کد خبر: ۲۴۷۶۷۵
تعداد نظرات: ۱۰۳ نظر
تاریخ انتشار:

دختری که طی دو سال 10 بار ازدواج کرد

دختری جوان در کمتر از دو سال توانست 10 بار لباس عروسی بپوشد تا مهریه‌های میلیونی را به جیب بزند.
گروه حوادث، دختری جوان در کمتر از دو سال توانست 10 بار لباس عروسی بپوشد تا مهریه‌های میلیونی را به جیب بزند.

به گزارش بولتن نیوز،
روزنامه ایران نوشت: این دختر 20 ساله در همان دوران عقد با تحت فشار قرار دادن دامادها و خانواده‌هایشان، طلاق توافقی گرفته و هربار 100 تا 110 سکه طلا در قالب مهریه به دست می‌آورد و با سوءاستفاده از قانون آثار ازدواج را در شناسنامه‌اش پاک می‌کرد.

چندی پیش، مسئولان اداره حقوقی ثبت احوال تهران که خود را برابر سناریوی عجیبی می‌دیدند در یکی از دادسراهای پایتخت به طرح شکایتی عجیب پرداختند که در آن اقدام دختری جوان در ازدواج و طلاق‌های پی‌درپی مرموز خوانده می‌شد.

وقتی بازپرس پرونده شنید که دختر 20 ساله در کمتر از دو سال، 10 بار شناسنامه‌اش را عوض کرده و هر بار دستوری قضایی برای پاک کردن اسامی شوهرانش داشته است، خود را در برابر کلاهبرداری‌های ماهرانه این عروس خانم دید.

بررسی‌های قضایی نشان داد که دختر شیاد با شناسایی پسران پولدار آنان را فریب داده و پس از عقد با مهریه‌های طلایی می‌توانست به اجرای نقشه کلاهبرداری میلیونی‌اش دست بزند و عجیب اینکه هیچ‌کدام از دامادها اطلاعی از ازدواج‌های قبلی این عروس فریبکار نداشته‌اند و شناسنامه‌های پاک وی باعث می‌شد جوانان پولدار براحتی در دام کشیده شوند.

وقتی سابقه 10 بار ازدواج و 10 بار طلاق این عروس‌خانم روی میز بازپرس قرار گرفت، دستور احضار دختر جوان صادر شد و وی در حالی که چهره‌ای خونسرد داشت در دادسرا حاضر شد.

داستان نخستین ازدواج

نخستین‌بار در یک میهمانی بزرگ با جلب نظر پسر جوان و ثروتمندی جرقه نقشه ماهرانه به ذهنش نشست. ساعاتی پس‌ از آشنایی به نقشه‌اش فکر می‌کرد و بالاخره تصمیمش را گرفت. صبح روز بعد به شماره‌ای که پسر جوان در میهمانی به او داده بود زنگ زد و قرار ملاقات گذاشت. دختر جوان به‌خوبی می‌دانست چگونه در مدتی کوتاه پسر جوان را فریب دهد.

دو هفته‌ای از این آشنایی نگذشته بود که دختر جوان خواست با هم عقد کنند، پسر ثروتمند ابتدا نپذیرفت اما چند روز بی‌محلی دختر جوان کافی بود تا مقدمات خواستگاری و بلافاصله پس از آن مراسم عقد رسمی با تعیین مهریه‌ای سنگین برگزار شود.

روزهای بعد از عقد چهره واقعی عروس مرموز نمایان شد و با بهانه‌گیری‌های گاه و بیگاه، همه دیدارها با همسرش را با دعوا تمام می‌کرد و از این ازدواج ابراز پشیمانی داشت. در همان روزها بود که احضاریه دادگاه خانواده داماد فریب‌خورده را غافلگیر کرد و مشخص شد دختر نوعروس مهریه‌اش را به اجرا گذاشته است. پلان‌های این سناریو به اندازه‌ای پشت سر هم و سریع پیش رفت که داماد فرصتی برای تصمیم‌گیری پیدا نکرد. دختر جوان به ایستگاه پایانی نقشه‌اش رسیده بود. در مدت کم آشنایی‌اش با خانواده داماد آنها را به‌خوبی شناخته بود و می‌دانست پرداخت 100 یا 110 سکه طلا برای آنها سخت نیست.

داماد روزهای سختی داشت، وقتی پیشنهاد این میزان از مهریه را شنید حاضر به طلاق توافقی شد و تنها عایدی این ازدواج کوتاه‌مدت پول میلیونی‌ای بود که به جیب عروس‌خانم رفته بود. حالا در پلان دوم دختر جوان با آگاهی از اینکه چون بعد‌ از عقد به خانه بخت نرفته طلاقش توافقی بوده و همچنان دوشیزه است با حکم دادگاه نام داماد فریب‌خورده را از شناسنامه‌اش پاک کرد و ثبت احوال تهران شناسنامه جدیدی برای او صادر کرد.

شکارهای سریالی

این پول بادآورده حسابی زیر زبان دختر جوان مزه کرده بود و همین باعث شد او بار دیگر به فکر شکار تازه‌ای بیفتد. این ماجرا در کمتر از دو سال، 9 بار دیگر تکرار شد و همه دامادها که از آشنایی با دختری با کلاس و ازدواج با وی خوشحال و راضی به نظر می‌رسیدند یکی پس از دیگری به دادگاه خانواده رفتند و با پرداخت سکه‌های طلا وی را طلاق می‌دادند، غافل از اینکه در یک نقشه تکراری گرفتار شده‌اند.

احضار 10 داماد فریب‌خورده

دختر شیاد در بازجویی‌ها انگار از اینکه هیچ اتهامی ندارد اطمینان داشت و به بازپرس پرونده‌اش گفت: «من بی‌گناه هستم. ازدواج‌هایم قانونی و بدون ایراد بود. همه شوهرانم به دلخواه خودشان با من عقد کردند و بعد به‌خاطر اختلافاتی که داشتیم طلاقم دادند. طبق قانون باید در شرایطی که هنوز به خانه بخت نرفته و دوشیزه هستم نصف مهریه‌ام را بپردازند، من توافق می‌کردم و 100 تا 110 سکه طلا می‌گرفتم بعد با حکم قانونی دادگاه شناسنامه‌ام عوض شده و اسم شوهرانم پاک می‌شد.»

وی افزود: «هیچ کجای کارم بی‌قانونی نبوده و نمی‌دانم چرا باید پاسخگو باشم.»

با این ادعاها، بازپرس دستور شناسایی و احضار 10 داماد فریب‌خورده را صادر کرد و آنان همگی تحت تحقیق گرفته شدند و پرده از سرنوشت‌های مشابه خود برداشتند. همه این مردان ادعا کردند که پیش و بعد از عقد این دختر جوان کاملاً با هم متفاوت بودند؛ چراکه تصور می‌کردند با یک دختر بسیار مؤدب، با فرهنگ و مهربان ازدواج می‌کنند اما از فردای روز عقد خود را در برابر دختری یاغی و گستاخ دیده‌اند و حاضر بودند هر چه زودتر وی را طلاق بدهند.

وقتی همه مردان فریب‌خورده تأکید کردند که هیچ اطلاعی از ازدواج‌های قبلی دختر شیاد نداشته‌اند و وی ادعا می‌کرد با هیچ‌کس سر سفره عقد ننشسته است، بازپرس پرونده این عروس فریبکار را با اتهام کلاهبرداری و فریب در ازدواج گناهکار شناخت.

بر اساس این گزارش، پس از صدور کیفرخواست برای این پرونده، بزودی قاضی دادگاه جزایی عمومی تهران عروس فریبکار را تحت محاکمه قرار خواهد داد.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
31
با سلام،
از نشانه های بارز فقدان تربیت و فرهنگ
یارو برای خودش بیزنس راه انداخته بوده است با این دور زدن شرع و دین خدا
خدایا آبروی ما را حفظ کن
پاسخ ها
ایلیا 110
| - |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
هزار بار می گویم که قوانین ما هزار خلاء دارد و قانونگذار بايد اين خلاء ها را پركند
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
و اینگونه بود که بولتن خودش هم غافلگیر میشود که چرا پخش شدن همچین خبری باعث جلب توجه بیش از 70 نفر شده!!!
-عزیزان فکر نون باشید که خربزه آبه، کافیست راه را درست انتخاب کنید تا به مقصد خوبی برسید و در بین راه تو موضوعات حاشیه ای گیر نکنید- همین.
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
با سلام،
جناب ایلیا !
آخوند محله ما همیشه و در همه حال ، اول خودش را و بعد هم پا منبری هایش را به تقوا دعوت می کرد و می گفت : " اگه کسی قصد انجام کاری را نداشته باشه می تونه هزار و یک دلیل برای انجام ندادن آن بیاره ، ولی اگه قصد انجام اونو داشته باشه همان یک دلیل هم برایش کافیه".
او همیشه تاکید داشت که در کارها تقوا پیشه کنید و اول از همه رضایت او را در نظر بگیرید و مطمئن باشید که هم او محافظ و در همه حال یاری رسان شما خواهد بود.
بحث "عده" و موضوع "نگهداری عده" هم در موضوع طلاق و متارکه در تمام رساله های عملیه علما آورده شده است بترتیبی که قوانین رسمی کشوری ما هم آنرا بصورت های تفصیلی تصریح داشته است. بحث مورد اشاره از علمی ترین بحث های حقوق خانواده است که حتی در قوانین کشور های پیشرفته هم به این روشنی مورد توجه واقع نشده است.
بنظر می رسد این خانم و خانواده ایشان از توجه به این اصل مترقی مغفول بوده اند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
با سلام،
جناب "رضا"ی عزیز !
در این مقطع که یادداشت حاضر زیر کامنت شما گذاشته می شود تعداد کل کامنت های وارده برای گزارش خبری حاضر 96 مورد که 91 مورد آن انتشار یافته و 5 مورد از طرف تحریریه بولت غیر قابل انتشار بوده (حدود 5%) تشخیص داده شده است.
شایان ذکر است که اولین کامنت وارده هم که با محوریت توجه به " تربیت " ، " فرهنگ "، " شرع و دین خد ا" و " آبروی مومنین " ارسال شده جزو معدود کامنت هایی بوده که " منفی " دریافت نکرده و تمام بازدید کنندگان آنرا مثبت زده اند.
ضمن عطف توجه شما به لزوم برانگیختن حساسیت ها نسبت به بد فهمی ها و کج فهمی از مسائل شرعی، عرفی و قانونی افکار عمومی از سوی رسانه ها خاطر نشان می نماید که عبارت " بولتن خودش هم غافلگیر میشود" بهیچوجه صحیح ارزیابی نمی شود چرا که بولتن بدرستی به رسالت مطبوعاتی خود عمل کرده است و از این بابت از عموم دست اندکاران آن تشکر می شود چرا که انشاء الل.. " قصد " همان " قصد " قربت است و لا غیر.
همین !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
با سلام،
آقا رضا می فرمائید : " ...عزیزان فکر نون باشید که خربزه آبه " .
عرض می شود : که نان ما از زحمت و دسترنج است که برکت آنرا هم صاحب نان تضمین کرده و افزون می کند ولی اگر از دغدغه اصلی مان سئوال کنید پاسخ می دهیم که حواس مان است تا روی پوست خربزه نرویم و در همه حال از دفاع از مرزهای عزت ، شرف و ناموس خانواده و باورهای اعتقادی غافل نمی شویم.
عزت شما هم زیاد
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
دوستان خودتونو به خاطر من و پیامم ناراحت نکنید من دستامو به احترام نظراتتون بالا میبرم ، بدونید من فقط میخواستم بگم لازم نیست "انقدر"تو اینجور مسائل "گیر" کنیم چون کسی که راه درست رو انتخاب کنه حتما به مقصد خوبی میرسه ، یه نگاه به کل پیامها بندازید اکثرا جر و بحثه کمتر کسی موشکافی و تفسیر کرده بیشتر راجع به این موضوع حرفهای وقت گیر زده شده ، ضمنا مطمئنم هیچ نیت بدی نسبت به بولتن عزیز نداشتم من از طرفداران پر و پا قرص بولتنم خودش میدونه، بعدم بچه که زدن نداره!! عزیزان من باشه نظرات شما رو به دیده منت قبول دارم و اصراری به مقابله با شما خوبان ندارم عزت همگی زیاد ؛ همیشه موفق و سلامت و خوشحال باشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
با سلام،
مخلص آقا "رضا" ی با عزت !
این ها همه بحث های طلبگی است در محضر بولتن سربلند که منت نهاده و دوستان را دور هم جمع کرده !
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
30
13
زنده باد دختران پاک اروپایی که هم بافرهنگند، هم باسوادند(سواد واقعی)،.........
مدیر پایگاه زنده باد دختران پاک و آگاه و خوب و تحصیلکرده کشور خودمان که افتخار ما هستند ودر داخل و خارج از کشور مدارج عالی اخلاق و دانش را طی می کنند ، اگر در این میان معدودی ناشایست پیدا شوند در همه جهان هست و اتفاقا در ایران قطعا چنین افرادی کمتر هستند ، شرح اوضاع دختران غربی را می گذاریم برای وقت دیگر که مسولینشان صدایشان از بزهکاریشان حتی در مدارس بلند است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
بازم كه پايتخت همه رو با هم قاطى كرده، اگه باهمين شما صداقت داشته باشند بيچاره اشون ميكنيد .. عيب از خودتونه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
جناب پایتخت تو خبر داری یه دختر قبل از ازدواج در اروپا چند بار رابطه داره قبل از ازدواج به طور متوسط هر دختر 6 بار رابطه داره (البته هستن دخترانی که این رابطه رو اصلا ندارن ولی در مجموع طبق تحقیقاتی که سال 80 شمسی ارائه دادن به طور متوسط با درنظر گرفتن اوناییکه هیچ رابطه ای نداشتن و اوناییکه بیشتر هم داشتن )وضعیت در اروپا به مراتب اسفبار تر از آمریکاست تو آمریکا ته هر خیابون بزرگی یه کلیساست و مردمش مذهبی ترن ساعت 8 شب به بعد برنامه های تلویزیون اروپا انقدر افتضاح که اصلا نمیشه دید تکرار میکنم وضعیت روابط نامشروع در اروپا از آمریکا هم بدتره که خود آمریکا اینهمه تولد خارج از ازدواج داره که حتی به ستاره های هنریشون هم رسیده (جولی و براد پیت) از آمریکا به مراتب بدتره وضع اروپا چه برسه به ایران متاسفانه از کامنتهای شما.........................................
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
بولتن عزیز من شخصاً در سفرهام با تعدادی از دختران اروپایی برخورد داشته ام و تمام صفاتی رو که در نظر قبلیم ذکر کرده بودمو شما اونا را سانسور کردید رو داشتند، البته قبول دارم که در همه جای دنیا خوب و بد پیدا میشه ولی چیزی که مهمه درصد خوب و بد بین جامعه است.
وقتی دختران اروپایی دروغ را درک نمیکنن و تا به حال به کار نبرده اند، وقتی دختران اروپایی در عین زیبایی خودشونو نمیگیرن و مملو از احساسات پاک و واقعی هستن، وقتی اکثر دختران اروپایی تا قبل از سن 18 سالگی راستی راستی پاک و دست نخورده اند و تعداد کثیری از آنها تا قبل از ازدواج دست نخورده و پاک باقی میمانند پس چرا باید تبلیغات منفی ای که در داخل علیه شون میشه رو باور کنیم؟!!!
بهتر نیست دختران کشورمون هم سعی کنن صفات خوب آنها را داشته باشن تا جامعه به سمت سالم سازی پیش بره؟ البته بماند که خیلی از پسرها هم لیاقتش رو ندارند
مدیر پایگاه عجب !! برادر يا خواهر ! چرا شما به افكار و برداشت هاي خود اينقدر مطمئن هستيد و اصرار عجيبي در پذيرش آنها از طرف ديگران داريد ؟ مگر شما چند دختر اروپايي را ديده ايد وبه آنها نزديك شده ايد كه چنين حكم كلي مي دهيد ؟ مگر شما به چند دختر ايراني نزديك شده ايد كه كه بازهم راجع به هموطنان مونث خود چنين حكم كلي روا مي داريد ؟ اگر شما آنها را با دختران ايراني مقايسه نمي كرديد اصلا ما چيزي نمي نوشتيم و خوشحال هم مي شديم كه انسانهايي در سرزمين هاي دور ايقدر خوب باشند و اصراري هم نداريم كه بگوييم اينگونه نيست ، آماري كه خودشان معمولا اعلام مي كنند را مورد اشاره قرار داده ايم ،با همه اين احوال وبا اشرافي كه ما به اخبار داريم باز هم ادعا مي كنيم كه دخترانخوب ايراني در كمالات و پاكي و تربيت و حجب و حيا و دانايي بهترين دختران روي زمينند و اگر عده معدودي راه ديگري بروند از فضل و خوبي اكثريت آنها هيچ كم نمي شود.
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
انقدر قضاوتت پیش پا افتاده است جناب پایتخت که به پوزخندی اکتفا می کنم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
جناب پايتخت روزگار وضعش خرابه، دورش اينجوريه، ربطى به ايران و هند و اروپا وشرق و غرب عالم نداره، تعصب به خرج ندهيدهر جا بريد خوبش هست بدشم فراونه، شانس بايد بلند باشه چشم بصيرت باز!
f
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
درود بر پایتخت که حقیقت را گفته-در جواب ناشناس 9.11 عرض کنم که شما اشاره کردی در اروپا دختران پیش از ازدواج رابطه های مکرری داشته اند.شما مطمئنی در ایران چنین رابطه هایی نیست؟!!!!
مدیر پایگاه باز هم می گوییم که مسلما هرگز اکثریت قاطع دختران ایرانی در حجب و حیاقابل مقایسه با دختران نقاط دیگر نیستند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
f جان نخیر تو هر جامعه هم اینجور موارد هست حتی تو ایران ولی تو ایران به مراتب کمتر از اروپا بوده و هست حالا اطراف شما رو نمیدونم
محمود ن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
بولتن معدودی ناشایست!!!؟؟؟ برو تو دانشگاهها ببین چه خبره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
این روزها کسی
به خودش زحمت نمی دهد
یک نفر را کشف کند!
زیبایی هایش را بیرون بکشد ...
تلخی هایش را صبر کند
آدم های امروز
دوستی های کنسروی می خواهند؛
یک کنسرو
که فقط درش را باز کنند
بعد یک نفر
شیرین و مهربان
از تویش بپرد بیرون
و هی لبخند بزند
و بگوید
حق با توست...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
پایتخت جان شما با نظراتتون در گذشته نشون دادین چقدر آدم اهل تکلفی هستین و به نظر من اینکه دختران خوب ایرانی جذبتون نشدن و نمیشن دلیلش همینه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
پای تخت اگه دخترای اروپایی محلت میذاشتن حتی یکیشون، چرا اینجا یکه و تنهايي ؟
راستشو بگو کجایی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
درود بر پایتخت که حقیقت را گفته-در جواب ناشناس 9.11 عرض کنم که شما اشاره کردی در اروپا دختران پیش از ازدواج رابطه های مکرری داشته اند.شما مطمئنی در ایران چنین رابطه هایی نیست؟!!!!

مطلب خیلی راحت است از اقوامت شروع کن وتحقیق کن تا مطمئن شوی مشکلی نیست .تمام افرادی که تهمت عمومی به مردم میزنند و به آمار کشورها رجوع نمیکنند وقتی نوبت به خودشان میرسد میگویند نه نه نه خواهر و مادر و عمه وخاله دختراشون ....همه شون پاکند ولی ابن دختر همسابه قبل از ازدواج دمی به خمره زده ..واقعا خجالت بکشید و شرم کنید.
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
فکر کنم دوستان تا الان فهمیده باشن که من نظراتمو بر اساس تجربه شخصیم بیان میکنم و محاله که تحت تاثیر جو حاکم یا تبلیغات قرار بگیرم و بسیار واقع بین هستمو حقیقت را عامل پیشرفت میدونم.
مسلماً دختران ایرانی الاصل قابل رقابت با دختران اروپایی هستن ولی متأسفانه درصد آنها در جامعه کم است.
یکی از دوستان محیط دانشگاه رو مملو از دختران ناشایست دانسته بود! البته حقیقتاً اینجوریها هم نیست ولی من شخصاً اگه قصد ازدواج با یه دختر ایرانی داشتم محال بود با دختری که به سن دانشگاه رفتن رسیده ازدواج کنم چون احتمال ناپاک شدنش افزایش پیدا میکند.
بی شک دختران پاکدامن بسیاری در کشورمان حضور دارند که باید قدر پاکدامنیشان را بدانند ولی افسوس بدلایلی همچون شایع بودن دروغ گفتن در جامعه آدم نمیتونه اطمینان کنه و به قولی تر و خشک با هم میسوزند و عقل سالم میگه که بهتره که آدم همسرشو از بین دختران سرزمینی دیگر انتخاب کنه تا مشکلات ازدواج در ایران چون دخالتهای خانواده ها، حسادتها، چشمهای ناپاک در جامعه و غیره گریبانگیرش نشه.
مدیر پایگاه ما در این زمینه قبلا نظر خودمان را گفته ایم و شواهد و قراین هم حکایت از سلامت و پاکدامنی و آگاهی و خوبی اکثریت قاطع دختران سرزمینمان است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
خداروشکر که پایتخت قصد نداره یه دختر ایرانی رو بدبخت کنه!
البته با توجه به طرز فکرت بهت قول میدم در ایران تنها و تنها از همان گروهی که دوست نمی داری نصیبت میشد!
عليرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
افراد وقتي فقط اطراف خودشان را مي بينند اين نظرها را بيان مي كنند...
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
امان از دست پایتخت ، دوستان بیاید تصمیم بگیرید به این بنده خدا جواب ندید و فقط( _ ) هاتونو ثبت کنید این کار زحمت بولتن رو هم کم میکنه اعصاب همه هم آروم میمونه، لازم نیست حتما کسی رو که رفته تو کوچه علی چپ داره محکم خودشو میزنه به خواب! بیدار کنید.
بولتن خوان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
جالب است دختران اروپایی دروغ را درک نکرده اند اما رابطه جنسی را چرا ! وای از این همه پاکی و پاکدامنی !!
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
۱۳:۰۳وقتی اکثر دختران اروپایی تا قبل از سن 18 سالگی راستی راستی پاک و دست نخورده اند ؟؟؟؟؟!!!!و تعداد کثیری از آنها تا قبل از ازدواج دست نخورده و پاک باقی میمانند!! پس چرا باید تبلیغات منفی ای که در داخل علیه شون میشه رو باور کنیم؟!!! ..
خلایق آنچه لایق . ین پایتخت نمیداند دراروپا دختران معدل از سن 12 سالگی اولین تجربه ..خودشان را پشت سر گذاشته اند زیرا در اروپا این خلاف و جرم ونیست بلعکس تنها ماندن دلیل عقب افتادگی از اجتماع محسوب میشود.
این طرف بنده خدا پایتخت مشکل بزرگی شده برای کاربران بولتن اگر به کامنتهای مسخره و سطحی او جواب ندهید فکر میکند شاهکار کرده است و اگر جواب بدهیم جواب ما را نمبفهمد فقط وقت ما را میگیرد و فرصتی نیست به بقیه صفحات بولتن سر بزنیم.این هم از اون افرادیست که با خرید اولین بلیط به اروپا در فارسی لکنت زبان پیدا کرده و بعد از چند روز اقامت از خود بیخود شده.جامعه شناسان اروپایی با احتیاط کامل در مورد اروپا صحبت میکنند ولی این بنده خدا با دو سه سفر هول هولکی به اروپا سفرنامه ناصر خسرو تحویل ما میدهد ونمیداند که بعضا نسل دوم کاربران ایرانی مقیم اروپا هم به کامنت هایش میخندند. شما اگر چند بار سفر کردی چندین میلیون ایرانی در نسل سوم آنجا مقیمند .
.....وخلاصه ...عرض خود میبری و زحمت ما میداری....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
با سلام،
جناب پایتخت عزیز !
فقط بفرمائید با مصاحب های شیرین زبان خود به چه "زبانی" گفتمان داشته اید که به این نتیجه مشعشع رسیده اید که :
"...دختران اروپایی دروغ را درک نمیکنن و تا به حال به کار نبرده اند".
چون واقعا برای درک پیچیدگی های هر زبان و فهم اشارات آن آدمی باید انرژی های بیشتری را صرف کند و مخصوصا پیچیدگی های مطلب آنموقع بیشتر می شود تفاوت های تاریخی و فرهنگی هم بدان افزوده شود.
حال بعنوان فردی که بقول خود با "اروپا"یی جماعت در تماس بودید این ر اهم تائید می کنید که درک زبان آلمانی توسط یک فرد انگلیسی از درک زبان عربی توسط یک فارسی زبان بمراتب مشکل تر است هر چند که لغات و کلمات مشترک بین این دو زبان اخیر بمراتب بیشتر از آن دو زبان اروپایی است و برای اینکار بایستی ممارست بیشتری بخرج داد...
پیچیدگی های مسئله زمانی بیشتر می شود که موضوع تفاوت های فرهنگی هم بدان اضافه شود که خود ریشه در مسائل تاریخی و اجتماعی و اقتصادی دارد بترتیبی که در خود انگلستان هم ، فرهنگ و باورهای مردم اسکاتلند از ویژه گی های خاصی برخوردار است که با مردم ساکن در لندن تفاوت می کند.
حال بعنوان کسی که تا حدودی با ملل و فرهنگ های مختلف در غرب و شرق ارتباطات و مطالعاتی داشته و در مواقعی از نزدیک با آنها در مراوده بوده عرض می شود که : " اخوی ! این صفحه اجتماعی را اشتباهی تشریف آورده اید و باردید کنندگان پای ثابت آن چنان هجمه ای را به هموطنان خود مخصوصا بانوان شریف و عزیز بر نمی تابند بترتیبی که اگر فرصتی از سوی بولتن داده شود پاسخ های مشروحتر و مبسوط تری قابل تقدیم حضور خواهد بود...
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
با سلام،
یه هم ولایتی داشتیم که بنده خدا چون در دوره اجباری (خدمت سربازی در اواسط دهه بیست) چند ماهی در پادگان قلعه مرغی خدمت کرده بود پس تهران را مثل کف دست اش می شناسد و وقتی که یه گروه زوار قصد رفتن به زیارت شاه عبدالعظیم و قم و یا احیانا مشهد را با چاووش بار سفر می بستند انتظار داشت که حتما برای راهنمایی گرفتن در مورد مسیر های رفت و آمد در تهران باید به او رجوع کنند .
بزعم او هر آدرس دهی در تهران می بایست از میدان توپخانه و مسافرخانه های خیابان فردوسی شروع می شد و به شاه عبدالعظیم و میدان راه آهن ختم می گردید هر چند که خیابان لاله زار را هم در برخی موارد برای برخی از افراد خودی با ایما و اشاره آدرس دهی می کرد.
داستان این "پایتخت" هم مثل داستان اون "هم ولایتی" ما است که از فرهنگ "اروپا"یی جماعت، فقط خاطره آشنایی با "دختران" با فرهنگ اش یادش مونده که براحتی می تونسته با اونها مراوده داشته باشه و نه تنها بر صدق گفتار و حسن کردار آنها وقوف یافته بلکه برای ایرانی جماعت نسخه پیچی هم بکند.
نخیر اخوی! این چنین نیست بلکه شما از چیزی رنج می برید که مرحوم فانون آنرا در همون کتاب معروف خود بنام "سیاه و صورتکهای سفید" کاویده است و اگر بدان دسترسی نداشته باشید می توان بزبان های فارسی، فرانسوی و انگلیسی با ایمیل خدمت تان ارسال کنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
با سلام،
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل
می فرمائید که : "...هم بافرهنگند، هم باسوادند(سواد واقعی)"
بفرمائید سواد شما در چه سطحی یه ؟!
یکی را پرسیدند : "از کجا به این طرف ها ؟"
جواب داد : " از چین و ماچین"
گفتند : "معلوم بود از چین ور و پاچینت! "
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
درود بر آقای علی و سایر آقایون که پاسخی شایسته در مقابل ادعاهای پوچ مطرح شده بیان نمودند!
آریا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
زنده باد چاه توالت های دبیرستان های اروپایی که هزاران جنین از آنها پیدا شده!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
این یارو پایتخت میخواد با این نوشته هاش جلب نظر کنه حتی شده مجازی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
12
حالا اگر یه دختر صادقانه و بی ادا و اصول خاصی دوستشون داشت کلی براش طاقچه بالا می گذاشتن …
پاسخ ها
تنها
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
آره واقعا به نظر من که اون دامادها حقشون همین بوده چون اگر دختر سر وساده ای ببینند فکر میکنن طرف عقب افتادس و نیگاشم نمیکنن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
منظور از سادگی جلوه ی ابلهانه بروز دادن از خود نیست! منظور؛ علاقمندی با رعایت اخلاق و ایمان است که بسیار هم دشوار است و معمولا هم نتیجه ای ندارد چون یا طرف مقابل متوجه نمی شود یا اگر متوجه شد فکر می کند با موجود سرد و عجیب و غریبی مواجه است که ادعای علاقمندی دارد!اگر هم باورش کند برایش جاذبه ای ندارد ...
انگار خیلی پیچیده است...
تنها
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
ناشناس گل گفتی به شدت باهات موافقم منم منظورم همین بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
2
9
درس عبرتی برای ÷سران از خود راضی خوبشان شد. یادتان باشه اساس انتخاب همسر اول ایمان-دوم اعتقادات -سوم خانواده است
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
1
11
دختری که طی دو سال 10 بار ازدواج کرد .....
به گزارش بولتن نیوز، کریستیانو رونالدو که به تازگی از نامزد روسی سابقش جدا شد با یک روزنامه نگار مکزیکی به نام "وانسا پاپنکوته" نامزد کرد....
یک کلاس آموزشی بایستی این دختره برای وانسا پاپنکوته بگذاره و شو هر داری!! یادش بده.

ببینید وقتی براحتی بک دختر 20ساله قانون را دور میزند و در حد بسیار بسیار بالائی دزدی میکند بعد ما انتظار داریم مثلا فلان مدیر هفت خط که فوق لیسانس و یا دکتری بانکی و یا بازرگانی ...دارد سر ملت و دولت کلاه نگذارد و از خلا قانون سوء استفاده میلیاردی نکند؟؟!!
پاسخ ها
ف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
چه ربطی به کریس رونالدو داشت؟حالت خوب نیست.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
ف ۱۸:۴۷ چه ربطی به کریس رونالدو داشت؟حالت خوب نیست.
الان متوجه شدم که شما تذکر دادی اتفاقا کاملا بی ربط بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
4
به بعضی ها باید گفت:تو که درمان نیستی لااقل استخوان لای زخم نباش…!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
1
6
وقتی ملاک انتخاب برخي از آقایون شده علاقمندی دختر خانم به برقراری ارتباط کوتاه مدت تا ببینن بعد چی پیش میاد،
وقتی پسرها ملاکشون برای پا پیش گذاشتن شده تعداد لبخندها و نگاه های دلبرانه که دختر مورد توجهشون باید تحویلشون بده،وقتی معیار شده رنگ سایه ی چشم و رژلب و لاک و… خب معلومه دخترای اهل عشوه باید هم از این ساده لوحی نهایت استفاده رو ببرن!
نوش جونشون می خواستن معیارشون رو ایمان و اعتقاد دختر قرار بدن تا اینطور یه دستی نخورن!
که پیامبر صلوات الله فرمودن دختر را یا به خاطر ثروت یا زیبایی و یا ایمان به همسری برمی گزینند اما تو به خاطر ایمانش با او ازدواج کن که خدا از مابقی بی نیازت می کند یعنی چهره اش در نظرت زیبا می شود و ثروت هم که بدست آوردنیست!
البته قریب به مضمون حدیث بود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
6
تازه فهميديد اين دختراى خيابانى چه بلايى سر مرداى ساده دل ظاهر بين مي اوردن سالهاست مده!؟ شايعاتى هم وجود داره كه اميدواريم دروغ باشه كه تغيير سن به راحتى اب خوردن هستش و هر كسى ميتونه سنش رو كمتر از اون چه هست جلوه بده كسى هم شك نكنه مثلا زن چهل ساله شناسنامه اش رو تغيير ميده ميشه بيست و شش ساله و با پسر بيست پنج ساله ازدواج ميكنه تازه پسره كلى هم به خودش افتخارميكنه بهش بگن باورنمى كنه خوب شناسنامه اش اين طور ميگه، از حماقت و ساده دلى خودشونه؛ حقشونه، باهوش باشن كلاهبردارا كلاهشون رو بر ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
بالاخره یک روز دولتها مجبور میشوند مثل شماره شاسی ماشینها , تاریخ تولد افراد را روی بدنشون خالکوبی کنند .البته تراشه الکترونیک آن با هزاران صفحه اطلاعات با سرنگ زیر پوست تزریق میشود....
نيما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
1
5
من وكيلم...اين خلا قانونيه.لابد مشاورحقوقي خوبي داشتن.بايد مهريه را محدود كرد مهر حضرت فاطمه چقدر بوده ؟چرابايد مهردختران امروزي اينقدر زياد باشه،كه بشه باهاش تجارت كرد...احسنت به حركت اخير كه مهريه رو محدود كردن بايد محدودتر بشه!
پاسخ ها
a.t
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
در ضمن این راهم باید توجه داشت مهریه حضرت فاطمه در برابر حضرت علی ( ع ) ... ...
این که کاری نداره شما هم همانند حضرت علی ( ع ) تمام دارائیتون رو بعنوان شیربها تقدیم کنین
بالاخره یکی نمیشه فاطمه گونه باشه ولی دیگری علی گونه نباشه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
با سلام،
استفاده از عنوان " تجارت " برای یک سنت عرفی که نیت خیل کثیر عاملان بر آن بر مستحکم داشتن و ثبات بخشیدن پایه های یک تصمیم مشترک برای یک زندگی مشترک معطوف بوده است زیاد پسندیده نیست.
عریضه نویس کنار خیابان
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
با سلام،
قیاس شرائط فعلی جامعه با عصر ظهور اسلام و یا از آن بالاتر قیاس ازدواج افراد معمول با ازدواج ستارگان درخشان طول تاریج بشریت و نمود های اسوه و طهارت بقول اهل علم قیاس مع الفارق است.
در آن عصر صرف انتصاب فرد به یک خانواده سرنوشت وی را با حیات و سرنوشت آن خانواده مرتبط می ساخت بترتیبی که حتی توهین و یا جسارت های کلامی به یکی از افراد منصوب به قبیله و عشیره می توانست جنگ های خونین و طولانی مدت را بدنبال داشته باشد ولی در حال حاضر برداشته شدن چتر حمایتی پدر و یا مادر می تواند بر ظهور کودکان و نوجوانان بد سرپرست و یا بی سرپرست منتهی گردد.
زن طلاق داده شده (صرف نظر از موضوع طلاق) در جامعه نیازمند حمایت است که اولی ترین آن حمایت های مادی برای گذران حداقل های زندگی است و تا زمانی که برقراری این حمایت ها از سوی نهاد های اجتماعی تامین و تضمین نگردیده است تنها امید او به چیزی است که از محلی بنام باصطلاح مهریه تامین می گردد ...
از جناب وکیل این انتظار است که وسعت نگاه خود را عمیق تر و گسترده تر سازند و بر توسعه کیفی این صفحه اجتماعی که با تلاش های بیدریغ دست اندکاران آن بر پا داشته شده و برای خود نعمتی و رحمتی شمرده می شود موثر واقع شوند.
عریضه نویس اونطرف کنار خیابان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
9
دختر ٢٠ ساله- حساب كنيد در ٣٠ سالگي چه گرگي ميشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
دختر ٢٠ ساله- حساب كنيد در ٣٠ سالگي چي ميشه!
به 30 سالگی نمیرسه الان رفت روی سیبل 12 طایفه و از طرف دیگر ارازل و اوباش منتظر چنین موقعیتهائی هستند زیرا پس از هر شکاری لاشخورها و کفتارها با بو کشیدت حاضر میشوند .این دختره تا آخر عمر خودش را ضايع كرد
دست بالای دست بسیار است.
مدیر پایگاه ان شا الله رضايت شاكيان را جلب كند و درس عبرت بگير و يك زندگي ساده و خوب داشته باشد.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
با سلام،
با این رویه زندگی که در پیش گرفته عمرش به اون سال ها قد نمی دهد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
یا سلام،
یه گرگ پیر فرتوت که اگه شانس آورده باشه در گوشه یه زندون !
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
ناشناس۰۱:۱۹
مدیر پایگاه ان شا الله رضايت شاكيان را جلب كند و درس عبرت بگير و يك زندگي ساده و خوب داشته باشد. ...
با سلام , آرزو ودعای شما بسیار منطقی تر از نظر بنده است .و امید است این خانم جوان خلافکار متنبه شده و با گرفتن درس عبرت در آینده نظر شما را تحقق بخشد و نه الزاما حدثیات بنده را. با تشکر کمترین
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
خطاب به شناس 21:42
دوست عزیز شما در کامنتهایتان بارها اشتباهاً "حدس" را "حدث" نوشته اید. امیدوارم در آینده دقت بیشتری روی املاء کلمات داشته باشید.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
پایتخت اینجا ، پایتخت اونجا ، پایتخت همه جا هرجا سخن از عدم اعتماد است نام فانی پایتخت در ایران میدرخشد. دینگ دونگ
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
پایتخت ۱۳:۵۲ -
خطاب به شناس 21:42
دوست عزیز شما در کامنتهایتان بارها اشتباهاً "حدس" را "حدث" نوشته اید. امیدوارم در آینده دقت بیشتری روی املاء کلمات داشته باشید. ...
ضمن تشکر از تذکر جنابعالی متوجه باشید که اشتباه املائی و غلط نوشتن یک لغت توسط اینجانب , در مقابل اشتباه فکری و تحلیلی همیشگی شما و برداشت غلط شما از مسائل حتی جزئی و معمول و جر وبحث ها و گمانه زنیهای شما قابل حساب نیست . واقعا شما به کابران ظلم میکنید که با انتشار مواضع سطحی خود وقت آنان را تلف میکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
1
6
متأسفانه اینروزها به اجرا گذاشتن مهریه های سنگین تهدیدی برای تازه دامادهاست. پس باید هشیارانه عمل کرد.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
با سلام،
دوست عزیز !
"استثناء" ها را در قالب "قاعده" طرح نفرمائید.
آقا "داماد" ها خود می دانند که چگونه دست در دست "عروس" خانم ها و با همدیگر از کیان خانواده مواظبت کنند.
اینکه بزرگسالان و قدیمی ها ، در استقبال و خداحافظی ها از تازه " عروس و داماد " ها آنها را بصورت های مکرر و باز هم مکرر آنها را با دعای "انشاء ال... به پای هم پیر شوید" رهین منت خود می کنند بقول امروزی ها تکانه های مثبت برای آگاهانیدن آنها برای حفظ گرم کانون خانواده است.
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
7
خانواده این دخترهم مقصرند.اگرباهم تبانی نکرده بودند.مگرمیشودکه خانواده در2سال سر12سفره عقدبنشینند وهیچی درز نکند.مگراینکه تبانی کرده ولاپوشی کنند.
مگرفامیل عروس درسرسفره عقدنبوده؟
مگراینکه هر12 عقدپنهانی انجام شده.که انهم ازخانواده دامادها که متمول وبااداب ورسوم بوده اند.بعیده.دراخرمگراینکه 12خانواده دامادهاوخوددامادها.گیج ومنگ بوده اند.یاعروس استادشیطان بوده.که خودشیطان نیزنمی توانداینهمه بپیچاند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
5
0
به قول بچه ها"دمش گرم"!!
مدیر پایگاه بنظر نمي رسد سر كيسه كردن 10 نفر با اين روش كار درستي باشد - البته بازهم بايد منتظر راي دادگاه بود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
2
6
اين دخترا كه با كلاهبردارى ازدواج مى كنند و از جيب پسراى مردم به نون و نوايى مى رسند، خورنده مال حرام هستند و عاقبت به خير نمى شوند و اون دنيام جز جهنم چيزى انتظارشون رو نمى كشه گر چه قدرى از لذات حرام دنيا بهرمند مى شوند ولى به خفتش نمى ارزد.
پاسخ ها
f
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
اکثر دختران حقشان است بترسند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
f شاید اکثر.... تو جامعه چند درصد از دخترا اینکاره ان که انقدر راحت تهمت میزنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
آقای f پسرانی مثل تو حقشون چیه اکثر دخترا خیابونی نیستن مواظب بند دلتون باشید و نگاهتون که تا یه دختر بزک کرده جلف می بینید که غمزه میاد براتون غش و ضعف نکنید براش
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
بنظرمن f مونثه خیلی معلومه که مونثه پس آقا خطابش نکنید .
f
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
در کامنت قبلی بترشند منظورم بود.درجواب ناشناس 8.39 بگویم اکثر دختران جوری رفتار می کنند انگار از مریخ یا جایی غیر از زمین آمده اند.من تهمت نزدم.در جواب ناشناس 12.15 بگویم شما فکرت را درست کن.من اصلا به دخترها نگاه نمی کنم چه برسد به اینکه دلم خام غمزه های آنان شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
f وقتی فرق حیا و از مریخ آمدن که منظور شما تکبره رو نمیدونی چی بهت بگم؟
تازه تکبر زن و دختر در برابر نامحرم قابل ستایشه عاقلان و دین داران دانند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
دارم به این فکر می کنم f با این قدرت تحلیل مسائل آیا توانایی اداره ی یک خانواده رو داره که ترشیدگی دختران رو به سخره می گیره؟
خدایا کرمت رو شکر که انقدر ارزش زنان و دختران پایین اومده که به سادگی کسی که بلد نیست آب بینیشو بالا بکشه به این شکل بهشون توهین می کنه و ...
البته باید بگم با این حرف ها شما تنها و تنها شخصیت و ادب و تربیت خودتون رو برای همگان آشکار می کنید و این ذره ای از ارزش دیگران رو کم نخواهد کرد!
به این حرفم فکر کن؛وجود شخص شخیصت خودت اگر در کنار دختری نباشه چی از اون دختر کم میشه؟
نهایتش اینه که در این دنیای تنهایان همراه .. چون تو نخواهد داشت و مابقی راه رو تنها و البته با بار تهمت و افترا و بدبینی جامعه ای که خود تو هم جزءشی طی خواهد کرد!
خدایا شکرت
f
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
به نظر من کسانی مثل شماکه هویتت معلوم نیس و ناشناس خودت را معرفی کردی ازمن انتقاد نکنی بهتر است.دخترانی که همه توقعشان پول است خطاب من بودند.حتما خودت چنین آدمی هستی که عصبانی شدی.حرص نخور!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
یک سوال اون پسرها پول ها رو از کجا آوردن ؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
1
1
تا وقتی کسانی که کاری دستشان هست مشاوره ندهند این جنایاتجرو ها تحقق نیم یابد . بگردید ئنبال ان .
aref
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
1
1
اونوقت ما هم سه با ر ازدواج کردیم در طی 10 سال برای چهارمین بار رومون نمیشه بریم خواستگاری. اگه هم بریم چش می خوریم خدایا خودت بهمون کمک کن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
2
با سلام،
نکنه ظریفی در این گزارش خبری بود که دوستان بدان عنایتی نداشتند و آن قضیه : "....شناسایی پسران پولدار ..." بود.
این "پسران پولدار" ، قشری از جامعه تازه بدوران رسیده ای تشکیل می دهند که فکر می کنند با "پول" هر کاری را می توانند انجام دهند و برای حفظ "اعتبار" اجتماعی شان هر میزان "پول" را حاضر هستند در هر جایی که تشخیص می دهند خرج کنند.
"پول"ی که از راه زحمت کسب شود صاحب دارد و همون صاحب اش اجازه نمی دهد در این راه ها حیف و میل شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
باید حدس می زدم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
3
ضمن تأسف از چنین رویدادی و تأیید نظرات در محکوم کردن این شیادی و کلاهبرداری که نشان از باطن پاک و سالم دوستان دارد سؤالی ذهنمو درگیر کرده از ثبت احوال بپرسم حالا که همه امور کامپیوتری شده یعنی نباید این شیادو تو دومین یا سومین فریبکاری شناسایی می کردند و مانع از وقوع جرائم بعدی می شدند؟؟؟!!!

به پای تختم میگم اینقدر بد دخترهای نازنین ایرانیو نگو یکی از اون بدترینهاش نصیبت میشه ها گفته باشم!
بی نشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
3
1
اخیش دلم خنک شد همچین آدمایی خوبه بلا سرشون بیاد
منِِ من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
2
از قدیم گفتند کافر همه را به کیش خود پندارد!
ما با قضاوت های کلی مون نمی تونیم همه رو زیر سوال ببریم ولی سرنخ های شناخت شخصیت خودمون رو به دیگران می دهیم!
معلومه که هیچ عقل سلیم و وجدان بیدار و آگاهی این عمل دخترک رو که معلومه توسط حداقل اعضای خانواده اش یا کسان دیگری حمایت میشده رو نمی پذیره ولی خیلی احمقانه است که توهم برمون داره و همه رو به چشم شکارچی اموالمون(!) ببینیم یا تمام این قضاوت هایی که راجع به دختران خوب این سرزمین که همیشه ی خدا باید در حال اثبات بی گناهیشون باشن بکنیم!
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
5
0
به نظر من این دختر کار اشتباهی نکرده است. دقت کنید: ازدواج اول قانونی و شرعی بوده است. با توافق طرفین بوده است. شروط عقد را دوطرف قبول کرده اند. جدایی و طلاق قانونی و شرعی بوده است. مهریه جزو حقوق زن است که مورد توافق طرفین بوده است. ازوداج دوم هم قانونی و ثبت شده در دفاتر بوده است. و همین طور تا دهمین ازدواج. پس این خانم کار غیر قانونی نکرده است. اگر پولی گرفته است آن پول را هم دادگاه تعیین کرده است و قانونی بوده است. شما بگویید از سطر تا زیل کار قانونی انجام شده است. آیا دادگاه می تواند برای انجام کارها و افعالی که کاملاً قانونی و طبق قوانین مملکت انجام شده است حکم خلاف بدهد؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
اگر همسرت به شما اطمینان بده تا به حال عقد نکرده ولی بعدا بفهمید ده بار سر سفره عقد با دیگران نشسته و با ده نفر پیمان بسته چه حالی میشی؟بازم خونسرد و ریلکس میگی کار غیرقانونی وخلاف نکرده؟؟؟!!!
یادمون باشه هیچ‌کدام از دامادها اطلاعی از ازدواج‌های قبلی این عروس فریبکار نداشتن و شناسنامه‌ سفیدش باعث می‌شد جوانان براحتی به دامش بیفتن.
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
با سلام،
سرکار خانم سارا !
فراموش نشود که دین الهی سریال تلویزیونی نیست که با نگاه فیلم هندی یا جنگ های فمینستی که تلاش می شود تا تشابه حقوق را به جای تساوی حقوق القا کنند و زن را مرد و مرد را زن جا بزنند یاد بگیریم .
بالطبع این هموطن هم از خود فتاوی صادر کرده و بر همان اساس همان فتوا هم عمل کرده و به راهی رفته است که اگر موضوع کشف نمی شد در بهترین حالت در همین دنیا به جزای شدیدی دچار می شد که مواردی از آن در یادداشت های برخی از دوستان اشاره گردیده است.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
سارا ۱۳:۵۸
شما فقط وفقط ظاهر کاررا در نظر گرفته اید ازدواج معامله بازار نیست که جنسی را درمقابل پول تحویل دهند .
جالب است چهره شما موقعی که ماشین سند اول میخرید وبعد از پرداخت پول و انتقال سند متوجه میشوید ماشین دست چندم بوده است را تماشا کرد.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
3
عجب از ادمهای دو پا که با این سن و سال این همه.........باید دید ر اهنمایش که بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
1
1
با این وضعیتی که بعضي ازدخترا پیدا کردن امیدمان كم مي شود . کسی جرات نداره بره خواستگاری ، در مورد بعضي شون که تحقیق می کنی برای یه پسر مجرد همون روز اول وحشت زده می شی دخترای قدیم سوادی نداشتن ولی عاقل بودن میدونستند چطور زندگی کنند از بدترین مرد بهترین رو می ساختن ولی حالا دختر خوب مثل طلای نابه..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
3
0
تنها حرف: دمت گرم خواهر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
با سلام،
آی شلوغ !
معلوم میشه تو دوسال ده ها کت و شلوار تازه گیرت اومده !؟
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
با سلام ،
دادش هم بودند اون داداش های قدیم !
مادر بزرگ هر چیزی که می شد فورا با آهی از حسرت و با مثال هنرمندانه ای نوع قدیمی شو یادآور می شد.
یادم میاد که وقتی پدر برای اولین بار از بقال بزرگ میدان مرکزی شهر برای سر سفره پپسی کولا خرید کرده بود مادر بزرگ بعد از سر کشیدن یک لیوان بزرگ نوشابه آه عمیقی کشید و گفت : "نوشابه بودن اون نوشابه های قدیم".
و وقتی که تعجب همه افراد خانواده را از این خاطره خودش دید اصلا جا نزد و اضافه کرد : " آره دادش ام گاها ته مانده آب رنگ رزی سر کوچه را می گرفت و با وایتکس که اونموقع ها تازه به بازار اومده بود قاطی می کرد و یه نوشابه ای تحویل مان می داد که هرچه می خوردیم سیر نمی شدیم". آره جونم : دادش هم بودند داداش های قدیم !
یه روزی که از سر لج بازی خواهر بزرگم را اذیت کرده بودم سر رسید و گفت : دادش هم بودند اون داداش های قدیم !
وقتی منو عروس می بردند پدر بزرگت برای آقا دایی ات که اونموقع یه پسر خوشگل شش ساله بود یه سه چرخه خوشگل خرید. تو هم اگه خواهرت را اذیت نکنی ...
مادر بزرگ وقتی که حرف اش به اینجا رسید تازه متوجه شد که سوار شدن سه چرخه برای یک پسر نوجوان سیزده ساله چیز مسخره ای میشه و ادامه داد : "... به داماد تازه میگم برات یه پیکان جوونا بخره ".
ببخشین که سرتون را درد آوردم بقول مادر بزرگ بنده معلوم میشه که از این ازدواج های آبجی چیزی هم گیر این اخوی اش می اومده !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
با سلام،
معلومه برادر خوش غیرتی داشته این خواهر خوشبخت !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
2
9
بولتن چرا نظرات امثال پایتخت رو منتشر می کنی؟
این آدم از حرفاش پیداست به حد .. سوء ظن داره!
خیلی جالبه تو جامعه ای که بعضي مردانش تا این حد بی غیرت شدن که سکوت می کنن در مقابل شخصی که با مخاطب قرار دادن همه داره توهین علنی می کنه حداقل به خاطر خواهر و مادر خودشون هم که شده مداخله نمی کنن!
دخترها اگر هم عده ایشون خراب شدن دارن تصور می کنن که به سبک اروپا زندگی می کنن و این نهایت حماقت شخص رو می رسونه اگر فکر کنه همه ی دختران فاسدند و در این فساد مردان بی تقصیرند!
اگر اوضاع جامعه من اینه به خاطر اینه که امثال تو براش بازار درست کردی و حالا که عرضه زیاد شده دنبال یه دختر آفتاب و مهتاب ندیده ای!؟
داریم به کجا می ریم؟
در ضمن زیاد جوش نزن چون در نهایت یکی مثل خودت نصیبت میشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
متاسفانه بحث و جدل با پایتخت باعث میشه وقت کاربران تلف شده و از خواندن بقیه مقالات بولتن که البته با زحمت زباد تهیه شده عقب بمانند و پس از چندی اشتیاق به مطالعه بولتن تحت تاثیر واقع خواهد شد.
شما اگر با شخصی طرف باشید که منطقی فکر کند و منطقی بنویسد باعث ایجاد انگیزه شرکت در بحث و فراگیری میشود لیکن اینگونه فقط اکثر وقت افراد به بطالت میرود.
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
" داریم به کجا می ریم؟ "
جواب: به اروپا
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
پایتخت ۱۳:۳۸
" داریم به کجا می ریم؟ "جواب: به اروپا ...

شما برین به پایتخت کشورهای اروپا ولی ما همینجا ایران میمونیم وبه اروپا نمیریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
1
8
اقاى پايتخت زياد به مسائل منفى فكر مى كنند و خطاى درك دارند چون تعميم عام مى دهند در ضمن هم جنس هاى خودشان را نشاخته اند چون ممكن است شيطانى كه اين دختران را گمراه كرده وساوس مردان و پسرانى است كه خوى حيوانى و شيطانى دارند و خط بد پيش پاى دخترا مى گذارند كه دخترا دنبال هوس بازى مى افتند البته اگه مرد رو نده دخترگستاخ نمى شه پسرا خودشون بى غيرتى رو دوست دارند دخترام سوء استفاده مى كنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
4
دوستان عزیز جواب دادن به چالشهای بیجا در مورد پاکی و نجابت دختران نجیب و نازنین و فهیم ایرانی و جوابهای چرت همان شخص به اعتراضات دیگران ،شما را از عمق فاجعه که همانا فریبکاری و خیانت دختری نسبتا"کم سن است غافل نکند.

چند درصد از جامعه ما چنین عفریته هایی دارد؟گرچه خودم یک خانمم ولی معتقدم خیانتی در حد فاجعه اتفاق افتاده که در کامنتی هم از بلبشویی ثبت احوال گله کردم و متعجب از اینکه چرا سوابقی از این دختر ثبت نکرده اند.ببینید چقدر ذهنها آشفته شده زیرا کاری غیر شرعی و غیر عرفی غیر انسانی صورت پذیرفته و کم و نادرش هم به نظر زیاده.
بنابراین عزیزان مجرد اگر ازدواج را بسان نردبام ببینید یا تجارت یا بخواهید مثلا زرنگ بازی دربیاورید مطمئن باشید خدا بدجوری تو پرتان میزند پس اول توکل به خدا کنید و سپس عاقلانه انتخاب کنید و بعد عاشقانه زندگی کنید و صادقانه ادامه دهید(مهریه رو هم داماد پیشنهاد بده و بقدری باشه که بتونه پرداخت کنه)
حق یارتون
یـا علــــی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
۲۲:۱۴ ناشناس
....گرچه خودم یک خانمم ولی معتقدم....
آفرین کامنت مردانه ای نوشتید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
خواهش می کنم
مردانگی به جنسیت نیست،اگر کسی با معرفت باشه مرده!
عباس نجفی راد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
1
بنظر من انتشار این خبر ویا حتی فرض کنید این موضوع بصورت داستان آورده شده باشد بطور بالقوه میتواند فواید زیر رابرای جامعه داشته باشد.
بعنوان یک عامل پیشگیرانه میتواند جایگاهی درتدوین قوانین ومقررات دستگاه قضائی وسازمان ثبت احوال داشته باشد بدینصورت که ثبت ازدواج افراد بصورت اینترنتی باشد تادرموارد اینگونه ای ومشابهات آن وهزاران ترفند دیگری که ممکن است بوجود آید دستگاه قضائی براحتی وبموقع متوجه عمق مسائل بشود
انتشار این رویداد ها باعث هشیاری مردم ونسل جوان میشود تابیشتر درافراد دقیق شوند ودچار ظاهر افراد نگردندواز مشورت کردن با آدمهای با تجربه بیشتر استفاده نمایند
افراد بزهکار بدانند که کلاه برداری راچند صباحی میتوان انجام داد وبالاخره یک روزی رسوای عام وخاص شده که دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت وخسرالدنیا والاخره خواهند شد.الان ای دختر رایک خر هم حاضر به ازدواج با او نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
0
بعضي از مردای ایرانی حقشونه
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
با سلام،
فقط این نکته باقی می ماند که اونایی که "حقشونه" ، مرد به تعبیر ایرانی جماعت نیستند !
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
0
ناشناس 22:05
لطفاً ازدواج را با خرید اتومبیل مقایسه نکنید.
در ازدواج توافق دو طرف مهم است و شروطی دارد که ثبت میشود اما در هنگام خرید ماشین آیا از ماشین سؤال میشود که راضی است یا خیر؟ بنابراین تصمیم به ازدواج به این معنی است که دو طرف قبول میکنند که با هم همراه شوند نه این که مانند خرید ماشین، مالک آن شوند. در کل منظور از این یادداشت تأیید کار این خانم نبوده است بلکه ضعف قوانین و مهریه های بالا مدنظر بوده است.
پاسخ ها
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
با سلام،
بامید روزی که موضوع مهریه به حد همان یک جلد کلام الله مجید و یک دسته گل اکتفا بشود که در همان زمان عقد از طرف داماد به عروس خانم هدیه شود و هر دو به پای هم پیر شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
1
سلام آقایی که میگی دختران اروپایی ساده و مهربون و منطقی اند نمیدونم بر چه اساسی به این نتیجه رسیدی شما مردای ایرانی هم مختارین با هر زنی تو هر جای دنیا ازدواج کنین انشاالله که خوشبخت بشین سرتونم مثل این دامادها بی کلاه نمونه اما اینو یادتون باشه هیچ وقت حق ندارین نظرات مزخرفتون رو به کل جامعه تعمیم بدین یعنی چی دختری که میره دانشگاه دیگه خرابه شما برو با دختر 12 ساله ازدواج کن کسی جلوتو نگرفته اما خواهشن افکار مریضتو برای خودت نگه دار به نظر من پسرایی که خودشون همه کاره ان این افکار مریض توی ذهنشونه به جای این که اینقدر مغرورانه در مورد دخترای معصوم جامعه ما که خوتون اونارو به انحراف میکشونین نظر بدین یه کم رو خودتون کار کنین خیلی از دوستام چادری بودن بعد از ازدواج همین مردان پاک از اونها خواستن چادر رو کنار بزارن خودتون میخواین خانمها بی حیا باشن خواهشا انکار نکنین بعد برامون تز دختر پاک میدین البته دختر خراب هم هست اما نه اونقدر که تو ذهن بیمار بعضی از شماهاست
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
با سلام،
بخش های فراوانی از فرمایش شما عین واقعیت است و ضرورتا بایستی به کار فرهنگی بس گسترده پرداخت که نمونه آن همین اقدام مبارک بولتن است.
عزت زیاد !
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین