهای بی‌مورد پیرامون ادامه جنگ از خانواده‌های شهدا و جانبازان طلب عفو کرده و می‌فرماید: "به خاطر تحلیلهاى غلط این روزها رسماً معذرت مى‏خواهم و از خداوند مى‏خواهم مرا در کنار شهداى جنگ تحمیلى بپذیرد" (همان، ج‏21، ص285).‏
در فرمایشی دیگر ایشان با وجود همه زحماتی که برای پیروزی انقلاب متحمل شده بودند عملکرد خود را در مقایسه با عمل مردم انقلابی نمی‌داند البته دلیل این امر را بی‌تجربگی می‌داند ولی با این وجود خود را دارای مسئولیت دانسته و می‌فرماید: "ما یا مقصریم یا قاصر. و در هر دو جهت آن، در پیشگاه ملت جواب باید بدهیم"(همان، ج‏13، ص47). یا در سند مهمی مانند منشور روحانیت به صراحت به برخی اشتباهات در واگذاری برخی مناصب در اول انقلاب اعتراف می‌کند.‏
همین سیره اسلامی در رفتار خلف صالح خمینی نیز دیده می‌شود. در اوایل سال 1362 درروزنامه اطلاعات (شماره‏ 19027 مورخ 6/02/1369) مطلبی به قلم عطا مهاجرانی چاپ شد که مضمون آن پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا بود. در پی درج مقاله اعتراضهای فراوانی به نویسنده مطلب معطوف شد و مقام معظم رهبری طی سخنانی هر گونه مذاکره با آمریکا را نفی کردند. برخی سیاسیون فرمایشات راهگشای ایشان را بهانه‌ای برای مقاصد سیاسی و جناحی خویش و حمله بیشتر به مهاجرانی قرار دادند، در حالی که از روح کلی فرمایشات ایشان چنین چیزی استنباط نمی‌شد. با این حال ایشان در نامه‌ای خطاب به مهاجرانی حتی از اینکه ممکن است بدون اراده به او توهینی شده باشد بلافاصله همان روز عذرخواهی می‌کنند. بخشی از متن نامه ایشان به مهاجرانی این گونه است: "شنیدم بعضیها از حرفهاى امروز من، قصد طعن و توهینى نسبت به جناب‏عالى استنباط کرده‏اند و شاید بعضى خواسته‏اند یا بخواهند آن را مستمسکى براى اهانت به شما بسازند.
اعلام مى‏کنم که این استنباط غلط است. من یک فکر را تخطئه کرده‏ام و نیت توهین به کسى نداشته‏ام و اگر بدون اراده‏ من به شما توهین شده است، از شما عذر مى‏خواهم"(12/02/1369). حاکم اسلامی در مکتب امام چنین منش بزرگ و کریمانه‌ای دارد که نه تنها از انتقادات رو بر نمی‌گرداند بلکه اگر جایی حتی احساس نماید خطایی سهوی از او سر زده در پیشگاه خدا و ملت توبه و طلب عفو می‌کند و خود را در برابر خدا و ملت مسئول و پاسخگو می‌داند. متاسفانه در مسئولین میانی کشور چنین اخلاقی وجود ندارد و گاه دیده می‌شود در مواجهه با اشتباهاتی آشکار و عمدی و سهل انگاری‌های مقصرانه نه تنها عذر خواهی صورت نمی‌گیرد بلکه در بهترین حالت به مخفی کاری در آن رابطه و سانسور پرداخته و یا دست به توجیهاتی ناروا زده و یا حتی بالاتر از این با کلامی طلبکارانه با مردم سخن می‌گویند!‏
پاسخ ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
برادر من مقاله نوشتی ؟ کم مینوشتی بتونیم بخونیم
جامانده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
اینجاهم بانظرت موافقم
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
54
13
بدحجابها به هموطنی که بهشون نهی از منکر بکنه میگن بتوچه/ به پلیس که میگن بتو چه/به پدرومادر هم میگن بشماچه/اگه شوهر داشته باشن به شوهر بدبختشونم همینو میگن خودشونم که مراعات عفتو نمی کنن پس با اینا باید چکار کرد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
محمود
| UNITED STATES |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
شما چشمت و درویش کن اون چشم شماست که باید حجاب داشته باشه
بدحجاب خفه کن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
همه شونو خفه کرد
بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
ریشه ندارن دیگه ریشه شون گندیده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
8
30
بعضی ها که گفتند هر کس از وضع بد حجابی نگران است و انتفاد می کند برود خودش را درست کند و جزو "فی قلوبهم مرض" است امروز این مسائل اتعجب ندارد .
شاهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
9
48
نظرات خیلی جالب هستند .آیای اخبار مهمتری از سیلی خوردن یکی توست یکی دیگه توی این مملکت نیست .مثال فروش دخترای ایرانی در پاکستان وکشورهای خلیج فارس .یا آمار خودکشی .یا زنان در حال طلاق یا بچه کار و زنان بزه کار . مردان بیکار که خرج خانواده روندارن بدهند - درذی های کلان -امار مرگ ومیر - آمار زندانی ها و مشکلات خانواده آنها-وهزاران مشکل دیگر - خیلی از شما اصلا به این چیزا فکر می کنید -او آقای که رفته به اون خانم نصیحت کرده اول بره دوتا امر به معروف به بعضی ها بکه بعد به یک خانم بد حجاب امر به معروف کنه خودش راحت ترین کاروکرده -البته بد حجاب مثال ابزار شیطان می باشد .ولی هزا حرف دیگر
مدیر پایگاه حرف شما کاملا درسته اما توجه بفرمایید اینهم یکی از همان مواردی است که می بایست بدان توجه شود
صداقت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
60
11
وقتی رسانه ها اعلام می کنند تجاوزبه زنی توسط چند نفرصورت گرفت همه مااعلام می داریم لعنت به چند نفر مرد ولی هیچ وقت نگفتیم آن زن آنجا چه غلطی می کرده اینها همانهایی هستند که درخیابان با چنین وضاحتی رفت وآمد می کنند وعاقبتشان نابودی است انشاء اله
ودرمورد این ماجرا ای کاش دوست عزیزمان که آمر به معروف بود به جای دوسیلی به آن زن پرروچهارتا سیلی می زد تا دیگر چنین غلطی نکندصد رحمت به حیوانات وحشی
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
فضاحت درسته. ضمنا یه سیلی بود نه دو سیلی . و اما در مورد نظر شما ،نمیدونم قضیه طلبه جوان رو در همین سایت خوندید یا نه ، وقتی اون طلبه جوان داشت دختر بدحجابی رو از دست دو موتور سوار نجات میداد و با چاقو زدن تو چشمش مگه سردار رادان نفرمودند مشکل بدحجابی اون خانم باعث این اتفاق شد ؟ مگه مردم نگفتن رادان داره صورت مسئله رو پاک میکنه ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
خانم سهیلا بسه دیگه شما دیگه داری زیادی تند میری.
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
ناشناس نظرات سهیلاخانم به مذاقتون خوش نیومد ؟
نااگاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
42
7
از قدیم میگن انتر هرچه زشتره بازیش بیشتره 99 در صد از بد حجابها واقعا بی ریشه اند
پاسخ ها
آگاه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
دقیقا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
آره خدایی
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
میمون درسته
saman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
5
40
من اگر نيكم و گر بد تو برو خود را باش / هركسي آن درود عاقبت كار كه كشت (حافظ)
واقعا شما فرزندان مملكت حافظ هستيد ؟ چقدر حافظ راحته كه در روزگار ما نيست . حجالت بكشيد . به زن و بچه مردم چي كار داريد ؟
ملانصرالدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
6
38
راستش را بگو ، تیکه بهش انداختی ؟
پاسخ ها
بهلول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
اگه تکه مینداخت به احتمال قریب به یقین با خنده مواجه میشد نه سیلی
جامانده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
35
7
اگرخواهران بزرگواربه وصیت سردارشهیدحاج همت عمل میکردندهیچگاه این مسائل بوجود نمی آمد.(خواهرم سرخی خونم رابه سیاهی چادرت امانت داده ام)کاش معانی این جمله رامتوجه بشیم
پاسخ ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
جامانده جان ، نوبتی هم باشه نوبته منه که بگم با نظرت موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
15 نفر به این نظر منفی دادن. عجیبه. یعنی طرفدار حیوانیت و بی حجابی اینقدر زیاده؟!!
واژه حیوانیت رو بکار بردم چون کلمه ای مناسب تر از این پیدا نکردم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
22نفر كه راي منفي دادن لابد خواهان آزادي حيوانيند به نظرم پسر بودن اونم از اون هوس بازاش. 
alli
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
24
6
bayad solio ke zad to ham yedone mizadi 3 dor dore khodesh becharkhe
نفیسه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
10
29
حجاب ضروری دینه و حرفی درش نیست

اما ما حجاب چشم هم داریم برادرای عزیز همراه با امر به معروف برای بد حجابی دخترا
امر به معروف کنید برای نگاه نکردن به نامحرم
یا علی داداش من چشماتو درویش کن
پاسخ ها
سمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
خواهر عزیز همه میدونیم کسیکه بدحجابه جلوه گری میکنه اصلا خودشو بزور تو چشم مردها میکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
الان متاسفانه كار از درويش كردن در آمده! اينقدره مثل مور و ملخ همه جا پره كه بالاي سرت را هم كه نگاه كني مي‌بيني يكي اون بالا داره تاب مي‌خوره!
SAEED
|
UNITED STATES
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
18
4
va ghtee mard ha zeer abro bardo shteh va arayesh mee konand ka dar asle mosh khasah hamjaens garaee dar gharb ast, bayad shaheed raftar hayeh as een no basheem.
کاوه
|
MALAYSIA
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
12
46
خوبش شده. نوش جونش . تا اون باشه توی کار آدما دخالت بی جا نکنه.
پاسخ ها
naz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
مطالعه ات را وسیع تر کن برات بهتره
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
توي كار آدما كه دخالت نكرده. اگه بي‌حجابه آدم بود كه مثل آدم برخورد مي‌كرد!
م.م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
اینجا جنگل نیست که هرکی هر جور دوست داشت ول باشه
سید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
امر به معروف کننده در مورد شخصی که مقدسات را زیر سوال برد اقدام کرد که از نظر شما دخالت است و این بگو و مگوی بود بین آن دو نفر بنابر این نظر جنابعالی نه دخالت بلکه فضولی است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
باشه داداش. ازین به بعد اگه با شرت هم اومدن بیرون بهشون چیزی نمیگیم! بالخره اینجا جامعه که نیست! جنگله دیگه!!
علی
|
CANADA
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
7
42
کسی می دونه کجای کتاب قانون ایران درباره اجباری بودن حجاب چیزی نوشته؟ اگه جواب را می دونید لطفاً خبر بدید. غیرت و رگ و تعصب و همه اینجور چیزها اگه از مجرای قانونی انجام نشه، جز دردسر و پیچیده کردن موضوع ارزش دیگری ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
مبناي قانون ايران اسلام است و اسلام هم حجاب و امر به آن را واجب كرده .
دهان کج
|
UNITED STATES
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
14
55
نوششش جانش:))))). اگر چند تا از اینها سیلی بخورند دیگر جرات نمی کنند با ان چشمهای از کاسه درامده به خودشان جسارت دخالت در زندگی شخصی دیگران را بدهند. ...........
پاسخ ها
شیرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
هم دهنت کجه هم مخت. بیرون از خونه زندگی شخصی نیست واجتماع است
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
یه روز یه بنده خدایی با زن بدحجابش تو بازار بود یکی اومد جلو گفت اجازه میدی از دیدن زنت لذت ببرم . یارو عین تو غیرتی شد زد تو گوشش
طرف برگشت گفت : من دیدم همه دارن بدون اجازه با نگاه به زنت لذت می برن من خواستم ازت اجازه بگیرم
تازه یارو فهمید عیب کار کجاست
غیرتی جان ، اون بیچاره ای که به قول تو با چشمای کاسه در اومدش داشت امر به معروف میکرد باید چک میخورد تا مزاحم لذت دیگران نشه ؟؟؟؟
آفرین به این همه غیرت و بصیرت
واقعا آخر هرچی با غیرت هایی
منم باهات موافقم
اصلا اون یارو غلط کرد مزاحم لذت دیگران شد . به اون چه !! حقش بود باید 6 تا سیلی میخورد تا مانع لذت نامحرمان نشه
فقط یه سوال ؟؟؟
شما در مورد ناموس خودت هم همچین نظری داری؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
معلوم شد كيا خشونت طلب و روحيه توحش دارند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
11
57
دسنش درد نكنه بايد يك لگد هم ميزد حتما عامر از كاركنان بولتن بوده
پاسخ ها
irani
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
دستش بشکنه وآمر درسته
نازنین زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
بی غیرتی از جمله ات می باره خدا بهت رحم کنه قبل از اینکه مشت و لگدشو بخوری
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
بله رضا جان حق با توست . به اون چه ربطی داشت . خیلی ها دوست دارن با بدحجابی نامحرم ها را به حریم خودشون راه بدن به بقیه چه مربوط
مثلا خود شما لابد دوست داری ناموس خودت هم همین طور باعث جلب توجه دیگران شه
به بقیه چه ربطی داره
آفرین به این همه غیرت!!!!
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
9
36
چه قدر احمق و فریب خورده داریم که به جای ترویج صلح، خشونت و مقابله به مثل را توصیه می کنند. اگر هرکسی کار خودش را انجام بدهد و هر کی به خودش اجازه را نده که در کار دیگران دخالت کند وضعیت بهتر بود. هرچی فشار بیشتر باشد در نهایت جهش عکس هم بیشتر است. زمان پیامبر (ص) هم این موارد اجباری نبود. نوع پوشش به خود افراد مربوط است و موضوع شخصی است و به دیگران ربط ندارد. شما که از چشم خودت اطمینان نداری از خانه بیرون نروید به همین راحتی. به جای چشم هوسران به تهذیب نفس بپردازید نه دنبال موی بیرون یک شخص دیگر. متأسفم که ظرفیت مردان ما اینتقدر پایین آمده که با قدری موی بیرون حالی به حالی می شوند. به نظرم مشکل از مردان هوس باز است که بر هوای نفس نمی توانند غلبه کنند، نه زنان.
پاسخ ها
مونا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
چقدر شما احمق وفریب خورده هستید.کسیکه نهی از منکر میکند بدنبال صلح است اون وحشی که لنگ و لگد میندازه مشکل داره.مردان را زنان بد حجاب هوسباز می کنند
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
درود و رحمت بر خواهر با بصیرت و مومنم مونا خانم
رحمت بر اون شیر پاکی که خوردید
این ناشناس های گمراه و کر و گنگ و کور اینقدر غرق در فساد و کثافات شدند که اگه از این بدحجابی ها دفاع نکنند باید تعجب کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
قابل توجه ناشناس بي سواد.زمان پيامبر كه شمشير جواب افراد بي مبالات بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
قابل توجه پاسخ دهندگان به این نظر: اگر مرد مسلمان به اجبار در فرنگستان زندگی کند ایمانش تا چند روز دوام دارد؟
شاهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
20
8
سلام بولتن عزیز . از جوابت ممنونم .بیا چند تا از اون خبر های واقعی جگر سوز مثل اونیکه نوشتم اطلاع رسانی کن تا این چند نفری دوستانی که در مورد بد حجابی سر ذوق اومدن مطلب نوشتند نظربدندولی در مورد بد حجابی باید بگویم متاسفانه بد حجابی در عمق بعضی ازخانه ها رفته که ریشه در- بی نمازی - سست شدن اعتقادات -بی تفاوتی والدین - دوگانگی مسئولان - رفاه مالی -گسستگی خانواده ها -نداشتن قانون اجرای درست در این زمینه -عدم ریشه یابی این موضوع -نداشتن الگوی در حاضر -به عنوان مثل بعضی از هنر مندان در تلویزیون شکل فرشته اند ولی با وجوده این که می دانند الگوی بعضی ها شده اند می توانید عکسای بد حجاب آنها رو دید فکر می کنید یک دختر کدام کس را الگو قرار می دهد وهزار ان حرف دیگر .لطفا این را در نظرات دیگران قرار دهید با این شرایط ما با ید به رواج بدحجابی چه کار کنیم ؟ (وقت حرف منطقی )
ناشناس
|
CANADA
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
9
51
ما ایرانیها فضول هستیم. بهتر نیست به جای امر به معروف دیگران رفتارهای خودمان را اول اصلاح کنیم و هر کسی در هر پوششی را در درجه اول یک انسان بدانیم و او را با هرگونه اعتقادی و لباسی و پوششی بپذیریم ؟ شرایط سخت اقتصادی عرصه را به همه به اندازه کافی تنگ کرده است، بهتر نیست بیشتر از این به همدیگر گیر ندهیم و سرمان به کار خودمان باشد؟ شاید ان خانوم در آینده دانشمند یا جراح حاذقی شود. تک تک انسانها ارزشمندند و شایستیه احترام. شما آفریده نشدید که دیگران را اصلاح کنید . مگر خوده ما که و چه هستیم و چه کمکی به زندگی بشر کردیم که اینگونه به خود اجازه بدهیم دیگران را راهنمایی و اصلاح کنیم ؟بهتر نیست به جای توجه به رفتار ناشایست دیگران ، آزاده باشیم و آزادگی پیشه کنیم؟
پاسخ ها
یک خانم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
خنگ هم هستی عزیز کمی پیله تو بشکن و در باره احکام اسلام مطالعه کن بعد به خودت اجازه نظربده
man
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
12
57
به زور که نمیشه جلوی این طور افراد رو گرفت به نظر من هرکس باید بتونه ازادانه وهر طور که دوست داره لباس بپوشه
پاسخ ها
یاسمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
جنگل منظورته دیگه
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
واقعا ؟؟؟ هر طوره هر طور ؟؟؟ هر طور دوست داره بپوشه و بخوره و هر عملی خواست انجام بده؟؟ شاید منم خیلی کارها دوست دارم انجام بدم
آقای من غیرتت قبول میکنه هر کسی هر کاری خواست بکنه هرجوری خواست لباس بپوشه؟؟؟
ناموس داری ؟ دوست داری نامحرم ها هر جور خواستن در لبای پوشیدن و رفتار با ناموست رفتار کنن بعد بگن بتوچه به قول خودت دوست داریم راحت باشیم؟؟؟
اول فکر کن بعد نظر بده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
8
44
ببینم ایا شما که امر به معروف می خواستید کنید شرایط یک آمر به معروف رو داشتید ؟
شما که می خواستید امر به معروف کنید کسی نبود به خود شما بگه اصلا شرعا نگاه کردن به زن نامحرم با بدحجاب گناه دارد ؟
آیا شما حاکم شرع هستید یا نماینده حاکم شرع ؟
آیا شما نیروی حکومت در بلاد اسلامی هستید که امر به معروف کرده اید ؟
شما با این کار باعث شکسته شدن قبح کار شده اید و همچنین باعث شده اید حرمت آمر به معروف هم از بین برود
اشـــــــتـــــــــبـــــــــــــاه کـــــــــــــردیـــــــــــــــد
حتما به علمای دینی مراجعه کنید
یک ایرانی
|
MALAYSIA
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
5
28
من در مالزی زندگی می کنم. اینجا مسلمان با حجاب (خیلی بهتر از مثلا با حجاب شما)، مسلمان بی حجاب، مسیحی، بودایی و ... زندگی می کنند. نه گشت ارشادی هست و نه بسیجی مخلص (تندرو). هیچ کس به دین و اعتقاد دیگری کاری نداشته و همه به هم احترام می گذارند. فساد در مالزی در حداقل ممکن هست، چون سیاستمداران با وجدان دارند و مساله اصلی برای آنها کشورشان هست نه حجاب و دین مردمانشان. بدچشمی و بددلی خود را به بی حجابی ربط ندهید. به جای تعرض به زنان و مردان ایران، به فکر حل این مشکل باشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
33
11
من خیلی از این بد حجابهارو میشناسم فقط برای بیرون خودشونو میسازن تو خونه از صورت وسیرت هیولایی اند نگو و نپرس
پاسخ ها
esi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
خجالت بکش
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
من کاملا باهاتون موافقم . منم زیاد دیدم .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
7
32
سلام.اینقدر به اون خانم تو جامعه توهین شده و درخواستای متفاوت که دیگه.....
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
چه ربطی داشت ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
سهیلا خانوم شما واقعا دختر هستی؟ من که شک دارم
سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
ظاهرش متین وباحجاب باشه کسی بخودش اجازه نمیده درخواستای متفاوت ازش بکنه
حسین
|
UNITED STATES
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
3
18
این امر به معروف نیست این نهی از منکره
هومن
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
15
54
بنده شخصا اگه یکی‌ بیاد به همسرم یا دخترم در مورد پوششش حرفی‌ بزنه فکش رو خورد می‌کنم. شما اگه نمیکنید بی‌ غیرتید.
مدیر پایگاه جناب هومن یعنی اگر همسر و دختر شما با پوششی خلاف عرف و شرع در انظار ظاهر شوند شما غیرتتان به جوش نمی آید؟!
و در مقابل اگر شخصی بنابر وظیفه شرعیش بخواهد از حریم امنیت اجتماعیش حفاظت کرده و در مقام امر به معروف به دختر وهمسر شما بخاطر نوع پوشش نامناسبش تذکر دهد شما غیرتی می شوید؟
فکر نمی کنید این نظر شما با هم متناقض است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED ARAB EMIRATES |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
جناب بولتن،

این که همسر و دختر من چه لباسی بپوشند حتا به من هم ربط نداره. هر دوی آنها انسان هستند و شکر خدا از تربیت مناسبی برخوردارند. این به من و خانواده من مربوط می‌شه نه به یک غریبه که وسط خیابون بخواد وارد حریم خصوصی دیگران شده و آزادی آنها رو زیر سوال ببره. اونهم با اون لحن طلبکارانه‌یی‌ که از این آقایون و خانوم‌ها سراغ دارم.

البته این رو هم بگم که من هیچوقت تو فک طرف نمیزن و به خانواده‌ام هم سفارش می‌کنم که با آنها درگیر نشوند. چون اون‌وقت ...
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
هومن جان غیرتی ، غیرت یعنی اینکه نذاری دختر و همسرت با آرایش زننده و بدحجابی باعث لذت دیگران بشن
نه اینکه اگه یکی از سر دلسوزی به خودت و ناموست اگه خوالست بگه خواهرم خودت رو جمع کن تا جلوی لذت دیگران رو بگیری اونوقت بخوای غیرتی بشی
..........
غیرت شما همینجوریه ؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
شما اگه غيرت داشته باشيد كه نميذاريد دختر يا همسرتان با پوشش بد بياد تو خيابون.
هومن
| UNITED ARAB EMIRATES |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
شما از کجای حرف من به این نتیجه رسیدید که همسر و دختر من بد حجاب هستند؟ در همهٔ موارد اینطور نتیجه گیری می‌کنید؟
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
هومن یه بار دیگه اولین پیامتو بخون . ظاهرا یادت رفته چی نوشتی
سید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
هومن خان شما رفتی ابرو رو بگیری زدی چشم رو کور کردی اخه قربونت صحبت سر بی حجابی وبرخورد با آنها بود پس شما از بی حجابها دفاع کردید پس اگه خانوادت با حجاب هستند اشباه نظر دادی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
هومن جان چقدر قاطی داری عزیزم خودت گفتی خودت هم جواب دادی آخرم نفهمیدی چی گفتی چی شنفتی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
آقای بولتن خیلی از مسایل شاید خلاف عرف باشند ولی خلاف شرع نیستند, برادر من. حتی بعضی مواقع عرف با شرع در تضاد قرار می گیره. مثلا کجای شرع گفته شده خانمها حق دوچرخه سواری ندارن؟
بعضی مواقع ما روی امیال خودمون مهر مذهب می زنیم که کسی جرات زیرسئوال بردنشونو نکنه.
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
30
12
بدحجاب محتاج نگاه د یگران است
فاطمه
|
GERMANY
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
7
29
هيچكدوم بلد نيستيم به عقايد هم احترام بذاريم. نه بي حجابا به محجبه ها احترام مي ذارن نه برعكس. درحالي كه تو كشوراي مسلمون ديگه همه مردم با هر عقيده اي كه هستن درصلح و صفا كنار هم زندگي ميكنن و فساد هم توش كمتر ه. اگه قرار به امر به معروف و نهي ازمنكرهم باشه فقط در چنين جامعه اي جواب ميده كه مردم با هم دوست باشن و به عقايد هم احترام بذارن نه در جامعه اي كه همه با غيض و دشمني به هم نگاه ميكنن. دختر بدحجابي كه هميشه نگاههاي غضب آلود محجبه ها دنبالش بوده ..........معلومه كه تحمل امربه معروف نداره و جوش مياره. هر روز هم با اين برخوردها از حجاب بيشتر بدش مياد.هرچند كارش رو قبول ندارم اما خيلي هم برام غير قابل درك نيست.
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
اولا غیظ درسته . ثانیا" برای ختم جمله تون باید میگفتید ( قابل درک نیست ) ثالثا" اینجا با اون کشورهایی که شما گفتی یه فرق اساسی با کشور ما داره و اون هم اینکه کشورهای دیگه کشور اسلامی نیستن .
شمابگوییدچکنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
23
12
تروبخدا یه فکری برای بدحجابها بکنین زن من وقتی میخواد بره خرید یا پارک یادکتر انگار میخواد بره عروسی هفت قلم آرایش میکنه و لباس شیک می پوشه اما تو خونه کثیفه و هپل.هرچی بازبون خوش ازش میخوام انقدر خودشو توچشم وچال مردها نکنه هوار و جیغ میزنه آزادی ندارم دوست دارم دلم میخواد..معتقدم اینها به هم نگاه میکنند ومقلدند.
پاسخ ها
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
در چنین مواقعی که زن از همسر اطاعت پذیری نداره طبق سفارش اسلام بسترتونو از ایشون جدا کنید البته موقتا تا وقتی که متنبه بشه
دوتا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
اون وقت مهریه اش رو می گذاره اجرا که معنی تنبیه شدن رو بفهمی داداش. با سکه یک میلیون تومنی همچین باید جلوش تعظیم کنی که پیشونیت بخوره به زانوت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
29
13
مادر من بی حجاب بود خواهروهمسرواکثر زنهای فامیل هم بد حجابند کلا خانواده مذهبی نیستیم کشورهای زیادی هم سفر کرده ام و لی شخصا به این نتیجه رسیده ام که زنان غیر مذهبی که اولین علامتشون عدم رعایت حجابه در برابر مردها شلند ولی خانمهای محجبه فوق العاده محکم وباصلابتند .به همین دلیل براشون ارزش واعتبار خاصی قائلم
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
چون خداترس هستند
فرزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
چون خانم های باحجاب در درونشون انسانهای بزرگی هستند وضعفی در خودشون حس نمیکنن که بخوان با خودنمایی در مقابل دیگران اونو جبران کنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
7
26
کسانی که میگن حقش بود اونم یک کشیده میزد توی گوش دختره اون وقت به نظرتون این امر به معروف میشد یا امر به منکر ؟جواب کار بد را با جواب کار بد نمیدهند کسانی که میگوید باید کتک میزد کسانی که نفرین میکنید وبهتون منفی میدن میگید بی غیرت. این یکی از آموزهای دین است
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
از آموزه های دین فقط همینشو یاد گرفتی . عزیزم دین در مورد حجاب ( هم ) یه چیزهایی گفته برو یاد بگیر .
شیخ
|
MALAYSIA
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
5
29
این پوشش زنانه و این خشونت مردانه همه محصول برنامه ریزی غلط و بی سوادی و بی سیاستی مسیولین آموزش و پرورش کشور است.
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
و ایضا" عدم نظارت خانواده
keyvan
|
SWEDEN
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
10
19
شما که دم از شرف غيرت ميزنيد ميگين کار اين خانم گناه هس خودتون گناه نکردين خودتون اشتباه نکردين به قول عيسي مسيح ريا کار تو که ميخواهي چوپ از چشم
همنوع خود بکشي بيار درختي که درچشم خودت هس در بيار
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
امر به معروف و گناه شخصي، دو مقوله جدا هستش ، اگه اينجوري كه اصلا امر به معروف فقط براي معصومين واجب مي شد.
یک نانشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
6
22
این مساله کلی هست، همه ما عادت کردیم راحت ترین راه رو برای اثبات وفایمان انتخاب کنیم. وفای به وطن، وفای به دین، وفای به دوست و ... این قضیه امر به معروف و نهی از منکر حجابی هم از همین جا نشات میگیره. دین رو با جاش بردند، ولی چون می خواهیم خودمون رو قول بزنیم به ضعیف ترین عضو جامعه گیر می دیم تا شاید شبها بگیم من هم دیندار بودم، من هم مثل علی (ع) مقابل ظلم ایستادم یا مثل حسین (ع) برای نهی از منکر قیام کردم.

جاننان دل، یکم بخودتون بیایید، دینداری به اینها نیست، نهی منکر رو اگه تونستی تو گوش گردن کلفتی که با نام دین بیت المال رو می خوره خوندی و تو راهش هم سیلی خوردی برای من همان حسین زمانی.... نه اینکه تو کوچه پس کوچه های کوفه مستی رو شلاق بزنی... که حسین اینکار رو نکرد.
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
ضعیف ترین عضو جامعه ؟؟؟؟؟؟ مگه نشنیدی میگن یک زن فاسد یک شهر رو به فساد میکشونه ؟ حالا دیدی این عضوی که شما ازش یاد میکنی همچین ضعیف ترین هم نیست .
آبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
31
6
مشکل از خانواده نیست
مشکل از جامعه هست ولی خیلی کم
ولی مشکل اصلی ماله خود دختره که کرم میریزه و میخواد مشتری جمع کنه
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
اتفاقا مشکل این خانم از خانواده شروع شده . اگه بزرگتر این دختر به حداقل مبانی دینی پایبند باشه خیلی از اتفاقات نمی افته .
حافظ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
7
29
سلام
بحث عرف و شرع فقط چیزی نیست که شما تفسیر می کنید. حجاب داشتن اسلامی است اما اجبار به حجاب نه اسلامی است و نه انسانی.
مدیر پایگاه دوست عزیز داشتن حجاب هم از لحاظ شرعی و هم از لحاظ عرفی و هم از لحاظ قانون بر آن تاکید شده و بی حجابی یا بدحجابی صراحتا تخلف محسوب می شود این بحث اجبار نیست مانند اینکه عبور از چراغ قرمز خلاف محسوب می شود و شما مدعی شوید چرا مردم را مجبور می کنید پشت چراغ قرمز باایستند و برای تخلفشان جریمه اشان می کنید فقط عبور از چراغ قرمز یک تخلف اجتماعی است که امنیت مردم را مورد تهدید واقع می کند و بی حجابی و بدحجابی یک تخلف فرهنگی البته بار منفی آن به خاطر نهی شدید قرآن کریم بیشتر است . پس به قانون کشور در همه جوانب باید احترام گذاشته شود تا جامعه ای امن داشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
چرا مغالطه مي كني آقاي حافظ خان،همون اسلامي كه حجاب را واجب كرده امر به معروف را هم واجب كرده بنابراين امر به معروف اجباريه ، تا جايي كه مراحل مختلفي رو براي اون در نظر گرفته.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
8
27
به نظر من حقتونه.شما از خودتون و از طرفتون که آیا امر به معروف شما رو میپذیره یا نه مطمئن بودید؟نبودید دیگه.توی دنیا همه خوب نمیشن که تا بد نباشه خوبی هم معنی نداره پس این جور آدما خوبه که باشن.بازم میگم حق شما بود سیلی
مدیر پایگاه آقا محسن بعضی مواقع انسان در وضعیتی قرار می گیرد که تصمیمات می بایست سریعا گرفته شود و البته بدون دانستن اینکه این تصمیم اثر گذار و یا موثر خواهد بود یا نه البته انسان باید در آن شرایط قرار بگیرد تا بتواند وضعیت فرد را درک کند.
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
22
8
از عوامل ظهوره امیدوارم خودش کارارو درست کنه
پاسخ ها
آبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
موافقم باهات
دخترا دارن میشن پسر
پسرا هم دختر
عاشق هومن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
33
4
هومن عزیزم از شما رسما اجازه می خواهم که برای چند لحظه اجازه بدید..............
مدیر پایگاه دوست عزیز بهتر است با ادبیات بهتری نسبت به نظر هومن نظر می دادید این گونه نظر دادن بیشتر بر آتش کینه طرف مقابل می افزاید
پاسخ ها
هومن
| UNITED ARAB EMIRATES |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
جناب بولتن

واقعا متاسفم برای خودم که وارد این سایت شدم. باید از اول فکرش رو می‌کردم که مخاطبین این سایت از چه اقشاری هستند.

اشکال اصلی‌ رو هم از شما گردانندگان سایت میدانم که نظرات بنده رو از هر ده تا یکی‌ ثبت می‌کنید. اگر همهٔ نظرات من ثبت میشد این خواننده به خود اجازه نمیداد هر چی‌ لایق خودشه بنویسه.

من در ایران زندگی‌ نمیکنم ولی‌ خانواده من مؤمن و محجبه هستند. من نه کینه‌یی‌ از اسلام دارم و نه با این چرندیات کینه‌یی‌ به دل‌ میگیرم. حالا می‌تونم حال اون دختر رو بفهمم که امر به معروف و نهی از منکری مثل این کامنت بالا چطور از کوره به در بردش

این اولین و آخرین باری بود که به سایت شما آمدم. شما رو به اون کسی‌ میسپارم که میگید بهش اعتقاد دارید. ولی‌ من به اعتقادتون خیلی‌ شک دارم

خدا نگهدار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
3
2
رکوردار ترین نظرها برای یک خبر فکرکنم از زمان افتتاح سایت تا این لحظه به این خبر رسیده . بولتن نمیخواهی این خبر را برداری خیلی نفرین دارن میکنن خوب نیستها
مجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
9
29
برو بابا نان نیست بخوریم شما چی میگید
پاسخ ها
پرستار بیمارستان روانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
بحث سر حجابه نه نون !
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
9
37
من دارم از اون خانوم دفاع نمی کنم خودم هم آدم بد حجابی نیستم ولی از نظر من کار شما بسیار اشتباه بود.چون هر کسی به میل خودش باید رفتار کنه نه به میل و علاقه ی شما.شمارو هم با اون توی یه گور نمیندازن.اگه راست میگین اخلاق خودتونو درست کنین.شما با این کار دل اونو شکستین و بهش توهین کردین که این باعث میشه گناه کارتون از کار اون بدتر باشه.این حرفای شما واسه اون وقتا بود که بد حجابی کم بود نه الان که 80% جامعه بد حجابن.بابا الان هر کی سرش به کار خودشه پس شمام لطف کن سرت به اعمال خودت باشه.با این کاراتون دارین حیثیت هرچی ایرانی رو به باد میدین.حقمونه بهمون بگن وحشی
پاسخ ها
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
مگه ما میگیم به میل ما رفتار کنن ؟ مگه اصلا میلیه ؟ ما میگم طبق موازین اسلام عمل کنند . شما هم بد نیست یه خرده حرفهاتو مزه مزه کنی بعد نظر بدی .
آفتاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
به همه نمیگن وحشی
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
شما اول بگو تا کلاس چندم درس خوندی . اگه تحصیلات داری کتاب ادبیات رو پاس نکردی . در ضمن به ما نمیگن وحشی شاید به شما گفتن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
تا حالا امر به معروف و نهی از منکر به گوشت خورده؟؟؟؟
حدیث
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
خانوم مسلمونی؟ پس امر به معروف ونهی از منکر چی؟ چقد دیگه میخایم با گناهامون دل امام زمانمون رو خون کنیم؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
4
18
من از همه عزیزان درخواست می کنم به این موضوع دقت کنند که هر چه به سر ما می آد از اینه که برامون کار فرهنگی نشده چه خشمون بیاد چه بدمون بیاد تجربه نشون داده که ما آدمهایی هستیم که باید زور بالای سرمون باشه مثالش همین قوانین جدید راهنمایی و رانندگی و ...
خداییش توی کدوم رسانه عمومی ما کار فرهنگی داره میشه
یه برنامه ای که واسه هرکدوممون یه علامت سئوال بوجود بیاره همش می خواهیم وقتمونو بگذرونیم. بابا اصلا کی گفته مخالف ما مخالف خداست؟
ما کی هستیم مگه؟ اگه ما جوونها را از دین نرنند ما بخدا بهترین دیندار ها هستیم اما حیف که دین شده یه ابزار. خدا شده حاشیه. آخرش و بگم: ازماست که بر ماست والسلام
آدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
19
7
اولا : اگر شخصی در اتوبان تخلفی کند ، رانندگان دیگر از کار آن ناراحت می شوند چرا که راننده ی متخطی ، جان و مال دیگران را به خطر می اندازد .
گناه علنی ، فضای جامعه را ملتهب و از مسیر حرکت منحرف می کند
ثانیا : بر فرض این که آمار شما درست باشد ، باز هم باید جلوی گناهان علنی که تجلی نفس اماره است را گرفت کما اینکه سید الشهداء در فضای ملتهب و منحرف آن زمان کرد . = عاشوراء همچنان جاریست .
ثالثا : آیا تا به حال به اثرات گناهان علنی فکر کرده اید ؟
رابعا : اگر کسی به شما بگه وحشی یعنی اینکه به همه ما وحشی گفته است .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
6
22
کسانی گفته اند: اگر پلیس دخالت کند شما مخالفت نمی کنید؟
جواب من: من نه با دخالت افراد عادی (حالا هر اسمی روی خودشون می ذارن: بسیجی؛ با بصیرت؛ انقلابی ...هرچی!) مخالف م. بلکه همون طور که گفتید با دخالت پلیس هم مخالف م.
ببینید معنی دموکراسی و قانون مداری این نیست؛ که ما یک قانون ظالمانه تصویب بکنیم ؛ بعد بگیم این قانون هست...ما هم اکثریت هستیم شما برو بمیر!
من می گم شما حتی اگر اکثریت باشید؛ حتی اگر قانون نویس و مجری قانون هم باشید...نباید حقوق اولیه من رو از من بگیرید.
من حق دارم هرجور دوست دارم لباس بپوشم. هرچی دوست دارم بخورم...هرچی دوست دارم نگاه کنم.
دخالت هرکسی حتی پلیس در این موارد به نظر من ظالمانه است
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
اگه منظورت از حداکثر چند تا پیامک به برنامه 90 هست که زیاد دلتو خوش نکن باید بگم زهی خنده . اینی که گفتی اسمش دموکراسی نیست اسمش ولنگاریه ، اسمش هرزگیه . شما هم میتونی با این رفتار ( ضد اجتماعی ) بری یه جای دیگه ،هر جور عشقت رفتار کنی . اینجا یه مملکت اسلامیه . ظالم تویی که حرف زور میزنی . مگه شما از قانون جنگل تبعیت میکنی ؟
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
علی آقا داداش گلم اگر همه ملت ایده شما را در هرجور دوست داریم لباس بپوشیم و هرچی دوست داز یم تگاه کنیم و...داشته باشندخودشما صدای اعتراضت بلند میشه که این چه مملکتتیه چون مثلا من دوست دارم دوماهه محرم وصفرنوحه گوش بدم اونم با صدای بلند.دوست دارم تو آپارتمانم تا نیمه شب روضه و هیئت داشته باشم دوست دارم تو خیابون روبنده و پوشیه بزنم .دوست دارم خیابان/ پارک/ دانشگاه همه جا عاری از پسرهایی باشه که شلوارشون نصفه ست وداره از پاشون میفته قیافه های اجق وحق نبینم پسرهای ابرو برداشته و زن نما نبینم ...
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
24
4
حالا چند نفرو میخوای به راه راست هدایت کنی
چند تا سیلی دیگه میخوای بخوری
بچه گی کردی عزیزم
این که لحن گفتنت چطوری بوده که سیلی خوردی هم مهمه
مشکل جامعه ی ما یکی دو نفر نیست
آره بد حجابی معزله جامعه مونه ولی معلول یه علت دیگه است که ما باید اون علت رو پیدا کنیم و چاره ای برای اون بیاندیشیم
شاید همین تندروی های شما و تلاش برای پیاده کردن افکارتان بر فکر دیگری علت این بی حجابی ها و دین زدگی ها باشه....
هر چیزی راه و روش داره عزیز دل برادر
کجاست دین ناب محمدی....
پاسخ ها
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
تا امثال شما هستید باید گفت کجاست دین ناب محمدی !
جم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
22
7
در جواب مهتاب. هركس بايد به ميل خودش رفتار كند؟؟يعني شما ميلتون ميكشه توخيابون لخت بشيد ومردم چشمانشون را ببندند؟؟ميل شما در چهارچوب خونه تان هست مهتاب خانوم ونه در خيابان .ودر جواب كامبيز اگه كسي به ناموست ...بدون عكس العملي گوشي را برميداري ومي گي :الو 110بيايد اينجا دارند.......؟؟؟
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
5
24
از آن جایی که امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه ی همگانی ست خواستم به حاکمان و سایت های وابسته متذکر شوم که دروغگویی و نشر اکاذیب و افترا اعمالی زشت و خلاف اسلام و انسانیت هست .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
18
8
فقط فصل الخطاب تمامي اين حرفا ميدونين چيه؟بچه ها ميدونين كلمه "ديوس " از كجا آمده ؟حضرت محمد (ص) فرمودند :خدا لعنت كند مردان ديوس را ؟از پيغمبر پرسيدند مردان ديوس چه كساني هستند؟فرمودند :مرداني كه گناه علني همسرانشان را ميبينند وسكوت ميكنند.
همت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
1
17
امر به معروف بايد مثل يك دسته گل باشد كه به ديگري هديه مي دهي مورد قبول واقع شود در غير اين صورت جواب نمي دهد
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
18
8
الله اکبر از بعضی جوونا امام زمان یار میخاد هنوزم منتظر 313 نفره بیاید لااقل از امام زمان خجالت بکشید
bad man
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
16
7
ادم یا به یه چیز اعتقاد داره یا نداره اگر به حجاب مسئولین اعتقاد دارند که .... اگه اعتقاد ندارد که بزارن همه ازاذ باشن تا حد اقل مرز بین افراد جامعه مشخص بشه
نازنین زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
16
4
یک کلام ختم کلام : ما یا مسلمانیم یا نه .حد وسط هم نداره یعنی اگرما خدا و حضرت محمد صلی الله علیه وآله والسلم وائمه علیهم السلام را قبول داریم پس باید همه احکام اسلام که در قرآن آمده(یکیش وجوب حجابه)را هم قبول داشته باشیم ورعایت بکنیم.اگرشما به استادتون بگین من خیلی دوستتون دارم قبولتون دارم و... اگر ایشان به کاری تأکید کرده بفرض سر وقت حاضرشدن سرکلاس/رعایت ادب/ بی حوصله نبودن/تمیزومنظم بودن و...اما شما باوجود ادعابگین یکی از خواسته های استاد را قبول ندارین آیا برای خودتون منطقیه؟دقیقا مثل بعضیها که میگن ما مسلمانیم اما به حجاب اعتقاد نداریم
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
12
18
فیلم کردی ملتو برا یه توگوشی نوش جونت اگه زرنگ بودی امر به معروفتو می کردی توگوشیتو هم نمی خوردی
اریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
17
8
دیگه داره حالم داره ب هم میخوره از این سکوت مسئولین
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
14
7
من خودم توی خیابان دیدم یک خانم به یکی از این خانم های بی حجاب تذکر داد ولی خانم بی حجاب تا جایی که تونست خانم تذکر دهنده را زد خداییش بد زد
منم دیگه از اون موقع دیگه به این کارها کار ندارم دوست ندارم کتک بخورم
پاسخ ها
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
یه بار این نظرو اون بالاگذاشته بودی داداش . جوابتو نگرفتی که دوباره اینجا گذاشتیش ؟
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
چه ناز نازی !
پس برای چی حاضری کتک بخوری ؟
آنایی که رفتن و خونشون رو پای اعتقاداتشون دادن مردن نه توی ناز نازیی
نظرده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
3
5
از نظرات مثبت و منفی و همچنین نظرات غیرقابل انتشارتون خیلی چیزا دستگیرم شد. مطمئنم نظر من هم میره قاطیه باقالیا
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
6
7
احتمالا اون بنده خدا بجای امره به معروف چشمچرونی کرده
- اخه کسی نیست بهش بگه سر پیازی یا ته پیاز -گشت ارشاد و برای همین کار گذاشتن که از سیلی خوزدن چنین افراد جلو گیری کن انشاالا درس عبرتی بشه برای بغیع
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
5
6
الله اکـــــــــــــــــــــــبر!!!!!!!
بالای سایت رو (نظرات بینندگان):
"غیر قابل انتشار: ۲۰۵"
علی123
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
10
6
انتشار یافته: ۲۷۴
غیر قابل انتشار: ۲۰۵

رکورد نظر دهی رو فکر کنم شکستی
همچین خبری هم نبود ها
فقط یک در بود
دردی که درمانش را نظر دهندگان می گردند یا می دانند و نمی دانم شاید چون دستشان به جایی بند نیست
فقط نظر می دهند بیایید
از خودمان شروع کنیم
حجاب فقط برا زن نیست برا مرد هم هست
همین تراشیدن ریش که حدیث داریم ریش حجاب مرد است چند درصد از نظر دهندگان بالا ریششان را نمی تراشند
یا مثلا پوشیدن لباس تنگ که موجب تریک جنس مخالف می شود چند درصد از نظر دهندگان بالا لباس تنگ نمی پوشند مبادا جنس مخالفشون تحریک بشه...
یا مثلا لباس شهرت
چند درصد از بالایی ها لباس شهرت نمی پوشند
یا مثلا صدای نازک زنان که موجب مفسده مردا میشه
و......و....و...
آمر به معروف باید خودش عامل به معروف باشه
و ناهی از منکر باید خودش منکر رو انجام نده
وگرنه سخنش بی تاثیره و جنجال بر انگیز
جنجالی که نزدیک 600 تا نظر رو در خودش داره
و از بولتن هم خواهش می کنم که نظر من رو سانسور نکنند و اگه جوابی دارند ارائه کنند...
متشکرم
پاسخ ها
محمدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
موافقم
زدی تو خال
واقعا ...
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
1
10
شیر در اعتقاد به حجاب است
العاقل فی الاشاره......
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
5
1
شماوظيفه شرعي خود راانجام داديداجرتان باخداست
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
3
2
واقعا واسش متاسفم که بااون قیافه اش اسم خودشو میزاره ایرانی
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
1
5
عیسی به دین خود، موسی به دین خود...
پاسخ ها
نرگس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
پس امر به معروف و نهی از منکر چی میشه؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
1
1
تا نهادهای فرهنگی و در راس اونا وزارت ارشاد و صدا و سیما و سینمای مملکت در خواب تشریف دارند و به اصطلاح هنرمندا مون (بهره بگم دلقکامون)مروج بی بند و باری هستند اوضاع روز بروز بدتر میشه کاش چند نفر پیدا میشدند مثل اون بسیجی
که به خبر نگار زن گفت تا حجاب نداشته باشی مصاحبه نمیکنم .. تذکر رو وظیفه خودشون بدونند و با تشخیص موقعیت و ..اقدام کنند و مثل دهنمکی نباشند که همه چی رو فراموش کرده و این معضل تو کاراش هیچ جایی نداره
نارسيس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
5
چرا كسي نيس مرداي اين مملكت را اصلاح كنه ؟؟؟ همه گير دادن به زنها!!!! ما با حجاب هم كه ميريم بيرون باز هم بد نگامون مي كنن؟
چرا ما بايد بپوشيم تا اونا تحريك نشن!!!
يكي پيدا شه نفس اين مردها را اصلاح كنه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
0
بنظرم بفکر نون مردم باشبم
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین