کد خبر: ۱۶۴۲۹۶
تعداد نظرات: ۸۷ نظر
تاریخ انتشار:

نگاهی دقیق به خودرویی که روحانی سوار می‌شود+تصاویر

خودروهای روسای جمهور اغلب به دلیل اینکه شخص اول مملکت را جابه‌جا می‌کنند، از اهمیت زیادی برخوردار هستند. از سویی دیگر، آنچه یک رئیس‌جمهور سوار می‌شود نمونه‌ای است از سلایق و علایق وی به صنعت اتومبیل. چندی‌ست حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ایران نیز سوار بر یکی از خاص‌ترین‌ خودروها می‌‌شود.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازار خبر، حفاظت از اشخاص و سران مملکتی یکی از مهم‌ترین و پیچیده‌ترین وظایف نیروهای امنیتی است. غیر از حفاظت فیزیکی که توسط گاردها صورت می‌گیرد، برای پیمایش‌های بین مردم و عبور از معابر عمومی باید حربه‌ای دیگر اندیشیده شود.

به همین خاطر است که خودروهای روسای جمهور اغلب با دیگر مدل‌ها تفاوت دارد.

جدا از این مسایل، آنچه یک رئیس‌جمهور سوار می‌شود نمادی است از وقار و اهمیت وی به مباحث بصری. هم‌چنین اگر یک کشور دارای توان قابل قبولی در عرصه صنعت اتومبیل باشد، او با انتخاب یک برند داخلی توجه خود به این حوزه را نشان می‌دهد.

به عنوان مثال رئیس‌جمهور آمریکا سوار بر خودروی آمریکایی شورولت می‌شود. رئیس‌جمهور فرانسه سوار بر خودروی فرانسوی سیتروئن می‌شود. همین‌طور رئیس‌جمهور ایتالیا که سوار بر مازراتی می‌شود و آلمان‌ها که مثل همیشه سوار بر مرسدس‌بنز می‌شوند.

روسای جمهور پیشین نیز تقریباً همین روند را پیش گرفته بودند. احمدی‌‌نژاد در سفرهای استانی اغلب با یک شاسی‌بلند نیسان ژاپن به این سو و آن سو می‌رفت. در پیمایش‌های داخلی نیز سوار بر یک پژو پرشیا دیده می‌شد.

اما با آغاز دوره یازدهم ریاست جمهوری کشور، حسن روحانی سبک دیگری از خودروسواری سران را به نمایش گذاشت. او در ابتدا با یک تویوتا Cressida (کریسیدا) ژاپنی دهه 90 دیده شد. 

سپس در یک گام بالاتر ب‌ام‌و آلمانی سری 5 مدل E39 را برگزید. مدلی که بین سال‌های 1995 تا 2003 تولید می‌شد.

اما خبرسازترین اقدام او، انتخاب یک خودروی شیک فرانسوی بود؛ یک پژو 607.

درباره خودروی رئیس جمهور

آنچه حسن روحانی سوار می‌شود محصولی است اروپایی که بین سال‌های 1999 تا 2010 از خط تولید پژو خارج می‌شد. چهار دربی که در کلاس سایز بزرگ‌های خانوادگی قرار می‌گیرد.

این خودرو به صورت استاندارد دارای 8 کیسه هوا است. کنترل باد تایرها و سیستم تعلیق بادی/روغنی از دیگر توانمندی‌های آن است.

طول، عرض و ارتفاع پژو 607 به ترتیب 4902، 1835 و 1442 میلی‌متر شده است.

بر حسب نوع موتور و آپشن‌های انتخابی، وزن خودرو بین 1610 تا 1798 کیلوگرم تغییر می‌کند.

این خودرو دارای یک موتور 3000 سی‌سی شش سیلندر Vشکل به قدرت 204 اسب‌بخار است. با این خروجی می‌تواند صفر تا 100 را در 8.1 ثانیه طی کند و بعد از آن به سرعت نهایی 240 کیلومتر در ساعت برسد.

مصرف سوخت میانگین پژو 607 در هر 100 کیلومتر 7.5 لیتر است. هم‌چنین باک آن دارای ظرفیت 80 لیتر بنزین خواهد بود.

اما باید در نظر داشت که خودرو فوق یک محصول گارد و ایمن‌شده است. به دلیل ضدگلوله کردن بدنه، وزن خودرو بالا می‌رود و طبیعی است که قدرت آن کاهش و مصرف سوختش افزایش پیدا می‌کند.
































شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۳۴
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
258
1248
وقتی ما خودرو ملی داریم این خیلی بده که رئیس جمهور ما خودرو کشورهای دیگه رو سوار میشه
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
باشه چشم. بهش میگم پراید سوار شه. تو حالا خودت را ناراحت نکن برات خوب نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خودروی ملی اسماَ ملیست رسما غربی است!!!!
مگه اینکه پراد سوار شه!!!
امیررضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
انتظار دارید دکتر روحانی بره سمند لگن رو سوار بشه که آخرش خدایی نکرده یه بلایی سرش بیاد.چیه؟
پویا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
یاد گیر دادن زمانی افتادم که همه میخواستن بگن ما بدترین ماشین رو سوار میشیم .اما حالا بشینین و تماشا کنین..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
چه اشکالی دارد پراید سوار شوند؟در تهران اینهمه مردم سوار میشوند/ مگر امام نفرمودند مسئولین نوکر مردم و مردم ولی نعمت هستند،چرا رئیس جمهور از امام سخن میگوید اما به سخنان ایشان عمل نمیکنند؟؟مگر خون ایشان رنگین تر از مردم است؟بواسطه رای مردم رئیس جمهور شدند،حال مردم اگر سوار سمند لگن زیر نظر ساخت دولت11بشوند وبمیرند اشکالی ندارد؟؟؟؟؟؟ اصلا چرا دستور توقف خودرویی را که مردم را به کشتن میدهد نمیگیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و..............
حسین سوری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پیشنهاد من پرایده !!!

خودرویی ایمن برای ایرانیان !!!
واگذار شد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خوب ایشون اگه پراید سوار شن بعنوان خودروی ملی اونم کره ایه ،تموم ایرانی نیست . خارجیها خودروشون تماماً تو کشور خودشون طراحی و ساخته میشه. ضمناً سمند هم نمیدونم کجاش ایرانیه فکر کنم بی کیفیتی و مصرف سوختش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
البته تو خاطرات بچه های تیم حفاظت دکتر احمدی نژاد هست که چند شب مخفیانه با موتور سیکلت معمولی و یک کلاه کاسکت بدون اینکه کسی بدونه می رفت عیادت باباش تو بیمارستان . وکلی هم اونجا با سایر بیمارهای هم اتاقی باباش می گفت ومی خندید . تا اینکه بعد از چند شب تیم محافظش فهمیدند و تو اون آخرهای شب اسکورتش می کردند و تازه کلی هم شاکی بود که چرا نمی زارید با موتور برم .
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پراید خوبه سوار شه.....
یا سمند یا تیبا کدومش خوبه.........الان مثلا میخواستی بگی خودرو ملی داریم.......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شان رئیس جمهور محبوب ما سمند وسورن وپراید نیست،تازه پژوهم کمه
دقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
213
565
کجایند ساده زیستان بی ادعا ؟؟ این یعنی به فکر مردم محروم نبودن. تازه اون هم در این اوضاع اقتصادی !!!
پاسخ ها
کاظم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
یعنی واقعا این ماشین در قیاس با اون پورشه هایی که احمدی نژاد با ارز 1226 وارد کرد و الان تو سطح شهر زیر پای این بچه فوفولا هست انقدر جای بحث داره ....!
اما ساده زیستان ؟ شما یه لطفی کن به مجالس مداحی آقایون برو معنی ساده زیستی رو متوجه میشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
جناب دقت،واسه کیف خودش و زن و بچهش که سوار نمیشه.تیم حفاظت یه مقررات خاصی اعمال میکنه
rezwan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
احمدی پورشه برا جوونا وارد کرد نه برا خودش...
ساده زیستی یعنی با پژو504 رییس جمهور شی بعدش اونم بفروشی........
پسرت شریف درس بخونه ولی خارج نره
دقت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
با سلام خدمت آقا کاظم، اون مجالس مداحی که ما میریم، شرکت کنندگانش یا با موتور 125 میان یا با خط یازده!! شما مجالس مداحی آقایون تشریف می برین و با آنها نشست و برخاست دارید. همین حضور شما در این مجالس یعنی تایید آنها.
ناشناسم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
رضوان خان
احمدی نژاد پورشه رو برا جوونا وارد کرد ولی کدوم جوونا ،سهم من و تو چی بود؟
504 داشت ولی کاش ماشین گرونتری سوار میشد ولی این وضع ما نمیشد!!!
پسرش شعبه کیش شریف درس خوند که میگفتن هزینش ترمی 30 میلیون تومنه ، نمیدونم از کجا در میاورد؟
قبول دارم احمدی نژاد ساده زیست بود ولی در خاتمه همه رو ساده زیست کرد!!!
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
واقعا اگه به نام کاربرید عقیده داری ....یکم دقت کن بعد نظر بده...
گرفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
943
1124
چه اشکالی دارد که بالاترین مقام اجرایی کشور از بهترین وسیله استفاده کند به نظر من اتفاقا این کار ایشان با توجه به موقعیت وجایگاهشان بسیار صحیح و اصولی است حفظ شان رییس جمهور امری جدا از عملکرد ایشان است
مدیر پایگاه مهمتر از همه اينها عملكرد آقايان بنفع مردم است ،اكنون ثابت شده است كه مسولين مختلف اگر حقوق بالا بگيرند و وامكانات مناسب در اختيارشان باشد هر چقدر هم هزينه داشته باشد بسيار بهتر است كه خداي نكرده درست كار نكنند يا در اموال مردم دخل و تصرف شخصي بكنند.اگر يك رييس جمهور يا وزير بهترين زندگي ها را هم داشته باشد مگر چقدر هزينه اش مي شود ؟در مقابل اگر يك مسوول ساده ترين زندگي ها را داشته باشد ولي مديرت درست و كارشناسانه اي نداشته باشد خساراتي كه به بار مي آور قابل مقايسه با هزينه هاي يك زندگي خوب نيست .
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آیا منظور از ساده و غیر کارشناسانه احمدی نژاد بود؟
ناشناس2
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بااین کارایشون موافقم. طبع بلندش دامن ماراهم میگیره
سرو مجنون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
سلام. جناب بولتن ایراد این نظر جنابعالی اینه که ذهن رو به سمت این جمله نامشروع هدایت میکنه: (( هدف توجیه گر وسیله است )) اون روش بیشتر در غرب پیاده میشه که میگن بهایی که در ازای این ریخت و پاش ها به دست میاد به مراتب بیشتره پس ارزنده و صحیحه. اما سیره علوی کاملا بر خلاف این گفته شماست. هم باید خود را وقف مردم کرد و هم تا حد امکان از بیت المال استفاده نکرد. ماجرای طلحه و زبیر و آن شمع که یادتون هست؟
میگین علی (ع) معصوم بوده؟ هرچند این توجیه صحیحی نیست چون آنها هم انسان بودندو به آن مراتب رسیدند ولی جاوید الاثر احمد متوسلیان رو براتون مثال میزنم. که شخصی میخواسته خودکاری رو برای یک کاری برداره استفاده کنه. از دور داد میزنن که نه اون رو ورندار. نگران میشن که قضیه چیه؟ ایشان میگن این خودکار مال بیت الماله.
و حدیثی از امام علی 0علیه السلام) در نهج البلاغه هست که تاکید میکند یک مسئول باید در ساده ترین سطح مردم زندگی کند ( نه حتی متوسط. متسوط برای عموم متدینین است ) تا بتواند درد فقرا رو حس کند.
و چند سال پیش خاطرم هست که مقام معظم رهبری هم برای یک مسئول این روش و منش رو بهتر دانستند.
سخن در این مقال بسیاره. گوشه ای حیرت آور از اون رو میشه در زندگی امام خمینی (ره) جست و جو کرد.
مدیر پایگاه به جز مسائلی که مطرح شد و بازخوانی آن توصیه می شود، به نظر میرسد این نکته مغفول مانده که این خودرو شخصی نیست و گرچه ممکن است نظر رییس جمهور هم در انتخاب آن موثر باشد، اما نظر نهایی را تیم حفاظت می دهد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
درست زدی تو چشم بولتن و کورش کردی دمت گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بولتن ، ساده زیستی ات کجا رفته ؟
ناشناس
| United States |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
BMW مقامات دیگر هم نکنه در تعارض با ساده زیستی و منافع ملیه؟ همه می دونن خودروهای داخلی ایمنی لازم رو ندارند.
امیرعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بولتن جان این نظر شخصی شماست، ظاهراً یادتان رفته در حکومت اسلامی، مسئولیت فرصت خدمت است، نه فرصت مال اندوزی، بیشترین ایراد کار، فاصله گرفتن از ارزش ها و جایگزینی لابی ها و پارتی بازی ها به جای تعهد و تخصص است. می توان بدون کوچکترین چشم داشتی و ساده زیست بودن چون مقام معظم رهبری، مسئول بود و سالم ماند.
مدیر پایگاه خودروها بر اساس معیارهای حفاظت و با تایید تیم حفاظت انتخاب می شوند، آیا این مصداق ثروت اندوزی است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بولتن شما هم از روحاني ياد گرفتيد كه چپ و راست به احمدي نژاد طعنه بزنيد اگه ايني كه شما ميگيد بود بايد زمان خاتمي و رفسنجاني كشور گلو بلبل ميشد اگه احمدي نژاد اين ماشينو سوار بود چه چيزها كه بهش نميگفتيد
سرو مجنون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
عرض سلام مجدد. بولتن گرامی من مطلب شما رو کاملا خوندم ولی فکر میکنم شما در مطلب بنده تامل کافی نکرده اید. مگر هزینه این اتومبیل از کجا تهیه میشه؟ از بیت المال و اموال مسلمین. پس هر مسلمانی میتونه اعتراض داشته باشه به اینکه چرا خرج بیهوده و تجملاتی میشه برای اتومبیل رئیس جمهور. این گفته شما دقیقا همسو با آن صحبت جناب هاشمی در تریبون نماز جمعه است که گفتند بعضی کالاهای لوکس سودش به نفع عموم جامعه است ولی در همان سال ها مقام معظم رهبری صراحتا از مانور تجمل انتقاد کردند.
سعید زنجانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بله ولی نه در کشوری که بالاترین مقامش هیچی نداره(رهبرمو میگم)
در ضمن در حکومت علوی این بحثا پوکه مسئولین باید مث فقرا باشد اموال و رفت وآمد ها!
بولتن گویا روی به دولت جدید آورده برای منافع خود؟!!!!!!!!!!!
افتاب گردون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ب نظر نمياد اين جناب بولتن همومن شخصي باشه ك قبلا ب كامنتها توضيح ميداد
اين نظر با اون نظرها زمين تا اسمون تفاوت داره ب نظرم!
دقت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بولتن جان همه چیز را که تیم حفاظت نباید دیکته کند. رییس جمهور هم یکی مثل بقیه مردم. مگه احمدی نژاد در لبنان برای سخنرانی پشت تریبون ساده و بدون داشتن شیشه ضد گلوله نرفت؟؟ مگه فرماندهان ما در دفاع مقدس شهید نشدند. آنها هم تیم حفاظت داشتند. اما در خط مقدم بودند بجای اینکه در پشت خط مقدم باشند.
Anti Devil
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بولتن
تیم حفاظت چرا یه ماشین ساده تر انتخاب نمیکنه؟؟؟
چرا تیم حفاظت خیلیها مثل احمدی نژاد از این ماشینا استفاده نمیکرد.
همه ی تیم حفاظتها از سپاه انصارالمهدی هستن.
احمدی نژاد با کلی دشمن داخلی و دشمن خارجی سرو کار داشت و با ماشینهای ساده تر دیده میشد و ترور هم نشد, حالا این که تو داخل فقط مخالف از نوع حزب اللهی داره و حزب اللهی هم ترور نمیکنه کسیرو.
پس خیلی هم حفاظت از ایشون کار سختی نیست و ماشین پیکان و پراید هم جواب میده.
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بولتن داری خودتو گول میزنی یا ما رو
اشرافی گری عین روز روشنه و اونوقت تو داری حرف از تیم حفاظت و ... میزنی
امام علی (ع) نمیتونست اشرافانه زندگی کنه و بگه مگه اموال من چقدر از ثروت کشوره، عوضش واستون مدیریت خوبی دارم، واستون عدالت رو برقرار میکنم و ...!
این افراد معتقدند احمدی نژاد با ساده زیستیش پرستیژ ریاست جمهوری رو اورده پایین
اونوقت تو داری کارشونو توجیه میکنی
مدیر پایگاه حضرت علي (ع) نه تنها رييس حكومت كه يك رهبر ديني معصوم بود و صد البته اگر كسي بتواند مثل او يا حتي كمي شبيه او رفتار كند و حكومت كند و رياست داشته باشد قطعا پسنديده تر و افضل تر است ولي بحث ما راجع به انسان هاي عادي است كه توان و ظرفيت محدودي دارند ونگاه مديرتي چنين ايجاب مي كند كه مديران و مسوولين يك زندگي قابل قبول داشته باشند و البته اينطور خطر انحراف كمتر آنها را تهديد خواهد كرد .درنظر داشته باشيد كه خود حضرت هم فرموده است كه شما نمي توانيد مثل من باشيد .
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بولتن عزیز، قبول دارم که نمیشه مثل امام معصوم عمل کرد ولی ما قراره الگو بگیریم، غیر از اینه؟
شنیدی میگن: سوار از پیاده بی خبره و سیر از گرسنه،
منظور از ساده زیستی، فقر و فقیرانه زندگی کردن نیست
منظور از ساده زیستی، سعی در درک وضعیت قشر ضعیف مملکته
منظور از ساده زیستی، جلوگیری از ولخرجی های الکیه
منظور از ساده زیستی، همدردی با مردمه
زندگی کردن مانند اکثریت جامعه، هیچ منافاتی با مدیریت و نگاه مدیریتی نداره
این جمله شما خیلی واسم عجیبه
"البته اينطور خطر انحراف كمتر آنها را تهديد خواهد كرد"
شاه های اخیر رو فراموش کردین؟!
شاهانه زندگی کردن و عواقبشو فراموش کردین؟!
نه بولتن جان، این کارا باعث شکل گرفتن این تصور میشه :"خودشون که ککشون نمیگزه، چه میفهمن ما چی میکشیم؟!"
"خودشون که ماشین آنچنانی سوارن چه میفهمن مشکلات ما چیه"
و ...
و این یعنی عدم اعتماد ملت به مسئولین
و عدم درک صحیح ملت توسط مسئولین
غیر از اینه؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خودرو باید ایمن باشه یعنی نیروی ایرانی که پهپاد شکار می کنه توانایی اینو نداره که یه خودروی ضد گلوله ایمن برای مقامات کشور تولید کنه که نخواد دست به دامن غرب وحشی شد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بولتن عزیزم دقت کردی رو اعصابی
یکی به میخ میکوبی یکی به نعل
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بولتن جوابمو درج نکردیا
حاج رضا
| Canada |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
از این نظر بسیار ساده انگارانه شما متاسف شدم اصلا این موضوع ربطی به موضوع ندارد باید یک مسئول در عین ساده زیستی مدیریت درست و کارشناسانه داشته باشد در صورتی که یک مسئول ساده زیست بود و اما مدیریت کارشناسانه بقول شما نداشت یعنی لیاقت آن مسئولیت را ندارد و دلیل نمی شود به این علت ساده رواج اشرافی گری بدهیم و در تایید مسئولینی که مروج اشرافی گری هستند نظر اینچنینی بدهیم به راه و منش امام راحل و امام خمینی تمسک بجوییم و همه مسئولین را به ساده زیستی دعوت کنیم البته بحث حفاظت شخصیتها و دستورات تیم امنیتی آنها با رواج اشرافی گری بحثی جداگانه است اما این نظر شما در تایید اشرافی گری است
سرو مجنون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
سلام. بولتن عزیز نظر به پاسختون به جناب میلاد. چرا خلط مبحث میکنید؟ حضرت علی (علیه السلام) گفتن نمیتونید مثل من باشید قبول. ولی چرا با پول بیت المال؟ با پول خودشون رفاه نسبی داشته باشن. اما این نوع میل کردنها از بیت المال وقعا شبهه ناکه هرچند هزار توجیه میشه براش آورد. نفس انسانه دیگه. همانطور که عرض کردم و شما هم جوابی به اون ندادین یا جوابی نداشت انتقاد صریح مقام معظم رهبری از مانور تجمله که در این کالای آقای روحانی هم هویداست و زنگ خطر بازگشت به اون دوران رو به صدا درمیاره. شما برین متن سخنان حضرت آقا رو در اون سال ها بخونید بعد اگر جوابی داشتین بفرماین که بنده سراپاگوشم.
مدیر پایگاه ظاهرا شما متوجه پاسخ ما نشده ايد !كسي طرفدار مانور تجمل نيست ، ما مي گوييم اگر مسوولين يك زندگي خوب داشته باشند ولي در مورد حقوق و اموال مردم دقيق و حسابگر و متعهد باشند بهتر است تا اينكه ساده زيست باشند ولي كسري بودجه سر به فكل بكشد و همه اهل خانواد ه ذا به آمريكا ببرند و در آخرين روز مسوولين ميلياردها تومان جابجا شود و.....
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بولتن جان از دستت خیلی ناراحت شدم ، کامنت تو این صفحه فعاله و هنوز جواب منو نذاشتی تو سایتت!
راجع به پاسخت به من و "سرومجنون" باید بگم که:
ما ساده زیستی همراه با تخلفات اینجوری رو نمیپسندیم و قبول نداریم ولی در مقام مقایسه نمیشه کاری رو توجیه کرد.
شما داری میگی چون یکی اومده در لباس ساده زیستی خلاف کرده پس اشرافی گری بد نیست!
مثل اینه که یکی بگه : (به فرض اجباری نبودن کمربند ایمنی) چون فلانی علیرغم بستن کمربند خلاف میکنه و تصادف کرد و فلان شد، پس میشه کمربند نبست و با احتیاط رانندگی کرد! درسته این حرف؟!
این طرز فکر به نظر من اصلا درست نیست
تدى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
56
48
يعنى اين همه خودروساز تو ايران نميتونن يكى از توليداتشون رو يكم لوكس و ضد گلوله بكنن كه ما هم يكم به خودمون افتخار كنيم.
البته پژو glx و سمند و پرايدو لوكسش كنى چى ميييييشه!!!!! :-(
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
13
23
بولتن داره ازت خوشم میاد!
انصافا داری با مشی اعتدال پیش میری. از این به بعد هر روز چکت می کنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
0
6
حمایت های بی حساب وبرنامه ازخودروهای داخلی در30سال نتیجه اش تامین بازار داخلی بامحصولات از رده خارج پژو وکیاموتورودرجازدن صنعت خودرو درایران شد .این روند باید به تدریج به سمت رقابتی کردن خودروسازی کشور هدایت شود تاصنعت خودروازتنبلی بیرون آید کاری که خودروسازان داخلی با بهانه های گوناگون مسئولین راازاین کار مهم ترسانده وبرحذر کرده اند تادربازار انحصاری وحمایت شده بدون دغدغه روندکجدار ومریز را ادامه دهند.
ناشناس
|
Turkey
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
20
69
بعد از دوره ساده زیستان دیگه ملت حاضرند رییس جمهور رولزرویس سوار شه ولی خوب کار کنه.
پاسخ ها
rezwan
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
اگه ماشین خوب وارد کنه بهتره.......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
اره دیگه ماشین که خوب باشه خوبم کارمی کنه !!! راست میگه پراید خوب کارنمی کنه !!!
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
69
80
یادش به خیر شهید رجایی با موتور هم تردد می کرد
کلات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
32
120
بولتن جون مثل اینکه یادت رفته جناب دکتر روحانی رییس جمهور ایرانه.

دنبال چی هستی بولتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته میدونم از کدوم جناحی ....جناحی که 3000 میلیارد تومن ختلاس شد ... رییسش گفت تخلف اداری بوده .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
کلات.....نمیدانم چندسالت و یا ازدولتهای گذشته خبر داری یا نه/اول شما بگو 120میلیارد ،با قیمت هر دلار حدود700تومان چند میلیارد می شود و متعلق به کدام جناح بود،سپس سخن از اتهام زدن به این وآن کن/ حداقل دیگر اینجا انصاف را رعایت کنید/در پایان در آن زمان از رئیس تا آبدارچی گفتند؟؟؟؟؟بود.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
16
48
به نظر بولتن بهتر نیست رئیس جمهور ایران از پراید استفاده کنه ؟!!! هم ملی است و هم نظر آن دوستمان را در ساده زیستی تامین نموده اند.!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
بنظرم جای مسخره کننده درجهنمه !!!
شادابي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
4
42
عزيز جان مگه پول كسي ميرسه خودروي ملي بخره...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
53
7
بولتن اگه تیم حفاظتی احمدی نژاد بهش میگفت با بی ام و تردد کن قبول میکرد؟؟؟
متاسفم برات
غفاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
0
60
با توجه به حجم موتور ، بنزین دولتی به آن تعلق نمی گردد.
تازه هم کو خودرو ملی . همش شعار بود!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
5
230
کاملا با بولتن موافقم ..لطفا خودمان راگول نزنیم ..سیره علوی مخالف فقیر زیستن می باشد ..فقر هم مرز کفر می باشد ...انشاءا..برنامه هاش یه تکونی به مردم فقیر بده به متوسط برسونه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
6
1
این خبر انحرافیه
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
9
2
البته که بهش میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
4
5
ایشون این مسئولیت موقت خدمتگزاری به مردم محروم بقول خودشان راخیلی جدی گرفته اند!!!، استفاده ازکاخ وکاملاامنیتی کردن محل کارواستفاده ازخودروی آنچنانی و... مشکلی نیست ها!!! فقط کاش به این مردم محروم هم وقت کنند برسند!!! یادسفارشهای مولاعلی ع به کارگزارانش می افتم ....
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
6
15
ساده اندیشان فکر میکنن هر چیزی که روحانی و دارو دسته اش استفاده کنن یه گوشه اش به مردم هم میرسه
به نظر من نیازی به گفتن و نشون دادن نیست کسی که متوجه میشه و جگرش میسوزه نگفته میدونه دیگران هم که !!! خوش بخوابین ، خوش !!!!!
یا صاحب الزمان دلم تنگه !!! خیلی تنگ
آقا گقتن تو آخرالزمان که ارزش ها ضد ارزش و ضد ارزش ها ارزش میشه میای ! آقا همون زمانه نمی آی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
فاطمه خانم فکر کنم شما از اون ور پشت بوم افتادین!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
به ناشناس ! بپاخودت نیفتی !!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
2
26
از دنیای شما تنها به دو جامه کهنه و دو قرص نان کفایت کردم؛ و گرچه شما توان زندگی علی‏گونه را ندارید، ولی با تلاش و پاک‏دامنی و درستی مرا یاری رسانید.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
آقا علی
این حرفهای سنگین رو رها کن،اعتدال رو بچسب!
بچه حرب اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
7
8
یاد باد ان احمدی ها یاد باد...
کار و قانع بدنش را یاد باد
ان همه ی سادگی اش را یاد باد..
یاد با ان دم که در سازمان ملل با قیافه ای حزب الهی گفت:اللهم عجل لولیک الفرج
مملکت امام زمان،رئیس جمهور امام گونه میخواهد...
یادتان می اورم...
چند صباحی دیگر را...
که میگویید عجب ....
هیییییییییییییییییییی
یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
مایکم منطق سر میشه!!!
ولی حاضر نیست دیگه دوران احمدی نژاد رو ببینم!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
به ناشناس ! شب درازاست وقلندربیدار... آخرش راباید دید ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
7
3
صرف نظر از سبک و سیاق زندگی فحوای کلام آقای روحانی و آرامش و وقار ایشان یادآور اخلاق نیکوی پیامبر بزرگوار اسلام است. و این خود به تنهایی موید قدر و منزلت بالای ایشان است. وقتی بعضی فوتبالیست ها حتی نه لزوما تیم ملی اتومبیل های شخصی آنچنانی دارند رئیس جمهور مملکت از متوسط آن هم استفاده نکند؟ کمی انصاف داشته باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
2
0
حالا اگه احمدی نژاد سوار همچین ماشینی میشد.........................................
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
3
4
تشریفات و استفاده از بهترین امکانات باید در دستور کار دولت باشد زیرا کشور ما ثروتمند و دارای جایگاه جهانی است و همه به ما نگاه میکنند پس رئیس آن و سایر مسولین باید از بهترین ها استفاده نمایند
و این نکته را فراموش نکنند که مردم و قشر ضعیف این امکانات را در اختیار آنان قرار داده اند پس تمام سعی آنان تقسیم بطور مساوی درامد و سهم هر ایرانی میباشد.
پاسخ ها
عباس ا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
علی آقا مملکت تازه گیها ثروتمند شده؟
اون وقتیکه با یک چراغ گرد سوز زندگی میکردند ثروتمند نبود؟
اون وقت که با درشگه و گاری جابجائی میکردند ثروتمند نبود؟
وقتی که با سرگین حیوانات نان و غذا پخته میشد وهم زمان ملیونها بشگه نفت از مملکت بقول شما ثروتمند غارت میشد ثروتمند نبود؟
و اما بولتن داری خراب میکنی بهتره جواب ندی مطلب رو پخش کن قضاوت رو بعهده کاربران محول کن تا متهمت نکنند که البته تا حدودی وارده!
وبگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
3
6
اگه منطقی فکر کنیم ، این ماشینا دولتی وارد میشه و هزینه گمرک ندارن اگه قیمتش 10000 دلار هم که باشه که نیست با دلار 700 تومانی ( با توجه به سال ساخت و فیمت دلار در اون زمان ) میشه 7 نه 10 میلیون تومن که قیمت یه پراید هم نیست ، پس اینقدر شلوغش نکنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
حالا بینی وبین الله ی ، اگراحمدی نژادهم بودهمیجوری می گفتید ؟؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
5
5
برخی ها دارند برای خودشان شعر میگن بابا ول کنید این بحث ها ر و .. .
نکنه انتظار دارید اگر دوره ماشین نبود انتظار داشتید رییس مملکت با الاغ جابه جا می شد نه با اسب چون الاغ وسیله اقشار ضعیف جامعه بود
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
0
1
كسي رو مثال بزنيد كه آقايون بشناسند.
مگر آقايون حضرت علي (ع) رو مي‌شناسند؟
اگر اين طور بود حال و روز خودشون و مردم بهتر از اين بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
1
0
مردم ایران فقط دنبال ایراد گرفتن هستن.حالا براشون فرقی نداره کی رییس جمهور باشه.کلا ناراضی هستن.اشتباهه
سجاد
|
-
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
1
0
اقا خب سوار شه مگه چیه - رییس جمهور کشورمونه - حالا شما دوست دارید وقتی نشونش میدن سوار پیکان باشه -
یه ره گمکرده بی نام و نشون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
1
0
حالا واقعا از این عکسا چی به دست می آید؟
ببینم هم اکنونم آقای ریس جمهور دوره قبل هنوزم با شلوار راحتی راه راه میشینه کناره باغچشو سبزی بچینه؟فیلم تبلیقات دوره اولشو کسی یادش هست؟
هنوز پژو504 سوار میشه؟
از گوجه فروشه سرکوچشون گوجه میخره؟
از آخرین سفرش به سازمان ملل چه خبر؟به خانواده خوشگذشت در هتل منهتن؟
انسان و به عملش بسنجین نه ظاهر و حرفاش.
بزارین ببینیم این مرد چکار میکنه.
نسل چمران های واقعی که بدونه هیچ حرفی عمل می کنن کمه،خیلی کمه.
دی شیخ با چراغ همی گشت گرده شهر...
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
3
2
اقای دکتر روحانی چون یکی از چند شخص مهم هستند باید همواره از وی محافظت بشود همانطور که یکی از دوستان گفتند:گروه محافظت قوانین خودشون را دارند.
نکنه انتظار دارید با پراید که اصلا خوده ایمنی هست تردد کنند.
بسه بابا
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
1
0
رییس جمهور باید بهترین ماشینو سوار شه از نظر مقام و منزلت تو دنیا
عابد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
0
1
سلام با توجه به توصیه مردم به مصرف تولیدات داخلی رسانه ملی در حمایت از صنایع و تولیدات داخلی بهتر است جامعه سازی را از خود سازی شروع کنند به مثل معروف مرگ خوبه برای همسایه عمل نکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
1
0
فقط تیبا ساخته ایرانه
پراید در اصل ساخت آمریکاس البته کره هم ازش ساخته
رانا هم که میگن ایرانیه 20 درصدش ساخت ایرانه بقیشم از تجهیزات پژو استفاده کردن که پژو هم فرانسویه
اگه توجه کرده باشین رانا شبیه 206sd ئه بخاطر اینکه 80 درصد قطعاتش مال پژوئه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
1
0
غربی ها با عمل تکنولوژی شون رو گسترش میدن و بهش مینازن ما ایرانی ها با شعار اونا میسازن و صادر میکنن ما مونتاژ میکنیم و با جنس دست سه میدیم دست مردم تفاوت اونا با ما الان از زمین تا اسمون شده ولی مسئولین ما هنوز هم گره کار رو توی حرف زدن میدونن کاریکه پنجاه ساله برای ما سودی نداشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
1
0
نفستون از جای گرم بلند میشه دلتونم خوشه. مشکل تربیت هست وقتی کسی که تو تلویزیون وزیرش میشکه حمایت از تولید ملی و خودروی ملی. هر کی نخره حرومه زد انقلابه یا باید بزنه تو دهنش یا باید به حرف وزیرش و توصیه ی این مقام شامخ و با تدبیر گوش بده و بره با خیال راحت یه پیکان جوانان گوجه ای بخره بندازی زیر پاش هی دود کنه هی گاز بده.
من نظرم اینه خدا داده آدم برای کاندیداتوری ریاست جمهوری این تو تصادف مرد انتخابات میشه یکی دیگه میاد انگار نه انگار این آدم بوده فقط سالی یه بار مراسم میگیرن براش و تو تلویزیون یه دو تا فیلم به مناسبت سالگردش پخش می کنن. تازه این کارا برای رییس جمهور گلی مثل رجایی میشه ...
نوکر مولا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
1
1
یه عده گفتن ماشین باید در شان و مقام و منزلت باشه.
خب
امام علی خلیفه ی مسلمین بود شب سنگ به شکم می بست تا گرسنه ها و فقرای تحت امرش بدونن یه نفر هست که دردشون رو می فهمه بدونن حاکم حکومتی شون مطابق با اوناست و همرنگ اوناست.
یا در جایی دیگه اومده که امام علی (ع) به شخصی گفتن چرا تو که عیالواری خونه ی بزرگ تری برای خواواده ات نمیسازی. شخص جواب داد تو هم مثل منی تو خودت هم خونه ی کوچکی داری پس مثل همیم. امام گفتن من خلیفه ی مسلمین ام باید اینجوری زندگی کنم تا فقیران کشور با دیدن من دلسرد نشود.

خب من اگه رییس جمهور بودم مثل باقی مردم پراید سوار میشدم.
1. چون حداقل چیزیه که همه توانایی خریدشو دارن. و اگه بخاطر امنیت خودرو نبود موتور سیکلت.
2. تو داخل کشور سر هم میشه.
3. عمر دست خداست پراید وسیله است .
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
1
1
پراید۹۰فروشی بدون رنگ رینگ ولاستیک اسپرت صوتی توپ وکامل فقط خریدار واقعی تماس بگیره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح ساختمانی،کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.شماره تماس من ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸_شماره عابربانک سپه۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲ هادی قربانی هستم.دیگه روانی شدم بس به هیچ هدفم نرسیدم
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
0
علی برکت الله
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین