کد خبر: ۱۰۱۷۶۹
تعداد نظرات: ۴۲ نظر
تاریخ انتشار:

گوگل تا اطلاع ثانوی فیلتر شد

از شامگاه امروز، اختلال‌هایی در دسترسی کاربران ایرانی به سرویس‌های شرکت گوگل ایجاد بود ودر حال حاضر این موتور جستجو تا اطلاع ثانوی فیلتر خواهد بود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران کاربران گوگل از شامگاه امروزبه هنگام اتصال به صفحه اصلی جستجوی گوگل (www.google.com) با صفحه فیلترینگ مخابرات روبرو می‌شوند. پیش از این نیز برخی سرویس‌های دیگر مانند گوگل‌ریدر و گوگل‌ترانسلیت در فهرست فیلترینگ مخابرات قرار گرفته بودند که در حال حاضر تا اطلاع ثانوی تمامی خدمات این موتور جستجو فیلتر خواهد بود.



 
قابل ذکر است:دکتر خرم آبادي دبير کارگروه مصاديق محتواي مجرمانه در گفتگو با خبرنگار وبگردي 20:30 از فيلتر شدن سايت آمريکايي گوگل و جي ميل تا ساعتي ديگر خبر داده بود.

خرم آبادي در توضيح خبر فوق گفت: به دليل درخواست‌هاي مکرر مردمي، سايت گوگل و جي ميل در سراسر کشور فيلتر مي‌شوند.

وي در خصوص مدت زمان فيلتر اين سايت نيز گفت: گوگل و جي ميل تا اطلاع ثانوي در سراسر کشور فيلتر خواهند ماند.

گفتني است اين اقدام براي اين صورت مي‌گيرد که سايت يوتيوب، متعلق به سايت گوگل با وجود گذشت 13 روز از اعتراضات مسلمانان در سراسر جهان و درخواست آنها براي حذف اين فيلم در فضاي مجازي صورت مي‌گيرد. اقدام سايت گوگل در انتشار فيلم موهن عليه پيامبر اعظم در روزهاي گذشته و اصرار اين سايت به سياست آمريکايي در عدم برداشتن اين فيلم سبب شده تا اعتراضات گسترده‌اي نسبت به اين فيلم صورت بگيرد و در نهايت با درخواست‌هاي مکرر مردم مسلمان ايران، دسترسي به اين سايت در سراسر کشور تا اطلاع ثانوي مسدود شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۷
لوسيفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
5
27
الان خيلي خوشحالن كه فيلترش كردن!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
4
34
من مردمم نمیخام فیلتر بشه.درخواست مردمی!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
مرگ بر ضد ولایت
فرزند ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
ناشناس عزیز اینجا چه جای مرگ بر ضدولایت فقیه گفتنت بود!
خوب عده ای از مردم مخالف فیلتر کردن گوگل هستند اتفاقا بسیار هم شاید ولایتمدارتر از شما باشند اما بواسطه اما نیازها دوست ندارند گوگل فیلتر شود کاری هم به ولایت پذیری و یا مخالفت با ولای و انقلاب هم ندارد ناشناس عزیز خدایش این کارها را نکنید این حرفها را نزنید بخدا خناسان از همین اشتباهات امثال شما برای ایجاد اختلاف استفاده می کنند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
4
11
کوش کجاست !؟ فیلتر نیست که !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
6
3
همش وعده همش وعید
پی کو
مرتضي ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
4
19
براي بنده باز مي‌شه مثل هلو!
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
عجب.... مگر نشنیدید حضرات تعیین تکلیف کرده اند که حتی نباید به گوگل سر بزنید که ببینید فیلتر است یا نه !
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
این (مردم) احتمالا همان بولتن عزیز خودمان است که از دیشب ذوق فیلتر شدن گوگل را دارد ولی افسوس... الان هم که رسما اعلام میکند فیلتر است! شاید آرزوی زیاد باعث توهم هم میشود.
مدیر پایگاه تهمت نزنید
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
تهمت ؟ چــــــــــــــــــــــــــشم !
بسیار خوب آرزوی زیاد باعث نوهم نمیشود!!!!!
بعد از اینهمه مدت که کاربر این سایت هستم اگر نفهمم از کدام خبر خوشجال میشویو و ار کدام ناراحت باید بروم و درب مغزم را گل بگیرم !
مدیر پایگاه متاسفم برایتان چون متوجه نشدید
 بنده شخصا نظر آقای مرتضی ام را به حق نزدیکتر می بینم
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
اولا كدام تعيين تكليف سركار خانم چكش؟!! در ثاني نه كه شما چقدر هم گوش به فرمان اينگونه تعيين تكليف‌ها هستيد و اصلا VPN و فيلترشكن نداريد و از آن استفاده نمي‌كنيد!!! براي بنده همين الان نيز، هم گوگل و هم جيميل باز مي‌شود و هيچ مشكلي ندارد و فيلتر هم نيست. تنها نكتهدر اين است كه گوگل پروتكل خود را به https تغيير داده است كه اين سايت آنها مشكل دارد. https را دستي به http تغيير دهيد تا خودتان به چشم خودتان ببينيد براي شما هم باز مي‌شود مثل هلو!

شما هم لطفا سعي نكنيد از آب گل آلود براي تحكيم نظرات خودتان ماهي بگيريد. ما اكبر گنجي‌هايي كه در دوران آقاي موسوي به ظاهر عضوي از نظام بوده‌اند، اما براي مبارزه با بي‌حجابي در پيشاني دختران پونز فرو مي‌كردند را فراموش نكرده‌ايم كه الان كجا هستند و در واقع عامل چه كساني بوده‌اند.

ما پاي نظام و رهبرمان هستيم. هركس هم در هرچه دلش مي‌خواهد اخلال كند بكند، دست از آنها نخواهيم كشيد. ما براي دفاع از انقلابمان منتظر اوضاع شعب ابيوطالب بوديم، كه به لطف خدا و درايت رهبر عزيزمان نه تنها به آن بحران نرسيديم، كه با اقتدار سرمان را نيز بالا گرفته و ايستاده‌ايم و كمبودي هم نداريم. حال با چند حرف تحريك آميز در حمايت از گوگل، گاگول نمي‌شويم. و مي‌دانيم مملكت هنوز پر از اكبر گنجي‌ها و مهاجراني‌ها و موسوي‌ها و غيره است. خيلي دلتان مي‌سوزد آنها را افشا كنيد و به آنها بد بگوييد.
iran
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
آقای مرتضی.ام. یک سوال از شما دارم؟
مگر چه مشکلی در https وجود دارد که باز نمیشود؟
حتما چون امن تر و غیز قابل نفوذ تر هست..
این طور نیست؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
جناب مرتضی.ام :

1. صد البته که بنده گوش به فرمان این تعیین تکلیف ها نیستم. دلایلش را قبلا به طور مفصل اعلام کرده ام. من شخصی هستم که با بسیاری از سایتهایی که سیستم نارس مضحک فیلترینگ کشورمان اجازه دسترسی به آن را نمیدهد نیاز مبرم دارم.

2. برای بنده نیز گوگل و جی میل بدون فیلتر شکن باز میشود آنهم بدون انجام مراجلی که گفتید و و تقریبا شبیه به همان هلویی است که میفرمایید. اما این خبر با اطمینان از فیلتر شدن آنها خبر میدهد و این نشانهء نهایت ضعف یک رسانه است که حتی حاضر نیست 20 ثانیه برای اطمینان از صحت گزارش زمان صرف کند. (بنده هم تصمیم گرفته ام یک سایت کپی پیستی راه بیندازم انشاءالله !)

3.چه عجب یاد اکبر گنجی اقتاده اید؟ ارتباط افراط تفریط را با کامنت خودم و شما و کلا موضوع متوجه نشدم . و تاکید میکنم بنده نظری نداده ام (منتشر نشده است) که بخواهم برای تحکیم آن کاری بکنم یا نکنم.

4. درست است که منظور شما را از بحث اکبر گنجی متوجه نشدم اما خود به خود یاد نظرات همیشگی ام مبنی بر تقلبی بودن خیلی ها در این دوران افتادم و اینکه همه انگشت انهام به سوی هم دارند (مثلا انگشت شما به سوی بنده است و انگشت من به سوی فلان شخص) اما دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد فرارسیدن روزی که پته های زیادی روی آب بیایند . همچنان که درهمین 3و 4 سال اخیر در کمال ناباوری شاهد بسیاری از آنها بودیم. در واقع حرف من هم همان حرف شماست اما شاید با سیبل های متفاوت.

5. بنده میگویم ولی بولتن تایید نمیکند!

تتمه: بولتن عزیز لطفا اجازه بدهید آقای مرتضی ام اگر اخیانا تمایل داشتند پاسخ بنده را بدهند بعد شما روش همیشگی خود را اعمال کنید!
چکش
| UNITED STATES |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
اخیرا چقدر کامنت هایم غلط تایپی دارد! احتمالا دارم کور میشوم !
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
@iran
نمي‌دانم.

@چكش

١. حتما شاهد بوده‌ايد كه بنده نيز بارها خود از نحوه فيلترينگ وجبي و فله‌اي كنوني گله‌مند بوده‌ام و در اين زمينه با شما موافقم. ولي برخلاف شما، اين را از "ضعف كشورمان" نمي‌دانم، بلكه عامل را ضعف يا به احتمال قوي‌تر، كارشكني افراد دخيل در امر فيلترينگ مي‌دانم.

متاسفانه شما در بسياري از پيام‌هايتان و از جمله همين پيام مي‌كوشيد سربسته و با تلقين غير مستقيم، عيوب را به "كشور"، "نظام جمهوري اسلامي"، "مسئولين رده بالاي نظام"، "فرهنگ مردم" و غيره نسبت دهيد و خارج و خارجي را ماه و گل و بلبل و بهشت برين جا بزنيد و اين شيوه در اكثر پيام‌هايتان به وضوح قابل رويت است كه اين همان نقطه‌اي است كه بنده با شما به تضاد مي‌رسم.

به عنوان مثال در همين پيامتان گفته‌ايد: "سیستم نارس مضحک فیلترینگ کشورمان" كه چه را تلقين كنيد؟ همه خارجي‌ها اينترنتشان ماه است و فقط ما ايراني‌هاي بدبخت اسير جمهوري اسلامي پشت در شكسته اينترنت نشسته‌ايم و حسرت مي‌خوريم؟ وقتي پاي اختلاس ٢٨٠٠ ميليار توماني به ميان مي‌آيد، زود وارد گود شده و مي‌گوييد اين در جمهوري اسلامي اتفاق افتاده است! در حالي كه برخلاف آنچه شما مي‌خواهيد به جمهوري اسلامي نسبت دهيد، افتخار جمهوري اسلامي گرفتن گوش كساني است كه مرتكب چنين اختلاسي شده‌اند و نه وقوع آن. وقتي وزير شير خر خورده آقاي خاتمي به دروغ از كمال و ادب آنگلوساكسون‌ها كه وحشي‌ترين قوم اروپايي هستند سخن مي‌گويد، شما ناگهان آه حسرت بابت فرهنگ عقب افتاده مردم خودمان مي‌كشيد و صد افسوس مي‌خوريد كه چقدر از آنها عقب هستيم، وقتي سخن از محصولات داخلي به ميان مي‌آيد، ناگهان مدافع سينه چاك LG كه بدترين جنس خارجي موجود در كشور است مي‌شويد و و و و. اگر بخواهم به همين بند پيامتان بپردازم ديگر جايي براي پاسخ به بندهاي ديگر باقي نمي‌ماند!! پس بگذريم.

٢. يعني قرار است از بولتن تشريف ببريد؟ ;) يا قرار است اخبار رااز روي بولتن بر روي سايت‌تان كپي پيست كنيد؟ :D.

در مورد اين خبر نيز همانطور كه در جاي ديگري از بولتن در پاسخ به شما عرض كردم، اصل خبر صحت دارد. الان همين https كه براي شما باز مي‌شود، براي بنده باز نمي‌شود. ISPها با هم تفاوت فيلترينگ دارند كه اين موضوع بسيار تعجب برانگيز است. ضمنا! بنده از آن چه تاكنون ديده‌ام اينگونه برداشت نموده‌ام كه ورودي اخبار بولتن خودكار است و اكثر مطالب آن بصورت روباتيك از سايت‌هاي از پيش تعريف شده اينترنتي به اينجا منتقل مي‌گردد و دليل عرضه اين همه خبر تكراري عينا مشابه به صورت همزمان، ظاهرا همين موضوع است.

٣. نخير! مشكل از بنده نيست، از سن بالاي شما است كه فراموشي شاخصه طبيعي آن است :D وگرنه پيش از اين نيز فراوان در مورد ايشان و بسياري ديگر گفته‌ام.

متاسفانه شما آنقدر عادت كرده‌ايد در لفافه و دو پهلو سخن بگوييد كه حتي در پيام اولي كه گذاشته بوديد نيز طبق عادت، با كنايه اعتراض‌تان به بولتن را بيان داشتيد و لذا بنده تا قبل از پيام كنوني‌تان، برداشت ديگري از آن كردم و تصور نمودم طبق معمول، منظورتان از "حضرات تعيين تكليف كننده"، نظام و جمهوري اسلامي و كساني است كه وجود فيلترينگ را لازم و ضروري دانسته‌اند. جواب بنده نيز مبتني بر همين برداشت بود. اما اكنون كه اين پيام را نوشتيد متوجه شدم منظورتان "بولتن" بوده است ﴿البته اگر باز هم جوري نگفته باشيد كه برداشتي اشتباه از آن كرده باشم﴾.

٤. دقيقا همين تفاوت سيبل است كه بنده و شما را گاهي از يكديگر متمايز مي‌كند. سيبل بنده قلب استكبار جهاني و ايادي شيطان است.

٥. بنده هم خيلي جاها گفته‌ام و بولتن تاييد نكرده است! تاييد نكرده است كه هيچ، بعضا با چوب هم دنبالم كرده‌اند كه از اين بابت شما يك گام جلوتريد. اين هم از مزاياي خانم بودن شما است ديگر :LOL: :D
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
جناب مرتضی.ام:

1. (1.3.4.5) بند 5 خود را دوباره بخوانید... چه گفته اید که بولتن تایید نکرده است؟ مساله فقط همینجاست . شما انتقاد میکنید و بنده هم انتقاد میکنم اما انتقاد شما از سر دلسوزی است و مال بنده از سر حب و بغض! تشریح و تنیجه گیری هایی که از کامنت های مختلف بنده کرده اید و به این حب و بغض بنده پی بردید اصلا دور از ذهن نیست و میتواند به این گونه هم باشد. اما بدانید که اگر کسی بخواهد با این نگرش سحنان کسی را نقد کند میتوان برای دیدگاه های همه به همین نوع (عذرخواهی میکنم کلمه دیگری پیدا نمیکنم) خاله زنک بازی مطلق کرد. میفرمایید نه؟ یکی از کاربران را نشان میکنم تا ببینید چگونه میتوان از وی یک منافق زسمی ساخت ! (هر چه باشد بنده خانم هستم و در این گونه امور با استعداد تر) و اما مساله دوم اینجاست که شما این خصوصیت نا صواب خود را باز هم به بنده نسبت میدهید و میگویید چون فلان بود من هم فلان برداشت را کردم و این طومار حمله به استکبار جهانی را نوشتم!


2. به بند 2 و برخی متلک ها پاسخ نمیدهم. یکبار بنده با شما مزاح کردم و با واکنش تندتان روبرو شدم. پس شما هم حد و حدود خود را بدانید بهتر است.


3. اگر باز هم اصرار دارید که بنده منافق و ضد نظام و جمهوری اسلامی هستم ؛ باز هم مشکلی نیست چون بنده هیچ ادعایی ندارم.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
١. چه كسي گفته لزوما بايد چيز بدي گفته باشم تا تاييد نشود؟! اولا صلاح مملكت خويش، خسروان دانند. چه بسا چيزي كه از نظر بنده بدون اشكال است، براي بولتن ايجاد مشكل كند و آنها با توجه به شناخت بيشتري كه از مشكلات خودشان دارند، ترجيح دهند پيامم را تاييد نكنند. چه بسا اين تاييد نكردن، حتي برخلاف ميل باطنيشان نيز باشد. در ثاني! بولتن نيز آدم است، چرا نبايد خطا كند؟. چه بسا پيامي را به دليل برداشت غلط، به اشتباه تاييد نكند. ايرادي دارد؟ فوقش خوشم نيامد بنده از سايت مي‌روم و ديگر در آن پيام نمي‌گذارم. كارت دعوت برايم نفرستاده‌اند كه بگويم حتما بايد پيام‌هاي مرا تاييد كنيد كه مي‌خواهم بمانم!! درست همان كاري كه در مورد عصر ايران و رجانيوز و چند سايت ديگر كردم و مدت مديدي است ديگر هيچ فعاليتي در آنها ندارم و نخواهم داشت.

فرموديد چون شما را با ديد منفي مي‌نگرم، از سخنانتان برداشت منفي مي‌كنم. خودتان هم خوب مي‌دانيد كه اين سخنتان به حق نيست. پيش از اين نيز بارها و بارها در اين مورد به شما گفته‌ام كه اگر به معاند بودنتان يقين داشتم، مثل يكي ديگر از كاربران بولتن به موشك مي‌بستم‌تان. جالب اين كه همچون چندين مورد ديگر، باز هم براساس خصوصیت نا ثواب خودتان، براي بنده خصوصياتي غير واقعي مطابق ميلتان تراشيده‌ايد و سپس طبق آنچه خود تراشيده‌ايد، نتيجه‌گيري نموده‌ايد! ای کاش كمي به اين مي‌انديشيديد كه چرا این قدر به قول شما برداشت منفي از پيام‌هايتان مي‌شود؟ هميشه عيب را از ديگران نبينيد.

بنده آنقدر رك و راست منظورم را بيان مي‌كنم كه ديگر جايي براي برداشت متفاوت از منظور واقعي‌ام باقي نمي‌ماند، با اين حال باز هم شاهد بوده‌ايد كه برخي كاربران عزيز بولتن و حتي خود جناب بولتن بعضا دچار سوءتفاهم شده و لازم شده است توضيحاتي تكميلي ارائه نمايم. حال چگونه توقع داريد شمايي كه هیچ‌گاه رك حرف نمي‌زنيد و ساده‌ترين مطالبتان نيز اكثرا در هزار لفافه و با هزار كنايه بيان مي‌شود، ديگران را در مورد خودتان دچار شك و بدبيني نكنيد؟ چرا در جاهايي كه از دستتان در مي‌رود ﴿و يا شايد هم چون خودتان مي‌دانيد حرفتان صواب است، علاقه‌اي به چندپهلو گویی و پنهان‌کاری نداريد﴾، كسي با شما به مشكل بر نمي‌خورد و حتي بنده‌ي به قول شما مغرض نيز با سخنتان هم‌نوا مي‌شوم تا جايي كه عزيزي مي‌آيد و از همسان شدن نظر بنده و شما ابراز تعجب مي‌كند؟!

لطفا از آن برج عاجي كه براي خودتان ساخته‌ايد كمي پايين بياييد و دقايقي نيز از پايين به خود نگاه كنيد. بله! شيوه شما ﴿و نه هيچ عامل ديگري﴾ باعث شده است كه بنده به هدف شما سخت مشكوك باشم، اما چون هنوز يقين ندارم آن بخش برحق‌تان از سر صدق است، يا از باب قرآن بر سر نيزه كردن تا آن بخش ناحقتان ﴿كه آن را كاملا دقيق و حساب شده مي‌بينم﴾ را نهادينه كنيد، هنوز ضرورتي براي تخطئه شما نمي‌بينم. توصيه بنده اين است كه اگر مي‌خواهيد برداشت منفي از سخنانتان كم شود، فتیله گنگ و دوپهلو حرف زدنتان را پايين بكشيد و رك و راست، بر اعتقادات واقعيتان اصرار بورزيد.

٢. انشا الله كه از سر فراموشي چنين گفته‌ايد. لذا جهت يادآوري خدمتان عرض كنم كه خير این‌گونه نيست. بسيار شوخي كرده‌ايد و بنده نيز نه تنها مكدر نشده‌ام، بلكه يا به شوخي پاسختان را داده‌ام و يا بعضا با شما هم‌نوا شده‌ام، چرا كه خود نيز فرد بسيار بسيار شوخي هستم. آن مورد هم كه مي‌فرماييد ﴿يعني ماجراي جوجه دو ريالي﴾ شوخي نبود! تهمت بود و بنده از خود رفع اتهام كردم كه چون عادت به صراحت دارم، شما آن را تند تصور نموده‌ايد. قبلا نيز به شما گفته‌ام كه متاسفانه شما توقع داريد هرچه مي‌گوييد كسي چيزي به شما نگويد كه اين شدني نيست.

مي‌شود بفرماييد در اينجا چه توهيني به شما كرده‌ام كه برآشفته‌ايد؟ شما گفتيد تصميم گرفته‌ايد سايتي كپي پيستي مانند بولتن داير كنيد و بنده نيز از چند و چون آن از شما سؤال كردم؟ اين توهين است؟ شوخي است؟ عبور از حد و حدود است؟!!!! شما خودتان آن بالاتر با بيان "چه عجب یاد اکبر گنجی افتاده‌اید؟" ﴿كه خود نيز مي‌دانيد سخن مغرضانه و نامربوطي است و بنده وابسته به فرد نيستم، بلكه عملكردها را مي‌سنجم و بارها نيز در بولتن از وي و موجوداتي همچون او انتقاد كرده‌ام﴾ تصور مي‌فرماييد سخن گل و بلبلي گفته‌ايد، اما سؤال ساده بنده عبور از حد و حدود است؟!! واقعا شگفت‌انگيزيد!

٣. پاسخ اين بند سخن شما را در بند ١ دادم، در اينجا صرفا خواستم بگويم ملاحظه مي‌فرماييد؟ حتي در اينجا نيز باز جرئت نكرده‌ايد صراحتا بگوييد آيا منافق و ضد نظام و جمهوری اسلامی هستيد يا خير! باز هم سخن گنگ و دوپهلو! عادت است ديگر. ترك عادت هم كه همه مي‌دانيم چه عواقبي دارد!
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
1. به هر حال هر چه گفته اید انتقاد بوده دیگر! روی تعریف و تمجید که صلاح مصلحت نمیکنند! مگر من گفتم ئلایل بئلتن را برای من ردیف کنید؟ بینید اینگونه خلط مبحث میفرمایید و این در اینجا اپیدمی شده لابد!

2.فکر نمیکنید که خود نیز روی برج عاج خاص خود نشسته اید؟ خیلی من من میکنید! چرا فکر میکنید که شناسایی شما از من برایم اهمیتی دارد؟ اینکه فعلا مرا معاند نمیدانید و موشک باران نمیکنید الان باید خوشحال باشم؟ بنده وقتی میگویم ادعایی ندارم یعنی انتظاری هم ندارم فقط در مقابل برداشت های سلیقه ای (همان خصوصیتی که عرض کردم) و تهمت و جو سازی ناراحت میشدم) که الان خودتان ملاحظه میفرمایید تا وقتی شورش را در نیاورده اند حتی پاسخ هم نمیدهم! با شما تا به حال اختلاف نظر زیادی داشتیم اما 2و 3 مورد بیشتر نشده که حرف همدیگر را (نفهمیم) اما الان احساس میکنم 3 در حال تبدیل به 4 است.

3. به الله قسم ماجرای جوجه دو ریالی مزاح بود و بنده هم گفتم که مزاح است. اما در واقع این شما هستید که به هر چیزی که مشکوکید خود مهر تایید میزنید مثل اکبر گنجی. الان من لابد باز هم باید قسم بخورم که من واقعا سوال کردم که چرا حرف اکبر گنجی را پیش کشیدید اما شما باز هم به دلیل ثابت فکری تان نه تنها پاسخ ندادید بلکه حرف را به تهمت باند بازی و فلان میکشید . خود بگیید من تا به حال کی با کسی لج کرده ام که منظور تو از فلان حرف فلان چیز است و از خر شیطان هم پیاده نشوم؟ خود بگویید چه کسی روی برج عاج است؟

4. میفرمایید قصد متلک داشتید و بنده هم قبول میکنم. لجبازی و عناد کار شیطان است.

5. به شما هیچ ارتباطی ندارد. فقط ایکاش میشد در این دنیای مجازی خیلی چیزها را نشان داد.
احمد ا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
0
6
واقعا این درست است که ما دسترسی کاربران داخلی را به این امکانات قطع کنیم؟

گوگل از ایران درامد ندارد که ضربه ای بخورد، واقعا جایگزیبی برای گوگل وجود ندارد و من که هر روز باید فایل هایی رو ضمیمه میل کنم و بفرستم کلافه شده ام، کارهایلم لنگ شده است و صدای کارفرما در امده است،

ضمن اینکه موتور جستجو گر گوگل هم همتایی ندارد،

واقعا بیاییم ناراضی تراشی نکنیم، من در محیط های دانشجویی رفت و امد دارم باور کنید همین چیزهای کوچک را نزد دانشجویان کوه میسازند و همین ها باعث فرار برخی نخبه ها میشود،

ای کاش مسوولان قبل از هرکاری یک سری به محایط های دانشجویی بزنند، مصلحت اندیشی کنند
مدیر پایگاه بنده شخصا بواسطه عدم دسترسی به جیمیلم کاسه چکنم چکنم دستم گرفتم
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
بولتن جان بنده فقط از طريق POP3 و SMTP اقدام به دريافت و ارسال نامه‌هاي جيميل خود مي‌كنم كه باز است و هيچ مشكلي ندارد!. چرا آن‌لاين مي‌خواهيد؟ بدترين كار ممكن خواندن نامه‌ها به صورت آن‌لاين است كه دقيقا به همين خاطر بنده يابو را ترك و به سراغ جيميل رفتم.

ضمنا! اين تجربه شد كه صرفا به يك پست الكترونيك بسنده نكنيد. پس از جيميل، hotmail عالي است ;). جز اين دو هيچ كدام ديگر به درد نمي‌خورند. مخصوصا ايراني‌ها كه افتضاح هستند.
نرگس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
بولتن جان شما دیگه چرا؟
مگر سایت شما نمیتواند ایمیل داشته باشد ؟
چرا کاربران ایرانی با وجود این همه سایتهای ایرانی باز هم باید از ایمیلهای سایتهای خارجی استفاده کنند؟
چرا جایگزین نمیکنید؟
از سایتهای ایرانی آدرس ایمیل باید گرفته شود و استفاده کرد
مدیر پایگاه چشم حتما سعی می کنم ایمیل جدید خودم را از سایتهای ایرانی بگیرم ممنون
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
خانوم نرگس فقط استفاده از میل نیست،
ضمیمه کردن فایل به میل نیز هست که کسانی که امتحان کرده اند میدانند،
ما که از خدایمان بود از داخلی استفاده کنیم،

شما یک فایل 20 مگی رو امتحان کنید و از میل های مختلف ضمیمه کنید تا بفهمید من چی میگم
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
كاملا با برادر عزيزم آقا احمد موافقم. مهم‌تر از آن پشتيباني از دو پروتكلي است كه قبلا نام بردم كه نه تنها ايراني‌ها هيچكدامشان چنين كاري نمي‌كنند، حتي خارجي‌ها هم آن را به رايگان در اختيار نمي‌گذارند و فقط در جيميل رايگان هستند.
درخواست مردمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
0
10
کدام درخواست مردمی
ببخشید مسجد هم محراب داره هم دستشویی پس هر کی رفت دستشویی به نمازگذاز خیانت کرده هر کی هم بی وضو رفت محراب حتما مومن بالله هست چون توی محراب دیده شده .
بخدا اینگونه تفکرات شلاقی جواب نمیده مدیران ما اگر مدیر هستند مدیریتی برخورد کنند آخه کدام درخواست مردمی یعنی مردم ما از صبح تا شب نشستند ببینند فیلم توهین آمیز چطوری ساخته شده بخدا قسم شان و منزلت ائمه بالاتر از این حرفها هست با این فیلم ها عشق به محمد و آل محمد روز به روز بیشتر میشه
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
برادرم يادتان باشد در زمان معاويه لعنت الله عليه، گروهي ملبس به لباس ياران امام حسن ﴿عليه السلام﴾ به قارت مردم مي‌پرداختند تا نام مبارك ايشان را در اذهان خراب كنند. هنوز هم آن عده هستند و فقط مدرن شده‌اند. حماقت انشا الله سهوي يا شايد هم عمدي عده‌اي را بايد به پاي خود آنها نوشت و نه نظام و انقلاب و رهبري. لذا حواسمان باشد گول اين چيزها را نخوريم، شايد ترفند، همان ترفند معاويه باشد.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
قارت = غارت
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
یعنی چه جناب مرتضی ام؟ عده و عمده دیگر چه صیغه ایست؟ مگر مشخص نیست این خبر از هر کجا و با نام هر کسی منتشر شده و کدام رسانه های محترم به آن دامن زده اند؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
سركار خانم چكش خبر صحيح است. فقط به دليل شير تو شير بودن مديريت اينترنت، بسته به اين كه از چه ISP براي اتصال به اينترنت استفاده مي‌كنيد، اين فيلترينگ شل و سفت دارد. در ظاهر اينگونه به نظر مي‌رسد كه فيلترينگ توسط يك منبع واحد يعني مخابرات صورت مي‌گيرد، ولي بنده به تجربه متوجه شده‌ام كه عملا اينگونه نيست. گاهي صفحه‌اي را در يك ISP باز مي‌كنم و فيلتر است و همان صفحه را در ISP ديگري باز مي‌كنم و فيلتر نيست!! جالب‌تر اين كه صفحه يابو حداقل هفته‌اي ٤ بار براي چند ساعت براي بنده باز نمي‌شود و بعد دوباره درست مي‌شود. بنابراين به دنبال اثبات دروغ بودن اين خبر و اعلام جرم عليه بولتن بابت نشر خبر دروغ نباشيد.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
آقای مرتضی ام:

من عبارت (باشگاه خبرنگاران ) را آن بالا میبینم.
ایراد به بولتن را واضح و به فارسی خطاب به خود شما نوشته ام. ( سهولت چک کردن صحت خبر) البته وقتی شما میفرمایید که من به دنبال فلان مورد هستم... نعوذ بالله خودم چه کسی هستم که احیانا برداشت شما را تکذیب کنم !
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
"بنده هم باشگاه خبرنگاران" را آن بالا مي‌بينم و خدا را شكر مي‌كنم چشمانم سالم است و دست و پا چيزهاي ديگر را نيز مي‌بينم!

پيام اول شما اين است: " عجب.... مگر نشنیدید حضرات تعیین تکلیف کرده اند که حتی نباید به گوگل سر بزنید که ببینید فیلتر است یا نه ! "

كجاي آن از بولتن نامي برده‌ايد؟! قبلا هم بنده خدمتتان عرض كرده بودم كه برخلاف شما از علم غيب بي‌بهره‌ام.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
0
9
این فیلترینگ به جز به تعویق انداختن زندگی روزمره مردم تواین اوضاع بد رهاورد دیگه ای نداره.... توهین بهپیامبر نشون از ضعف اجانب در برابر بزرگی ایشون داره. فیلترینگ پاسخ مناسبی نیست. بهتره عاقلانه تر برخورد کنیم
آتنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
1
2
خداييش بدون گوگل من كه تقريبا هيچ كدودم ا ز تحقيقاتم رو نميتونم انجام بدم چون موتورهاي ايراني هنوز درست حسابي سرچ نميكنن
جيميلمون چي؟
حالا ما ها كه از فيلتر شكن استفاده نميكنيم بايد چي كنيم؟؟؟
خيلي سخته خداييش
ايشالله يه جور ديگه بتونن حال اين امريكايي‌هاي بي دين و ايمون رو بگيرن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
2
2
بابا همش خالیبندیه گوگل من خیلی راحت باز میشه اصلا حرفی که می زنند عمل نمی کنند اصلا می خوان مردمه سرکار بزارند
کدخدای ده شلمرود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
0
3
تو رو خدا به گوگل رحم کنید و اون رو فیلتر نکنید . . . آخه اگر فیلترش کنید همه ی کارکنانش بیکار میشنا . . . نه اینه فقط ایرانیها از اون استفاده میکنند یه ضربه ی بزرگ به صاحبن این سایت وارد میشه . . .
یاد یه جوک افتادم : یارو افتاد تو جزیره آدم خورها گفت می خواهید با من چیکار کنید ؟ گفتند پوستت رو میکنیم باهاش قایق درست میکنیم . . .یاو چاقو برداشت ضد تو شیکم خودش گفت بیا قایقتون رو سوراخ کردم . . .
علی همایی
|
UNITED STATES
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
0
2
قبل از این بهش فیلترنت میگفتیم الان چی بهش بگیم؟
مینا
|
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
0
2
یعنی چی که فیلتر بشه؟!!من همین الان برای پیدا کردن یه مقاله به هزار راه نرفته رو میرم،اگه موتور جستجوی گوگل رو هم نداشته باشیم واقعا معرکه است!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
1
3
کاش ما یک موتور جستجو ایرانی قوی داشتیم ، اونوقت میشد بگی که از گوگل استفاده نکنیم .
پاسخ ها
نرگس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
آره به خدا
آخه کم کاری تا کی؟
ما باید در همه ی زمینه ها خود کفا شویم
مسعود
|
UNITED STATES
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
0
2
جالب اینه که پر بازدید ترین سایت (فیس بوک) تو ایران فیلتره و کار کردن دومیشم (گوگل) حرف و حدیث داره!
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
0
راست میگه داداشه مون.{مرتضی ام}. با اکسپلوره باز میشه. با پروتکل http
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
0
0
Male man gmail google search VA google translator baz mishe faghat google play baz nemishe
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
...........................................................
هر شخصی که گوگل رو فیلتر کرد.همونی که دستور فیلتر گوگل رو داد باید بیاد توضیح کامل تو تلوزیون و سایتها بده که چرا فیلتر کرده؟
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین